پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۴۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 31 مرداد 1399 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 31 فروردین 1399 راه دانا 31 اردیبهشت 1399 راه دانا 31 خرداد 1399 راه دانا 31 تیر 1399 راه دانا 31 شهریور 1399 راه دانا 30 مهر 1399 راه دانا 30 آبان 1399 راه دانا 30 آذر 1399 راه دانا 30 دی 1399 راه دانا 30 بهمن 1399 راه دانا 30 اسفند 1399 راه دانا 1 مرداد 1399 راه دانا 2 مرداد 1399 راه دانا 3 مرداد 1399 راه دانا 4 مرداد 1399 راه دانا 5 مرداد 1399 راه دانا 6 مرداد 1399 راه دانا 7 مرداد 1399 راه دانا 8 مرداد 1399 راه دانا 9 مرداد 1399 راه دانا 10 مرداد 1399 راه دانا 11 مرداد 1399 راه دانا 12 مرداد 1399 راه دانا 13 مرداد 1399 راه دانا 14 مرداد 1399 راه دانا 15 مرداد 1399 راه دانا 16 مرداد 1399 راه دانا 17 مرداد 1399 راه دانا 18 مرداد 1399 راه دانا 19 مرداد 1399 راه دانا 20 مرداد 1399 راه دانا 21 مرداد 1399 راه دانا 22 مرداد 1399 راه دانا 23 مرداد 1399 راه دانا 24 مرداد 1399 راه دانا 25 مرداد 1399 راه دانا 26 مرداد 1399 راه دانا 27 مرداد 1399 راه دانا 28 مرداد 1399 راه دانا 29 مرداد 1399 راه دانا 30 مرداد 1399 راه دانا 31 مرداد 1399 
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۰۸:۴۵    
مراسم سوگواری شب پنجم محرم در هیئت ریحانه الحسین با سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی و مدیحه سرایی مجید بنی فاطمه و با حضور خیل عظیم عاشقان اهل بیت برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۸:۳۸    
شیعیان عربستان با پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مساجد حاضر شدند و برای امام حسین(ع) عزاداری کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۷:۵۱    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تغییرات قیمت نهاده های تولید هر 3 ماه یک بار و با اثربخشی تورم بخشی بانک مرکزی بررسی شده و اجازه تعیین قیمت های جدید به خودروسازان داده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۷:۲۴    
امام جمعه دهلران از توزیع 600بسته معیشتی بین نیازمندان دهلرانی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۵    
امروز در انفجار یک خط لوله در بندر کورپوس کریستی در ایالت تگزاس دست کم 6 نفر مجروح و 4 نفر ناپدید شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۷    
حسام رسولی پزشک عمومی، حرفه پزشکی را سراسر عشق و اخلاص دانست و گفت: لازمه یک پزشک خوب بودن، تلاش شبانه روزی چندین ساله به همراه شب بیداری ها و درس خواندن های بسیار است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۱    
جمعی از طلاب و دانشجویان جهادی در نخستین روز ماه محرم، کوچه ای نزدیک به محل بیمارستان را با کمک اهالی به حسینیه تبدیل کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۵    
پورمحمدی گفت: از دستگاه های نظارتی میخواهیم با مدیریت اجرایی استان در برخورد با سوءاستفاده ها و تخلفات احتمالی در بخش صنعت و تولید هماهنگ شوند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۹    
مجموعه نجواهای در گلو مانده روایت 10 زن عاشورایی است که در حادثه جانسوز کربلا، کمتر به آنان پرداخته اند. این مجموعه ده قسمتی در ایام محرم از یکی از شبکه های صدا و سیما پخش خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۳    
مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول ماه محرم الحرام در حسینیه هیئت رزمندگان اسلام قزوین در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۶    
فریدا، از اول محرم، به کارگردانی و تهیه کنندگی حامد جوادزاده از فیلیمو، در حال پخش است. این برنامه مروری است بر مهم ترین اتفاقات و وقایع صدر اسلام ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۴    
اردشیر سعدمحمدی گفت: در سال گذشته برای اولین بار در تاریخ صنعت مس میزان فروش شرکت از تولید پیشی گرفت و مجموع فروش داخلی و خارجی شرکت ملی صنایع مس ایران با 13 درصد افزایش نسبت به برنامه به ارزش 224 ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۱:۰۱    
گلچینی از مداحی شب دوم محرم مجید بنی فاطمه را بشنوید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۰    
استان مازندران با وجود وضعیت قرمز کرونایی همچنان پذیرای مسافران در دریا و جنگل است که گویا کرونا در سواحل وجود ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۵    
ویژه برنامه رفیق به کارگردانی علی میرمیرانی و تهیه کنندگی رضا حماسی و با روایت سیما تیرانداز در 13 قسمت 45 دقیقه ای از شبکه چهار سیما پخش می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۵    
