چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 7 مهر 1400 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 30 اسفند 1399 دیار آفتاب 31 فروردین 1400 دیار آفتاب 31 اردیبهشت 1400 دیار آفتاب 31 خرداد 1400 دیار آفتاب 31 تیر 1400 دیار آفتاب 31 مرداد 1400 دیار آفتاب 31 شهریور 1400 دیار آفتاب 30 آبان 1400 دیار آفتاب 30 آذر 1400 دیار آفتاب 30 دی 1400 دیار آفتاب 30 بهمن 1400 دیار آفتاب 29 اسفند 1400 دیار آفتاب 1 مهر 1400 دیار آفتاب 2 مهر 1400 دیار آفتاب 3 مهر 1400 دیار آفتاب 4 مهر 1400 دیار آفتاب 5 مهر 1400 دیار آفتاب 6 مهر 1400 دیار آفتاب 7 مهر 1400 دیار آفتاب 8 مهر 1400 دیار آفتاب 9 مهر 1400 دیار آفتاب 10 مهر 1400 دیار آفتاب 11 مهر 1400 دیار آفتاب 12 مهر 1400 دیار آفتاب 13 مهر 1400 دیار آفتاب 14 مهر 1400 دیار آفتاب 15 مهر 1400 دیار آفتاب 16 مهر 1400 دیار آفتاب 17 مهر 1400 دیار آفتاب 18 مهر 1400 دیار آفتاب 19 مهر 1400 دیار آفتاب 20 مهر 1400 دیار آفتاب 21 مهر 1400 دیار آفتاب 22 مهر 1400 دیار آفتاب 23 مهر 1400 دیار آفتاب 24 مهر 1400 دیار آفتاب 25 مهر 1400 دیار آفتاب 26 مهر 1400 دیار آفتاب 27 مهر 1400 دیار آفتاب 28 مهر 1400 دیار آفتاب 29 مهر 1400 دیار آفتاب 30 مهر 1400 
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۳    
یاسر قربانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک از واکسیناسیون 70 درصدی دوز اول واکسن در استان مرکزی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۴    
عضو کمیته ملی واکسن کرونا گفت: طبق اطلاعات سامانه هوشمند، کسانی که واکسن زده و ناقل کرونا نیستند می توانند کسب و کارشان را از سر بگیرند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۲۰:۱۹    
به مناسبت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، اختتامیه مسابقه عکس شهید گمنام ، با حضور مردم و مسئولین در اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۵:۱۴    
در شش ماهه نخست سال 1400 نفتای سبک با 29درصد معامله بیش ترین کالایی است که در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران معامله شده است و پس از آن گاز مایع و ته مانده برج تقطیر ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۹    
قهرمان 9 ساله ای که ساکن رباط کریم است، مادر این قهرمان از رمز موفقیت پسرش در رشته شطرنج می گوید و البته از نبود زیرساخت کافی برای رشد استعدادهایی همچون پسرش در رباط کریم گلایه می کند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۰    
بررسی قیمت ها در بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت ها در روز گذشته (سه شنبه) نسبت به پیش از تعطیلی اربعین حسینی ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۵    
مدیرعامل بورس تهران از سمت خود استعفا داد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۵    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: جلوگیری از تغییر در مرزهای کشورهای همسایه از راهبردهای جدی جمهوری اسلامی است و هرگونه تغییر ژئوپولیتیک منطقه را مخلّ امنیت داخلی خود می دانیم
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۸:۲۵    
در پی نامه جمعی از تولید کنندگان لوازم خانگی به محضر رهبر انقلاب و درخواست مبنی بر جلوگیری از واردات محصولات خانگی کره ای، رهبر انقلاب طی دستوری به رئیس جمهور خواستار سد نمودن واردات شدند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۳:۱۵    
مدیرعامل مجمع ایرانی - اسلامی گفت: در چند روز اخیر، تصاویری از شهید نوجوان علی لندی، متناسب با اصول نوشت افزار طراحی شده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۲:۲۰    
علیرغم پابرجای ماندن مخالفت برخی اعضای شورای شهر اراک نسبت به روند تعیین شهردار این کلانشهر اما در پایان سومین جلسه ای که به منظور انتخاب شهردار در پارلمان شهری برگزار شد تنها گزینه مطرح شده برای ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۱:۵۵    
وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل به بیان اظهارات ضدایرانی پرداخت.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۱:۰۰    
قریشی بیان کرد: امروز با الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس علیرغم توطئه های دشمنان در بسیاری از عرصه ها علمی ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۵۰    
علی رغم وعده های نخست وزیر انگلیس برای کاهش بحران سوخت و آماده باش ارتش، صف های طویل خودروها به پمپ های بنزین در لندن بازگشت.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۴۵    
