جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۴:۵۲Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 19 بهمن 1401 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 1 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 15 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 16 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 17 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 18 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 19 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 20 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 21 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 22 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 23 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 24 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 25 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 26 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 27 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 28 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1401 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۵    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل ضمن دعوت برای حضور در جشن پیروزی انقلاب اسلامی، فرمان عفو رهبر انقلاب را مصداقی از جلوه های مردمی بودن و پایداری اجتماعی نظام اسلامی دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۷    
خلجی با اشاره به انجام شش پرتاب موفقیت آمیز فضایی در یک سال گذشته از انجام یک پرتاب فضایی دیگر تا پایان سال خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۵    
کمک 65 کشور جهان به ویژه دولت های غربی به زلزله زدگان ترکیه و سکوت معنادار آن ها در برابر همین وضعیت در سوریه، بار دیگر استاندارد دوگانه غربی ها در زمینه مسائل بشردوستانه را به نمایش گذاشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۴    
18 بهمن ماه 57 شش روز پس از بازگشت امام به ایران و دو روز پس از معرفی مهندس بازرگان به عنوان نخست وزیر دولت موقت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۲۰:۳۲    
تجملیان گفت: فعلا تست پروتکل ارتباطی پیام رسان ها با هم موفق بوده، اما برای ارائه محصول نهایی به عموم پیش زمینه هایی لازم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۷:۴۷    
مسیرهای برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن لرستان از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۶:۳۸    
واقعیت این است که حضور ارتش ایالات متحده در عراق خلاف خواست مردم و حکومت عراق است که این مهم در قانون مصوب پارلمان عراق در سال 1398 و سخنان نخست وزیر فعلی آشکار است، اما ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۵:۵۰    
حاجی هاشمی گفت: امروز بازی هایی که از آن به عنوان موضوعی نظام مند و علمی استفاده می کنند، درحال ورود به تمام شئون زندگی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۸    
سردار فرحی گفت: انقلاب اسلامی موجب بلوغ و جرئت ما در عرصه های مختلف دفاعی شد و به این باور رسیدیم می توان محصولات ارزشمند را تولید و بهره برداری کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۳:۴۱    
اداره کل حفظ آثار و نشر ارز ش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۳:۲۳    
کارگروه های ویژه تطبیق پرونده محکومان و متهمان با معیار های عفو در دادگستری های استان های سراسر کشور با دستور رئیس قوه قضائیه، تشکیل شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۲:۰۵    
پژوهشکده شورای نگهبان رقابت یادداشت نویسی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را برگزار می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۵۹    
طحان نظیف گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک بار دیگر ثابت کرد، سنت های الهی تغییرناپذیرند و هرکس در راه یاری دین خدا گام بردارد، خداوند او را در برابر دشمنان پیروز خواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۴    
نمایندگان مرکزپزشکی حج و زیارت برای هماهنگی های مربوط به مراکز درمانی هلال احمر ایران در حج 1402 به عربستان سعودی اعزام شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۴    
مستند تغییر مأموریت که ماجرا های جالب و مهم آغاز جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را روایت می کند جمعه این هفته از شبکه های یک و مستند سیما پخش خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ - ۱۰:۱۱    
همزمان با 22 بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انتشارات انقلاب اسلامی 10 عنوان از کتاب های خود را با تخفیف ویژه ارائه می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۱    
حجت الاسلام شیرازی با تاکید بر اهمیت تشکیل خانواده به عنوان اساسی ترین رکن جامعه سالم، گفت: زندگی اجتماعی افراد در پرتو ازدواج تکامل می یابد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۲    
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در کنار زلزله زدگان سوریه حاضر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۰:۲۰    
سالروز تشرف تاریخی امام خمینی (ره) به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) گرامی داشته شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۷    
حجت الاسلام پولادی گفت: خبرنگاران باید در مسیر روایتگری نقش ایفا کنند، چراکه این روایت درست و صحیح هست که جهت حرکت بشریت را می تواند تغییر دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۱    
سردار صابری گفت: هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که باید با سلاح ایمان به جنگ دشمن رفت، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همان کسانی بودند که با لبیک به فرامین امام زمان خود با بصیرت خودشان دشمن را از تجاوز ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۲۰:۰۲    
آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران و حسینی پور استاندار به مناسبت یوم الله 22 بهمن پیام مشترکی صادر کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۹:۴۷    
سردار سالاری گفت: رسانه ها با روایتگری به موقع و صحیح، در پیشرفت انقلاب نقش آفرین باشند، اصحاب رسانه نقش بی نظیر در انعکاس دستاوردها و خدمات نظام و همچنین در راه اعتلای اسلام و ارزش های جامعه دارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۹:۴۱    
رئیس جمهوری عراق از طرف های منطقه ای و بین المللی خواست به مردم توجه کنند و از تصمیمات و سیاست های تنبیهی که به غیرنظامیان آسیب می زند، دست بکشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۹:۳۵    
کمالی گفت: همزمان با ایام دهه فجر ساخت 450 واحد مسکونی نیروی انتظامی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس آغاز شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۹:۲۳    
اسماعیلی با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از مهم ترین وظایف امروز آحاد جامعه در ادامه دادن مسیر انقلاب اسلامی است، گفت: شعر موثرترین ابزار این جهاد است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۹:۲۰    
بهادری جهرمی گفت: بسیاری از امتیازاتی که از جانب قدرت های غربی به خیلی از کشور های رقیب ما در منطقه داده شده، به دلیل دستاورد های جمهوری اسلامی بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۸:۵۳    
منابع فلسطینی به شمار اسیران تحت بازداشت موقت در زندان های رژیم صهیونیستی اشاره کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۸:۵۰    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان امروز با نبیه بری دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۵    
منابع عبری از آماده باش نظامیان رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید تنش ها در اراضی اشغالی، پیش از ماه مبارک رمضان خبر می دهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۸    
رئیس جمهور توجه به مسائل فرهنگی را از رویکردهای اساسی نظام و دولت مردمی دانست و گفت: صیانت از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی اسلامی کار اندیشمندان و اهالی کتاب است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۹    
زارع پور درباره ماهواره ناهید 2 گفت: ماهواره مخابراتی ناهید 2 است که قرار است تا پایان سال به لایه لئو پرتاب شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۹    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت ملی را ضامن شکست راهبرد دشمن در دروغ پردازی، شایعه سازی، و ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۸    
رسانه ها از کشته شدن 12 جنگجوی جنبش طالبان پاکستان به دست نیروهای ارتش این کشور خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۷:۳۲    
قاضی زاده هاشمی گفت: امسال بنیاد شهید و امور ایثارگران با 2 پروژه به جشنواره ورود پیدا کرد، اما سال آینده با قدرت بیشتری شرکت خواهیم کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۷:۲۰    
غلامعلیان گفت: امروز شما هیچ تجهیزاتی را در نیروی هوایی نمی بینید که اتکا به بیرون داشته باشد، هواپیمایی که در داخل ساخته می شود نظیر هواپیمای صاعقه و پیشرفت هایی که در ترکیب عملیاتی و فاز عملیاتی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۴    
شرفی خبوشان گفت: شعرا از وارثان مهم و اساسی انقلاب اسلامی هستند و با کلام و شعرشان انقلاب را یاری کردند و همراه ملت بودند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۸    
زاکانی از اختصاص جایزه ویژه مدیریت شهری به فیلمسازان برگزیده چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۸    
مسئولان رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی در نظر دارند به بهانه شباهت گنبد طلایی یک مسجد به قبه الصخره، آن را ویران کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۵    
سردار ناظر گفت: فیلم سینمایی اتاقک گلی که امروز در پردیس سینمایی ملت اکران خواهد شد، توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه و تولید شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۳    
مبارزان فلسطینی بامداد امروز ایست و بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری را هدف تیراندازی قرار دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۹    
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، چهارمین یادواره عملیات والفجر 8 استان گلستان، در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۶    
گفت وگو با سردار محمدقاسم ناظر، با موضوع ساخت و اکران فیلم اتاقک گلی به تهیه کنندگی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۶    
یکی از مراجع تقلید گفت: بدون شک حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن امسال موجب ناامیدی دشمنان اسلام و ایران خواهد بود و وحدت و همدلی را به نمایش می گذارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۳    
نخستین یادواره شهدای محله بلورسازی در مسجد باب الحوائج (ع) قره لری ها برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۷    
رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران به مناسبت 19 بهمن، روز نیروی هوایی با مادر شهید سرهنگ خلبان محمدرضا کرم دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۲    
زارع گفت: گروه های جهادی و خیرینی که در پروژه های آبرسانی روستایی با تایید وزارت نیرو مشغول فعالیت هستند، از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف می شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۶    
