جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۴:۳۷Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 25 فروردین 1400 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 30 اسفند 1399 راه دانا 31 اردیبهشت 1400 راه دانا 31 خرداد 1400 راه دانا 31 تیر 1400 راه دانا 31 مرداد 1400 راه دانا 31 شهریور 1400 راه دانا 30 مهر 1400 راه دانا 1 آبان 1400 راه دانا 1 آذر 1400 راه دانا 30 دی 1400 راه دانا 30 بهمن 1400 راه دانا 29 اسفند 1400 راه دانا 1 فروردین 1400 راه دانا 2 فروردین 1400 راه دانا 3 فروردین 1400 راه دانا 4 فروردین 1400 راه دانا 5 فروردین 1400 راه دانا 6 فروردین 1400 راه دانا 7 فروردین 1400 راه دانا 8 فروردین 1400 راه دانا 9 فروردین 1400 راه دانا 10 فروردین 1400 راه دانا 11 فروردین 1400 راه دانا 12 فروردین 1400 راه دانا 13 فروردین 1400 راه دانا 14 فروردین 1400 راه دانا 15 فروردین 1400 راه دانا 16 فروردین 1400 راه دانا 17 فروردین 1400 راه دانا 18 فروردین 1400 راه دانا 19 فروردین 1400 راه دانا 20 فروردین 1400 راه دانا 21 فروردین 1400 راه دانا 22 فروردین 1400 راه دانا 23 فروردین 1400 راه دانا 24 فروردین 1400 راه دانا 25 فروردین 1400 راه دانا 26 فروردین 1400 راه دانا 27 فروردین 1400 راه دانا 28 فروردین 1400 راه دانا 29 فروردین 1400 راه دانا 30 فروردین 1400 راه دانا 31 فروردین 1400 
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
طی چند روز گذشته دو عضو اقتصادی دولت یعنی نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و همتی رئیس کل بانک مرکزی، مدعی طلبکاری نهادهای متبوعشان از یکدیگر شدند؛ دولت ادعا می کند ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۰:۵۶    
کلیدری با تأکید بر اینکه مذاکرات برجام باید تا قبل از انتخابات به نتیجه ملموس برسد، گفت: باید از گروگان گیری برجام توسط دولت های غربی یا جریان های داخلی جلوگیری شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۹:۱۴    
در ایام ماه مبارک رمضان، مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۱    
لطف الله فیضی برناجی متخصص بیماری های قلب و عروق گفت: بیمارانی که در سال های قبل عمل جراحی باز عروق کرونر انجام داده و یا فنر عروقی تعبیه کرده اند، در صورتی که نارسایی شدید قلبی نداشته باشند ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۴۳    
در حال حاضر تعداد مراجعه کنندگان به بیمارستان بزرگ دزفول فوق العاده افزایش یافته است و تمام بخش های بیمارستان، درگیر کرونا هستند. همچنین به گفته فرماندار دزفول، وضعیت کاملا قرمز و اضطراری است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۰۹:۱۹    
نخعی با بیان این که هدف آمریکایی ها از تأکید و اصرار بر مذاکره؛ تلاش برای تحمیل یک حرف باطل است گفت: مذاکره ای که سبب رفع کامل تحریم ها نشود غلط است و تیم مذاکره کننده ایران هم باید این را بداند که ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۸:۰۸    
در راستای برگزاری اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش، هیات فوتبال و سازمان منطقه آزاد کیش اقدامات مختلفی را در راستای فراهم کردن بهترین شرایط برای ملی پوشان انجام داده است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۴    
نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال پنج نفره نابینایان و کم بینایان ایران به منظور دیدار دوستانه با تیم ملی روسیه در شیراز در حال برگزاری است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۶    
روز 12 آوریل 1961 یوری گاگارین به عنوان نخستین انسان به فضا رفت. او در آن زمان 27 سال داشت. با این پرواز عصر سفر های فضایی انسان و رقابت بین شرق و غرب برای اکتشاف فضا آغاز شد ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۵    
آئین ترتیل خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان، در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور قاریان ممتاز و بین المللی کشورمان، در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۸:۳۹    
استان چهارمحال و بختیاری با جمعیت نزدیک به یک میلیون نفر و 10 شهرستان، سرچشمه سه رود است. این استان با چالش آبرسانی سیار به برخی مناطق روبرو است که شهرستان لردگان با بیش از 90 درصد از این مناطق ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۵:۰۵    
مهدی سعادتی گفت: اقدام اخیر دشمنان در خرابکاری نطنز بی پاسخ نخواهد ماند و همانطور که اعلام شده در زمان و فرصت مقتضی این اقدام از سوی جمهوری اسلامی صورت گرفت.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۴:۵۳    
با اعمال محدودیت های جدید تمامی مشاغل غیر ضرور به مدت 10 روز در استان هرمزگان تعطیل شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۴:۳۸    
همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مسلمانان اندونزی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نماز جماعت را برگزار می کنند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۱۷    
هر منطقه از کشورمان آداب و رسوم خاصی برای ماه مبارک رمضان دارد و در این بین مردم آذربایجان غربی نیز آداب و آیین های مذهبی خاص خود را دارند نشانگر اهمیت ماه مهمانی خداوند در بین مردمان این دیار است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۳    
محفل انس با قرآن در جوار حرم مطهر شهدای گمنام محله ابوذر با قرائت زیارت آل یس و قرائت یک جزء از قرآن کریم ویژه بانوان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۷    
حال و هوای خانه خدا در ماه مبارک رمضان را مشاهده می کنید.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۴۵    
با شروع ماه مبارک رمضان، زمانی که همه روزه داران در کنار خانواده های خود هستند امدادگران اورژانس و فوریت های پزشکی و بسیاری از مشاغل دیگر بودن در کنار خانواده را فدای آسایش دیگران می کنند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۰    
گسترش ویروس کرونای انگلیسی در استان کرمانشاه، 11 شهرستان این استان در وضعیت قرمز کرونایی، 2 شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهر در وضعیت زرد قرار گرفته است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۱:۴۲    
سیدجلیل مرتضوی از باز بودن مساجد و بقاع متبرکه با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان آمل خبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۰۹:۵۷    
سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان از انهدام یک باند و کشف بیش از 20 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس در شهرستان "بیجار" خبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۶:۳۹    
رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت:در پایتخت برای اولین بار تمام شهرها در وضعیت قرمز قرار گرفتند و گسترش بیماری به صورت همگن در تمامی مناطق رخ داده است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۳:۴۸    
زاهدی از آغاز فرآیند ثبت نام مجازی در بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۹    
فریدون حامدی مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی استان کردستان گفت: در سطح 5000 هکتار از اراضی آلوده به آفت ملخ مبارزه با این آفت آغاز شده است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۷    
مدیر آبفای شهرستان دنا با تاکید بر کمبود آب روستای توت نده این شهرستان گفت: اعتبار سه میلیارد تومان برای آب رسانی به روستای توت نده در نظر گرفته شده است که در صورت تخصیص این اعتبار ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۲:۵۱    
یادش بخیر، قبل ترها همین رورها، یخچال هر خانه ای پر بود از نوبرانه ها اما چه کسی فکر می کرد چندین سال بعد ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۲:۴۲    
رئیس پلیس راه استان قم بااشاره به افزایش 10درصدی فوت شدگان تصادفات جاده ای استان در سال 99 نسبت به سال 98 ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۲:۰۶    
رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی قم با اشاره به اینکه در سال گذشته 30 درصد پروژه ها مورد بازدید قرار گرفتند ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۱:۴۸    
در راستای اهداف پویش ایران همدل وبه منظور تحقق مواسات وکمک های مومنانه و طرح اطعام مهدوی آشپزخانه اطعام مهدوی آغاز به کار کرد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۱:۳۳    
در دعای روز دوم ماه مبارک رمضان آمده است: خدایا نزدیک کن مرا در این ماه به سوی خشنودیت و برکنارم دار در آن از خشم و انتقامت
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۷    
فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه بر ضرورت انتقال تجارب ارزنده و اطلاعات رزمی به یکدیگر تأکید کردند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۰:۵۱    
بتول فرهبد گفت: تقویت سیستم ایمنی نقش مهمی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کووید 19 را دارد، آنچه در این امر مهم و دخیل است رعایت سبک تغذیه درست در وعده های غذایی است وعده سحری و دو وعده افطار و شام ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۰:۳۳    
فرمانده نیروی قدس سپاه طی پیامی فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۰:۲۱    
سردار مهدیان نسب با اشاره به نقش فضای مجازی در انعکاس اخبار و مباحث فرهنگی، گفت: اجرای سیستم پایش تصویری نقش مهمی در پیشگیری جرم دارد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۰:۰۹    
حجت الاسلام رضاکاظم لو ؛کارشناس دینی گفت: معتقد هستم که اگر انسان ها در معنای اعمالی که انجام می دهند تفکر کنند ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۹:۴۸    
