پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 2 تیر 1398 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 31 فروردین 1398 راه دانا 31 اردیبهشت 1398 راه دانا 31 خرداد 1398 راه دانا 31 مرداد 1398 راه دانا 31 شهریور 1398 راه دانا 30 مهر 1398 راه دانا 30 آبان 1398 راه دانا 30 آذر 1398 راه دانا 30 دی 1398 راه دانا 30 بهمن 1398 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 1 تیر 1398 راه دانا 2 تیر 1398 راه دانا 3 تیر 1398 راه دانا 4 تیر 1398 راه دانا 5 تیر 1398 راه دانا 6 تیر 1398 راه دانا 7 تیر 1398 راه دانا 8 تیر 1398 راه دانا 9 تیر 1398 راه دانا 10 تیر 1398 راه دانا 11 تیر 1398 راه دانا 12 تیر 1398 راه دانا 13 تیر 1398 راه دانا 14 تیر 1398 راه دانا 15 تیر 1398 راه دانا 16 تیر 1398 راه دانا 17 تیر 1398 راه دانا 18 تیر 1398 راه دانا 19 تیر 1398 راه دانا 20 تیر 1398 راه دانا 21 تیر 1398 راه دانا 22 تیر 1398 راه دانا 23 تیر 1398 راه دانا 24 تیر 1398 راه دانا 25 تیر 1398 راه دانا 26 تیر 1398 راه دانا 27 تیر 1398 راه دانا 28 تیر 1398 راه دانا 29 تیر 1398 راه دانا 30 تیر 1398 راه دانا 31 تیر 1398 
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۳۸    
با شکار گلوبال هاوک ایران نیازی به بستن تنگه هرمز ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۶    
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: 100 پایگاه اوقات فراغت تابستان امسال در استان لرستان بر پا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۴    
این ها چه توهمی دارند که تجاوز و تعرض آشکار یک کشور در آن سوی دنیا را به سرزمین یک کشور ،ماشه فرصت محسوب می کنند ،این ماشه فرصت بود یا غلط زیادی ؟
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۵    
خانوار های شهری ساکن خراسان جنوبی به طور متوسط 9.8 درصد بیشتر از میانگین کل کشور نسبت به خرداد 1397 برای خرید یک مجموعه کالا و خدمات یکسان هزینه کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۴:۴۴    
در پی نارضایتی مردم و انتقادات صریح معاون استاندار از دو بانک در خصوص ایجاد مشکل در اجرای تفاهم نامه ساخت مسکن محرومان، این موضوع به یکی از بحث های داغ فضای مجازی تبدیل شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۴    
مراسم رونمایی از سند ثبت ملی شیوه مداحی مرحوم استاد سلیم موذن زاده اردبیلی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ - ۰۹:۴۳    
مراسم رونمایی از سه بازی سایه روشن با عنوان تابستان سیاه با حضور جمعی از اصحاب رسانه و رئیس سازمان فضای مجازی بسیج برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۲۰:۵۳    
دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که اکثر زنان گمان می کنند بعد از 50 سالگی چروک ها با سرعت بیشتری روی صورتشان نقش می بندد و افتادگی پوست شتاب می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۲۰:۳۶    
مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از افتتاح نمایشگاه بین المللی عکس خیام در اردبیل خبر و گفت: علاقندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند تا ششم تیرماه به حوزه هنری اردبیل مراجعه کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۴    
برنامه تحلیلی پایش امروز 2 تیرماه، موضوع مبادلات ارزی بانک ها را بررسی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۸:۰۰    
ماجرای بلیط مسابقات و بازار سیاه همچنان در روز سوم نیز ادامه داشت و متاسفانه باز هم در حق شهروندان اردبیل خیانت شد بطوریکه یکی از نمایندگان مجلس نیز در صفحه خود در شبکه های اجتماعی نسبت به این موضوع ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۶:۲۵    
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به منظور گفت وگو با مقام های پاکستانی درباره پیشبرد همکاری های اقتصادی و روابط دوجانبه، سفری دو روزه به این کشور داشت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۶:۲۲    
پروژه اتوبوس صورتی در آوریل 2019 در شهر مردان پاکستان آغاز به کار کرد و ژاپن با اهدای 14 اتوبوس صورتی به دولت محلی کمک کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۶:۱۰    
در عکس دیدار ایرج عرب و کریم باقری مشخص است که یکی از دسته های این کاپ دچار شکستگی شده و به کاپ قهرمانی جام حذفی آسیب رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۴    
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اجرای طرحهای آبخیزداری در زنجان گفت: طرح تعادل بخشی منابع آبهای زیرزمینی در مناطق بحرانی زنجان اجرا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۸    
رقابت های بوکس چهارمین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان طی دو روز در سالن ورزشی وحدت گالیکش برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۵    
