چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 3 تیر 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 تیر 1397 دنیای بانک 2 تیر 1397 دنیای بانک 3 تیر 1397 دنیای بانک 4 تیر 1397 دنیای بانک 5 تیر 1397 دنیای بانک 6 تیر 1397 دنیای بانک 7 تیر 1397 دنیای بانک 8 تیر 1397 دنیای بانک 9 تیر 1397 دنیای بانک 10 تیر 1397 دنیای بانک 11 تیر 1397 دنیای بانک 12 تیر 1397 دنیای بانک 13 تیر 1397 دنیای بانک 14 تیر 1397 دنیای بانک 15 تیر 1397 دنیای بانک 16 تیر 1397 دنیای بانک 17 تیر 1397 دنیای بانک 18 تیر 1397 دنیای بانک 19 تیر 1397 دنیای بانک 20 تیر 1397 دنیای بانک 21 تیر 1397 دنیای بانک 22 تیر 1397 دنیای بانک 23 تیر 1397 دنیای بانک 24 تیر 1397 دنیای بانک 25 تیر 1397 دنیای بانک 26 تیر 1397 دنیای بانک 27 تیر 1397 دنیای بانک 28 تیر 1397 دنیای بانک 29 تیر 1397 دنیای بانک 30 تیر 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۹:۴۳    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که بر این اساس، نرخ 27 ارز از جمله یورو و پوند افزایش، نرخ 11 ارز کاهش و نرخ یک ارز نیز ثابت ماند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۳:۰۴    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فهرست واردکنندگان گوشی همراه با ارز دولتی را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۴    
بیمه ایران بیمه نامه وقفه در فعالیت پزشکان وپیراپزشکان را رونمایی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۴    
وزیر اقتصاد در دیدار اعضای هیات پارلمانی دوستی گرجستان بر آمادگی ایران به منظور همکاری های بانکی و فراهم شدن امکان استفاده از کارت بانکی شهروندان ایران و گرجستان در دو کشور تاکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۳۴    
کمتر از شش ماه پس از رونمایی طرح ویژه مسکن بانک ملی ایران، نخستین فقره از این تسهیلات پرداخت شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۲۹    
بانک رفاه طی سال های 95، 96 و دو ماهه نخست سالجاری، بالغ بر 10.925 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانک به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۹    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون: تمام اهتمام روسای شعب در سراسر کشور در سال جاری پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۹    
سعید جعفری، مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای تسهیل و مساعدت در عملیاتی کردن تفاهمنامه همکاری برای پرداخت تسهیلات به منظور افزایش تولید و اشتغال در مناطق محروم و ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۴    
شاید بارها برایتان پیش آمده به شعب بانک ها مراجعه کرده و با وجود تعدد باجه ها و کارمندانی که بیکار نشسته اند، مدت ها در صف مشتریان برای انجام امور خود منتظر مانده باشید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۴    
مدیریت بازار مشتقه بورس کالا با صدور اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد: سفارش خرید سکه آتی سکه متوقف شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۹    
سخگوی دولت گفت: برای آنکه بتوانیم به نیاز های اساسی و ضروری کشور پاسخ بدهیم منابع داریم. نوبخت افزود: برای آنکه بتوانیم به نیاز های اساسی و ضروری کشور پاسخ بدهیم، منابع داریم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۳۲    
مدیر عامل پیشین شرکت سرمایه گذاری غدیر درباره انتخاب وی به عنوان گزینه ریاست بیمه مرکزی، گفت: برای ریاست بیمه مرکزی من که تصمیم گیر نیستم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۳۲    
بانک انصار از بیست وهشتمین همایش سیاست های پولی وبانکی پژوهشکده پولی وبانکی بانک مرکزی حمایت کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۱۷    
