پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 9 اردیبهشت 1401 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1401 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۴:۳۰    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه ای از حضور غرور آفرین مردم استان در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام در پیام مشترکی از حضور آگاهانه و پرشور مردم انقلابی و ولایت مدار استان ایلام در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۶    
تصویر دیدار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با سردار جانباز غلامحسین صفایی که در روز جهانی قدس در حرم رضوی صورت گرفت در فضای مجازی منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۰    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در مراسم راهپیمایی روز قدس تهران شرکت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۱:۴۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: جلّاد و مجرم قبلی که در رأس رژیم بود در پی حماسه ی سیف القدس به زباله دان پیوست، و جانشینان امروز او هم هر ساعت در انتظار تیغ بُرنده ی حماسه ای دیگرند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۱:۲۲    
حجت الاسلام پورذهبی گفت: تهذیب و خودسازی اصل و لازمه طلبگی است و کسی که طلبه باشد اما متخلق و اخلاق عملی نداشته باشد، باید تجدید نظر کرده و مطالب اخلاقی را یادآوری کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۷    
نادر طالب زاده از هنرمندان تاثیرگذار جبهه انقلاب بود و بی شک نام و خاطره اش تا همیشه جاودان خواهد ماند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۱    
قاضی زاده هاشمی گفت: تاکنون تفاهم نامه ساخت 12 فیلم در استان های مختلف درباره شخصیت ها و قهرمانانی از اقوام و مذاهب مختلف به امضا رسیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۱:۰۱    
زنگانه در پیامی از حضور پرشور مردم استان گلستان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۷    
مراسم تشییع و وداع با پیکر نادر طالب زاده مجری، مستندساز و تهیه کننده عصر امروز در معراج شهدای تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۰:۳۱    
آیت الله نورمفیدی ، نماینده ولی فقیه گلستان در پیامی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۰:۰۷    
جوادی با بیان اینکه طالب زاده از مصادیق اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا علیه السلام بود، گفت: نادر طالب زاده سنگر رسانه را کربلای مبارزه حق و باطل قرار داده بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۹:۵۲    
عباسپور گفت: قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان ایثارگران تا 10 روز آینده منعقد می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۹:۱۶    
سید حسن نصر الله گفت: به برادران و خواهران فلسطینی که از روز اول ماه مبارک رمضان مسجدالاقصی را ترک نکردند، درود می فرستم و به ویژه به مدافعانی که شب و روز از مسجد دفاع می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۷    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: کیان مقاومت، با تروریسم بین المللی مبارزه می کند و به مردم مقاوم یمن در جنگی که به آن ها تحمیل شده یاری می رساند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۵:۱۶    
شوراها تجلی اراده مردم و حاکمیت در سرنوشت خود هستند که امکان نظارت مردم بر منابع و سرنوشت شهر را فراهم کرده است تا به عنوان وکلای مردم در مدیریت شهری پیگیر امور شهر و روستا در برابر مسئولان و نهادهای ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۰۴:۰۷    
خدایا، بهره ام را در این ماه از مستحبات فراوان کن، و مرا با تحقق درخواست ها اکرام فرما، و از میان وسایل وسیله ام را به سویت نزدیک کن، ای که پافشاری اصرارورزان مشغولش نسازد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
صفایی بوشهری گفت: نجات قدس از چنگال رژیم صهیونیستی یکی از آموزه های دین اسلام است که امام راحل همزمان با پیروزی انقلاب دستور لازم را صادر کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۳:۰۰    
حسینی با بیان اینکه امروز همه ملت فلسطین گزینه مقاومت را انتخاب کرده اند و این چیزی است که رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکارش را به وحشت انداخته است گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۵    
جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد:از مواضع دوستانه و صادقانه ای که در راستای حمایت از مردم فلسطین و مقاومت از طریق شرکت در راهپیمایی روز قدس صورت اتخاذ شد، صمیمانه سپاسگزاریم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۲    
در حاشیه راهپیمایی روز قدس، کمپین توقف نسل کشی شیعه در افغانستان نیز راه اندازی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۲    
زاهددوست گفت: روز قدس عامل مهم تضعیف و تحقیر رژیم غاصب صهیونیستی شد و با وجود روز قدس تلاش مذبوحانه اسرائیل غاصب برای عادی سازی روابط با برخی سران خائن کشورهای عربی به ظاهر اسلامی راه به جایی نخواهد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۲    
مردم مومن و روزه دار شهرستان مهریز همانند دیگر شهروندان استان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس را باشکوهتر برگزار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۴۲    
قاضی زاده هاشمی گفت: علیرغم میلیاردها دلاری که صهیونیست ها برای تجهیز امکانات نظامی خود هزینه می کنند، نتوانستند در مقابل اراده مردم و گروه های مقاومت ایستادگی کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۳۶    
