پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 1 تیر 1399 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 31 فروردین 1399 راه دانا 31 اردیبهشت 1399 راه دانا 31 خرداد 1399 راه دانا 31 مرداد 1399 راه دانا 31 شهریور 1399 راه دانا 30 مهر 1399 راه دانا 30 آبان 1399 راه دانا 30 آذر 1399 راه دانا 30 دی 1399 راه دانا 30 بهمن 1399 راه دانا 30 اسفند 1399 راه دانا 1 تیر 1399 راه دانا 2 تیر 1399 راه دانا 3 تیر 1399 راه دانا 4 تیر 1399 راه دانا 5 تیر 1399 راه دانا 6 تیر 1399 راه دانا 7 تیر 1399 راه دانا 8 تیر 1399 راه دانا 9 تیر 1399 راه دانا 10 تیر 1399 راه دانا 11 تیر 1399 راه دانا 12 تیر 1399 راه دانا 13 تیر 1399 راه دانا 14 تیر 1399 راه دانا 15 تیر 1399 راه دانا 16 تیر 1399 راه دانا 17 تیر 1399 راه دانا 18 تیر 1399 راه دانا 19 تیر 1399 راه دانا 20 تیر 1399 راه دانا 21 تیر 1399 راه دانا 22 تیر 1399 راه دانا 23 تیر 1399 راه دانا 24 تیر 1399 راه دانا 25 تیر 1399 راه دانا 26 تیر 1399 راه دانا 27 تیر 1399 راه دانا 28 تیر 1399 راه دانا 29 تیر 1399 راه دانا 30 تیر 1399 راه دانا 31 تیر 1399 
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۶    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری استفتائات جدید ویژه تیرماه را منتشر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۳۰    
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرودشت از آتش سوزی در دامنه کوه رحمت مشرف به مجموعه جهانی تخت جمشید خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۲۷    
جعفر قادری گفت: نمایندگان مجلس هم به شکل قانونی و هم به شکل حمایت های معنوی به قوه قضائیه کمک می کنند تا مسیری را که در برخورد با مفاسد مختلف در پیش گرفته، ادامه دهد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۶    
عباس ضیا گفت: پیش بینی می شود در سال تحصیلی آینده بیش از 61 هزار نو آموز کلاس اولی در مدارس استان کرمان ثبت نام کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۶    
سردار علیرضا تنگسیری با تاکید براینکه بیگانگان به دنبال برهم زدن آرامش در خلیج فارس هستند، گفت: خلیج فارس خانه ماست و بیگانگان باید از خلیج فارس بروند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۶:۰۶    
احمد اسکندری نسب گفت: طرح آجر به آجر فرصتی ارزنده در راستای مدرسه سازی در مناطق محروم است که قطعا می تواند نقش مهمی در رفع کمبود فضای آموزشی استان کرمان داشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۲    
شیرهای جنگل، بچه میمونی را که مادرش کشته شده بود را به سرپرستی قبول کردند و از او محافظت می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۰۳    
شهردار یاسوج با بیان اینکه شهرداری برای جلوگیری از شیوع کرونا، ورودی ها و خروجی های آبشار یاسوج را مسدود می کند اما باغداران و ساکنان، هر بار مسیر مسدود شده را باز می کنند، گفت: برای آبشار ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۳۳    
سرهنگ کاظمی از دستگیری یک سوداگر مرگ با بیش از 15کیلو شیشه در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۴:۲۸    
شهرستان رودان یکی از مناطق هرمزگان است که با وجود روند نزولی در ماه های گذشته، هفته هاست که تعداد مبتلایان روند صعودی به خود گرفته و در برخی از روزهای اخیر ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۷    
وزارت صنعت اعلام کرد: کارتهای بازرگانی آن دسته از صادرکنندگانی که هیچگونه ارزی به کشور بازنگردانده اند و درصد بازگشت ارز آنها صفر است، تعلیق می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۳:۰۴    
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: حق اشتراک تلفن ثابت به طور میانگین در کشور 2,5 تا 3 برابر و در شهر تهران حق اشتراک 8 هزار تومان شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۸    
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: بسته حمایتی از مستأجران شامل مبلغ وام حمایتی و مکانیزم پرداختی آماده است و روز سه شنبه در جلسه ای با حضور رئیس جمهوری بررسی و تصویب می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۴۶    
مسعود مردانی دبیر دهه کرامت سفیران حضرت معصومه(س) گفت: امسال با توجه به وضعیت کرونا عمده برنامه های دهه کرامت در فضای مجازی برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۱    
منتظری با بیان اینکه افزایش سرمایه اجتماعی با اجرای عدالت درقوه قضاییه محقق می شود، گفت: حرکت قوی قوه قضاییه باید مورد حمایت قرار بگیرد و باید از سوی آحاد مردم حمایت شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۵۸    
منتظری درباره بلاتکلیف بودن موقوفه دکتر افشین که از 42 سال پیش در انتظار ساخت یک بیمارستان است، توضیح داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۴۹    
