جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۸:۰۱Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 3 دی 1397 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 31 فروردین 1397 راه دانا 31 اردیبهشت 1397 راه دانا 29 خرداد 1397 راه دانا 31 تیر 1397 راه دانا 31 مرداد 1397 راه دانا 31 شهریور 1397 راه دانا 30 مهر 1397 راه دانا 30 آبان 1397 راه دانا 1 آذر 1397 راه دانا 1 بهمن 1397 راه دانا 1 اسفند 1397 راه دانا 1 دی 1397 راه دانا 2 دی 1397 راه دانا 3 دی 1397 راه دانا 4 دی 1397 راه دانا 5 دی 1397 راه دانا 6 دی 1397 راه دانا 7 دی 1397 راه دانا 8 دی 1397 راه دانا 9 دی 1397 راه دانا 10 دی 1397 راه دانا 11 دی 1397 راه دانا 12 دی 1397 راه دانا 13 دی 1397 راه دانا 14 دی 1397 راه دانا 15 دی 1397 راه دانا 16 دی 1397 راه دانا 17 دی 1397 راه دانا 18 دی 1397 راه دانا 19 دی 1397 راه دانا 20 دی 1397 راه دانا 21 دی 1397 راه دانا 22 دی 1397 راه دانا 23 دی 1397 راه دانا 24 دی 1397 راه دانا 25 دی 1397 راه دانا 26 دی 1397 راه دانا 27 دی 1397 راه دانا 28 دی 1397 راه دانا 29 دی 1397 راه دانا 30 دی 1397 
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۰    
پنجمین جلسه رسیدگی به اتهام علی اکبر عمارت ساز فرزند محمد معاون اجرایی وقت مدیریت شعب بانک تجارت استان کرمان در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۳۹    
یک مسئله اساسی که در سالیان اخیر باعث حیرت شده گرایش برخی افراد غیر مسیحی به استفاده از نمادهای روز کریسمس بدون هیچ گونه مطالعه و تحقیقی است ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۸    
برای خرید گوشت قرمز در میادین شهرداری بسته به نوع آن ها باید قیمت های مختلفی پرداخت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۲    
جلسات مشترک دولتی ها و اصلاح طلبان در چند ماه گذشته نوید همکاری و همراهی بیشتر دولت و جریان اصلاحات را می داد، اما محقق نشدن تصمیمات این جلسات موجب اختلافاتی در این باره شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۲    
رئیس راهنمایی و رانندگی نوشهر گفت: در حال حاضر هشت دوربین ثبت تخلفات رانندگی در سطح شهر نصب شده اما هنوز راه اندازی نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۴    
9 دی، روز انزجار عمومی مردم از جریان فتنه، حامیان آنها و در راس آن آمریکای جنایتکار است و طبیعی است که افرادی با تفکر غربی و شیفته و ذوب شده در آمریکا از بازخوانی حوادث چنین روزی برآشفته شوند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۵    
در دولت یازدهم بازهم پدیده ای عجیب و غریب در مدیریت کشور اتفاق افتاد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود. یزد یکی از کلانشهرهای مهم کشور نه استاندار دارد نه فرماندار و نه شهردار!
