چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 30 اسفند 1399 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 31 فروردین 1399 راه دانا 31 اردیبهشت 1399 راه دانا 31 خرداد 1399 راه دانا 31 تیر 1399 راه دانا 31 مرداد 1399 راه دانا 31 شهریور 1399 راه دانا 30 مهر 1399 راه دانا 30 آبان 1399 راه دانا 30 آذر 1399 راه دانا 30 دی 1399 راه دانا 30 بهمن 1399 راه دانا 1 اسفند 1399 راه دانا 2 اسفند 1399 راه دانا 3 اسفند 1399 راه دانا 4 اسفند 1399 راه دانا 5 اسفند 1399 راه دانا 6 اسفند 1399 راه دانا 7 اسفند 1399 راه دانا 8 اسفند 1399 راه دانا 9 اسفند 1399 راه دانا 10 اسفند 1399 راه دانا 11 اسفند 1399 راه دانا 12 اسفند 1399 راه دانا 13 اسفند 1399 راه دانا 14 اسفند 1399 راه دانا 15 اسفند 1399 راه دانا 16 اسفند 1399 راه دانا 17 اسفند 1399 راه دانا 18 اسفند 1399 راه دانا 19 اسفند 1399 راه دانا 20 اسفند 1399 راه دانا 21 اسفند 1399 راه دانا 22 اسفند 1399 راه دانا 23 اسفند 1399 راه دانا 24 اسفند 1399 راه دانا 25 اسفند 1399 راه دانا 26 اسفند 1399 راه دانا 27 اسفند 1399 راه دانا 28 اسفند 1399 راه دانا 29 اسفند 1399 راه دانا 30 اسفند 1399 
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۳    
مراکز انتقال خون فارس در ایام نوروز1400 از ساعت 8 صبح پذیرای اهدا کنندگان است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۳    
مسئول بسیج سازندگی فارس گفت: فعالیت 223 گروه جهادی به استعداد 3 هزار جهادگر در عرصه های مختلف عمرانی و غیرعمرانی در مناطق محروم استان در ایام تعطیلات نوروز 1400 درحال انجام است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۱۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از کشف لاشه یک قلاده پلنگ در منطقه خائیز و یک رأس بز وحشی در کوه گل دناخبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۵:۱۴    
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از پیش بینی 250 میلیارد تومان اعتبار در بودجه 1400 برای بازسازی دنا خبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۷    
با یاری خداوند سال 1400 سالی بدون کرونا ان شاء الله خواهد بود. سال نو مبارک
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۵۶    
حسین کلانتری گفت: برخی طرح های عمران شهری و روستایی و اشتغالزا طرح هایی بودند که بهره برداری رسیدند و بخشی از خواسته ها و مشکلات مردم برآورده شد اما امسال باید تلاش را با کمک مردم و تمام آحاد جامعه ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۳۲    
وزیر اطلاعات در پیامی نوروز و سال نو را تبریک گفت و تاکید کرد که کارکنان وزارت اطلاعات لحظه ای از انجام وظایف اخویش درنگ نخواهند کرد
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۳:۱۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته چهار بیمار کووید 19 جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به 2816 نفر رسیده است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۲:۱۸    
سردار سالاری گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را در جهت تحقق شعار سال به کار بسته و زمینه را به نحوی فراهم سازند که اگر قرار است حرکت مثبت اقتصادی در سال 1400 و در بخش تولید کشور رخ دهد ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۴۲    
10 تن از اعضای مجلس آمریکا با ارسال نامه ای به آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور خواستار پایبندی دولت جو بایدن به سیاست "حمایت از حقوق بشر و کرامت ملت فلسطین" شدند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۳۰    
رئیس سازمان بهزیستی به مناسبت 21 مارس روز جهانی سندروم داون پیام تبریکی را صادر کرد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۲۴    
در آستانه سال نو، مراسم آئینی – سنتی "سه ره ی سال" که شامل دوهول نوازی، هفت سین گردانی، هه لپه رکی و عروسک گردانی است در سنندج برگزار شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان فرا رسیدن عید نوروز را به وزیران دفاع و نیروهای مسلح کشورهای دوست و همسایه در منطقه تبریک گفت.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۱۲    
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مقام معظم رهبری سال 1400 را با عنوان تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری نمودند و تمام ظرفیت های کشور باید در جهت تحقق منویات معظم له به کار گرفته شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۰    
