پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 11 دی 1398 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 31 فروردین 1398 راه دانا 31 اردیبهشت 1398 راه دانا 31 خرداد 1398 راه دانا 31 تیر 1398 راه دانا 31 مرداد 1398 راه دانا 31 شهریور 1398 راه دانا 30 مهر 1398 راه دانا 30 آبان 1398 راه دانا 30 آذر 1398 راه دانا 30 بهمن 1398 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 1 دی 1398 راه دانا 2 دی 1398 راه دانا 3 دی 1398 راه دانا 4 دی 1398 راه دانا 5 دی 1398 راه دانا 6 دی 1398 راه دانا 7 دی 1398 راه دانا 8 دی 1398 راه دانا 9 دی 1398 راه دانا 10 دی 1398 راه دانا 11 دی 1398 راه دانا 12 دی 1398 راه دانا 13 دی 1398 راه دانا 14 دی 1398 راه دانا 15 دی 1398 راه دانا 16 دی 1398 راه دانا 17 دی 1398 راه دانا 18 دی 1398 راه دانا 19 دی 1398 راه دانا 20 دی 1398 راه دانا 21 دی 1398 راه دانا 22 دی 1398 راه دانا 23 دی 1398 راه دانا 24 دی 1398 راه دانا 25 دی 1398 راه دانا 26 دی 1398 راه دانا 27 دی 1398 راه دانا 28 دی 1398 راه دانا 29 دی 1398 راه دانا 30 دی 1398 
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۲۳:۴۶    
گزارش ها حاکی از آن است که تعدادی از معترضان به عدم دریافت یارانه معیشتی، پس از اعتراض، با آمار و ارقامی از میزان درآمد و برداشت در حساب هایشان روبه رو شده اند که به اعتقاد آنها، واقعیت ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۰    
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد تغییر نام خانه کشتی از نام وی به شهید مصطفی صدرزاده گفت:به دلیل اینکه در شهر ری و همچنین در کنار سالن شهدای هفتم تیر 2 خانه کشتی به نام حمید سوریان نامگذاری شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۸:۴۴    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان، از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف بیش از 2 تن و 700 کیلوگرم موادمخدر در مرزهای استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۵    
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی بهمن ماه به حساب شان واریز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۶    
حضور محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در یک مراسم رقص در کشور تایلند حاشیه هایی به همراه داشت که تاکنون هیچ یک از مقامات مسئول در این خصوص پاسخی نداده اند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۳    
دولت در حالی به دنبال افزایش تعداد و ایجاد مناطق آزاد جدید است که این تصمیم او، مغایر با برخی قوانین مصوب مجلس و حتی بعضی از مفاد قانون اساسی است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۴:۱۲    
عکاسی هوش مصنوعی با 22 درصد، دوربین سلفی پاپ آپ با 20 درصد و ظرفیت بالای باتری با 19 درصد به ترتیب بیشترین انتخاب شرکت کنندگان نظرسنجی به عنوان ویژگی های برتر گوشی هوآوی Y9 Prime 2019 بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۹    
با تصمیم دولت و به منظور تأمین مسکن بازنشستگان صندوق های کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی، آیین نامه اجرایی اعطای تسهیلات به بازنشستگان فاقد مسکن از محل منابع حاصل از بازگشت اقساط مسکن مهر به تصویب رسید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۹    
مدیرعامل آب منطقه ای استان ایلام گفت: دو طرح بزرگ آب رسانی 2000 میلیارد ریالی با حضور رئیس جمهور در ایلام افتتاح می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۶    
معاون سازمان نهضت سوادآموزی از فعالیت بیش از 50درصد مراکز سوادآموزی استان ایلام در چرداول خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۸    
مدیرعامل شرکت آبفار لرستان با اشاره به خسارت 262 میلیاردی سیل به زیرساخت های آبرسانی گفت: اعتبار 120 میلیاردی به شرکت آبفار لرستان تخصیص پیدا نکرده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۵    
سردار نصرالله فتحیان گفت: راهبرد دشمن در برهه کنونی فشار حداکثری علیه مردم و کشور ماست که با هوشیاری و بصیرت مردم و درایت و رهبری های مقام معظم رهبری در این بخش هم متحمل شکست می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۲    
افزایش افسار گسیخته مشاورین املاک در همدان منجر به ایجاد مافیا در این صنف و افزایش قیمت مسکن در همدان شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۷    
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: خوشبختانه امسال در دانشگاه علمی کاربردی ظرفیتی ایجاد شد تا دانشجویان این دانشگاه بتوانند در تبادلات علمی بین المللی شرکت کنند و کشور آلمان اولین کشوری است که ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۴    
