پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 23 اسفند 1397 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 31 فروردین 1397 اکو فارس 1 اردیبهشت 1397 اکو فارس 31 خرداد 1397 اکو فارس 31 تیر 1397 اکو فارس 31 مرداد 1397 اکو فارس 1 شهریور 1397 اکو فارس 1 مهر 1397 اکو فارس 30 آبان 1397 اکو فارس 1 آذر 1397 اکو فارس 1 دی 1397 اکو فارس 30 بهمن 1397 اکو فارس 1 اسفند 1397 اکو فارس 2 اسفند 1397 اکو فارس 3 اسفند 1397 اکو فارس 4 اسفند 1397 اکو فارس 5 اسفند 1397 اکو فارس 6 اسفند 1397 اکو فارس 7 اسفند 1397 اکو فارس 8 اسفند 1397 اکو فارس 9 اسفند 1397 اکو فارس 10 اسفند 1397 اکو فارس 11 اسفند 1397 اکو فارس 12 اسفند 1397 اکو فارس 13 اسفند 1397 اکو فارس 14 اسفند 1397 اکو فارس 15 اسفند 1397 اکو فارس 16 اسفند 1397 اکو فارس 17 اسفند 1397 اکو فارس 18 اسفند 1397 اکو فارس 19 اسفند 1397 اکو فارس 20 اسفند 1397 اکو فارس 21 اسفند 1397 اکو فارس 22 اسفند 1397 اکو فارس 23 اسفند 1397 اکو فارس 24 اسفند 1397 اکو فارس 25 اسفند 1397 اکو فارس 26 اسفند 1397 اکو فارس 27 اسفند 1397 اکو فارس 28 اسفند 1397 اکو فارس 29 اسفند 1397 
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۳:۵۷    
اکوفارس: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 5000 داوطلب در رشته های بدون آزمون کنکور 98 خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این رشته ها تا روز چهارشنبه 6 شهریور ماه ادامه دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک ها 12 هزار و 819 تومان تعیین شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۰:۰۷    
اکوفارس: متأسفانه برخی از پزشکان در طب نوین، به بیماران بلغمی یا سودایی مصرف ماست و لبنیات را تأکید می کنند در حالی که از نقطه نظر طب سنتی این تجویز پزشکان آکادمیک کاملاً اشتباه است و. . . .
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۰۸:۳۶    
اکوفارس: پارلمان انگلیس در رای گیری شامگاه چهارشنبه به تمدید مهلت برگزیت تا آوریل یا ماه می رای مثبت داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ - ۰۹:۴۹    
اکوفارس: با انتظار از این که اوپک تا پایان امسال به کاهش تولیدات خود ادامه خواهد داد و قبل از اعلام مقدار رسمی ذخایر نفت آمریکا، قیمت نفت نزدیک به رکوردهای 4ماهه خود باقی ماند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۱    
اکوفارس: برای درمان خشکی، تیرگی و چروک پوست صورت باید صفرای موجود در بدن را به صفرای لطیف تبدیل کنیم؛ در ادامه به چند راهکار ساده و البته نافع طب سنتی برای این هدف اشاره شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۵    
اکوفارس: براساس گزارش سازمان دیده بان خلافکاری در فرانسه، 109 زن در این کشور در جریان خشونت های خانگی در سال 2017 کشته شده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۲۰    
اکوفارس: پرواز سولویی اولین زن خلبان هلکوپتر در ایران در شرکت هلکوپاری ایران در کرج انجام شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۵    
اکوفارس: ایسنا : مدیرعامل و موسس فیس بوک احتمال حمله سایبری به سرورهای فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ را رد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۵    
ایسنا : جایزه جهانی هنرهای زیبا به عنوان یکی از مهم ترین جوایز مربوط به موزه ها در جهان به نمایشگاه ایران؛ مهد تمدن ها در موزه درنتس هلند رسید ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۶    
اکوفارس: گروه بنگاه ها : مجتمع کشت، صنعت و دامپروری صبا پگاه لرستان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد و رسما آغاز به کار کرد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۱:۰۶    
اکوفارس: پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی در کنگان به ظرفیت تولید روزانه 2 میلیارد فوت مکعب گاز به حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۸    
اکوفارس: لحظات خارق العاده ای که درون موج ها خلق می شود!