ساسان گفت: سالانه 1000 نفر در سوانح رانندگی استان کرمان جان خود را از دست می دهند که برابر اعلام رئیس پلیس راهور ناجا، هر تصادف فوتی 5.1 میلیارد تومان برای کشور خسارت دارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۶    
فلاح، از امدادرسانی به زن 45 ساله در کوه های رابر توسط تیم امدادهوایی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۲۰    
پلیس شهر مینیاپولیس آمریکا از کشته شدن یک مرد و زخمی شدن 11 نفر دیگر در جریان تیراندازی شب گذشته در این شهر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۱۴    
رسانه جنگی مرکزی وابسته به مقاومت در لبنان روز گذشته فیلمی با عنوان کار انجام شد منتشر کرد که شامل صحنه هایی از مختصات مواضع مهم رژیم اشغالگر در عمق اراضی اشغالی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۸    
رادیوهای استانی به مناسبت دهه کرامت برنامه های متنوعی را تولید و پخش می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۸    
آواز شنیدنی جوان بختیاری درباره حاج قاسم سلیمانی را در یک برنامه تلویزیونی مشاهده می فرمایید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۵۹    
قویدل گفت: براساس سنت های خانوادگی، برخی اختلافات و مداخلات نابجایی برای ازدواج یک دختر انجام شده بود که با پیگیری قضایی این موضوع رفع شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۳۸    
این عکس هوایی علاقه مندان به یوگا را در حال تمرین در پارکی در هاندان چین نشان می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۲۶    
اولین فرش گل بروکسل در سال 1971 ساخته شد و از سال 1986 تا به امروز، هردو سال ساخت آن تکرار می شود.این فرش گل با ابعاد 75 در 24 متر، منظره ای چشم نواز متشکل از گل های بگونیا، کوکب و چمن است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۵۶    
نگاهی به سرمقاله روزنامه های کثیرالانتشار و چاشنی که هر کدام از رسانه های مکتوب به محتوای امروز نشریات اضافه کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۸    
فروشنده هرمزگانی گفت: دولت یک تصمیم روشن برای ما نمی گیرد یک ماه تعطیل می کند مجدد بازکرده سپس سه روز تعطیل می کند ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۵    
یکی از مشکلات جدی صنعت قطعه سازی، کمبود نقدینگی است. نوسانات نرخ ارز، تعیین قیمت دستوری خودرو و مشکلات خودروسازان در تامین نقدینگی مورد نیاز ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۳۵    
مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش عنوان کرد که دو فیلم شنای پروانه و خوب بد جلف2؛ ارتش سری از روز چهارشنبه روی پرده می روند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۸:۰۵    
وزارت نفت عراق به دنبال اجرای پروژه هایی برای توسعه ذخایر گاز است تا بتواند در طولانی مدت نیاز خود را به گاز و برق ایران کاهش دهد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۷:۵۶    
امام جمعه سنندج گفت: خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از امنیت و آرامش مناطق کردنشین ستودنی است و این خدمات شایسته والاترین تقدیرهاست.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۷:۲۱    
معاون درمان وزارت بهداشت در دیدار با معاون سلامت افغانستان، گفت: آماده ایم که تجارب موفق ایران در مبارزه با کرونا را در اختیار افغانستان قرار دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۱۹    
طبق شنیده خبرنگاران ما، یکی از ادارات کل استان خراسان جنوبی به تعداد قابل توجهی از کارکنان آن اداره کل ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر پراید و ماهواره را در کنار هم قرار دهید، تصویر درستی از دو نوع حکمرانی در کشور حاصل می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۶    
منابع آگاه نظامی یکشنبه شب از حمله توپخانه ای ارتش اتیوپی به مناطقی در شرق سودان خبر دادند که بر اثر آن یک نظامی سودانی زخمی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۳۴    
مربی و کارشناس فوتسال می گوید گلی که فرهاد فخیم در ابتدای بازی رفت فینال لیگ برتر فوتسال به ثمر رساند، کلید این بازی بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۹    
وزیر خارجه در دیدار اتمر هجمه رسانه ای و تحرکات اخیر علیه ایران را در راستای مخدوش کردن همکاری های دو کشور خواند و ابراز امیدواری کرد دولت افغانستان مراقبت بیشتری در جهت ممانعت از فعالیت های مخرب ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۱۶    
هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، پیش نویس نهایی برنامه 25 ساله همکاری های جامع ایران و چین را بررسی و تایید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۵۶    
