پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 1 آذر 1399 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 31 فروردین 1399 راه دانا 31 اردیبهشت 1399 راه دانا 31 خرداد 1399 راه دانا 31 تیر 1399 راه دانا 31 مرداد 1399 راه دانا 31 شهریور 1399 راه دانا 30 مهر 1399 راه دانا 30 آبان 1399 راه دانا 30 دی 1399 راه دانا 30 بهمن 1399 راه دانا 30 اسفند 1399 راه دانا 1 آذر 1399 راه دانا 2 آذر 1399 راه دانا 3 آذر 1399 راه دانا 4 آذر 1399 راه دانا 5 آذر 1399 راه دانا 6 آذر 1399 راه دانا 7 آذر 1399 راه دانا 8 آذر 1399 راه دانا 9 آذر 1399 راه دانا 10 آذر 1399 راه دانا 11 آذر 1399 راه دانا 12 آذر 1399 راه دانا 13 آذر 1399 راه دانا 14 آذر 1399 راه دانا 15 آذر 1399 راه دانا 16 آذر 1399 راه دانا 17 آذر 1399 راه دانا 18 آذر 1399 راه دانا 19 آذر 1399 راه دانا 20 آذر 1399 راه دانا 21 آذر 1399 راه دانا 22 آذر 1399 راه دانا 23 آذر 1399 راه دانا 24 آذر 1399 راه دانا 25 آذر 1399 راه دانا 26 آذر 1399 راه دانا 27 آذر 1399 راه دانا 28 آذر 1399 راه دانا 29 آذر 1399 راه دانا 30 آذر 1399 
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۹    
فرهاد سهیلی ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج بهترین نیروی مردمی در صیانت از ارزشها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۶    
مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، محمد شکیبانیا را به سمت معاون مستند این مرکز منصوب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۷    
مجتمع تجاری-تفریحی نگین شمال در شهر نور 14 سال در انتظار امضا، صدور پایان کار و سند است، اما سرمایه گذار کوتاه نیامد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۹    
بارش باران پاییزی در کرمانشاه باعث آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن خیابان های شهر شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۴    
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان نوشتند: چطور برای پرداخت دستمزد مربیان خارجی بودجه هست اما وقتی نوبت به حل مشکلات جوانان، به خصوص ازدواج آنان می رسد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مناسبت هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیج فرمول مردمی کردن امور است که اهمیت خود را در دفاع مقدس نشان داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۹    
مجید الهی راد با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش مواسات هفت هزار بسته معیشتی آماده توزیع شده است، گفت: علاوه بر این 450 فقره جهیزیه ، 135 تبلت دانش آموزی، 300 دستگاه بخاری ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۶    
با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز استان لرستان، منع تردد خودرویی از ساعت 9 شب تا چهار صبح در شهرهای استان از یکم آذرماه آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۳    
محمد جواد جامعی گفت: بسیج کارنامه درخشان و قابل قبولی درتمامی عرصه ها داشته که خدمات و دستاوردهای آن باید در جامعه تبیین شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۷    
با توجه به آغاز محدودیت های 2 هفته ای کرونایی، دانشگاه سیستان و بلوچستان همه فعالیت های خود را به غیرحضوری تغییر داد و به دلیل نبودن امکان مراجعه حضوری ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۷    
فاطمه اسماعیلی از موفقیت حافظان کل قرآن قزوینی در مسابقات کشوری "ترنم وحی" خبر داد و گفت: با وجود شیوع بیماری کرونا و نیمه تعطیل بودن موسسات و کانون های قرآنی و مجازی بودن فعالیت های آموزشی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۱    
کلینیک غربالگری گروه جهادی شهید اسدی به منظور پیشگیری، کنترل و پاسخگویی به مردم در حوزه مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا راه اندازی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۶    
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: تنها راه سرنگونی جهان کفر و استکبار داشتن تفکر بسیجی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۰    
سال جهش تولید سالی برای خودکفایی و گسترش کارگاههای تولیدی است تا خودمان تولید کننده وخودکفا باشیم. کبری سلیمانی یکی از بسیجیان کارآفرین نمونه بهاری است که اقدام به راه اندازی کارگاه خیاطی کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۹    
روستای یاسه چای (یاسه چاه) در 52 کیلومتری شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۰    
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا استان البرز اعلام کرد: آمار ابتلا و فوت بر اثر کرونا در آبان ماه نسبت به ماه های گذشته افزایش چهار الی پنج برابری داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۶    
منصوری گفت: هفته بسیج فرصتی است تا یادگاران هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ بسیجی را به نسل جوان کشور منتقل کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۶    
ناصرشکریان امیری از آمادگی کانون های قرآنی و فرهنگی و تبلیغی و هیات های مذهبی در اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مازندران خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۳    
سجاد پرسته گفت: با اجرای طرح همسان سازی به طور میانگین 52 درصد مستمری، مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه افزایش یافت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۵    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان این مطلب که در وضعیت بحرانی بیماری قرار داریم، گفت: در شرایطی هستیم که ایجاد محدودیت ها، اختیاری نیست.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۲    
