پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۴۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 9 تیر 1399 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 31 فروردین 1399 راه دانا 31 اردیبهشت 1399 راه دانا 31 خرداد 1399 راه دانا 31 مرداد 1399 راه دانا 31 شهریور 1399 راه دانا 30 مهر 1399 راه دانا 30 آبان 1399 راه دانا 30 آذر 1399 راه دانا 30 دی 1399 راه دانا 30 بهمن 1399 راه دانا 30 اسفند 1399 راه دانا 1 تیر 1399 راه دانا 2 تیر 1399 راه دانا 3 تیر 1399 راه دانا 4 تیر 1399 راه دانا 5 تیر 1399 راه دانا 6 تیر 1399 راه دانا 7 تیر 1399 راه دانا 8 تیر 1399 راه دانا 9 تیر 1399 راه دانا 10 تیر 1399 راه دانا 11 تیر 1399 راه دانا 12 تیر 1399 راه دانا 13 تیر 1399 راه دانا 14 تیر 1399 راه دانا 15 تیر 1399 راه دانا 16 تیر 1399 راه دانا 17 تیر 1399 راه دانا 18 تیر 1399 راه دانا 19 تیر 1399 راه دانا 20 تیر 1399 راه دانا 21 تیر 1399 راه دانا 22 تیر 1399 راه دانا 23 تیر 1399 راه دانا 24 تیر 1399 راه دانا 25 تیر 1399 راه دانا 26 تیر 1399 راه دانا 27 تیر 1399 راه دانا 28 تیر 1399 راه دانا 29 تیر 1399 راه دانا 30 تیر 1399 راه دانا 31 تیر 1399 
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۳    
نهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24 فردا شب به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۳    
استقبال از زندگی نامه شهید مدافع حرم مهدی ثامنی راد کتاب را در کمتر از یک ماه به چاپ سوم رساند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۰:۳۲    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 16 ارز افزایش و 20 واحد پولی کاهش یافت. قیمت دلار و 10 ارز دیگر نیز ثابت اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۵:۴۴    
در شهر ادلب سوریه که بر اثر جنگ و درگیری به شدت ویران شده است ستاره ها در آسمان می درخشند و بازتاب نور آنان ساختمان های ویران شده را روشن می کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۴    
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران با بیان این که 3684 نفر از بهبودیافتگان کرونا جهت اهدای پلاسما به 23 مرکز انتقال خون در سراسر کشور مراجعه کرده اند گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۸:۳۷    
ارزش سهام عدالت در نخستین روز معاملات هفته جاری کاهش یافت و 709 هزار تومان ضرر عاید سهامداران عدالت 532 هزار تومانی شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۸    
سرپرست دبیری فدراسیون از طرح ملی استعدادیابی در تمامی مدارس ناشنوایان کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۲۴    
مشهور است که می گویند یادگیری هیچگاه پایان نمی یابد، زیرا زندگی هر روز درسی تازه برای آموختن دارد. در زندگی سازمانی و مدیریت بر انسان ها آن گفته مشهور حتی پررنگ هم می شود ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۴:۳۷    
مراسم وداع با دو شهید گرانقدر مدافع حرم شهید کمالی و شهید جمشیدی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار یادمان هشت شهید گمنام مازندران برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۰۴    
قوسی گفت: دو میلیارد تومان اعتبار برای مبارزه با ملخ صحرایی به وزارت جهاد کشاورزی ارائه کردیم که یک میلیارد تومان مصوب شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۱۰    
امروزه صاحب نظران حوزه مدیریت براین باورند که نیروی انسانی به عنوان اصلی ترین دارایی سازمان ها و به عنوان مزیت رقابتی نیز مطرح است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۹:۲۷    
سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان مردم در مجلس یازدهم با دقت مفاد قرارداد 25 ساله ایران و چین را بررسی می کنند تا مانند قرارداد برجام مشکلی برای آینده کشور ایجاد نشود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۲    
حسینی معاون اشتغال و خودکفائی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از محل اعتبارات سال گذشته به 162 طرح اشتغالزایی در خراسان جنوبی تسهیلات پرداخت شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۱    
پس از لغو محدودیت های کرونایی، قایقرانی در رودخانه ها و کانالهای آبی سن پترزبورگ از سر گرفته شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۵    
شریعتی بر اهمیت ایجاد و راه اندازی خانه های هلال در روستاها تاکید کرد و گفت: شوراهای شهر و روستاها بهترین ظرفیت و مکان برای فعالیت های امدادونجات و آموزشی خانه های هلال در روستاها و مناطق دورافتاده ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۶    
مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: برگزاری رزمایش شهدای کُرد مسلمان در کردستان زمینه ساز ایجاد امنیت پایدار به عنوان اساسی ترین عامل رشد و توسعه اقتصادی در این استان خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۶    
