جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۲:۳۰Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 12 اسفند 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 1 اسفند 1396 دنیای بانک 2 اسفند 1396 دنیای بانک 3 اسفند 1396 دنیای بانک 4 اسفند 1396 دنیای بانک 5 اسفند 1396 دنیای بانک 6 اسفند 1396 دنیای بانک 7 اسفند 1396 دنیای بانک 8 اسفند 1396 دنیای بانک 9 اسفند 1396 دنیای بانک 10 اسفند 1396 دنیای بانک 11 اسفند 1396 دنیای بانک 12 اسفند 1396 دنیای بانک 13 اسفند 1396 دنیای بانک 14 اسفند 1396 دنیای بانک 15 اسفند 1396 دنیای بانک 16 اسفند 1396 دنیای بانک 17 اسفند 1396 دنیای بانک 18 اسفند 1396 دنیای بانک 19 اسفند 1396 دنیای بانک 20 اسفند 1396 دنیای بانک 21 اسفند 1396 دنیای بانک 22 اسفند 1396 دنیای بانک 23 اسفند 1396 دنیای بانک 24 اسفند 1396 دنیای بانک 25 اسفند 1396 دنیای بانک 26 اسفند 1396 دنیای بانک 27 اسفند 1396 دنیای بانک 28 اسفند 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۶    
نشست هم اندیشی تحولات اخیر در گزارش حسابرس با حمایت بانک مهر اقتصاد و همکاری سازمان های حسابرسی و بورس ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
طی سفر هیئت دولت به استان هرمزگان، مهدیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به استان هرمزگان عزیمت نمودند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۴    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت:توسعه فرهنگ همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی سه رسالت مهم این بانک به شمار می رود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۵:۰۰    
رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی گفت: مجرمان سایبری با ترفند حراج در فضای سایبر به دنبال طمعه و شکار رمزهای عبور و اطلاعات مهم بانکی خریداران کادو برای روز زن یا مادر هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۳    
طرح کیف پول مدتهاست اجرا نمی شود و همه مبالغ تشویقی پرداخت شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۰    
شماره جدید ماهنامه دانا با محوریت سوانح رانندگی و آسیب های اجتماعی منتشر شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۴    
رئیس سازمان صدا وسیما اظهار کرد که شبکه تازه تاسیس ایران کالا به صورت رایگان به صنایع کوچک و متوسط و دانش بنیان کمک می کند تا محصولات خود را معرفی کنند و در بازار فروش نیز از آنها حمایت خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۲    
شورای عالی اشتغال پس از تشکیل جلسه به ریاست رییس جمهور، تصمیماتی برای ایجاد اشتغال در سال 97 اتخاذ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۵    
شرکت نوین مهر92 به نیابت از سوی بانک کشاورزی و به وکالت از شرکت خدمات پشتیبانی مهر78 ، در نظر دارد املاک مازاد مدیریت شعب بانک در تهران-بزرگ را از طریق مزایده عمومی به فروش برساند .