هم اکنون در سطح شهر واحدهای صنفی عرضه کننده مواد غذایی، سوپرمارکت ها، داروخانه، نانوایی ها، میوه فروشی، طباخی، ساندویج فروشی ها همچنان مثل گذشته فعال هستند ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۳    
جعفر اصغری از اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حدود 100 پایگاه شهری و روستایی در راستای قطع زنجیره کرونا در میاندورود خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۳    
مدیر بخش مسابقه و نمایشگاه عکس هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک شیوه ارسال آثار به این رویداد را با توجه به شرایط تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۳    
استاندار گلستان گفت: تردد تمام پلاک های غیربومی در گلستان طی دو هفته آتی ممنوع است و این خودروها در صورت عبور و مرور مشمول جریمه می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۳    
رییس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار وابسته به جمعیت هلال احمر از اعزام یک تیم از کادر بسیجی درمانی این بیمارستان به استان کردستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۴    
سازمان بورس و اوراق بهادار نحوه واریز سود سهام عدالت برای عملکرد سال 98 را در دو روش مدیریت مستقیم و غیرمستقیم اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۱    
رفیعی گفت: کارمندان دستگاه های اجرایی سطح استان می توانند به رابطان آن دستگاه ها که به کمیته امداد معرفی شده اند مراجعه و نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۷    
با آغاز محدودیت های دو هفته ای کرونایی؛ بازار و اصناف شیراز نیز همزمان با سراسر کشور کسب و کار و فعالیت خود را متوقف کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۹    
بارش باران پاییزی در فضای عطرآگین مسجد مقدس جمکران، طراوتی دو چندان به فضای این مکان مقدس داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۹    
شهردار بندرعباس در پی حادثه تخریب خانه یک زن در این شهر گفت: برنامه ای برای استعفا از پست شهرداری ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۸    
فرمانده سپاه گنبد از برگزاری 170 برنامه در هفته بسیج با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در گنبدکاووس، خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۰    
کوشکی، دبیر ستاد مقابله با کرونا در لرستان گفت: 3 شهر استان در وضعیت قرمز قرار دارند و مابقی شهرستان ها به جز چگنی، نارنجی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۲۲    
صبح امروز باران رحمت الهی در آسمان کربلا بارید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۵    
طرح هفت خوان با هدف دسترس پذیر کردن معابر شهری برای گروه های مختلف جامعه به ویژه معلولان در حال اجراست، طرحی که رویای توسعه یافتگی را در شهر جهانی یزد محقق می کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۴    
نگاهی به سرمقاله روزنامه های کثیرالانتشار و چاشنی که هر کدام از رسانه های مکتوب به محتوای امروز نشریات اضافه کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۴    
یک نشریه آلمانی نوشت: جو بایدن در صورت قطعی شدن حضورش در سمت ریاست جمهوری آمریکا، برجام را به مسائل منطقه ای و رفتار ایران پیوند می زند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۹    
ستاد تنظیم بازار اعلام کرد با توجه به تغییر نرخ ارز کره وارداتی از رسمی به نیمایی، قیمت گذاری تثبیتی این محصول برداشته شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۴۷    
دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد مبارزه با کرونا روند همکاری مردمی در سراسر کشور با تشدید محدودیت های کرونایی را موفق و امیدوار کننده عنوان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰    
علیرضا شریعت گفت: در کنترل کرونا با هیچ کس تعارفی نخواهیم داشت، اگر مدیران ما کوتاهی کنند برخورد می کنیم و حتی در قانون اجازه عزل داده شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰    
دوراندیشی و آینده نگری امام راحل عظیم الشان مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی را نشان داد و با تشکیل این شجره طیبه یکی از درخشان ترین صفحات زرین کتاب نظام مقدس دینی و ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰    
امیرحسین فخرآوران از کاهش قیمت گوجه در بازار مازندران خبر داد و گفت: حداکثر قیمت فعلی گوجه در بازار کیلویی 10 هزار تومان است و اگر بارندگی ها کمتر شود، قیمت گوجه ارزان تر نیز خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۰۰:۰۰    
کیوان سامیان گفت: گفت: با توجه به هزینه آزمایشpcr تکرار تست ضروری نمی باشد و ارائه گواهی سلامت که توسط پزشکان مراکز صادر می شود کفایت می کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور چین در سخنرانی در گروه-20 از تلاش با دیگر ملل جهان برای ساخت وتوزیع واکسن کرونا خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۷    
در گزارش نوامبر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان اینکه ایران همچنان به اجرای موقت پروتکل الحاقی ادامه می دهد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۳    
ابراهیم شهریاری گفت: بدلیل بارش سنگین برف در گردنه تته محور پاوه به مریوان به صورت موقت مسدود شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۳    
