سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۰۷:۲۹Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 19 اسفند 1396 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 31 فروردین 1396 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1396 دنیای بانک 31 خرداد 1396 دنیای بانک 31 تیر 1396 دنیای بانک 31 مرداد 1396 دنیای بانک 31 شهریور 1396 دنیای بانک 30 مهر 1396 دنیای بانک 1 آبان 1396 دنیای بانک 30 آذر 1396 دنیای بانک 30 دی 1396 دنیای بانک 30 بهمن 1396 دنیای بانک 1 اسفند 1396 دنیای بانک 2 اسفند 1396 دنیای بانک 3 اسفند 1396 دنیای بانک 4 اسفند 1396 دنیای بانک 5 اسفند 1396 دنیای بانک 6 اسفند 1396 دنیای بانک 7 اسفند 1396 دنیای بانک 8 اسفند 1396 دنیای بانک 9 اسفند 1396 دنیای بانک 10 اسفند 1396 دنیای بانک 11 اسفند 1396 دنیای بانک 12 اسفند 1396 دنیای بانک 13 اسفند 1396 دنیای بانک 14 اسفند 1396 دنیای بانک 15 اسفند 1396 دنیای بانک 16 اسفند 1396 دنیای بانک 17 اسفند 1396 دنیای بانک 18 اسفند 1396 دنیای بانک 19 اسفند 1396 دنیای بانک 20 اسفند 1396 دنیای بانک 21 اسفند 1396 دنیای بانک 22 اسفند 1396 دنیای بانک 23 اسفند 1396 دنیای بانک 24 اسفند 1396 دنیای بانک 25 اسفند 1396 دنیای بانک 26 اسفند 1396 دنیای بانک 27 اسفند 1396 دنیای بانک 28 اسفند 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1396 
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۴    
وزارت اقتصاد با برشمردن 4 چالش بزرگ اجرای کامل قوانین مالیاتی در ایران از جمله فرارهای گسترده مالیاتی و معافیت های غیرهدفمند؛ اولویت های اصلی تحقق تحول مالیات در سال 97 را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۱    
کاردار سفارت هندوستان با بیان اینکه هیچ مشکلی برای پرداخت پول فروش نفت ایران وجود ندارد و در حال حاضر به صورت یورو پرداخت می شود، گفت: هیچ مشکلی برای حسابهای بانکی ایرانیان در هندوستان ایجاد نشده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۵    
معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: نظام بروکراسی در راستای بهبود فضای کسب و کار، نیازمند تحول جدی است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۰    
معاون بیمه ای تامین اجتماعی: درصدد گسترش پوشش بیمه ای جدید برای 9 گروه شغلی در فضای کسب و کار مجازی و مشاغل نوپا (استارت آپ ها)هستیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۷    
اجرای حرکات نمایشی چند دختربچه در برج میلاد با حضور شهردار تهران، واکنش هایی را در پی داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۲    
زنگ خطر در بازار ها به صدا درآمد.مطابق آمار ها حجم سرمایه گذاری های پرریسک در مقابل کم ریسک ها در حال افزایش است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۲    
همزمان با خجسته زادروز حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها)، با برپایی آیینی شکوهمند توسط بانک صادرات ایران از مقام شامخ مادر و روز زن تجلیل شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۶    
وزیر اقتصاد با اشاره به مذاکرات انجام شده با دولت و بانک های روسیه، برای انجام مبادلات تجاری با پول های ملی دو کشور، از ضرورت و قابل تعمیم بودن این امر به همه کشورهای منطقه اوراسیا خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۹:۵۷    
حسابرس و بازرس قانونی صرافی فراز اعتماد وابسته به پست بانک از ابهام در وصول مطالبات ارزی این صرافی خبر داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۲    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک دی در حالی امروز با حضور بیش از 77 درصد صاحبان سهام برگزار شد، که این بانک وابسته به بنیاد شهید با زیان سنگین 1 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۵    
در بازارهای فرابورس امروز شنبه 19 اسفندماه با معامله 280میلیون ورقه به ارزش 903میلیارد تومان در 33هزار نوبت، آیفکس 4.2 واحد رشد کرد و در ارتفاع 1084واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۲۰    
بانک گردشگری به منظور رفاه حال مشتریان و خدمت رسانی بهتر به عموم مردم ایران، شعب کشیک برای ایام پایان سال و تعطیلات نوروز در نظر گرفته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
دیدار خیرخواهانه فوتسال به نفع کودکان سرطانی به میزبانی بانک تجارت بین تیم های ستارگان فوتسال ایران و منتخب حامیان کودکان سرطانی همدان برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
ایام و ساعات کاری شعب کشیک بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)،جشن توانمند سازی 1300 خانواده تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با حضور دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۱۷    
