شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 23 دی 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 1 دی 1396 دنیای بانک 2 دی 1396 دنیای بانک 3 دی 1396 دنیای بانک 4 دی 1396 دنیای بانک 5 دی 1396 دنیای بانک 6 دی 1396 دنیای بانک 7 دی 1396 دنیای بانک 8 دی 1396 دنیای بانک 9 دی 1396 دنیای بانک 10 دی 1396 دنیای بانک 11 دی 1396 دنیای بانک 12 دی 1396 دنیای بانک 13 دی 1396 دنیای بانک 14 دی 1396 دنیای بانک 15 دی 1396 دنیای بانک 16 دی 1396 دنیای بانک 17 دی 1396 دنیای بانک 18 دی 1396 دنیای بانک 19 دی 1396 دنیای بانک 20 دی 1396 دنیای بانک 21 دی 1396 دنیای بانک 22 دی 1396 دنیای بانک 23 دی 1396 دنیای بانک 24 دی 1396 دنیای بانک 25 دی 1396 دنیای بانک 26 دی 1396 دنیای بانک 27 دی 1396 دنیای بانک 28 دی 1396 دنیای بانک 29 دی 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۳۹    
افتتاح حساب و دریافت تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم دارای شرایط و ویژگی های خاصی است که قبل از افتتاح حساب باید مدنظر قرار گیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۸    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که طبق آن نرخ 11 ارز نسبت به روز سه شنبه افزایش و نرخ 23 واحد پولی دیگر از جمله دلار، یورو و پوند کاهش یافت؛ نرخ لیر سوریه نیز ثابت ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۶    
مطالبات معوق بانکی، یکی از مشکلاتی است که سیستم بانکی ما، امروزه با آن مواجه است و به چالشی بزرگ برای سیستم بانکی تبدیل شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۳    
گرچه در لفظ همه با اصلاح ساختار اقتصادی موافق هستند اما در مصادیق اختلاف نظرها موجب شده که اصلاح ساختار اقتصادی در عمل انجام نشود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۷    
مهلت نام نویسی بیست و یکمین دوره ازدواج دانشجویی که از یک دی آغازشده است تا 30 دی تمدید شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۹    
معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی از افزایش شفاف سازی و پایش عملکرد دستگاه های اجرایی با راه اندازی سامانه دادور خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۳    
اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور تسهیل در نصب و راه اندازی نسخه همراه بانک توسط مشتریان، راهنمای کامل این نرم افزار را منتشر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۴    
آخرین جلسه از سلسله نشست های بررسی لایحه بودجه سال1397 با موضوع اصلاح دولت در دام بودجه ریزی با حضور فرشاد مومنی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و علی چشمی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۱    
در دهمین دوره از مسابقات فوتسال کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی، تیم بانک پاسارگاد با اقتدار قهرمان شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۴    
مدیرعامل بانک انصار و معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اقدام به امضای تفاهم نامه همکاری کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۱:۱۷    
معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت خارجه گفت که اروپایی ها معتقدند که بدون برجام خاورمیانه امنیت نخواهد داشت و اروپا امنیت خودش را با امنیت خاورمیانه در ارتباط مستقیم می داند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۶    
در مراسمی که در محل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان با حضور رئیس و معاونین کمیته و همچنین سیاوش سعیدیان راد معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت و علیرضا ضیایی پور مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۵۰    
حجم تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در استان گلستان طی 9 ماه ابتدای سال 96 با محوریت قرار دادن تولید و اشتغال و همچنین کمک به ازدواج جوانان از 577 میلیارد ریال گذشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۱    
تفاهمنامه تعریف مدل جدیدی برای تامین مالی کسب و کارهای نوپا وتوسعه تولید محصولات دانش بنیان میان وزرای ارتباطات، اقتصاد و دارایی و تعاون و نماینده وزارت کار متن دستور العمل آن منتشر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت گفت: هیچ گونه کارت بازرگانی تحت عنوان موقت و یک بار مصرف یا عناوین مشابه(اجاره ای) صادر نمی شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۳    
12 نکته اساسی در مورد سود سهام عدالت توسط سازمان خصوصی سازی اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۴    
رئیس پلیس فتا استان سمنان از دستگیری متهمی که قصد داشت با سوءاستفاده از اطلاعات خصوصی شاکیه مبلغ یک میلیارد ریال اخاذی کند، خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۵۶    