سرپرست شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز گفت: عدم نقدینگی اصلی ترین مشکل شرکت ریخته گری ماشین سازی تبریز است ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۶    
دفتر حسن رحیم پور ازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی خطاب به مسیح مهاجری واکنش نشان داده و بیانیه شدیدالحنی را صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۳    
خاخام ارشد یهودیان ایران در مصاحبه ای تاکید کرد که امنیت یهودیانی که در ایران زندگی می کنند بسیار عالی است و بر خلاف اروپا نیازی به حضور نیروهای امنیتی برای حفاظت از مدارس و عبادتگاه های یهودیان وجود ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۲۰    
حسین قلی قوانلو گفت: چون کمک ها دولت قرار شد برای حفظ اشتغال داده شود و به دلیل اینکه واحدهای صنفی ما بیمه شده آنچنانی ندارند 20 درصد هم در استان جذب نشد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۴    
سرهنگ علی عسگری گفت: متاسفانه افزایش تعداد معتادان در شهرک های اقماری البرز موضوعی نگران کننده بوده و به جز طالقان در سایر شهرستان ها با مقوله اعتیاد درگیر هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۴    
زارعی گفت: عدالت خواهی همزاد با انقلاب اسلامی است و نمی توان انقلاب اسلامی را جدای از عدالتخواهی دانست ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۱    
فردین عسگر زاده گفت: سال گذشته بیش از 37 هزار پرونده قضایی در شهرستان کوهدشت مختومه شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۱    
محمد رضا عدالتخواه با اعلام اینکه در سال جاری دستگاه قضایی این استان در بین پنج استان برتر کشور در شاخصه مصالحه معرفی شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۱    
حسین منفردی از رایزنی با بسیج سازندگی برای آسفالت جاده بالادست میاندورود خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۱:۱۱    
سردار مطهری جانشین سابق فرمانده سپاه ثارالله به سمت فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان مزین به نام لشکر سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی منصوب شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۴    
ویروس کرونا به جان دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی افتاده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۱    
امیرحسین پیروانی مشاور مدیرعامل و رئیس آکادمی فوتبال و تیم های پایه باشگاه سایپا شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۴۱    
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار حنیف اتمر فضای خبری سنگین و غیر مستند ایجاد شده از سوی برخی مسئولان و رسانه های افغانستان در پی جانباختن تعدادی از اتباع افغانستانی را مایه تعجب و تاسف خواند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۸    
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال اقدام مجلس مستقیماً وزیر ورزش را نشانه گیری خواهد کرد که می تواند از احضار و سؤال از وزیر تا مراحل دیگر باشد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۲    
شهردار خرم آباد گفت: یک دستگاه خودروی سمند با تجهیزات هوشمند ثبت تخلفات برای اولین بار در کشور با چهار دوربین توسط سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری خرم آباد خریداری شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۳۲    
سید محمد هاشمی با بیان اینکه وضعیت خلیل آباد در حال حاضر از سفید به نارنجی تغییر وضعیت داده است، گفت: 12 مورد بستری در بیمارستان هستند که 3 مورد مثبت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۷    
آمار بستری شدگان در بیمارستانهای کرمانشاه به علت بیماری کرونا در شبانه روز گذشته 68 مورد اضافه شد که این رقم دوبرابر آمار ترخیص شده ها بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۰:۱۱    
کارشناس مسائل آمریکا با اشاره به اینکه تظاهرات ضدنژادپرستی در آمریکا اگر سرکوب هم شود آتش زیر خاکستر است و ادامه خواهد داشت گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۵۳    
هشتمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور 207 تن از نمایندگان برگزار شد که یکی از دستورات جلسه ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۳    
شهرام حافظ گفت: با صرفه جویی در مصرف، می توان هزینه های تصفیه آب را صرف آبرسانی به مناطقی کرد که دچار کمبود آب هستند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۲۳    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد با توجه به تبدیل پردیس لردگان در آینده نزدیک به واحد بین الملل گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۱۴    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان از قدرت تبلیغ دین در جامعه، می هراسند، چرا که تبلیغ سبب بیداری و ارتقای بینش و آگاهی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۱۱    
