شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۵Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 8 اسفند 1397 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 31 فروردین 1397 اکو فارس 1 اردیبهشت 1397 اکو فارس 31 خرداد 1397 اکو فارس 31 تیر 1397 اکو فارس 31 مرداد 1397 اکو فارس 1 شهریور 1397 اکو فارس 1 مهر 1397 اکو فارس 30 آبان 1397 اکو فارس 1 آذر 1397 اکو فارس 1 دی 1397 اکو فارس 30 بهمن 1397 اکو فارس 1 اسفند 1397 اکو فارس 2 اسفند 1397 اکو فارس 3 اسفند 1397 اکو فارس 4 اسفند 1397 اکو فارس 5 اسفند 1397 اکو فارس 6 اسفند 1397 اکو فارس 7 اسفند 1397 اکو فارس 8 اسفند 1397 اکو فارس 9 اسفند 1397 اکو فارس 10 اسفند 1397 اکو فارس 11 اسفند 1397 اکو فارس 12 اسفند 1397 اکو فارس 13 اسفند 1397 اکو فارس 14 اسفند 1397 اکو فارس 15 اسفند 1397 اکو فارس 16 اسفند 1397 اکو فارس 17 اسفند 1397 اکو فارس 18 اسفند 1397 اکو فارس 19 اسفند 1397 اکو فارس 20 اسفند 1397 اکو فارس 21 اسفند 1397 اکو فارس 22 اسفند 1397 اکو فارس 23 اسفند 1397 اکو فارس 24 اسفند 1397 اکو فارس 25 اسفند 1397 اکو فارس 26 اسفند 1397 اکو فارس 27 اسفند 1397 اکو فارس 28 اسفند 1397 اکو فارس 29 اسفند 1397 
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۵۳    
اکوفارس: امروز در بازار آزاد تهران، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به قیمت 4 میلیون و 595 هزار تومان رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۹    
اکوفارس: در 11 کیلومتری شهر نیر، در کنار روستای کورعباسلو در استان اردبیل قلعه اسرارآمیزی به نام بوینی یوغون قرار دارد که گویی گردن کلفت منطقه بوده و آدم هایی که به آن وارد می شدند را می خورده ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۵۹    
اکوفارس: این قیچی با شمایل یک تمساح، یکی از پرکاربردترین وسایل شکنجه در اروپای قرون وسطی بوده است. با توجه به درد بسیار زیاد و وارد کردن جراحت های عمیق، این قیچی ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۳۸    
اکوفارس: فرمانده انتظامی استان از کشف انبار دپو موتور و لوازم یدکی خودروهای خارجی فاقد مجوز به ارزش 11 میلیارد ریال در شهرستان بابل خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۴    
اکوفارس: افشین قطبی سرمربی فولاد تاکنون موفق نشده استقلال را شکست دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۱    
اکوفارس: بابک تقوی، کارشناس نظامی اعلام کرد اسرائیل قصد دارد در روزهای نزدیک یکی از شدیدترین حملات موشکی و بمباران های خود را به خاک سوریه انجام دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۳    
اکوفارس: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعلام کرد که با مصوبه مجلس حقوق 20 میلیونی 4 میلیون و حقوق یک میلیونی 250 هزارتومان افزایش می یابد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۲۰    
اکوفارس: رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی گفت: از روز چهارشنبه هشتم اسفندماه واردات مسافری گوشی تلفن همراه منوط به داشتن بلیط برگشت سفر شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۴    
اکوفارس: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قشم گفت: یک چترباز در سقوط آزاد از ارتفاع هفت هزار پایی در این جزیره به دلیل باز نشدن چتر جان خود را از دست داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۷    
اکوفارس: رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، از برخورد اتومبیل پژو با شتر و کشته شدن 5 نفر در محور میرجاوه به زاهدان خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۴۴    
اکوفارس: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پیامک پرداخت سود سهام عدالت به همراه 500 هزار تومان عیدی جعلی است و شهروندان به آن توجهی نکنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۱    
اکوفارس: سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از صدور کارت های ملی هوشمند با تولیدات داخلی از 15 اسفند خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۳    
اکوفارس: کاخ سفید از پوشش خبری شام دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در روز چهارشنبه توسط خبرنگاران خبرگزاری های رویترز ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۷    
اکوفارس: ایسنا : شرکت مک آفی به عنوان یکی از بزرگ ترین توسعه دهندگان آنتی ویروس در جهان به تازگی در جدیدترین گزارش خود از افزایش قابل توجه بدافزارهای خطرناک و حملات تروجان ها در سال جاری میلادی خبر ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۷    
اکوفارس: مهر : یکی از عجیب ترین محصولات عرضه شده در کنگره جهانی موبایل، ساعت مچی است که تقریبا از همه امکانات گوشی های هوشمند برخوردار است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۷    