یکی از شایع ترین بیماری ها در فصل تابستان گرمازدگی است. کاهش مایعات بدن و از دست رفتن رطوبت موردنیاز سلول های اندام های مختلف ازجمله عواملی است که احتمال ابتلا به گرمازدگی و همچنین سردردهای تابستانی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۷    
سامانه های فروش بلیت آنلاین در رقابت با سینماداران دست به ابتکار عجیبی زدند و برخی از آنها اقدام به دریافت هزینه به عنوان خدمات آنلاین کردند ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۳    
اعتراضات ضد نژادپرستی و خشونت پلیس در آمریکا، به رغم اعمال مقررات منع آمد و شد در برخی شهرها از جمله نیویورک و واشینگتن ادامه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۱    
ارتفاعات رشته کوه کهکشان یا گاوکشان (شاهکوه) در استان گلستان که در امتداد شرقی رشته کوه البرز قرار دارد که با قله هایی به ارتفاع بالای 3000 متر از سطح دریا باعث شده که مناطقی بسیار زیبا و چشم نواز ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۱    
به دنبال برخورد دو قایق در بنگلادش و غرق شدن یکی از آن ها در رود بوریگانگا در نزدیکی داکا پایتخت این کشور، دست کم 28 نفر کشته شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۶    
خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از پلمب 20 باشگاه ورزشی در زنجان خبرداد و گفت: به دلیل قرمز بودن شرایط استان مسابقات ورزشی برگزار نمی شود و استخرهای نیز اجازه فعالیت ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۵۶    
عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اینکه برای کنترل بازار گشت های نظارتی افزایش می یابد گفت: با اخلالگران بازار به صورت جدی برخورد می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۳۲    
چین به سبب نگرانی از شیوع گسترده کرونا، در نزدیکی پکن، مجددا محدودیت سختگیرانه ای را به اجرا در آورده که زندگی 400 هزار نفر را تحت تاثیر قرار داده است.این محدودیت های سختگیرانه در استان هبی اعمال شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۱    
سعید شیبانی گفت: هر ساله نرخ شهریه مدارس غیر دولتی افزایش می یابد و امسال نیز به طور متوسط شهریه این مدارس حدود 23 درصد افزایش پیدا کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۵۳    
حجت الاسلام پناهیان گفت: متأسفانه شهدای افغانستانی در زمان دفاع مقدس خوب معرفی نشدند، چون در آن زمان افکار عمومی جهان نمی پذیرفت که شخصی از کشور دیگر برای کشور دیگری بجنگد و شهید شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۴    
با اعلام افزایش 20درصدی قیمت سیمان در فضاهای رسانه ای و مجازی برخی از فروشندگان سیمان در شهرستان های استان کهگیلویه وبویراحمد اقدام به احتکار سیمان کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۴    
علی اصغر پورمند گفت: اقدامات اولیه جهت عرضه شرکت های فولاد زرند، فولاد سیرجان و فروسیلیس غرب برای ورود به بازار سرمایه انجام شده و زمان آن بستگی به فرآیند مربوط به سازمان بورس دارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۱    
معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از آغاز عملیات زیرسازی جهت اجرای سنگ فرش پیاده راه خیابان فردوسی خبر داد و گفت: در راستای تسریع در انجام این پروژه ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۱    
مراسم وداع با پیکر شهید نسیم افغانی ، شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۵۰    
در ایستگاه بیست و دوم لیگ برتر طلایی پوشان در نقش جهان میزبان گل گهر بودند که این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان پایان یافت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۱    
نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: مردم شرق و غرب اصفهان، فقر را تحمل می کنند ولی تبعیض در بین مردم توسط مسئولان خیانت است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۵۹    
سفیر ایران در لندن با اشاره به آخرین مواضع مقامات اروپایی درباره تمدید محدودیت های نظامی علیه ایران نوشت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۴۴    
رفتار دستوری دولت با بازار مسکن و همچنین زمزمه ساخت خانه های 25 متری در حالی که دولتمردان مسکن مهر 80 متری را قوطی کبریت و مزخرف می خواندند، انتقاد مطبوعات طیف های مختلف را در پی داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۹    
امسال هم همچون سال گذشته و در پی جاری بودن زاینده رود کشاورزان ورزنه در شرق اصفهان امسال برداشت گندم بیشتری نسبت به سال های قبل داشتند.شهر ورزنه آخرین شهر در مسیر زاینده رود قبل از تالاب گاو خونی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۲    
نگاهی به سرمقاله روزنامه های کثیرالانتشار و چاشنی که هر کدام از رسانه های مکتوب به محتوای امروز نشریات اضافه کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۵۳    
خانواده شهید مدافع حرم حاج سعید کمالی و پدر و مادر شهید مدافع حرم علی جمشیدی پس از چهارسال چشم انتظاری، فرزندانشان را در آغوش کشیدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۴۱    