بانک ملی ایران در راستای حمایت از طرح های تامین مالی بزرگ کشور، در دی و بهمن ماه امسال تامین مالی پنج فقره طرح را از منابع داخلی خود مصوب کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۵    
با رأی هیات عمومی دیوات عدالت اداری شرط پایتخت نشینی در آزمون استخدامی معاونت علمی ریاست جمهوری ممنوع شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۵    
بانک گردشگری به عنوان بانک منتخب جهت توزیع اسکناس نو ویژه عید نوروز انتخاب شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۳    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن از تداوم رونق در بازار معاملات مسکن در سال 97 خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۳    
مدیر امور حقوقی و انتظامی سازمان بورس و اوراق بهادار، از صدور قرار وثیقه 125 میلیارد تومانی برای هر یک از اعضای هیات مدیره شرکت کنتورسازی خبر داد و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۳    
نوسانات نرخ ارز در چند ماه گذشته، تهدیدی برای افزایش نرخ تورم محسوب می شد، به رغم این کارشناسان اقتصادی معتقدند با هدایت سرمایه ها به سمت تولید، می توان تورم تک رقمی را در سال 97 هم تمدید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1397 مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون 10 ایراد مجدد شورای نگهبان در مصوبه بودجه سال آینده کل کشور را بررسی و اصلاح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: چشم انداز اقتصادی سال آینده کشور امیدبخش است و بالغ بر 126 هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی با مشارکت صندوق توسعه ملی و بانک های بخش خصوصی در نظر گرفته ایم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۳    
با همکاری به عمل آمده با اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شعب منتخب بانک رفاه در تهران نسبت به توزیع و تامین اسکناس نو مورد نیاز هموطنان اقدام می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۳    
مدیرعامل صندوق ضمانت صنایع کوچک : در صورت افزایش نیافتن سرمایه صندوق، زمینه ای برای فعالیت و حمایت گستره تر از صنایع کوچک نخواهیم داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۷    
فروش دلار و یورو که در روزهای اخیر با محدودیت مواجه بود، در بازار امروز با شرایط جدیدی همراه شده و فروش این دو ارز صرفا با ارائه مدارک سفر امکان پذیر است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۴    
شرکت آمازون برای تاسیس بانک خود با جی پی مورگان چیس وارد مذاکره شده و انتظار می رود که ظرف 5 سال آینده بیش از 70 میلیون مشتری را جذب کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۵۴    
با وجود اینکه بانک مرکزی هنوز گزارشی در رابطه با عملکرد بانک ها در انتشار اوراق گواهی سپرده ریالی 20 درصد منتشر نکرده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه امیدوار هستیم تعداد مستاجران در سال آینده بیشتر نشود، گفت: رشد تقاضا برای مسکن در فصل اجاره موجب بحران میان مالک و مستاجر می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
در آستانه عید نوروز 10 شعبه منتخب بانک ایران زمین، در شهر تهران به مشتریان پول نو می دهند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به وکیوم سکه های یک گرمی که از فروشگاه های مجاز خریداری می کنید دست نزنید چون ارزش آنها پایین می آید.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
موسسه ملی تحقیقات اقتصادی و اجتماعی انگلیس اعلام کرد رشد این کشور در سه ماهه منتهی به فوریه به 0.3 درصد کاهش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
موسسه رتبه سنجی " مودیز" رتبه اعتباری ونزوئلا را به "c" تنزل داد و اعلام کرد سرمایه گذاران در اوراق قرضه این کشور باید خود را آماده مواجهه با زیان های هنگفت کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
معاون بورس تهران معتقد است که بالا یا پایین آوردن نرخ های بهره بدون ریسک برای کسب و کارها باید قبل از اعمال، بهتر تحلیل شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۹    
همان طور که انتظار می رفت رییس جمهور آمریکا با وجود مخالفت جمهوری خواهان و سایر کشورها، پنج شنبه گذشته تعرفه 25 درصدی برای واردات فولاد و تعرفه 10 درصدی برای واردات آلومینیوم را تصویب کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۶    
بانک آینده با شعار حامی فرهنگ و تمدن جهانی بازدید رایگان از نمایشگاه "لوور در تهران" را به عنوان هدیه نوروزی به مشتریان خود اهدا می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۳    