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۶    
فوتبال استان بوشهر درچند روز اخیر از فسخ قرارداد بنگر از پارس جنوبی تا آمدن کللی فرد بر روی نیمکت ایرانجوان بوشهر و اقدام خیرخواهانه فوتبالیست بوشهری برای بیماران سرطانی از مهم ترین اخبار ورزشی استان ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۸:۰۸    
نوری مالکی به اتهامات وزارت خارجه بحرین علیه خود پاسخ داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۳۸    
پایگاه خبر انگلیسی پژواک افغانستان روز دوشنبه به نقل از گزارش وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور 4 فروند بالگرد MD-530 جدید آمریکایی خریداری کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۹    
بزرگ ترین تولیدکننده گل نرگس در مازندران گفت: گل هایی که تولید می کنیم بهترین کیفیت را در کشور دارد ولی به دلیل نبود صنایع تبدیلی و کوتاه بودن عمر گل، مجبوریم به صورت خام به فروش برسانیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۲    
مطالبات مردمی، فعالان سیاسی و دانشجویی باعث گردیده مجلس کمی با احتیاط بیشتری برخورد کند و از اعلام مختومه شدن پرونده تخلفات این نماینده در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خودداری کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۹    
حدود یکسال قبل نمایش سرمایه گذاری استان سمنان با همت استانداری برگزار شد و اکنون اخبار جدیدی از تبعات منفی این نمایش به گوش می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۱۰:۵۰    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: پیش از حضورم به عنوان تولیت آستان قدس رضوی جواز ساخت ساختمان مرتفع اداری و تجاری برای این باغ صادر شده بود اما ترجیح دادیم به جای برج سازی ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۱:۳۶    
محور شمشک-دیزین با توجه به مشکلاتی همچون ریزش کوه، نبود گاردریل و کمبود امنیت راه بسته شده بود که ناگاه خبر بازگشایی آن منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۳    
کارخانه لوله سازی بدون درز در شهرستان بهمئی با اعتباری بالغ بر 342 میلیارد تومان و ایجاد 150شغل مستقیم و450 اشتغال غیر مستقیم توسط بخش خصوصی در شهرستان بهمئی کلنگ زنی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۳    
بازار ارز امروز با افزایش قیمت ها همراه بود. همین موضوع سبب افزایش قیمت انواع طلا و سکه شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۷    
هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در استان های گلستان و مازندران گفت: ایران قدرت بلامنازع و بی رقیب منطقه غرب آسیاست و نیروهای مسلح ما توان دفاعی بسیار بالایی در برابر هر کشور در منطقه و فرامنطقه ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۲    
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: دانشجویان وقتی وارد جامعه می شوند علاوه بر مهارت فنی، مهارت های اجتماعی و فرهنگی را وارد جامعه کنند ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۶    
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه تمام محیط های علمی در جهان، محیطی برای کار آکادمیک، دانش افزایی و پژوهشی است ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۳    
رئیس شبکه دامپزشکی لردگان گفت: طی یک ماه گذشته، بیش از هزار کیلوگرم مواد خام دامی غیر قابل مصرف در این شهرستان، ضبط و معدوم شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۲    
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه گفت: 5380 کیلوگرم مواد غذایی و بهداشتی فاسد شده به ارزش 250 میلیون ریال در این شهرستان کشف و در محل دفن زباله های هژده دولان معدوم گردید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۷    
فرمانده انتظامی رفسنجان از کشف 2 تن و 100 کیلوگرم مس و تعدادی خودرو در عملیات ضربتی پلیس طی 15 روز خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۱    
رئیس اداره اطلاع رسانی معاونت اجتماعی پلیس استان گفت: یکی از فرآیندهای موثر در جهت ارتقائ امنیت روانی شهروندان اطلاع رسانی بموقع و هدفمند اخبار حوزه نظم و امنیت است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۵    
معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: تجربه کار در پرونده های قضائی مرتبط با امر قاچاق کالا نشان می دهد شاید بخش عمده ای از قاچاق کالا در پوشش واردات کالا های مجاز بدلیل عدم نظارت دقیق ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۶    
شب گذشته آیت الله هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام دارفانی را وداع گفتند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۸    
مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ، جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان را اعلام کرد و گفت: تعهدات و اعتبارات بیمه امسال، آمبولانس، خدمات سرپایی و ویزیت، آزمایشگاهی، بستری و جراحی را شامل می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۱    
معاون اجتماعی بهزیستی مازندران گفت: همسر آزاری، کودک ازاری، خشونت و طلاق بیشترین میزان تماس ها به اورژانس اجتماعی در مازندران است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۸    
برداشت گل نرگس در نرگس زارهای شهرستان جویبار آغاز شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۸    
استاندار مازندران با اعلام اینکه پروژه کک سازی سوادکوه به دلیل دریافت مجوزهای زیست محیطی متوقف شده است، گفت: با تصمیم گیری های جدید به دنبال رفع مشکل و راه اندازی پروژه کک سازی سوادکوه هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۵    
