پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۵۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 28 آذر 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 آذر 1397 دنیای بانک 2 آذر 1397 دنیای بانک 3 آذر 1397 دنیای بانک 4 آذر 1397 دنیای بانک 5 آذر 1397 دنیای بانک 6 آذر 1397 دنیای بانک 7 آذر 1397 دنیای بانک 9 آذر 1397 دنیای بانک 10 آذر 1397 دنیای بانک 11 آذر 1397 دنیای بانک 12 آذر 1397 دنیای بانک 13 آذر 1397 دنیای بانک 14 آذر 1397 دنیای بانک 15 آذر 1397 دنیای بانک 16 آذر 1397 دنیای بانک 17 آذر 1397 دنیای بانک 18 آذر 1397 دنیای بانک 19 آذر 1397 دنیای بانک 20 آذر 1397 دنیای بانک 21 آذر 1397 دنیای بانک 22 آذر 1397 دنیای بانک 23 آذر 1397 دنیای بانک 24 آذر 1397 دنیای بانک 25 آذر 1397 دنیای بانک 26 آذر 1397 دنیای بانک 27 آذر 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 آذر 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۲۰    
بانوان ورزشکار بانک رفاه با کسب 2 طلا و 1 نقره موفق به کسب مقام قهرمانی و عنوان قهرمان قهرمانان در شانزدهمین دوره المپیاد ورزشی بانوان سیستم بانکی کشور شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۰    
شرکت بیمه تجارت نو با رشد چهار برابری فروش انواع بیمه نامه ها در چهار ماه گذشته، رکورد زد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۰    
هزینه ای که شبکه بانکی کشور بابت کارمزد تراکنش های الکترونیک تنها در شبکه پرداخت الکترونیک کشور متحمل می شود، طی شش ماهه اول سال جاری به رقمی بیش از 1500 میلیارد تومان رسیده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 1 تا 5 میلیون تومانی تعدادی از خودرو ها در بازار دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: طی توافق با تولیدکنندگان لوازم خانگی صورت گرفته قیمت لوازم خانگی حداقل ده درصد کاهش خواهد داشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۰    
تب دلار سرد شده یا بازار ارز می تواند خود را از سقوط بیشتر نجات دهد؟ چند هفته ای است که بازار ارز کاهش تدریجی قیمت ها را تجربه می کند و تا حد زیادی هم از نوسانات آن کاسته شده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۱۵    
امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت 3 میلیون و 430 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 3 میلیون و 250 هزار تومان معامله می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۱۵    
وزیر راه و شهرسازی گفت: 900 هزار واحد مسکونی تا پایان سال 98 احداث و به متقاضیان تحویل می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۶:۱۰    
در آستانه فرا رسیدن فصل زمستان و به مناسبت شب یلدا ، بانک دی در قالب جشنواره دی ، مسابقه عکاسی دیدار در دی را در برگزار می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۵۰    
بانک رفاه موفق به دریافت لوح تقدیر جایزه ملی یادگیری الکترونیکی یونسکو از نخستین دوره جایزه ملی یادگیری الکترونیکی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۴۵    
صلاحیت مسعود بادین به عنوان مدیرعامل بیمه آسیا تایید شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۰    
اکسپو 2018 در حالی برگزار شد که فشارهای بین المللی بر کشورهای مختلف برای اعمال محدودیت در تعاملات اقتصادی با ایران از سوی آمریکا ادامه دارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۲۵    
شعار بانک توسعه تعاون صبح امروز در چهارمین جشنواره پژوهشی کارکنان بانک توسعه تعاون با حضور حجت الله مهدیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، سایر اعضاء هیئت مدیر بانک توسعه تعاون ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۲۰    
سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اهدای لوح از عملکرد بانک کشاورزی استان گلستان در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی قدردانی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۲۰    
رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک تجارت در پیامی با تبریک سالگرد تاسیس این بانک از اهتمام تمامی کارکنان برای صیانت از اعتماد و سرمایه مشتریان،سپرده گذاران و سهامداران تاکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۱۰    
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی از نمایشگاه عکس های منتخب کارکنان این بانک که مقارن با آیین باستانی شب یلدا برگزار شده است بازدید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۵    
سهامداران بانک پاسارگاد در مجمع عمومی سالانه که امروز برگزار شد، به صورت های مالی این بانک با اکثریت آرا رای مثبت دادند و سود هر سهم در سال مالی 1396 به میزان 46 ریال شناسایی و به تایید سهامداران ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۵    
عضویت بانک آینده، در انجمن بانکداران آسیا و اقیانوسیه، تمدید شد. بانک آینده، با هدف تعامل بهینه با بانک های پیشتاز و استفاده از فرصت ها، ظرفیت ها و دیدگاه های بانک های برجسته حوزه آسیا و اقیانوسیه ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۵:۰۰    
استاندار خراسان جنوبی با ارسال لوحی، از مدیر شعب بانک صادرات ایران در این استان به خاطر حمایت از اشتغال زایی در مناطق روستایی و عشایری تقدیر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۵۰    