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا گفت: پیکر مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه پس از گذشت بیش از 3 سال به دیار علویان باز خواهد گشت و بر روی دستان مردم ولایتمدار مازندران تشییع خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۲    
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: در بخش کشاورزی نیز تا این لحظه نزدیک به 12 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و 9 میلیارد تومان نیز کمک های بلاعوض پرداخت شده است که با صورت جلسه ای که صورت داده شد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۲    
مدیر کل فرودگاه های استان مازندران از تعطیلی یک ماهه پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه رامسر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۲    
این لاکپشت معلول پدرو نام دارد و یکی از مراجعان بیمارستان دامپزشکی دانشگاه لوئیزیانا است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۹    
در برخورد یک دستگاه تریلی حمل خودرو با گروهی متشکل از 10 موتورسیکلت هفت نفر از موتورسواران کشته شدند. علاوه بر 7 نفری که در این تصادف کشته شدند، سه موتور سوار زخمی هم به بیمارستان منتقل شدند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۸    
صفار هرندی با بیان اینکه تسلیم در برابر دشمن، مقدمه آغاز جنگ است، گفت: در سنت امروزی ایالات متحده آمریکا، تسلیم مقدمه جنگ است بنده اعلام میکنم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۸    
حادثه سقوط چادر در یک مراسم دینی در ایالت راجستان واقع در شمال هند به کشته شدن 14 نفر از شهروندان این کشور و زخمی شدن چند نفر دیگر منجر شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۸    
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از آغاز به کار اجرای برنامه جامع ساماندهی گردشگران سلامت این استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۵    
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، روز یکشنبه به منظور گفتگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به سرزمین های اشغالی سفر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۶    
رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، استان فارس میزبان پیکر مطهر 10 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۰    
دبیر همایش بیانیه گام دوم انقلاب از استقبال کم نظیر نخبگان برای شرکت در این همایش خبر داد و گفت: برگزاری این همایش یکی از برنامه های متعدد موسسه فرهنگی آرکا برای تبیین بیاینه گام دوم انقلاب تلاش می ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۷    
5000 واحد مسکن مهر در فازهای 8 و 11 پردیس به علت سودجویی دلالان از سال 95 خالی مانده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۶    
بوریس جانسون وزیر پیشین امور خارجه انگلیس که بیشترین بخت را برای در اختیار گرفتن پست نخست وزیری این کشور به جای ترزا می را دارد، دوباره با جنجالی تازه سوژه رسانه ها و کاربران شبکه های مجازی شد
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۹:۲۷    
دهه دوم عمرانقلاب اسلامی، اولین مقطع بروز تغییرات دررویکرد های عمومی مسئولان ومدیران جامعه بودوتأثیرات این تغییرات مستقیماً برجامعه ومردم نیزمشاهده می شد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۸:۵۷    
شاگردان تیلیه که با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه راهی اردبیل شده بودند با کسب سومین پیروزی پشت سر هم در اردبیل به کار خود پایان دادند
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۸:۳۳    
هیچ کشوری آنها را نمی خواهد، اما باید آنها را حفظ کنند. روایت رسمی جامعه بین المللی حاکی از آن است که روهینگیا باید به طور داوطلبانه در ایمنی و کرامت به میانمار بپیوندد. با این حال مسئولین U ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۸:۰۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد گفت: نیروی انتظامی استان سال گذشته موفق به کشف 30 تن مواد مخدر و در سه ماهه امسال موفق به کشف 7 تن مواد مخدر شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۸:۰۳    
دره باستانی "شیرز" با جاذبه های گردشگری شگفت انگیز در شهرستان کوهدشت یکی از مقصدهای رؤیایی گردشگران در سفرهای تابستانی است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۳:۲۱    
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی از پرونده های فساد اقتصادی محصول نوسانات ارز است زیرا این نوسانات در کشور باعث فساد شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۵    
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: زلزله قصرشیرین خسارتی نداشت و شرایط عادی در منطقه برقرار است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۵۷    
