شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۴۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 19 مرداد 1397 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 31 فروردین 1397 اکو فارس 1 اردیبهشت 1397 اکو فارس 31 خرداد 1397 اکو فارس 31 تیر 1397 اکو فارس 1 شهریور 1397 اکو فارس 1 مهر 1397 اکو فارس 30 آبان 1397 اکو فارس 1 آذر 1397 اکو فارس 1 دی 1397 اکو فارس 30 بهمن 1397 اکو فارس 1 اسفند 1397 اکو فارس 1 مرداد 1397 اکو فارس 2 مرداد 1397 اکو فارس 3 مرداد 1397 اکو فارس 4 مرداد 1397 اکو فارس 5 مرداد 1397 اکو فارس 6 مرداد 1397 اکو فارس 7 مرداد 1397 اکو فارس 8 مرداد 1397 اکو فارس 9 مرداد 1397 اکو فارس 10 مرداد 1397 اکو فارس 11 مرداد 1397 اکو فارس 12 مرداد 1397 اکو فارس 13 مرداد 1397 اکو فارس 14 مرداد 1397 اکو فارس 15 مرداد 1397 اکو فارس 16 مرداد 1397 اکو فارس 17 مرداد 1397 اکو فارس 18 مرداد 1397 اکو فارس 19 مرداد 1397 اکو فارس 20 مرداد 1397 اکو فارس 21 مرداد 1397 اکو فارس 22 مرداد 1397 اکو فارس 23 مرداد 1397 اکو فارس 24 مرداد 1397 اکو فارس 25 مرداد 1397 اکو فارس 26 مرداد 1397 اکو فارس 27 مرداد 1397 اکو فارس 28 مرداد 1397 اکو فارس 29 مرداد 1397 اکو فارس 30 مرداد 1397 اکو فارس 31 مرداد 1397 
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۳:۵۳    
اکوفارس: متخصصان، گوشت گاو تولید شده در مزارع را منبع خطرناکی از سوپر باکتری اعلام کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۱:۵۶    
اکوفارس: سامسونگ از گلکسی نت 9 با باتری 4 هزار میلی آمپری و سیستمی نوین برای اجتناب از داغ شدن دستگاه رونمایی کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۲:۲۱    
اکوفارس: آیت الله صافی گلپایگانی به استفتائی پیرامون مراجعه به دعانویس ها پاسخ گفتند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۳۳    
اکوفارس: معاون فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از قتل ملی پوش سابق کبدی با ضربات چاقو خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۸:۲۴    
اکوفارس: لیست بازیگران فیلم سینمایی دینامیت با محسن کیایی تکمیل شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۶    
اکوفارس: علیرضا دهقان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب از کشف انبار احتکار برنج در این شهرستان با همت سربازان گمنام امام زمام (عج) و همراهی مأمورین انتظامی شهرستان خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۰    
اکوفارس: احمد قویدل در این نامه که متن آن را در اختیار خبرگزاری مهر قرار داده، عنوان کرده است؛ کانون هموفیلی ایران طی یک سال گذشته به طور مکرر از حبس داروهای حیاتی بیماران توسط شرکت های پخش دارو ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۰    
اکوفارس: دانستن زبان دوم خود یک هنر است، اما هر کسی به این موضوع اهمیت نمی دهد. گزارشات حاکی از آن است که تنها 25% از آمریکایی ها به زبانی به جز زبان انگلیسی مسلط می باشند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۲۰    
اکوفارس: جویس کرم خبرنگار و تحلیلگر روزنامه الحیات در حساب توئیتری خود نوشت:
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۳    
اکوفارس: فردریک بارون و کلر کیتو، دو هنرمندی هستند که این دیوار جالب توجه را پدید آورده اند و هدف از این اجرای این ایده ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۳    
اکوفارس: مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی است. او در مجلس به عنوان نایب رئیس اول شناخته می شود ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۰    
اکوفارس: به نقل از بی بی سی، مادر و پدر ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهوری آمریکا با حضور در یک دادگاه فدرال در نیویورک، سوگند شهروندی ایالات متحده را به جا آوردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۰    
اکوفارس: این تصویر، نشان می دهد که فرمانده نیروی قدس در اتوبوسی که معمولا مسافران را از پایانه تا پله های هواپیما منتقل می کند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۰    
اکوفارس: سرهنگ محمد حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت: این حادثه بعدازظهر امروز جمعه و در محور کرمانشاه به روانسر رخ داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۰    
