جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۹:۵۰Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 6 اسفند 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 1 اسفند 1396 دنیای بانک 2 اسفند 1396 دنیای بانک 3 اسفند 1396 دنیای بانک 4 اسفند 1396 دنیای بانک 5 اسفند 1396 دنیای بانک 6 اسفند 1396 دنیای بانک 7 اسفند 1396 دنیای بانک 8 اسفند 1396 دنیای بانک 9 اسفند 1396 دنیای بانک 10 اسفند 1396 دنیای بانک 11 اسفند 1396 دنیای بانک 12 اسفند 1396 دنیای بانک 13 اسفند 1396 دنیای بانک 14 اسفند 1396 دنیای بانک 15 اسفند 1396 دنیای بانک 16 اسفند 1396 دنیای بانک 17 اسفند 1396 دنیای بانک 18 اسفند 1396 دنیای بانک 19 اسفند 1396 دنیای بانک 20 اسفند 1396 دنیای بانک 21 اسفند 1396 دنیای بانک 22 اسفند 1396 دنیای بانک 23 اسفند 1396 دنیای بانک 24 اسفند 1396 دنیای بانک 25 اسفند 1396 دنیای بانک 26 اسفند 1396 دنیای بانک 27 اسفند 1396 دنیای بانک 28 اسفند 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۹    
باقی مانده سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 شرکتهای سرمایه پذیر مربوط از فردا(17 اسفند) به تدریج به حساب روستاییان و عشایر واریز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۵    
مدیران بورس های 6 کشور اتحادیه اروپا در جلسه ای درباره همکاری های آتی به توافق های تازه تری رسیدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۹    
شعبه بانک پاسارگاد به زودی در کشور هند راه اندازی می شود و آماده ی ارائه خدمات است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور نسبت به کم کاری رئیس دو شغله ستاد مبارزه با قاچاق کالا هشدار داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۸    
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران با اشاره به این که بانک مرکزی روز گذشته حراج سکه را متوقف کرد گفت: یکی از دلایل افزایش قیمت سکه طی دو روز گذشته توقف طرح حراج سکه در روز گذشته بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۸    
مشتریان بانک صادرات ایران می توانند با استفاده از سامانه بانک پرداخت ، قبوض تلفن همراه خود را بدون کارمزد، به صورت خودکار در هر دوره بپردازند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۸    
در جلسه اخیر هیات واگذاری به ریاست دکتر مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، واگذاری 34 بنگاه دولتی به ارزش بیش از شش هزار میلیارد تومان مورد تصویب قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۸    
مدیر امور حراست بانک ملی ایران به مردم اطمینان داد که دارایی های آنها نزد این بانک با چشمان بینای حراست حفظ می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۷    
دادستان تهران: در این خصوص 1300 حساب مسدود شده که مانده آن ها 37 میلیارد تومان و گردش مالی آن ها 6 هزار میلیارد تومان بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۱۲    
بیت کوین، اتریم، دش، ریپل، لاین کوین، استلار، وبمانی، پی پال، پرفکت مانی، لایت کوین، کد بی تی سی ای و ده ها نام دیگر این روزها به یک چالش در بازارهای مالی و پولی جهان ازجمله ایران تبدیل شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۹    
وام گرفتن به ازای طلا در ایران فقط توسط بانک کارگشایی انجام می شود؛ بنابراین باید به همراه طلاهای خود به یکی از شعب این بانک بروید و بعد از دریافت نوبت، در صف ارزیابی بنشینید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۷    
معاون بورس تهران با بیان اینکه انتشار اوراق بهادار با شاخص ارز، در حال بررسی توسط سازمان بورس و بانک مرکزی است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۷    
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: در بودجه سال آینده به بحث تبعیض و نگاه های طبقاتی توجه ویژه شده و زمینه های تبعیض و فساد مالی در بودجه سال آینده حذف شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۴۲    
آخرین فرصت برای هزینه امتیازهای باقی مانده مشتریان ایران زمین، سه سبد قرعه کشی هیجان انگیز اضافه شد!