قیمت بیت کوین با رسیدن به 5 هزار و 820 دلار در هر واحد، در حدود 75 درصد از ارزش خود را در مقایسه با بالاترین ثبت قیمت این ارز دیجیتال از دست داده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۲    
در بازار امروز قیمت خانواده پژو206 همچنان روند کاهشی داشته اما پژو 207 اتوماتیک رشد یک میلیون تومانی قیمت را شاهد بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۷    
در پایان معاملات امروز یک شنبه 3تیرماه در بازار فرابورس تهران 635میلیون ورقه به ارزش 284میلیارد تومان در 59هزار و 153نوبت، داد و ستد شد و در نهایت آیفکس 28 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۷    
مجموع مصرف بنزین در خرداد ماه امسال با میانگین مصرف روزانه 83.6 میلیون لیتر، به بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون لیتر رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۱    
در حالی که افزایش هزینه های زندگی به برخی اقشار متوسط فشار آورده است، افزایش بی منطق اجاره بها که هیچ نظارتی بر آن وجود ندارد سبب شده تا خانوارهای زیادی با مشکل مواجه شوند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۱    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: آن گونه که برخی از نمایندگان مجلس می گویند، لایحه آزادسازی سهام عدالت تا پایان تابستان در صحن علنی ارائه و تعیین تکلیف خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۱    
دولت هنوز هم سرسختانه، بازار ثانویه را به رسمیت نمی شناسد؛ همان بازاری که اکنون فاصله دلار رسمی و غیررسمی در آن به 3900 تومان هم می رسد. حال دیگر امضاهای طلایی برای تخصیص ارز رونق گرفته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۶    
این روزها بسیاری از افراد باهوش در ارتباط با جرائم سایبری ناخوشایند هستند. این افراد با استفاده از هوش و مغز خود می خواهند به اطلاعات حساس شرکت ها دسترسی پیدا کنند و ممکن است قربانی بعدی شما باشید!
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۶    
فرمانده قرارگاه عمار گفت: آقای مشایی نه کتک می خورد و نه غذایش کم شده. او آزاد آزاد است. دلیل بازداشتش هم این است که کارهای توطئه آمیزی در بیرون انجام می داده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۶    
عضو هیات مدیره خانه معدن ایران از اشکالات اساسی در سامانه نیما انتقاد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس، ایجاد محدودیت در عرضه مسکن را عامل ایجاد رکود در بازار خواند و گفت: در شرایط فعلی بازار از حباب قیمتی اشباع شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۰۶    
صندوق های سرمایه گذاری در سهام همگام با بورس، این روزها از پرطرفدارترین گروه های صندوق برای سرمایه گذاران است و در مجموع، طی فصل بهار توانسته اند، بازدهی مناسبی را نصیب سرمایه گذاران خود کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: بازار سهام مکانی برای تامین مالی فعالیت های مولد اقتصادی و رشد اشتغال در جامعه است که این موضوع به عنوان وجه تمایز اصلی آن از بازارهای رقیب مطرح است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۶    
بانک اقتصادنوین با هدف فراهم آوردن فرصت سرمایه گذاری مطمئن و هوشمندانه برای مشتریان، سپرده سرمایه گذاری مدت دار ارزی با منشا اسکناس و منشا حواله افتتاح می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۴:۴۲    
استاندار تهران در نشست با مدیران امور مالیاتی شهر و استان تهران :تنها راه جلوگیری از فرار مالیاتی شفاف سازی است و سامانه ای نیاز است تا با خرید هر کالا و انجام هر معامله ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۷    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه اندازی تعاونی های چند منظوره با هدف ایجاد کارآفرینی و اشتغال زایی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۴:۳۷    
بانک دی در نظر دارد از منابع خود به بهترین نحو ممکن در جهت حمایت از واحدهای تولیدی استفاده نماید .