پوشش بیمه ای زلزله در کرمان با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ایران، استاندار و جمعی از مسئولان این استان برای نخستین مرتبه در کرمان رونمایی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۷    
به نظر می رسد توتال، سدشکن امضای قرارداد توسعه میادین نفتی و گازی ایران، با همه فراز و نشیب هایی که شرایط سیاسی جهان و سیاست های آمریکا ایجاد کرده همچنان به راه خود برای توسعه فاز 11 پارس جنوبی ادامه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۴    
دبیر کانون بانک های خصوصی و موسسات اعتباری از اعتراض بانک ها نسبت به اقدام سازمان امور مالیاتی در اخذ مالیات از دارایی های مازاد خبر داد و گفت: قرار شد با وزیر اقتصاد و سازمان امور مالیاتی مذاکره شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
یک استاد اقتصاد دانشگاه گفت:متاسفانه انتشار اوراق و گواهی سپرده در شرایط اقتصاد کنونی که از بالا بودن نرخ سود رنج می برد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه 19 اسفندماه 96 با کاهش 265 واحدی روی رقم 96 هزار و 594 واحد ایستاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۲    
شهردار تهران با تاکید بر اینکه بیشتر ساختمان های تهران در مقابل زلزله 6.5 ریشتری مقاوم هستند از طراحی رباتی در شهرداری برای آموزش نحوه برخورد در زمان وقوع زلزله خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۲    
نشست نایب رئیس هیات مدیره بانک ملت با مدیرعامل آتیه سازان حافظ برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۸    
با توجه به گستردگی محدوده تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی می توان گفت به نوعی کلیه اقشار جامعه اعم از کارفرمایان، پیمانکاران، مهندسین ناظر - طراح و محاسب، تولیدکنندگان، پزشکان و پیراپزشکان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
معاون نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار و با سیاستهای دولت مبنی بر جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۵    
تفاوت بنیادی بین تابلوی فرعی و تالار اصلی بورس به تفکیک شرکت های نقد شونده و غیر نقد شونده مربوط می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۴۲    
رییس کمیسیون بازار پول اتاق ایران با بیان اینکه توقف ثبت سفارش با دلار باید زودتر انجام می شد، گفت: استفاده از مکانیسم های تسویه چندجانبه یا پیمان های پولی می تواند جایگزین دلار شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۹    
رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای از تخفیف 15 تا 20 درصدی میوه برای تنظیم بازار شب عید خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۹    
بانک مرکزی چین در پروژه ای جدید برای تسریع در بین المللی شدن یوآن، دسترسی بازارهای مالی این کشور را به سرمایه گذاران خارجی افزایش می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۹    
بانک مرکزی خلاصه نتایج گزارش هفتگی متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را در هفته منتهی به 11 اسفند ماه اعلام کرد که طی آن قیمت 6 گروه از جمله برنج و گوشت قرمز ثابت بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۳    
بانک شهر زمان برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام خود را اعلام کرد که بر این اساس شرکت بانک شهر مجمع عمومی عادی سالیانه خود را روز یکشنبه 27 اسفند ماه 96 برگزار می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۸    
پژوهشگران به تازگی اعلام کرده اند بدافزارهایی که توسط روبات ها منتشر می شوند، از خطرآفرینی بسیار بالاتری برخوردار خواهند بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۸    
یک پایگاه خبری آمریکایی به نقل از یک منبع ایرانی مدعی شد که وزارت خزانه داری آمریکا مجوز لازم برای فروش چند هواپیما از یک شرکت کانادایی به ایران را صادر کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۶    
بهمن ماه امسال تولید انواع خودرو به طور میانگین 5.6 درصد افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۳    
دبیر ستاد تنظیم بازار از ممنوعیت هر گونه افزایش قیمت کالا ها و خدمات تا پایان فروردین 97 خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۳    
معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا،ضوابط و مقررات خروج از کشور برای مشمولان غیر غایب در ایام نوروز را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۳    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار : دستورالعمل بازگشایی نمادها تعداد نمادهای بسته در بورس را کاهش داد و در سال های آینده شرایط بهتر می شود تا سهامداران به راحتی بتوانند سهام خود را به پول نقد تبدیل ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۳    
