پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 30 دی 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 دی 1398 دیار آفتاب 2 دی 1398 دیار آفتاب 3 دی 1398 دیار آفتاب 4 دی 1398 دیار آفتاب 5 دی 1398 دیار آفتاب 6 دی 1398 دیار آفتاب 7 دی 1398 دیار آفتاب 8 دی 1398 دیار آفتاب 9 دی 1398 دیار آفتاب 10 دی 1398 دیار آفتاب 11 دی 1398 دیار آفتاب 12 دی 1398 دیار آفتاب 13 دی 1398 دیار آفتاب 14 دی 1398 دیار آفتاب 15 دی 1398 دیار آفتاب 16 دی 1398 دیار آفتاب 17 دی 1398 دیار آفتاب 18 دی 1398 دیار آفتاب 19 دی 1398 دیار آفتاب 20 دی 1398 دیار آفتاب 21 دی 1398 دیار آفتاب 22 دی 1398 دیار آفتاب 23 دی 1398 دیار آفتاب 24 دی 1398 دیار آفتاب 25 دی 1398 دیار آفتاب 26 دی 1398 دیار آفتاب 27 دی 1398 دیار آفتاب 28 دی 1398 دیار آفتاب 29 دی 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۳:۵۱    
مسی به صورت میانگین در هر بازی یک گل برای بارسا به ثمر رسانده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۱    
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به جزئیات چگونگی شناسایی سلطان قاچاق سوخت گفت: برای این پرونده قاچاق حکم قطعی صادر و 146 میلیارد تومان جریمه برای آن تعیین شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۱    
پس از اعلام خبر لغو پخش زنده برنامه های جهان آرا و ثریا و عصرانه، کاربران فضای مجازی انتقادهای بسیاری را به این تصمیم وارد کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۳    
کنگره بزرگ عقیق سلیمانی برای پاسداشت مجاهدت های شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهدای مقاومت دوشنبه 30 دی 1398 با حضور فرزندان شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر خانواده های شهدا در تالار ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۳    
بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: همیشه در ایران و گرگان احساس امنیت کردم و معتقدم ایران جای خوبی برای بسکتبال و پیشرفت کردن است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۳    
با وجود اطلاعیه های پی در پی شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران اما همچنان نحوه سوخت گیری و جلوگیری از کسر شدن سهمیه بنزین صاحبان کارت سوخت مشخص نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۳    
عین الاسد به عنوان مهمترین پایگاه ارتش آمریکا در عراق، در زمان حمله موشکی ایران، محل نگهداری و عملیات بسیاری از تجهیزات ازجمله انواع بالگردها، پهپادها، هواپیماها و .. ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان امروز در نشست خبری با رسانه ها از لغو سفر ظریف به سوئیس از جانب کشور میزبان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۳    
ظریف درحالی بیان می کند هیچکس به اندازه من از توان موشکی ایران دفاع نکرده است که وی در سال 92 در دانشگاه تهران مطرح کرده بود آمریکا با یک بمبش می تواند تمام سیستم های نظامی ایران را از کار بیندازد و ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۳    
"شیر" می تواند تبدیل به بنزین شود و بر آتش اعتراضات روانی ریخته شود. هنگامیکه مراقب فرایندهای کنترل از راه دور برای "نگران سازی مردم" و تشویش افکار عمومی نباشیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۲۳    
دانشیار حقوق بین الملل گفت : اگر رئیس شورای امنیت نسبت به ترور سپهبد سلیمانی، بیانیه ای صادر کند آمریکا و دیگر کشورها نمی توانند وتو کنند و در طرح قضیه ای در شورای امنیت، وتو تاثیری ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۳    
آیت الله خامنه ای بیان داشتند: علت عصبانیت آمریکایی ها از ملت ایران، جذابیت ناشی از تصویر ایستادگی یک نظام مستقل در مقابل یک قلدر سر گردنه است که باید از این جاذبه برای نشر و توسعه حقیقت اسلام و ملت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۳    
سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی با حکم فرمانده کل سپاه بعنوان جانشین نیروی قدس سپاه منصوب شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۳    
رئیس قوه قضائیه از دلجویی و تماس نمایندگان رئیس قوه قضاییه با تمامی خانواده های ایرانی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی خبر داد و بر ضرورت پرداخت فوری غرامت به بازماندگان قربانیان تاکید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۳    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق بررسی ها و گزارش مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح خطای انسانی در سقوط هواپیمای اوکراینی اثبات شد و علت سقوط بر اثر حمله سایبری منتفی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۳    