موسوی خوئینی ها برآیند یک جریان سیاسی واداده است که از مسببان فتنه 18 تیر هفتاد و هشت هستند به تداوم نظام انقلابی تحت رهبری های ولی فقیه تن در نخواهند داد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۵    
طاهر عباسعلی کارشناس اقتصادی گفت: هر زمانی که کردستان در اوج عزت، توسعه و پیشرفت بوده همزمان ایران نیز در اوج بوده است و برکات توسعه کردستان در بحث ملی همیشه مشهود بوده است و هر زمان نیز این منطقه و ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۵    
720 روز از کلنگ زنی پروژه آهن اسفنجی در بیجار گروس گذشت اما خبری از انجام آن نشد و مانند سایر پروژه ها این کلنگ زنی ثمره ای جزء روییدن خار و خاشاک و حامل چیز دیگری نبود!؟
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۵    
برخی مدیران کردستانی در طول سالیان درازی که بر مسند قدرت هستند همواره برای اینکه به صاحب منسبانشان بقبولانند که آدم های منضبط تری از آنان را خداوند متعال خلق نکرده است دست به کارهایی می زنند که شاید ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۵    
فیلم کوتاه "بادبادک ها" به کارگردانی سید پیام حسینی از فیلم سازان کردستانی که تنها نماینده سینما ایران است در سی و دومین دوره فستیوال معتبر جهانی گالوی ایرلند به رقابت می پردازد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۲۹    
محسن ترکاشوند با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا در شهرستان ملایر رو به تشدید و به سرعت به سمت وضعیت خطرناک می رویم، گفت: 90 درصد مبتلایان جدید به کرونا در عروسی ها، مهمانی و عزا ها مبتلا شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۸:۲۳    
دهم تیرماه روز صنعت و معدن است. اختصاص این روز، فرصت مناسبی است تا به مهم ترین موتور محرکه ی اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن، نگاهی اندیشمندانه شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۱:۵۶    
معاون وزیر بهداشت در خصوص افزایش مرگ و میر ناشی ویروس کرونا هشدار داد و گفت: این که تعداد بستری ها از تعداد مرخصی ها بیشتر شده علامت خطر بسیار بزرگی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۶    
رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در مقاله ای نوشت که کتاب مشاور سابق امنیت ملی آمریکا هشداری جدی درباره بی کفایتی رئیس جمهور کنونی آمریکاست.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۷    
فداحسین مالکی، نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در تماس با رئیس شورای شهر زاهدان گفت: مسئولین شهری هرچه زودتر اقدام جدی در جهت تأمین سلامت و امنیت جانی و شهروندان انجام دهد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۱۷    
محمد مهران امینی فرد گفت: در ابتدا تصور بر تاثیر بیماری کرونا فقط بر سیستم تنفسی بود در حالی که این نظریه تصحیح و مشخص شد که علاوه بر سیستم تنفسی،سیستم عصبی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه چین مصوبه های جدید سنای آمریکا درباره هنگ کنگ را یک کاغذ پاره خواند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۲    
اسماعیل حسین زهی، عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در خصوص راه حل هایی که برای مقابله با گرانی مسکن به ویژه در حوزه اجاره بها داده می شود اظهار داشت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۳    
صد و دومین خبرنامه صوتی و تصویری پایگاه خبری صبح زاگرس تحت عنوان بُنگ پسین حاوی اخبار مهم و پربازدید صبح زاگرس به همت گروه چندرسانه ای این پایگاه خبری منتشر شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۰    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به احداث پارکینگ زیر سطحی در میدان روح الله، گفت: جمکران جزء بافت شهر محسوب می شود و ساکنان از شهرداری خدمات و حتی پروانه دریافت می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۰    
شاعر اصفهانی گفت:احساس در شعرهای صائب پر رنگ تر است و به دلیل طبع احساسی ما ایرانی ها، این شعرها دلنشین تر است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۰    
به مناسبت هشتم تیر ماه به عنوان روز مبارزه با سلاح های شیمیایی و میکروبی، شیرازه با یکی از جانبازان شیمیایی استان فارسی دفاع مقدس گفتگویی داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۰    
سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد کشور روزهای چهارشنبه یازدهم و پنجشنبه دوازدهم تیرماه به شیراز سفر و از واحد های مسکونی مددجویان فارس نیز رونمایی می کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۰    
پیکرهای مطهر شهدای کربلای خانون طومان، شهید سعید کمالی و شهید علی جمشیدی از معراج شهدای تهران برای طواف در حرم مهطر رضوی عازم مشهد شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۰    
کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشور بیش از دوبرابر سرانه مصرف محصولات پروتئیتی در بازار موجود است ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۱    
فراهانی سخنگوی اورژانس 115 به سختی کار در دوران کرونا و کمبود پایگاه های و برخی مشکلات دیگر در اورژانس قم اشاره می کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۱    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر قم بااشاره به اقدامات جزیره ای در بحث حجاب، گفت: در مسئله حجاب همه ارگان ها و دستگاه وظیفه دارند و باید در این زمینه فعالیت کنند چرا که ترویج بی حجابی و بی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۱    
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به تکمیل 6سوله ورزشی در سال جدید، گفت: تاکنون در سال جدید در مناطق هشتگانه 70هزار تن آسفالت توزیع شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۸    
شمار جان باختگان کرونا در استان کرمانشاه به 281 نفر افزایش یافت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۸    
محمد رشیدی از منطقه محروم سرفیروزآباد و روستاهای آن بازدید و بر ضرورت حل مشکلات این مناطق تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۸    
برادر شهید آخوندی با بیان این که فرماندهان، رزمندگان را برادر خود می دانستند افزود: نیروهای افغانستان چون غریبه بودند، فرماندهان به خصوص شهید آخوندی، محبت بیشتری به آن ها داشتند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۵    
حسین پور با بیان اینکه آمریکا خود کلکسیونی از جنایات علیه حقوق بشر است،گفت:خنده دار است که چنین کشوری خود را مدعی دفاع از حقوق بشر اعلام کند در صورتی که هیچ جنایتی تاکنون در جهان ثبت نشده است که بخشی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۵    
فرمانده سپاه پلدختر گفت: 9 طرح عمرانی توسط سپاه در شهرستان پلدختر به بهره برداری می رسد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۵    
جلسه کمیسیون کارگری استان آذربایجان شرقی با موضوع بررسی مشکلات کارخانجات ماشین سازی و شرکت ریخته گری تبریز برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۵    
اُسقف اعظم ارامنه جنوب ایران، هدف از تحریم فرمانده ناجا و سازمان نیروی انتظامی از سوی دولت آمریکا را بی اعتماد کردن مردم نسبت به این نیرو عنوان کرد و گفت: این گونه اقدامات ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۲    
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از پرونده های استان گفت: پرونده های اراضی تصرف شده از جمله پرونده هایی است که در حال پیگیری و رفع تصرف هستند ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۹    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 38 بیمار مبتلا به کووید 19 در نهمین روز از تیرماه 99 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۲۶    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضائی استان مرکزی یک روز حبس، یک شلاق و یک ریال جریمه برای کارگران صادر نکرده و متأسفانه شایعاتی که در روزهای گذشته مبنی بر قطعی شدن رأی دادگاه تجدیدنظر که ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۴    
چین به دنبال تغییر در سیستم بین المللی و نهادهای حاکمیت جهانی است و چینی ها همیشه دوست داشته اند کشوری قدرتمند در سطح جهان باشند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۵۳    
نماینده چین در سازمان ملل متحد روز دوشنبه خواستار رفع تحریم های آمریکا علیه کشورها شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۵۰    
سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در یادداشتی گفته واشنگتن باید جلوی اعطای وام از سوی صندوق بین المللی پول به ایران را بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۲    
شهردار قم با اشاره به اینکه باغ پرندگان تا شهریور افتتاح خواهد شد، گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و شهرداری هستند البته به طور سالم و بدون سیاست زدگی و قبیله ای چرا که اگر مطالبات مردم و مشکلات ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۲    
در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی با حضور سران قوا معماری، اجزا و فهرست خدمات شبکه ملی اطلاعات نهایی شد و به تصویب شورای عالی فضای مجازی رسید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تداوم رایزنی با کاخ سفید در زمینه طرح اشغال بخش هایی از کرانه باختری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۳۲    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار شب گذشته مقابل پیکان در ورزشگاه شهر قدس همه پروتکل های بهداشتی رعایت نشد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۹    
کرسی های تلاوت رضوی ویژه ایام دهه کرامت از امشب آغاز و تا چهارشنبه 11 تیرماه ادامه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۹    