پرویز ایده پور گفت: از ساعت 21 امشب الی 4 صبح مقررات منع تردد در سطح شهر برقرار است و مردم عزیز متوجه باشند که امورات و کارهای خود را قبل از این ساعت انجام دهند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۳    
حجت الاسلام اجرایی گفت: ما نباید از فرهنگ بسیجی زمان جنگ فاصله بگیریم که ایمان، عمل صالح، خودسازی، ایثار و اعتقاد به حکومت اسلامی از شاخصه های آنها بود امروز مدیران ما باید در مسیر انقلابی گری حرکت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۰    
یوسفوند، فرمانده سپاه ناحیه الشتر گفت: بسیج و سپاه برای خدمت رسانی در برابر وقوع احتمالی سیل در آمادگی کامل است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۱۰    
عبدالعزیز فقهی گفت: مردم ندای اهدای خون را لبیک گفتند و ان شاءالله این استقبال تا تکمیل ذخایر خونی بیمارستان ها و رفع کمبود خون تداوم داشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۷    
پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در مقطع امروزی یکی از مسائلی که حاصل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را نشان می دهد بحث کیس های فوتی مثبت قطعی ماست که امروز 14 نفر فوتی داشتیم که سابقه ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۲:۰۴    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته بسیج گفت : برای زدودن چهره خشن فقر و بی عدالتی و ارتقاء سطح رفاه اجتماعی، ایجاد فرصت اشتغال و برداشتن موانع ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۸    
مجتبی بیاتی گفت: پروازهای روزانه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۸    
در پی ورود سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان کرمانشاه شده بود بارش باران در هرسین آغاز شد که باعث جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر در این شهرستان شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۸    
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا نماینده مردم شریف سنقروکلیایی طی پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۵۵    
طی حکمی از سوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه مهدی دبیریان به عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سنقروکلیایی معرفی شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۸    
عباس قنبری در راستای کاهش مخاطرات و خسارات احتمالی بر اثر بارش ها به بهره برداران عرصه های منابع طبیعی هشدار داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۸    
مسعودی زاده، مسئول بسیج دانش آموزی لرستان گفت: تاکنون بیش از 10 هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان لرستان توزیع شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۲۵    
بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.(امام خمینی(ره)
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۱۳    
اگر به دنبال بهترین روش جراحی بینی می گردید تا بهترین عمل بینی را داشته باشید و دوره نقاهت خوبی را پشت سر بگذارید ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۷    
فضل الله شیری گفت: با اعلام محدودیت های کرونایی در کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه در شهرهای قرمز مراکز تعویض پلاک خودرو تعطیل است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۷    
در دومین روز از هفته بسیج با حضور سردار کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان فراهان توزیع شد .
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۳    
جاده دسترسی به روستای چاهن توابع شهرستان بویراحمد در وضعیت بسیار نامناسبی قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۰    
با آغاز اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها، به نظر می رسد مردم شهرکرد همکاری نسبتاً خوبی در رعایت مقررات وضع شده داشته اند
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۱:۰۰    
فرماندار تبریز اظهار داشت: خودروهای مربوط به مشاغل ضروری و بیماران باید جهت تردد شبانه مجوز داشته باشته باشند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۷    
اقشار مختلف بسیج در سراسر استان اردبیل با حضور در مراکز انتقال خون با اهدای خون، ضمن تامین ذخیر بانک فراورده های خونی استان و کمک به نیازمندان، بالاترین مرتبه ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۷    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با اجرای طرح سلامت محله محور در صدد کاهش خسارت های کرونا به مردم هستیم ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۷    
محبت جمالی نیا گفت: اهتمام بسیجیان در تبدیل آسیب ها و بحران ها به فرصت های طلایی برای نظام و کشور موجب ترس و اضطراب بیشتر دشمنان می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۴    
بازیکنان پرسپولیس بعد از برد مقابل پرسپولیس مقابل نفت آبادان صحبت کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۱    
در دومین روز از هفته بسیج اکیپ های طرح شهید سلیمانی در روستاهای اردبیل حاضر شده و به غربالگری خانه به خانه جهت پیشگری و قطع زنجیره ویروس کرونا پرداختند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۵۱    
حجت الاسلام سپهوند، امام جمعه ازنا گفت: راه برون رفت از مشکلات جامعه، اقتدا جدی به تفکر بسیجی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۸    
سامان وسیمی گفت: سازه های آبخیزداری در کنترل سیلاب، رسوبگیری و جلوگیری از فرسایش خاک و عدم خسارت به اراضی پایین دست اثر بخشی قابل توجهی دارند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۴۸    
تفاهم نامه همکاری فدراسیون های هندبال و کارگری امضا شد .