اکوفارس: ایسنا : سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی 10 خرید جدید باشگاه های مختلف آسیایی پرداخت که می توانند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2019 تاثیرگذار باشند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۷    
فارس : باشگاه پرسپولیس کاهش قیمت بلیت را برای بازی آسیایی خود اعمال می کند. این باشگاه اعلام کرد با توجه به درخواست های مکرر هواداران ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۱    
اکوفارس: بورس ارز می تواند حداقل زمینه ساز شفافیت و جذب ارز صادرکنندگان به اقتصاد و پوشش تقاضا باشد که پیامد آن را می توان در کاهش نرخ ارز مشاهده کرد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۸    
اکوفارس: رهبر اپوزیسیون ونزوئلا پس از دیدار با رهبران منطقه ای از جمله مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۰۸    
اکوفارس: سومریه نیوز : نخست وزیر عراق در سخنانی اعلام کرد که کشورش از داعشی های خارجی که کشورشان آنها را نمی پذیرد، استقبال نخواهد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۱:۲۳    
اکوفارس: قیمت خودروهای داخلی تحت تاثیر افزایش عرضه خودرو، روند کاهشی داشته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۷    
اکوفارس: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از انسداد جاده کرج - چالوس به دلیل بارش سنگین برف خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۱    
اکوفارس: شهردار لواسان از تخریب ویلای وزیر سابق دولت در روز شنبه یا یکشنبه خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۱    
اکوفارس: 15 نماینده مجلس درخواست سوالی را از وزیر امورخارجه در مورد استیضاح جنجالی اش و به حاشیه بردن دستاورد سفر بشار اسد به هیئت رئیسه مجلس تقدیم کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۱:۱۱    
اکوفارس: قرارداد بشار رسن ملی پوش عراقی پرسپولیس برای دو سال تمدید شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۱:۰۸    
اکوفارس: شرکت کلاشینکوف روسیه از یک پهپاد تهاجمی موسوم به کامیکادزه که می تواند با حمل مواد منفجره، خود را به اهداف دشمن برساند و منفجر شود، رونمایی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۱:۰۸    
اکوفارس: دروازه بان اسبق تیم ملی خبر بازداشتش به دلیل درگیری را شایعه خواند و تاکید کرد هیچ مشکلی ندارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۰:۵۰    
اکوفارس: کاخ سفید گفته دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون ، رهبر کره شمالی یک توافق مشترک امضا خواهند کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۵    
اکوفارس: سرپرست فرمانداری هویزه گفت: با شکسته شدن دو سیل بند در منطقه، تعدادی از منازل روستایی شهرستان هویزه به زیر آب رفت که یکی از این دو سیل بند ترمیم شده و امیدواریم کار ترمیم دیگری تا فردا پایان ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۳:۳۵    
اکوفارس: قرارداد هافبک پرسپولیس دو ساله دیگر تمدید شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۳:۱۷    
اکوفارس: رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء درباره تلاش مجدد بیگانگان برای احیای تروریسم تکفیری در عراق هشدار داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۶    
اکوفارس: وزیر اسبق بازرگانی گفت: متأسفانه علی رغم تأکیداتی که در اصل 44 قانون اساسی وجود دارد، بخش خصوصی در حاشیه قرار گرفته و این در حالی است که اگر بخش خصوصی وارد میدان شود بخش عمده ای از مشکلات ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۶    
اکوفارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اعلام ثبت رکورد جدید در سفرهایی دریایی طی بهمن امسال از آغاز فروش الکترونیکی و اینترنتی سفرهای دریایی به جزایر استان برای نوروز 98 خبر داد و گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۳    
اکوفارس: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به مسکو سفر کرده است مدعی شد روس ها به دنبال خروج ایران از سوریه هستند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۵۳    
اکوفارس: بنیاد مستضعفان از به نیمه رسیدن عملیات گودبرداری ساختمان جدید پلاسکو خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۷    
اکوفارس: انتظار می رود صادرات نفت خام عربستان به چین به حدود 1. 5 میلیون بشکه در روز در سه ماهه اول از حدود یک میلیون بشکه در روز در 2018 افزایش یابد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۴    
اکوفارس: سخنگوی اقلیم کردستان عراق گفت: همچنان به صادرات نفت و روابط اقتصادی خود به ایران علیرغم تحریم های آمریکا علیه تهران ادامه می دهیم .
