جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۱۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 10 مرداد 1399 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 1 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 2 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 3 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 4 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 5 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 6 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 7 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 8 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 9 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 10 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 11 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 12 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 13 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 14 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 15 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 16 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 17 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 18 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 19 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 20 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 21 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 22 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 23 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 24 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 25 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 26 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 27 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 28 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مرداد 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1399 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۱:۲۱    
استفن لندمن معتقد است که آمریکا منفورترین کشور در طول تاریخ است که بیشترین آسیب را به بشریت زده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۰    
سرهنگ حسین مصطفی پور گفت: دانشنامه دانشنامه دفاع مقدس به نقش گیلان در دوران دفاع مقدس می پردازد که شامل حوزه های پشتیبانی، اعزام رزمندگان، شهدا، شخصیت های اثرگذار، شهرستان ها ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نکاتی که امام خامنه ای (مد ظله العالی) در سخنرانی خود مجددا بر آن تاکید کردند را باید به طور عملیاتی در محور فعالیت های تقنینی، نظارتی و اجرایی کشور قرار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۹:۵۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی زنده تلویزیونی در خصوص آدرس غلط دادن برای رفع تحریم ها گفتند: در این خط تبلیغاتی گفته می شود اگر می خواهید تحریم ها برطرف شود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۳:۴۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: دشمن ها درصددند ملّت ایران را اذیّت کنند. همچنان که بنی اسرائیل حضرت موسیٰ را اذیّت میکردند، این دشمنانِ ما هم که بعضی شان جزو بنی اسرائیلند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۳:۳۶    
در سالروز دیدار تاریخی جهادگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیام 9 ماده ای ایشان به گروه های جهادی بسیج و بسیج سازندگی در تاریخ 98/05/10 ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۳:۲۷    
وزیر خارجه فرانسه روز جمعه در دیدار با همتای سعودی خود گفت که راه حل سیاسی تنها راه پایان درگیری ها در یمن است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت والده آیت الله یثربی کاشانی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۳:۰۶    
رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با صدور احضاریه ای علیه وزیر خارجه این کشور خواستار تحویل چند سند شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۲:۵۱    
مجلس نمایندگان آمریکا دو طرح را به تصویب رسانده که در صورت تبدیل شدن به قانون دولت آن کشور را به انجام اقداماتی علیه سازمان الحشدالشعبی عراق ملزم می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۲:۴۵    
نخست وزیر عراق طی گفت وگویی اعلام کرد که انتخابات زودهنگام پارلمانی این کشور 16 خرداد 1400 برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۲:۳۰    
رئیس جمهور با اشاره به روابط خوب ایران و ترکیه در بخش های مختلف بویژه در زمینه همکاری های اقتصادی و تجاری ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۲:۰۶    
