شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۵۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 5 مهر 1399 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 فروردین 1399 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1399 دیار آفتاب 31 خرداد 1399 دیار آفتاب 31 تیر 1399 دیار آفتاب 1 مرداد 1399 دیار آفتاب 31 شهریور 1399 دیار آفتاب 30 آبان 1399 دیار آفتاب 30 آذر 1399 دیار آفتاب 30 دی 1399 دیار آفتاب 30 بهمن 1399 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 1 مهر 1399 دیار آفتاب 2 مهر 1399 دیار آفتاب 3 مهر 1399 دیار آفتاب 4 مهر 1399 دیار آفتاب 5 مهر 1399 دیار آفتاب 6 مهر 1399 دیار آفتاب 7 مهر 1399 دیار آفتاب 8 مهر 1399 دیار آفتاب 9 مهر 1399 دیار آفتاب 10 مهر 1399 دیار آفتاب 11 مهر 1399 دیار آفتاب 12 مهر 1399 دیار آفتاب 13 مهر 1399 دیار آفتاب 14 مهر 1399 دیار آفتاب 15 مهر 1399 دیار آفتاب 16 مهر 1399 دیار آفتاب 17 مهر 1399 دیار آفتاب 18 مهر 1399 دیار آفتاب 19 مهر 1399 دیار آفتاب 20 مهر 1399 دیار آفتاب 21 مهر 1399 دیار آفتاب 22 مهر 1399 دیار آفتاب 23 مهر 1399 دیار آفتاب 24 مهر 1399 دیار آفتاب 25 مهر 1399 دیار آفتاب 26 مهر 1399 دیار آفتاب 27 مهر 1399 دیار آفتاب 28 مهر 1399 دیار آفتاب 29 مهر 1399 دیار آفتاب 30 مهر 1399 
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۰    
با گذشت حدود یک هفته از وعده مسؤولان وزارت بهداشت برای توزیع واکسن آنفلوآنزا در خانه های بهداشت برای گروه های پرخطر ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۸    
بانک مرکزی نرخ رسمی 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ 22 ارز افزایش و قیمت 15 واحد پولی کاهش یافت. نرخ 10 ارز دیگر نیز ثابت بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۳:۵۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تأمین کالاهای اساسی با ارز 4200تومانی در سال آینده خبر داد و گفت: طرح پیش فروش نفت سال آینده با قیمت هر بشکه 40 دلار اجرایی خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
رئیس جمهور روحانی به تازگی در حالی اظهار کرده است ریشه مشکلات کشور "واشنگتن دی سی" است! که بخش عمده مشکلات کشور و گرانی ها به سوء مدیریت و ناکارآمدی دولت مربوط است نه آمریکا.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
فارن پالیسی نوشت: مورد ژاپن و آلمان دو درس مهم داشت: قدرت برای همیشه نخواهد ماند ولی بعد از شکست بازخواهد گشت. مسئله اصلی قدرت نیست بلکه مشی فکری [آن قدرت] است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
میزان وقف مردم در 40 سال بعد از انقلاب اسلامی در مقایسه با پیش از انقلاب، 3.5 برابر شده اما کارکرد اوقاف به همین میزان تغییر کرده است؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۰۹    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: امروز رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که در باریکه خود بماند و سه ماه است، امروز اگر پشتیبانی آمریکا از رژیم صهیونیستی نباشد، فرو می پاشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۹    
معاندان هر دفعه با سوءاستفاده از پرونده یکی از زندانیان ایران سعی می کنند بهانه جدیدی برای تحریم کشورمان پیدا کنند، در این میان نقش شبکه های فارسی زبان غیر قابل انکار است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۹:۵۹    
امیر مسعود بختیاری می گوید: مساله روایتگری یا عملیات نگاری در ارتش یکی از وظایف عادی و تایید شده یگان های نظامی حتی در زمان صلح است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۳۶    
سردارآبنوش گفت: تمام دوست و دشمن اذعان دارند که قدرت دفاع و بازدارندگی در کشور ما منشا درونی و مردمی دارد و ما را به یک ابرقدرت در نیا تبدیل کرده است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۱۶    
رهبر معظّم انقلاب به استفتائی دربارۀ خرید و فروش سهام در بورس ایران و خارج از کشور پاسخ فرمودند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۱۶    
فعالان مجازی شهرستان خنداب به مناسبت هفته دفاع مقدس عکس نوشت هایی را تهیه کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۱۶    
امام جمعه موقت اصفهان گفت: باید مدیران و مسئولان از حکومت داری امیرالمومنین درس بگیرند تا قدرت زده و سیاست زده نشوند و منفعت عامه مردم را در نظر بگیرند تا بتوانند مشکلات مردم را ببینند و راهکاری برای ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۱۶    
رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد در سالروز شکسته شدن حصر آبادان، تحریم صنعت فولاد کشور با افتتاح فاز دوم فولاد کاوه جنوب با اعتماد به جوانانِ ایرانی شکسته خواهد شد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۶    
کارشناس ارشد مدیریت بانکی و اقتصادی گفت: دولت اگر پولی برای حمایت از مردم ندارد، با کاهش حقوق های نجومی مدیران و حذف ریخت و پاش های دولتی به حمایت از سفره مردم بپردازد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: یک بازی سخت و دشوار مقابل پرسپولیس بهترین تیم ایران داریم و این بازی برای ما شبیه یک فینال است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه در یک تجمع انتخاباتی بار دیگر مسئله احتمال تقلب در انتخابات ریاست جمهوری کشورش را مطرح کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۶    
نبود راه ها موثر اعتراض و بی توجهی مسئولین به تجمعات مسالمت آمیز مانند انفعال صدا و سیما در برخورد با مطالبات مردم ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۲۰:۰۶    
معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت گفت: هزار و 452 نفر از همکاران بهداشت محیط تاکنون در کشور به بیماری کووید 19 مبتلا شده اند که برخی از آن ها بهبود یافته و برخی هنوز درگیر بیماری در مراحل حاد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۱۴    
بعد از نگاه ویژه ای که مقام معظم رهبری به وضعیت مهد های کودک داشتند، دستگاه های قانون گذار پای کار آمدند تا فکری به حال مهد ها کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۱۴    
با نزدیک شدن به پایان تحریم های تسلیحاتی علیه ایران، زمزمه های خرید های نظامی ایران به گوش می رسد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۴    
با وجود آنکه همه ساله مازاد یا کاهش تولید محصولات کشاورزی مشکلات متعددی را برای تنظیم بازار ایجاد می کند، اما اجرای کشت قراردادی راهگشای این مشکلات خواهد بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۴    
بر اساس پیغام ناظر بازار بورس تهران، از امروز شنبه تا اطلاع ثانوی، زمان سپرده شدن سهام از t+0 به t+1 تغییر می یابد، لذا انجام معامله روز مجاز نیست.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۴    
رزمندگان ارتش در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند برای حفظ ایران اسلامی از هیچ کوشش و جانفشانی فروگذار نیستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور زمان تقریبی اعلام نتایج همه کنکورها و دوره های پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال 99 را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۴    
در دوران دفاع مقدس پزشکانی بودند که بدون هیچ چشم داشت راهی جبهه ها می شدند؛ پزشکانی که در آن روزهای سخت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۴    
حجت الاسلام پناهیان گفت: ما اگر اربعین را نمی توانیم به دلیل شرایط کرونا برگزار کنیم، نباید تمام فعالیت را به کمک به نیازمندان محدود کنیم بلکه حفظ شعائر نیز باید در این ایام به خوبی انجام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۴    
ستون نویس روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره احتمال تحویل ندادن منصب خود در صورت شکست در انتخابات هشدار داد احتمال کشیده شدن این کشور به جنگ داخلی وجود دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۴    
طبق اطلاعات شرکت تنکرترکرز، صادرات نفت ایران در سپتامبر افزایش یافته و بین 400 هزار تا 1.5 میلیون بشکه در روز قرار دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۴    
رئیس جمهور با اشاره به تصمیم ستاد مقابله با کرونا برای تعیین مجازات برای کسانی که ماسک ندارند، گفت: 14 درصد افرادی که بستری هستند قبلا کرونا گرفته بودند و ناچاریم مقررات و نظارت ها را تشدید کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۴۴    
احمدی بیغش استیضاح و سوال از رئیس جمهور را خواسته اصلی بسیاری از نمایندگان دانست و گفت: این اعتراض به هیئت رئیسه مجلس وجود دارد که چرا سوال از رئیس جمهور اعلام وصول نمی شود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۱۴    
فرمانده انتظامی استان از کشف 122 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های مرکزی و فارس خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۳:۰۴    
کرامت گفت: هشت سال دفاع مقدس جلوه گاه اخلاق، فضایل و ارزش های الهی بود و سازنده ترین و پرشکوه ترین درس ها را به نمایش گذاشت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۴    
دالوندی گفت: هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در بین دانش آموزان شهرستان نداشته ایم. در صورت ابتلا حتی یک دانش آموز یک مدرسه به بیماری کرونا، آن مدرسه تعطیل می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۵۳    
یکی از کشاورزان شهرستان اراک گفت: با توجه به اینکه هیچگونه نظارتی بر نرخ نهاده ها، ادوات، ماشین آلات و خدمات در بخش کشاورزی صورت نمی گیرد جای تعجب است که مسئولین بخواهند صرفا با افزایش قیمت خرید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۳    
رجبی با اشاره به ضرورت الگوبرداری از فرهنگ دفاع مقدس در عرصه های مختلف غیر نظامی، گفت: در طول دوره دفاع مقدس ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۳    
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: به منظور کاهش بیماری ها در استان مرکزی، کارخانه های تولید کننده مواد غذایی استان 10 درصد میزان قند، نمک و چربی خود را کاهش داده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۲۲    
با گذشت حدود 15 سال از اجرای طرح پزشک خانواده در دو استان فارس و مازندارن تا کنون این طرح به طور کامل اجرا نشده و حدود 50 میلیون نفر از جمعیت شهری از این خدمت محرومند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۲    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه دیگر مدارس خشت و گلی نداریم، گفت: در حال حاضر 14 هزار بخار نفتی از سیستم گرمایشی 530 هزار کلاس درس کشور باقی مانده است و البته در مناطقی است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۲    
نماینده ولی فقیه در سوریه تاکید کرد: موعد انتقام گرفتن از خون حاج قاسم نزدیک است و برای دشمن جز ذلت و بدبختی چیزی باقی نخواهد ماند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۱۲    
تیم فوتبال استقلال تاکنون 12 بار به صورت رسمی در آسیا مقابل نماینده های ازبکستان به میدان رفته که در نیمی از این دیدارها پیروز بوده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۰۲    
فخرالاسلام کارشناس سیاسی و رزمنده دفاع مقدسبا بیان اینکه مقاومت تنها راه پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۷:۴۰    
تصویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی امروز به رشته های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.