پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 1 فروردین 1395 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 31 اردیبهشت 1395 اکو فارس 31 خرداد 1395 اکو فارس 31 تیر 1395 اکو فارس 31 مرداد 1395 اکو فارس 31 شهریور 1395 اکو فارس 30 مهر 1395 اکو فارس 29 آبان 1395 اکو فارس 2 آذر 1395 اکو فارس 30 دی 1395 اکو فارس 1 بهمن 1395 اکو فارس 1 اسفند 1395 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 4 فروردین 1395 اکو فارس 5 فروردین 1395 اکو فارس 6 فروردین 1395 اکو فارس 7 فروردین 1395 اکو فارس 8 فروردین 1395 اکو فارس 9 فروردین 1395 اکو فارس 10 فروردین 1395 اکو فارس 11 فروردین 1395 اکو فارس 12 فروردین 1395 اکو فارس 13 فروردین 1395 اکو فارس 14 فروردین 1395 اکو فارس 15 فروردین 1395 اکو فارس 16 فروردین 1395 اکو فارس 17 فروردین 1395 اکو فارس 18 فروردین 1395 اکو فارس 19 فروردین 1395 اکو فارس 20 فروردین 1395 اکو فارس 21 فروردین 1395 اکو فارس 22 فروردین 1395 اکو فارس 23 فروردین 1395 اکو فارس 24 فروردین 1395 اکو فارس 25 فروردین 1395 اکو فارس 26 فروردین 1395 اکو فارس 27 فروردین 1395 اکو فارس 28 فروردین 1395 اکو فارس 29 فروردین 1395 اکو فارس 30 فروردین 1395 اکو فارس 31 فروردین 1395 
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۲    
اکوفارس: در پی خوش بینی ها نسبت به توافق تولیدکنندگان بزرگ بر سر تثبیت تولید نفت خود در سطح ماه ژانویه در 28 فروردین ماه 95 در دوحه، قیمت های جهانی نفت خام افزایش یافت
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۲    
اکوفارس: وضعیت آب و هوای استان های کشور،نرخ بلیت اتوبوس از تهران به شمال غرب کشور،اجاره ویلاهای ساحلی به شبی 3 میلیون رسیدو. . . . مهمترین اخبار اقتصادی امروز.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۱۲    
اکوفارس: برنامه ریزی برای ساماندهی بخش توزیع نیروی برق کشور و تصویب قانون حمایت از صنعت برق، توسط مجلس شورای اسلامی از دیگر کارهای سال 94 بوده است
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۹    
اکوفارس: رکود اقتصادی کشور بی ارتباط با نبود استراتژیک برای تولید داخلی نیست و رفع این مشکل صرفا با بسته های اقتصادی قابل اجرا نیست.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۹    
اکوفارس: مطابق رابطه مالی در نظر گرفته شده در لایحه بودجه 95، سهم شرکت ملی نفت 14,5 درصد از صادرات نفت خام، میعانات گازی، خالص صادرات گاز طبیعی و مبالغ حاصل از فروش داخلی تعیین شده است؛ یعنی سهم نفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۹    
اکوفارس: 29 اسفند یادآور یکی از تحولات مهم قرن بیستم و یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای سیاسی خاورمیانه؛ یعنی ملی شدن صنعت نفت ایران در سال 1329 است.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۹    
اکوفارس: بیش از دو دهه است که پروژه آزادراه تهران – شمال بین مسئولان و شرکت ها دست به دست می شود و به بهانه کمبود بودجه با سرعت لاک پشتی حرکت می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۶    
اکوفارس: بعد از اعلام امضای موافقتنامه همکاری صنعت نفت و دانشگاه تحولات بزرگی در رابطه با عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه اقتصاد دانش بنیان صنعت نفت رخ داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۶    
اکوفارس: شهرکی با بیان اینکه نیم میلیون نفر مسافر پایتخت با حمل و نقل عمومی جاده ای مسافرت کردند، گفت: جابجایی این مقدار مسافر توسط سه هزار اتوبوس و دو هزار مینی بوس صورت گرفته و استان های شیراز ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۶    
اکوفارس: شرکت ملی نفت ونزوئلا (پی دی وی اس ای) قرار است در سه ماه دوم امسال از بی پی و چین نفت سبک خریداری کند.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۶    
اکوفارس: مدیرعامل بورس انرژی اعلام کرد که با هماهنگیهای صورت گرفته میان وزارت نفت و منطقه آزاد اروند، نخستین تالار معاملاتی بورس انرژی در آبادان در اوایل سال 95 راه اندازی می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۶    