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۳    
مشترک بانک ملی ایران و سازمان ثبت احوال کشور برای ارایه خدمات بانکی از طریق کارت هوشمند ملی در راستای تحقق دولت الکترونیک و اجرای سیاست های برنامه پنجم و ششم توسعه کشور امضا شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
در هشتمین اجلاس مدیران و روسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور (آیتک) که با حضور معاونین وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران و روسای صنایع برتر همراه بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی اعلام کرد: رییس کل بانک مرکزی گفت: سیاست های چند ماه گذشته بانک مرکزی در خصوص نرخ سود نه تنها باعث نوسانات بیشتر بازار ارز نشده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۶    
در مقابل پرداخت حق بیمه، بیمه گر متعهد است در صورت فوت بیمه شده در مدت بیمه، سرمایه خطر فوت و در صورت حیات وی در سررسید بیمه نامه ، سرمایه حیات را به ذی نفعان بیمه نامه پرداخت نماید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۳    
رییس اتحادیه طلا و جواهر سه عامل موثر در افزایش قیمت سکه در بازار را رشد نرخ ارز، پایان ایام فاطمیه و نزدیک شدن به روز های پایانی سال اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۶:۰۰    
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس اعلام کرد : نماد دو بانک صادرات و پارسیان در صورت تکمیل اطلاعات قبل از سال جاری باز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۶    
در بازارهای فرابورس امروز یک شنبه 6 بهمن ماه، 250میلیون ورقه به ارزش 180میلیارد تومان در 33هزار نوبت، آیفکس 1.1واحد رشد کرد و در ارتفاع 1094واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۳۰    
در بازار امروز یکشنبه 6 اسفند دلار با ثبات قیمت همراه شده و با قیمت 4476 تومان معامله گردید ولی سکه در مسیر صعودی قرار گرفت به طوریکه سکه امامی با 20 هزار تومان افزایش به قیمت 1میلیون و 530 هزار ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
معاون گردشگری کشور از دستور ویژه رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای کنترل قیمت سفرهای نوروزی خبر داد و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۶    
وزیر پیشین اطلاعات فاش کرد که زهرا کاظمی به تشخیص وزارت اطلاعات دولت اصلاحات جاسوس شناخته نشد اما اصرار سعید مرتضوی بر جاسوسی او، نهایتا مرگ این شهروند ایرانی - کانادایی را رقم زد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۳    
گروه ویژه اقدام مالی (Financial Action Task Force – FATF) در سال 1989 به ابتکار کشورهای عضو گروه جی 7 تشکیل شد تا بررسی هایی درباره وضعیت قوانین مبارزه با پول شویی در بازارهای مختلف مالی را در سرتاسر ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۳    
عواید حاصل از انتشار این اوراق صرف تامین مالی پروژه هایی در حوزه های: انرژی های تجدید پذیر، گردشگری سبز و مدیریت پسماندها خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۵:۰۳    
ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری بهمن در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن 96 مبلغ 65 میلیارد و 917 میلیون ریال کاهش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۵۷    
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به حادثه خیابان گلستان هفتم منطقه پاسداران گفت: با کمال تاسف عده ای قانون شکن و فرقه گرا و افرادی که تظاهر به دیانت می کنند آمدند و در خیابان پاسداران فاجعه آفریدند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۴۲    
بانک ملی ایران یک هزار و 274 صندوق اجاره ای را در سه شعبه خود در استان آذربایجان غربی افتتاح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۹    
مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر از رونمایی سرویس های جدید "همراه شهر" این بانک خبر داد و گفت:نسخه جدید دارای قابلیت های منحصر به فرد در حوزه پرداخت الکترونیک است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: تکیه دولت به اوراق مشارکت مناسب نیست و استفاده از آن، دولت را بدهکار می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی راه اندازی لیزینگ مسکن در سال آینده را محتمل خواند و گفت: ورود لیزینگ های بانکی به بخش مسکن می تواند موجب ورود خانه های خالی از سکنه به بازار شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۳۰    
عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران اعتبار و خوش نامی این بانک در فضای داخل و خارج کشور را درخشان توصیف کرد و گفت اهمیت این بانک در اقتصاد کشور مشخص است و اعتبار و خوش نامی آن مدیون روند رو به جلوی حرکت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۷    
مدیر شعب منطقه مرکزی گفت: بانک سپه رتبه نخست استان مرکزی را در پرداخت تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط طی سال جاری به خود اختصاص داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۷    
بانک ملی ایران با توجه به افزایش سطح عملیات بانکی در ایام پایانی سال، به منظور ارتقای سطح ایمنی کارت ها و در ادامه توصیه های قبلی این بانک مبنی بر رعایت نکات ایمنی در خصوص نگهداری و کاربری کارت ها به ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۲۴    
شعبه فولاد خوزستان تاکنون توانسته است 95% اعتبارت اسنادی ریالی صادراتی از معاملات ریالی شرکت فولاد خوزستان را به نحو احسن پوشش دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۲    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی آخرین اقدامات برای تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسات مالی با حضور رئیس بانک مرکزی در جلسه فردای این کمیسیون خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۹    
بانک مرکزی فیلیپین برای جلوگیری از سقوط بیشتر پول این کشور به فروش ذخایر دلار خود روی آورده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۶    
در میدان مقابله با گرانی دلار دو بخش شبکه بانکی و نظام تولیدی ضربه پذیر هستند. دولت باید با کنار گذاشتن تسکین های موقت برای اقتصاد و انجام اصلاحات ساختاری از این دو بخش حمایت کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۶    
در چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر به تصویب رسید که به خبرنگارانی که از طرح ترافیک استفاده نکنند کارت بلیط یک ساله رایگان حمل ونقل عمومی داده می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۳    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بودجه سازمان بیمه سلامت برای سال آینده تفاوتی نکرده و مشکلات مان پابرجاست و من واقعا نگرانم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۰    
خزانه دار و نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در مورد گزارش حساب های درآمد و هزینه شهرداری تهران در دی ماه گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۰    
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اعزام کارشناسان ایران به جلسه مشترک با پاناما، چین و هنگ کنگ درباره حادثه آتش سوزی سانچی گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۰    
بر اساس آمارهای منتشر شده تا پایان سال 2017، کشورهای آمریکا، آلمان و ایتالیا به ترتیب در رده های اول تا سوم دارندگان بزرگترین ذخایر طلای جهان قرار گرفته اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۷    
درحالی پایگاه خبری وزارت راه یک روز پس از سقوط ATR به نقل از زارعی نماینده مجلس گفته بود مسافران هواپیمای آسمان بیمه بودند که وی گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۴    
عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با تشریح جدیدترین جزئیات بررسی سانحه نفتکش سانچی، گفت: هفته آینده تیم کارشناسی ایرانی برای برگزاری جلسه مشترک با کشورهای ذی نفع به چین سفر می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۵    
وزیر ارتباطات روز گذشته بار دیگر با صراحت و شجاعت از گزارشی مبنی بر نقض حریم خصوصی برخی مشترکان تلفن همراه در کشور پرده برداشت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۷    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه 6 اسفند ماه 96 با کاهش 96 واحدی روی رقم 98 هزار و 80 واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۱    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکل دو شرکت تعاونی اعتباری ولیعصر (عج) رباط کریم و بهارستان اموال آنها شناسایی و خط اعتباری براساس دارایی های آنها گشایش می یابد تا پرداخت سپرده هااز مبالغ ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۲    