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: باید در برابر توطئه های دشمن مقاومت و بر توانایی های ملی تکیه کرد و در این راستا اقتصاد مقاومتی را توسعه داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۱:۴۵    
انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهر رأس العین در شمال سوریه شش کشته و 10 زخمی بر جا گذاشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۱:۳۶    
شماری از رزمندگان نیروی الحشدالشعبی عراق با حضور در محل شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ضمن گرامی داشت یاد این شهیدان، با مرجعیت دینی عراق تجدید پیمان کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۱:۰۶    
مقام سابق وزارت خارجه آمریکا سیاست دولت فعلی این کشور علیه ایران را شکستی دردناک و پرهزینه توصیف کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۰:۵۷    
وزیر امور خارجه درگذشت مادر سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۰:۴۲    
مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در نشستی گفت که آثار ویروس کرونا تا چند دهه ماندگار بوده و احساس خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۷    
رئیس جمهور گفت: ایران و جمهوری آذربایجان باید برای توسعه روابط و تسریع در اجرای پروژه ها و توافقات فی مابین تلاش کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۰:۲۱    
کتاب کاغذ و قلم ممنوع با موضوع بررسی سبک و محتوای خاطرات دفاع مقدس، با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۶    
رئیس جمهور روش های متنوع بانک مرکزی در تامین ارز مورد نیاز کالاهای اساسی را در خنثی سازی تحریم های غیرقانونی آمریکا موثر توصیف کرد و خواستار تداوم این اقدامات شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۰:۰۶    
کارگاه ساحل نجات روایت هنرمندان تجسمی از جهادگران سلامت با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان برگزاری شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۹:۳۶    
یک پایگاه خبری لبنانی مدعی شد که وزیرخارجه فرانسه طی سفر اخیر خود به لبنان پیامی به حزب الله ارسال کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۱    
وزارت بهداشت عربستان سعودی اعلام کرد که طی روزهای اخیر هیچ گونه مورد مبتلا به بیماری کووید 19 در اماکن مقدس مشاهده نشده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده عباس عراقچی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۸:۳۶    
رئیس جمهور در گفت وگوی تلفنی با رئیس جمهور عراق با اشاره به روابط دوستانه و تاریخی تهران و بغداد، بر لزوم تلاش برای توسعه بیش از پیش مناسبات و همکاری های فی مابین و تسریع در اجرای توافقات دو کشور ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۸:۲۷    
به مناسبت عید سعید قربان و آغاز مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه امروز تعداد 14 رأس گوسفند نذری در مزکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران قربانی و به صورت بسته بندی شده در بین نیازمندان توزیع شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۸:۱۵    
حجت الاسلام سید مجید شرفی گفت: عید قربان روز پیروزی انسان بر نفس شیطانی است و به همین دلیل نیاز است که این عید مهم و اسلامی بزرگ و گرامی داشته شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۸:۰۶    
عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تأکید کرد: ملت فلسطین برای مواجهه فراگیر با اشغالگران صهیونیست آماده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۷:۵۷    
شهید ستار فلاح در دوران دفاع مقدس با فرا رسیدن خدمت سربازی به جبهه های نبرد با دشمن اعزام شد و پس از اصابت ترکش مین، مجروح و در تاریخ 2 بهمن ماه 1365 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۷:۴۲    
مقامات اوکراینی اعلام کردند که دور دوم مذاکرات با طرف ایرانی درباره سقوط هواپیمای مسافربری این کشور در ماه اکتبر 2020 برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۷:۳۰    
کتاب مجموعه شعر تَلواسه مجموعه اشعاری از دفاع مقدس است که به همت محمد شکری فرد به رشته تحریر درآمده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۷:۳۰    
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: آمریکا ام الفساد غرب آسیا است و باید هر چه زودتر از این منطقه اخراج شود و با خروج آنهاست که خاورمیانه به امنیت و آرامش می رسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۷:۱۵    
شهید محمود ماهانی در وصیت نامه خود آورده است: مجاهدین خلق ناحق ترین و باطل ترین گروهکها هستند و معتقدم بدترین دشمن در حال حاضر برای جمهوری اسلامی که حاصل خون بیش از 70 هزار شهید است همین مجاهدین ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۷:۰۶    