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۶    
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس با یک پنالتی مشکوک سه امتیاز گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۲۰:۳۰    
در رقابت های جام حذفی پرتغال پورتو در شب گلزنی مهدی طارمی موفق به پیروزی شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۸    
همزمان با فرارسیدن هفته بسیج، مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی (متنا) سازمان فضای مجازی بسیج داستانک امدادگر را منتشر کرد. این فیلم را مشاهده کنید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۹    
تیم های شهرداری قزوین و سایپا در دومین روز هفته نخست دور مقدماتی لیگ برتر والیبال بانوان به دومین برد خود دست یافتند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد، دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در شرایط نامناسب جوی برگزار شده و سازمان لیگ اصرار به برگزاری این بازی داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۶    
مربی تیم پرسپولیس گفت: تعجب می کنم در آن صحنه چه اتفاقی رخ داد که سبب شد داور گل محمدی را اخراج کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۶    
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ زمان برگزاری بازی متوقف شده امروز را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۳    
پزشک تیم فوتبال تراکتور آخرین وضعیت مصدومیت محمدرضا خانزاده را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۹:۰۰    
سرپرست کمیته داوران فدراسیون توضیحاتی را درباره معرفی اسامی داوران بین المللی به فیفا ارائه کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۲    
بعد از ظهر امروز (شنبه) رویداد ملی رسم جهاد به صورت ویدئوکنفرانس در 32 استان کشور برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۶    
مهدی رضائی از آمادگی ستاد بحران شهرداری صحنه جهت مقابله با هرگونه آبگرفتگی معابر خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۶    
مدیر تیم فوتبال پیکان معتقد است که به دلیل ادامه داشتن بارش باران تا روز یکشنبه، مسئولان برگزاری مسابقات باید دیدار پیکانی ها برابر شهر خودرو را معوقه اعلام کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۳۶    
امام جمعه فارسان گفت: بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه های سخت پیش قدم بوده و لحظه های نابی را در تاریخ این کشور و شهرستان ثبت نمودند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۲۱    
در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت به دیدار یک دیگر رفتند که این بازی با پیروزی سرخ ها پایان یافت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۸    
برنامه هفته های سوم و چهارم لیگ برتر فصل 1400-1399 اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۵    
نوری فرمانده سپاه پارس آباد به تشریح فعالیت های بسیج در سال گذشته پرداخت و گفت:بسیج مردمی در شهرستان پارس آباد طی سال گذشته ضمن ضدعفونی معابر و کوچه ها به میزان 17هزار لیتر ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۵    
رئیس ورزش و جوانان شهرستان بناب صبح امروز، در پی اقدامی، از پلمپ ورزشگاههای متخلف خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۱۲    
بهروز فخری گفت: بسیج همیشه در صحنه بوده و در تمام ادوار تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، مایه سرافرازی، اقتدار و اتحاد کشور عزیزمان بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۹    
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ارائه مطلبی به حواشی ایجاد شده اخیر پاسخ داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: داور اصرار کرد بازی برگزار شود ولی از دقیقه 22 تصمیم گرفتند بازی انجام نشود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۸:۰۳    
مربی استقلال گفت: در هیچ کجای جهان با داد و فریاد امتیازگیری نمی کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۷    
بعد از ظهر امروز (شنبه) رویداد ملی رسم جهاد به صورت ویدئوکنفرانس در 32 استان کشور برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۱    
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آغاز به کار رویداد ملی رسم جهاد، گفت: امروز مرکز رشد و توانمندسازی گروه های جهادی راه اندازی شد که انشالله در این مدت 5 هزار نفر از اعضای گروه های جهادی را طی 2 ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۹    
دیدار شهرخودرو و پیکان به دلیل بارندگی شدید لغو شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۱۰    
بخشی از نظام فرهنگی کشور در کنار همه دستگاه های تبلیغی که به حساس سازی اجتماع و آموزش در مقابل اپیدمی همت گمارده، باید فقط مامور آرامش بخشی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۷    
قیمت سکه دوباره با افزایش 350 هزار تومانی به کانال 12 میلیون تومانی صعود کرد و نرخ دلار هم رشد 334 تومانی داشت؛ قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم 30 هزار تومان گران تر شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۳    
سردار سلیمانی گفت: بیش از 20 هزار نفر در آیین ملی رسم جهاد در چهار مرحله در دوره های توانمندسازی شرکت خواهند کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۰    
مسجد رهبر ، گزارشی است از شکل گیری و فعالیت های مسجد کرامت مشهد، در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) است. این مسجد را که بعدها امام جماعتش، رهبر انقلاب اسلامی شد ...