پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 10 آذر 1399 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 31 فروردین 1399 راه دانا 31 اردیبهشت 1399 راه دانا 31 خرداد 1399 راه دانا 31 تیر 1399 راه دانا 31 مرداد 1399 راه دانا 31 شهریور 1399 راه دانا 30 مهر 1399 راه دانا 30 آبان 1399 راه دانا 30 دی 1399 راه دانا 30 بهمن 1399 راه دانا 30 اسفند 1399 راه دانا 1 آذر 1399 راه دانا 2 آذر 1399 راه دانا 3 آذر 1399 راه دانا 4 آذر 1399 راه دانا 5 آذر 1399 راه دانا 6 آذر 1399 راه دانا 7 آذر 1399 راه دانا 8 آذر 1399 راه دانا 9 آذر 1399 راه دانا 10 آذر 1399 راه دانا 11 آذر 1399 راه دانا 12 آذر 1399 راه دانا 13 آذر 1399 راه دانا 14 آذر 1399 راه دانا 15 آذر 1399 راه دانا 16 آذر 1399 راه دانا 17 آذر 1399 راه دانا 18 آذر 1399 راه دانا 19 آذر 1399 راه دانا 20 آذر 1399 راه دانا 21 آذر 1399 راه دانا 22 آذر 1399 راه دانا 23 آذر 1399 راه دانا 24 آذر 1399 راه دانا 25 آذر 1399 راه دانا 26 آذر 1399 راه دانا 27 آذر 1399 راه دانا 28 آذر 1399 راه دانا 29 آذر 1399 راه دانا 30 آذر 1399 
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۵ - ۰۹:۴۷    
عبدالحمید پناهی گفت: باتوجه به نزدیک بودن شب یلدا به احتمال زیاد شمار مبتلایان روبه افزایش برود از این رو از مردم تقاضا داریم شیرینی شب یلدار را با دورهمی تلخ نکنند و یلدای امسال را مجازی برگزار کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۶    
رنجبری گفت: تاکنون یک هزار و 118 تیم حمایتی،761 تیم نظارتی و هزار و یک تیم مراقبتی در سراسر استان تشکیل شده و بالغ بر پنج هزار و 800 نفر نیروی انسانی بکار گرفته شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۳:۱۴    
وزیر امور خارجه روسیه در گفت وگویی به مسائل مختلف پیرامون ایران از جمله ترور اخیر شهید فخری زاده پرداخت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۷:۵۹    
در میان موج تعطیلی های کرونایی علاوه بر تولیدگران و کارخانه ها که ضرر هنگفتی را متحمل شدند، سیل بیکاری ها هم به راه افتاد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۰۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: گروه های راهداری از آغاز بارش برف که از بامداد یکشنبه آغاز شده، 14000 کیلومتر از جاده های این استان را برفروبی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۹:۲۳    
کیک قدرت در جریان اصلاحات همواره به دست گروهی انحصار طلب قدرت بوده است که در این میان کارگزاران و اتحاد ملت در کنار شواری مشورتی که در صدر رئیس دولت اصلاحات وجود دارد همواره عنان کار را از کف دیگر ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۳    
با ابلاغ مدیرعامل صنایع شیر ایران،مهدی صولی، به عنوان مدیرعامل شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه، معرفی شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۴    
28 خرداد ماه روز برگزاری انتخابات در سال 1400 تعیین شده است. در این روز دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهرها و روستاها به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۹:۲۳    
کارشناس تغذیه مرکز بهداشت استان یزد گفت: پروتئین ها علاوه بر تامین حبوبات سرشار از سلنیوم و روی بوده که مصرف این دو عنصر نیز برای مقابله با بیماری کرونا تاکید می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۴    
قیمت بالای مسکن معاش را دشوار کرده و بی بها بودن ساخت و ساز ها در دولت های یازدهم و دوازدهم، کاهش بسیار شدید تولید مسکن در سال های اخیر را به دنبال داشته است نگاه سرمایه ای به مسکن و فاصله ای از عرش ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۸    
باب الله شهسواری گفت: طی هشت ماهه سال جاری بیش از 14 میلیارد تومان زکات در استان قزوین جمع آوری شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۳    
علی اصغر نودهی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی تعداد 43 موسسه فرهنگی قرآن و عترت مشغول به فعالیت هستند، گفت: موسسات قرآنی تا 20 آذر می توانند در سامانه ثبت اطلاعات موسسات ثبت نام کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۸    
اشرفی با بیان اینکه مهلت ثبت نام فعالان حوزه گردشگری در این سامانه ها برای بهرمندی از تسهیلات کرونا تا پایان آذرماه 99 تعیین شده است ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۰۷:۵۴    
