پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۴۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 3 فروردین 1400 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 30 اسفند 1399 راه دانا 31 اردیبهشت 1400 راه دانا 31 خرداد 1400 راه دانا 31 تیر 1400 راه دانا 31 مرداد 1400 راه دانا 31 شهریور 1400 راه دانا 30 مهر 1400 راه دانا 1 آبان 1400 راه دانا 1 آذر 1400 راه دانا 30 دی 1400 راه دانا 30 بهمن 1400 راه دانا 29 اسفند 1400 راه دانا 1 فروردین 1400 راه دانا 2 فروردین 1400 راه دانا 3 فروردین 1400 راه دانا 4 فروردین 1400 راه دانا 5 فروردین 1400 راه دانا 6 فروردین 1400 راه دانا 7 فروردین 1400 راه دانا 8 فروردین 1400 راه دانا 9 فروردین 1400 راه دانا 10 فروردین 1400 راه دانا 11 فروردین 1400 راه دانا 12 فروردین 1400 راه دانا 13 فروردین 1400 راه دانا 14 فروردین 1400 راه دانا 15 فروردین 1400 راه دانا 16 فروردین 1400 راه دانا 17 فروردین 1400 راه دانا 18 فروردین 1400 راه دانا 19 فروردین 1400 راه دانا 20 فروردین 1400 راه دانا 21 فروردین 1400 راه دانا 22 فروردین 1400 راه دانا 23 فروردین 1400 راه دانا 24 فروردین 1400 راه دانا 25 فروردین 1400 راه دانا 26 فروردین 1400 راه دانا 27 فروردین 1400 راه دانا 28 فروردین 1400 راه دانا 29 فروردین 1400 راه دانا 30 فروردین 1400 راه دانا 31 فروردین 1400 
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۲:۴۳    
رئیس سازمان بورس با اشاره به اینکه سال گذشته 250 هزار میلیارد تومان به صورت سرمایه گذاری مستقیم از طریق بورس تامین مالی صورت گرفته است به سهامداران پیشنهاد داد که در بورس روش غیرمستقیم را انتخاب کنند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۲:۴۰    
ارشاد حاتمی از افزایش 70 درصدی پرواز ها در فرودگاه شهرستان رامسر خبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۹:۲۹    
رییس کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: جذب منابع توسط بورس به شرط آنکه این منابع به صورت مستقیم وارد تولید شود بسیار کارساز خواهد بود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۹    
مردم از مراجعات مکرر به عابر بانک های مختلف و فقدان پول در خودپردازها گلایه دارند؛ و باوجود تعطیلات شاهد ورود گردشگران و مسافران و رونق خریدوفروش ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت 97 بیمار کرونایی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۳:۰۵    
پیش از ظهر امروز 12 پروژه در قشم و دو پروژه بزرگ در کیش از طریق ویدیو کنفرانس به دستور رییس جمهور و با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان افتتاح شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۰:۲۶    
حمیدرضا مبشری از شناسایی دو مورد کرونای انگلیسی در شهرستان رامسر خبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۹    
گلیم های رنگارنگ و زیبایی که چشم ها را نوازش می کند و دل را گرم به این همه هنر و نبوغ و استعداد، توسط هنرمندان قزوینی بافته می شود اما حال و روز این هنر این روزها بازیچه دست دلالان و گرانی مواد اولیه ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۶:۵۶    
فاطمه محمدخانی غیاثوند گفت: جشنواره تور عکاسی (تابهار، چابهار) با هدف شناسایی و آشنایی با افتخارآفرینان منطقه چابهار برگزار می شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۷    
رییس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز و کندوان از ساعت 11 صبح امروز به علت ترافیک سنگین و خطر ریزش سنگ براثر طوفان بسته شده بودند که با تلاش نیرو های امدادی و راهداری ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۵:۰۵    
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد انتشار خبر ضرب و شتم یکی از مدیران شهرداری توسط ماموران پلیس در برخی شبکه های اجتماعی را تکذیب کرد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۴:۴۱    
یک کاسب کرمانی با اشاره به اینکه کم فروشی در اجناس خیر و برکت را از کاسبی می گیرد، گفت: یکی از کارهایی که موجب تقرب به خداوند می شود، خدمت رسانی به مردم در کمال صداقت و درستی است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۵    
محمودی اصل با بیان اینکه بخش اعظم موانع تولید، مربوط به فساد است، گفت: در صورت ایجاد شفافیت هم سرعت اخذ مجوزها و هم موانع تولید برطرف شده و هم گلوگاه های فساد از بین می روند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۶    
علی اقوامی از اعزام گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی آمل به سیستان و بلوچستان در سال نو خبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۳    
محمد کریمی گفت: تولیدکنندگان در عین حال که باید از حمایت های قانونی برخوردار شوند، همچنین مکلف به رعایت مقررات منابع طبیعی و زیست محیطی هستند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۲    
مهران حسنی با بیان اینکه امسال، بحث اصلی ما اصلا اقامت نیست، از تشدید نظارت ها طی سال جاری از مراکز گردشگری مازندران خبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۴۴    