اکوفارس: تیمی از پژوهشگران دانشگاه آلاباما موفق شدند با تقویت میتوکندری سلول ها در موش های آزمایشگاهی، روند پیری و تأثیرات ناشی از آن ازجمله ریزش مو، چروک پوست و سفید شدن موها را متوقف و وارونه کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۳۸    
اکوفارس: نماینده، ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی با تاکید بر اینکه امسال شرایط حج بهتر از سال گذشته است، گفت: به دنبال این هستیم که مشکلات احتمالی پیش آمده در سفر حج را در نخستین فرصت حل کنیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۹    
اکوفارس: هر چند که به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در 10سال گذشته آمار کشته های تصادف در کشور نصف شده است، اما کماکان روزانه 5 /44 نفر در تصادفات کشته می شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۲۱    
اکوفارس: فواد بابان از جمله پیشکسوتان عرصه خبر و خبررسانی است و یکی از شناخته شده ترین ها. گوینده اخباری که طی سال های فعالیتش در این راه مو سپید کرده و صدایش تبدیل شده به یکی از خاطره انگیزترین صدا ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۴۰    
اکوفارس: وزارت خارجه رژیم صهیونیستی شگفتی خود را از تصمیم اخیر کلمبیا در به رسمیت شناختن کشور مستقل و آزاد فلسطینی اعلام کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۸    
اکوفارس: خواهران دوقلوی چینی در حالی در دریا غرق شدند که مادر آن ها در چند قدمی ساحل مشغول بازی با تلفن همراهش بود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۸    
اکوفارس: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان در جریان درگیری خیابانی با قاچاقچیان مسلح، 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر و مقادیر زیادی سلاح و مهمات از قبیل: تیربار گیرینف ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۸    
اکوفارس: فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی اماکن پلیس پیشگیری پایتخت توضیحاتی را درباره چگونگی مجروح شدن یکی از پزشکان بیمارستان مدرس ارائه کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۷    
اکوفارس: یک انبار حاوی 2200 تن شمش آلومینیوم احتکار شده در اراک کشف شد .
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۳۷    
اکوفارس: هزاران آتش نشان در ایالت کالیفرنیا همچنان برای مهار دهها آتش سوزی که به طور همزمان در مناطق مختلف این ایالت روی داده تلاش می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۰    
اکوفارس: دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر باشگاههای کشور با نتیجه سه بر صفر به سود تیم فوتبال استقلال تهران به پایان رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۷    
اکوفارس: رژیم صهیونیستی در حملات هوایی خود به نوار غزه 150 نقطه را مورد هدف قرار داد که گروه های مقاومت اسلامی فلسطین نیز در پاسخ به تجاوزگری این رزیم مواضع دشمن صهیونیستی را هدف حملات موشکی و راکتی ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۴    
اکوفارس: پرسپولیس و پیکان در سه هفته اول لیگ برتر هنوز گلی دریافت نکرده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۲    
اکوفارس: مدیر مجله River Island در مورد دیسی می گوید: ما برای معرفی کلکسیون جدید ورزشی مان، احتیاج به مدلی پرانرژی و ورزشکار داشتیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۸    
اکوفارس: نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که وال های ساکن غرب اقیانوس هند و خلیج فارس گاهی برای یافتن غذا چند صد کیلومتری شنا می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۵    
اکوفارس: در این گزارش نگاهی داریم به تصاویری زیبا از مهاجرت گروهی حیات وحش در فصول سرد و گرم سال.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۵    
اکوفارس: پسر شرور که 14 زن و دختر را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود از سوی بازپرس پرونده محارب شناخته شد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۶    
اکوفارس: وزارت امور خارجه ترکیه با صدور بیانیه ای از اقدامات تلافی جویانه آنکارا در مقابل جنگ تجاری آمریکا خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۴۹    
اکوفارس: باستان شناسی مثل شکار گنجی است که اطلاعاتی از گذشته را در خود دارد و باستان شناسان ژاپنی اخیرا کوزه ای پر از سکه متعلق به یک سامورایی قرون وسطی را کشف کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۴۹    