اعضای کارگری و کارفرمایی شورای عالی کار در ادامه اعتراض به مصوبه واریز منابع تامین اجتماعی نزد خزانه داری، در جلسات 3 جانبه شرکت نمی کنند و خواستار مخالفت شورای نگهبان با این مصوبه هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۹    
رئیس کمیسیون حمل ونقل و عمران شورای شهر تهران با اشاره به اصلاح لایحه طرح ترافیک گفت: در مورد خبرنگاران نیز لایحه را اصلاح کردیم و به کف قیمت آمدیم و 90 درصد تخفیف محاسبه خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۹    
بانک کشاورزی در سامانه همراه بانک خود، خدمت منحصر به فرد و جدیدی را با عنوان فعال سازی و مدیریت همراه بانک بدون مراجعه به شعب ارائه کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۹    
دخل و خرج بودجه با هم تطابق ندارد و 16.7 هزار میلیارد تومان استقراض از بانک مرکزی به عنوان تنخواه خزانه صورت گرفته؛ تراز عملیاتی 6 ماهه نیز معادل 50.7 هزار میلیارد تومان منفی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۰    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مصوبه شورای اسلامی شهر یزد، در خصوص دریافت عوارض تمدید پروانه ساختمان را باطل کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۰    
افزایش قیمت بیت کوین در سال 2017 منجر به سرمایه گذاری تعداد زیادی از افراد و شرکت ها برای خرید ارزهای مختلف دیجیتال شد، اما حالا مشخص شده که بازار ارزهای دیجتال چالش های جدی نیز دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۰    
مدیر عامل بورس کالا گفت: ارزش معاملات بازار سرمایه ایران در 10 ماه سال جاری 87 هزار و 900 میلیارد تومان بوده است که از نظر ارزش کل 48 درصد افزایش داشته و رکورد خیلی خوبی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۰    
بر اساس دستور العمل جدید سازمان مالیاتی، شرایط تشخیص مودیان خوش حساب جهت پرداخت مالیات 4 درصد علی الحساب واردات کالا، اصلاح شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۳۰    
این هفته قیمت خودروهای وارداتی در بازار تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۷    
استاد اقتصاد بین الملل دانشگاه اصفهان گفت: با توجه به اینکه در آستانه شب عید قرار داریم تقاضا برای مسافرت های خارجی بیشتر خواهد شد و پیش بینی می شود نرخ دلار با اختلاف بالاتری نسبت به کانال ارزی در ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۷    
یک کارشناس بازارسرمایه معتقد است کاهش سود سپرده های بانکی سبب شد قسمتی از منابع از بازار پول به بازار ارز برود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۲۱    
شایعاتی منتشر شده است که احتمالا شبکه اجتماعی سامسونگ تحت عنوان Uhssup در اختیار کاربران گوشی های این برند کره ای قرار خواهد گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۶    
پس از گذشت حدود دو سال از توافق کاهش تولید نفت بین اعضای اوپک و غیراوپک با هدف متعادل کردن بازار، به نظر می رسد این متحدان نفتی درحال تدوین سناریوی جدیدی برای در دست گرفتن و کنترل بازار هستند تا با ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۷    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با صدور بیانیه ای رسانه ای به تشریح تصمیمات متخذه در خصوص کشورمان در اجلاس اخیر گروه ویژه اقدام مالی پرداخت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۵۴    
آخرین وضعیت رسیدگی به وضعیت سپرده گذاران موسسه منحل شده "آرمان" از تعیین تکلیف حدود 280 هزار سپرده گذار حکایت دارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۱    
غلامحسین شافعی، رئیس اتاق ایران می گوید به باور صاحبنظران و فعالان اقتصادی، بالا رفتن ناگهانی نرخ ارز، اتفاقی قابل پیش بینی بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۹    
قائم مقام بانک ملت به مردم توصیه کرد که برای جلوگیری از افزایش تراکنش های ناموفق در ایام شب عید خریدها را به ساعات پیک که بین 10.30 صبح تا 13.30 و ساعت 16 تا 19 عصر است منتقل نکنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۶    