رسول کرمی چگینی فرمانده انتظامی بانه از کشف و ضبط بیش 19 تن آرد و سبوس قاچاق در شهرستان بانه خبر داد و گفت ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۹:۲۱    
تیم ملی کشتی فرنگی بامداد فردا به کشور باز می گردد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۹    
پارسائی فر گفت: سینما بهمن بوشهر با قدمت نیم قرن نیاز به تعمیر اساسی دارد. نه فقط در شهر بوشهر بلکه در دیگر شهرستان ها احتیاج به مجتمع های نسل جدید داریم که در آن نگارخانه، مراکز آموزشی هنر فعال باشد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۲:۱۹    
پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات در سوگ مادر همسر خود نشست.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۲:۱۰    
برنامه ترکیبی "چشمه" به تهیه کنندگی محمدعلی صائب و با اجرای مصطفی فارویی در 30 قسمت ویژه افطار به صورت زنده روانه آنتن شبکه افق شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۲:۰۴    
ارداقیان گفت: متاسفانه در 24 ساعت گذشته 10 نفر از هم استانی ها با تست مثبت قطعی کرونا جان باختند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۲:۰۴    
مهرعلی حق گویان گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان 313 هزار پرس غذای گرم و سبد کالا بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۰۸    
آژانس بین المللی انرژی اتمی شامگاه چهارشنبه خبر داد که ایران تقریبا مقدمات آغاز غنی سازی 60 درصد را در سایت هسته ای نطنز تکمیل کرده است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۴۴    
مهردادی با بیان اینکه با همت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجان شرقی، 105 هکتار به مساحت جنگل های استان آذربایجان شرقی اضافه شده است، گفت: در سال 1400 ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۲    
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان شاهین شهر با تکذیب اخبار منتشر شده در برخی خبرگزاری ها گفت: ساعتی قبل یک فروند پهپاد مدل به علت نقض فنی دچار حادثه شد که این حادثه خسارتی در برنداشت.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بیمارستان ها در این دو هفته مجاز به ارائه خدمات اورژانسی هستند و بقیه خدمات که امکان تعویق دو هفته ای دارد به تعویق می افتد و ارائه آن مممنوع است تا ظرفیت ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۲    
رییس اداره درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان به سؤالات صاحب نیوز پیرامون وضعیت بیمه ایثارگران، میزان پوشش بیمه ای هزینه های درمان، دلیل تهیه فاکتور هزینه ها، سرانه بیمه بنیاد ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۲    
رییس هیئت مدیره خیریه فرهنگی سادات بنی الزهرا(س) گفت: تا کنون حدود 188 نفر از طریق خیریه فرهنگی سادات بنی زهرا (س) به کارخانه و کارگاه ها معرفی و مشغول به کار شده اند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۲:۳۲    
عضو کمیسیون حقوقی مجلس با اشاره به قبول وقیحانه مسئولیت عملیات های تروریستی اخیر از سوی رژیم تروریست اسراییل، این موضع گیری کشورهای متخاصم را مسبوق به سابقه ندانست و گفت: عدم اقدام متقابل ایران ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۶    
پهپاد مدل آزمایشی شرکت هواپیماسازی هسا در شاهین شهر اصفهان سقوط کرد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک تیم خوب هم بیرون زمین داشتیم و این نفرات تعویضی خیلی کمک کردند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۳    
اسماعیلی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: بخشی از اموال داخل را تحویل دادیم و تلاش های جدی می کنیم برای اموال و دارایی هایی که وی در خارج از کشور دارد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۵۰    
جلسه مشترک فدراسیون تنیس روی میز و فدراسیون جهانی برای برگزاری مسابقات بین المللی در ایران برگزار شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۲    
حسین زارع کمالی با اشاره به آغاز اولین مرحله کمک های مومناه در سال جدید گفت: در ماه مبارک رمضان 30 هزار بسته معیشتی در استان یزد توزیع می شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۲    
تیم فوتبال تراکتور تبریز در اولین مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان در حالیکه از حریف پیش بود به تساوی پرگل رسید.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۵۳    
دیدار تیم های پرسپولیس و الوحده امارات با پیروزی نماینده ایران به پایان رسید.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۲۳    
خداکرمی در خصوص چرایی تفاوت ارائه خدمات شهری در پایتخت توضیحاتی ارائه کرد و گفت: هادهای نظارتی انتشار اسامی ساختمان های ناایمن پایتخت را صلاح ندیدند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۱۷    