شریعتمداری تصریح کرد: کارساز ترین چاره در مقابل زورگویی های آمریکا خروج ایران از برجام است و از آنجا که آمریکا به تعهدات برجامی خود عمل نکرده است، خروج ما از برجام کاملا قانونی و قابل توجیه خواهد بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۵    
مدت ها پیش از وقوع اعتراضات در شهرهای مختلف، مالباختگان موسسات اعتباری و مالی غیرمجاز در خیابان ها اعتراض خود را به گوش مسوولان می رساندند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۳    
مدیر بیمه های کشتی، هواپیما و حمل کالای بیمه ایران با اشاره به طرح شکایت یکی از زیان دیدگان سانحه هوایی ارومیه گفت: غرامت تمامی زیان دیدگان سانحه هوایی ارومیه پرداخت شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۰    
بانک مسکن اعلام کرد طی چهار سال اخیر طرح های مختلف در جهت رونق بخش مسکن از جمله تک رقمی کردن نرخ سود تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم صورت گرفته که نشان از همراهی با سیاست های دولت و رییس جمهوری دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1397 کل کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص افزایش حقوق کارمندان دولت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۰    
مدیر کل دفتر استانداردها و طرح های آب و آبفا وزارت نیرو گفت: نصب برچسب استاندارد مصرف آب در آینده نزدیک در محصولات خانگی آب بر اجباری می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۱    
هرچند برای دریافت وام مسکن در بانک ملی با لحاظ کف سپرده گذاری، انتظار 10 ساله نیاز است ولی مدیرعامل این بانک معتقد است که عرضه اوراق از سوی این بانک می تواند قیمت اواراق مسکن را کاهش دهد که این به ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۷    
رد و بدل کردن پیام و برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق نرم افزارهای پیام رسان مستلزم نصب آن از سوی فرستنده و گیرنده است، اما گوگل این رویه را تغییر داده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۵    
بهار - فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف چک پول تقلبی در این شهرستان خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۱    
رئیس کل دادگستری استان تهران می گوید: هنوز مهلت واخواهی و اعتراض به حکم برای خاوری به پایان نرسیده است و پس از اتمام این مهلت و قطعیت رای صادره، شناسایی اموال انجام می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۸    
معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور از برنامه ریزی برای تولید دو خودروی النترا و توسان در ایران خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۲    
مسئول رسیدگی به وضعیت نفتکش سانچی با بیان اینکه نیروهای ایرانی ساعت 2:30 بامداد به محل حریق نفتکش خواهند رسید، اظهار کرد: احتمالا 80 درصد مسائل فردا روشن می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۲    
کره جنوبی از سازمان تجارت جهانی برای وضع تحریم های تجاری سالانه به ارزش حداقل 711 میلیون دلار علیه آمریکا اجازه خواست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۲    
پیشنهاد سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به منظور تسهیل ایجاد شهرک های صنعتی غیردولتی در انتظار تصویب و ابلاغ هیات دولت است که نهایتا تا پایان سال رخ می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۶    
گزارش های منتشر شده از سوی پژوهشگران امنیتی حاکی از آن است که باگ موجود در اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ، به همه کاربران اجازه می دهد تا وارد گروه های خصوصی در این پیام رسان شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۳    
شعب بانک کشاورزی در استان زنجان طی9 ماهه سال جاری 5752 هزاردلار امریکا برای متقاضیان زیربخش های کشاورزی حواله ارزی صادر کردند .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۰    
نفت پس از این که به مرز 70 دلار صعود کرد و به مدت پنج روز متوالی افزایش داشت، هفته گذشته را با رشد قیمت چشمگیری به پایان رساند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد ممنوعیت افزایش حقوق مقامات در سال 97 خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۷    
دوره آموزشی مدیریت جامع ریسک با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان بانک ایران زمین به مدت پنج روز در واحد آموزش ستاد مرکزی این بانک برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۷    
معامله گران و تحلیلگران شرکت کننده در نظرسنجی هفتگی طلای کیتکونیوز انتظار دارند ادامه ضعف دلار آمریکا، از رشد قیمت طلا در هفته جاری حمایت کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۴    