رئیس جمهور با تمجید از جایگاه والای شهدای حرم مطهر رضوی، بر استمرار راه شهیدان اصلانی و دارایی و فعالیت های جهادی و اجتماعی آنها در خدمت به محرومان استان خراسان رضوی تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۷    
جبلی در پیامی درگذشت استاد نادر طالب زاده؛ نظریه پرداز، مستند ساز و کارشناس - مجری سیما را تسلیت گفت و نقش وی در ایجاد و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب را ستود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۷    
حجت الاسلام محی الدینی از حضور پررنگ مردم در روز قدس قدردانی کرد و گفت: شما مردم عزیز امروز شکوه و عظمت را آفریدید، از خانواده شهدا، مسئولان، اصناف، کسبه، کشاورزان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۷    
مردم روزه دار، خداجو و استکبارستیز استان یزد همانند سال های گذشته به خیابان ها آمدند تا باری دیگر فریاد آزادی خواهی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مظلومان جهان را سر دهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۲۱    
رکنی حسینی گفت: روز ملی خلیج فارس را باید زنده نگه داشت و اجازه ندهیم که دستخوش تحریف شیاطین شود و عزت و استقلال کشور ما باید حفظ شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۵    
سردار بهدانی فرد گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) دولت جدیدی در فلسطین تشکیل خواهد شد و دشمن بداند با توطئه ها و اقداماتی که انجام می دهد به جایی نخواهد رسید
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۵    
رضایی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مرکزی برای اشاعه تروریسم و قتل عام است گفت: چیزی جز ویرانی و نسل کشی از این رژیم نمی بینیم. ماهیت این رژیم بر اساس قتل عامل افراد بی گناه است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۲    
رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی پیامی درگذشت نادر طالب زاده را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۱    
آیت الله ناصری گفت: فاتحه اسکتبار جهانی خوانده است زیرا اسلام و قرآن و حاکمیت خدا دنیا را بیدار کرده و استکبار را سر جای خود نشانده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۱    
یکی از مردم حاضر در راهپیمایی روز قدس گفت: از آنجا که مردم دو سال از شرکت در راهپیمایی ها محروم بودند، حضورشان با احساس بیشتر و شعف و انگیزه بیشتری خواهد بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۱    
حسینی پور گفت: مسئله فلسطین باید در صدر سیاست های جهان اسلام و دولت های اسلامی قرار داشته باشد و روز به روز به عنوان یک هدف مهم در منطقه تقویت شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۲:۰۱    
حجت الاسلام مرادحاجتی با اشاره به اینکه روز قدس به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است، گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی و خوزستان قهرمان باز هم دعوت امام خود را لبیک گفتند و پاسخ محکمی به نفوذی های داخل ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۱:۵۵    
ثبت نام ناشران دیجیتال برای حضور در سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران شروع شده است و ناشران دیجیتال می توانند برای حضور در این نمایشگاه بین المللی، تا 12 اردیبهشت 1401 اقدام کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۶    
سردار مرادحاجتی قدس را خرمشهر جهان اسلام دانست و گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم روزه دار در این آفتاب سوزان خوزستان ستودنی است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۰    
رئیس سازمان سینمایی درگذشت نادر طالب زاده فعال رسانه ای جریان انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۱:۴۰    
سلگی گفت: امروز به برکت هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب، آرمان قدس شریف زنده است و لانه عنکبوتی رژیم غاصب صهیونیستی بزودی ویران خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۱:۳۷    
حجت الاسلام ارزانی گفت: هر انسانی اعم از مسلمان یا غیر مسلمان باید مقابل ظلم بایستد. اصل نامگذاری روز جهانی قدس از یک جهت ماهیتی بر پایه ایستادگی در برابر ستم دارد و اکنون بعد از گذشت چهل سال بازخورد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۵    
نماینده ولی فقیه در یزد و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی مشترک از حضور حماسی مردم شریف دارالعباده یزد در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۵    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای از مردم این استان، به خاطر حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۵    
فاطمی گفت: روز قدس به عنوان نمادی از پاسداشت حرمت مسجد القصی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در همه ایام سال است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۱:۲۲    
حمیدی نژاد گفت: روز قدس تنها یک راهپیمایی نیست بلکه یک جریان جهانی برای ریشه کن کردن ظلم و حمایت از جوامع مظلوم جهان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۷    
سردار شاهوارپور گفت: بی شک قدس شریف به زودی آزاد می شود و این آرزوی دیرینه مسلمانان جهان محقق خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۱:۰۷    
مرزبانان خراسان رضوی دوشادوش قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان های تایباد، سرخس و درگز شرکت کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۵    