اکوفارس: فردی در استرالیا به طور اتفاقی از یک مار عظیم الجثه به طول 10 فوت که در گوشه حیاط خانه اش بر روی دیوار می خزید، فیلم گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۴۶    
اکوفارس: باشگاه رئال مادرید اقدامی انجام داده که احتمال خروج هافبک کرواتش را قوت بخشیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۳۷    
اکوفارس: صندوق بین المللی پول پیش بینی کرد رشد اقتصادی امسال و سال آینده هند به ترتیب به 7. 3 درصد و 7. 5 درصد برسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۳۱    
اکوفارس: استاندار اصفهان از خرید شرکت هواپیمایی قشم خبر داد و گفت: قشم ایر مشکلات تحریمی ندارد و اجازه داشتن پرواز به اروپا و کیفیت هواپیماها و خدمات پروازی از مزایای آن است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۳۱    
اکوفارس: یک کارشناس نظامی فلسطینی گفت: مقاومت فلسطین در نوار غزه توانست قواعد درگیری با اشغالگران اسرائیلی را تثبیت کند و با درایت بسیار بالا مسیر حوادث دور اخیر درگیری با اشغالگران را مدیریت کرده و ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۳۱    
اکوفارس: منابع پزشکی فلسطینی جمعه شب از شهادت دو شهروند فلسطینی و زخمی شدن 242 نفر دیگر از آنها به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان راهپیمایی بزرگ بازگشت در مرزهای شرقی نوار غزه خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۲۸    
اکوفارس: یک رسانه عرب زبان، حملات پیاپی ائتلاف متجاوز سعودی به غیرنظامیان یمنی را سیاستی عمدی دانست و تاکید کرد که تنها گزینه پیش روی این ائتلاف خروج از یمن در سریعترین زمان ممکن است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۱۰    
اکوفارس: عضو ارشد کابینه رژیم صهیونیستی ضمن درخواست برای ازسرگیری ترور رهبران حماس، مدعی شد که آنها باید با وحشت زندگی کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۱۰    
اکوفارس: سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است که عدالت در نتیجه رعایت نشده است و تیمش باید با پیروزی از زمین مسابقه خارج می شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۱:۰۷    
اکوفارس: نخست وزیر روسیه، تحریم های آمریکا علیه بانک های این کشور را اقدام جنگی در حوزه اقتصاد دانسته و تهدید کرد مسکو نیز اقدام تلافی جویانه علیه واشنگتن انجام خواهد داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۵۶    
اکوفارس: رسانه های مکتوب و سایت های رسمی ترکیه خبر حضور مدافع میانی ایرانی را به شکل های مختلف پوشش دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۷    
اکوفارس: پیکان در حالی به سومین تساوی فصل دست یافت که حتی سرمربی سپاهان نیز در پایان بازی به سبک تدافعی این تیم معترض بود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۷    
اکوفارس: در مجموع دیدارهای هفته سوم لیگ هجدهم تنها 8 گل به ثمر رسید تا آمار ناامید کننده ای را در گلزنی شاهد باشیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۷    
اکوفارس: پیکان با بازیکنان جنگجو و تاکتیک پذیرش توانسته در سه هفته اول لیگ شبیه به تیم هایی که برای موفقیت برنامه دارند عمل کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۴    
اکوفارس: عضو کتائب حزب الله ضمن انتقاد از اظهارات نخست وزیر عراق درباره تحریم های آمریکا علیه ایران، از وی خواست که این اقدام واشنگتن را محکوم کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۴    
اکوفارس: علامه سید عبدالله الغریفی از علمای برجسته بحرین تأکید کرد که وضعیت آیت الله عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان این کشور به سمت پایداری بیشتر و بهبود پیش می رود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۴۱    
اکوفارس: حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به افراد شرکت کننده در راهپیمایی حق بازگشت نوار غزه، منجر به شهات یک امدادگر و زخمی شدن 110 شهروند فلسطینی شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۳۵    
اکوفارس: رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی یمن مانع پیشروی مزدوران ارتش سعودی به سمت کوه الدود در جبهه جیزان در عربستان شدند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۲۳    