نشست خبری قرارگاه قوه قضائیه مرکز اندیشه و همفکری راهبردی بسیج(ماهر) با موضوع بررسی طرح جامع آموزش و پذیرش وکالت در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۵۱    
بر اساس تحقیقات تلفن همراه کثیف تر از سرویس بهداشتی است و با روش هایی می توان گوشی موبایل را از میکروب ها پاک کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۴۵    
وزارت خارجه انگلیس مدعی شده است که ایران در پس انفجار نفتکش ها در دریای عمان قرار داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۹    
آیت الله دری نجف آبادی گفت: باید به جای واردات اجناس، تکنولوژی وارد کشور شود ولی متاسفانه هم در قبل از انقلاب و هم در طول این سال ها به جای انتقال تکنولوژی به کشور ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۲:۳۳    
یک کارشناس والیبال به تشریح عملکرد تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم والیبال لیگ ملت ها پرداخت و با بیان اینکه ما باید با ترکیب اصلی به مصاف فرانسه رفته و کار را در اردبیل تمام ی کردیم ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۵۵    
وزیر بهداشت از اخذ مجوز استخدام 9 هزار پرستار خبر داد و گفت: این موضوع در اسرع وقت آگهی خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۵۲    
رئیس شورای حل اختلاف استان فارس با اعلام اینکه از سال 90 تاکنون 236 فقره قتل عمد منجر به مصالحه شده است، گفت: پنج سال است که رتبه برتر کشوری در مصالحه پرونده های مهم و خشن و قتل را کسب کرده ایم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۵۲    
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه 85 درصد روستاهای خراسان رضوی تحت پوشش گاز هستند اما چرا جامعه روستایی کاهش پیداکرده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۹    
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ گفت:دشمنان در فضای واقعی و مجازی با تمام قوا و توان مالی خود به میدان آمده اند و در این میدان نباید کوتاهی شود .
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۹    
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه طرح مبارزه با آفات، پیوند و سرشاخه کاری درختان گردو در دستور کار بسیج مهندسین قرار دارد، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود کارشناسان مجرب بسیجی ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۶    
رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت : سال گذشته 51822 مورد مشاوره رایگان ، 189 وکالت رایگان ، 4300 مورد حکم جایگزین حبس داشتیم که افزایش 49 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می دهد .
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۶    
استاندارگلستان گفت: ایجاد امنیت الزاماتی دارد که مشارکت مردم یکی از مهمترین الزامات آن است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۶    
رئیس اداره محیط زیست نهاوند گفت: دو نفر از شکارچیان غیر مجاز که اقدام به زنده گیری تعدادی کبک و کشتار یک قلاده گرگ کرده بودند به حریمه نقدی محکوم شدند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۳    
نماینده مردم خلیل آباد در مجلس گفت: به دنبال این هستیم که بیمارستان خلیل آباد به عنوان یک مرکز جراحی های کوچک مانند چشم، گوش، حلق و بینی در بین سه شهرستان تقویت و در کنار آن سایر خدمات نیز ارائه شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۳    
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال با بیان اینکه تیم ملی ایران، امروز از آبرو و اعتبار والیبال آسیا در جهان دفاع می کند، گفت: برگزاری لیگ ملت ها در اردبیل بهترین فرصت برای معرفی فرهنگ آذربایجان به جهان است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۰    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از بازی مقابل تیم ملی فرانسه با بیان اینکه عملکرد خوبی نداشتیم، گفت: باخت به فرانسه ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۴۰    
حمیدرضا کریم گفت: سال گذشته 67 پرده گران فروشی بر سر درب مغازه های گران فروش نصب شد که رستوران راستگو یکی از آن ها بود و در خصوص پرونده سینا بهداشت هم اکنون این مجموعه دارای 32 پرونده فروش لوازم ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۰۷    
رئیس دادگستری رفسنجان گفت: 70 درصد جرائم کشور ریشه در مواد مخدر دارد که 45 درصد آن مستقیم و مابقی ان غیر مستقیم است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۱:۰۱    
پیکر مطهر سه تن از شهدای مدافع حرم ایرانی در سوریه کشف شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۸    
دومین تابستانی است که میدان مرکزی همدان چاله ی بزرگی را وسط خود تجربه می کند چاله ای که مسئولیتش را کسی به عهده نمی گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۵    