مجری طرح توزیع سیستمی تایر گفت: قرار است در صورت همکاری تولیدکننده ها از اول شهریور، تایر خودروهای سواری مانند خودروهای سنگین به صورت سیستمی و سامانه ای توزیع شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۳    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور: قرارداد ویلموتس از مصادیق قراردادهای ترکمانچای بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۲    
مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام 1442 در هیئت ریحانه الحسین علیه السلام با سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی و مرثیه خوانی سیدمجید بنی فاطمه در مجموعه پارک ارم تهران برگزار می گردد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۶    
این روزها دل های دلداده حسین(ع) با ادای رسم عاشقی، نیرنگ محرم هراسی دشمنان اسلام را خنثی و با رعایت پروتکل های بهداشتی بر عزاداری های مسئولانه به منظور حفظ سلامت خود و دیگر تأکید کردند و این گونه سوز ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۰    
نگاهی به سرمقاله روزنامه های کثیرالانتشار و چاشنی که هر کدام از رسانه های مکتوب به محتوای امروز نشریات اضافه کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۵    
من شما را به کتاب خدا و سنت پیامبرش می خوانم؛ چرا که سنت مرده و بدعتها آشکار شده است؛ اگر صدای مرا بشنوید و امرم را اطاعت کنید، شما را به سوی راه رشد هدایت می کنم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۲    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند از انتخاب 30 پاکبان نمونه شهر تهران خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۵    
مشاور اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، گفت: به منظور بهینه سازی مصرف آب، تصفیه خانه بهشت زهرا بازپیرایی شده و پساب خروجی آن برای جلوگیری از گسترش کرونا، وارد چاه جذبی می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۱:۴۶    
مقامات آمریکایی به خوبی می دانند که در عراق با ملتی سلحشور و جان برکف رو به رو هستند و از این روی اگرچه از اظهارات نسنجیده نخست وزیر عراق سوءاستفاده می کنند ولی اظهارات ایشان درباره نیاز به آمریکا ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۰:۴۶    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به زمان اعلام شده برای مسابقات باقیمانده جام حذفی گفت: با برنامه فعلی، کادر فنی نگران حضور قوی در فصل بعد است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۰    
یک مقام رژیم صهیونیستی در دیدار با مقام های آمریکایی خواستار توقف حمایت ادعایی کشورهای اروپایی از ایران شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۷    
وزیر خارجه آمریکا روز جمعه با نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل دیدار و درباره موضوع ایران با وی گفت وگو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۴    
معاون وزیر خارجه روسیه در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران بر غیر قانونی بودن اقدام آمریکا در استفاده از مکانیسم ماشه تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۵    
قصه تلخ مسافران این بار در پلان کوهنوردان، بار دیگر قصه تلخی را قم زده است که نمی گذارد نفس راحتی بکشیم ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۵    
عضو هیات رییسه سازمان لیگ گفت: خارجی هایی که پرونده باز دارند، می توانند به فوتبال ایران بازگردند
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۲    
رغبتی گفت: باشگاه پرسپولیس از نزدیک به 20 روز قبل فعالیت خود برای نقل و انتقالات را با اولویت حفظ شاکله تیم فعلی آغاز کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۶    
دیدار تیم های ملی نوجوانان و دانشجویان در دومین روز از جام حافظان سلامت با تساوی پرگل به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۷    
وزیر خارجه آمریکا روز جمعه از محدودیت صدور ویزا برای 13 مقام ایرانی و رئیس سابق زندان اوین با ادعای نقض حقوق بشر، محدودیت صدور روادید به این کشور اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی مکانیسم ماشه‬⁩ را تنها نمایشی تبلیغاتی برای نجات ترامپ خواند و گفت که این مکانیسم خاصیت دیگری ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۱    
نخستین ویدیوکلیپ نشان ویژه محرم؛ ماه حزن و اندوه اهل بیت علیهم السلام با عنوان پرچم عشق شامل بخش هایی از فرمایشات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای درباره تاریخ قیام عاشورا و فلسفه نهضت حضرت اباعبدالله ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۹    
مالکی نژاد با اشاره به اینکه در مساجد و هیئت ها ماسک و مواد ضدعفونی تهیه شده و اکثر هیئت ها به دنبال این مسئله هستند و همه هزینه ها مردمی دنبال می شود گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۴۹    
مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان قم با اشاره به اینکه با رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئت ها ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۲    