بارندگی های دو روز گذشته در اهواز علاوه بر معابر، باعث ورود آب به برخی منازل شد که در پی آن گروه های جهادی برای امدادرسانی بسیج شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۲    
سه پروژه مهم وزارت امور اقتصاد و دارایی از جمله سامانه مجامع الکترونیک و سامانه پرداخت سود سهام رونمایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۹    
رجبی مقدم گفت: خط مبتلایان و حتی فوتی های کرونا در شهرستان سرخس همچنان صعودی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۹    
آقازاده گفت: 10 هزار تست سریع کرونا در راستای شناسایی هرچه زودتر مبتلایان به این استان اختصاص یافته که در مراکز سرپایی مورد استفاده قرار می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۳    
دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار در فراخوانی از عموم مردم، فعالان فرهنگی و هنری سراسر کشور دعوت کرد با طراحی پوستر مردمی این جشنواره، در یازدهمین دوره جشن هنر انقلاب مشارکت کنند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۷    
ابراهیمی پور با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 254 نفر جان باختند، گفت: این تعداد فوتی ها نسبت به میانگین کشوری کمتر بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۰۹    
موسی بزرگی از رعایت 90 درصدی محدودیت های اعلام شده از سوی مردم این استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۴    
رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: براساس مصوبه ستاد کرونا، ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه دارد که از ابتدای شروع طرح 223 خودرو با پلاک غیربومی جریمه شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۴    
200 بسته آموزشی و نوشت افزار بین نیازمندان شهرستان لردگان توسط سازمان مردم نهاد رویش جوانه های زندگی توزیع شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۲    
در آخرین ماه پاییز جنگل های تاریخی هیرکانی جلوه از یک تابلوی نقاشی هزار رنگ را به تصویر کشیده اند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در سال جاری فرصت شغلی برای 4 هزار مددجو کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر در قالب کاریابی و پرداخت تسهیلات اشتغال انجام شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۲    
عصر دیروز جسد شناور کودک هفت ساله دیری در ساحل مرکز شهرستان دیر مشاهده شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۶    
جمهوری اسلامی بیش از هر چیز بر انتقام راهبردی از جنایتکاران تاکید دارد و البته پاسخ تاکتیکی و دفعی به اینگونه جنایات برای ایجاد موازنه و وحشت و جلوگیری از تکرار چالش ها و تهدیدات امنیتی علیه منافع ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۴    
مرتضی شاه کرم از اجرای آفلاین نمایش برونسی در جشنواره تئاتر مقاومت خبر داد و درباره دیگر ویژگی های این اثر نمایشی توضیحاتی ارائه داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۱    
چاله چوله های که امان رانندگان و عابرین را در مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد بریده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۵    
محمدرضا پورابراهیمی گفت: کمک به اجرای پروژه پتروشیمی کرمان این امکان وجود دارد که مشکلات گواهی لایسنس خارجی و همچنین تامین منابع آب حل شود ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۲    
در پی اعتراض به ترورشهید فخری زاده، عبدالعلی زائری رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان میناب گفت: در این سرزمین شهادت بهترین پاداشی است برای افرادی که قدم در راه خدمت به جامعه انسانی برداشته اند و ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۶    
سردار ملک شاهکویی گفت: طرح شهید سلیمانی در قالب سه تیم حمایتی، نظارتی و مراقبتی است که هرکدام متشکل از پزشک، پرستار و نیروهای خدماتی برای حمایت از خانواده درب منزلشان است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۶    
مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم راه حل سیاسی ندارد بلکه راه حل مدیریتی با عزم جهادی میطلبد و اگر کف جامعه سیران صدای گرسنگان را نمی شنوند زنگ خطر بزرگی برای جامعه ایرانی اسلامی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۰    
غلامرضا شریعتی گفت: امیدواریم با عزم ملی برای حل مشکلات خوزستان که مزایا و خدمات زیادی به کشور ارائه می دهد، شرایط زندگی بهتری در استان ایجاد و رضایت مردم خوزستان جلب شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۰    
