پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۹:۲۸Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 23 اردیبهشت 1401 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1401 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۶    
حجت الاسلام موسوی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و یادمان ها و المان های شهدا در شهرستان مرزی دهلران، گفت: از دولت و مجموعه استان ایلام می خواهیم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۰:۴۲    
عیوضی گفت: حذف ارز دولتی باعث کوتاه کردن دست مفسدان اقتصادی از سفره مردم و جلوگیری از چپاول بیت المال و توزیع عادلانه منابع می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۶    
درحالی که تا پایان دولت دوازدهم تا 15 مردادماه سال 1400 به 19 میلیون و 904 هزار دُز می رسید میزان واردات واکسن کرونا در مدت زمانی کوتاهی در دولت جدید به بیش از 180 میلیون دز رسیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۶    
شماره سیصد و چهلم هفته نامه خط حزب الله با عنوان کارگران، ستون خیمه تولید منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۳    
زاکانی از ایجاد قرارگاه ویژه اربعین به منظور انجام کار زیرساختی و تسهیلات قبل از مرز در پایتخت خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۸:۳۰    
وحیدی با بیان اینکه یارانه ها باید به نفع مردم اصلاح می شد و این اصلاح یارانه ها به نفع مردم و طبقات کم برخوردار است، گفت: مردم همراهی می کنند چون در این طرح منافع روشن و ملموسی برای مردم وجود دارد
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۸:۰۰    
یکی از مراجع عظام تقلید در پیامی به یادواره 565 شهید ارتش در استان قم با بیان اینکه ارتش به هر متجاوزی پاسخ کوبنده می دهد گفت: امروز خدمت صادقانه مسئولان به مردم از خواسته های شهیدان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۶    
طاهری گفت: انسانی که منتظر است مانند مادری است که فرزندش گم شده و بااینکه منتظر است از پا نمی نشیند و سعی می کند به دنبال موعودش باشد، حالت انتظار این است که سرباز خوبی برای امام زمان (عج) باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۶    
حمله راکتی نیروهای مسلح وابسته به ترکیه به مراسم تشییع پیکر شهدای دفاع محلی در نبل و الزهراء سوریه به کشته شدن یک کودک سوری و زخمی شدن یک نفر دیگر منجر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۳:۰۰    
حجت الاسلام اخوان بهابادی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش می کند، گفت: اجرای این طرح ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در آستانه برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی در کشور، حجت الاسلام شاکر به همراه جمع دیگری از مسئولین شهرستان با خانواده طلاب شهید مهدی هاتفی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
حجت الاسلام محی الدینی گفت: مردم باید به تصمیم اقتصادی دولت در طرح مهم مردمی سازی یارانه ها اعتماد و برای تحقق آن همکاری کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
فاطمی در نشست تبیین طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها گفت: تمامی اهتمام دولت بر این است که آحاد جامعه به خصوص دهک های پایین از بیشترین مزایای نظام یارانه برخوردار شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
حجت الاسلام حسینی گفت: امروز اصلاح یارانه ها به عنوان سرآغاز تحوّل اقتصادی است که حمایت جدی مردم را می طلبد و رئیس جمهور فداکار تصمیم دارد حتی به بهای آبرویش هم که باشد این جراّحی اقتصادی را که ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۱    
شهابی با اشاره به تشکیل یک هزار و 261 گروه جهادی محله محور و جغرافیایی محور در استان بوشهر گفت: از این تعداد گروه جهادی 243 گروه آن در شهرستان بوشهر فعالیت می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۵۱    
در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و در آستانه برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی در کشور، حجت الاسلام شاکر به همراه جمع دیگری از مسئولین شهرستان با خانواده طلاب شهید مهدی هاتفی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۴۲    
15 کشور اروپایی در بیانیه ای مخالفت خود را با تصمیم رژیم صهیونیستی جهت احداث واحد های مسکونی جدید در کرانه باختری اشغالی اعلام کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۶    