پژوهشگران سنگاپور جهشی جدید در ویروس کرونا را کشف کرده اند که به گفته آن ها، از شدت بیماری زایی آن کاسته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۱    
3 تن از هموطنان عزیز بلوچ و اهل سنت استان سیستان و بلوچستان که از سال 1394 توسط راهزنان دریایی سومالی ربوده شده بودند توسط وزارت اطلاعات آزاد شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی وزارت خارجه چین در نشست خبری روز جمعه ضمن تأکید بر اینکه واشنگتن حقی برای فعال سازی ساز و کار موسوم به مکانیسم ماشه ندارد گفت این ساز وکار فعال نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۱    
در پی مخالفت آمریکا با درخواست روسیه برای برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره ایران، برگزاری این نشست منتفی شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۱    
وزیر امور خارجه آمریکا گفت، این کشور از هر ابزاری برای جلوگیری از فروش سلاح به ایران استفاده خواهد کرد و عدم حمایت از تحریم ایران وی را نا امید کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۴    
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پیکان در این هفته های آخر مثل قهرمان بازی کرد و قهرمان یک چهارم پایانی لیگ بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۱    
پزشک استقلال درباه آخرین وضعیت دو ستاره مصدوم این تیم توضیح داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۱    
تیم ملی شطرنج ایران در روز نخست رقابت خود در المپیاد جهانی آنلاین به یک برد و 2 شکست دست یافت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۱    
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد این کشور بزرگ ترین ذخیره گاز طبیعی تاریخش را در دریای سیاه را کشف کرده است و به زودی آن را مورد استحصال قرار خواهد داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۸    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه آمریکا بعد از خروج رسمی از برجام نمی تواند به عنوان دولت مشارکت کننده از مکانیسم ماشه استفاده کند ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۹    
عزاداری های امام حسین (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرکرد آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۸    
با فرارسیدن شب اول ماه محرم و با وجود شرایط خاص شیوع کرونایی، مردم شهرستان سرعین نشان دادند که هیئت ها و دسته ها عزاداری الگوی منحصر بفرد رعایت پروتکل های کرونایی برای سایر اجتماع هستند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۸    
احد جمالی با بیان این که با تاجگردون پدرکشتگی نداشتیم اظهار کرد: وی در ابتدا در خصوص ورود ما به این استان مخالفت می کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۵    
سومین روز از کنکور سراسری سال 99 با رعایت تمام نکات بهداشتی در سه حوزه امتحانی این شهرستان برگزار شد و داوطلبان ورود به دانشگاه ها طی چند ساعت نفس گیر به رقابت با یکدیگر پرداختند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۵    
جناح اصولگرایان همچون گذشته با تعدادی از نفرات اصلی خود حضور پیدا می کنند و آرای این جبهه را به چند دسته تقسیم می کنند و همین امر هم باعث می شود تا آنها در انتخابات چند دوره اخیر مجلس شورای اسلامی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۷    
تسویه حسابها، بی برنامگی ها و ندانم کاری ها در شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران ادامه داشت تا با نامه منع وزیر نفت برای افزایش نیرو هم مواجه شدند و حدود 650فرصت شغلی در دوره نمایندگی آقای تاجگردون و ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
شاید نتوان گفت منکر اسلام بودند و به عبارتی حتی منکر امام حسین (ع) هم نبودند و به جرأت یقین داشتند مقام امام حسین(ع) افضل از یزید است ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
ائمه جمعه در استان همدان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه عزاداری سیدالشهدا(ع)، بر لزوم اقامه پر شور عزای ماه محرم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی تاکید و مهمترین درس عاشورا را مقاومت در برابر ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
حجت الاسلام سالاری امام جمعه عنبرآباد با بیان اینکه محرم باید نماد وفاق و همبستگی ملی باشد گفت: مجالس محرم امسال باشکوه تر از هر ساله طبق منویات مقام معظم رهبری همراه با رعایت دستورات بهداشتی ستاد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۴    
مرحله دوم از رزمایش کمک مومنانه در استان یزد همزمان با شروع ماه محرم در یزد شروع شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۲    