آلوده شدن کره زمین با پلاستیک ها یکی از بزرگترین مشکلات زیست محیطی امروز به شمار می رود و تهدیدی است برای حیات در زمین و دریا.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۵    
زعفران لرستان مرغوبیت بالایی دارد اما به دلیل نبود برند، به نام دیگر استان ها صادر می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۵    
نگاهی به سرمقاله روزنامه های کثیرالانتشار و چاشنی که هر کدام از رسانه های مکتوب به محتوای امروز نشریات اضافه کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۲    
مهاجرت پرندگان زمستان گذران به پناهگاه حیات وحش و تالاب بین المللی میانکاله از مدتی پیش آغاز شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۲    
ایزدی مدیرکل غله استان زنجان در مورد بررسی طولانی شدن صف نانوایی ها در شرایط کرونایی در زنجان گفت: فعالیت 27 نانوایی با اولویت شهرکهای اقماری دو شیفته می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۲    
حسن رنگرز از افتتاح 10 پروژه ورزشی در مازندران در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۶    
یدالله ملکی با بیان اینکه فروش اجباری کالا حین خرید روغن در فروشگاه های عرضه، یک تخلف محرز است؛ گفت: با هر واحد عرضه ای که مرتکب این تخلف صنفی شود، شدیدا برخورد خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۰    
بررسی ها نشان می دهد بانک مرکزی از اسفند سال گذشته درخواست تغییر این مصوبه دولت را داشته و بالاخره پس از 9 ماه ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۴    
سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان منتظر پاسخ ها باشند؛ زمان و مکان پاسخ را ما تعیین می کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۴    
خط تولید "کیت تشخیص فوری کرونا" در ایران توسط محققان جوان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) راه اندازی شد و ایران جزو 5 کشور دنیا قرار گرفت که فناوری تولید این کیت ها را به دست آورد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی گفت: پایان جعل مدارک تحصیلی و صرفه جویی در زمان از مزایای سامانه الکترونیکی تأییدیه تحصیلی است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۱    
بارندگی در اهواز باعث آب گرفتگی در بسیاری از مناطق شهری شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۲:۵۸    
نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین با اشاره به سکوت آژانس بین المللی انرژی اتمی در ماجرای ترور شهید فخری زاده گفت: این سازمان در برابر این ترور مسئولیت فوری و اساسی دارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۰۲:۵۲    
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت: از روز چهارشنبه، وضع 38 شهرستان قرمز کرونایی به نارنجی تغییر می کند و محدودیت ها در آن ها به صورت مناطق نارنجی اجرا خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۱    
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم از تغییر خیابان مطهری جنوبی به نام شهید فخری زاده خبر داد
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۱    
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: همچنین هر گونه تلفات پرندگان در محیط وحش مورد نمونه گیری قرار می گیرد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه هیچ ابلاغی در خصوص مرغ 18500 تومانی به استان زنجان واصل نشده و چنین مرغی در استان ما وجود ندارد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۱    
شهردار یزد از مراحل بررسی مشکلات معبر هفت خوان برای پیاده روی معلولان و عابران پیاده بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۳:۰۷    
تحقق تمدن نوین اسلامی، نیازمند جهاد درونی و خودسازی استفرمانده جدید سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در پیامی نوشت: زمینه سازی طلوع خورشید ولایت عظما و تمدن نوین اسلامی نیازمند تلاش درونی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۵۲    
باشگاه پرسپولیس همکاری خود با معاون اقتصادی اش را پایان داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۴۶    
حقیقی استاندار زنجان با اشاره به اینکه قیمت مرغ روند نزولی می گیرد گفت: مشکل نهاده های دامداران استان به وزیرجهاد کشاورزی ابلاغ می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۲۵    
بازیکن تیم ملی کشورمان گفت: ماه هاست از میادین دوریم اما با قدرت بیشتری بر میگردیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۲۵    