اکوفارس: ملی شدن صنعت نفت، جدا از آن که توانست رویارویی تندی با بریتانیا را به نفع توانمندی ملی ایران به پایان برساند، فرصتی را به وجود آورد که همچنان می تواند یک شناسه برای تغییر ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: جستجو برای کار و یافتن کار بهتر، انتقال شغلی و مسائل وابسته به بازار کار، دلیل انجام حدود 20 درصد مهاجرت ها در کشور است.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: وزیر نیرو گفت از ساخت حدود 15 هزار مگاوات نیروگاه برق با استفاده از فناوری های جدید و با راندمان بالا در مشارکت با خارجی ها خبرداد و گفت:شبکه برق ایران به سایر کشورهای دنیا وصل می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: وزیرجهادکشاورزی در پیام نوروزی خود، خواستار توجه و مشارکت همگان به کشاورزی به عنوان عنصر لاینفک توسعه در سطح کلان، بستر امنیت غذایی و حفاظت از محیط زیست شد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۵۷    
اکوفارس: همزمان با افزایش صادرات گازوئیل ایران به افغانستان و عراق، یک پایانه جدید به منظور صدور این فرآورده نفتی به عراق راه اندازی شد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۵۷    
اکوفارس: مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از تاسیس دو شرکت کشتیرانی ایرانی- اروپایی خبرداد و گفت: خط آسیای شرقی را به آمریکای جنوبی و خلیج فارس به آمریکای جنوبی و شمالی ایجاد خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۵۴    
اکوفارس: وزیر اسبق بازرگانی با برشمردن پیش شرط اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد: کمیته مشترک اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی باید با حضور دولت، مجلس، قوه قضاییه و فعالان اقتصادی شکل گیرد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۴۱    
اکوفارس: محله ی مالا استرانا (Mala strana) یا محله کوچک، قدیمی ترین و تاریخی ترین محله ی شهر پراگ در جمهوری چک است. در مرکز این محله ی قدیمی خیابانی وجود دارد که بسیار تنگ و باریک است ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۴۱    
اکوفارس: اولین پرسشی که از ظریف در این مصاحبه پرسیده شد، مسئله حضور وی در دولت دوازدهم در صورت سکان داری حسن روحانی است که در واکنش به این سوال گفته است ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۴۱    
اکوفارس: ساعت زمین یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت است. خانواده ها و کسب و کار با خاموش کردن چراغ ها و سایر دستگاه های الکتریکی غیر ضروری خود به مدت یک ساعت آن را یادآوری می کنند ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۴۱    
اکوفارس: نهاوندیان در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود ادعای ایجاد بیش از یک میلیون شغل نرخ بیکاری کاهش پیدا نکرده است، استدلال جالب توجهی درباره چرایی افزایش بیکاری و جویندگان کار مطرح می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۸    
اکوفارس: همسر رئیس جمهور در نخستین ساعات روز نخست سال 1395، با حضور در مرکز توانبخشی سالمندان و معلولین خیریه کامرانی شهر قدس، دیداری عیدانه با مددجویان این مرکز داشت.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۸    
اکوفارس: همزمان با آغاز تعطیلات سال جدید و افزایش سفرهای برون شهری هموطنان به مقاصد مختلف، استفاده از حمل ونقل ریلی یکی از ابزارهای جابه جایی مسافران این ایام است ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۵    
اکوفارس: معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و تحقیقات و فناوری روز یکشنبه گفت: اقتصاد مقاومتی با زدودن سیاه نمایی ها و افزایش امید در بین مردم محقق می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۵    
اکوفارس: مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد دیروز (جمعه) در نتیجه 379 سانحه تصادف در کشور، 22 نفر کشته و 238 نفر مجروح شده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۵    
اکوفارس: روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی در مورد وضعیت اقتصادی پسا تحریم ایران نوشت :حسن روحانی رئیس جمهوری ایران برای پیوستن دوباره این کشور به اقتصاد جهانی اولویت بالایی قائل است و وی با کاهش تحریم ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۵    