منابع خبری اعلام کردند که بازرسان آژانس انرژی اتمی امروز از سایت هسته ای نطنز بازدید کردند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۹    
حسن روحانی در گفت و گوی تلفنی با رجب طیب اردوغان با اشاره به تحرکات اخیر صهیونیست ها گفت: باز شدن پای رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه را خطرناک می دانیم و برخورد جدی با آن ضروری است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۶    
رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه فرسایشی شدن مذاکرات برای کشور ضرر دارد، فرمودند: آمریکا مذاکره نمی کند که حرف حقی را قبول کند بلکه آمریکا می خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۵۳    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا چند روزی بود که در جلسات حاضر نمی شد، در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۳۵    
سی و یکمین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 24 و 25 فروردین ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار و در پایان تیم ایران با 4 مدال طلا ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۷    
برابر تقویم آموزشی سال 1400 و به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت بسیاری از استان های کشور به ویژه تهران، دوره توجیهی داوران ورزش زورخانه ای به صورت مجازی برگزار شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۷    
رئیس کمیته ملی المپیک به همراه برخی از مسئولان این کمیته عصر امروز(چهارشنبه 25 فروردین) از اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان بازدید کرد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۱۷    
مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان زنجان با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان گفت: جشن گلریزان امسال در قالب پویش زنجان همدل جهت آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد اجرا می شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۵    
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: تیم مان شرایط خیلی خوبی دارد و برای شروع پر قدرت آماده ایم.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۹:۰۲    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان ما می دانند این تورنمنت برای ما خیلی مهم است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۹    
استاندار زنجان با اشاره به گذشت بیش از 14 ماه از شیوع ویروس کرونا گفت: تلاش های فراوانی برای مدیریت و مقابله با این بیماری انجام شده که بخش عمده ای از این تلاش ها توسط جوانان صورت گرفته است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۹    
افزایش 53.7 درصدی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال 99 نسبت به 98 و عدم محدودیت منابع برای اجرای طرح های اشتغال حوزه جوانان از مواردی بود که در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۵۶    
گزیده بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی درباره ماه مبارک رمضان با عنوان بهشت گمشده منتشر شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۳۸    
مربیان تیم های ذوب آهن و پدیده پیش از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۳    
منابع یمنی گزارش دادند که در پی حمله نیروهای عربستان سعودی به شمال یمن، دو کودک به شهادت رسید و چهارتن دیگر مجروح شدند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۲۳    
محفل انس با قرآن کریم رهبر معظم انقلاب اسلامی با پخش تلاوتی از مرحوم شحات محمد انور در محضر رهبر معظم انقلاب که سال 1370 اجرا شده بود، برگزار شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۱۱    
بوکسور وزن 52 کیلوگرم ایران با قبول شکست مقابل مظروف از ازبکستان حذف زودهنگامی از رینگ جهانی داشت.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۸:۰۸    
رییس کارگروه تخصصی امکان سنجی حقوقی و اجرایی تعیین فرایند برون سازمانی سازمان لیگ فوتبال نکاتی را درخصوص تشکیل دومین نشست این کارگروه ارائه کرد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از فوت 9 نفر و شناسایی 538 مورد جدید ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان مرکزی خبر داد و اعلام کرد 140 نفر از بیماران جدید در بیمارستان های استان بستری شده اند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۶    
امام جمعه فرمهین گفت: برابر شعار امسال باید قوای سه گانه بخصوص دولت فعلی و آینده در سال 1400 از تولید و تولیدکننده و کارآفرینان حمایت و پشتیبانی ویژه کند تا کارآفرینان و تولیدکنندگان بتوانند اقتصاد ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۶    