رئیس شورای شهر شیراز گفت: از شهردار شیراز می خواهم هر فردی از اقوام بنده را در جایی منصوب کرده اند، بلافاصله و بدون تعارف برکنار کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۵    
رئیس شورای شهر شیراز گفت: اگر سیاست های دولت بر رفع گرانی است، اقلامی که در اختیار خودش قرار دارد را گران نکند نه اینکه جلوی توسعه شهر را بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۵    
شهیدی والامقام که با پیکری بی سر به دیدار مولایش شتافت. به خدا فراموش نمی کنم که اوقات بیکاریش را به حفظ آیات شریف قرآن مشغول بود. همیشه با قرآن و در کنار قرآن بود و با قرآن نیز از دنیا رفت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۲    
سرپرست اداره استاندارد شهرستان عسلویه گفت : برای اولین بار درجنوب استان بوشهر شرکت بازرسی آسانسور دراین شهرستان راه اندازی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۲    
فعالان فضای مجازی نسبت به واقعی نبودن آمارها درخصوص بهبود فضای کسب و کار واکنش نشان داده و بیان نکردن مشکلات فعالان اقتصادی را به پاک کردن صورت مساله تعبیر کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۶    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به جهانی شدن انگور ملایر می توان ردیف های بودجه را تقویت کرد و سهم جدا و بیشتری برای شهرستان ملایر در نظر گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۰    
با وجود اعلام مسسولان برای کاهش قیمت لبنیات، اما گرانی این محصولات در استان کرمانشاه یکی از بزرگترین صادرکننده های شیر کشور بیداد می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۸    
شهرداری و دورنای ارومیه در نخستین بازی نیم فصل دوم لیگ به ترتیب به مصاف پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان می روند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۵    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوکان گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، دانشگاه ها باید در عرصه های پژوهشی دستاوردهای خود را در جهان به نمایش بگذارند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۱    
دادستان بوشهر از کشف خط لوله انتقال غیرمجاز فرآورده های نفتی در بوشهر خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۸    
در دیدار نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با دکترصالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر گردید طی قول وی، مبلغ 8میلیارد ریال جهت تجهیز سیستم صوت، نور ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۹    
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به تعیین تکلیف قردادهای راکد گفت: 21 قرارداد راکد در شهرکهای صنعتی استان زنجان تعیین تکلیف شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۸    
آیت الله آملی لاریجانی با صدور پیامی درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۸    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پیامی درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور را تسلیت گفت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۴۸    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: با پیشنهاد رئیس کمیته امداد و موافقت رئیس جمهور تا پایان سال دو نوبت سبد کالا به مددجویان این نهاد اختصاص می یابد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۹    
آیت الله هاشمی شاهرودی از سوی رهبر انقلاب در مناصب مهم علمی، حاکمیتی منصوب شدند. حل اختلاف میان قوا یکی از مناصبی بود که از بدو تاسیس بر عهده ایشان گذاشته شده بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۳۹    
علیرغم تلاش پزشکان آیت الله هاشمی شاهرودی به لقاء الله پیوست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۲۷    
آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان ساعاتی قبل در سن 70سالگی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۳:۰۶    
آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از مدت ها تحمل بیماری دار فانی را وداع گفت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۴۲    
قیمت مرغ و گوشت به عنوان مهمترین مواد پروتئینی، در دولت روحانی به شدت افزایش پیدا کرده است. همزمان با افزایش قیمت، مصرف مواد پروتئینی در سبد خانواده های ایرانی کاهش پیدا کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۹    
دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: می دانستیم بازی امروز برای ما سخت خواهد بود و گل خوردن تیم ملی را به فال نیک می گیریم!
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۹    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه بنا بود امروز جلسه هیأت دولت در خصوص تصمیم در مورد آب اصفهان تشکیل شود اما امروز هیأت دولت برای این منظور تشکیل جلسه نداد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۳۶    
دستیار دبیرکل اتحادیه عرب اعلام کرد، موضع اتحادیه عرب درباره عضویت سوریه در این نهاد تغییر نکرده و این عضویت همچنان معلق است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۱۵    
فعالان سودانی تصاویر کودکی را منتشر کردند که به نماد اعتراضات گسترده کنونی در این کشور به وضعیت ناگوار معیشتی و گرانی تبدیل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۱۲    
کمیته اجرای رجیستری برای حل مشکل متقاضیان ثبت گوشی های مسافری دوسیمکارته که فقط یکی از شناسه های خود را در سامانه گمرک وارد کرده اند اطلاعیه ای صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۱۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با فلسطین آماده باش خوبی بود و همه کسانی که در ایران هستند فهمیدند جام ملت ها مثل چیز کیک یا برشی از کیک نیست!