اکوفارس: نظارت بیشتر بر فروش بلیت هواپیما در ایام تعطیلات نوروزی امسال و تعیین قیمت ها بر اساس بازار رقابتی ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۳۲    
اکوفارس: رئیس اتاق بازرگانی صربستان در نشستی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد بر علاقمندی دو کشور برای پیشبرد و گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری در زمینه های مختلف تاکید کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۹    
اکوفارس: عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مفهوم سازی و قانونگذاری شده و اکنون زمان عمل و اجرای آن است گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۹    
اکوفارس: ثبت نام استخدام پست بانک ایران با توجه به تعطیلات نوروزی تمدید شد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۶    
اکوفارس: مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به بروز حادثه برای هواپیمای شرکت ایران ایر گفت: لاستیک این هواپیما در زمان تیک آف دچار سانحه شد و ترکید اما خوشبختانه هواپیما از باند خارج نشد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۶    
اکوفارس: رییس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی میوه و تره بار با بیان اینکه کیفیت میوه های تنظیم بازار شب عید مناسب نیست، گفت:میوه های شب عید به اسم درجه یک وارد بازار شده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۶    
اکوفارس: عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: کشاورزی باید محور برنامه های اقتصاد مقاومتی باشد زیرا قابلیت اشتغالزایی و کارآفرینی بالایی دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۶    
اکوفارس: مدیرعامل مجمع ملی خبرگان کشاورزی گفت: برای دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی در بخش تولید گندم به مدت یک سال است که برنامه ریزی های لازم برای خود اتکایی گندم و تولید 13 ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۶    
اکوفارس: قائم مقام بانک مرکزی گفت: در راستای حمایت از تولید، اوایل سال جدید کارت های اعتباری برای خرید کالاهای سرمایه ای و واسطه ای عرضه خواهیم کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۶    
اکوفارس: یک پژوهشگر اقتصادی گفت: امسال اولین سال بعد از برجام به حساب می آید و ممکن است طرف های مقابل ما به تعهدات شان عمل نکنند لذا باید در فرصت های پیش رو بر کاستی های اقتصادی فائق آییم.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۳    
اکوفارس: مدیرکل نظارت تعزیرات حکومتی کشور، گفت: با آغاز طرح کشیک نوروزی تعزیرات، میزان محکومیت ها مبلغ 377 میلیارد و 186 میلیون و 254 هزار و 946 ریال بوده است.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۳    
اکوفارس: مقاومت در عرصه اقتصاد نیز همانند سایر عرصه های مبارزه، راهبرد اصلی را تشکیل می دهد؛ در این چارچوب معنایی است که مقام معظم رهبری به نیابت از حضرت ولی عصر(عج) الگوی اقتصاد مقاومتی را به عنوان ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۰    
اکوفارس: وزیر امور خارجه کشورمان از توافق ایران با ترکیه بر سر مسایل مرتبط با انرژی و نفت و گازی خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۲۰    
اکوفارس: رییس جمهوری در پیام نوروزی به مناسبت حلول سال 1395 هجری شمسی با تشریح بخشی از دستاوردهای بزرگ ملت ایران در سالی که گذشت، تاکید کرد که سال 95 ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۱۷    
اکوفارس: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال 1395 هجری شمسی، با تبریک سال نو و عید نوروز به همه ی هم میهنان و ایرانیان بخصوص خانواده های معظم شهیدان و ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۹    
اکوفارس: جواد رضویان که یکی از سه بازیگر برگزیده ی تلویزیون ایران از نگاه مخاطبان بود، با بغض اعلام کرد که دیگر در تلویزیون حضور پیدا نخواهد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۹    
اکوفارس: مدل سرشناس کشور فیلیپین خبر ازدواجش با فوتبالیست ایرانی را تائید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۹    
اکوفارس: محمد رضا شجریان استاد آواز ایران در پیامی که به مناسبت نوروز و آغاز سال نو پخش کرد با چهره ای متفاوت ظاهر شد .