مدیرعامل بانک سپه گفت: با راه اندازی سامانه جدید بانک سپه فروش آرد در کشور ساماندهی شد. به گزارش پایگاه بانک سپه، محمدکاظم چقازردی، ضمن اعلام خبر فوق ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۴:۵۰    
پژوهشگر بانک ملت به عنوان یکی از سه پژوهشگر برتر نظام بانکی کشور انتخاب شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۵    
اگرچه دلالان در کوچه پس کوچه های میدان فردوسی و به صورت نامحسوس تلاش دارند تا بخشی از معاملات بازار ارز را در مشت بگیرند اما سکان بازار ارز همچنان در دست صرافی های بانکی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۵    
تورم کالاهای صادراتی در تابستان 97 نسبت به فصل مشابه سال قبل، 37.27 درصد و تغییر مجموع چهار فصل منتهی به فصل جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل نیز، برابر با 20.9 درصد بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۳:۰۰    
مرکز ماهر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزونه ضد فیشینگ تحت نسخه کامپیوتر و موبایل را تولید کرد که می تواند از کاربران در مقابل حملات فیشینگ و سرقت اطلاعات بانکی محافظت کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۵۵    
دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران گفت: وزارت بهداشت و نیروی انتظامی با اینکه درصدی را به عنوان عوارض از بیمه شخص ثالث دریافت می کنند، اما هیچ گزارشی درباره هزینه کرد این بودجه به بیمه ها ارایه نمی کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۵۵    
رییس کل بیمه مرکزی طی حکمی، انتصاب داریوش محمدی به عنوان مدیرعامل بیمه میهن را تأیید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۵    
قیمت نفت پس از کاهش در سه روز گذشته که ناشی از نگرانی ها نسبت به مازاد عرضه و کندی اقتصاد جهانی بود، روز چهارشنبه تحت تاثیر تثبیت بازارهای سهام بهبود یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۵    
قیمت طلا روز چهارشنبه تحت تاثیر افت ارزش دلار آمریکا در آستانه اعلام نتیجه نشست بانک مرکزی این کشور افزایش یافت و به بالاترین حد در بیش از پنج ماه اخیر صعود کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۵    
دلار در بازار معاملات آسیایی روز چهارشنبه تحت تاثیر افزایش تردیدها و گمانه زنی درباره احتمال توقف افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا باری دیگر روندی کاهشی را تجربه کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۰    
قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن 53 تا 55 هزار تومان است؛ به طوری که زوج ها با توجه به اینکه کجای ایران زندگی می کنند باید برای وام مسکن و جعاله از حدود 8.5 تا 12.5 میلیون تومان هزینه کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۰    
وزیر اطلاعات اعلام کرد: یک اخلالگر اقتصادی که از کشور گریخته بود با اقدامات پیچیده اطلاعاتی دستگیر و به کشور بازگردانده شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۰    
بیش از 90 درصد فایل های عرضه آپارتمان در تهران مربوط به شمال غرب و شمال است اما حدود 60 درصد فروش قطعی در مناطق جنوب و شرق انجام می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۵    
نشست بررسی الزامات مبارزه با فساد در دانشگاه علوم قضایی و با سخنرانی جعفری دولت آبادی دادستان تهران برگزار شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی سازمان ثبت احوال گفت: بانک ها و یا دستگاه هایی که نیازمند بررسی هویت افراد هستند، مکلفند به صورت برخط و آنلاین از سازمان ثبت احوال استعلام بگیرند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۰    
مدیر عامل بیمه البرز با اشاره به تاثیر شرایط تورمی بر صنعت بیمه گفت: در حوزه هایی مانند بیمه های آتش سوزی که بازار رقابتی است و تابع قیمت گذاری نیست ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۱۵    
بر اساس آمار رسمی قیمت واحد مسکونی از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه در منطقه 8 بالغ بر 78.8 درصد افزایش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۱۰    
بانک مرکزی نرخ رسمی 39 ارز را برای امروز چهارشنبه 28 آذرماه اعلام کرد که بر این اساس، نرخ 18 ارز همانند یورو و پوند افزایش و نرخ 13 ارز کاهش یافت، نرخ 8 ارز از جمله دلار هم ثابت ماند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۱۰    
در حالی که سرمایه گذاران منتظر سرنخ هایی از روند افزایش نرخ بهره در آمریکا در پایان نشست فدرال رزرو هستند، کاهش ارزش دلار موجب شده تا قیمت طلا امروز افزایش یابد و به بالاترین رقم 5 ماه گذشته برسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۱:۰۵    
نمایندگان مجلس امروز در مصوبه ای مودیان مالیاتی را موظف کردند که ظرف مدت 10 روز تعطیلی واحد کسب و کار خود را به سازمان مالیاتی اعلام کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۵    
سی و نهمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران برگزار و جوایز برندگان آن اهدا شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۰    
باشگاه مشتریان بانک سپه جشنواره عکس قاب سپه را با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۱۰:۴۵    
ارتباط بین بیمه گر و بیمه گذار باید مستمر باشد تا زمینه رضایت مردم فراهم شود و سرمایه اجتماعی اعتماد عمومی در اختیار صنعت بیمه قرار بگیرد ...