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۱۵    
عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه حمایت از تجارت خارجی کشور وظیفه اصلی بانک هاست، گفت: سیاست این بانک در عراق ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۹    
باشگاه کودک و نوجوان بانک کشاورزی در اجرای رسالت و ایفای مسئولیت اجتماعی و ارزش آفرینی برای کودکان ونوجوانان، جشنواره شکوفایی را از 15 اسفند ماه سال جاری آغاز می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۳    
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران از افزایش 3 درصدی منابع و کاهش مطالبات معوق در زمان تقریباً یک ماهه حضور دکتر صیدی در کسوت مدیر عاملی این بانک خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۳    
بانک سینا جایزه امنیت دسترسی آسان در خدمات بانکداری الکترونیک را دریافت کرد و همچنین نشان طلایی برترین روابط عمومی خلاق، توانمند و توسعه محور در حوزه بانکداری شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۴۵    
مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بانک ایران زمین، رأس ساعت 10 روز چهارشنبه مورخ 23 اسفندماه 1396 در محل هتل المپیک تشکیل می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۳۹    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا ضوابط سابق کسرخدمت ایثارگری را برای واجدین شرایط تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۴    
روابط عمومی وزارت نفت در اطلاعیه ای اعلام کرد: ازمون استخدامی وزارت نفت تا انجام هماهنگی های لازم برای برگزاری آزمون جدید لغو شد و آغاز عودت هزینه پرداخت داوطلبان از 22 اسفند صورت می گیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۴    
روابط عمومی آسان پرداخت پرشین خبر پاداش میلیاردی مدیرعامل آپ را تکذیب کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۵۳    
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در نامه ای از وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی برای حمایت از تسهیلات دهی به شرکت های دانش بنیان تشکر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۸    
سقف برداشت از خودپردازهای بانک رفاه با مجوز بانک مرکزی، برای کارت های این بانک از 25 اسفندماه سال جاری تا 15 فروردین به 500 هزار تومان افزایش می یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۳۲    
یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای تهران - یاسوج گفت که جعبه سیاه تحویل دادستانی می شود و نماینده کمیسیون اصل 90 هم بر مراحل بازخوانی آن نظارت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۲۰    
انتشار اخباری درباره دستبرد یک سارق اینترنتی به اطلاعات بانکی برخی شهروندان، بهانه ای شد برای زیر سؤال بردن شاخص های امنیت سایبری سایت های بانکی و ....
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۱۷    
همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش تقاضای ارز مسافری، به شمار جمعیت حاضر در صف های خرید ارز دولتی اضافه شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۸    
سود سالانه تجمعی شرکت های بیمه لیست شده در بازارهای مالی امارات متحده عربی از 900 میلیون درهم در سال 2016 به 1.4 میلیارد درهم (381 میلیون دلار) در سال 2017 افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۵    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مقررات جدیدی برای ارائه خدمات محتوایی پیامکی تصویب کرد که بر مبنای این مصوبه، ارسال پیامک بدون اخذ اجازه قبلی از مشترک توسط اپراتورها ممنوع شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان از بررسی و اعلام غیر رسمی 26 مورد ایراد این شورا نسبت به لایحه بودجه 1397 کل کشور خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۶:۰۵    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه بررسی ها برای کسانی که از وب سایت ها در جهت ارزکاوی استفاده می کنند، ادامه دارد، گفت: با متخلفان این فرآیند برخورد جدی صورت می گیرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۳    
در حالی که پس از راه اندازی صندوق مسکن یکم بارها اعلام شد سیاست دولت، تشویق به خرید مسکن از محل پس انداز است، شاهد افزایش وام از محل اوراق و درنتیجه گرانی مسکن بودیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۵۰    
علی صحرایی در خصوص دلیل عدم معامله مجدد بلوک بیمه آسیا گفت: هیچ کدام از خریداران نتوانستند شرایط سازمان بورس را احراز کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۴۴    
کنسرسیومی متشکل از صندوق بازنشستگی کشوری، موسسه صندوق بازنشستگی عشایر و روستائیان و صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی بلوک 17.34 درصدی سهام بیمه البرز را با قیمت 1047 ریال خرید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۸    