اکثر کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران در نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نسبت به روند قیمت طلا در هفته جاری نظر منفی داشتند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۳    
دولت های ترکیه ، مصر و سوریه تعدادی از هکرها و مجرمان سایبری را ردیابی کرده اند که به منظور استخراج ارزهای مجازی اقدام به انتشار بدافزار در رایانه های شخصی می کرده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۱    
اینستاگرام از آن دسته از شبکه های اجتماعی پرطرفدار است که ما را به مجموعه ای از دوستان و علاقه مندی ها متصل می کند؛ جریانی که باعث می شود یک صفحه اینستاگرام برایمان بسیار باارزش باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۹    
مدیران شبکه بانکی در جلسه ای مشترک با مدیران صندوق توسعه ملی مسائل و مشکلات فیمابین خود را مورد بررسی قرار دادند.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۴    
قطر با ارسال نامه هایی به سازمان ملل و شورای امنیت از اقدامات امارات و بحرین در خصوص نقض حریم هوایی اش شکایت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۱    
عضو هیات رئیسه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی با بیان اینکه بانکهای کوچک خارجی، همچنان در اقتصاد ایران نقش آفرین هستند، گفت: احتمال گشایش فاینانس ها 50 درصد است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۱    
رئیس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: برای ایام نوروز، سقف برداشت اسکناس از دستگاه های خودپرداز به 500 هزار تومان افزایش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۴۱    
یک فعال صنفی از توزیع 5 قلم کالای اساسی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال خبر داد و گفت:گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، برنج و میوه با تخفیف 15 تا 20 درصدی در فروشگاههای زنجیره ای توزیع شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۲    
دبیر شورای عالی مناطق آزاد با اشاره به معافیت های مالیاتی 20 ساله برای سرمایه گذاران در مناطق آزاد کشور گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۳    
نرخ حق الوکاله به کارگیری سپرده های سرمایه گذاری بانک کارآفرین در سال 1397 معادل 1.5 درصد تعیین شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۸    
عملکرد مطلوب بانک اقتصادنوین در سنوات گذشته در توزیع اسکناس نو در روزهای پایانی سال سبب شد این بانک برای ششمین سال پیاپی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بانک عامل توزیع اسکناس نو معرفی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۶    
برای دومین سال تقویم دیجیتالی بانک رفاه با قابلیت ها و خدمات جدید و در بستر اندروید ارائه شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۶    
روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، روز پنجشنبه هفدهم اسفند ماه با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۰    
رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت گزارش اقدامات این بانک در ایفای مسئولیت های اجتماعی (CSR) را ارائه داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۷    
شعب منتخب بانک سینا برای توزیع اسکناس نو اعلام شد.با همکاری به عمل آمده با اداره نشر اسکناس و خزانه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۴۷    
اسامی برندگان دومین مسابقه عکاسی اینستاگرامی بانک سینا که با هدف ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و با موضوع بانک_همراه_من برگزار شد، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۱    
وزیر امور خارجه از ارزیابی عملکرد سفرا در معاونت اقتصادی وزارت خارجه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اتفاقات بازار ارز را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۳    
برخی جایگاه های سوخت در کشور و استان فارس در چند روز گذشته از پذیرفتن کارت های بانکی مردم برای سوختگیری خودداری کردند که پیگیری ها مشخص کرد این نپذیرفتن ها از رویه ای موسوم به شاپرک (شبکه الکترونیکی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۳    
معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان گفت: پیش بینی می کنیم در سال آینده 25 هزار دانشجومعلم را جذب کنیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۵۳    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: ثبت سفارش از طریق سیستم بانکی چهار کشور چین، کره، ترکیه و هند که بخشنامه معاون اول رییس جمهور است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۹:۱۷    
تبریز-فردی با تهدید بمب دستی وارد موسسه شده و مبلغ حدود 120 میلیون ریال به سرقت برده بود توسط پلیس دستگیر شد.