موضوعی که در این روزها بازار آهن با آن مواجه است، افزایش قیمت آهن آلات در برخی از مبادی است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۴    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید گفت: آخر هفته برای نقاط مختلف استان بارش باران و برف پیش بینی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۱:۰۶    
پرستار پیشکسوت یزدی گفت: پرستاری یک شغل نیست بلکه عشقی است که خداوند در قلب برخی از افراد قرار میدهد تا عده ای بتوانند عاشقانه به مردم خدمت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی درباره تهدید به قطع یارانه نقدی درصورت رد شدن درخواست دریافت یارانه طرح معیشتی گفت: طبق قانون، در صورت ارائه اطلاعات نادرست ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۲۷    
محمدعلی طالبی گفت: پوشاک تا حد بسیار زیادی نیازمند برندسازی، اعتبار و جایگاه تولید کنندگان است و یزد به واسطه خوشنامی در کشور می تواند بهتر از هر جای دیگری این اعتماد، برند و جایگاه را به وجود آورد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۷    
سید اسعد شیخ الاسلامی بنیان گذار رشته دانشگاهی فقه شافعی در دانشگاه تهران و پژوهشگر نام آشنای خطه دانشمند پرور استان کردستان دعوت حق را لبیک گفت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۲    
خلیل رضایی سخنگوی هیأت نظارت استان بوشهر با اشاره به شایعات مطرح شده در فضای مجازی، گفت: تأیید و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی شایعه است و این موضوع ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۲ - ۰۵:۵۹    
در روزهای پنج شنبه و جمعه 12 و 13 دی ماه با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما همراه باشید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۳:۵۷    
رهبر معنوی شیعیان بحرین با صدور بیانیه ای، حمله آمریکا به مواضع الحشد الشعبی را تجاوزی آشکار علیه تمام بشریت خواند و گفت که تجاوزات وحشیانه آمریکا به نیروهای نجات بخش الحشد الشعبی جای تعجب ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۳:۴۵    
الکساندر مدودف، رئیس باشگاه زنیت سن پترزبورگ درباره نقل وانتقال های زمستانی و آینده سرگئی سماک (سرمربی) توضیحاتی داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۳:۱۲    
سامانه جدید بارشی از روز جمعه وارد استان خواهد شد و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۴    
رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه آرمان های انقلاب اسلامی، فروشی نیست، به انتقاد از منتقدین دولت پرداخت و با بیان اینکه ارائه لایحه وظیفه دولت است که باید در مجلس تصویب شود ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۵    
مدیر جهاد کشاورزی کلاله گفت: 15 تن کود شیمیایی قاچاق در شهرستان کلاله کشف و ضبط شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۵۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا چهارشنبه در مصاحبه با فاکس نیوز تأکید کرد که این کشور به دنبال جنگ با ایران نیست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۴۰    
مدیرعامل بیمه سلامت کشور با اشاره به شرایط سخت بیمه ها در سال آینده گفت: بدهی های بیمه به دانشگاه های علوم پزشکی ناشی از عدم تخصیص اعتبار بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۴    
تصویری در رسانه های عراق منتشر شده است که گفته می شود لحظه فرار یکی از مقامات دیپلماتیک سفارت آمریکا در بغداد همزمان با تظاهرات مردمی است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۱۶    
رئیس جمهور گفت: ما 15 همسایه داریم که روابط به جز با یکی الی 2 همسایه خوب است، آن یکی، دو همسایه هم خودشان مقصرند که امیدوارم به جمع ما ملحق شوند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۷    
استاندار ایلام از احتمال سفر رییس جمهوری اواسط هفته آینده به استان ایلام خبر داد و گفت: حضور رییس جمهوری در استان ایلام بدون شک دریچه های توسعه پایدار و درازمدت را به روی مردم این استان می گشاید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۴    
فاز دوم تولید لاستیک خودروهای سنگین کارخانه آرتاویل تایر با اشغالزایی 400 نفر توسط رئیس جمهور افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۱    
معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: پرستاران لرستان امسال به بیش از 18هزار زائر اربعین خدمات رسانی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:برای این استان از محل تبصره 18 در حدود 1 هزار 341 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که می توان 20 هزار 270 فرصت شغلی بسیار کم نظیر است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۱    