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۸:۵۷    
اکوفارس: تصویر متفاوت بهاری از دانش آموزان دبستانی در جوانرود در پوشش بهارانەی کُردی
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۷:۲۸    
اکوفارس: ساعت مچی عقربه ای هنری لندن با مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۵:۴۳    
اکوفارس: سازمان ملل در مورد افزایش شدید دمای قطب شمال هشدار داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۱:۴۳    
اکوفارس: فرمانده انتظامی استان با اعلام کشف 38 تن برنج تقلبی در قزوین گفت: بازدیدهای متعددی در سطح استان صورت گرفته که منجر به پلمب تعدادی از واحدها شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۴    
اکوفارس: پس از برطرف شدن مشکل قطعی برق بی سابقه در سراسر ونزوئلا، این بار مشکل تازه در تاسیسات نفتی این کشور بوجود آمده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۱۰:۲۵    
اکوفارس: در پی انتشار گزارش سالانه حقوق بشر آمریکا که در آن سوابق حقوق بشری چین از جمله آزار و اذیت اقلیت های مسلمان را محکوم کرده بود، پکن امروز (پنج شنبه) با اشاره به آزادی های مطبوعاتی ضعیف ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۳    
اکوفارس: مجلس سنای آمریکا روز پنجشنبه 23 اسفند طرح پیشنهادی برای پایان دادن به وضعیت اضطراری در مرزهای جنوبی کشور را تصویب کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۳    
اکوفارس: او یکی از چهره های نوظهور حزب دموکرات در ایالت تگزاس است که بسیاری شانس فراوانی برای او قائل شده اند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۳    
اکوفارس: وزیر مشاور در امور خارجه عربستان مدعی شد که حل بحران سوریه به معنای خروج ایران از این کشور است
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۳    
اکوفارس: رئیس جمهوری آمریکا لحظاتی پس از تصویب قطعنامه رد وضعیت فوق العاده در مرزهای جنوبی این کشور در سنا، گفت که این قطعنامه را وتو می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۹:۲۲    
اکوفارس: دبیر اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه افزایش ناگهانی قیمت طلا و سکه منتفی است، به مردم توصیه کرد، خرید سکه و طلا را از واحد های مجوزدار که زیر نظر اتحادیه طلا و جواهر فعالیت می کنند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۸:۲۱    
اکوفارس: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشورگفت: کارگروهی برای انتقال پایتخت فعال است اما تاکنون تصمیم خاصی در این زمینه گرفته نشده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۳    
اکوفارس: در پی حمله موشکی به پایتخت رژیم صهیونیستی، نتانیاهو با فرماندهان این رژیم جلسه اضطراری تشکیل داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۴ - ۰۰:۰۰    
اکوفارس: کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده ایران گوشی تلفن رقیب بنیامین نتانیاهو برای نخست وزیری این رژیم را هک کرده و به تمامی اطلاعات آن دست پیدا کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه آینده که تا قبل از پایان سال جاری برگزار می شود تصمیم نهایی در مورد رشد حداقل حقوق گرفته خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۲۷    
اکوفارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت به منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی واردات 1400 قلم کالا را ممنوع کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۶    
اکوفارس: گمرک ایران اخیرا بخشنامه ای را ابلاغ کرده است که بر اساس آن شرکتهای فرعی شرکت ملی نفت ایران از ثبت سفارش واردات کالا معاف شده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۳:۰۳    
اکوفارس: سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: برای اطلاع از صحت کد ده رقمی درج شده نشان استاندارد بر روی کالا به شماره 10001517 پیامک کنید
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
اکوفارس: رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از افزایش قیمت سکه و طلا در بازار خرده فروشی خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۷    
اکوفارس: دادگاهی در بحرین صد و شصت و هفت شهروند را به زندان محکوم کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۴    
اکوفارس: بازار ارز و قیمت دلار امروز هم با نوسان و افزایش نسبی قیمت ها همراه بود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۱    
اکوفارس: معاملات بازار خودرو، حکایت از ادامه روند کاهش قیمت خودروهای داخلی دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۵۱    