رییس اداره آموزش و مشارکت های مردمی حفاظت محیط زیست استان تهران از تشکیل و راه اندازی خانه های محیط زیست با همکاری شهرداری ها، دهیاری ها ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۰    
جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح در پیام های جداگانه روز نیروی هوایی را تبریک گفتند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۴    
ساعت بازدید از تالار های هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در روز های 22 و 23 بهمن تغییر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۲    
سردار رادان خطاب به قاچاقچیان دریایی کالا و مواد مخدر گفت: به شما پیام می دهیم از امروز روزگار سخت تری در برابر ماموریت های فراجا خواهید داشت و دریابانی ثابت خواهد کرد خروجی کارشان تأمین امنیت است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۹    
مرجع عالیقدر شیعیان عراق خواستار افزایش تلاش ها در راستای کمک و امداد رسانی به زلزله زدگان در حوادث اخیر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۳    
سردار اسلامی با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به همه مردم ایران است و نباید از جانب هیچ گروه و جناحی مصادره شود گفت: دفاع مقدس فرا جناحی است و متعلق به تمام اقشار مردم ایران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۲۰    
دریادار ایرانی با تأکید بر لزوم قانونمندی فعالیت در فضای مجازی گفت: باید تهدید موجود در این فضا را به فرصت تبدیل کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۷    
شهید جعفر مبارک آبادی در فرازی از وصیت نامه خود نوشته است: ای کسانی که فکر می کنید به جبهه آمدن یعنی فرار از زندگی، یعنی فرار از درس، یعنی دور شدن از خوشبختی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۸    
هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، برای دیدار با مقامات مصری به قاهره سفر می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۵    
وحیدی گفت: اگر ما پیمان های پولی دوجانبه خود را توسعه دهیم و بتوانیم ارز های دیگر را وارد معاملات خود کنیم، موجب تضعیف دلار خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۹    
سرهنگ رضوی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز از قدرت بازدارندگی قابل توجهی برخوردار است و ما این اقتدار را مرهون خون شهدا هستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۳    
امیر سرتیپ حیدری گفت: جهاد تبیین کاربرد اساسی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارد و به عنوان یک فرهنگ در نیروی زمینی ارتش نهادینه شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۳    
سردار خوشبخت گفت: حاج قاسم سلیمانی یک اسطوره است اما آنچه مهم است توجه به آموزه های مکتب ایشان است؛ هدف از مکتب سلیمانی، تربیت حاج قاسم سلیمانی هاست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۰    
طی حکمی از سوی سردار رادان، سردار حمید هداوند به سمت فرماندهی انتظامی استان البرز منصوب شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۷    
مراسم غبارروبی از مزار شهدای گمنام در یادمان شهدای گمنام موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۷    
رئیس پلیس راهور پایتخت از اجرای تمهیدات ترافیکی در راستای برپایی باشکوه راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۸    
رئیس جمهور پرتاب 6 ماهواره به فضا در سال جاری با وجود کمبود منابع را اقدامی ارزشمند و ستودنی توصیف کرد و آن را از مصادیق عینی حرکت کشور در مسیر پیشرفت علمی و فناورانه دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۸    
سرهنگ کاظمی گفت: حادم یک نرم افزار تحت سیستم عامل اندروید است که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان برنامه نویسی و توسعه داده شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۸    
سردار رادان گفت: نوزدهم بهمن یادآور بصیرت و شجاعت همافران نیروی هوایی است که در سال 1357 با رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) عهد بسته و کنار مردم مردانه ایستادند و به پاس این شجاعت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۵    
فیلم سینمایی اتاقک گلی روایتی ست عاشقانه که در جریان عملیات مرصاد رخ می دهد، این فیلم محصول مشترک موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه ما با کشور های مختلف همکاری دفاعی داریم، گفت: امروز به همت متخصصان صنعت دفاعی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی با بیان اینکه به جز تسلط امنیتی بر کرانه باختری و منطقه، هیچ جایگزین دیگری وجود ندارد، مدعی شد که تهران قصد دارد این رژیم را به قرون وسطی بازگرداند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۴    
بررسی یک به یک درخواست های زندانیان تهرانی از سوی 32 هیات قضایی در هشت زندان آغاز شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۱۱    
حجت الاسلام مصدق گفت: در صورت لزوم در دادگاه های شعبات ویژه شرکت های دانش بنیان تشکیل خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۲    
هشتگ می آیم چون با هدف بیان انگیزه و دلایل حضور کاربران در راهپیمایی 22 بهمن در شبکه های اجتماعی راه اندازی شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۹    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از خدمات رسانی رایگان به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۹    
مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی با حضور حجت الاسلام انصاریان و فرمانده کل ارتش در ستاد آجا برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۵۰    
عضو مجلس خبرگان رهبری موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از محکومان و متهمان حوادث اخیر را امری مبارک دانست و گفت: این تصمیم مقام معظم رهبری ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۷    