شعب بانک کشاورزی مدیریت استان تهران در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی در مقطع زمانی ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه از محل اعتبارات قرض الحسنه موفق به کسب رتبه نخست دربین تمام مدیریت های کشور ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۴    
بانک ملی ایران در آذرماه سال جاری یک هزار و 621 میلیارد ریال تسهیلات کلان ریالی را مصوب کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۴    
در روند رشد بی سابقه قیمت دلار در بازار رسمی و غیررسمی اختلاف نرخ به بیش از 800 تومان رسیده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۱    
طی سال های گذشته، ایجاد تنوع در بانک ها و نوع تسهیلات خریدمسکن به یک مطالبه عمومی تبدیل شده بود. مردمی که قصد خرید خانه داشتند، در توقعی به حق می خواستند با آورده های متغیر ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۱۱    
هم زمان با تداوم کاهش ارزش دلار در برابر یورو به دلیل انتظار برای کاهش سیاست های محرک بانک مرکزی اروپا، بورس های وال استریت به روند افزایشی خود ادامه دادند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۸    
بورس تهران اولین روز معاملاتی این هفته را با رشد قیمت در گروه های فلزی و خودرو آغاز کرد. تعلیق تحریم های هسته ای شاید یکی از دلایل بازگشت شاخص کل به روند صعودی باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۵    
عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد با بیان اینکه بانک شهر مهم ترین حامی پروژه های اقتصادی و عمرانی در کلانشهرها طی سال های اخیر بوده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۵    
بانک رفاه طی 9 ماهه نخست سال جاری، بالغ بر 77 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۴    
تسهیلات گیرندگان تعاونی منحل شده فرشتگان برای پرداخت اقساط در مواردی با تخلف شعب کاسپین مواجه اند. بر خلاف بخشنامه اعلامی این موسسه مشتریان وادار به پرداخت جریمه تاخیر در فاصله ای که حذف شده بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۴    
رییس کل بانک مرکزی، گفت: از سال 92 تاکنون نرخ ریال نسبت به دلار 31 درصد تضعیف شده این در حالی است که تضعیف روبل روسیه در برابر دلار حدود 75 درصد، لیر ترکیه 95 درصد و یورو 12 درصد است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۴    
عضو ناظر مجلس در هیات امنای صندوق توسعه ملی از پذیرش استعفای دوست حسینی از ریاست هیات عامل صندوق و انتخاب شهیدزاده به عنوان رئیس جدید هیات عامل صندوق توسعه ملی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۲    
امروز در حالی برخی قطعه سازان با ادعای متوقف شدن پرداخت ارز مبادله ای برای واردات قطعات خودرو، خواستار افزایش قیمت این محصولات شده اند که بررسی ها نشان می دهد مدت زمان زیادی است که ارز مبادله ای ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۹    
با وجود این که پیشنهاد مجلس برای افزایش وام ازدواج به 15 میلیون تومان با توجه به شرایط موجود چندان از سوی بانک ها قابل پذیرش نبود و تامین منابع لازم را شرط اصلی پرداخت می دانستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۹    
در بازار امروز - شنبه - دلار آمریکا با ثبات نسبی قیمت 4390 تومان و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 485 هزار تومان فروخته می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۰    
باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا به روسای جمهوری توصیه کرد: مراقب رفتارتان باشید چون دیگران مراقبتان بوده و از شما الگو می گیرند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۰    
بر اساس تحلیل مرکز پژوهش های مجلس، نبود عزم جدی برای دستیابی به اطلاعات مورد نظر قانون مالیات ها منجر به عدم تحقق این درآمدها شده و پیش بینی سود صفر بانک ها مالیات شرکت های دولتی را کاهش داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۰    
از کشف 215 میلیارد ریال انواع پرونده فساد مالی در این استان خبر داد و گفت: در این راستا 21 پرونده جرائم اقتصادی در استان تشکیل شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۰    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان با تأکید بر اینکه معاونت مسکن راه و شهرسازی بخشی از گزارش انبوه سازان مبنی بر بالا بودن نرخ سود اوراق مسکن را پذیرفته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۳    
معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارائی چهارمحال و بختیاری از برقراری ثبت مجدد شماره شبای بانکی در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir خبر داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۰    
فعالان سکه و طلا هفته چهار دی ماه را با ریزش قیمت دلار و افزایش یورو آغاز کردند؛ به شکلی که هر دلار نسبت به پنجشنبه هفته گذشته 290 ریال کاهش و هر یورو 400 ریال افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۷    
معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انجام اقداماتی برای ایمن سازی 13 پاساژ در بازار تهران خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۷    
وزیر خارجه ایران در تماس تلفنی با همتای چینی خود بر لزوم انجام تعهدات همه طرف ها در سانحه اتفاق افتاده برای نفتکش ایرانی تاکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۷    
مسئول رسیدگی به وضعیت نفتکش ایرانی با اشاره به اعزام نیروهای ایرانی به محل حریق نفتکش سانچی اظهار کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۱    
گمرک ایران همگام با اهداف خود در جهت کمک به تولید کنندگان و بهبود فضای کسب و کار برای هوشمند شدن تمامی خدمات خود به واحد های تولیدی در آخرین اقدامش به این وعده عمل کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۸    
براساس جدیدترین گزارش شاپرک، عملکرد شرکت های پرداخت در مهر و آبان سال جاری و سهم بازار هریک از شرکت ها در بازار تراکنش و ابزارهای پذیرش مشخص شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۸    
عضو هیات مدیره بانک خاورمیانه ارزآوری، سود آوری و مجوزهای قانونی را شرایط استفاده از فاینانس 5 میلیارد یورویی ایتالیا برای پروژه های بخش خصوصی اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۳    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه 23 دی ماه 96 با افزایش 441 واحدی روی رقم 96 هزار و 627 واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۰    
فرآیند تحویل قراردادهای آتی سکه طلا تحویل دیماه 96 در بورس کالای ایران اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۰    
پیش بینی ها نشان می دهد درآمد حاصل از صدور نفت و میعانات گازی از ایران در سال 1397 به حدود 53 میلیارد دلار بالغ می شود که در این میان سهم هر ایرانی از این درآمد 662 دلار و 50 سنت خواهد بود .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۲    
رییس کمیسیون تخصصی مشاوران املاک با تشریح چگونگی محاسبه حق الزحمه مشاوران املاک در معاملات خرید و فروش و اجاره بها گفت: به این حق الزحمه 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۲    
افزایش 9.9 درصدی واحدهای مسکونی در پروانه های صادر شده برای احداث ساختمان توسط شهرداری تهران و 6.4 درصدی آن در شهرداری های کشور در تابستان 96 نسبت به فصل تابستان 95 نشان از تحرک در این بازار دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۲    
مشاورعالی سازمان سنجش زمان ثبت نام در آرمون سراسری سال 97 را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۲    
جی پی مورگان چیس اعلام کرد که سود این بانک در سه ماه پایانی سال 2017 میلادی به دلیل اصلاح قوانین مالیاتی آمریکا، 37 درصد کاهش پیدا کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۹    
رگولاتور مالی اروپا، قوانین جدید پرداخت را برای شرکت ها و موسسات مالی درگیر تراکنش از امروز به اجرا می گذارد که سالانه 500 میلیون یورو به جیب مصرف کنندگان اروپایی می رود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۹    
وزیر انرژی روسیه گفت، وزرای چند کشور تولید کننده عضو و غیر عضو اوپک هفته آینده امکان یک خروج آرام از توافق کاهش تولید را بررسی خواهند کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۹    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: آن چیزی که در مجلس مطرح است و در کمیسیون تلفیق رأی نیاورد پیشنهاد گنگی آقای نوبخت درباره افزایش قیمت حامل های انرژی بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۶    
معاون دریایی سازمان بنادر از یافته شدن جعبه سیاه نفتکش سانحه دیده ایرانی و انتقال آن به کشور صاحب پرچم (پاناما) خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۷    
آن دسته از مشمولانی که تا 31 مرداد امسال شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اند و پس از این مدت فوت شده اند، مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۷    
معاون وزیر صنعت از احتمال ارایه اوراق اسناد خزانه به صادرکنندگان بابت مطالبات و معوقات جوایز صادراتی خبر داد و گفت: صادرکنندگان می توانند مطمئن باشند که دولت به پرداخت طلبشان، متعهد است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۴    
با آغاز فصل اعلام سودهای ربع چهارم با انتشار داده های بسیار خوب بانک ها و فروش قدرتمند خرده فروشی ها، شاخص های سهام در مقادیر رکوردی بسته شدند و وال استریت به رالی سودآوری خود ادامه داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۱    
دوشنبه هفته قبل بود که رئیس جمهور دستور پرداخت سود سهام عدالت را صادر کرد، اما با گذشت 5 روز، هنوز برخی بانکها سود را به حساب مشمولان واریز نکرده و در حسابهای خود نگه داشته اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۸    