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۴۱    
اکوفارس: سرپرست فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: واردات گوشت گرم از فرودگاه پیام، با ورود هواپیمای بویینگ 747 ایران ایر حامل 40 تن گوشت گرم مجددا از سر گرفته شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۳۵    
اکوفارس: فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به کشف یک جسد در صندوق عقب یک خودروی لکسوس توسط مأموران پلیس ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۶    
اکوفارس: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 582 واحد دیگر رشد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۰    
اکوفارس: عضوکمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قرارداد آپشن بدلیل ریسک حداقلی و مشخص،امکان و اختیار جدیدی به زعفرانکاران می دهد و به نوعی کشاورزان را از هرگونه نوسان در آینده بیمه می کند که پیش بینی می شود ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۰    
اکوفارس: عضو کمیسیون بودجه در مجلس نداشتن حساب ارزی، نبود اطمینان از پایداری عرضه و نقل و انتقالات مالی زمان بر را از جمله دلایل اصلی عدم موفقیت عرضه سوم نفت در بورس انرژی دانست.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۲۰    
اکوفارس: 17 غیرنظامی در انفجاری در شهر دیانکابو در مرکز کشور مالی کشته شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۷    
اکوفارس: با توجه به حال روز این روزهای پایانی سال که نزدیک به ایام تعطیلات عید است، خیلی از هموطنان عزیز برنامه ریزی برای سفر دارند در این گزارش سعی داریم شما را با برخی مشکلات که در سفر احتمال دارد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۱۷    
اکوفارس: شورا اسلامی گروه بهمن ضمن درخواست تسریع به رسیدگی درخواستهای مشتریان واقعی این شرکت اعلام کردند ریالی از سرمایه این شرکت که ضامن ادامه تولید و حیات است به جیب دلالان ریخته نشود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۸    
اکوفارس: چک بلامحل هم مانند بسیاری از دعاوی دیگر به دلیل نبود فرآیند قانونی مناسب، دچار اطاله دادرسی است. قانون جدید چک با نوآوری خود درتغییر روند دادرسی، این زمان را به طور چشمگیری کاهش داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۲:۰۵    
اکوفارس: قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 628هزار تومان کاهش یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۹    
اکوفارس: در حالی که پس از تصریح رئیس فدرال رزرو مبنی بر توقف سیاست افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا ارزش دلار در نزدیکی پایین ترین رقم 3 هفته اخیر باقی مانده است، قیمت طلا امروز تقریبا ثابت بود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۶    
اکوفارس: برخورد دو قطار در ریو دو ژانیرو 9 مجروح برجای گذاشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۳    
اکوفارس: خطوط هوایی عربستان سعودی امروز- چهارشنبه- اعلام کرد که تمام پروازها بین این کشور با پاکستان به حالت تعلیق درآمده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۷    
اکوفارس: رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه خودرو سازان به صورت سلیقه ای محصولات خود را قیمت گذاری می کنند، تاکید کرد: درخواست ما از خودروسازان کاهش قیمت پایه خودرو است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۷    
اکوفارس: وزیر جهاد کشاورزی عرضه گوشت مرغ بالاتر از قیمت هر کیلوگرم 11 هزار و 500 تومان را اجحاف به مصرف کنندگان دانست و بر ضرورت برخورد دستگاه های نظارتی با متخلفان تاکید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۱:۱۴    
اکوفارس: معاون فرماندار تهران گفت: در شهرستان تهران تنها سه نمایشگاه بهاره برگزار خواهد شد و هیچ دستگاه و ارگان دیگری حق برپایی نمایشگاه بهاره را ندارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۱:۰۸    
اکوفارس: بر اساس شنیده ها از یک منبع آگاه ملی پوش سابق کشورمان که امروز به دلیل ضرب و شتم راهی کلانتری شده بود با قید وثیقه آزاد شد
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۱:۰۵    
اکوفارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر یک از اعضای گروه سه جانبه گرایی درباره میزان و درصد افزایش حقوق کارگران نظراتی دارند اما تصمیم گیری نهایی در این باره به عهده شورای عالی کار است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۳    
اکوفارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: آقای لاریجانی! شما روز گذشته اجازه ندادید که پیشنهادم را مطرح کنم، شما برای رعایت آیین نامه قسم خوردید ولی آن را رعایت نکردید؛ باید کفاره پرداخت کنید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۰    
