چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۰:۳۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 21 اردیبهشت 1400 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اردیبهشت 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1400 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۰۹:۳۲    
حجت الاسلام معصومی گفت: تأمین امنیت در کشور هزینه دارد که شهدا، جانبازان و آزادگان با فداکاری، امنیت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۷    
رضا سلگی در سال 1347 در شهرستان ورامین به دنیا آمد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سرانجام 21 دی 1365 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۳ - ۰۲:۵۰    
در بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیرشان با دانشجویان به نکات قابل تأملی در خصوص مسأله فلسطین پرداخته شد و تنها چند ساعت پس از این سخنان جهان شاهد حملات گسترده و بی سابقه گروه های ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۷    
نماهنگ حسیاء زمینی برای آسمان به تازگی با موضوع مقاومت و امید کودکان جنگ زده سوری پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۷:۱۷    
رسانه های لبنان به موضوعات مختلفی پرداختند که تحولات قدس اشغالی و آمادگی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، مهمترین سوژه های خبری این رسانه ها است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۰    
تحولات اخیر و بی سابقه فلسطین واکنش های بسیاری را در سطح جهان به همراه داشته است و شامل حمایت از محور مقاومت و دعوت به خویشتنداری بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۵:۵۰    
مادر شهیدان عبدالهادی و مهدی صاحبی هوس پس از عمری فراق از فرزندان شهیدش، به آنان پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۰    
نماز عید فطر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به امامت حجت الاسلام آل هاشم در محوطه مصلی حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۵    
سردار اشتری با بیان اینکه پلیس در عین اقتدار و رأفت اسلامی در خدمات رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۹:۰۲    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تجربیات گذشته نشان داده است برنامه هایی که با مشارکت تشکل های ایثارگری اجرایی شده است نتایج خوبی را به دنبال داشته و ادامه این روند در سال جاری ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۵۰    
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان این که ایران به خاطر تحریم ها نمی تواند از منابع مالی خود برای خرید واکسن به تعداد کافی استفاده کند، گفت: جنگ واکسن ها که به قاچاق ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به روسای مجالس کشور های اسلامی و برخی پارلمان های جهان و دبیرکل سازمان ملل متحد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۴۱    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارشی مدعی شده نمونه های جمع آوری شده از سایت نطنز نشان می دهد ایران اقدام به غنی سازی اورانیوم تا سطح 63 درصد کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۲    
علی شاهدی علی آبادی پدر دانش آموز شهید احمد شاهدی علی آبادی آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۳۲    
نماز عید سعید فطر در شهرستان میبد به امامت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۶    
شاخه نظامی حماس اعلام کرد که اگر رژیم صهیونیستی به بمباران ساختمان های غیرنظامی ادامه دهد، حمله موشکی شدید علیه تل آویو در راه خواهد بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۶    
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضد فساد و معتقد به تحول و جوانان باشد، خاطرنشان کردند: اگر چنین دولتی سر کار بیاید ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۷    
قرارگاه حمزه نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام کامل یک تیم هفت نفره تروریستی که از خاک ترکیه نفوذ کرده بودند، خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۱۱    
گروه های مقاومت در پاسخ به حمله صهیونیست ها به اماکن مسکونی در غزه، تل آویو و شهرک های اطراف آن را با 130 راکت هدف حمله قرار داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۷    
ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که سامانه گنبد آهنین با مشکل فنی مواجه شد و به همین دلیل نتوانسته راکت های شلیک شده از غزه را بر فراز شهرک صهیونیستی عسقلان رهگیری کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۷    
وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم 7 فرد به بهانه ارتباط با حزب الله لبنان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۴۱    
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد، خاطرنشان کردند: اگر چنین دولتی سر کار بیاید ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۲:۳۲    
رنجبر گفت: یک روز در مسجد جامع ساری بطور اتفاقی شهید طوسی را دیدم، همان جا از من خواست تا شعری برای اعزام داشته باشم که بچه های رزمنده بخوانند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۷    