جعفری گفت: قرار است 25 میلیون متر مکعب آب با حداکثر دبی از سد مهاباد به سمت دریاچه ارومیه رها شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۴۵    
قاسم بیانی در خصوص خدمات بهداشتی درمانی در ایام نوروز در خراسان شمالی گفت: تمامی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی دولتی و خصوصی استان با ظرفیت کامل به بیماران ارائه خدمات می کنند و تیم مدیریت ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۲۱    
رهبر انقلاب اسلامی امروز یکشنبه؛ اول فروردین 1400 به مناسبت فرارسیدن سال نو بصورت زنده و مستقیم با ملت ایران سخن خواهند گفت.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۹:۱۸    
حجت الاسلام الله نور کریمی تبار گفت: برای تولید و جهش آن به پشتیبانی نیاز است و اگر این مهم محقق شود، بسیاری از مشکلات کنونی مرتفع می گردد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۸:۵۷    
ولیعهد عربستان سعودی در ارتباط با پرونده قتل جمال خاشقجی به دادگاه احضار شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۸:۵۱    
ساعت رسمی کشور از امشب، اول فروردین تغییر می کند و یک ساعت به جلو کشیده می شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۸:۴۲    
سازمان هواپیمایی کشوری درباره تغییر ساعت رسمی کشور و تاثیر این مهم در پروازهای اول فروردین توضیحاتی را ارائه کرد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۸:۱۸    
وظیفه تمام مسئولان باید کمک به تحقق شعار سال جهت بهبود معیشت و شرایط زندگی مردم باشد؛ به ویژه آن که در ماه های آینده دولت جدید نیز تشکیل خواهد شد که انتظار می رود گام هایی بلندی در راستای برطرف کردن ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۳۳    
یکی از مسئولان سازمان بدر عراق با بیان اینکه آمریکا برای بازگشت تروریسم به استان های غربی عراق نقشه هایی دارد، تأکید کرد که این نقشه هرگز محقق نخواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۳۰    
استاندار ایلام گفت: برای اجرایی شدن شعار سال برنامه ریزی خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۰۳    
برخی از مشاغل کشور همچون کادر درمانی بیمارستانها و نظامیان در زمان تحویل سال در حال خدمت به مردم و کشور هستند و از حضور در کنار خانواده محروم می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۰۳    
امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: یکی از موانع بخش تولید،تصویب و اجرای قانون های فراوان خلق الساعه است که باید در این زمینه اقداماتی انجام شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۳:۰۰    
بیمارستان امام (ره) اهواز به عنوان یکی از بیمارستان های معین در پذیرش و درمان بیماران کرونایی است و روزانه تعداد زیادی بیماران در بیمارستان امام بستری می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۱:۱۸    
کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در اطلاعیه شماره 6 خودفهرست جدید شهرهای قرمز و نارنجی، را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۲۰:۵۱    
سرمربی تیم ملی نفرات دعوت شده به اردوی این تیم برای دیدار با سوریه را معرفی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۵۴    
امروز تعدادی از مردم کرمان لحظه سال تحویل را در گلزار شهدا و در جوار مرقد مطهر سردار سلیمانی سپری کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۵۴    
عاشقان و دلدادگان حضرت مهدی(عج) در آغاز سال 1400 با حضور در مسجد مقدس جمکران سال جدید را آغاز کردند
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۲۴    
نیما عالمیان پینگ پنگ باز ایران با شکست حریف ازبکستانی خود سهمیه المپیک توکیو را کسب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۹:۱۸    
در نخستین روز سال 1400 تیرانداز المپیکی کشورمان موفق شد در فینال تپانچه بادی رقابتهای جام جهانی هند مدال خوش رنگ طلا را برگردن بیاویزد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۵۴    
ملی پوشان تیراندازی جانباز و معلول کشورمان در مرحله فینال P1 مردان و P2 بانوان با حریفان خود به رقابت پرداختند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۸:۴۸    