استاندار لرستان با اشاره به افزایش تلفات جاده ای در لرستان گفت: راه آهن خرم آباد تاکنون در ردیف های بودجه اعتباری نداشته است ولی با پیگیری های انجام شده خوشبختانه وارد ردیف بودجه شده و با وزارت راه و ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۲:۰۱    
استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات طرح اقدام ملی تولید مسکن گفت: به این طرح خوشبین نیستم و معتقدم با این شرایط و ابهامات کلنگ آنرا به زمین نزنیم، بهتر است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۱:۵۸    
زلزله ای به بزرگی 4.5 ریشتر امشب حوالی راور در استان کرمان را در عمق 8 کیلومتری زمین لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۹    
دادستان شهرستان دره شهر از دستگیری هکر 2 هزار کارت بانکی که اقدام به جابجایی مبالغی از حساب شهروندان کرده بود خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۰    
حزب الله عراق در بیانیه ای اعلام کرد که تصویب قانون اخراج نیروهای آمریکایی از عراق را پیگیری خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۱:۲۵    
در حالی که عراق این روزها شاهد تظاهرات های ضد آمریکایی است یک مقام ارشد دولت ترامپ، ایران را به سلطه طلبی در عراق متهم کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۱:۱۶    
همزمان با تولد حضرت زینب (س) با خبری مسرت بخش روبرو شدیم. خبری که انتظار مخاطب سیما را از این رسانه و تلاش دست اندرکاران و مدیران آن برآورده می کند و بار دیگر شاهد خلق اثری در خور از داود میرباقری ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۱:۰۴    
فرمانده کل سپاه با بیان این که مشکلات قابل حل هستند گفت: توانایی ما بیشتر از مشکلات است و می توانیم بر آن ها غلبه کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۱:۰۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان به لزوم احداث 18 پاسگاه جاده ای در لرستان تاکید کرد و گفت: 100 نیروی تکنسین به نیروهای استان اضافه شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۵۵    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور در اردبیل برگزار شد به بیان مطالبات مردم از دولت پرداخت و گفت: تقویت صنعت استان، ارائه تسهیلات ویژه برای سرمایه گذاری ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۵۲    
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت:چنانچه پروژه راه آهن استان لرستان جز پروژه های اقتصاد مقاومتی قرار نگیرد و با کندی این پروژه پیش برود در آینده باید هزینه زیادی شود که دوباره کارگاهها فعال شوند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۴۶    
رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان جویبار از ثبت جمعه بازار جویبار در فهرست میراث ملی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر لزوم رعایت عدالت و توازن در بین تمامی استان ها گفت: آقای روحانی، ایران مساوی با تهران نیست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۴۳    
بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار دست اندرکاران کنگره تجلیل از رزمندگان و ایثارگران خمینی شهر که 25 آذر 98 برگزار شده بود، شامگاه امشب در محل برگزاری این همایش منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۴    
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل به اهمیت تصمیم گیری در مورد کنوانسیون FATF اشاره کرد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۴    
امام جمعه سرعین خطاب به وزیر اطلاعات و نماینده رئیس جمهور گفت :مشکل بنزین سفر حل شود تا مردم ایران مجبور به حذف مسافرت های خود نشوند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۴    
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به مجاهدت ها و نقش مؤثر جریان مردمی حشد الشعبی در مبارزه با گروهک تروریستی داعش ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۱    
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سود سهام عدالت مربوط به سال 97 ظرف اسفندماه سال جاری واریز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۲۲    
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در مورد عدم برگزاری دیدار مرمی رئیس جمهور با مردم اردبیل به بهانه برودت هوا واکنش نشان داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۹    
کمیته هماهنگی و توسعه تعاون استان همدان امروز با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در غیاب استاندار برگزار شد اما مدیران شرکت های تعاونی حاضر در جلسه حرفی از مشکلات این حوزه نزدند و این امر ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۶    
روستاها پیشانی تولید و رونق اقتصاد کشور به حساب می آیند، اما متاسفانه برخی نهاد های زیربط برای حل مشکلات روستا کم کاری می کنند!