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران از کشورهای جهان درخواست کرد جمهوری اسلامی را مجبور کنند که دیپلماسی را با دیپلماسی پاسخ دهد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۲    
آخرین دیدار هفته چهارم لیگ ملت های والیبال در اردبیل در حالی به ایستگاه پایانی رسید که تیم ملی والیبال ایران با تیم دوم خود با نتیجه سه بر صفر مغلوب فرانسه نایب قهرمان دوره پیش این رقابت ها شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۲    
نشست خبری قرارگاه قوه قضاییه با موضوع بررسی طرح جامع آموزش و پذیرش وکالت در مرکز ماهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۷    
مدیرعامل پرسپولیس فردا راهی ترکیه خواهد شد و به طور رسمی با سرمربی مدنظر به مذاکره و توافق دست خواهد یافت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۸    
آنته چاچیچ مربی کُروات به عنوان گزینه قطعی باشگاه پرسپولیس برای سرمربیگری در این تیم به جای برانکو ایوانکوویچ انتخاب شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه گفت، تحریم های آمریکا تنها جنبه تبلیغی دارد و هرگونه تحریمی که مورد نظر آمریکا بوده تاکنون اعمال شده و دیگر تحریمی باقی نمانده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۵۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: رویکرد دستگاه قضا را به سمت حفظ حقوق عامه تغییر می دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۴    
رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با ان بی سی اعلام کرد پیام هشدار حمله به ایران نداده و به دنبال جنگ نیست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۲۱    
خاطرات زیادی از “علی رضا” به یاد ندارد چون وقتی رفت تنها 13 سالش بود! سه سال بعد یعنی سال 1365 به او و پدرش گفتند علی رضا شهید شده اما پیکرش را پیدا نکرده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۵    
بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت هنوز در تعطیلی به سر می برد و با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۵    
عشایر همیشه نقطه اتکا در حوزه اقتصاد مقاومتی در جامعه هستند که اگر به درستی به انان توجه شود شاهد ارائه بهترین خدمات به جامعه هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۱۲    
دبیرکل سازمان ملل درباره افزایش تنش ها در خلیج فارس و اقدامات تحریک آمیز آمریکا در خاورمیانه هشدار داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۶    
طبق اعلام یک منبع آگاه، مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره ای با ماسیمو کاررا ایتالیایی نداشته اند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۹:۰۳    
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: ماشین های پلاک ویلچری می توانند بدون هیچ منعی در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۴    
میزبانی های اردبیل از بلندقامتان جهان در هفته چهارم لیگ والیبال لیگ ملت ها امروز در حالی به ایستگاه آخر می رسد که تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود در این هفته به مصاف غول قدرتمند والیبال جهان یعنی ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۱    
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: شهر الوند با جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر فاقد یک بیمارستان دولتی است و تنها بیمارستان خیریه و غیر دولتی این شهر نیز به دلیل عدم خرید خدمت تعطیل شده و ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۸:۴۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان دل و جگر و قلوه با بیان اینکه نرخ جگر تغییر کرده است گفت: هم اکنون نرخ هر سیخ جگر گوسفندی به 5 هزار تومان رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۸:۳۹    
رئیس انجمن انسان شناسی ایران گفت: اقتصاد ضعیف کشور عامل بروز پرخاشگری در جامعه است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۸:۳۳    
آخرین روز از هفته چهارم لیگ ملت های والیبال جهان با مسابقه دوتیم پرتغال و استرالیا آغاز شد که در پایان استرالیا با ارائه یک بازی قابل قبول توانست حریف خود را با نتیجه 3 - 0 شکست دهد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۷:۵۱    
تیم ملی ولیبال استرالیا در سومین روز از هفته چهارم لیگ ملت های جهان به مصاف پرتغال رفت که در نهایت توانست با یک بازی درخشان این تیم اروپایی را با شکست بدرقه کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی جنبش انصارالله یمن به حرفهای نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۷:۱۵    