نخست وزیر انگلیس ضمن اعلام تمدید محدویت های کرونایی در این کشور، بابت عدم برگزاری شایسته عید قربان به خاطر این محدودیت ها عذرخواهی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۶:۵۱    
رسانه های آمریکایی از وقوع حادثه برای یک زره پوش خاکی-آبی متعلق به واحد پانزدهم نیروی دریایی آمریکا در سواحل کالیفرنیا و کشته و مفقود شدن تعدادی از تفنگداران این کشور خبر داده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۵    
در رایزنی های هیأت ایرانی با مقامات اوکراینی ضمن بررسی ابعاد مختلف فنی و حقوقی حادثه سقوط هواپیما و تعیین گروه های کارشناسی، توافق شد دور دوم مذاکرات اکتبر در تهران برگزار شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۶:۴۲    
یک پایگاه عراقی به نقل از یک منبع دولتی آگاه خبر داد که به زودی اربیل و بغداد توافقی فراگیر در ارتباط با نفت و گذرگاه های مرزی امضا خواهند کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۶:۱۵    
حجت الاسلام عباس محمدحسنی گفت: شایسته است با تأسی به حضرت ابراهیم (ع) و با پویش های مردمی و انجام کار نیک، برای دستگیری از فقرا اقدام کنیم تا عید ما به معنای واقعی عید شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۶:۰۶    
در فرازی از وصیت نامه شهید سیدعماد اظهری آمده است: تو ای پدر عزیزم! امیدوارم که برای از دست دادن من غصه و افسوس نخوری که شهادت حد نهایی تکامل یک انسان است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۷    
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: تحریف انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حاصل تولیدات اتاق های فرماندهی دشمن در اروپا، آمریکا و عربستان است و مقابله با آن وظیفه کسانی است که مرجع رجوع مردم هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۵:۵۱    
کتاب جستجو در نیزار ازجمله کتاب های حوزه دفاع مقدس است که در آن آثار سه تن از نویسندگان جنگ بررسی شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۶    
معاونت هنری و فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بوشهر به مناسبت 40 سالگی دفاع مقدس طرح گرافیکی از مردم می خواهم خون این همه شهید را پایمال نکنند برگرفته از وصیتنامه شهید عبدالرحمن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۰    
رئیس جمهور عراق در سخنانی برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور را خواسته ای برگشت ناپذیر خواند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۵:۳۰    
به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس روزشمار شهدای استان بوشهر در دهم مرداد منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۵    
کتاب خاتون و قوماندان به عنوان سومین کتاب تاریخ شفاهی زنان قهرمان در برگیرنده خاطرات همسر شهید علیرضا توسلی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۵    
الکساندر زاسپکین با تأکید بر نقش مثبت تهران در منطقه خاورمیانه، گفت که آمریکا با تحریم، قصد دارد حزب الله لبنان را خلع سلاح کند، ولی این یک توهم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۵:۱۵    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه بتوانیم نماد های دینی، اعتقادی و ایثار و شهادت را در سطح جامعه ترویج و کنیم در حقیقت خدمت ماندگاری به فرهنگ ایثار و شهادت انجام داده ایم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۰    
ده ها هزار فلسطینی، نماز عید قربان را علی رغم اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی، در مسجدالاقصی برگزار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۰    
مراسم قرائت دعای پر فیض عرفه در یادمان های شهدای گمنام استان تهران برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۴:۵۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تحریم ها قطعاً قابل علاج است، فرمودند: علاج تحریم ها، عقب نشینی و مذاکره با دشمن نیست، بلکه علاج واقعی آن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۴:۳۰    
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خطبه نماز عید سعید قربان تأکید کرد ملت فلسطین آماده رویارویی با اشغالگران و اعلام مقابله فراگیر است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۴:۲۷    
پرویز سروری گفت: امروز جریان تحریف به دنبال بازسازی چهره برجام و شخصی است که برجام را پاره کرده و آن ها را حلال مشکلات می داند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور داد در صورتی که حزب الله وعده خود برای گرفتن انتقام رزمنده شهیدش را عملی کند، زیرساخت های غیرنظامی لبنان بمباران شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۶    