منابع خبری شامگاه جمعه از مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در منطقه مصیاف در استان حماه خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۳۰    
شمخانی با بیان اینکه ⁧‫مذاکرات وین به مرحله ای رسیده که گره آن تنها با پایبندی طرف خاطی به راهکار های منطقی و اصولی ⁧‫ایران‬⁩ باز می شود، اعلام کرد: اگر اراده ای برای بازگشت دارند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۵    
بهرام نیا گفت: 127 میلیارد تومان برای تکمیل طرح های زیرساختی، کشاورزی و عمرانی شهرستان دهلران اختصاص یافت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۵    
آیت الله ناصری گفت: همراهی با دولت برای سامان دادن به وضعیت آشفته اقتصادی کشور ضروری است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این زمینه تاکیداتی داشته اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۵    
آیت الله علم الهدی گفت: در هر تحولی، اگر مردم مجری بودند، تحول به خوبی و به نفع جامعه، مردم و نظام انجام شد اما اگر در تحولی پای مردم وسط نبود، به نتیجه نرسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۵    
سردار زارع کمالی گفت: یکی از ابعاد مقابله با جنگ نرم، خدمت بی مزد و منت در راستای محرومیت زدایی در سالروز تشکیل بسیج سازندگی است که 1400 بسیجی در قالب 400 گروه جهادی در رسته ها ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۵    
صفایی بوشهری گفت: یکی از آموزه های سبک زندگی اسلامی عفاف اقتصادی است که تحقق آن آثار و پیامدهای مهمی در جامعه و زندگی دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۱۵    
مرحومه حاجیه سکینه معصومی مادر بزرگوار شهید غلامرضا قاسمی دخت آسمانی شد و به فرزند شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۶    
پناهجویان اوکراینی به بردگان مدرن کشور های اروپایی و اسرائیل تبدیل شده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۰    
دریادار سیاری گفت: افتخار ما این است که ادامه دهنده راه شهدا هستیم و تنها با ادامه این راه می توانیم از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محافظت کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۲:۰۰    
رئیس جمهور کشورمان در پیامی در پی درگذشت شیخ خلیفه بن زاید، رئیس کشور امارات متحده عربی را به ولیعهد این کشور تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۵۱    
گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای جزئیاتی از عملیات کمین رزمندگان این گروه برای نظامیان صهیونیست منتشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۶    
عسکری گفت: با هدایت درست یارانه ها به سفره مردم، فشار معیشتی از دوش آن ها کاهش می یابد و به تحقق اهداف جراحی اقتصادی کشور نزدیک تر می شویم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۶    
امینیان گفت: امسال برای اولین بار ناشران دفاع مقدس به جای حضور مستقل و تک به تک، همگی در غرفه مجمع ناشران حضور دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۰    
بانوی سی سختی پس از پنج ماه پیاده روی امروز در کربلا مورد استقبال مسئولان سرکنسول گری ایران قرار گرفت و پرچم حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس (ع) به وی اهداء شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۰    
مراسم آئین گرامیداشت عمار انقلاب استاد نادر طالب زاده روز یک شنبه (25 اردیبهشت) در کرمانشاه برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۳۰    
هندی ورکانه گفت: بسیج سازندگی شهرستان بهار با توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی، پوشاک و لوازم التحریر در مناسبات مختلف نقش آفرینی کرده و در عرصه های اجتماعی خوش درخشیده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۲۷    
سه عنوان از دوازده عنوان تفاسیر رهبر معظم انقلاب از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۰    
حجت الاسلام سیدعباس موسوی گفت: هجمه سنگین دشمن به طرح مردمی کردن و هدفمندی یارانه ها نشان می دهد دولت مسیر درستی را در پیش گرفته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۰    
لطفی گفت: برخورد قاطعانه با محتکران و گرانفروشان در دستور کار قرار دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۰    
حسینی نیا گفت: کارنامه مجاهدت های بسیج سازندگی در همه ادوار بویژه در دوسال گذشته با بهره گیری از مکتب دفاع مقدس و شهید حاج قاسم سلیمانی درخشان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۰    