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: هر روز تعدادی از نمایندگانی که صلاحیت آنان تایید نشده با اعضا شورای نگهبان ملاقات می کنند. مدارک و دلائل برای آنان تبیین شده و توضیحات آنها استماع می گردد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۳    
طی هفته گذشته اخبار بسیاری درباره شیوه همکاری هنرمندان با سازمان صداوسیما منتشر شد و در این میان خانه سینما نیز اطلاعیه ای صادر کرد که هنرمندان با رسانه ملی همکاری نکنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۱۳    
اظهارات روحانی علیه شورای نگهبان پس از عدم احراز صلاحیت دامادش بسان اظهارات وی علیه قوه قضائیه پس از زندانی شدن برادرش است که نشان می دهد دغدغه های فامیلی بر ملی رئیس جمهور غلبه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۲۱:۰۳    
شهردار اراک عصر امروز لایحه 6400 میلیارد ریالی بودجه پیشنهادی سال 99 کلانشهر اراک را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۴:۳۳    
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: من بلد نیستم سخن جدیدی از روحانی نیست، او در کتابی که با عنوان امنیت ملی و نظام های اقتصادی نوشته است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۳    
فعال زیست محیطی با بیان اینکه متأسفانه قانون هوای پاک هنوز به طور کامل اجرایی نشده، گفت: اجرای شدن قانون هوای پاک مستلزم پیگیری نهادهای متولی همچون محیط زیست، شهرداری و نظارت سازمان بازرسی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۳    
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج از برگزاری بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال 48 ساعته خبر داد که با توجه به وسعت و همزمانی رقابت نمونه مشابهی در جهان ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۳    
با بسته شدن یکی از کتابفروشی های قدیمی تهران در روزهای اخیر موضوع مشکلات موجود در این صنف و وضعیت مالی کتابفروشی ها بار دیگر محل توجه قرار گرفته و لزوم توجه متولیان فرهنگی را می طلبد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۳    
راننده کامیون در محور ساوه - بوئین زهرا بر اثر خروج از جاده جان خود را از دست داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
تست های موفق ماهواره های ظفر 1 و2 به پایان رسید و این ماهواره ها که قسمت اعظم قطعات آن از سوی جوانان ایرانی ساخته شده در حال طی مراحل قرار گرفتن در مدار زمین است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
از زمان تصویب قانون اخراج نیروهای تروریست آمریکایی از خاک عراق در پارلمان این کشور، تلاش های خصمانه واشنگتن برای دور زدن قانون مذکور کلید خورده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
غرب و متحدینش می خواهند موقعیت کف خیابانی را مزمن کنند تا کم کم با هر انگیزه ای مردم به خیابان ها بیایند و فشار حداکثری خارجی را با فشار داخلی همراه و ما را وادار کنند پای میز مذاکره بیاییم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
مهلت یک ماهه بانک مرکزی برای استفاده از رمز دوم ثابت رو به اتمام است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
بهتر از هرکسی رهبر معظم انقلاب به ویژگی ولایتمداری و اعتقاد قلبی و راسخ حاج قاسم به "ولایت فقیه" واقف بودند اما از آنجا که این موضوع به شخص و جایگاه والای ایشان برمی گشت از اشاره مستقیم به آن خودداری ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
تیراندازی در میدان مسابقه بسکتبال آموزشگاهی در یکی از شهرهای آمریکا به کشته شدن یک جوان 18 ساله منجر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
آتش بس در جنوب شرق استان ادلب فرو پاشیده و درگیری های سنگین میان نیروهای ارتش سوریه و تروریست های مورد حمایت ترکیه در محور شهرک های تل خطره و ابوجریف جریان دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
سفر عمره مفرده از سال 94 متوقف شد و اکنون با توجه به موافقت طرف سعودی با شروط ایران و آمادگی وزارت خارجه برای مذاکره با عربستان به نظر می رسد که برقراری عمره مفرده به ایستگاه پایانی نزدیک شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۳    
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی از اعلام قطعی تائید و یا رّد نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 22 بهمن ماه خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۹:۱۳    
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: تعامل با 15 کشور همسایه با جمعیتی حدودا 500 تا 600 میلیون نفر و بازار چند میلیارد دلاری قطعا می تواند نیاز کشور به تعامل با اروپایی ها را کاهش دهد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۸:۲۳    
تصویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی امروز به رشته های مختلف ورزشی، به خصوص فوتبال اختصاص یافته است.