لکه گیری و ترمیم محورهای سنقر به بیستون و سنقر به همدان پس از بارندگی های اخیر در سنقروکلیایی توسط عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انجام شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۲۲    
ترور دانشمند هسته ای ایران تنها و تنها بزدلی و ترس دشمن را نشان می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۹    
در پایان رقابتهای گروهی لیگ برتر کشتی عنوان تیم های اول و دوم گروه شناخته شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۱۳    
رئیس مجلس در پیام هایی جداگانه به سازمان های بین المللی تأکید کرد: بدون شک جمهوری اسلامی ایران که همواره به دنبال ارتقاء صلح و امنیت در منطقه و جهان است ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۷    
سرمربی تیم ملی بسکتبال معتقد است بازیکنان باید برای پیروزی مقابل سوریه بازی را بیشتر کنترل می کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۱    
سعید ذاکری گفت: هدف اصلی اجرای طرح شهید سلیمانی قطع زنجیره انتقال بیماری است تا فردی که در منزل قرنطینه شده از منزل بیرون نرود تا به بهبودی کامل برسد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۲۸    
اردشیر صفیعی گفت: درختان در ماههای مرداد و شهریور دچار تنش کم آبی شده و در نتیجه زودتر دچار خزان می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۲۸    
جمعی از دانشجویان استان همدان امروز با تجمع در کنار مزار پاک شهدای دانشگاه علوم پزشکی همدان، اعتراض خود را به ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای کشورمان اعلام کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۲۵    
طرح ملی ناظران سلامت برای مدیریت و کنترل اپیدمی کووید 19 در شهرستان سنقروکلیایی در حال اجرا است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۲    
رضا زارع زاده گفت: مهم ترین کاری که برای پیشگیری و مقابله با کرونا در دستور کار داریم، نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در سطح شهرستان است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۹    
پل چهارم بشار، شاید این پروژه را بتوان دنباله روی پروژه های فسیل شده مرکز استان دانست که کار اتمام و بهره برداری از آن به دلایل گوناگونی تا امروز عقب افتاده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۸    
رئیس دوره ای اوپک گفت: پیش بینی می شود تقاضای نفت در سال آینده نیز همچنان روند نزولی داشته باشد، این رقم 9 میلیون بشکه اعلام شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۸    
وزیر معدن و نفت آنگولا به مدت یک سال، ریاست دوره ای نشست های اوپک را به عهده خواهد داشت و وزیر نفت کنگو نیز در دوره زمانی یادشده، نایب رئیس دوره ای اوپک خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۵    
وزیر نفت ایران از اختلاف نظر اعضای اوپک بر سر کاهش تولید خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۲    
هفته نخست لیگ برتر والیبال متمرکز بانوان در گروه ب با صدرنشینی پیکان تهران به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۲    
در روز دوم رقابت های لیگ برتر هندبال زنان، تیم های شاملی و ذوب آهن به پیروزی رسیدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۹    
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: همه تیم های لیگ برتر بدانند آلومینیوم حریف گلوگیری است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۶    
بازیکنان تیم پرسپولیس پس از پیروزی مقابل تیم شهرخودرو به اظهارنظر پرداختند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۳    
آقای جعفر شیرعلی نیا در مطلب اخیرشان نکات و پرسش هایی راجع به مذاکرات هسته ای مطرح کرده است؛ این نوشته به بررسی محتوای مطلب ایشان می پردازد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۳    
تیم های فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در اهواز به تساوی بدون گل رسیدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۴۷    
غضبان احمدی فرد از کشف 76 راس دام قاچاق شامل گوسفند و گوساله در شهرستان سنقروکلیایی و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۴۷    
عبدلی قهرمان کشتی استان مرکزی گفت: ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند ارزشمند هسته ای کشورمان نشانه ضعف دنیای استکبار و حامیان صهیونیستی آنها در برابر ملت ایران و قدرت و توانایی روز افزون جوانان این ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: گلزنی ضعف تمام تیم های فوتبال ایران است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۲۳    