فدراسیون فوتبال با ارسال نامه رسمی، پاسخی مستدل به کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت اخذ میزبانی مقدماتی جام جهانی 2020 داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۵۱    
معاون اول رییس جمهور ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده برای تولید و توزیع مرغ و نیز جلوگیری از تخلفات، بازار مرغ طی روزهای آینده ساماندهی شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۷:۴۸    
دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: امیدواریم شاهد رقابت سالم و منصفانه کاندیداهای ریاست جمهوری و در نتیجه برگزاری انتخابات بسیار با شکوه همراه با انتخاب هوشمندانه و مشارکت اکثریت مردم شریف باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۸    
علی اکبر علی زاده با اشاره به انتخاب شعار سال جدید توسط مقام معظم رهبری گفت: مردم با انتخاب دولت انقلابی در سال جدید بر منویات مقام معظم رهبری در زمینه تولید جامعه عمل بپوشانند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۵    
ناصر شکریان امیری گفت: تنها راه عبور از مشکلات اقتصاد مقاومتی و ایجاد رونق تولید و جهش تولید در کشور است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۵    
علیرضا قدمی گفت: ترافیک هم اکنون در جاده های ارتباطی مازندران پرحجم است و محدودیتی غیر از محدودیت های کرونایی اعمال نمی شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۵    
اجرای شعار سال را می توان از جنبه ها و نگاه های متعدد مورد بررسی قرار داد، فعالان فرهنگی، اقتصادی و سیاسی گلستان نیز با ارائه راهکار به نحوه اجرای شعار سال پرداخته اند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۵    
کمیته اطلاع رسانی انتخابات از ثبت نام 624 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان سمنان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۶:۴۲    
سال 99 سالی پر از مشکلات بود و اینک به سال 1400 رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۳۰    
امسال هم مردم شیراز با وجود ویروس کرونا در کنار دستور العمل های بهداشتی سال جدید را در گلزار شهدای شیراز و در جوار مرقد مطهر آنان جشن گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۵:۲۴    
موسی غضنفرآبادی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا شاهد پیشرفت، آبادانی، ترقی و کاهش مشکلات و گرفتاری ها باشیم ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیام ویدیویی در صفحه شخصی خود عید باستانی نوروز را به همه ایرانیان تبریک گفت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۴:۱۲    
روحانی در پیام نوروزی خود با بیان اینکه زنجیرها باید از پای فعالان اقتصادی بخش خصوصی بازشود، تاکید کرد که راه پیشرفت ،گشایش و اصلاح امور در ایران تنها و تنها از جاده انتخابات می گذرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۳۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1400 هجری شمسی را سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۲۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ویدویی سال جدید را به مردم میهن اسلامی تبریک و سال جدید را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامیدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۲۴    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سال 1400 هجری شمسی را سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۰۶    
شلیک توپ در لحظه سال تحویل در میدان آزادی، یکی از برنامه های شهرداری است که می تواند باعث ترک خوردن دیواره های برج آزادی شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۰۶    
پایتخت کشور در روزهای پایانی سال حال و هوای دیگری به خود گرفته است؛ از شلوغی بازارها گرفته تا تغییر ظاهری تهران.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۳:۰۳    
شور و نشاط نوروز، نهفته در آیین هان کهن لرستان است که با گذشت سال ها برخی از این رسومات همچنان در نوروز اجرا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۵۱    
نیما عالمیان سهمیه المپیک 2020 توکیو را به دست آورد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۲۱    
ملی پوشان تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان به مرحله فینال مسابقات ماده P1 مردان جام جهانی العین صعود کردند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۱۵    