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۴:۲۲    
وزیر انرژی امارات به طور رسمی از راه اندازی نرم افزار موبایلی اوپک با هدف افزایش شفافیت در بازار نفت خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۴:۲۲    
در آخرین گزارش وزارت رفاه در مورد ضریب نفوذ بیمه در کشور، نشان می دهد ضریب نفوذ بیمه های اجتماعی کاهش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۳:۱۲    
محمدجواد ظریف صبح امروز در جریان حضور در جمع اعضا و فعالان اتاق بازرگانی ایران ضمن پاسخگویی به دغدغه ها و نگرانی های آنها در ارتباط با آینده اقتصادی کشور تصریح کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۳:۰۷    
معاون اجرایی شورای شهر تهران از احتمال تحقیق و تفحص از املاک شهرداری تهران خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۷    
شاخص بورس تهران در ادامه روند صعودی خود در سومین روز تیرماه با رشد 265 واحدی به کانال تاریخی 112 هزار واحد رسید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۲:۵۲    
عبدالناصر همتی رییس کل بیمه مرکزی بنا به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تایید رییس جمهوری اسلامی ایران به عنوان سفیر جدید ایران در چین منصوب شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۲    
دیدار تیم های ایران و پرتغال برای علاقه مندان به ورزش و خانواده های آنها در ورزشگاه بزرگ آزادی به نمایش در می آید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۲:۴۲    
مسافران غیر قانونی با سفر به مناطق نزدیک به مرز مشترک ایران و افغانستان بویژه شهرهای هرات و فراه و مبادله دلار با افغانی های خریده شده (واحد پول افغانستان) در ایران اقدام به قاچاق دلار به داخل کشور ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۲:۳۷    
نماینده سابق ایران در اوپک با اشاره به نشست اخیر این سازمان گفت: خوشبختانه نظر ایران درخصوص تغییر نیافتن سهمیه ها و سقف تولید در اوپک تامین شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۲:۲۲    
رئیس شورای شهر تهران گفت: در جلسه ای که با شهردار تهران داشتیم، وضعیت بانک شهر مورد بررسی قرار گرفت و اجازه نمی دهیم که دارایی های مردم در بانک شهر دچار مشکل نشود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۲:۱۲    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت:گرچه تاثیرپذیری اقتصاد از برجام در حد انتظار نبوده، اما اقتصاد از گذشته دچار مشکلات اساسی و ساختاری بود که همچنان شاهد حضور و وجود این مشکلات ساختاری در کشور هستیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۷    
وزیر امور خارجه ایران بخش خصوصی را موتور محرکه اقتصاد خارجی کشور خواند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۷    
کسری 5 تا 6 هزار مگاواتی برق باعث شد، تا وزارت نیرو برنامه برخورد با پرمصرف ها را در دستور کار قرار دهد و تعرفه های جدید برق را با حمایت از ستاد اقتصاد مقاومتی برای مشترکان خانگی و سازمان های دولتی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۲    
عربستان سعودی از چند ماه پیش بحث لزوم افزایش تولید روزانه اوپک در بازار نفت خام را به راه انداخته بود و متحدین آن هم در بین اعضای اوپک با این کشور همنوا بودند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۷    
دبیر انجمن انبوه سازان استان اصفهان گفت: بازار مسکن تا مشخص شدن وضعیت اقتصادی همچنان ملتهب باقی می ماند و احتمالاً در شهریور ماه دوباره شاهد افزایش قیمت مسکن خواهیم بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۷    
یکی از مهم ترین مواردی که مسافران جام جهانی باید به آن توجه داشته باشند این است که می توانند مالیات بر ارزش افزوده پرداختی خود را پس بگیرند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۲    
سخنگوی کاخ سفید برای صرف شام در رستورانی با دردسر مواجه شد و از او و خانواده اش خواستند تا رستوران رِد هِن (مرغ سرخ) شهر لکسینگتون، واقع در ایالت ویرجینیا را ترک کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۴۲    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه آمریکا به ظن خود جنگ اقتصادی جدی علیه کشور ما شروع کرده است، گفت: در چنین شرایطی لازم است همه مسئولان، نخبگان، جریان های سیاسی و مردم با یکدیگر متحد باشند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۷    
معاون وزیر کار با اعلام نرخ سود تسهیلات اشتغال روستایی گفت: تاکنون 97 هزار آبادی و 44 هزار روستا برای اجرای این طرح در کشور شناسایی و مشخص شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۲    
یک اقتصاددان معتقد است: برخی برای سوداگری، احتکار، سود بیشتر و سفته بازی به قصد آینده نگری، معادلات بازار ارزی را برهم زده اند، بنابراین عرضه و تقاضا به هیچ وجه در این سیستم جوابگو نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۲    
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه همچنان محاسبه مستمری بر اساس بیمه پردازی دو سال آخرخدمت افراد ملاک است و تغییری نکرده است گفت: محاسبه مستمری بر اساس دوسال آخر خدمت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۳۲    