یکی از سناتورهای جمهوری خواه آمریکا گفت که فرمانده شبه نظامیان کُرد موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه با یک شرکت نفتی آمریکایی، قرارداد بسته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۰    
سمیه نور تاجر ایرانی الاصل ساکن امارات که اخیراً موفق به خریداری بخشی از پرده خانه کعبه شده است، اعلام کرد آن را در راستای کمک به مبارزه با بیماری کرونا در ایران، حراج خواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۴:۰۰    
جدیدترین قسمت از برنامه نردبان سراغ پرونده مستند هایی با موضوع منافقین رفته و چهره سازمان مجاهدین خلق در فیلم مستند را بررسی کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۳:۴۲    
نماز عید سعید قربان، صبح امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان های آذربایجان شرقی اقامه شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۰    
نویسنده کتاب از تبار آسمان گفت: برای حرکت به سوی آینده ای روشن باید ابتدا ازسبک زندگی ائمه معصومین (ع) و در درجه بعد سبک زندگی و تفکر شهدا الگوی برداری کرد و آنان را به جوانان امروز معرفی نموئ.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۰    
حجت الاسلام والمسلمین قطبی راوندی گفت: هر سال 251 نفر از دانش آموزان یزدی در طرح یاوران ولایت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر استان یزد آموزش های لازم را در زمینه های بصیرتی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۲:۵۷    
حجت الاسلام جلالی گفت:سازمان تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا به هیات هایی که می توانند مراسم عزاداری ماه محرم را مانند مراسم عرفه برگزار کنند مجوز بدهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۵    
حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با حضور در بخش کهک قم، نسبت به مقام شهدای گمنام این بخش ادای احترام و همچنین با خانواده سردار شهید اسماعیل صادقی دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۲:۴۵    
حجت الاسلام قمی گفت: تأمین سلامت مردم در هیئات مذهبی خط قرمز سازمان تبلیغات اسلامی است، ولی در عرفه ثابت شد که برگزاری این آئین های مذهبی با رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۶    
یک منبع در ارتش رژیم صهیونیستی گفته که نیروهای ارتش از ادامه دار شدن حالت آماده باش در مرز با لبنان خسته شده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۲:۳۰    
دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق با تأکید بر اینکه آمریکا هیچ گاه به ملت عراق اهمیتی نداده، گفت که فقط نفت عراق برای واشنگتن اهمیت دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۷    
مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران از اقدامات گسترده این موسسه در طرح کمک های مومنانه خبر داد و گفت که این اقدامات همچنان ادامه دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۷    
رییس جمهور افغانستان در سخنانی به مناسبت عید قربان از آزادی 500 زندانی باقی مانده طالبان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۲:۲۱    
منابع فلسطینی گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی با ورود به مسجدالاقصی بنر تبریک جنبش اسلامی فلسطین به مناسبت عید قربان را جمع کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۲:۱۵    
حکم مسئولیت هیئت امنای شهدای گمنام بخش کهک قم در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری به بخشدار این بخش اعطا شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تحریم ها قطعاً قابل علاج است، فرمودند: علاج تحریم ها، عقب نشینی و مذاکره با دشمن نیست، بلکه علاج واقعی آن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تحریم ها قطعاً قابل علاج است، فرمودند: علاج تحریم ها، عقب نشینی و مذاکره با دشمن نیست، بلکه علاج واقعی آن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۶    
در وصیت نامه شهید قاسم اصغری آمده است: ای دوستان عزیز به عنوان یک برادر می خواهم اگر کسی بود که می خواست به این انقلاب لطمه بزند با مشت محکم بر دهان آن ها بزنید و خون شهیدان را پایمال نکنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۶    
احمد واعظی گفت: در جلسه وعاظ و مداحان با وزیر بهداشت، مسئولین این وزارتخانه دغدغه برگزاری جلسات محرم را داشتند و وزیر خود را بچه هیأتی و بزرگ شده این آموزه ها دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۱:۳۰    
مادر شهید قاسم اصغری دعوت حق را لبیک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۲    
شهریار حیدری گفت: رزمایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز سبب غرور و اقتدار ملی و باعث ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۱:۱۲    