اکوفارس: شرکت چینی هوآوی در دادگاهی در آمریکا اتهام نقض تحریم های واشنگتن علیه ایران و دیگر اتهام های مطرح شده را رد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۸    
اکوفارس: سخنگوی پلیس اوکراین اعلام کرد که مشاور رسانه ای پترو پروشنکو رئیس جمهوری اوکراین در کی یف پایتخت این کشور کشته شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۵    
اکوفارس: شمار کسانی که از ابتدای سال جاری میلادی در اثر شیوع بیماری سرخک در فیلیپین جان خود را از دست داده اند به 286 نفر رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۴۲    
اکوفارس: قیمت سکه تمام بهار آزادی در بازار تهران امروز به 4میلیون و 662هزار تومان افزایش یافت. قیمت طلای 18عیار هم 420هزار و 400 تومان ارزش گذاری شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۳۹    
اکوفارس: قیمت دلار امروز در شعب ارزی بانک ها 12 هزار و 819 تومان تعیین شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۲۱    
اکوفارس: نیروی هوافضای سپاه در رزمایش الی بیت المقدس 1، طیف متنوعی از پهپادها را تست میدانی کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۵    
اکوفارس: پارلمان انگلیس روز جمعه به برگزاری همه پرسی مجدد در مورد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) رأی منفی داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۲    
اکوفارس: ایجاد "خروپف" به هنگام خواب می تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ در این مطلب با چد راهکار ساده طب سنتی برای درمان خروپف آشنا می شویم. . . .
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۱۲    
اکوفارس: کارگر 22 ساله بر اثر سقوط از طبقه هفتم به طبقه منفی دو، جان باخت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۲:۰۰    
اکوفارس: وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد کلیه دیپلمات های سفارت این کشور در کاراکاس، از ونزوئلا خارج شده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۷    
اکوفارس: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: محورهای مواصلاتی 14 استان کشور از امشب شاهد بارش برف و باران خواهد بود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۱:۵۱    
اکوفارس: دولت هلند اعلام کرد با هدف جلوگیری از دستیابی ایران به فناوری های حساس ، دانشجویان و محققین ایرانی فعال در هلند را تحت نظارت شدیدتری قرار می دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۱:۲۷    
به گفته موسسه ملی بهداشت فرانسه در سال 2018 میلادی، 566 کارتن خواب در خیابان های این کشور جان باخته اند. این در حالی است که رقم مرگ و میر بی خانمان ها در سال 2017 میلادی 511 نفر ثبت شده است. ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۱:۱۸    
اکوفارس: جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران با موضوع نشت میعانات گازی و آتش سوزی در منطقه برومی اهواز و مسائل و مشکلات در خطوط توزیع برق و اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در این خصوص در سالن جلسات ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۱    
اکوفارس: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت، نخستین کشتی کامل 50 هزار رأس گوسفند وارداتی در چابهار پهلو گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۱    
اکوفارس: رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نخست وزیر ایرلند گفت اتحادیه اروپا باید با واشنگتن وارد مذاکره تجاری شود، در غیر اینصورت آمریکا بر کالاهای اروپایی تعرفه سنگین اعمال می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۱    
اکوفارس: جمعی از مردم و دانشجویان ایران اسلامی به منظور حمایت از جنبش جلیقه زردهای فرانسه در مقابل سفارت پاریس در تهران تجمع کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۵۱    
اکوفارس: مرجع تقلید شیعیان گفت: وقتی می خواهیم یک[هزار] دینار عراقی بگیریم باید 13هزار تومان پول بدهیم، پول ما کم ارزش شده، چرا باید پول ما این قدر بی ارزش باشد؟
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۶    
اکوفارس: انگشتان دست پسر 14 ساله اصفهانی به دلیل انفجار ترقه دست ساز عصر پنجشنبه قطع شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۳۰    
اکوفارس: آمارهای رویترز نشان می دهد که هند د رماه فوریه روزانه 260 هزار بشکه نفت از ایران خریداری کرده است. زنگنه می گوید سال آ ینده روزانه 500 هزار بشکه نفت به هند می فروشیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۱    
اکوفارس: هر کیلو ناودانی 14 (12 متری) با کبلغ 4 هزار و 630 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۱    