زوج جوان کهگیلویه و بویراحمدی، زندگی مشترک خود را در جوار شهدای گمنام آغاز کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۱:۰۰    
پیکر مادر شهید سید فضل الله خوید در یاسوج تشییع و خاکسپاری شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۷    
حجت الاسلام محمدحسین مدبر گفت: این روزها عده ای به اشتباه فکر می کنند با اصلاح ارز ترجیحی و هدفمندی یارانه ها قرار است یارانه مردم قطع شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۷    
بهرام نیا گفت: امروز همه مسئولان و دولت سیزدهم، دغدغه خدمت و خدمتگزاری به مردم را نصب العین خود قرار داده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۷    
حجت الاسلام شعبانی با بیان اینکه دولت قرار است سخت ترین نظارت ها را در دستور کار قرار دهد، گفت: جریمه نقدی برای احتکارگران کافی نیست، نیازمند برخورد شدید و باطل کردن مجوز کسب آ ن ها هستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۵۱    
مخبر ضمن بازدید از مجتمع انبارهای کالاهای اساسی و سیلوی 120 هزار تنی شهید مدرس شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد که هیچ کمبودی در حوزه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود ندارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۴۵    
حجت الاسلام رئیسی پس از استماع آخرین گزارش ها از نحوه اجرای طرح ملی مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه ها از مسئولان مربوطه خواست که به درخواست های معترضان عدم دریافت یارانه ها در کوتاه ترین زمان ممکن ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۶    
طهماسبی گفت: توضیحات وزرای مربوطه درباره هدفمندسازی یارانه ها مردم را آگاه کرد، اما اثرگذاری اینکه رئیس دولت جزئیاتی از شرایط موجود را ارائه کند بیشتر خواهد بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۳۶    
مخبر عدالت در توزیع یارانه ها را از مهم ترین هدف های اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برشمرد و گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد میزان ذخائر نفت موجود از کشورهای غیر از ایران به اندازه ای است که بتوان خریداری نفت از ایران را کاهش داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۲    
عادل پور با بیان اینکه دولت و مجلس باید برای اصلاح توزیع عادلانه کالاها ورود کنند، گفت: ارز ترجیحی در دولت دوازدهم با سیاست های غلط پیاده شد که به نفع مردم و دولت نبود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۱۲    
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی با اشاره به شهادت خبرنگار الجزیره به دست نظامیان صهیونیست، به انتقاد از کشورهای سازشگر پرداخت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۶    
حجت الاسلام آزادیخواه گفت: شفاف سازی در تخصیص ارز ترجیحی و عادلانه سازی نظام توزیع یارانه ها موجب حذف این رانت از اقتصاد کشور می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۶    
متقی با بیان اینکه شهید سلیمانی توانست هویت را چاشنی ارتش چندملیتی کند، گفت: شهید سلیمانی فرمانده ائتلاف ساز بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۲۰:۰۰    
آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید انتظامی سرهنگ دوم مسلم تقی زاده با حضور اقشار مختلف مردم در امیدیه برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۷    
امیر سرتیپ واحدی صبح امروز با خانواده شهید زرین پور و سرباز شهید میرزایی دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۵۱    
حجت الاسلام محمد حسنی با بیان این که جوانان مخاطبان اصلی بیانه گام دوم انقلاب اسلامی هستند، گفت: انتقال روحیه ما می توانیم یکی از مطالبات مهم فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۲    
قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران از حضور هیئت تاجیکی به منظور اجرای برنامه های فرهنگی، آشنایی با صنعت نشر و بازار کتاب ایران در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۳۶    
غبیشاوی گفت: هر اقدامی که به سود کشور است عصبانیت دشمن را در پی دارد و اکنون آنها تمام تلاش خود را برای اعلام نارضایتی مردم به کار برده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۷    
امیر سرلشکر موسوی در ادامه بازدید از یگان های ارتش در خوزستان، با حضور در گروه 422 مهندسی رزمی نیروی زمینی از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۷    