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۳    
سردار باباخانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۱۳    
سفارت ایالات متحده آمریکا در بغداد روز چهارشنبه همه فعالیت های کنسولی خود را تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآورده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۴    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی واکنش تندی در مورد حذف رشته تحصیلی جغرافیای دفاع مقدس نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۴    
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل درگذشت یکی از بستگانش سوگوار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۰:۰۱    
هافبک ایرانی تیم فوتبال برایتون گفت: خوشحالم می توانم سال 2020 را به بهترین شکل آغاز کنم
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۶    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: به دنبال آن هستیم که اجرای مرخصی زایمان از 6 ما به 9 ماه را اجرایی کنیم و مابه التفاوت آن را که از سوی دولت باید پرداخت می شد به عنوان بدهی دولت به سازمان تأمین ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۴۶    
یکی از داوران سابق لیگ برتر فوتبال انگلیس اعتراف کرد که به یک دلیل غیراخلاقی از ادامه کار در سطح اول فوتبال جزیره منع شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۰    
گودرزی گفت: باتوجه به شدت بارش در برخی استان های کشور روز شنبه، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها دور از انتظار نیست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۷    
رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: شرکت اتوبوسرانی رانندگان خود را موظف به گذراندن دوره آموزشی با شبیه ساز رانندگی دانشگاه خواجه نصیر کرده است که هم اکنون مقرر شده 160 نفر از آن ها آموزش ببینند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۴    
علیرضا جهانبخش در دیدار برایتون برابر چلسی در دقیقه 84 با سوپرگلی تماشایی دروازه چلسی را باز کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۹:۰۸    
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر استراماچونی در استقلال بماند برای دو طرف برد - برد است، اما دلال ها نمی گذارند او بماند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۵۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا چهارشنبه مدعی شد اوضاع سفارت این کشور در شهر بغداد تحت کنترل است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۵۰    
سرپرست فرماندهی انتظامی ساوه گفت: استفاده از کرسی زغالی و استنشاق گاز منواکسیدکربن در یک روستای ساوه باعث مرگ 55 ساله شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۵۰    
در حالی که سخنگوی طرح معیشتی حمایتی از واریز کمک هزینه معیشتی برای 419 هزار خانوار جدید خبر می دهد، اما برخی از متقاضیان نسبت به عدم واریز کمک هزینه اعتراض کردند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۶    
فرانسه به اعتراضات مردم عراق در مقابل سفارت آمریکا در بغداد واکنش نشان داده و این اقدام آنها را به شدت محکوم کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۰    
مراسم افتتاحیه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار عصر امروز چهارشنبه 11 دی ماه به صورت زنده از شبکه نمایش پخش می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۳۰    
کوروش زارعی گفت: اگر تلویزیون کم شباهت به کره شمالی نیست پس چرا آقای شجاع نوری الان در سریال "سلمان فارسی" آقای میرباقری بازی می کند؟
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۲۴    
رئیس اورژانس کشور گفت: بیشترین خدمات اورژانس هوایی در لرستان وجود دارد که تقویت این ناوگان را در دستور کار داریم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۲۴    
زلزله ای 3.3 ریشتری شهر گهواره در شهرستان دالاهو را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۱۸    
مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: زلزله 4 و یک دهم ریشتری امروز خسارتی در شهر یاسوج نداشته است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۱۸    
دقایقی پیش زلزله نسبتا شدیدی شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۱۲    
نیروهای غرب لیبی (دولت وفاق ملی) از اسارت 25 نفر از شبه نظامیان تحت امر ژنرال خلیفه حفتر فرمانده نیروهای شرق خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۸:۰۰    