مدیرعامل بورس کالا اعلام کرد: از ابتدای فعالیت های بورس کالا تا پایان دوره 11 ماهه سال 1396، ارزش بورس کالا با رسیدن به 103.500 میلیارد تومان به یک رکورد تاریخی دست پیدا کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۰    
وزارت اقتصاد: باقیمانده سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 شرکت های سرمایه پذیر مربوط به کارگران فصلی و ساختمانی امروز یکشنبه واریز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۰    
کمیسیون رقابت، خصوصی سازی و سلامت اداری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نشست اخیر با حضور رئیس پارلمان بخش خصوصی پیشنهاداتی در مورد اصلاح وضعیت صنعت بیمه ارائه داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۸    
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: نماد دو بانک صادرات و پارسیان در صورت تکمیل اطلاعات قبل از سال جاری باز می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۸    
پیش بینی ها از گزارش بانک مرکزی حاکی از آن است که نرخ تورم در پایان سال جاری در سطح تک رقمی باقی خواهد ماند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۴۸    
حسن نیت ایران در ابهام زدایی از فعالیت های اقتصادی هر چند که به تعلیق کشور از لیست سیاه گروه اقدام مالی منجر شد اما تفاوت در نوع نگاه به برخی از مسائل ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: بانک ها اراده کرده اند که اشتغال فراگیر را ناکام گذاشته و مردم را سرگردان کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۳۰    
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:دولت اعلام می کند نرخ تورم کمتر از 10درصد بوده بنابراین میزان افزایش قیمت دلار باید در این حدود باشد که بر این اساس قیمت دلار ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۵    
رسانه های ترکیه از برنامه مقامات این کشور برای بررسی طرح ایجاد ارز مجازی ترک کوین به پشتوانه صندوق ذخیره ملی شان خبر دادند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۵    
تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در بهمن ماه سال 1396 ، به 18.4 هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 17.7 درصد افزایش نشان می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۴    
رئیس بانک مرکزی در پاسخ به این سوال که قیمت تعادلی از نظر بانک مرکزی چه نرخی است؟ اظهار داشت: به هیچ وجه ما نرخی را اعلام نمی کنیم ولی این موضوع را دنبال می کنیم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۴    
نوسازی تاکسی های ون برای اولین بار پس از ده سال با تسهیلات 60 میلیونی و یارانه 20 میلیون تومانی از سوی سازمان تاکسیرانی تهران انجام می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
عرضه سکه بهار آزادی از طریق برگزاری حراج در بانک کارگشایی ازجانب بانک مرکزی ادامه خواهد داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
مسعود نیلی دستیار اقتصادی رییس جمهوری: شرایط سیاسی و اقتصادی ما شرایط خیلی پیچیده و در حال تغییر است. تغییرات خواسته و ناخواسته ای اتفاق می افتد که سبب می شود دایم تحلیل ها تغییر کند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
امید می رود در صورت منطقی بودن سیاست گذار ارزی و قانع شدن به کنترل هیجانات و نه رسیدن به سطح خاصی از قیمت، این موفقیت ادامه یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
تغییرات نرخ ارز، مهمترین فاکتور تجارت خارجی هر کشور است؛ با این حال، نقش آفرینی این شاخص بر صادرات و واردات، همیشه یکسان نیست و می تواند گاه آهنگی افزایشی و گاه آهنگی کاهشی به مبادلات تجاری کشور بدهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قاچاقچی طلا که در مرز رازی خوی دستگیر شده بود، علاوه بر ضبط مال به پرداخت یک میلیارد و 372 میلیون ریال جریمه محکوم شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۰    
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک ، صفحه نخست روزنامه های استانی را هر روز قبل از پنج صبح اینجا ببینید خبرجنوب ابتکار جنوب اصفهان امروز اصفهان زیبا افسانه البرز فردا ...