موسوی گفت: دشمن بداند نمی تواند روی این مردم غیور و باتمدن چند هزار ساله برای ناامنی و ایستادن مقابل ارزش ها حساب باز کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۲۱    
ویژه برنامه بزرگداشت شهدای حماسه خان طومان با محوریت شهید مدافع حرم سید جواد اسدی امشب در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
حجت الاسلام طهماسبی گفت: رفع موانع شکوفایی اقتصاد و تحقق اقتصاد مقاومتی، حرکت به سمت تحقق اقتصاد مقاومتی از وظایف مهم دولت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
محمدی از حضور کاروان زیر سایه خورشید در قالب سه گروه در استان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۵    
حجت الاسلام توکلی با اشاره به اینکه نظام توزیع دچار تحولاتی شده گفت: کشور به یک جراحی در اقتصاد احتیاج داشت البته ممکن است ایراداتی هم در ابتدای کار وجود داشته باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۲    
معروفی با بیان اینکه پیام رزمایش الی بیت المقدس 12 همبستگی ملت ایران است گفت: دشمنان ما بدانند این جمعیت و این بسیج عصاره و نماینده ملت ایران است و پشت سر هر بسیجی ما هزار نفر ایستاده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۲    
آیت الله دژکام گفت: مردم و مسئولین متقابلا مراقب رفتار یکدیگر و خود مردم نیز مراقب عملکرد هم باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۱۲    
موسوی فرد با تاکید بر اینکه ما نباید به التهاب در بازار که خواست دشمن است دامن بزنیم، گفت: اگر همراهی و همدلی مردم با دولت نباشد از این مرحله سخت عبور نخواهیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۶    
علیزاده گفت: گندم تولیدی شهرستان دهلران در کشور برند و جزو باکیفیت ترین محصولات می باشد و این امر باعث شده دهلران قطب کشاورزی استان ایلام است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین محامی گفت: حرکت در مسیر رسالت و پایداری در مسیر الهی از راه های تحصیل تقوا است وانسان برای رسیدن به تقوای الهی و سعادت، نیازمند عمل صالح و ایمان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۰    
حجت الاسلام افتخاری با اشاره به سفر اخیر بشار اسد و دیدارش با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور گفت: این دیدار نشانگر اتحاد و یکپارچگی محور مقاومت است و در خصوص رابط دو کشور و آینده نظامی منطقه باید ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۹:۰۰    
حجت الاسلام مرادبیگی گفت: اکثر اقتصاددانان چه معاند و چه غیرمعاند، چه منصف و چه غیر منصف بر این نظرند که برای نجات اقتصاد ایران چاره ای جز این جراحی نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۵۷    
بهرام نیا گفت: دولت در راستای تحقق وعده هایش در شرایط سخت خشکسالی نیز در کنار جامعه عشایری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۸    
یک خبرنگار آمریکایی به نقل از یک دیپلمات ارشد اروپایی گفت، همچنان موانع دشواری بر سر راه رسیدن به توافق با ایران وجود دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۴۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی به همتای اماراتی درگذشت رئیس دولت امارات را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۶    
رژیم صهیونیستی از هلاکت یک افسر نیروهای ویژه طی درگیری با نیروهای مقاومت فلسطینی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۳۶    
رژیم صهیونیستی از رسانه ها می ترسد؛ اما نه به این دلیل که به عنوان افشا کننده جنایاتش فعالیت می کنند بلکه به این خاطر که در حال واگذار کردن نبرد های رسانه ای با فلسطینیان هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۲۷    
وبگاه شبکه الجزیره با انتشار مطلبی نوشت: جامعه جهانی و در رأس آن کشورهای غربی در برابر جنایات صهیونیستها ازجمله ترور ابو عاقله سکوت پیشه کردند و این لکه ننگی است که هیچگاه پاک نخواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۱۵    
رهبر جریان حکمت ملی عراق با صدور پیامی، حمله تروریستی به مسجد شیعیان در کابل را بشدت محکوم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۶    
شبکه 11 تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر هلاکت افسر ویژه نیروهای ویژه ارتش این رژیم در شهر جنین را تأیید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۸:۰۰    