افرادی که در شرکت های کارگزاری مشغول به فعالیت هستند، افرادی خبره، با تجربه و آشنا به مسایل مالی هستند که نسبت به شرایط اقتصادی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۵    
معاون توسعه بازار فرابورس از انتشار اوراق دولتی با نرخ سود 20 درصد در چند روز آینده خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۳۲    
اساسنامه نمونه شرکت های بیمه برای اجرای آیین نامه حاکمیت شرکتی با توافق سازمان بورس و بیمه مرکزی به شرکت های بیمه ابلاغ شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۶    
اکثر کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز با اشاره به ابهامات اقتصادی و ضعف دلار آمریکا، افزایش قیمت طلا در هفته جاری را پیش بینی کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۳    
بازار ارز در ادامه روند روزهای اخیر با محدودیت در فروش مواجه است؛ شرایطی که باعث شده مقابل چند صرافی که فروشنده هستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۳۲    
دقت داستان این فیلم در به کارگیری مفاهیم بورس و سرمایه گذاری باعث شده است که این فیلم به عنوان یکی از فیلم های آموزنده ای که دانشجویان رشته های مالی، اقتصاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۹    
آن طور که مطالعات جدید بانک فدرال رزرو شیکاگو نشان می دهد، آمریکا کشوری با نرخ مالیات نسبتا کم به شمار می رود و در بین 35 کشور عضو سازمان توسعه و همکاری اقتصادی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۶    
پذیرش دارندگان اسناد حج تا 30 دی ماه 1385 که تا کنون اطلاعات خود را در سامانه حج ثبت نکرده اند از امروز آغاز شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۶    
ثبت سفارش برای واردات انواع لوازم خانگی از امروز با ثبت نمایندگی مجاز است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۲۶    
مصطفی امید قائمی با پیش بینی شرایط مثبت بازار سرمایه در سه ماه اول سال آینده گفت: به طور کلی سال 96 برای بازار سرمایه سال خوبی بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۷    
مدیر امور مالی بیمه دانا از واریز 422 میلیارد تومان خسارت به حساب بیمه شده های این شرکت از ابتدای دی ماه تا روز جاری خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۴    
وزیر آموزش و پرورش درباره تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان از ورود پلیس فتا به این موضوع و ردیابی و مشخص شدن سامانه پیامک و آی پی که توسط آن تخلف صورت گرفته خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۱    
پنجاه و هفتمین مجمع عمومی بانک مرکزی صبح فردا (یکشنبه سیزدهم اسفندماه) با حضور رئیس جمهوری در ساختمان این بانک برگزار می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۴:۱۱    
عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات بانک شهر در حمایت از مدیریت شهری گفت: این بانک مطمئن ترین بانک تخصصی برای شهرداری هاست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۵۶    
رئیس کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس در نامه ای به رئیس جمهور ضمن ارسال گزارش این کمیته در خصوص نوسازی مسکن روستایی، افزایش تسهیلات نوسازی و بهسازی به 30 میلیون تومان را پیشنهاد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۹    
از بسته ارزی که بانک مرکزی در هفته های اخیر به اجرا درآورد، انتشار اوراق گواهی سپرده ریالی با سود 20 درصد تمام شده است، ولی فروش اوراق سپرده ارزی و همچنین پیش فروش سکه و حراج آن ادامه دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۹    
در حالی که قیمت هر برگ از اوراق تسهیلات مسکن در هفته های گذشته حدودا 72 هزار تومان بود در این روزها قیمت هر تسه از 64 هزار تومان تا 68 هزار و 500 تومان شناور است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی مهدی قدمی معاون توسعه مدیریت و منابع، الله محمد آقائی – مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگوئی به شکایات، حجت اله صالحی- مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۲۰    
وزیر کار از توزیع سبد غذایی به 11 میلیون خانوار در هفته جاری خبر داد و گفت: برنامه ای داریم که طی آن، خانواده هایی که معیشت شان کفاف زندگی را نمی دهد، 80 درصد حداقل دستمزد سالانه را دریافت می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۱۴    
تازه ترین آمارها از عملکرد بازارها در 11 ماه امسال گویای این واقعیت است که رشد بازارهای سهام و مسکن در طول سال 96به شدت تحت تأثیر روند حرکت قیمت نفت در بازارهای جهانی بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۸    
در بازارهای فرابورس امروز شنبه 12اسفندماه با معامله 674میلیون ورقه به ارزش 272میلیارد تومان در 50هزار و 556 هزار نوبت، آیفکس 12 واحد ریزش کرد و در ارتفاع 1080واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۴۷    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه 12اسفندماه 96 با ریزش 573 واحدی در کانال 97هزار و 388واحد قرمز باقی ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۹    