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۹    
اکوفارس: کارلوس کی روش در نوروز 95 تیپی جوان پسند و بر گرفته از مد روز اروپا زده است.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۶    
اکوفارس: رییس جمهور در آغازین ساعات سال 95 با حضور در بیمارستان روانپزشکی نیایش، از جانبازان بستری در این بیمارستان عیادت و با آنان در فضایی صمیمی و معنوی گفت و گو کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۶    
اکوفارس: مرکز آمار ایران نرخ تورم در پایان اسفند ماه را با 0. 5 درصد کاهش نسبت به ماه قبل 11. 3 درصد و نرخ تورم نقطه به نقطه در این ماه را با 0. 2 درصد کاهش 9. 7 درصد محاسبه کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۶    
اکوفارس: در 12 ماه منتهی به بهمن ماه سال 94 قیمت خوراکی ها و آشامیدنی ها 4. 6 درصد، پوشاک و کفش 8. 5 درصد، مسکن، آب، برق، گاز و سایر سوخت ها 11. 1 درصد، اثاث، لوازم و خدمات مورد استفاده در خانه 4 ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۶    
اکوفارس: رئیس کل بانک مرکزی یکی از برنامه های اصلی بانک مرکزی در سال 95 را انجام اصلاحات ساختاری در نظام بانکی منطبق بر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دانست.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۶    
اکوفارس: سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی 29 بهمن ماه در 24 بند از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد که سیاست های هدفمند برای توسعه صادرات، اصلاح نظام مالی، مدیریت و اصلاح الگوی مصرف، تامین امنیت غذا و درمان ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۳    
اکوفارس: پلیس فدرال آمریکا می گوید: خطر هک شدن خودروهای هوشمند و مجهز به تجهیزات رایانه ای چالشی جدی است و با همکاری اداره امنیت ترافیک بزرگراه های این کشور دستورالعملی را برای مقابله با این مشکل ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۰    
اکوفارس: با تصویب هیئت وزیران، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است در قالب ایجاد خط اعتباری مستقل از طریق بانک های عامل ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۰    
اکوفارس: وزیر کشور طی پیامی شروع سال جدید و نوروز 95 را تبریک گفت.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۰    
اکوفارس: رئیس جمهور، لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق را برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۰    
اکوفارس: دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: همانگونه که رهبری در شعار سال هم به آن تاکید داشتند ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۰    
اکوفارس: نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت:در بعد اقتصادی، بخش کشاورزی به عنوان مهمترین رکن دخیل در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۱:۰۰    
اکوفارس: محققان آزمایشگاه فیزیک کاربردی دانشگاه جان هاپکینز موفق به ساخت پهبادی شده اند که می تواند ماهها زیر آب باقی بماند و بعد از دریافت فرمان پرواز، به طور مستقیم از زیر آب به آسمان پرواز کند.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۷    
اکوفارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : در حال حاضر خدمات بیشتری به روستائیان صورت می گیرد و اکنون شمار دفترچه بیمه صادر شده برای این قشر به بیش از چهار برابر رقم اولیه رسیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۷    
اکوفارس: دبیرکل حزب اراده ملت ایران گفت: از دولت انتظار داریم که اقدام عملی تر و ملموس تری را درباره اقتصاد مقاومتی صورت دهد و البته دولت در این زمینه تلاش هایی نیز داشته است اما باید این تلاش ها چند ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۴    