نخست وزیر عراق دیدارش با رئیس جمهور آمریکا را مهم و موفقیت آمیز توصیف کرد و گفت که درباره استقرار نیروهای آمریکایی در خارج از عراق به توافق رسیده ایم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۱    
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد دیدار کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۳    
وقتی مورخان، نویسندگان و چهره های سیاسی غربی در مغناطیس حسین علیه السلام گم می شوند، مگر می شود مسلمان بود و این جاذبه را حس نکرد؟
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۳    
عبدالکریم عابدینی با بیان اینکه مقاومت اسلامی بزرگترین معروف و غرب گرایی بزرگترین منکر است، گفت: امروز کسی که به دنبال غرب گرایی است همان تفکری است که حامی یزیدیان شد و مقابل امام ایستاد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۱    
سبک متفاوت مداحی محمود کریمی در شب اول محرم بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
ائمه جمعه چهارمحال وبختیاری با اشاره به آغاز ماه محرم و هفته امربه به معروف و نهی از منکر اظهار داشتند:قیام حضرت اباعبدالله(ع) هم امر به معروف و نهی از منکر بود ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
لری جانسون استاد مدعو در مدرسه حقوق دانشگاه کلمبیا که سابقه کار به عنوان دستیار دبیرکل سازمان ملل در امور حقوقی را دارد، ادعای واشنگتن مبنی بر داشتن حق برای توسل به مکانیسم ماشه را زیر سوال برد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۵    
رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: هنوز پلنی که ما چرا توسط فیفا محکوم شدیم برای مشخص نشده ولی چیزی که الان می دانیم این است که ویلموتس از همان بندی استفاده کرده که حق فسخ را بعد از عدم دریافت 2 ماه حقوق ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۵    
هیئت مذهبی جامعه الحسین (ع) و محبان علی ابن ابیطالب (ع) شهر ایلام با انجام و رعایت پروتکل های بهداشتی، شرایط مناسبی را برای عزاداران فراهم کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۲    
امام جمعه اراک با اشاره به جنایت های آمریکائی ها و رژیم صهیونیستی در منطقه اسلامی گفت: امروز بزرگترین امر به معروف و نهی از منکر برای ملت های مسلمان اخراج آمریکائی ها و حامیان آن از منطقه است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۲    
حجت الاسلام نعمتی امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری شعور حسینی در کشور جاری شده است به شکست های مکرر آمریکا برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۹    
سید مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ساختمان 16 واحدی زوج های جوان طلبه در شهر بیدستان به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۹    
وندی شرمن معاون سیاسی وزیر خارجه دولت باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا گفت که "دونالد ترامپ" بجای ایران، آمریکا را در کل جهان منزوی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۹    
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در اولین روز ماه محرم در سیستان و بلوچستان این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۶    
پیمان نامدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته شش نفر از بیماران با علائم قطعی کووید 19 در استان فوت کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۸    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی کشور از آغاز پرواز شرکت های هواپیمایی ایرانی به عراق از طریق فرودگاه بصره در دو روز آینده خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۲    
سردار پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از آمادگی قرارگاه مواسات استان برای تبدیل به احسن نذورات شهروندان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۲    
شبکه ان اچ کی ژاپن اعلام کرد مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در پی سفر به ایران و دیدار با مقامات ارشد این کشور است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۲    
محمد صادق اکبری با اظهار ناخرسندی از وضعیت منابع طبیعی هشدار داد: نسبت به تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری غیر مجاز هیچگونه اغماضی نداریم و بدون هیچ گذشتی همه احکام قلع وقمع ورفع تصرف باید اجرا شود
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۹    
احمد نوراللهی در جریان بازی شب گذشته مقابل سایپا در نیمه دوم به شدت از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۶    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس، این مرکز را اندیشکده جامع در نظام پارلمانی دانست و تصریح کرد: فراتر از علایق سیاسی باید در مرکز پژوهش ها کاری را دنبال کرد که از همه ظرفیت های نخبگی جامعه استفاده شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۰    
