جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۲:۴۵Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 2 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 3 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 4 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 5 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 6 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 7 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 8 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 9 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 10 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 11 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 12 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 13 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 15 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 16 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 17 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 18 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 19 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 20 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 21 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 22 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 23 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 24 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 25 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 26 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 27 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 28 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 29 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 30 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش از فعالیت 120 مرکز درمانی ویژه فرهنگیان درسراسرکشورخبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۲    
آمار دریافتی از مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن نشان می دهدکه از ابتدای سال تاکنون حجم تماس های هفتگی به صورت مداوم رو به رشد بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۲    
مدیرعامل بانک ملی ایران بر لزوم ارتقای نظام مشتری مداری در این بانک تاکید کرد و گفت: برنامه ویژه ای برای این منظور طراحی شده که به زودی اجرایی می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۱:۲۲    
تازه ترین تحلیل کیتکونیوز نشان می دهد که قیمت جهانی طلا هفته آینده تحت تاثیر ادامه تنش های سیاسی در آمریکا با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۲    
محمد جواد ظریف به اظهارات اخیر ترامپ علیه ایران در عربستان واکنش داد .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۷    
معاون اول رییس جمهور و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تکالیف و پروژه های اولویت دار 10 دستگاه اجرایی برای اجرا در سال 96 را ابلاغ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۷    
نتیجه نهایی شمارش آرای انتخابات شورای شهر تهران اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۷    
بانک کشاورزی در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود با هدف ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک به نیازمندان، نسبت به ایجاد سامانه کمک به سازمان های حمایتی اقدام کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۷    
در ادامه جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت 144 کارت هدیه به پذیرندگان و مشتریان مجتمع تجاری "آفتاب" شیراز اهدا شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۷    
کارخانجات فولاد نورد زاگرس ملایر با تامین سرمایه از سوی بانک تجارت بار دیگر به چرخه تولید فولاد کشور بازگشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۷    
مدیر عامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه همواره خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات می داند و از بانک های منضبط کشور است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۲    
اصلاحیه دستورالعمل اجرایی ناظر بر ارز، اسناد بانکی و اوراق بهادار بی نام همراه مسافر از سوی دفتر واردات به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۲    
در بازارهای فرابورس ایران، شرکت های فرابورس با 189 میلیون ورقه به ارزش 152 میلیارد تومان در 23 هزار نوبت داد و ستد کردند، که در نهایت آیفکس 0.2 واحد رشد کرد و در ارتفاع 927 واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۷    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور از برگزاری نشست خبری حجت الاسلام روحانی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۵۷    
از هر نقل و انتقال سهام و حق تقدم سهام شرکت ها اعم از ایرانی و خارجی در بورس ها یا بازارهای خارج از بورس دارای مجوز، مالیات مقطوعی به میزان نیم درصد ارزش فروش سهام و حق تقدم سهام وصول می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۲    
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر از آمادگی این بانک برای ارایه سرویس NFC در نمایشگاه های کتاب استانی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۲    
معاون ارزی بانک مرکزی از انعقاد پیمان پولی با بانک مرکزی پاکستان و انجام مذاکراتی با بانک مرکزی ترکیه خبرداد و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۲    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه دولت موفق شده سیر قهقرایی اقتصاد ایران را متوقف کند، گفت: دولت قبل 5 هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی برای پرداخت یارانه نقدی استقراض کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۷    
بر اساس ارزیابی مؤسسه معتبر یورومانی، بانک پاسارگاد موفق شد برای سومین سال متوالی، عنوان بانک برتر ایران را از آن خود کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۷    
سفر مقامات ارشد سازمان بورس و اوراق بهادار جهت شرکت در چهل و دومین نشست کنفرانس سالانه سازمان بین المللی کمیسیون های اوراق بهادار (IOSCO) به جامائیکا به پایان رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۷    
قائم مقام وزیر تعاون از اجرای طرحی خبر داد که بر اساس آن کارگرانی که در خارج از کشور مشغول کار هستند تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار گیرند .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۷    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که نظام بانکداری دنیا از شعار حق با مشتری است عبور کرده است، گفت: اکنون دوره جدیدتری در مشتری مداری آغاز شده و آن هم ارائه خدمات جدید و مورد انتظار مشتری است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۷    