اکوفارس: سرپرست استقلالی ها معتقد است مشکلی برای رتق و فتق امور مربوط به سرپرستی استقلالی ها ندارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۲۳    
اکوفارس: هافبک باتجربه تراکتورسازی اعلام کرد از هفته های آینده هواداران را خوشحال می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۰۵    
اکوفارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: در نیمه اول خیلی خیلی خوب بازی کردیم و فشار زیادی به حریف آوردیم و بازی را از آن خودمان کردیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: میزبان امروز خیلی بهتر از ما بازی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه در نخستین سفر خود به آمریکای جنوبی از کشور های برزیل، آرژانتین، شیلی و کلمبیا دیدن می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: تیم پرستاره تراکتورسازی از 3 هفته ابتدایی لیگ برتر فقط دو امتیاز گرفته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: به نظر می رسد در فصل پیش رو شاهد جنگ های لفظی فراوانی میان پپ گواردیولا و یورگن کلوپ باشیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: سرمربی تیم پدیده می گوید تیمش با وجود برد برابر صنعت نفت آبادان کار بزرگی انجام نداده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: مهاجم نیجریه ای استقلال ابراز امیدواری کرد فصل خوبی را با این تیم در لیگ هجدهم سپری کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: تیم فوتبال سپاهان در دومین دیدار خود در نقش جهان نیز در رسیدن به گل ناکام بود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: ماست خیار کم چرب 800 گرمی هراز با مبلغ 6 هزار و 500 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: تویوتا هایلوکس 2016 -دنده ای با قیمت 620 میلیون تومان در بازار معامله می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: خامه ساده 100 گرمی میهن با مبلغ 2 هزار تومان در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: کارشناس داوری فوتبال ایران اعلام کرد قاضی دیدار استقلال و تراکتور روز خوبی را پشت سر گذاشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می گوید: چهار پنج تیم قوی در لیگ برتر حضور دارند که شاید رویا باشد بخواهیم با آنها رقابت کنیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۲۴    
اکوفارس: شورای امنیت سازمان ملل متحد بالاخره یک روز پس از کشتار دانش آموزان یمنی تشکیل جلسه داد و انجام تحقیقاتی موثق در خصوص این جنایت جدید سعودی ها را خواستار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۲۱    
اکوفارس: رئیس جمهور ترکیه می گوید کشورش در جنگ اقتصادی است و پس از درخواست از مردم برای فروش طلاهای خود به شبکه بانکی ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۲۱    
اکوفارس: هافبک برزیلی پیکان در این فصل از رقابت های لیگ برتر یکی از بهترین بازیکنان در میان هافبک های دفاعی بوده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۲۱    
اکوفارس: در هفته سوم لیگ هجدهم تنها 8 گل به ثمر رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۲۱    
اکوفارس: تیم تراکتورسازی تبریز با نتیجه 3-0 شکست خورد که این باخت سنگین ترین شکست آن ها به استقلال از زمان بازگشت به لیگ برتر است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۳    
اکوفارس: مورینیو و پوئل برای دیدار افتتاحیه منچستریونایتد و لسترسیتی 11 مرد اصلی خود را انتخاب کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۳    
اکوفارس: وزارت دارایی عربستان در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که بودجه نظامی این کشور در نیمه نخست سال میلادی نسبت به مدت مشابه سال 2017 با رشد 34. 2 درصدی به 30 میلیارد و 200 میلیون دلار (113 ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۳:۰۰    
اکوفارس: بارسا از فصل 1986 تا کنون 10 کاپیتان را در طول 33 سال به خود دیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۵۷    
اکوفارس: برلین و مسکو تحقیق در خصوص بمباران اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی توسط جنگنده های سعودی را خواستار شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۵۴    
اکوفارس: از فردا تا دوشنبه در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و شرق کرمان، گردوخاک و در زابل توفان گردوخاک پیش بینی می شود که سبب کاهش دید افقی و کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۴۲    