اکوفارس: از ساعاتی قبل خبری مبنی بر درگیری علی خطیر و علیرضا حقیقی منتشر شد که در نهایت اکنون با تایید این موضوع، مشخص شده دروازه بان سابق پرسپولیس به دلیل این ماجرا در کلانتری به سر می برد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۵۰    
اکوفارس: بر اساس مصوبه امشب مجلس حقوق کارکنان دولت در سال آینده 20 درصد افزایش خواهد یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۳    
اکوفارس: شیره انگور (900 گرمی) شیررضا با مبلغ 24 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۳    
اکوفارس: ماهی قزل آلا کیلویی 38 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۲۳    
اکوفارس: ام وی ام X22 - دنده ای با مبلغ 128 میلیون و 800 هزار تومان در بازار خرید و فروش می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۷    
اکوفارس: آل اسحاق گفت: ما همه تئوری های موجود را امتحان کرده ایم و پس از 40-30 سال هزینه فایده کردن به نسخه 24 بندی اقتصاد مقاومتی رسیدیم ولی آن را اجرا نمی کنیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۷    
اکوفارس: بشار اسد رئیس جمهور سوریه از ظریف برای سفر به دمشق دعوت کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۴    
اکوفارس: یک منبع عراقی از تلاش داعش برای نزدیک شدن به مرز ایران و ایجاد اغتشاش در مناطق مرزی خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۴    
اکوفارس: وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه آنکارا در تحریم های آمریکا علیه ایران کنار کشور بوده گفت که افزایش تحریم ها و تشدید فشارهای بین المللی علیه ایران کار صحیحی نیست.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۴    
اکوفارس: نویسنده اپیزود ویژه "پایتخت" درباره حضور علیرضا خمسه نیز که شایعه شده بود دیگر در "پایتخت" حضور ندارد هم گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۱۱    
اکوفارس: ارائه خدمات بانکی صرفا با تطبیق کدملی با شماره تلفن همراه در اپلیکیشن های موبایلی از ابتدای سال 98 امکانپذیر خواهد بود
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۵    
اکوفارس: به دنبال بروز تنش در روابط دهلی نو و اسلام آباد، وزارت خارجه هند خطاب به پاکستان اعلام کرد: خلبان ما را فوراً آزاد کنید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۲    
اکوفارس: سرپرست فرودگاه پیام با اشاره به وقفه 50 روزه در واردات گوشت گرم از طریق این فرودگاه گفت: امروز با ورود بویینگ 747 ایران ایر حامل 40 تن گوشت گرم، واردات این کالای اساسی مجددا آغاز شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۲۰:۰۲    
اکوفارس: رسانه های مصری از دومین حادثه قطار در این کشور ظرف یک روز و کشته و زخمی شدن شماری دیگر بر اثر آن خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۹:۵۰    
اکوفارس: صبح امروز برای سومین روز متوالی کارگران شهرداری بروجرد مقابل ساختمان شورای شهر و شهرداری تجمع کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۹:۵۰    
اکوفارس: گروهی از کارگران نگهداری خطوط و ابنیه فنی راه آهن ناحیه کرج در محدوده محل کار خود تجمع کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۹:۴۷    
اکوفارس: سرمربی فولاد خوزستان گفت: خیلی از بازی های استقلال و پرسپولیس را می بینم هر تصمیمی که داور می گیرد 5-6 بازیکن به سمت او می روند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۹    
اکوفارس: وزیر رفاه درباره توزیع یک بسته حمایتی دیگر برای مددجویان بهزیستی، گفت: دستور رئیس جمهور ابلاغ شده و به محض تامین منابع فوراً توزیع می کنیم و تلاش می شود تا آخر سال انجام شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۹    
اکوفارس: منابع خبری از پایان ضیافت شام رهبران آمریکا و کره شمالی در هتل متروپل هانوی خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۶    
اکوفارس: تنش های مرزی بین هند و پاکستان در روز چهارشنبه وارد فاز جدیدی شد؛ به گونه ای که طبق گفته اسلام آباد و دهلی نو، هر کدام از این 2 کشور یک جنگنده طرف مقابل را ساقط کرده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۳    
اکوفارس: مسئولین مرزی عراق یک زن ایرانی را به دلیل حمل مواد مخدر در مرز زرباطیه (مهران) دستگیر کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۹:۲۰    
اکوفارس: عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: سازوکار کانال مالی اتحادیه اروپا برای تجارت با ایران مشخص نیست و کسی نتوانسته از آن استفاده کند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۹:۱۷    