بانک ملی ایران با همکاری واحد اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ،اقدام به ایجاد کارتی دو منظوره تحت عنوان "پیوند کارت " نموده است که علاوه بر اینکه یک کارت بانکی می باشد نشاندهنده عضویت فرد در ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۳۲    
کارشناس ارشد حقوق ثبتی گفت: تنها در صورتی به املاک دو مالکه وام تعلق می گیرد که ارزش آن 3 دانگ از ملک، از 120 درصدِ کل مبلغ وام بیشتر باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۷    
محمدباقر قالیباف در بیانیه ای اعلام کرد: در همه جای دنیا قاعده مردم سالاری این است که رقابت ها با پایان انتخابات تمام شده و پس از آن اقدام و عمل برای تحقق منافع و اهداف ملی آغاز شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۲۲    
اتاق فکر چین در تازه ترین پیش بینی خود، رشد اقتصادی این کشور را در سه ماه دوم سال جاری میلادی تقریبا 7 درصد اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۲    
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک ،
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۷    
رئیس کانون بانک های خصوصی با اشاره به در جریان بودن طرح رتبه بندی بانک ها در بانک مرکزی ، مزایای این برنامه را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۷    
سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اقامت 2 هفته ای حجاج حج تمتع در مدینه صحت ندارد، گفت: زائران ایرانی در حج امسال 6 روز در مدینه اقامت خواهند داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی، انتخاب مجدد حسن روحانی به ریاست جمهوری را تبریک گفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۷    
ونزوئلا و کلمبیا دو همسایه در امریکای لاتین هستند، اما اوضاع در این دو کشور مانند شب و روز است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۷    
تحولات بازار نفت اوپک طی 4 ماه نخست سال 2017 از سوی معاونت بررسی های اقتصادی اتاق تهران مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۷    
در پایان معاملات امروز یک شنبه، آخرین روز اردیبهشت ماه شاخص بورس تهران با رشد 116.43 واحدی به رقم 81هزار و 194 واحد رسید و سبز شد. این در حالی بود که شاخص کل هم وزن با افت 41 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۲    
نایب رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی گفت: آهنگ رشد صادرات در این حوزه به دلیل بروکراسی های اداری و ... بسیار کند است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۷    
وزیر امور خارجه آمریکا با طرح ادعاهای واهی و خصمانه واشنگتن علیه کشورمان به انتخاب مجدد حسن روحانی واکنش نشان داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۷    
وزیر دادگستری در پی حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی، پیام تبریک صادر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۲۲    
وزیر دادگستری گفت: با وجود تایید حکم بابک زنجانی هنوز بدهی های این متهم به صورت کامل پرداخت نشده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۷    
سرپرست مدیریت سازمان و روش ها گفت: در راستای اجرای دستورالعمل های مبارزه با پول شویی و به استناد بخشنامه بانک مرکزی ج.ا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۷    
رییس کمیته زغالسنگ خانه معدن ایران گفت : صنعت زغالسنگ کشور نیاز به حمایت دارد، اما بانک ها تسهیلاتی برای این بخش اختصاص نمی دهد و از آن پشتیبانی لازم را به عمل نمی آورد .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۷    
آمار بانک مرکزی از قیمت خرده فروشی 11 گروه کالای خوراکی در تهران در هفته سوم اردیبهشت از رشد قیمت هشت گروه و افت قیمت برنج و سبزی های تازه حکایت دارد ضمن آنکه قیمت روغن نباتی نیز ثابت مانده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۷    
طبق آخرین آمار اعلام شده، فاصله بین تولید و مصرف بنزین در ایران حدود 12 میلیون لیتر است که این فاصله با واردات بنزین پر می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۷    
وزیر امور خارجه عربستان در کنفرانسی مطبوعاتی سفر دونالد ترامپ به ریاض را تاریخی نامید و توافق های امضا شده میان دو کشور در جریان این سفر را بی سابقه خواند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۱:۱۸    
با وجود آغاز تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان، تجمعات همچنان ادامه دارد. این بار تقاضای دریافت سود وجوهی که در این تعاونی سپرده شده بود عامل اعتراض ذینفعان است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۳    
گروه های کارگری که بیش از 50 درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند، از رئیس دولت دوازدهم انتظار دارند از هم اکنون، نسبت به رفع مشکلات این گروه از جامعه اقدام کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۳    
فرماندار تهران از ورود اعضای لیست امید به شورای شهر تهران، ری و تجریش خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۳    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت به مردم توصیه کرد برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو، گوشتی را تهیه کنند که مهر سازمان دامپزشکی را داشته باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۲۳    
دونالد ترامپ با ملک سلمان بن عبدالعزیز رقص سنتی عربستان به نام "عرضه" را اجرا کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۱۰:۰۸    
رئیس کل دادگستری تهران از صدور کیفرخواست پرونده تعاونی اعتبار ثامن الحجج خبر داد و گفت: قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست پرونده صادر و با مجموعه بیش از 90 جلد به دادگاه کیفری استان ارجاع شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۸    
مشکلات اقتصادی بدون تردید مهم ترین موضوع مبارزات انتخاباتی 29 اردیبهشت بود. کاندیداهای منتقد دولت بیشترین تاکید را بر عملکرد اقتصادی ضعیف آن داشتند و تاکید می کردند که دولت نتوانسته وعده های اقتصادی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۸    
به اعتقاد اقتصاددانان نتیجه انتخابات نشان می دهد که مردم بین دو گفتمان متفاوت، گفتمانی را انتخاب کردند که به تعاملات بین المللی برای بخش های مختلف از جمله بخش اقتصاد و حل مشکلات آن معتقد است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۸    
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: با مشخص شدن نتیجه انتخابات دوازدهم، نگاه ها متوجه هیات دولتی است که حسن روحانی برای دولت دوازدهم در نظر می گیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۸    
سطح عمومی قیمت کالاها و خدمات مصرفی مورد نیاز مردم در انگلیس در حال افزایش است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۸    
سامانه ایران کارت بانک آینده، راه کاری نوین برای حمایت از جامعه فرهنگی یاوری، ارائه نموده است.