اکوفارس: برات آلبایراک وزیر خزانه داری و دارایی ترکیه با تشریح مدل جدید اقتصادی این کشور، مبارزه با تورم را محور سیاست های اقتصادی جدید دولت اردوغان اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۴۲    
اکوفارس: وزیر خارجه انگلیس در واکنش به جنایت هولناک رژیم سعودی و امارات در کشتار وحشیانه ده ها دانش آموز بیگناه یمنی از طریق شلیک راکت به اتوبوس حامل آن ها در استان صعده خواستار انجام تحقیقات شفاف در ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: دو انفجار به دلیل نشت گاز 6 نفر را در شهرضا اصفهان راهی بیمارستان کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در مقام رفع تعارض از آرای صادره توسط شعب خود، اعلام کرد: اشتغال همزمان افراد به وکالت دادگستری و سردفتری ازدواج و طلاق ممنوع است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۶    
اکوفارس: استقلال با پیروزی 3 بر صفر برابر تراکتورسازی به اولین پیروزی خود در لیگ هجدهم دست پیدا کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۶    
اکوفارس: تیم های نفت مسجدسلیمان و فولاد اهواز نخستین دربی خوزستان را در لیگ هجدهم مقابل هم برگزار می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۶    
اکوفارس: تساوی دو تیم 4 امتیازی جدول رده بندی سبب شد تا پرسپولیس با وجود توقف در خوزستان، همچنان صدرنشین جدول رده بندی مسابقات باقی بماند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۶    
اکوفارس: سرمربی استقلال به هافبک تاه وارد خود 10 دقیقه فرصت داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۶    
اکوفارس: پله، اسطوره فوتبال برزیل قهرمان این فصل لیگ برتر جزیره را لیورپول می داند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۲    
اکوفارس: پدیده مشهد با گل ثانیه های پایانی امین قاسمی نژاد موفق شد دومین برد متوالی خود را کسب کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۲    
اکوفارس: استقلالی ها در نیمه دوم هم بازی را با گل و درخشان آغاز کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۲    
اکوفارس: پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی پاسخ کلودیو تاپیا رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین را داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۲    
اکوفارس: مهاجم تازه وارد آبی های خیلی زود به ترکیب این تیم در آزادی اضافه شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۳۲    
اکوفارس: گلزن استقلالی ها نتوانست جشن شادی گل خود را تکمیل کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۶    
اکوفارس: کاربران عراقی در شبکه های مختلف اجتماعی با ترند کردن هشتگ هایی چون '#متضامن_مع_الشعب_الأیرانی' با مردم ایران اعلام همبستگی کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۳    
اکوفارس: سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی دیدار استقلال و تراکتور را نظاره گر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۰    
اکوفارس: دریای چابهار چشم اندازهای زیبایی دارد که یکی از آنها ادغام نشدن دو دریا با یکدیگر است، نمونه این پدیده اعجاب انگیز را در شهر توریستی اسکاگن کشور دانمارک عنوان کرده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۰    
اکوفارس: ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین در بیانیه ای جنایت تازه ائتلاف سعودی-آمریکایی در صعده یمن که به کشته شدن بیش از 50 دانش آموز یمنی منجر شد، را محکوم کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۲۰    
اکوفارس: نظامیان رژیم صهیونیستی در تیراندازی به افراد شرکت کننده در راهپیمایی حق بازکشت دومین نفر را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۱۴    
اکوفارس: ترکیه اقدام آمریکا در دو برابر کردن تعرفه های گمرکی بر واردات فلزات را محکوم کرد و آن را نقض قوانین سازمان تجارت جهانی دانسته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۲    
اکوفارس: هافبک خارجی سپاهان روی نیمکت این تیم حضور دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۲:۰۲    
اکوفارس: مهاجم آبی های تهرانی در نیمه اول برابر تراکتورسازی باز هم نمایش خوبی داشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۲۱:۵۹    
اکوفارس: سرمربی تراکتورسازی در اولین حضور خود در آزادی شروع خوبی نداشت.