مربی تیم ملی فوتبال جوانان معتقد است هیچ چیزی به اندازه بازی های تدارکاتی برای آماده سازی این تیم مفید نیست.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۷    
در پایان رقابتهای شطرنج قهرمانی کشور، خراسان قهرمان شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۴    
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به برخی کم توجهی ها به ورزش کشتی، گفت: اینکه بخواهیم کشتی یا ورزش های دیگر را با فوتبال مقایسه کنیم، اشتباه است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۱    
با فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تکایا و حسینیه های مختلف زمینه حضور عزاداران در مجالس عزاداری امام حسین(ع) را فراهم می آورند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۱    
روضه شب اول ماه محرم به حضرت مسلم بن عقیل سفیر امام حسین (ع) منتسب شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۹    
حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به شرایط ویژه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم امسال گفت: سنگینی رسالت ابلاغ پیام محرم ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۳    
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد، باتوجه به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، برگزاری عزاداری در مساجد به دلیل مسقف بودن ممنوع است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۰    
ماموستا امین راستی عالم برجسته اهل سنت گفت: اهل سنت مانند اهل تشیع به امام حسین (ع) عشق می ورزد و هیچ فرقی در این عشق ورزیدن بین آنها وجود ندارد و تنها شاید روشها متفاوت باشد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۰    
محمد شهلی بر گفت: سه صیاد کنارکی که پس از 6 سال اسارت در چنگال دزدان دریایی، با تلاش وزارت اطلاعات و امور خارجه کشورمان آزاد شدند در راه بازگشت به وطن هستند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۶    
استاندار اردبیل گفت: اعتبار جاده کلور- درام با افزایش چهار برابری نسبت به سال گذشته به 65 میلیارد تومان در سالجاری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۰    
با فرارسیدن شب اول ماه محرم و با وجود شرایط خاص شیوع بیماری کرونا، مردم استان همدان با حضور پرشور و شعور خود ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۴    
فرمانده انتظامی پایتخت از احضار و برخورد قاطع و قانونی پلیس با افرادی که در فضای مجازی شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند، خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۴    
مردم بجنورد در شرایط فعلی باتوجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مراسمات عزاداری در سطح گسترده مردم با نصب پرچم های عزای حسین بر سردرب منازلشان هر خانه را یک حسینیه قرار دادند تا به نمایش بگذارند ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۸    
اولین شب از شب های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شامگاه پنج شنبه همزمان با شروع ماه محرم در هیأت های بیرجند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۲    
وزیر علوم با بیان اینکه شروع ترم جدید از 15 شهریورماه قطعی است، گفت: با توجه به اینکه نتایج نهایی کنکور تا اواخر مهرماه اعلام خواهد شد، نودانشجویان تحصیل خود را از اول آبان آغاز می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۹    
کارشناس رسانه معتقد است اگر امام خمینی(ره) فرمودند که صداوسیما دانشگاه است به این معنی است که افراد بااطلاع توسعه یافته و تعالی یافته ای از آن خارج می شوند نه مثل این دانشگاه های عادی ما که اندکی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۰    
مراسم عزاداری اولین شب سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) در هیئت عاشقان ثارالله کرج برگرار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۰    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی 24 ستعن گذشته 5 بیمار کرونایی در استان اردبیل فوت کرده و 38 مبتلای جدید نیز بستری شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۰    
اگر می خواهیم مشکلات و آسیب های اجتماعی و بحث تهاجم فرهنگی و اخلاقی و ناامنی در جامعه کم شود، باید به مساجد رجعت کنیم؛ چرا که مسجد محور تحولات فرهنگی، اخلاقی و معرفتی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، از مرحله آزمایشی موشک های کروز هوایی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۷    
پیکر شهید دکتر عبدالرضا رودباری سومین شهید سلامت شهرستان نکا باوجود حضور مسئولان و جمعی از بستگان در آستانه ورود به ماه محرم به خاک سپرده شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۷    
اولین شب از مراسم محرم امسال در هیئات و مساجد مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا برگزار شد.
  • ۱