رئیس سازمان زندان ها گفت: از سال آینده بخش عمده ای از زندانی های کشور باقیمانده محکومیت خود را با استفاده از پابند الکترونیکی در کنار خانواده می گذارنند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۲۶    
براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا رنگ بندی جدید شهرستان های کشور مشخص شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۱۰:۱۴    
دبیر ستاد حقوق بشر و معاون امور بین الملل قوه قضائیه تاکید کرد: هر جا نام انگلیس می آید نقض گسترده حقوق ملت ایران نیز به ذهن متبادر می شود ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۳:۰۲    
رحمن نیا مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به نفود توده هوای گرد و غبار به استان زنجان گفت: هوای استان در دو روز آینده بارانی می شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۳:۰۲    
به گفته شهروندان بومی حاجی آباد مسافران که برای گشت و گذار به باغات حاجی آباد آمده بودند آتش بر افروخته خود را خاموش نکردند و سبب آتش سوزی درختان نخل آن منطقه شدند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۲:۵۶    
افزایش شمار مبتلابان به ویروس کرونا در استان ایلام طی روزهای گذشته نگران کننده است که لازم و ضروری است مسئولان استان در زمینه جلوگیری ازورود خودروهای پلاک غیر بومی به استان تصمیمی اتخاذ نمایند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۲:۵۶    
تخریب خانه های زلزله زدگان در سی سخت بازار خوبی برای دلالان آهن آلات در سراسر کهگیلویه وبویراحمد و استان مجاور ایجاد کرده است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۲:۴۷    
احمد احمدی که در قرنطینه پیش از مسابقات انتخابی المپیک بادبانی در عمان به سر می برد، امروز قایق خود را تحویل گرفت.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۱:۵۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به اظهارات یک مجری تلویزیونی واکنش نشان داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۱:۵۳    
تیم ملی والیبال ایران برای پنجمین بار به جام واگنر لهستان دعوت شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۱:۵۰    
فدراسیون جهانی والیبال در تمجید از کاپیتان تیم ملی ایران، نوشت: معروف یک جادوگر و سرگرم کننده درجه یک والیبال است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۲۰:۰۸    
تست کرونای مدافع تیم استقلال منفی اعلام شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۹:۳۵    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر تولید مرغ در کشور انجام نمی شد، 4 میلیارد دلار هزینه واردات به کشور تحمیل می شد تا بتوانیم مرغ را از بازارهای جهانی تأمین کنیم.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۹:۳۲    
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به محضر رهبر انقلاب تاکید کرد: با عبور از راهبردهای دشمن، کشور را از عوارض تحریم های ظالمانه بی نیاز می کنیم.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۹:۲۹    
آیا آیت الله منتظری واقعا با اعدام اعضای سازمان مجاهدین مخالف بود؟ آیا در سال 1367 سازمان مجاهدین خلق تغییر رفتاری داده بود که ایشان از نظر مفسد فی الارض بودنشان عدول کردند؟ چرا وی تا سال 1366 (زمان ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۸    
روز گذشته با ریزش صخره ای بزرگ محور سی سخت - پادنا مسدود شد و به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد این محور بعد از تعطیلات نوروزی با ایمن سازی رفع مسدودیت می شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۸    
بر اثربرخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه پراید و یک دستگاه وانت محور فرعی زاهدان به کورین روستای دهک 11 نفر مجروح و 14 نفر کشته شدند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۵    
کادر فنی تیم ملی فردا دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و بوسنی را آنالیز خواهند کرد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۵    
فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: "خدامراد مرادی" رزمنده گچسارانی با آرنج دستش ضربه ای به همرزمش "زارعی" زد و گفت "کاکا ولم کن، گرفتنمان ... دشمن رسید بالای سرمان "، ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۲    
قاسم پور با بیان اینکه روند اجرایی انتخابات در شهرستان خلیل آباد مسیر خود را طی می کند و نمی تواند خللی در نظارت ها و بازدید از بازار ایجاد کند ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۲    
علوی راد گفت: رفع حتی نسبی موانع تولید در کشور مستلزم بازنگری جدی قوانین و کارکردهای نهادی در سه گلوگاه مختلف است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۳۲    
معاون بازرسی سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد از گران فروشی و عرضه خارج از شبکه در بازار استان به عنوان بیشترین ترین تخلفات نوروزی 1400 خبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۹    