تلویزیون در سالی که گذشت برخلاف سال های گذشته، وظیفه سنگین تری بر دوش داشت و باید همپا با مدافعان سلامت همه برنامه سازان خود را در برابر این ویروس تجهیز می کرد تا با ساخت برنامه ها و سریال های متنوع ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۲:۰۰    
تلویزیون دولتی چین از دستیابی وزرای خارجه چین و آمریکا به توافقی جامع بر سر اختلاف میان دو طرف و همچنین اجتناب از تقابل با یکدیگر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران از واریز سهمیه بنزین در ساعت 24 امشب 30 اسفند خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۵۴    
در روز باقی مانده از سال 1399 اگرچه ویروس کرونا زندگی عادی تمامی شهروندان را مختل کرده اما مردم شیراز امسال نیز مانند سال های گذشته با خرید گل به پیشواز بهار می روند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۵۱    
محمد معتمدی در آستانه فرارسیدن سال 1400 قطعه موسیقایی بید مجنون را منتشر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۴۵    
تک آهنگ سال بی بهار یکی از تازه ترین تک آهنگ های محسن چاوشی است که در آستانه فرارسیدن سال 1400 در دسترس شنوندگان قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۴۵    
این روزها اگر مسیرتان به مرکز شهر افتاده باشد، حال و هوای خرید عید نوروز را می بینید.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۴۵    
سپهوند گفت: برای سال آینده علاوه بر رویکرد جوانگرایی، استعدادیابی در اولویت کاری قرار دارد تا بتوان در این رشته موفقیت های بیشتری کسب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۶    
گروه فرشتگان توانست با 6 میلیون و 765 هزار و 525 رای، قهرمان فصل دوم مسابقه تلویزیونی عصر جدید شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۶    
در آستانه فرا رسیدن سال 1400 و آغاز سال جدید، خیابان ها، بازارها و نقاط مختلف شهر زنجان حال و هوای نوروزی گرفته است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۳    
در آستانه سال نو مراسم توزیع سه هزار بسته معیشتی با همت بنیاد مستضعفان در مسجدالنبی(ص) شهر قزوین برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۳    
نوروز همیشه برای ایرانیان یک عید ویژه همراه با آداب و رسوم و سنت خاص بود و برای مردم قزوین مقداری هم خاص تر ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۱:۳۰    
جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: کرایه ناوگان مسافربری در طرح نوروزی سال1400 با 20 درصد افزایش نسبت به گذشته همراه خواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۴    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: سال ها پیش مجلس قانونی را برای مقابله با تخلفات صنفی و گران فروشی مصوب کرده است که به دلیل ناچیز بودن میزان مجازات ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۵۱    
مردمان ساحل نشین هرمزگانی که از پیشینه ای غنی برخوردار هستند ایام نوروز و روز عید باستانی دارای آداب و رسوم خاص و ویژه ای هستند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۳۳    
سردار اشتری گفت: بیش از 12 میلیون نفر به طور روزانه در سطح تهران تردد دارند و برای ایجاد نظم و امنیت در میان این عزیزان، ناجا تلاش های گسترده ای انجام داده است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۷    
اسفنانی گفت: مدیریت جزیره ای مسوولان موجب اتخاذ تصمیمات مختلفی از سوی آنها می شود که نتیجه آن افزایش قیمت هاست.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۷    
انوشیروان محسنی بندپی از کاهش هشت درصدی وقوع جرم و جنایت در پایتخت خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۴    
سردار رحیمی گفت: با بهره گیری از 1400 گشت خودرویی و موتوری طرح امنیت و نوروزی پایتخت را شروع کردیم و بیش از 190 ایستگاه پلیسی را فعال کردیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۱    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دوبار پنجره باشگاه را باز و مبلغی بیش از 40 میلیارد تومان بدهی های گذشته داخلی و خارجی باشگاه را پرداخت کردیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۱    
جعفر قنادباشی با تأکید بر اینکه حکومت های غربی کارنامه بسیار سیاهی در زمینه نژاد پرستی دارند، گفت: تاریخ شاهد است که سیاه پوستان، زرد پوستان ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۲۱    