نایب رییس مجلس، آخرین تصمیمات نمایندگان سران سه قوه برای رفع مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۲۳    
رئیس کل بانک مرکزی از ادامه رصد تراکنش های مشکوک بانکی برای برخورد با فعالیت های سوداگرانه در بازار ارز خبر داد و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۷    
برای برنامه ای به وزارت خارجه رفته بودیم که چشممان به محمد جواد ظریف افتاد. آن زمان کمال خرازی وزیر خارجه بود و ظریف معاون حقوقی و بین الملل ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۲:۱۴    
پایگاه خبری شبکه 'الجزیره' قطر روز شنبه نوشت: وزارت بنادر وحمل ونقل دریایی سومالی قرارداد مشارکت شرکت جهانی بنادر دبی، در راه اندازی بندر 'بربره' را لغو کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۹    
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از امضای سه قرارداد نفتی تا پایان سال 96 خبر داد و گفت: در قراردادهای جدید شرکت های برنده به مدت 20 سال بهره برداری میدان را بر عهده می گیرند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۶    
دومین جلسه دادگاه تجدیدنظر سعید مرتضوی در بخش تامین اجتماعی امروز شنبه در شعبه 68 دادگاه تجدیدنظر تهران برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۴    
نخستین تسهیلات طرح فراگیر اشتغال پایدار روستایی با حضور وزیر کار و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بندرعباس پرداخت شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۱    
رییس یکی از بانک های تهران سارق کارت های بانکی بازنشستگان را شناسایی کرد و با تماس با کلانتری محله مورد نظر سارق را به دام انداخت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۱    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را در هفته منتهی به چهارم اسفند ماه اعلام کرد که براساس آن قیمت 2 گروه افزایش، 4 گروه کاهش و 5 گروه ثابت ماند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۸    
سود سالانه شرکت های بیمه ای امارات متحده عربی در سال گذشته میلادی با بیش از 380 میلیون دلار به کار خود پایان داد که رکوردی جدید محسوب می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۲    
کنگره مکزیک لایحه قانونمند کردن بخش فین تک را تصویب کرد که ایجاد رقابت در میان بانک ها را به همراه خواهد داشت و مقدمه ای برای مدل بانکداری باز محسوب می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۳۲    
معاون وزیر اقتصاد تغییر در مقررات و توافق با بانک مرکزی در زمینه ارایه اسناد خرید و فروش ارز بالای 5 هزار دلار را منوط به شرایط اقتصادی کشور در سال آینده دانست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۴    
یکی از دغدغه های همیشگی فعالان اقتصادی کشورمان، اطمینان خاطر از دسترسی به منابع ارزی ناشی از صادرات است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۵۶    
بیمه آسیا در گزارش 11 ماهه خود اعلام کرده است که 30 هزار و 429 میلیارد ریال حق بیمه به 5 میلیون و 367 هزار نفر فروخته است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۷    
مدیرعامل لیزینگ پاسارگاد با انتقاد از عدم برخورد با لیزینگ های غیرمجاز گفت: حدود 400 لیزینگ غیرمجاز به دلیل آن که چارچوب ها و مقرراتی که لیزینگ های مجاز ملزم به آنها هستند را رعایت نمی کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۸    
وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد رشد اقتصادی آمریکا در سه ماهه چهارم سال 2017، ضعیف تر از نرخی بود که در ابتدا برآورد شده بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۸    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خرم دره گفت: اعطای فرزندخواندگی به اشخاص دارای شرایط مختلفی است که باید رعایت شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که اپلیکیشن پیام رسان اسکایپ از این پس برروی گوشی های هوشمند با نسخه های قدیمی و قبلی سیستم عامل اندروید هم کار می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۳۲    
رییس فدراسیون واردات ایران ضمن انتقاد از ممنوعیت ثبت سفارش با دلار آمریکا گفت: بیش از 85 درصد واردات کشور در زنجیره تولید محصولات داخلی و صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد و هرگونه نوسانی در واردات ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۶    
مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با ارائه تسهیلات 500 میلیون تومانی با بهره کم زمینه حمایت از ناشران، مولفان و فعالان فرهنگی فراهم می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۳    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران با بیان اینکه آمارهای تجارت خارجی اکنون که نیمه اسفند هستیم هنوز آمار تجارت خارجی اعلام نشده است، گفت: رشد واردات نگران کننده نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۲۳    