عصر امروز سه شنبه بروجرد 2 بار لرزید.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۹    
علیرضا قدمی گفت: در حال حاضر شاهد ترافیکی سنگین در مسیرهای ورودی محورهای مازندارن هستیم و امشب و فردا شاهد وزش باد های گرم و شدید جنوبی را در دامنه ها و ارتفاعات استان هستیم.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۹    
فلاح وند بیان اینکه بازدید از جاذبه های گردشگری لرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت می گیرد، گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون بیش از 15 هزار نفر از جاذبه های گردشگی استان بازدید کردند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۹    
شکوفه های بهاری بر تن درختان بلوط منطقه قرعلیوند کوهدشت خودنمایی می کند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۶    
امیری در خصوص باز یا بسته بودن مجموعه تاریخی تخت جمشید گفت: این مجموعه از همان ابتدای نوروز هم باز بوده و تا کنون تصمیمی بر تعطیلی آن گرفته نشده است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۶    
اولین سه شنبه مهدوی سال 1400 دیار سومین حرم اهل بیت علیهم السلام مردم شیراز با پشت نویسی ماشین های خود و دعا در تعجیل ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) به استقبال سال مهدوی می روند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۶    
جورکش گفت: ماشین حمل و نقل پاکبانان با چراغ چشمک زن چندمتر پایین تر جهت امنیت و ایمنی افراد همیشه مستقر است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۶    
جمعیت گونه در معرض انقراض گور آسیایی در پارک ملی قطرویه 18 برابر شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۷:۲۹    
از بازیکنان تیم فوتبال استقلال در محل اردوی این تیم تست کرونا گرفته شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۸    
پرکابردترین انواع این شیشه ها لاکوبل است که امروزه این نوع شیشه نیز در مدل های مختلفی تولید می گردد. شما می توانید برای آشنایی با سایت های مختلف فروش لاکوبل و شیشه رنگی به سایت نیازیتو به آدرس ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۷:۰۲    
نشست آنلاین کمیته داوران کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) با حضور محمد شاهمیری عضو ایرانی این کمیته برگزار شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۹    
سخنگوی پروژه واکسن فخرا نحوه ی ثبت نام داوطلبین و واجدین شرایط دریافت واکسن فخرا را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۹    
ملی پوشان تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان در فینال ماده P4 مسابقات جام جهانی العین امارات با حریفان خود به رقابت پرداختند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۶    
شهر حمیدیه در پرورش و برداشت گل رتبه سوم را در استان خوزستان دارد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۶:۵۳    
آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید(ع) در 55 کیلومتری شرق مشهد و همجوار با روستای میامی واقع شده است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال از مهاجم گل زن تیم سپاهان برای حضور در اردوی یوزها دعوت کرد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۳    
فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در جمع سربازان پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند، گفت: حضور مقتدرانه نیروهای مسلح ایران اسلامی در هر منطقه ای باعث افزایش امنیت پایدار می شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۰    
باغ فردوس تهران یکی از باغ های زیبای پایتخت محسوب می شود که از زمان قاجار به جا مانده است. این باغ که در حوالی میدان تجریش قرار دارد، به موزه سینما اختصاص داده شده است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۵۰    
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی نسبت به لیست منتسب شده در مورد گزینه های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات شورای شهر تهران واکنش نشان داد و گفت ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۳۲    
در این گزارش تصویری نگاهی به برترین عکس های سال گذشته خواهیم داشت.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۹    
برابر تصویب شورای عالی نشان ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران، نشان فداکاری به شهید محمد نوژه تعلق گرفت.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۶    
وزیر امورخارجه تاجیکستان در پیامی با تبریک عید نوروز به محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان نوشت: در آستانه این عید خجسته، امیدوارم با سعی، کوشش و تلاش های سازنده ما ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۰    
جوانمردی و میرشفیعی راهی مرحله فینال P4 شدند و تیم سه نفره تپانچه خفیف ایران در رده نخست رقابت های جام جهانی 2021 العین قرار گرفت.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۲۰    