سرهنگ زنجانی از تهیه چهار سری جهیزیه برای زوج های نیازمند توسط جهادگران سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۷    
مستند پلاک 8 گیلان به نقش گیلان در عملیات آزاد سازی خرمشهر پرداخته است که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان تهیه شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۱    
مراسم نکوداشت سردار محمدعلی حق بین در شهرستان فومن برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۱    
سردار شجاع در سفر به شهرستان درگز از هنگ مرزی این شهرستان بازدید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۴۱    
جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان یزد، به ریاست فرماندار یزد و دبیری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۵    
جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان یزد، به ریاست محمد رستگاری فرماندار یزد و دبیری حجت الاسلام نقیبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۳۲    
محمدباقر قالیباف گفت: شهادت سردار سلیمانی اثبات کرد که انگیزه مقاومت بیش از پیش تقویت شده است از این رو مطمئن هستیم مانند گذشته مبارزات ملت فلسطین در مقابل متجاوزان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۶    
شبکه های سیما با تدارک برنامه هایی مفرح و شاد در ساختار های مختلف و متنوع از جمله فیلم های سینمایی و تلویزیونی، جنگ های شاد، مسابقات، پویانمایی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۱:۲۶    
رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه دولتی تشکیل شود که انقلابی، عدالتخواه، ضدفساد و معتقد به تحول و جوانان باشد، خاطرنشان کردند: اگر چنین دولتی سر کار بیاید ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۰:۵۶    
رئیس جمهور فلسفه مذاکره و گفت وگو بین کشور ها را تأمین منافع مشترک دانست و گفت: اینکه تصور شود با مذاکره با آمریکا، اروپا و یا هر کشور دیگری آن ها به دوست ما تبدیل می شوند، ساده لوحی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۷    
وزیر امور خارجه در توئیتی به زبان عربی حمله به مسجد الاقصی توسط نظامیان صهیونیست را بزرگ ترین دلیل بر ماهیت نژادپرستانه و مجرمانه این رژیم خواند و تنها راه حل عادلانه قضیه فلسطین را رجوع به اراده ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۰:۱۱    
موسوی از نام نویسی 57 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در روز اول ثبت نام ها خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۰:۰۵    
خضریان طی یادداشتی نوشت که براساس گفته های آقای رئیس جمهور در مورد مذاکرت وین آنچه در مذاکرات توسط آمریکایی ها مطرح شده است، در شرایط حداکثری به برجام هم نمی رسد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۹:۵۶    
امیرعبداللهیان گفت: هتک حرمت مسجدالاقصی و تعرض به نمازگزاران و همچنین به شهادت رساندن زنان و کودکان فلسطینی ماهیت تروریستی صهیونیست ها را برای هزارمین بار به جهانیان اثبات کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۷    
انصار گفت: عاملان بمب گذاری دبیرستان سیدالشهدا (ع) کابل، همان کسانی بودند که از جنگ رودررو با دلاوران لشکر فاطمیون فرار کرده و به دختران بی دفاع افغانستانی هجمه کردند اما دلاوران ما انتقام این شهدای ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۹:۳۲    
ظهره وند با بیان اینکه مسئله ما با غرب جوهری است، گفت: غرب جز مسئله قدرت مفهوم دیگری را نمی فهمد و زبان، زبان قدرت است و اخلاقی در عرصه بین الملل وجود ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۶    
منابع عراقی از هدف قرار گرفتن دو کاروان لجستیک نظامیان آمریکا در الحله و دیوانیه عراق خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۵۶    
نماز عید سعید فطر در یزد به امامت آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۷    
یک رسانه آمریکایی از قرارداد پنتاگون با یک شرکت صهیونیستی برای ارسال پهپادهای ویژه نبردهای شهری و سرکوب و شناسایی معترضان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۷    
وزیران امور خارجه ایران و الجزایر با ابراز خرسندی از روابط خوب فی مابین، بر تقویت همکاری های دو جانبه در زمینه های مختلف و تبادل هیأت های دو کشور تاکید کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۴۱    
عکس رزمندگان یزدی در جبهه های حق علیه باطل به صورت گویاسازی منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۵    
محمد صحرایی اردکانی در اولین روز آبان سال 1341 هجری شمسی در اردکان چشم به جهان گشود. وی در تاریخ 19 اردیبهشت 1361 در عملیّات بیت المقدس در خرمشهر شرکت کرد و بر اثر اصابت ترکش به ناحیه سر به شهادت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۲    
جمعی از نمایندگان تشکل های دانشجویی کشور با حضور در دانشگاه علوم پزشکی ایران، از طریق ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۳۲    
مراسم وداع با ماه مبارک رمضان همراه با قرائت دعای 45 صحیفه سجادیه به صورت مجازی با مشارکت مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر و گروه دانش آموزی هزار چشمه کویر در شهرستان اشکذر برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۱۱    