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی عروج جانباز گرانقدر سردار محسن پاکیاری را تسلیت گفت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۱۱    
نشست خبری مطالبه گری دانشجویان بسیجی با موضوع پیگیری حقوق کارگران کنترل بلیط شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز امروز در صحن شورا برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۱۱    
ماجرای خودکشی زن جوان با عملیات روانی رییس سازمان آتش نشانی کرمانشاه ختم به خیر شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۸    
مفاد سند جامع همکاری های ایران و افغانستان که 5 سال از آغاز گفتگوهای مربوط به آن سپری شده باید با تمرکز بر رویکردهای فنی و جلوگیری از اثرگذاری ملاحظات سیاسی نهایی شده و ساختار مناسبات دو کشور را ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۹:۰۸    
اگر اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون در مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته شود و رای کافی را برای ماندن در مجلس نیاورد و نتواند در جایگاه نمایندگی در مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشد باز هم او و حامیانش به ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۶    
فرمانده سپاه ناحیه خواف گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و در ادامه رزمایش کمک مومنانه بیش از 97 سری جهیزیه به ارزش بیش از 1 میلیارد و 260 میلیون تومان بین نوعروسان نیازمند در خواف توزیع شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۳    
فتاحی گفت: اولویت اصلی ما در سال جاری برای شهرستان درگز، بحث تعمیرات است چون بسیاری از اماکن و تجهیزات ورزشی شهرستان به دلیل عمر زیاد فرسوده شده و نیاز به تعمیر اساسی دارند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۳    
سید محمدباقر حسینی گفت: 73 درصد از پرونده هایی که قبل از آذرماه سال 98 ثبت شده اند رسیدگی شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۵۰    
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از راه اندازی کارخانه تولید آسفالت خبر داد و افزود: معدنی توسط شهرداری خریداری شده که تا 50 سال ما را از خرید مصالح بی نیاز می کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۳۲    
بابک مرادی گفت: مشاورین املاک حق ندارند نسبت به سال گذشته بیش از 20 درصد نرخ اجاره بها را افزایش دهند بلکه باید بر اساس گروه بندی انجام شده نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۳۲    
نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس گفت: شروع مبارزه با فساد از قوه قضائیه، قاطعیت برخورد با فساد را مشخص می کند و فعالیت های اخیر این قوه برای مبارزه با فساد، آغاز راه است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۲۹    
استفاده از کلیدواژه های والایی چون غیرت و ناموس در کنار قتل ، جنایت و بی رحمی شیطنتی رسانه ای برای زدودن بار معنایی ایجابی و مثبت این مفاهیم است که در جهت دین زدایی از جامعه مورد استفاده خناسان قرار ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۷    
در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعضای دوره هشتم شورای عالی حوزه های علمیه انتخاب شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۴    
در غرب فلسفی، بشر، اول و آخر و محور و مدار همه چیز است. همه چیز از اوست و همه چیز برای اوست، از آغاز فلسفه غرب جدید بر این معنی اصرار می شود که عالم و آدم غایت ندارد و حتی تعیین غایات هم به عهده بشر ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۰۸    
حتما برایتان پیش آمده که هنگام خرید کفش، به فروشنده بگویید کفش برایتان کمی تنگ است و فروشنده ادعا کند این کفش بعد از مدتی جا باز می کند ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۱    
وزارت امور خارجه ایران با دعوت از سفیر رومانی در تهران و در یادداشتی به وی خواستار اقدام سریع مقامات ذیربط رومانی برای روشن شدن علت مرگ قاضی منصوری شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دوران کوتاه آمدن ها گذشته است و ایران همکاری را فقط در قبال همکاری می پذیرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۵    
سرپرست وزارت خارجه افغانستان بعدازظهر امروز با دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت وگو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۲    
شهرام کرمی از مختومه شدن 10 هزار و 333 پرونده در دادسراهای این استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۲    
مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید در کتابش خبر داد، رئیس جمهور آمریکا در جریان نشست سران گروه 7 در شهر بیاریتز فرانسه واقعا می خواست با وزیر خارجه ایران دیدار کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۲    