اکوفارس: موج ترور در یک سال گذشته ترکیه را فرا گرفته است. بعد از آخرین حمله تروریستی که روز شنبه رخ داد پلیس محدوده میدان تقسیم را که منطقه ای توریستی است بسته است.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۴    
اکوفارس: نسترن پس از مصرف هروئین حالش بد شد، من که بسیار ترسیده بودم در تماس با یکی از دوستانم از وی کمک خواستم و دوستم به من گفت که اگر به نسترن آبلیمو تزریق کنم، حالش خوب می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۲۰:۵۴    
اکوفارس: مراسم پرشور اجتماع مردمی استغاثه جهت تعجیل در ظهور امام زمان (عج) در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۸    
اکوفارس: در عکس زیر زهرا نعمتی را در کنار مهتاب کرامتی می بینید.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۵    
اکوفارس: سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور جزو مهمانان برنامه ضیاء بودند.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۵    
اکوفارس: سفلی علی ضیا با بابک حمیدیان و مینا ساداتی که به تازگی ازدواج کرده اند
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۳    
اکوفارس: فرمانده پلیس راه لرستان گفت: بر اثر تصادف دو دستگاه خودرو در محوز ازنا - شازند صبح روز یکشنبه ، یک نفر کشته و چهار تن زخمی شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۰    
اکوفارس: برخورد قطار با خودروی پراید در قائمشهر شنبه شب و در آخرین ساعات سال 94 یک کشته بر جای گذاشت .
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۲۰    
اکوفارس: فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان، از کشف و ضبط 53 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از دو خانواده در این شهرستان خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۱۲    
اکوفارس: صاحبه عربی همسر حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان از سرای سالمندان و معلولین در روز اول فروردین بازدید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۹    
اکوفارس: اطلاعات زیر گردآوری شده از جامع ترین مقالات روز در جهت انتخاب اتوموی مناسب جهت خرید می باشد
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۹    
اکوفارس: تصاویر نخستین روز سال 1395 و ترافیک سبک معابر در سطح شهر تهران را نشان می دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۶    
اکوفارس: قیمت ویلاهای اجاره ای کنار ساحل در ایزدشهر منتشر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۳    
اکوفارس: جدول داخل متن قیمت رهن و اجاره برخی از آپارتمان ها در مناطق مختلف را نشان می دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۸:۰۳    
اکوفارس: قیمت انواع خودروی داخلی در بازار منتشر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۵۵    
اکوفارس: بنر خلاقانه پلیس راه با حضور نقی معمولی
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۹    
فیس لیفت CLA-Class مرسدس، امروز رونمایی شد که هم ازنظر ظاهری و هم ازنظر پیشرانه نسبت به گذشته دچار تغییراتی شده است. ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۹    
سانگ یانگ SIV-2 مدل 2016 ساخت کشور کره جنوبی است.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۶    
در تصویر زیر پارک خودروها را در وسط خیابان در تهران قدیم را می بینید. گویا در آن مقطع، خودروها اجازه توقف در طرفین خیابان را نداشته اند.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۶    
اکوفارس: به تازگی تصویری از یک کافی شاپ پشت خودرو 206 در فضای مجازی منتشر شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۴۳    
جیک کوچولو تنها چند هفته سن داشت که خود را به دام افتاده در آتش یافت. او توسط آتش نشان محلی William Lindler نجات یافت درحالیکه 75% از بدنش دچار سوختگی شده بود ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۷    