کتاب ساختمان کیانپارس نوشته زهرا حیدری درباره زندگی همسران فرماندهان لشکر ثارالله به زودی راهی بازار نشر می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۵    
مادر شهید محمدحسین (امیر) نکوهی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۸:۰۲    
سرهنگ کریمی از تشکیل 5 کمیته تخصصی دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۶    
سرود و نماهنگ محور القدس با مشارکت گروه هایی از کشور های ایران، یمن، لبنان، عراق، فلسطین و سوریه تولید و همزمان با جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در قدس شریف رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۵۰    
کتاب های تالیف شده کنگره چهار هزار شهید استان یزد طی آئینی امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد و مدیرکل کتابخانه استان به کتابخانه های مرکزی یزد اهدا شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۷    
یکی از رهبران جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین با محاسبات کامل از اوضاع آشفته رژیم صهیونیستی وارد میدان شده ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۱    
سردار الهی فرمانده جدید انتظامی لرستان فردا با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا در خرم آباد معارفه خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۴۱    
شصت و هفتمین عکس از رزمندگان استان تهران در جبهه های حق علیه باطل، به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران به صورت گویاسازی منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۲    
صداقت خواستار مشارکت همه دستگاه ها برای تولید آثار فاخر ادبی و هنری در حوزه زنان و دفاع مقدس شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۳۲    
نشست کمیته زنان و دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور اعضا در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۰    
آیین اهدای کتاب های کنگره 4 هزار شهید استان یزد به کتابخانه های عمومی استان امروز در کتابخانه مرکزی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۷    
پس از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به بخش های مختلفی از نوار غزه، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت سه عضو ارشد خود خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۱    
فیلم منتشر شده از لحظات شلیک انبوه راکت های مقاومت فلسطین به سمت شهرک های صهیونیست نشین اشدود و عسقلان را در ادامه می بینید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۱۱    
رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی گفت که مجامع بین المللی موظف به ورود فوری به مسئله فلسطین هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۵    
القانوع با اشاره به اینکه مقاومت با در نظر گرفتن همه ابعاد وارد نبرد با صهیونیست ها شده است گفت: باید به اشغالگرانی که جنگ را شروع کرده اند، فشار وارد شود نه مقاومت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۷:۰۵    
مسئول بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برنامه های حوزه زنان و دفاع مقدس در سال 1400 را تشریح کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۶    
منابع خبری گزارش دادند که در پی حمله راکتی گسترده گروه های مقاومت فلسطین به شهرهای اشغالی، یک صهیونیست به هلاکت رسیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۵۰    
مجید مجیدی فیلمساز و سینماگر پیشکسوت سینمای ایران، در پی شهادت دختران افغان، یادداشتی را منتشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۷    
در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر 700 بسته کمک معیشتی در قالب ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و بسیج سازندگی در تربت حیدریه توزیع شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۴۱    
یکی از آثار و برکات ماه مبارک رمضان در نفس روزه دار، عشق و علاقه فراوان به انجام مستحبات و نوافل و کار های خیر و عمل صالح است که کاملاً این تفاوت را در ماه های بعد از رمضان در خود احساس می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۵    
مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز روند داوری پویش ملی کتاب خوانی نشاط نوروزی خبر داد و گفت: در این پویش 948 اثر از 27 استان کشور به دبیرخانه مرکزی ارسال شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۵    
نماینده کنگره آمریکا تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در قدس اشغالی را اقدام تروریستی توصیف کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۵    
سرهنگ آسمند خواستار افزایش هماهنگی و هم افزایی بین مشاوران بانوان دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به منظور برگزاری بهتر برنامه های حوزه زنان و دفاع مقدس در این استان شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۲    
مدیر بخش محتوایی نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم با اشاره به اینکه فعالیت این بخش بعد از پایان نمایشگاه همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: سایت نمایشگاه به منظور ارائه خدمات از طریق مراکز مردمی برای عموم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۲    
نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی در بارگاه منور حضرت ثامن الحجج (ع) اقامه خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با صدور پیامی شهادت جانباز حاج علی اصغر علی زاده گودرزی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۲۰    
پس از حمله راکتی گسترده نیروهای مقاومت به عسقلان و اشدود اشغالی در شمال نوار غزه، منابع فلسطینی خبر دادند که گروه های مقاومت با پهپاد به یک گروه از نظامیان صهیونیست حمله کرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۷    
مادر شهیدان عبدالهادی و مهدی صاحبی هوس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۷    
ابومجاهد گفت: ما امروز معادله جدیدی را بر این رژیم غاصب تحمیل می کنیم که عنوان آن این است که قدس بارزترین خطوط قرمزی است که نباید از آن عبور کند و نباید به آن تعدی کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۱۷    
دبیر نخستین جشنواره کتاب خوان و رسانه ضمن معرفی اعضای هیأت داوران این جشنواره، از آغاز فرآیند داوری آثار منتخب جشنواره خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۶:۰۵    
سردار طاهری از به هلاکت رسیدن عامل شهادت تکاور پلیس استان، شهید استواریکم صادق کریمی ندیمی در کمتر از 48 ساعت از ارتکاب به این جنایت خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۰    
معاونت هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر اینفوگرافی یادمان شهدای گمنام شهر برازجان را منتشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۵:۵۰    
عصر های کریسکان که بهمن سال گذشته به تقریظ رهبر انقلاب اسلامی مزین شده و بیش از پیش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است، به چاپ سیزدهم رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۷    
ماموستا ملا قادر قادری گفت: ما به عنوان مسلمان باید همیشه این آمادگی را داشته باشیم که بتوانیم در هر شرایطی از ارزش های دینی دفاع کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۷    
تفاهم نامه همکاری میان سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و کمیته امداد امام خمینی (ره) امضا و نقشه جامع محرومیت زدایی کشور رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۵:۴۷    
طی مراسمی با حضور مسئولان استانی از کتاب امدادگر تاریخ شفاهی دفاع مقدس در کرمانشاه رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۵:۳۵    
مراسم شبی با شهدا به یاد شهید ظهراب نصرتی امشب در ناحیه بسیج مرکزی بوشهر برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش دفاع مقدس استان البرز با نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۱    
مراسم هفتمین سالگرد تدفین دو شهید گمنام پردیس برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۵:۱۱    
سالاری گفت: هر کدام از امدادگران هلال احمر در دوران دفاع مقدس، اگر بخواهند خاطراتشان را بنویسند یک کتاب می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۵:۰۲    
حجت الاسلام قریشی ضمن محکومیت حمله به مدرسه سیدالشهداء (ع) در منطقه شیعه نشین هزاره کابل، این اقدام تروریستی را حاصل فقدان قهرمانانی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی در میدان مبارزه علیه داعش عنوان کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۶    
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به درگیری های خونین در فلسطین، خواستار حمایت تمام عیار امت عربی و اسلامی از فلسطین ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۵۶    
امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر اینکه سرلشکر شهید فلاحی چهره ای بی نظیر، عارف و مجاهد بود، گفت: تمام خصوصیات اخلاقی و اصول فرماندهی آن شهید والامقام امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلوحه و الگو قرار ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۲۶    
جانباز 70 درصد نخاعی علی اصغر علیزاده گودرزی به همرزمان شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۱۷    
مراسم اولین سالگرد شهادت رضا دهقانی از شهدای ناوچه کنارک امروز در یادمان شهدای گمنام بوستان شغاب برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۵    
بختیاری گفت: دفاتر و پایگاه های کمیته امداد در مساجد، مصلی ها و مراکز برگزاری نماز عید فطر، مراکز نیکوکاری و روش های غیر حضوری برای دریافت زکات فطریه پیش بینی شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۵    
رئیس جمهور گفت: باید با حمایت اقتصادی، اشتغالزایی و مهارت افزایی برای مرزنشینان شریف، پدیده ناگوار کولبری از چهره مرزهای ما زدوده شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۴:۰۵    
فاتحان خرمشهر عنوان کتابی است درباره آزادسازی شهر خرمشهر از چنگ نیروهای رژیم بعثی عراق که داود نوشاد آن را روایت می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۳:۵۶    
حسن رجایی فر چهارم تیر 1354 در روستای کامی کلا از توابع بندپی غربی، شهر خشرودپی شهرستان بابل به دنیا آمد و در 17 اردیبهشت 1395 در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در خان طومان به دست تکفیری های داعشی به ...
  • ۱