مربی تیم فوتبال فولاد گفت: می دانستیم بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم و رقیب با تمام توان بازی می کند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۱    
محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: ما یک مقدار بدشانسی آوردیم و از اشتباهات ما پرسپولیس به گل رسید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۸    
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته ای و دفاعی ایران را به شدت محکوم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۵    
مربی آلومینیوم اراک گفت: با انگیزه ای که بازیکنان ما دارند برای تمام تیم ها حریفی گلوگیر خواهیم بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۲    
محمدرضا نادری از خدمت رسانی بسیج جامعه پزشکی اسلام آبادغرب به بیش از 2هزار نفر از ابتدای سال 99 در مناطق محروم این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۲    
مردم گچساران به یاد دانشمند هسته ای کشورمان کاروان خودرویی به راه انداختند و ترور شهید "فخری زاده" را محکوم کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۲    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: رمضانی دوندگی زیادی در جریان بازی داشت و البته او در تک به تک ها خوب کار نکرد اما باید قبول کنیم او تلاش کرد که در موقعیت قرار بگیرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۲    
مسئول بسیج جامعه پزشکان استان اردبیل از غربالگری 50درصد جمعیت استان اردبیل طی 11 روز از آغاز طرح شهید سلیمانی خبرداد و گفت: با ورود 10 هزار راپیت تست کرونا به اردبیل ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۲    
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به مکاتبات متعدد این اداره کل با بانک های استان در خصوص امهال اقساط بانکی باشگاهداران گفت: متاسفانه بانک ها همکاری لازم در این زمینه ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۹    
بیش از 10 ماه است که ویروس منحوس کرونا وارد استان قزوین شده است و در طی این مدت بیش از هزار قزوینی بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۶    
مربی نفت مسجد سلیمان گفت: شناخت خوبی نسبت به تیم نساجی داریم و به نظرم بازی فردا خوب و جذاب شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نقاط ضعف و قوت ذوب آهن را بررسی کرده ایم، ذوب آهن یکی از تیم های قدیمی و با کیفیت فوتبال ایران است
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۰    
مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: می دانیم از فرم ایده آل مد نظر خودمان که فوتبال مالکانه با سرعت خوب است، دور هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال نساجی اعتقاد دارد که عدم حضور تماشاگران باعث فقر گلزنی در فصل جاری لیگ برتر شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۷    
رشتخوار_ اعظمی، گفت: تعداد 60 هزار قطعه مرغ نژاد آرین از ابتدای آذرماه 99 تا کنون در 2 واحد مرغداری رشتخوار جوجه ریزی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۸    
ایران در یک بازی دشوار و نفسگیر مغلوب سوریه شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۵    
دیدار تیم های ماشین سازی و گل گهر با پیروزی تیم سیرجانی و دیدار تیم های فولاد و آلومینیوم با نتیجه تساوی به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۳    
در ادامه بازی های لیگ برتر و در ایستگاه چهارم سپاهان اصفهان در مقابل سایپا قرار خواهد گرفت؛ این بازی روز سه شنبه ساعت 16:30در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۳    
در ادامه لیگ برتر و در هفته بیست و چهارم تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم صنعت نفت آبادان خواهد رفت؛ این بازی روز سه شنبه ساعت 13:30 برگزار خواهد شد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۰    
عزت اله شریفی در خصوص ترور شهید فخری زاده گفت: دشمنان با چنین اقدامات تروریستی رسوایی و بدنامی در کارنامه خود ثبت خواهند کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۰    
توئیتر حساب استیون بردبری مشاور عمومی وزارت حمل و نقل آمریکا را به حالت تعلیق درآورد، این اقدام پس از آن صورت گرفت که وی پیام افرادی از جمله سرکرده گروهک تروریستی منافقین را منتشر کرد که پیروزی ترامپ ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۱    
دیدار دو تیم پرسپولیس و شهرخودرو با پیروزی سرخ پوشان به پایان رسید.