اعتبارسنجی افرادی که می خواهند دسته چک دریافت کنند موضوع مهمی است که در اصلاح قانون چک مورد توجه قرار گرفته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۷    
در حالی روز گذشته جزئیات مصوبه اخیر دولت در زمینه ممنوعیت واردات کالاهای لوکس و غیرضرور منتشر شد که با ممنوع شدن واردات خودرو این پرسش مطرح است که تکلیف افرادی که خودروهای وارداتی را پیش خرید کرده و ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۷    
بانک سامان سپرده سرمایه گذاری جدید آتیه پلاس را برای بهره مندی مشتریان از فرصت یک سرمایه گذاری سودآور و بلندمدت معرفی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۲    
شرکت بیمه پاسارگاد در مراسم تقدیر از فعال ترین نهادهای مالی و شفاف ترین ناشرین بازار سرمایه ایران توانست به عنوان شفاف ترین ناشر فرابورسی لوح تقدیر سازمان بورس و اوراق بهادار را دریافت نماید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۲    
رییس اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی کشور با برجام حل نشده است، گفت: زمان آن که مسئولان تصمیمات سخت بگیرند فرارسیده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۲    
مدیرعامل بانک رفاه گفت : بانک رفاه در حمایت از نظام سلامت از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۷    
رئیس دستگاه قضا برخورد این دستگاه با فساد اقتصادی را بسیار جدی و اثر گذار دانست و به سپرده گذاران بانکی هشدار داد که پرداخت سود های غیر متعارف به معنای آن است که موسسه روزی به مشکل می خورد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۷    
بانک تجارت با صدور 60 هزار کارت شهروندی "زنجان کارت" پرداختهای خرد شهروندان زنجانی را تسهیل کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۱:۱۲    
نویسنده طرح جامع مسکن و صاحبنظر برجسته حوزه مسکن نسخه رفع انحراف از رونق در بازار مسکن را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۲    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: با نقض برجام از سوی آمریکا مذاکره مجدد با این کشور خطا و فرصت سوزی است و این حرکت فقط فرصتی برای معاندین نظام ایجاد می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۵۲    
یک فعال گردشگری گفت: اگر دفاتر مسافرتی به دلیل مشکلاتی که در تهیه ارز دارند نتوانند با شرکت ها و یا هتلهای خارجی تسویه کنند؛ به زودی با فاجعه سرگردانی مسافران در کشورهای خارجی مواجه می شویم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۴۷    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت : با اجرای مصوبه ممنوعیت ورود 1339 قلم کالا، از خروج حدود 10 میلیارد دلار ارز از کشور جلوگیری می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۴۲    
کارشناس مسائل مالی بین الملل گفت: مخالفان FATF در کشور مخالف تعامل بین المللی و مخالف مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم نیستند بلکه مخالف این برنامه اجرایی هستند که برای ایران نوشتند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۷    
رئیس پارلمان اروپا در آستانه برگزاری نشست ویژه امروز بروکسل با موضوع مهاجرت در گفتگویی نسبت به فروپاشی اروپا هشدار داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۷    
مدیرکل خدمات بازرگانی سازمان تجارت با بیان اینکه صادرکنندگان خرد مکلف به فروش ارز خرد با قیمت دولتی نیستند گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی می گوید در زمان پیش فروش و حراج سکه خریداران فرم هایی پر کرده اند بنابراین آنها قابل شناسایی هستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از اخذ سود مرکب در سیستم بانکی کشور انتقاد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۰:۰۲    
همزمان با طراحی نسل جدید چک های بانکی (صیادی) به منظور افزایش ضریب اطمینان در صدور چک توسط بانک مرکزی و اجرای آن از شهریورماه امسال، مجلس نیز به دنبال اصلاح قانون چک و رفع برخی نواقص آن است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۲    
یک کارشناس اقتصادی گفت: متاسفانه در کشورهای در حال توسعه یا در حال گذار مواردی مانند سوء مدیریت، اختلاس، فساد و شوک های سیاسی باعث کاهش تولید می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۷    
کارنامه 4 ساله آغاز راه اندازی صندوق های زمین و ساختمان به منظور شارژ مالی پروژه های ساختمانی از مسیر بازار سرمایه، از وجود 7 مانع عمده اتصال بازار مسکن به بورس خبر می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۷    
عمده نیازهای تجاری کشور که نیازهای واردات کالا و نیازهای قراردادهای خدماتی است با ارز 4200 تومانی تامین می شود و داده شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۰۹:۳۲    
محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: دولت با اختصاص 384 هزار میلیارد تومان اعتبار خود را برای مواجهه با هرگونه سناریو اقتصادی آماده کرده است ...