در پی بروز مباحثه ای در جلسه ای در روز شنبه ، روحانی خطاب به جهانگیری می گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۹    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان زنجان با اشاره به اینکه مشکل سد مشمپا برطرف شد گفت: مشکل اعتبار عملیات اجرای این پروژه را کند کرده بود که این مشکل بطرف شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان در مورد نگرانی شهروندان زنجان در خصوص فلزات سنگین در آب شرب گفت: آب شرب شهرهای استان زنجان فلزات سنگین ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۳    
نتایج یک مطالعه جدید تایید می کند که بالا بودن سطح کلسیم در عروق کرونری عاملی برای بروز تغییرات مخرب در ساختار قلب است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از آماده باش این شرکت در پی افزایش دما خبر داد و گفت: مردم باید مصرف برق را مدیریت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۷    
بازرس کل قضایی استان کرمانشاه گفت: 140 پرونده تخلف در حوزه مدیران به این سازمان ارجاع داده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۱    
سازمان امور مالیاتی مجاز شد اطلاعات پایگاه اطلاعاتی خود در خصوص مؤدیان مالیاتی را با رعایت طبقه بندی لازم و در حد نیاز، در اختیار مرکز آمار ایران قرار دهد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۱    
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان قم گفت: طبق آمار ازدواج های ثبت شده در سال 96 ، 8799 مورد و در سال 97، 7820 مورد است که 11 درصد کاهش را نشان می دهد و در مسئله طلاق هم در سال 96 ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۱    
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: در ادامه روند آماده سازی تیم، یک اردو داخلی در کردان کرج و یک اردو خارج از کشور در بلژیک یا ترکیه انجام خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۱    
فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر از کشف 22میلیارد و 104 میلیون ریال انواع کالای قاچاق طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۴۵    
در این مطلب مراحل قانونی بعد از مفقود شدن چک آموزش داده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۹    
یک روزنامه آمریکایی با اشاره به اینکه توانمندی های ایران، محاسبات آمریکا در خصوص خطرات موجود را تغییر داده است، نوشت ترامپ گزینه های چندان زیادی در قبال ایران ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۳۹    
به علت گرمای شدید، دستگاه های دولتی استان خوزستان روز چهارشنبه تعطیل اعلام شدند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۱    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشتخوار گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان رشتخوار اهتمام به توسعه فعالیت های قرآنی در بین جوانان و نوجوانان است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۱    
مدیر اداره جهاد کشاورزی درگز گفت: با هدف پیشگیری از فعالیت سودجویان، ایجاد نظم در حمل و نقل گندم و تسهیل در خرید گندم از کشاورزان، خروج هرگونه محموله گندم از درگز ممنوع اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۱    
دادستان قوچان گفت: مسئولین و کارگزاران حق خروج از مسیر ولایت و انقلاب را ندارند و قلب تمام مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می بایست مملو از خیرخواهی نسبت به مردم باشد و منفعت طلبی و سیاست ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۲۱    
فرماندار قوچان از بارش 486 میلیمتری و شکستن رکورد 35 ساله بارندگی در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۵    
بند سوم بیانیه جدید FATF نشان می دهد که مشکل ایران با FATF صرفا دو کنوانسیون نبوده و علاوه بر کنوانسیون های مذکور، شش اقدام دیگر هم از کشورمان مطالبه شده که موارد پیچیده ای هستند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۲    
نقشه مصرف برق درکشور نشانگر آن است که هم اکنون در بیشتر نقاط کشور، مصرف کنندگان دارای مصرف متعادلی هستند و 4 شهر مشهد،کردستان،مرکزی و قزوین مصرف برق آنها افزایشی بوده و سمنان به مرز هشدار رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۲    
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش هایی در مبحث نام سال یعنی رونق تولید صورت گرفته، ولی کافی نبوده است، با توجه به این مسائل باز هم نمره قبولی به مجلس و دولت نمی دهم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۲    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس اعلام وزارت بهداشت و درمان سالانه 4 تا 5 هزار نفر در تهران بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۲    
مستند کابوس کرکس ها به تهیه کنندگی محسن مقصودی با موضوع توانمندی دفاعی ایران از شبکه یک پخش می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۹    
سیاست خارجی آمریکا در زمان دونالد ترامپ اگر چه بسیار پر سر و صدا بود اما هیچ آورده ای برای کاخ سفید نداشت.