سخنگوی طالبان مدعی شد که این گروه شب گذشته دوبار به پایگاه آمریکا در بگرام حمله کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۵۴    
ائتلاف چهارگانه تحریم کننده قطر طی هفته های اخیر مواضع متفاوتی نشان دادند؛ در حالی که به نظر می رسد یخ میان ریاض و دوحه در حال ذوب شدن است ولی دشمنی مصر و امارات علیه قطر همچنان ادامه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۵    
تهران - ایرنا - سازمان آتش نشانی فرانسه اعلام کرد، بر اثر آتش بازی شب سال نو میلادی، یک مرد 27 ساله در شهر "هاگنو" جان خود را از دست داد و 20 تن دیگر را نیز راهی بیمارستان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۲    
توسعه فضای شهری تهران موضوع مهمی بوده است که مدیریت سابق شهری تهران در دوران قالیباف همواره بر آن تأکید فراوان داشته است ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۹    
جشن روز پرستار با حضور خادمیاران رضوی در بیمارستان کلاله برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۹    
فرماندار کلاله از راه اندازی خانه فرهنگ در مناطق حاشیه نشین شهر کلاله خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۶    
غلامرضا رنجبر مجلس و نمایندگان فعلی را ناکارآمد عنوان کرد گفت: نمایندگان مجلس فعلی هم صدای مردم نبودند به همین علت مجلس اقتدار لازم را نداشت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۶    
فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: حضرت زینب (س) باعث ماندگاری حماسه کربلا بود و اگر آن حضرت نبود؛حماسه آفرینی های ظهر عاشورا بعد از چند سال به فراموشی سپرده می شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۶    
رئیس اوقاف کلاله و مراوه تپه گفت: فعالیتهای عمرانی محوطه امام زاده عبدالله(ع) در راستای رفاه حال مردم، آغاز شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۱۵    
نرخ مصوب سه نوع میوه و صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران که ملاک قیمت گذاری در سطح خرده فروشی به حساب می آید، 300 تا 500 تومان ظرف چهار روز افزایش یافت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۱۲    
ادامه بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم به نشست بعدی کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام موکول شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۹    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون خسارتی اعم از مالی و جانی از زلزله 4.1 ریشتری در یاسوج گزارش نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۷:۰۶    
کاهش تولید نفت، اقتصاد عربستان را در سه ماهه سوم سال 2019 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 0.46 درصد کوچک تر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۴    
حجت الاسلام حمیدی گفت: سخنرانی در اجتماعات و دانشگاه ها توسط افراد خاص و حاشیه ساز که محدودیت قانونی برای سخنرانی دارند و از خارج استان وارد می شوند ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۱    
برخورداری گفت: بمناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) تعداد 52 کمک جهیزیه به مزدوجین کم برخوردار و نیازمند خانواده های تحت حمایت اهداء شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۱    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: نیروی انتظامی و رسانه دارای رسالت و هدف مشترکی هستند که ارتقای شاخص های سلامت اجتماعی و امنیت را شامل می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۱    
ساعتی قبل یک طلافروشی در سراوان مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۸    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از بعد از ظهر امروز شرایط برای رگبار باران و جاری شدن روان آب در جنوب استان، به ویژه شرق دریای عمان فراهم است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۵    
کاربران شبکه های اجتماعی باردیگر #پروژه_انتخاباتی_FATF را ترند توییتر فارسی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۵    
آیت الله عبادی گفت:جنگ عصر حاضر جنگ اراده است و باید در برابر نقشه های دشمن هوشیار بود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۲    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه در ارتفاعات تهران، قزوین و البرز، جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان، همدان و جنوب اردبیل، لغزندگی جاده ، کولاک برف ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۶:۱۲    
با حضور حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، کامیون چاپار رونمایی شد.