اکوفارس: دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی به مناسبت روز جهانی نوروز 21 مارس 2016 برابر با 2 فروردین 1395 خواستار اشاعه پیام اساسی نوروز یعنی امید و تجدید حیات در سراسر جهان شد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۴    
ظریف در پایان دیدار یک روزه خود از ترکیه در تماسی تلفنی با یکی از مجروحان ایرانی عملیات تروریستی استانبول که در بیمارستان بستری است از وی احوال پرسی کرد. ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۴    
رئیس جمهور ترکیه در دیدار با وزیر امور خارجه با بیان اینکه داعش تهدید مشترک برای ما و منطقه است، گفت وگو با ایران برای حل بحران های منطقه را مهم دانست. ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۳۴    
اکوفارس: نخست وزیر انگلیس با انتقاد از بانک دولتی بارکلیز برای سرپیچی اش از فرایندهای نقل و انتقالات مالی با ایران، گفت که این کار خلاف سیاست دولت انگلیس است.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۵    
حدود ساعت 12 امروز خبر فوت یکی از مصدومان حادثه انفجار در بازار تهران به سجاد منافی آذر بازپرس جنایی تهران اعلام شد. ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۵    
اکوفارس: وی با ذکر نام فریدون مشیری، می گوید این 'شاعر بزرگ' گفت: 'باز کن پنجره ها را، که نسیم، روز میلاد اقاقی ها را جشن می گیرد، و بهار، روی هر شاخه ،کنار هر برگ، شمع روشن کرده است'
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۵    
اکوفارس: در ادبیات عامه مردم انگلستان، پیاز نمادی از پیش بینی آب و هوای زمستان است، لایه های نازک پیاز نشان دهندهٔ زمستانی معتدل و لایه های ضخیم نشان دهندهٔ سرمای سخت و گزنده در این فصل است.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۲    
مسعود ده نمکی کارگردان فیلم های سینمایی چون اخراجی ها (1386)اخراجی ها 2 (1387)اخراجی ها 3 (1389)رسوایی (1391)معراجی ها (1392) در اینستاگرام خود نوشت: وقتی می خواهی صحنه آنچیزی که دوست داری دربیاید ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۲    
انفجار انتحاری در خیابان پر ازدحام استقلال استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم ، تا کنون 4 کشته و 20 زخمی بر جای گذاشته است. منابع خبری ترکیه از افزایش تلفات انفجار امروز خبر می دهند ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۲۲    
سردار اسکندر مومنی در بازدید از پلیس راه سمنان - دامغان، محور تهران - سمنان - مشهد را یکی از پرترددترین محورهای ایران نامید و اظهار کرد ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۹    
اکوفارس: دیامیرزا هنرپیشه هندی و ملکه سابق زیبایی هند تصویری از خود و بنیامین در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۶    
بی تردید هدف اصلی از طراحی و تولید خودروها جنبه ی عملکردی آن ها است، ولی نباید از جنبه های زیست محیطی نیز غافل شد. ضمن اینکه زیبایی صفتی است که هیچ گاه تکراری نمی شود ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۶    
اکوفارس: رضا ابراهیمی، مربی سابق تیم ملی والیبال ایران و دستیار ولاسکو یک شنبه به دلیل حمله قلبی دارفانی را وداع گفت.
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۶    
به دلیل ظرافت و زیبایی کاشی کاری و خط و اسلوب معماری مسجد گوهرشاد، این مسجد از شاهکارهای معماری ایران در دوره تیموری و به دلیل موقوفات بسیار و مجاورت با آرامگاه علی ابن موسی الرضا(ع) از مهم ترین و ...
اکو فارس   ۱۳۹۵/۰۱/۰۱ - ۱۷:۱۳    
از دیر باز و طبق سنن قدیم رسم بر این بوده است که ناهار یا شام روز اول بهار سبزی پلو با ماهی باشد، زیرا سبزی نشان از سرسبزی بهار و برنج نشان از برکت و پرباری دارد ...
  • ۱