نادر طالب زاده فعال رسانه ای و دبیر علمی جشنواره مردمی فیلم عمار پس از تحمل دوره ای بیماری درگذشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۶    
فرج الهی با بیان اینکه سیاست صهیونیست ها از بدو ورود به فلسطین برپایه خشونت، ترور، چپاول و انگیزه های فاشیستی شکل گرفت، گفت: رژیم صهیونیستی برای تامین منافع استکبار دست به هر جنایتی می زند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۶    
همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور قشرهای مختلف مردم در نیشابور برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۰    
سردار رحیمی گفت: حمایت از مردم فلسطین از آموزه های ملی و قرآن و ائمه (ع) است و وظیفه ما است و ما هم اگر مسلمانیم باید به این وظیفه عمل کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۰:۴۰    
بسطامی گفت: مردم ایران اسلام با حضور با شکوه در روز قدس نشان دادند که در چله ی دوم انقلاب همچنان پای آرمان های امام و ولایت ایستاده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۷    
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه نقشه های رژیم صهیونیستی در حال خنثی شدن است، گفت: تزلزل سیاسی حاکم بر درون رژیم صهیونیستی ایجادشده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۰:۳۷    
حجت الاسلام اکبری گفت: روز جهانی قدس نمادی از همبستگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و سمبل ظلم ستیزی و قیام ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران قدس است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۰:۱۱    
مردم ولایتمدار قم امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حماسه ای فراموش نشدنی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین خلق کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
حجت الاسلام قریشی گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین جزو وظایف شرعی مسلمانان است و افرادی که بی تفاوت به فریاد مظلومان هستند برخلاف دین عمل می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
وحیدی گفت: جامعه امروز به واسطه فاصله گرفتن از معنویات با مشکلات متعددی روبرو شده است، ولی باید توجه داشت که توکل بر خداوند متعال و تکیه بر دعا ها جهت رفع بسیاری از گرفتاری ها می تواند بهترین مسیر ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
حجت الاسلام امینی گفت: با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
گودرزی گفت: مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه با ظلم در دنیاست و همه مسلمانان وظیفه دارند با اسرائیل مبارزه کنن
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۹:۴۱    
شهید جانعلی عظیمی در قسمتی از وصیت نامه خود آورده است: مرگ در راه خدا افتخار است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۵    
عین اللهی گفت: ملت ایران و مسلمانان جهان همواره حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۲    
بازیکن تیم پرسپولیس با انتشار یک توئیت به حمایت از فلسطین و قدس شریف پرداخت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۰    
سردار اشتری گفت: حضور آزادگان جهان در روز قدس و نگهداشتن یاد و خاطره این روز و مردم مظلوم فلسطین باعث خواهد شد که هرچه زودتر این رژیم رو به زوال و اضمحلال رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۷    
حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز مبارزه و قیام در برابر تروریسم جهانی است، گفت: رژیم صهیونیستی مصداق تروریست و حمایت از گروه های تروریستی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۱    
حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: هدف مشترک و واحد امروز جامعه 13 میلیونی فلسطین آزادسازی سرزمین های اشغال شده فلسطین از چنگ رژیم غاصب صهیونیسم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۱    
حجت الاسلام آل هاشم گفت: امروز جامعه فلسطین از ساده ترین عنوان های حقوق بشر از جمله حق تعیین سرنوشت کشور خود محروم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۹:۱۱    
مردم اصفهان همزمان با سراسر ایران حماسه ای دیگر را رقم زدند و در راهپیمائی روز جهانی قدس، وحدت و همدلی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۶    
سید حسن نصرالله در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس به شکست پروژه ایجاد یاس و ناامیدی در میان فلسطینی اشاره کرد و گفت: فلسطینی ها بیش از هر زمان دیگری به پیروزی یقین دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۶    
سرهنگ هراتی گفت: روز قدس نماد وحدت مسلمانان است و محور مقاومت به آزادی قدس ختم می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۵۰    
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور پرشور و گسترده ملت بزرگ ایران اسلامی و مسلمانان و آزادگان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۷    
نمازگزارن امروز در مراسم نماز جمعه در مسجد جامع بزرگ صادقیه هرات بر لزوم اتحاد مسلمانان در مقابل اسرائیل و آمریکا تاکید کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۴۱    
منابع محلی در کابل از وقوع انفجار در مسجد خلیفه صاحب واقع در سه راه علاءالدین در جاده دارالامان شهر کابل خبر می دهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
حجت الاسلام علوی گفت: روز قدس در اوج شکوفایی قرار گرفته که نویدبخش آزادی قدس است و ان شالله رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۳۵    
دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سخنرانی روز قدس در این کشور گفت: کشورهای عربی که رژیم جعلی اسرائیلی را به رسمیت شناختند، خائن به مسلمانان عالم هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۲۶    
زاکانی به مناسبت روزملی شوراها نوشت:شوراهای اسلامی شهر و روستاها در طلیعه ششمین دوره، با تجربه تر از پیش برای ارائه خدمت خالصانه به مردم و تصمیم گیری در حوزه وظایف خود گام بر می دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۱۷    
امیر صباحی فرد با بیان اینکه فلسطین کانون عزت و سرافرازی مسلمانان جهان است، گفت: ملت ایران همواره حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند و تا نابودی رژیم منحوس اسرائیل از هر کوششی دریغ نخواهند کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۵    
شمخانی گفت: حضور جهانی مردم مسلمان در دفاع از فلسطین به عنوان موضوع اول جهان اسلام ناشی از حکم تاریخی امام است و قدرت آتش حزب الله، حماس، جهاد و دیگر گروه های جهادی و مقاومت ناشی از آن حکم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۵    
مجتبی شجاعی گفت: قدس شریف به عنوان قبله گاه نخستین امت اسلام و قدمگاه انبیاء و محل معراج پیامبر (ص) در قلب مسلمانان و ملت بزرگ ایران قرار دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۵    
حجت الاسلام حسینی با گرامی داشت روز معلم، گفت: آموزش و پرورش باید دغدغه همه آحاد جامعه باشد، زیرا توسعه، تعالی و پیشرفت کشور در گرو تعلیم و تربیت نیروی انسانی شایسته و کارآمد است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۵    
وحدانی فر با تبریک هفته معلم به همه معلمان، گفت: همه ما متعلق به خانواده آموزش و پرورش و تربیت شده این فضا هستیم و توجه به درخواست های معلمان باید در جامعه نهادینه شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۵    
مراسم روز جهانی قدس با سخنرانی سردار رمضان شریف در میدان مصلای شهرستان رشت برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۸:۰۲    
رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: مسجدالاقصی خط قرمز است و مقاومت کوتاهترین راه برای آزادی فلسطین است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۶    
عضو جهاد اسلامی که به صورت مجازی در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در یمن شرکت کرد، گفت: به ایران و به ویژه امام خامنه ای به دلیل حمایتهای بی دریغ از مقاومت فلسطین حمایت کردند، درود میفرستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۵۰    
وزارت امور خارجه در بیانیه ای به مناسبت روز ملی خلیج فارس اعلام کرد: ایران امیدوار است این پهنه آبی مامن امنیت و ثبات منطقه و نماد صلح ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۵    
عشایر انقلابی و روزه دار شهرستان شادگان امروز همزمان با مردم سراسر خوزستان در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد حمایت از مردم فلسطین و رهایی قدس از دست غاضبان صهونیستی را سر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۵    
سردار رمضان شریف با بیان اینکه امروز صهیونیست ها جرات کشتن فلسطینی ها را ندارند، گفت: رژیم صهیونیستی در همه رویارویی ها با مردم فلسطین به گونه ای رفتار می کند تا آنان را دستگیر و زندانی کند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۱    
حجت الاسلام دیرباز گفت: به رغم یاوه گویی های استکبار جهانی مردم ایران با شرکت در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که در لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۱    
امینی گفت: اسرائیل از ترس فلسطین به دور شهرک های خود دیوار می کشد زیرا می داند امروز روزگار سابق نیست، نگاه ایران به مسئله فلسطین یک نگاه امنیتی جهانی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۱    
دیوارنگاره شهدای روز قدس همدان با حضور مسئولین استانی رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۱    
محقق زاده با اشاره به تلاش استکبار برای فراموشی مسأله فلسطین و سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: روز قدس و اعلام همبستگی با مردم فلسطین خط بطلانی بر این توطئه هاست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۳۱    
صفایی پور گفت: ملت بزرگ ایران با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و با حضور در صحنه های مختلف، نقشه های دشمنان را خنثی می کنند و از تحریم های ظالمانه هراسی ندارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۶    
حجت الاسلام رستمیان گفت: روز قدس، روز مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی اسرائیل است و امروز سلاح فلسطین سنگ نیست بلکه موشک است و فکر جوانان این کشور نابودی اسراییل است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۶    
احمدزاده شهید سلیمانی را الگوی مسلمانان جهان و مکتب او را تفکری جهانی در مقابل ظلم دانست و گفت: امروز مکتب این شهید والامقام راهنمایی برای مبارزه با ظلم و کفر است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۶    
مادر شهیدان حسن و احمد ربیعی دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۰    
آیت الله دژکام گفت: طبق اراده الهی در نهایت مستضعفین وارثان زمین و پیروز نهایی نبرد با ظالمان خواهند بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۷:۲۰    
حجت الاسلام سعیدی گفت: اگر ما از فلسطین حمایت می کنیم، به دلیل حمایت از اساس تشیّع، انقلاب اسلامی و ایران است و اگر چنین وظیفه ای انجام نمی دادیم، معلوم نبود در منطقه چه اتفاقی می افتاد.