اکوفارس: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ایجاد و استقرار فرماندهی انتظامی ویژه شهرستان ری در سال 98 خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۲۱    
اکوفارس: پلیس بین الملل 20 فردی را که گفته می شود در قتل خاشچقی دست داشته اند، تحت تعقیب قرار داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۵    
اکوفارس: روغن مغز گردو سفید با مبلغ 22 هزار تومان به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۵    
اکوفارس: دوربین فیلم برداری ورزشی اچ کیو مدل Sport با مبلغ 650 هزار توان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۱۲    
اکوفارس: برنج طارم رمضانی کیلویی 12 هزار و 900 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۹    
اکوفارس: سوپ جو و قارچ 65 گرمی الیت با مبلغ 3 هزار و 500 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۲۰:۰۶    
اکوفارس: مقیمی از بازگشت کارخانه رنو به ایران خبر داد و گفت: هفته آینده بدهی خودروسازان به قطعه سازان به طور کامل پرداخت می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۹    
اکوفارس: تراکتورسازی در آغاز رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز (پنجشنبه) با برتری برابر پدیده مشهد به صدر جدول رده بندی این مسابقات نقل مکان کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۶    
اکوفارس: وزیر امور خارجه اتریش گفت وین در حال بررسی امکان بازگشایی سفارت خود در پایتخت سوریه است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۰    
اکوفارس: مشاور امنیت ملی رئیس جمهور افغانستان در اظهاراتی بی سابقه به شدت از نماینده رئیس جمهور آمریکا در افغانستان انتقاد کرده و گفته زلمای خلیل زاد رویای به قدرت رسیدن در کابل را در سر می پروراند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۹:۳۰    
اکوفارس: وزیر دفاع ترکیه در تماس تلفنی با سرپرست وزارت دفاع آمریکا درباره تحولات اخیر در سوریه رایزنی کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: سرپرست وزارت دفاع آمریکا، ایران را همچنان تهدیدی برای منافع این کشور در منطقه دانست و بر تقویت اتحادها و توانایی های شرکای محلی خود در مقابله با آن تاکید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۹:۲۷    
اکوفارس: رئیس فدراسیون فوتبال حال فوتبال کشور را مساعد ندانست و گفت: امیدواریم با حمایت نمایندگان در مجلس، مشکلات اقتصادی در فوتبال کشور برطرف شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۹    
اکوفارس: رئیس سازمان هواپیمایی روسیه از بسته شدن آسمان این کشور بر روی هواپیماهای بویینگ از نوع 737 مکس خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۸:۰۹    
اکوفارس: لورن بلان فرانسوی اصلی ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۷    
اکوفارس: فرمانده هنگ مرزی اترک استان گلستان تایید کرد که یک زن تبعه کشور روسیه در ناحیه مرزی شهرستان گنبد کاووس دستگیر شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۷    
اکوفارس: مرد ثروتمند برای انتقام از زن مورد علاقه اش دختر دو ساله او را ربود و برای آزادی اش 40 میلیون تومان خواست.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۷    
اکوفارس: تیم فوتبال پرسپولیس، بدون دروازه بان ملی پوش خود در بازی با سپیدرود حاضر خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۴    
اکوفارس: وزیر امور خارجه آلمان امروز (پنج شنبه) با اشاره به توافقات به دست آمده در سومین کنفرانس بین المللی کمک به سوریه در بروکسل اعلام کرد، برلین قصد دارد 1. 44 میلیارد یورو (1 ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۴    
اکوفارس: آمریکا در نظر دارد در سال جاری میلادی موشک هایی را آزمایش کند که بر اساس پیمان منع موشک های میان برد هسته ای (INF) ممنوع هستند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۴    
اکوفارس: با مقایسه تعداد فالوورهای صفحه محمدرضا گلزار در اینستاگرام، قبل و بعد از سخنان جنجالی اش در اختتامیه جشنواره جام جم، به نظر می رسد که 300 هزار نفر از دنبال کنندگانش کاسته شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۵۱    
اکوفارس: سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد از آغاز صدور روادید رایگان برای زائران و مسافران عراقی از 12 فروردین ماه 98 خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۶    
اکوفارس: رئیس کمیسیون حقوق بشر عربستان اعلام کرد که ریاض به طور قطع مخالف این است که پرونده روزنامه نگار سعودی که در کنسولگری این کشور در استانبول کشته شد، بین المللی شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۰    