سومین سمینار سالانه پزشکی فدراسیون جهانی تکواندو به صورت مجازی برگزار و دکتر لاله حاکمی رییس کمیته پزشکی فدراسیون تکواندو ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۴    
در پنجمین روز رقابتهای تیراندازی جام جهانی در هند نمایندگان کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت آقایان و تپانچه 25 متر بانوان با حریفان جهانی خود رو به رو شدند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۱    
آب و هوای خنک و مطبوع و اقلیم خاص روستاهای بردسیر و جاذبه های طبیعی و چشم نواز، این مناطق را به نقاط مورد هدف گردشگری در استان تبدیل کرده است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۱    
صادقی گفت: تنها راه علاج، برون رفت از این مشکلات اقتصادی و اجرایی شدن شعار سال(تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها) روی کار آمدن دولت چون حزب الهی است و پشتیبانی و مانع زدایی باید جهادی و انقلابی رخ بدهد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۱    
نورالدین فرزادی پور گفت : رهبر معظم انقلاب اسلامی با نامگذاری امسال به نام سال تولید ،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اهمیت مسایل اقتصادی کشور و نقش تولید در اقتصاد را به مسئولین کشور گوشزد کردند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۱    
جمعی از جهادگران قمی در ایام نوروز با برپایی قرارگاه جهادی حضرت معصومه (س) در بندرامام خمینی خوزستان، در حال اجرای اردوی جهادی با هدف کمک به احداث منازل سیل زدگان این منطقه هستند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۴۴    
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما امروز وظیفه داریم با جان و دل از جزایر دفاع کنیم، باید آمادگی های رزمی خود را حفظ و تقویت کنیم، ایمان و معنویت خود را ارتقاء دهیم و با توکل به خدای متعال ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۲۰    
کاروان ویژه برنامه های نوروز 1400 با مشارکت گروه های هنری مختلف که در سطح تهران برگزار می شود، به منطقه 17 تهران رسید.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۷    
بصیری گفت: ملی سازی فضای مجازی باید در اولویت قرار بگیرد تا مانع از کاپیتولاسیون در فضای مجازی شویم چرا که فضای مجازی فعلی به ضرر مردم است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون یک میلیون و 815 هزار و 712 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 74 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۰۲    
گراشی گفت: مدیریت بازار باید توسط مردم صورت بگیرد و دولت نباید در تجارت دخالت می کرد. تجارت دولتی در برخی موارد با مشکلات بسیاری مواجهه خواهد شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۴:۰۲    
دشتی گفت: طی چند سال اخیر 21 بوستان و 10 زمین چمن مصنوعی در شهرستان دیلم افتتاح شده است. در سال 1399 احداث 5 زمین چمن طبیعی از محل اعتبارات دهیاری ها عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۵۹    
پرسپولیس و استقلال با صعود در رنکینگ فوتبال باشگاهی در جهان توانستند در رده پنجم و یازدهم آسیا قرار گیرند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۷    
بهنام اختیاری، متخصص اپتومتریست با اشاره به عمده بیماری چشمی که مردم منطقه چابهار از آن رنج می برند، گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی بسیاری از افراد خشکی چشم دارند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۴    
توسعه گردشگری، ایجاد سایت های پرورش ماهی و میگو، تجارت، صادرات و واردات، به چرخه در آمدن چرخ کارخانه ها و پالایشگاه ها در بنادر کشور برای تحقق اقتصاد دریا محور تنها با همت ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۱    
یوسف شیخ الملوکی گفت: اداره کل هواشناسی استان قزوین 44 ایستگاه مختلف(باران سنجی، جاده ای و اقلیمی) در سطح استان دارد که بطور 24 ساعته و آنلاین وضعیت جوی را کاوش می کنند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۸    
مزینی از آغاز ساخت مستند حنظله انقلاب در ترشیز کهن با نگاهی به زندگی سردار شهید حسین شیدایی خبر داد و گفت: زندگینامه تمام سرداران شهید و سایر شهدای بردسکن ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۸    
مشکل در توزیع و کیفیت پایین میوه های تنظیم بازاری شب عید، امسال هم ماجرای پربحثی بود که هرساله دولت تکرار می کند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۳۲    
علی رضایی گفت: استفاده از بیت کوین با ریسک همراه است و افرادی که حرفه ای نیستند اگر وارد این بازار شوند، ممکن است متضرر شوند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۹    
رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس از تعدادی از مراکز امدادی، خدماتی و کنترل ترافیک از جمله مرکز کنترل ترافیک راهور ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۹    
مدیرکل میراث فرهنگی استان در مصاحبه ای از ورود تور گردشگری مجوزدار! اصفهان به استان به خصوص بدره و دره شهر آنهم با رعایت پروتکل بهداشتی خبر داده است!