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۹    
دومین کمیسیون مشترک نظامی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه عصر امروز با حضور برخی مقامات نظامی دو کشور در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
نقش فعال رسانه در حوزه مطالبه گری اجتماعی باعث پاسخگو بودن مسئولان در حوزه های مختلف خواهد بود که شهردار لنده نیز به خبر"گلایه ساکنین شهرک فجر از بی تدبیری شهرداری لنده"واکنش نشان داده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
توسعه راه های روستایی یکی از مهمترین و محوری ترین مباحثی است که همواره مسئولان از آن به عنوان راهبردی اساسی برای راه های روستایی یاد می کنند ولی متاسفانه بیش از سه سال است جاده روستای مال ملا به قیام ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از برگزاری 11 مانور در شهرستان های استان در هفته "ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی" خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در حمایت از بودجه سازمان بیمه سلامت تا گام آخر به وظایف خود عمل می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: : طی 9 ماه گذشته از سال جاری نیروهای عملیاتی آتش نشانی شهر بیرجند به یک هزار و 265 ماموریت حریق و حادثه اعزام شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: با تدابیر اندیشیده شده در سازمان حفاظت محیط زیست و در یک اقدام مدیریتی نو برای اولین بار در طول تاریخ حفاظت محیط زیست ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
جشن "چله نشینی خاص" به میزبانی مرکز جامع بیماران خاص بیرجند با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند به همت جمعی از خیران و بانک انصار در حالی برگزار شد که پانزدهمین ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
رئیس گروه آمایش، برنامه ریزی و یهره وری سازمان مدیریت بودجه و برنامه ریزی خراسان جنوبی از تدوین سند توسعه اشتغال پایدار روستایی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید بنیاد مسکن به عنوان نهادی که سال ها است درباره روستاها طرح مطالعاتی انجام داده است به جای دانشگاه و جهاد دانشگاهی جهت مجری تدوین سند اشتغال ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۲:۰۳    
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت:238 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان با عضویت 8 هزار و 919 نفر و با سرمایه ای بیش از 5 میلیارد تومان فعالیت دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۴۵    
اگر به طور میانگین هر سرباز غایب 15 میلیون تومان پرداخت کرده باشد، با احتساب 500 هزار شرکت کننده در این طرح، حدود 7 هزار و 500 میلیارد تومان درآمد تقریبی این طرح از آغاز آن تاکنون بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۱:۳۹    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از توزیع گسترده مرغ منجمد 8 هزار و 900 تومانی در سراسر کشور برای متعادل سازی قیمت مرغ گرم در بازار خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۷    
معاون مدیرکل و رییس آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه گفت: تربت حیدریه امسال رتبه نخست تقویت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین سوادآموزان نهضت سود آموزی کشور کسب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۷    
نایب رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به سالروز زلزله بم، گفت: این حادثه برای ما هشداری برای ایمنی سازی بافت های فرسوده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۵۷    
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه تا امروز حدود 97.5 درصد از مردم خراسان رضوی دارای سواد هستند، گفت: وضعیت ما در یونسکو جالب نیست و کشوری دارای بی سواد هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۲۴    
بازار طلا و ارز تهران در سومین روز ماه و هفته به روند صعودی ادامه داد. بعدازظهر امروز سکه طرح جدید به مرز 3.5 میلیون تومان رسید، طلای آب شده در میانه کانال 1 ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۸    
وزیر خارجه ایران در گفت وگو با المیادین درباره موضوعات مختلف از جمله خروج نیروهای آمریکایی از سوریه به موضع گیری پرداخت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۱۲    
در حالی که گازرسانی به سیستان و بلوچستان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای حسن روحانی تبلیغ شد که وزارت نفت اکنون پس از 2 سال می گوید فقط به دو ناحیه از 7 ناحیه ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۹    
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی تاکید کرد که سرنوشت کردهای سوری و اعراب را به دست پ. ک .ک و دیگر گروه ها نمی سپارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۹    