عملیات نصر 6 توسط دلاورمردان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ارتفاعات میمک ، با هدف عقب راندن دشمن بعثی از این ارتفاعات اجرا شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۶    
جمعی از کارکنان یگان ویژه لرستان با حضور در گلزار شهدای گمنام خرم آباد با آرمان های شهدا میثاقی دوباره بستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۱:۰۰    
وزارت خارجه اردن اعلام کرد که از طریق کانال های دیپلماتیک، پیامی اعتراض آمیز را برای تل آویو در رابطه با تعرضات شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی ارسال کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۷    
شهید حاج احمد خالصی در ششم تیر 1325 هجری شمسی در اردکان دیده به جهان گشود. وی در تاریخ ششم آذر 1364در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۰:۵۱    
جنگنده های متجاوز سعودی در ادامه نقض آتش بس ادعایی خود در یمن، استان های الجوف و مأرب را هدف حملات خود قرار دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۵    
رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت باید با اتخاذ یک موضع واحد، با طرح های معامله قرن و اشغال کرانه باختری مقابله کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۰:۴۵    
ابوذر عرب سرخی گفت: تامین زیرساخت خدمات مورد اعتماد و سازوکار احراز هویت دیجیتال در جهت تحقق اقتصاد دیجیتالی در کشور با مشارکت و همکاری چند وزارتخانه پیگیری می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۰:۳۰    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در سخنرانی خود به مناسبت عید قربان تأکید کرد که حملات یمن در عمق خاک متجاوزان تا زمان توقف تجاوزها ادامه خواهد داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۷    
در سال جهش تولید و در جهت افزایش صادرات غیر نفتی و با هدف کمک به تولید ملی اولین فروشگاه عرضه کالا های مصرفی ساخت ایران موسوم به مگاسیس در شهر کاراکاس پایتخت جمهوری بولیواری ونزوئلا افتتاح شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۰:۱۲    
شهید حاج احمد خالصی در ششم تیر 1325 هجری شمسی در اردکان دیده به جهان گشود. وی در تاریخ ششم آذر 1364در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۷    
حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم با بیان اینکه سیاست های آمریکا علیه ایران با تغییرات رئیس جمهور و روی کار آمدن دموکرات ها تغییری نمی کند، گفت: نباید فرصت همکاری با روسیه و چین را از دست داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۹:۴۲    
فداحسین مالکی گفت: سازمان ملل با سکوت خود در مقابل اقدامات خلاف عرف آمریکا، ماهیت و جایگاه خود را روز به روز بیشتر از دست می دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۹:۳۰    
عباس گودرزی گفت: تخصیص قیر رایگان به پروژه های عمرانی کشور امر بسیار مطلوبی است اما باید با نظارت دقیق دستگاه های نظارتی جلوی مفاسد آن گرفته شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۷    
روح الله متفکر آزاد گفت: قطعاً هزینه درمانی دولت برای بیماران کرونایی علاوه بر در خطر بودن تاب آوری شبکه بهداشت و درمان کشور قابل قیاس با هزینه های عایدی از افزایش تعرفه های اینترنت همراه اول و ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۱    
پلیس رژیم صهیونیستی تظاهرات کنندگانی را که مقابل منزل نخست وزیر این رژیم تجمع کرده بودند متفرق کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۵    
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد دامنه تحریم ها علیه فلزات ایران را گسترش داده و انتقال 22 فلز دیگر به ایران یا از این کشور را ممنوع کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۹:۱۲    
رئیس جمهور تاجیکستان با ارسال پیامی فرا رسیدن عید سعید قربان را به همتای ایرانی خود تبریک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۸:۴۲    
مراسم قرائت دعای عرفه بعد از ظهر روز پنجشنبه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مزار شهدای گمنام باغ غدیر اصفهان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۸:۳۶    
سرهنگ محسن رشیدی به همراه کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با حضور در یادمان شهدای گمنام، با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۸:۰۶    
ویدئویی به مناسبت گرامیداشت عید سعید قربان در ادامه قابل بهره برداری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۴:۴۵    
سوم مرداد ماه سال 1360 روزی بود که سپاهیان اسلام با اجرای عملیات شهید چمران در جاده آبادان - ماهشهر، توانستند دشمن بعثی را کیلومتر ها از شهر آبادان دور کنند.
  • ۱