در مراسمی اولین و جامع ترین سایت شهدای استان مرکزی(شهود) رونمایی شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۳۵    
دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور از مشخص شدن تأثیر امتحانات نهایی در کنکور 1401 و 1402 در جلسه این ستاد خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۲۵    
پس از برگزاری سه نشست صحن علنی شورای شهر اراک به منظور انتخاب شهردار در نهایت تنها گزینه مطرح شده یعنی علیرضا کریمی با کسب 8رای از سوی اعضای شورای اسلامی شهر، به عنوان شهردار کلانشهر اراک انتخاب شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۵    
دکتر پیمان جبلی رئیس جدید رسانه ملی، چهره ای برخاسته از بدنه کارشناسی سازمان صدا و سیما محسوب می شود.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۵    
آیین رزمایش کمک مومنانه ، تجلیل از رزمندگان جهاد و مقاومت و رونمایی از کتاب مروری بر نقش صنایع شهرستان اراک در دفاع مقدس در شرکت آلومینیوم ایران برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۲۰:۰۰    
قلب حدود 100 هزار بار می زند. این به طور مداوم حدود پنج لیتر خون را از طریق شبکه ای از رگ های خونی به نام سیستم گردش خون در اطراف بدن پمپاژ می کند ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۵    
سردار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه تربیت هشت میلیون جوان بسیجی از اهداف بسیج است گفت: 70 هزار مسجد به همراه یک هزار و 54 پایگاه بسیجی در کشور محور تشکیل حکومت اسلامی را تشکیل می دهند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۹:۵۰    
سردار غلامرضا سلیمانی گفت: بسیجیان در 400 مرکز تجمعی با وزارت بهداشت به صورت مشترک حضور دارند و در کنار آن در 200 مرکز مستقل کار واکسیناسیون را انجام می دهند.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال پورتو پرتغال بعد از شکست این تیم برابر لیورپول انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنان تیمش انتقاد کرد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۲۵    
قریشی اظهار کرد: مجاهدت های کادر درمان در طول بیماری کرونا فصل جدیدی از ایثار، فداکاری و مجاهدت در کشور را رقم زد و نشان داد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی زنده و پویا است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۱۵    
کریمی گفت: تداوم مسیر انقلاب اسلامی در گرو شناخت ارزش های اسلامی و تبیین فرهنگ دفاع مقدس است و یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه قرارگرفتن تجربیات دفاع مقدس در مبنای مدیریتی است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۶:۰۰    
قریشی گفت: ملت ایران با روحیه ولایتمداری، ایثار و ازخودگذشتگی همواره از دل تهدیدات بزرگترین فرصت ها را فراهم کرده اند و امروز نیاز است تجربیات دفاع مقدس در گام دوم مورد توجه باشد و در عرصه های ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۵:۱۵    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: کمک به افزایش سرانه مصرف شیر باعث ارتقای شاخص سلامتی و کاهش هزینه های درمان و نیز افزایش طول عمر همراه با سلامتی و کارآمدی جامعه خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۰    
مشکلات مالی پرسپولیس در آستانه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و بازی با الهلال بار دیگر نگرانی هایی را نسبت به شرایط فعلی سرخپوشان ایجاد کرده است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۰    
سومین جلسه صحن علنی شورای شهر اراک به منظور انتخاب شهردار این کلانشهر پس از دو نشست ناموفق عصر امروز در حالی برگزار خواهد شد که کماکان تنها گزینه تصدی شهرداری اراک علیرضا کریمی است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۵    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از ایجاد سامانه های برای شناسایی و ثبت نام افراد فاقد مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۰    
فرایند تغییر رفتار بازیگران بازار خودرو طی بازه زمانی 10 روزه نشان می دهد که در صورت آزادسازی واردات، حباب قیمت خودروهای داخلی نیز به تبعیت خودروهای خارجی به صورت محسوس تخلیه خواهد شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۵    