اکوفارس: عضو هیات نظارت بر سازمان صداوسیما با بیان اینکه دلیل انتقال آرشیو صداوسیما غفلت مدیران پیشین این سازمان بوده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۹:۰۵    
اکوفارس: یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از تعیین میزان افزایش حقوق ها در سال 98 در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۳    
به گزارش اکوفارس، جواد فرهودی روز چهارشنبه در نخستین مراسم تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی با بیان اینکه آمار قابل توجهی از فارغ التحصیلان رسته های نظری دانشگاه ها و ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۳    
اکوفارس: سخنگوی وزارت خارجه چین امروز چهارشنبه در واکنش به درگیری های نظامی بین پاکستان و هند در کشمیر، از این دو کشور خواست که خویشتنداری کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۰    
اکوفارس: بر اساس مصوبه مجلس، کلیه دستگاه های اجرایی مکلف به ارائه حقوق کارکنان خود به سازمان برنامه و بودجه شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۰    
اکوفارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: مسیری که در نظام آموزش و پرورش طی می کنیم با خطا مواجه است و باید به تدریج تصحیح شود و در مسیر خود قرار گیرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۰    
اکوفارس: در نشست علنی امروز پارلمان، به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه داده شد نسبت به توسعه خدمات الکترونیکی ازجمله هوشمندسازی مدارس اقدام کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۰    
اکوفارس: رسانه های اسپانیایی از ورود افراد ناشناس به سفارت کره شمالی در مادرید و سرقت رایانه های این مرکز دیپلماتیک خبر داده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۰    
اکوفارس: یوفا در حال بررسی خطای عمدی مدافع رئال مادرید است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۵۰    
اکوفارس: معاون باشگاه استقلال از گلر سابق تیم ملی و پرسپولیس شکایت کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۴۷    
اکوفارس: نماینده قائمشهر در مجلس گفت: رئیس جلسه ای که دست به سینه نماینده می زند و به ملت و نمایندگان توهین کند و واژه ناصواب آشوبگر را بیان کند، متخلف است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۵    
اکوفارس: کمتر از یک هفته از معرفی گوشی خمیده سامسونگ گذشته، اما به نظر می رسد گلکسی فولد خیلی زودتر از پیش بینی ها به یک بازنده تمام عیار در دنیای فناوری تبدیل شود ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۵    
اکوفارس: صید ماهی های 28 کیلویی کپور و آمور توسط ماهیگیران مازندرانی
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۵    
اکوفارس: ساخت آدمک" گاوی" دونالد ترامپ برای کارناوال سالانه شهر "مِینز" در آلمان
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۵    
اکوفارس: سرباز هایی که ماسک زده اند تا از سوزش چشم هنگام پوست گرفتن پیاز در امان بمانند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۸:۰۲    
اکوفارس: در این گزارش نگاهی داریم به عکس های رنگی کمیابی که تد دیربرگ، عکاس جنگ از جنگ جهانی دوم گرفته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۷:۵۹    
اکوفارس: سرپرست تیم سپاهان به اظهارات مدیر روابط عمومی پرسپولیس واکنش نشان داد و با اشاره به ارتباط خوب سپاهان با تراکتورسازی گفت: نیاز به ترفندهای سوخته سوگولی های پایتخت نداریم!
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۹    
اکوفارس: وکیل سابق دونالد ترامپ در اظهاراتی جنجالی و کم سابقه جزئیات تازه ای را از پشت پرده های ستاد انتخاباتی ترامپ، ویژگی های شخصیتی او و تخلف های مالی اش منتشر کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۹    
اکوفارس: 496 هزار و 719 مراجعه نزاع به مراکز پزشکی قانونی کشور در ده ماه امسال انجام گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6. 6 درصد رشد نشان می دهد
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۹    
اکوفارس: مقام های سوریه از کشف مقادیر زیادی مواد منفجره متعلق به تروریستها و همچنین مواد مخدر در ریف جنوبی شهر دمشق خبر دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۹    
اکوفارس: وزیر امور خارجه ایران در تماسی تلفنی با همتای سوری درباره راه های تقویت همکاری راهبردی گفت وگو کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۱۷:۲۳    
اکوفارس: منابع مصری گزارش دادند که شمار کشته های آتش سوزی قطار در قاهره به 30 نفر و تعداد زخمی ها نیز به 50 نفر افزایش یافته است.