وزرات خارجه انگلیس به همه اتباع این کشور اعم از دوتابعیتی و غیر از آن توصیه کرد از سفر به ایران خودداری کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۲    
حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه توصیحات رئیس جمهور بیشترین اثر را بر روی افکار عمومی دارد، گفت: گفت وگوی اخیر حجت الاسلام رئیسی با مردم اثرگذار و اقناع کننده بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۴۲    
حجت الاسلام شاهرخی با تأکید به اینکه دشمن به دنبال تضعیف نظام اسلامی است و جنگ ارزاق را تدارک دیده، بنابراین مردم باید با فضاسازی ها بیش ازپیش آگاه باشند، گفت: باید با مفسدان محتکر برخورد شود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۶    
شهید مرتضی روحیان در قسمتی از وصیت نامه خود آورده است: روحانیت را تنها نگذارید که دشمن همین را می خواهد و هرگز گول منافقین را نخورید که آن ها دنبال تفرقه هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۳    
حجت الاسلام میهن پرست گفت: دولت سیزدهم به درستی و برخلاف دولت های قبل، اصلاح اقتصادی را نه از سال پنجم و هفتم، بلکه از سال اول شروع می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۳    
حجت الاسلام وحدانی فر خواستار اشد مجازات برای محتکران از دستگاه قضا شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۳۳    
خادمین شهدا شهرستان زاهدان با خانواده شهید تیمور مرادقلی اولین شهید انقلاب اسلامی استان، دیدار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۷:۲۷    
14 می 1948 میلادی، یوم النکبه، یادآور اشغال، قتل عام و آوارگی صاحبان اصلی سرزمین فلسطین توسط غاصبان و اشغالگران صهیونیست و شروع روند سیستماتیک نقض گسترده حقوق طبیعی و اولیه ملت فلسطین است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۱    
هادی رضایی گفت: نمایندگان دامداران حاضر در نخستین ایستگاه مطالبه گری از برگزاری این نشست اعلام رضایت کرده و خواهان تداوم این جلسات شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۵۱    
آیت الله خاتمی گفت: اقناع سازی مردم در اجرای طرح تحول اقتصادی ضروری است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۴۵    
به مناسبت هفته کار و کارگر همایش بزرگ پیاده روی با همکاری هیئت ورزش کارگری و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
گروه های مقاومت فلسطین طی بیانیه های جداگانه از مقابله مردم و گردان جِنین با نظامیان صهیونیست قدردانی کرده و آن را یک الگوی مقاومتی قابل تعمیم دانستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۵    
نظامیان رژیم صهیونیستی به مراسم تشییع جنازه خبرنگار شبکه الجزیره حمله ور و مانع برگزاری مراسم شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۲    
ماموستا رستمی گفت: هدف از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها کمک به معیشت نیازمندان و مبارزه با رانت و رانت خواری است و انتظار داریم تولیدکنندگان نیز در این زمینه همکاری لازم را داشته و از تخلف و احتکار و ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۶    
رسانه ها از وقوع انفجاری شدید در یکی از مساجد شیعیان کابل خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۰    
منابع رسانه ای از آغاز مراسم تشییع پیکر شهیده شیرین ابوعاقله در قدس اشغالی خبر داده و اعلام کردند که نظامیان صهیونیست ضمن یورش به تشییع کنندگان، آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۵    
سردار نقدی گفت: امروز جوانان با الگوگیری از شهیدان در صحنه سازندگی فعالیت می کنند. اصول اساسی کار جهادی احساس مسئولیت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۲    
حجت الاسلام حسینی نسب گفت: ارز ترجیحی به جای حمایت از اقشار کم درآمد، به نفع ثروتمندان بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۲    
مجلس وزرای قطر برنامه توافق فرهنگی بین ایران و قطر برای سال های 2022 و 2023 را تصویب کرد. این برنامه در پی حضور قطر در نمایشگاه کتاب تهران به عنوان میهمان ویژه به تصویب رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۲    
حجت الاسلام حسینی با اشاره به اجرای طرح اصلاح یارانه ها از سوی دولت، گفت: این طرح جلوی سوء استفاده ها و قاچاق را می گیرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ - ۱۵:۴۲    
محمدی لائینی گفت: مردم باید بدانند که هوشمندسازی یارانه ها به نفع ملت و مملکت است و ما وظیفه داریم از طرح هوشمندسازی یارانه ها حمایت کنیم.
  • ۱