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۶    
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه امنیت پایدار در جدار مرزهای استان ایلام برقرار است، گفت: پاسداران همیشه آماده جانفشانی در دفاع از مرزهای کشور هستند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۶    
رجب رحمانی، عضو کمیسیون بودجه مجلس گفت: قطعا کمیسیون های اقتصادی مجلس اعم از کمیسیون برنامه و بودجه برای تحقق شعار سال، فعالیت خواهد کرد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۳    
مهدی معصوم بیگی از کاهش جرائم در سراسر کشور با اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۳    
با بالا رفتن آمار بیکاری کشور در نقاط مختلف استان ها و شهر ها کارگران میدانی در حال افزایش هستند کارگرانی که صدای ناله کفش هایشان به گوش می رسد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۰    
اولین جشنواره عکاسی موبایلی بهارگاه ویژه دانش آموزان با موضوع بهار دربلوچستان در سراوان آغاز به کار کرد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۳:۲۰    
حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه دولت و مجلس باید در جهت پشتیبانی اجرایی و قانونی از تولید ورود کنند تا تولیدکننده طعم پشتیبانی را بچشند ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۳۲    
رئیس جمهور گفت: در جاده های باریک عموما تصادف زنجیره ای ندارد اما در آزاد راه شاید با خطایی تصادف زنجیره ای ایجاد شود؛ فضای مجازی همینطور است، زندگی را سهل می کند و بسیاری از مفاسد را از بین می برد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۹    
وزارت امور خارجه کشورمان در بیانیه ای تاکید کرد: با وجود ادعاهای فراوان مبنی بر توقف حمایت ها از تجاوز ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهور روسیه در پیامی با تبریک فرا رسیدن عید نوروز به رئیس جمهور ایران اظهار داشت: اطمینان دارم که گسترش روزافزون همکاری سازنده در همه زمینه ها پاسخگوی منافع اساسی ملت های ما و در مسیر تحکیم ثبات ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: سفر رفتن و دورهمی عامل شیوع بیماری کرونا است و ممکن است ویروس جهش یافته به ویروس جدید غالب شود و افرادی که به سفر نرفته اند از سفر پرهیز کرده و افرادی که به سفر ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون دانان قانون گریز از همین پیچ و خم های قانونی به نفع خود و به ضرر تولید استفاده می کنند ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۲    
جشنواره فرهنگی و ورزشی در 11 بخش به عنوان نخستین فعالیت فرهنگی سراوان در بخش مرزی مهرگان و در روستای دریدر در حال برگزاری است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۲    
تزریق واکسن علیه کروناویروس برای گروه پرخطر در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفت که در مرحله نخست، هزار پاکبان شهرداری شیراز که براساس سن و بیماری زمینه ای اولویت بندی شدند ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۲    
مهران محمودی گفت: با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری در تلاش هستیم تا با رفع موانع و پشتیبانی از تولید داخلی گلشن به عنوان قطب تولید در حوزه کشاورزی تبدیل شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۰۲    
هفت باغ علوی در مسیر اتوبان کرمان تا ماهان ایجاد شد تا بتواند یک مجموعه تفریحی و گردشگری فوق العاده مجهز در مسیر کرمان به ماهان ایجاد کند و باعث توسعه هرچه بیشتر ورود گردشگران به دو شهر زیبای استان ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۹    
گورستان ملا بادین باغچه بوکان، کتابخانه سنگی با نمادها و نشانه های فراوان که ارزش های ملموس و ناملموس زیادی را در خود دارد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۹    
فرزاد جلالی از یک فوتی و 16 مورد بستری کرونای انگلیسی در بابل خبر داد و گفت: در حال حاضر مواردی از کرونای انگلیسی را ثبت کردیم که هر روز در حال است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۱:۵۹    
میرجاوه از شهرهای سوق الجیشی سیستان و بلوچستان و کشور است که دروازه ورود شبه قاره و پاکستان به ایران به اروپا محسوب می شود و یکی دیگر از شهرستان های سیستان و بلوچستان بوده که آثار تاریخی زیادی از ...
  • ۱