محمد فاتحی گفت: مصرف آب در خردادماه در استان یزد 30 درصد رشد داشته که با مصرف آب در اوج گرمای تابستان سال گذشته برابری می کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۲    
شهرستان نهاوند در وضعیت قرمز ابتلا به کرونا قرار دارد ولی برخی از مردم با ازدحام خود نشان داده اند اعتقاد و اهتمامی به رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۲    
رئیس قوه قضائیه، هدف اصلی دستگاه قضا را احقاق حق مردم و ابطال باطل عنوان کرد و گفت: انتقال زندان ها به بیرون شهر ها در بهسازی هرچه بهتر فضا های شهری و محیط های عمومی تأثیر خواهد داشت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۵    
مریم ساروخوانی گفت: امکانات گذران اوقات فراغت در کشور به نسبت جمعیت، اندک است، تلاش وافری برای ساخت و ساز بناهای فراغتی به عمل آمده است اما جمعیت رو به رشد جوان کشور، محتاج فضاهای بسیار وسیع تری است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۵    
تصمیم ساخت بیمارستان دولتی در فردیس به سال 90 باز می گردد اما پس از 9 سال، استاندار البرز امروز یکشنبه 9 تیر ماه 99 در جلسه ای اعلام کرد که تا پایان سال 99، وعده ساخت بیمارستان محقق می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۲    
وضعیت نامشخص نیروهای مازاد شهرداری یاسوج، مشکلات محله معصوم آباد، اجرای عوارض شهرداری و نامگذاری یکی از میادین یاسوج به نام البرز زارعی از جمله مهمترین موضوعات نشست امروز شورای شهر یاسوج بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۰۲    
این روزها به دلیل رشد قیمت خودرو و افزایش قیمت دلار و وابستگی بالای صنعت تولید و مونتاژ موتورسیکلت به واردات ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۳    
خاضع هفته حقوق بشر آمریکایی را فرصتی برای معرفی و نشان دادن چهره واقعی آمریکا ارزیابی کرد و ابراز داشت: ماهیت جنایت کارانه آمریکا برای جهانیان در حال روشن شدن است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۰    
بسیج سازندگی شهرستان بهمئی در راستای محرومیت زدایی پروژه های عمرانی زیادی را آغاز کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۰    
عزیز فیلی با اشاره به تامین اعتبار محور پاتاوه به دهدشت توسط دولت، گفت: تلاش داریم محور ارتباطی پاتاوه به دهدشت تا پایان سال به بهره برداری برسد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۵۰    
برنامه صبحگاهی تلویزیونی چاپ اول با اجرای المیرا شریفی مقدم و محمدرضا سلمانی روی آنتن شبکه خبر می رود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۷    
همزمان با بازگشت هشدارها نسبت به اوج گیری مجدد کرونا و صعودی شدن روند ابتلا در برخی از نقاط کشور، مردم هم بار دیگر موارد بهداشتی را جدی گرفته اند و ماسک ها به روی صورت بازگشته است ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۷    
مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه ورود جدی به مسئله مبارزه با فساد داشته است و باید چنین اقداماتی برای ریشه کنی فساد ادامه یابد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۴    
علی حدادی گفت: در دو دهه گذشته ما در موضوع رعایت عدالت عقب مانده ایم لذا باید با شجاعت در برابر افرادی که با تمام توان وارد عرصه فساد شده و بعضا هم رسانه دارند و اعمال فشار می کنند، ایستاد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۴    
استاندار قزوین گفت: متاسفانه هم اکنون برخی نهادها، سازمان ها و ادارات مسئله ی رعایت پروتکل های بهداشتی را رها کرده اند که لازم است بیش از پیش در این مسئله ورود پیدا کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۴    
با حکم سیدمحمدیاشار نادری، رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، مهدی محمدخانی جایگزین محسن دریالعل در انتشارات روایت فتح شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۱    
مراسم رونمایی از کتاب مهاجر سرزمین آفتاب جدیدترین اثر حمید حسام که شامل زندگینامه کونیکو یامامورا، (سبا بابایی) تنها مادر شهید ژاپنی در ایران است ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۴۱    
قانون فاصله گذاری 2 متری در انگلیس به شدت از بین می رود، زیرا "بوریس جانسون" نخست وزیر این کشور طی 2 هفته آتی به طرز قابل توجهی به قرنطینه خاتمه می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۸    
حجت الاسلام اسدالله جعفری گفت: تمامی پرونده های معوق قضایی استان تا یکم دی ماه سال 97 رسیدگی و مختومه شدند و تا پایان شهریور ماه امسال باقی پرونده های معوق رسیدگی و مختومه خواهند شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۸    
افرادی که پوست حساسی دارند، پیش از استعمال خارجی به عنوان دارو، باید قدری سیر را روی پوست دستشان آزمایش کنند و میزان حساسیت پوست را بسنجند.