حداقل عیدی کارگران 1میلیون و 850هزار تومان و حداکثر عیدی 2میلیون و 780هزار تومان برای سال 97 است. همچنین مبلغ پرداختی به کارکنانی که کمتر از یک سال در کارگاه کار کرده اند باید به مأخذ 60 روز مزد و به ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۸    
برق مورد نیاز برای ساختن ارزهای دیجیتالی جدید در سال جاری میلادی ممکن است به اندازه کل برق مصرفی کشور آرژانتین باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۵    
رئیس سازمان بورس گفت: سقف تامین مالی 5 میلیارد تومان است و اشخاصی که در تامین مالی تا به امروز فعالیت می کردند نباید نگران باشند چرا که آنها بعد از تصویب شورای عالی بورس می توانند به صورت رسمی مجوز ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۳    
آیا می توان اطمینان داشت که با رسیدگی ها و اقدام های صورت گرفته از سوی بانک مرکزی اعتراضات خاتمه یافته و در آینده خبرهای جدیدی از سایر مؤسسه ها نخواهیم شنید؟ طرفه آنکه مسببان و حامیان این رویکرد فاسد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۰    
کاشفی: دو نرخی بودن ارز موجب می شود هیچگاه نتوانیم به یک شرایط متعادل برسیم و برنامه ریزی درستی انجام دهیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۰    
وزیر کار: در 15 ساعت آینده وضع نهایی کشتی در حال سوختن سانچی روشن می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۸    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد وزیران تولیدکنندگان عضو و غیرعضو اوپک درباره امکان خروج آرام از توافق جهانی برای کاهش تولید نفت مذاکره خواهند کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۹    
موضوع کلاهبرداری های تلفنی مدتی است که شایع شده است؛ به طوری که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در آخرین نشست خبری خود به آن اشاره و نسبت به آن هشدار داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۹    
رییس اتحادیه کارگران قراردادی به متقاضیان وام روستایی پیشنهاد کرد کسب و کار مورد نظرشان را در قالب شرکتهای تعاونی یا سهامی دنبال کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۷    
رییس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس، گفت:بیش از 85 درصد معوقات بانکی 136 هزار میلیارد تومانی در دستان حدود 700 نفر است که اسامی آنها در کمیسیون اصل 90 مجلس موجود است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۵۴    
پول اوکراین در برابر یورو به کمترین رقم در تاریخ خود رسید؛ ضمن اینکه در مقابل دلار هم سر فرود آورد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۸    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با امضای این تفاهمنامه از این به بعد تامین مالی جمعی برای کسب و کارهای دیجیتال در بورس به صورت مجوزدار دنبال می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۳    
بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی ضمن لزوم اخذ وثایق و تضامین معتبر، بلامعارض و با درجه نقدشوندگی بالا در اعطای تسهیلات و یا ایجاد تعهدات ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۷    
مدیر صندوق های سرمایه گذاری بانک آینده اظهار داشت: بازار سرمایه ما باید پوست اندازی کند و ما نیز نباید از برهم زدن رسم و رسوم سنتی بازار احساس نگرانی کنیم تا در مسیر پیشرفت و توسعه حرکت کنیم .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۴    
بیش از 27 هزار میلیارد ریال از بدهی سپرده گذاران تعاونی منحله وحدت (آرمان) توسط موسسه اعتباری ملل پرداخت شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۱    
بانک ملی ایران در راستای کمک به رونق بازار مسکن، طرح تسهیلات ویژه مسکن را کلید زده است. تسهیلات ویژه مسکن بانک ملی ایران می تواند به صورت اوراق مسکن در فرابورس عرضه شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت:یک کسب و کار دیجیتال می تواند در شورایعالی بورس مطرح و تامین مالی آن به تصویب برسد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۵    
نرخ دلار در سال 97 پیش بینی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۲    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از ابطال 712 فقره کارت بازرگانی طی ده ماهه امسال خبر داد و گفت: کارت های فاقد ضوابط مندرج در آئین نامه دولت از چرخه فعالیت های تجاری خارج می شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۲    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 61 سنت افزایش به 69 دلار و 87 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۹    
قیمت طلا روز جمعه به بالاترین رقم در طی 4 ماه گذشته رسید و پنجمین هفته افزایشی متوالی را به ثبت رساند. شاخص دلار امریکا در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی دیروز با کاهش 0 ...
  • ۱