مدیرعامل بانک شهر گفت: با پرداخت تسهیلات کم بهره یک میلیارد تومانی و مشارکت در توزیع بن کتاب به عنوان مهمترین حامی رویدادهای فرهنگی از جمله نمایشگاه کتاب برای رونق فرهنگ مطالعه هستیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۷    
وزیر اسبق بازرگانی گفت: رایزنان اقتصادی به عنوان بازوی اقتصاد و سیاست کشور باید در حوزه ی سیاسی دارای اختیار و اعمال قدرت باشند اما این مهم تا امروز مغفول واقع شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۴    
بلوک 17.34 درصدی سهام بیمه البرز و بلوک 18.84 درصدی سهام بیمه آسیا برای دومین بار در یک ماه گذشته دوباره روی میز بورس می رود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۴    
قیمت هر بشکه نفت برنت در پایان معاملات دیروز با 54 سنت، معادل 0.9 درصد افزایش به 64 دلار و 37 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۴    
بانک مسکن با تشریح 10 اقدام تأثیرگذار بانکی از جمله توانمندسازی مردم برای ورود به بازار مسکن طی 5 سال اخیر از فروش اقساطی یک میلیون و 800هزار مسکن مهر تا پایان دی ماه امسال خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۱    
یک مقام مسئول جزئیات برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۸    
بر اساس مطالعات بانک جهانی، بخش عمده یارانه های برق در کشورهای آمریکای مرکزی عملاً به خانوارهایی تخصیص می یابد که از درآمد بالایی برخوردارند و نیازی به این یارانه ها ندارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۵    
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی استان تهران از پرداخت عیدی معلولان تحت پوشش بهزیستی استان تهران تا 20 اسفند خبر داد و کفت: 48 هزار نفر امسال عیدی دریافت خواهند کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۱۰:۰۲    
بررسی ها نشان می دهد با اجرای طرح "اعاده اموال نامشروع مسئولان" امکان بازگشت حداقل 15 هزار میلیارد تومان به خزانه کشور وجود دارد که می تواند صرف کاهش فقر و اشتغال جوانان شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۹    
رئیس مجمع واردات با انتقاد از تصمیم یک باره و ناگهانی دولت در ممنوعیت ثبت سفارش با دلار گفت: تغییر نوع ارز در ثبت سفارش، با هر دلیلی که بخواهد پیاده سازی شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۴    
اصولاً لغت ورشکستگی در قوانین کشورهای خارج مفهومی دارد که در ایران این مفهوم را از دست داده است. وقتی سرمایه فرد یا شرکتی در حد بدهی هایش نیست، به این معنی است که کسری دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۸    
تازه ترین آمارها نشان می دهد چین همچنان بزرگترین وارد کننده نفت خام در جهان است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۰    
مدیر علمی طرح جامع مسکن کشور با بیان اینکه بازار مسکن در حال جبران عقب ماندگی در دوران رکود است، گفت: افزایش قیمت مسکن تا حد 30 درصد در سال آینده بعید است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۸    
رییس جامعه هتلداران ایران اعلام کرد: برنامه ای برای گران تر شدن نرخ اقامت وجود ندارد و قیمت هتل های کشور تا مهر ماه سال 97 افزایش نمی یابد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اعلام آخرین وضعیت تدوین گزارش آثار و تبعات الحاق به FATF تاکید کرد: از شفافیت مالی استقبال می کنیم، اما فشارهای سیاسی FATF را نمی پذیریم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۹:۰۹    
کلید گشایش برای رشد و رونق درون زا منطبق با اهداف اقتصاد مقاومتی، از حوزۀ پولی-بانکی می گذرد؛ چراکه این، مهمترین تهدید اقتصاد ملی و در عین حال مهمترین فرصت قابل بهره برداری به شمار می رود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۲:۳۰    
وزیر اقتصاد به ابهام ها درباره اینکه چه فردی در کابینه فرمانده اقتصاد است، پاسخی داده که مشخص است که نه ولی الله سیف، نه محمد باقر نوبخت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۱:۴۵    
روزنامه خراسان خبر داد: پس از بررسی های مقدماتی و اتهامات مطرح شده درباره موقوفه خواری حدود چهار هزار و 900 هکتاری در شهرستان بردسکن و با توجه به اهمیت ماجرا و تایید قضات دادگاه تجدیدنظر ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۱:۳۹    
مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز این روزنامه نوشت: ادامه حصر، نادرست است ولی نادرست تر از آن ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۱:۳۶    
مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد می گوید:اینکه درفضای مجازی خبری از ورشکستگی یکی از بانک ها منتشر شد به هیچ عنوان صحت ندارد ...