کربلا، سناریویی از سوی جریان اموی برای از بین بردن جریان امامت با نسل کشی ذکور اهل بیت رسول الله(ص) بود که با تدبیر داهیانه سیدالساجدین(ع)، ضمن اینکه سناریوی پیچیده امویان نقش بر آب شد ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۸    
تابنده گفت: در آستانه سال جدید به همت نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان رشتخوار بیش از 2200 سبد معیشتی به ارزش بیش از 11 میلیارد تومان بین محرومان و نیازمندان در رشتخوار توزیع شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۸    
میراث فرهنگی استان کرمان را به دلیل روزهای کرونایی و عدم حضور فیزیکی مسافران و گردشگران در ایام تعطیلات نوروز با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به مخاطبین خود معرفی می کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۸    
زوج های جوانی که به هم رسیدند و عشق را کلید زدند اما برخی از انان بخاطر مشکلات مالی در میانه راه متوقف می شوند و نیاز ان دارند تا دستهای سخاوتمندی زندگی انان را سامان دهد و ابرومندانه به خانه بخت ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۵    
صاحبی گفت: حوزه گردشگری و زیرساخت های تاریخی این منطقه ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه منطقه رخ دارد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۲    
مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اعطای خط اعتباری 200 میلیون یوروی صندوق توسعه ملی برای حمایت از صادرات به قاره آفریقا ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۳    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۱۰:۰۳    
با وجود آغاز سفرهای نوروزی به مناطق زرد و آبی، از مردم درخواست می شود که گول رنگ ها را نخورند، چرخش گونه جدید ویروس در نقاط مختلف مازندران ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۴۸    
وزارت دادگستری آمریکا با صدور بیانیه ای از ایراد اتهام به 10 تبعه ایرانی به بهانه تلاش برای دور زدن تحریم ها خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۳۹    
آیین سنتی چراغ بران در شب سال نو در آستان مقدس امامزادگان دو خاتون(س) شهرکرد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۳۶    
اسماعیل حسین زهی گفت: ضعف در مدیریت توزیع مهمترین مشکلی است که سبب بروز صف های طویل تامین مایجتاج در کشور شده و لازم است دولتمردان تا روز آخر به جدیت به دنبال بهبود شرایط باشند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۳۳    
همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه سال نو نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در خدمتی مومنانه بیش از 2500 بسته کمک معیشتی را در سرپل ذهاب توزیع کرد.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۳۳    
در این گزارش نگاهی به برترین عکس های سال 99 شبکه اطلاع رسانی دانا خواهیم داشت.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۳۰    
بعد از اینکه سال تحویل انجام شد همه اعضاء خانواده همدیگر را در آغوش می گیرند و با تبریک سال نو برای عمدیگر دعا می کنند و بزرگترهای مجلس به کوچکترها عیدی می دهند و کوچکترها با تشکر از بزرگترها عیدی ...
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۹:۳۰    
ویسکرمی با اشاره به توزیع 10 هزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان استان، گفت: 30 زندانی جرائم غیرعمد مالی از زندان آزاد شدند.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۴۸    
زاهدان به عنوان مرکز سیستان و بلوچستان اگرچه یکی از جوانترین شهرهای کشور به لحاظ تاسیس محسوب می شود اما چندین اثر تایخی مربوط به دوره معاصر دارد که بازدید حضوری و مجازی از آن خالی از لطف نیست.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۴۵    
میوه شب عید تنظیم بازاری در چند غرفه در شهر اراک در حال توزیع است.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۴۵    
محمدعلی ابراهیمی گفت: در سیستان حضور پرستوها و وزش 2 باد، آمدن نوروز را بشارت می دهد و آیین های نوروزی در سه مرحله انجام و سنت های عید و سال نو در این خطه گرامی داشته می شود.
راه دانا   ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۸:۴۵    
شمس رئیس اتحادیه قنادان اراک، گفت: افزایش قیمت شیرینی در سال آینده با توجه به افزایش دستمزد کارگر قطعی است ولی در صورتی که همچنان مواد اولیه مورد نیاز قنادان تخصیص داده نشود و مجبور باشند از بازار ...