مراسم گرامیداشت روز آتش نشان و تجلیل از آتش نشانان برتر اراک برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۵    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی 5 میلیارد ریال در عملیات این پلیس در توقیف 4 دستگاه خودروی شوتی در محور مواصلاتی اراک-قم خبرداد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۵    
فرمانده انتظامی استان از کشف 12 میلیارد و 870 میلیون ریال انواع کالای قاچاق در عملیات توقیف یک دستگاه خودروی کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۱۰    
جعفر پور گفت: در حال حاضر آتش نشانی شهرداری اراک با یک سوم ظرفیت خدمات رسانی می کند و امکانات و تجهیزات آن در سطح استاندارد نیست.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۵    
هوای شهرهای اراک و شازند در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۵۰    
پیمان جبلی با حکم امروز رهبر انقلاب رییس صداوسیمایی شد که پیش از این معاون خبر و معاون برون مرزی آن را در کنار دیگر سمت های مدیریتی خود برعهده داشته است.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۱    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اراک از اختصاص 15 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سال 1400 به این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۲:۰۱    
با پایان یافتن دوره مسئولیت آقای دکتر علی عسکری در سازمان صداوسیما، حضرت آیت الله خامنه ای با تشکر از تلاشهای خستگی ناپذیر ایشان، در حکمی آقای دکتر پیمان جبلی را به ریاست آن سازمان منصوب ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۵۶    
نجفی گفت: در راستای ایجاد اشتغال 60 صندوق قرض الحسنه مردم محور سازماندهی شده و بیش از 3 هزار و 500 نفر در قالب این صندوق ها هستند و همچنین 42 کارگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان فراهان دایر شده که ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۴۶    
کریمی گفت: حضرت امام(ره) علاوه بر تحقیر و شکست دشمنان هم در انقلاب اسلامی و هم در دفاع مقدس به مردم روحیه خودباوری و اعتمادبه نفس را آموخت و امروز روحیه خودباوری و تسلیم نشدن در برابر دشمنان باید ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۳۶    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امسال بسیج سازندگی در سطح شهرستان فراهان با مشارکت بنیاد مسکن ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۱    
همزمان با هفته دفاع مقدس، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی صندوق ذخیره بسیجیان روستای کودزر فراهان با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افتتاح شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۲۱    
در حالی که شرکت بورس تهران کشف چند دستگاه ماینر در زیرزمین ساختمان این شرکت را رد کرده بود؛ سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه ای اعلام کرد: در رسیدگی های نظارتی ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۶    
نظری در خصوص آخرین وضعیت انتخاب استاندار مرکزی گفت: هنوز هم رسما مطلبی پیرامون این موضوع اعلام نشده و مباحث مطرح شده در رسانه ها شامل اسامی و زمان اعلام استاندار مرکزی ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۶    
حال که زنگ مدرسه ها به صدا درآمده، ما دانش آموزان دهه شصت نیز دلتنگ ایام مدرسه شده ایم. دلتنگ دل خوشی هایی که روزی آن را در چاردیواری دلمان قاب گرفتیم .
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۸:۱۶    
دم در بعضی از خانه های روستا، پرچم سیاه برافراشته شده بود و میزی ساده که بر روی آن عکس علامه حسن زاده آملی را گذاشته بودند و در کنارش شمعی روشن کرده بودند که بگویند علامه ذوالفنون حسن زاده آملی (رحمت ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۸:۰۶    
در شب اول از هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا پورتو در شب گلزنی طارمی مقابل لیورپول شکست سنگینی را متحمل شد، پاریس با طلسم شکنی مسی برنده شد و رئال مقابل حریف ناشناخته در مادرید تحقیر شد.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۷:۵۱    
سردار زهرایی با اشاره به عدم حمایت قانون از جهادگران گفت: اصلاحیه قانون بسیج سازندگی در کمیسیون امنیت ملی رأی آورده است که پس از بررسی در مجلس ...
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۷:۳۶    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.
دیار آفتاب   ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۰۷:۳۶    
تصویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی امروز به رشته های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.