نوری از اختصاص ردیف بودجه برای اجرایی سازی سند تحول بنیادین خبرداد و گفت: محتوای درسی دانش آموزان با تغییرات جدی همراه خواهد بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۸    
پیکر های مطهر 62 شهید دوران دفاع مقدس طی چندین هفته تلاش اعضای کمیته جست وجوی مفقودین ستادکل نیرو های مسلح کشف شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۵    
گروسی گفت: معتقد نیست که روسیه هواپیما های بدون سرنشین جنگی را از ایران در ازای انتقال فناوری های هسته ای دریافت می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۵    
گودرزی گفت: برپایی جشن فرشته ها یک اتفاق خارق العاده بود و مردم دنیا مشاهده کردند که چگونه نشاط معنوی در جامعه رواج دارد و چگونه دخترکان ایران با رهبر و مرجع خود ارتباط برقرار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۹    
به مناسبت گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شب شعر عصر انقلاب در فرهنگسرای کار و تعاون برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۴    
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی کلیات طرح دولت برای اصلاح ساختار بودجه کشور رویکردها، شیوه برطرف کردن چالش های نظام بودجه ریزی و انجام نظارت دقیق را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۱    
سردار سلیمانی گفت: مشکلات فعلی در مقابل ظرفیت های موجود، بسیار ناچیز است و با بسیج همه ظرفیت ها و روحیه جهادی باید به حل مشکلات سرعت ببخشیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۸    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان ارتش فرمودند: انقلاب زنده باید بتواند نیازهایش را تامین کند. انقلاب زنده آن انقلابی است که بتواند خودش را از این آفت ها مصون نگه دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۵    
پنج خدمت و محصول در سومین روز نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی با حضور رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۹    
پناهی گفت: از آنجایی که اردوگاه اشرف دیگر شکل و شمایل سابق خود را ندارد، برای ساخت آن از نظر مالی توجیه اقتصادی نداشت که به کشور عراق برویم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۶    
مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در ادامه عنوان کرد: شعار زن، زندگی ، آزادی، تلاشی مذبوحانه برای جلوگیری از توسعه الگوی زن مسلمان در دنیا است چون این توسعه باعث شده تا جنبش های فمینیستی در غرب ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۶    
حجت الاسلام خسروپناه با بیان اینکه انقلاب اسلامی از تجزیه ایران جلوگیری کرد، گفت: مخاطب بیانیه گام دوم، مردم ایران و بویژه جوانان مومن انقلابی هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۰    
آنهایی که از هر بهانه و فرصتی برای نفرت پراکنی علیه ایران استفاده می کنند این بار زلزله ترکیه و اعلام آمادگی ایران برای امدادرسانی به دو کشور زلزله زده ترکیه و سوریه را بهانه خود قرار داده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۸    
نیروی هوایی ارتش با بیعت معنوی خود در 19 بهمن 1357 با رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مذهبی و مردمی بودن خود را به جهانیان نشان داد و امید را در دل دوستان و بیم را در دل دشمنان انقلاب کلید زد و از آنجا کمر ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۵    
حجت الاسلام سبزی با اشاره به اینکه در گذشته برای داشتن حداقل ها به غرب وابسته بودیم، گفت: لازمه حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی وحدت ملی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۲    
مجلس خبرگان رهبری با تبریک ایام الله دهه فجر و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کرد: مردم ایران در هیچ شرایطی در برابر زورگویان عالم به ویژه شیطان بزرگ ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۹    
دیپلمات روسی هشدار داده است که بن بست در مذاکرات درباره توافق هسته ای ایران مستعد تشدید تنش های بیشتر است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۰    
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، 70 فروند شناور پیشرفته ی تندرو ساختِ متخصصان و دانشمندان صنایع دریایی وزارت دفاع به ناوگان مرزبانی فرماندهی انتظامی الحاق شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۵    
حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: قرآن کریم نگاه ویژه و خاصی را به جامعه زنان دارد، لذا با توجه به این موضوع تاکید رهبر انقلاب اسلامی بر این است که نگاه اسلامی به جامعه زنان را به درستی معرفی کنیم و سپس ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۲    
وزارت امور خارجه قطر در بیانیه ای گفت: این کشور 10 هزار خانه سیار را برای ساکنان مناطق زلزله زده در ترکیه و سوریه ارسال می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۱:۰۲    
بخشی از گفت وگو با سرهنگ قشقایی، پیشکسوت دوران دفاع مقدس با موضوع نخستین روز های تشکیل قرارگاه رعد پدافند هوایی و ماجرای غلبه مقتدرانه ایران در برابر تهاجمات هوایی رژیم بعث را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
خرامید با بیان اینکه نمایشگاه فناوری های محتوای فضای مجازی، فضایی مهم برای حمایت از فعالان عرصه بازی سازی و رسانه های دیجیتال است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۴    
همزمان با 19 بهمن سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی در سال 57، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۸    
فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه خواستار تعامل و هماهنگی های بشردوستانه با ترکیه در مناطق زلزله زده شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۹    
جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای دیدار کردند.
  • ۱