رجبی گفت: در طی این یکسال اقدامات قرارگاه عملیاتی شهید سلیمانی بسیار چشمگیر بوده و توانسته برکات فراوانی داشته باشد که بیش از 34 گروه جهادی در قالب طرح شهید سلیمانی در بسیج طلاب استان مرکزی سازماندهی ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۰    
مدیر مخابرات منطقه کردستان به ارتقای 20 برابری ظرفیت اینترنت در روستاهای نزاز، نیر، محراب و تنگی سر از توابع شهرستان سنندج خبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۰    
خودرو های داوطلبین اهدای خون که در ماه مبارک رمضان در شیفت شب و پس از افطار به مراکز اهدای خون مراجعه می کنند جریمه نمی شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۰    
محمدجعفر دوستدار گفت: در ماه مبارک رمضان و مهمانی خدا، مجموعه مدیریت امربه معروف و نهی ازمنکر معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس با همکاری دستگاه های مختلف فرهنگی ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۵۰    
چه لذت بخش است نشستن بر سر سفره ای که میزبانش پرودگار است، ماه رمضان ماه مهمانی خداست ماهی که در آن سی روز، مهمان بی منت سفره بی منتهای پروردگاریم، رمضان ماه فضیلت ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۴۱    
بیانیه شماره 3 فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر صادر شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۷:۰۲    
حاجی دلیگانی گفت: شورا با توجه به اینکه اختیارات بسیاری دارد و به منزله یک مجلس محلی در تصمیم گیری است، طبیعی است که اگر نظارت کافی نباشد، شوراها دچار خطاها و اشتباهات بیشتری خواهند شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۶    
ایران برای بررسی وضعیت بغرنج زندانیان ایرانی در اروپا گزارشگر ویژه تعیین کرد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۵۶    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین در نامه ای به آژانس بین المللی انرژی اتمی خرابکاری در تأسیسات غنی سازی نطنز را مصداق تروریسم هسته ای خواند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۱    
تصاویری از آماده سازی و تنظیف بارگاه منور رضوی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان را مشاهده می کنید.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۴۱    
اعتراضات و غارت فروشگاها در مینه سوتا آمریکا برای سومین شب متوالی ادامه داشت.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با استفاده از ظرفیت قانون مالیات بر خانه های خالی، جلوی احتکار و انباشت مسکن گرفته می شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۳۵    
قرارداد سرمربیان تیم های نوجوانان و جوانان جودوی کشورمان تمدید شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۳    
ارسال پیامک در هر یک از اپراتورهای تلفن همراه هزینه های متفاوتی دارد و با استفاده از سیم کارت های دائمی و اعتباری، از حداقل 8.9 تا حداکثر 27.4 تومان را شامل می شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۰    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از دستگیری اعضای باند سازمان یافته زمین خواری و کشف دو فقره تصرف اراضی ملی به ارزش 310 میلیارد ریال در استان های مرکزی کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۲۰    
نتایج هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور روز چهارشنبه 25 فروردین بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۷    
برای مقابله با گسترش بیش از پیش این ویروس در کشور بازار بزرگ قم تعطیل شد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۱۱    
منابع عراقی جزییات جدیدی از حمله به مرکز موساد در شمال این کشور منتشر کردند و اسامی شماری از صهیونیستهای کشته شده را منتشر کردند.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۵    
مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار از راه اندازی مرکز ارتباط نهادهای مالی خبرداد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۲    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس با تاکید بر لزوم تقویت مراودات تجاری ایران و عراق، گفت: روابط تجاری و اقتصادی دو کشور خوب است اما ضرورت دارد تبادل تجاری به بیش از بیست میلیارد دلار ارتقاء یابد.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۲    
اظهارات عجیب فائزه هاشمی در یک شبکه اجتماعی نوظهور و قرار دادن آن در کنار تنش روزهای اخیر میان چهره های سرشناس اصلاح طلب ...
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۶:۰۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حادثه نطنز را رخدادی حیثیتی برای کشور دانست و گفت: کشور دچار آلودگی امنیتی شده و این آلودگی طی سال اخیر شدت پیدا کرده است.
راه دانا   ۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۱۵:۵۹    
تست کرونای اعضای تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا منفی شد.