به دنبال هشدار وزارت خارجه آمریکا مبنی بر احتمال حمله تروریستی در ایام کریسمس در بارسلون، این شهر در حالت آماده باش کامل قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۰    
سرمربی تیم ملی فوتبال واکنش جالبی به اشتباه یکی از مدافعان تیم ملی نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۴    
سخنگوی باشگاه پدیده خراسان گفت: اقدام باشگاه اکسین البرز برای عقد قرار داد با بازیکن پدیده کاملا غیر قانونی بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۴    
منابع عراقی از جلسه امروز پارلمان عراق برای دادن رای اعتماد به چند وزیر دیگر کابینه عبدالمهدی خبر دادند و اعلام کردند که وزیر پیشنهادی دفاع نتوانست رای اعتماد به دست آورد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۵۴    
غواصان قبل از آنکه تنشان را به آب بزنند، دلشان را به دریا زدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۸    
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در هفدهمین دوره رقابتهای جام ملت های آسیا آماده می کند، در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی فلسطین به تساوی دست پیدا کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۸    
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشکین شهر از آغاز مطالعه طرح راه اندازی پارک تاریخی در محوطه کهنه قلعه مشکین شهر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۵    
طرح بزرگ امدادی شهدای مدافع حرم با برپایی بیمارستان صحرایی در سه نقطه از استان اردبیل اجرا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بزرگ ترین علت مشکلات محیط زیست ما، اقتصاد ناکارآمد و غیر پایدار و مصرف بیش از توان تولید و اقتصاد است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۴۵    
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل گفت:مشکلات تقسیمات کشوری با استان آذربایجان شرقی را تا پایان امسال رفع می کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۷    
مطالعات بحث برانگیز بسیاری درباره لبنیات وجود دارند، و این که به نتایج کدام یک باور داشته باشیم، دشوار است. با این وجود، باورهایی اشتباه درباره شیر گاو وجود دارند که نباید توجهی به آنها داشته باشید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۱    
گزینه سرمربیگری تیم پیکان با مسئولان این باشگاه به توافقات خوبی دست پیدا کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۲۱    
معاون وزیر خارجه روسیه تصریح کرد: آمریکا نیروهای خود را از سوریه خارج نخواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۸    
دیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری هفدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت در استان اردبیل در اسفندماه خبرداد و گفت: این دوره از مسابقات در 18 رشته برگزار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۵    
دولت فدرال آمریکا به دنبال عدم تصویب لایحه ی بودجه تا زمان مقرر، به حالت تعطیلی درآمد. نمایندگان مجلس کنگره آمریکا لایحه ی بودجه را تصویب نمودند، اما این لایحه در مجلس سنا مورد تصویب قرار نگرفت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۵    
وجود شب بازار باعث اشتغال تعدادی از افراد با سرمایه کم شده است که این مورد یک مزیت برای شهر محسوب می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۵    
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی سیستان وبلوچستان گفت: با راه اندازی 8مرکز جدید در استان، سطح کمی و کیفی ارائه خدمات به معلولان افزایش می یابد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۵    
مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان در جمع دانشجویان اردبیل از فقدان نظام مهندسی صنعت در کشور انتقاد کرد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۲    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از شروع بازی پیراهن تیم ملی را به سرمربی فلسطین هدیه کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۹:۱۲    
با حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۳    
پژو 405 دوگانه سوز و دنا بدون تغییر قیمت نسبت به روز گدشته به ترتیب به قیمت 56 میلیون و 500 و 81 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۰    
تیم ملی فوتبال ایران در نیمه اول و در دیداری دوستانه مقابل فلسطین به نتیجه مساوی رسید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۳۰    
چندی پیش از سوی اکانت های وابسته به رسانه های معاند ادعای عجیبی مبنی بر شکنجه اسماعیل بخشی یکی از متهمان تجمعات غیرقانونی در شهرستان شوش را منتشر شد که از سوی رییس دادگستری شوش تکذیب گردید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۸:۱۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: در این شرایط اولویت دولت بر مدیریت و برنامه ریزی برای کاهش فشارهای ناشی از تحریم قرار گرفت تا تلاطم های موجود در مدت زمانی کوتاه به ثبات تبدیل شود.