اکوفارس: وزیر بازرگانی و سرمایه گذاری عربستان سعودی به دیدار نخست وزیر و رئیس جمهور عراق رفت و با آنان گسترش همکاری های اقتصادی را بررسی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۰    
اکوفارس: مقام های ارشد تشکیلات خودگردان و فتح تغییر لحن آمریکا درباره جولان سوریه را محکوم و اعلام کردند، فرستاده آمریکا به نماینده کمپین انتخاباتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۳۰    
اکوفارس: تیم ملی شطرنج ایران در پایان رقابت های شطرنج قهرمانی تیمی جهان عنوان ارزشمند ششم را از آن خود کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۷    
اکوفارس: مقامات آمریکا می گویند: خریدهای نفت 8 کشور از ایران احتمالا ادامه می یابد، مسئولان هندی هم در این زمینه با آمریکا مذاکره کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۹    
اکوفارس: مدیر کل تعزیرات حکومتی تهران با اعلام این مطلب که باوجود فعالیت هایی برای حذف پرواز های چارتری، اما اعلام نشدن سقف قیمت بلیت ها اجحاف به مسافران است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۹    
اکوفارس: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با شکست برابر ژاپن هم از مسابقات قهرمانی آسیا حذف شد و هم فرصت صعود به جام جهانی را از دست داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۰۹    
اکوفارس: سردار رحیمی از پاکسازی و ساماندهی پیاده راه خیابان انقلاب در راستای جمع اوری فروشندگان کتابهای مبتذل و ممنوعه خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۷    
اکوفارس: با گذشت یک هفته از آغاز نام نویسی نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی همچنان امیررضا خادم تنها فردی به حساب می آید که با حضور در محل فدراسیون، ثبت نام خود را نهایی کرده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۷    
مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال از امروز آغاز می شود. در همین راستا یکی از حساس ترین مسابقات دور برگشت امروز در تبریز برگزار می شود جایی که تیم های چهارم و پنجم جدول به مصاف یکدیگر می روند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۴    
اکوفارس: شاید دیدار اخیر وزیر ارتباطات با رئیس پلیس تهران و بازدید از مرکز کنترل ترافیک بی ارتباط با تعطیلات پیش رو و به اوج رسیدن ترافیک برون شهری نباشد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۴    
اکوفارس: هفته دوم مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم برای سرخابی ها چیزی که انتظار می رفت از آب در نیامد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۱    
اکوفارس: جشنواره تلویزیونی تولیدات جام جم سرانجام پس از روزها کشمکش و حاشیه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۱    
اکوفارس: کنسرت هنر برای همه محمد معتمدی از چهارم فروردین در پردیس تئاتر تهران واقع در خاوران برگزار خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۱    
7 فیلم اکران نوروز سال 1398 اعلام شد.به گفته غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی زندانی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی در گروه سینمایی آزادی ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۵۱    
اکوفارس: شماره نوروزی مجله سینما و ادبیات با پرونده ای درباره وودی آلن منتشر شد. در این پرونده زندگی و آثار وودی آلن با نگاهی به تاریخچه سینمای نوین آمریکا ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۸    
اکوفارس: یکی از روش های پیش بینی قیمت ها، نگاه به روند گذشته آنها است. بر این اساس در این صفحه روندهای قیمتی بازارهای مهم ایران و جهان به نمایش گذاشته شده اند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۸    
اکوفارس: بانک های مرکزی در طول چند سال اخیر به تقویت ذخایر ارزی خود با افزایش سهم طلا و کاهش وابستگی به دلار آمریکا مشغول بودند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۸    
اکوفارس: یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب کلیات طرح سپرده ارزی در این کمیسیون گفت که در صورت تصویب نهایی این طرح مردم به سپرده گذاری ارزهای خانگی تشویق خواهند شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۵    
اکوفارس: شروین شهریاری: بازار سهام در آستانه سال نو و فرا رسیدن ایام نوروز، هفته ای مثبت با بازدهی مقبول را به ثبت رساند تا با رشد 4 درصدی شاخص ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۵:۴۵    
اکوفارس: بورس تهران معاملات این هفته را در محیطی مهیا برای رشد پشت سر گذاشت و نماگر بازار پیوسته سبزپوش بود ...
  • ۱