یک مقام ارشد آمریکا به درخواست ایران از اینترپل برای تعقیب قضایی رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۹    
آیت الله هاشم زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری نسبت به نامه موسوی خوئینی ها واکنش نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۲۶    
وزیر کشور با تاکید بر ضعف نظارت بر قیمت ها اظهار داشت: مقرر شد توزیع کالاهای اساسی، خود کالا از منظر بخش کلان تا خرد، زنجیره تولید و عرضه کالا مورد نظارت جدی قرار گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۸    
جمشیدی گفت: پروژه زندان جدید درگز در حال حاضر 80 درصد پیشرفت داشته است که امیدواریم با پیگیری مسئولین، حداکثر تا پایان سال جاری، فاز اول آن به بهره برداری برسد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۸    
استفاده ابزاری از حقوق بشر در دوران ترامپ شکل بی پرواتر و ملموس تری به خود گرفته و آمریکا در این دوره بدون هیچ گونه توجهی به اعتراضات به طور کاملاً یکجانبه از نقض حقوق بشر از سوی اسرائیل و عربستان ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۸    
مرتضی محمودوند با اشاره به مصیبت های اقتصادی، بیکاری افسارگسیخته و تورم در لرستان گفت: اینکه حقابه از مردم مظلوم لرستان سلب شود موضوع امکان ناپذیری است چرا که حقابه حق مردم لرستان است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۹:۰۸    
سلطان محمدی گفت: تصدی گری دولت در نهاده های دامی باعث گرانی مرغ شد و این تصدی گری باعث ایجاد رانت های فراوانی شده که باید این رانت ها حذف شوند تا شاهد بهبود وضعیت بازار پروتئین کشور باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۳۸    
بعد از انتشار نامه خوئینی ها، دبیرکل مجمع روحانیون (به ریاست خاتمی) و فرار او از پذیرش مسئولیت ناکارآمدی های روحانی، صدای دیگر اصلاح طلبان درآمده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۷    
علی بدری گفت: روزانه بین یک و نیم تا دو ساعت به دلیل خارج شدن یک واحد نیروگاه تولید برق و افزایش دمای هوا، خاموشی های چرخشی در کوهدشت اعمال خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۵    
فضل الله شیری از افزایش 37 درصدی برخورد پلیس راهور با تخلفات رانندگی خبر داد و گفت: کرمانشاهی ها امسال 135 میلیارد ریال جریمه شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۸:۰۲    
باشگاه تراکتور به محل آزمون و خطای مربیان ناشی داخلی تبدیل شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۵۳    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با حضور در آذرآب ، ضمن بازدید از بخش های مختلف این شرکت از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۷:۴۴    
مدیرعامل دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که بخشنامه ای از سوی ستاد تنظیم بازار صادر شده که کالاهای موجود در انبارهای بنادر در صورتی که صاحب کالا ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۳    
نامه موسوی خوئینی ها قبل از آنکه بیانگر حال و روز جامعه باشد یا اینکه بخواهد گره ای از مشکلات را بازگشایی کند ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۳    
محمد اسلامی گفت: ما چیزی به اسم مشکلات کارکنان عوارضی نداریم، بخشی از کارکنان که خود را برای کار مهیا کرده و پیوستن به راهداری را پذیرفته بودند در سرکار حضور یافتند و افرادی که نپذیرفتند حق و حقوق را ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۰    
همزمان با ایام دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمین و مادحین آستان قدس رضوی، پرچم متبرک بارگاه منور آمام رضا (ع) را به شهر همدان آوردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۰    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران بعد از سفر به امارات و رایزنی ها علیه ایران، امروز دوشنبه در ریاض با وزیر خارجه سعودی دیدار و باز هم علیه ایران رایزنی کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۰    
طالبی استاندار یزد گفت: تمامی ظرفیت های استان برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن به کار گرفته می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۷    
سفارت ایران در لبنان به اظهارات اخیر سفیر آمریکا در این کشور پاسخ داد و اعلام کرد، وی حق ندارد با اراجیفی که می بافد به کشور دیگری ضربه بزند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۴    
آمریکا با استفاده ابزاری از اقتصاد و تکیه بر سیاست تشویق و ارعاب در این زمینه٬ یک جنگ مخفی را در لبنان سازماندهی می کند که این امر مستلزم هوشیاری ملت و دولت لبنان است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۴    
همزمان با ایام دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمین و مادحین آستان قدس رضوی وارد شهر همدان شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۴    
مردم منطقه اکرمیه یزد سالهاست که برای دریافت سند درگیر ادعای دو نفر شده اند و هنوز راه حلی برای رفع این معضل به وجود نیامده است.