پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 30 آبان 1397 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 31 فروردین 1397 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1397 اقتصادگردان 31 خرداد 1397 اقتصادگردان 1 تیر 1397 اقتصادگردان 31 مرداد 1397 اقتصادگردان 1 شهریور 1397 اقتصادگردان 30 مهر 1397 اقتصادگردان 30 آذر 1397 اقتصادگردان 1 دی 1397 اقتصادگردان 1 بهمن 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 1 آبان 1397 اقتصادگردان 2 آبان 1397 اقتصادگردان 3 آبان 1397 اقتصادگردان 4 آبان 1397 اقتصادگردان 5 آبان 1397 اقتصادگردان 6 آبان 1397 اقتصادگردان 7 آبان 1397 اقتصادگردان 8 آبان 1397 اقتصادگردان 9 آبان 1397 اقتصادگردان 10 آبان 1397 اقتصادگردان 11 آبان 1397 اقتصادگردان 12 آبان 1397 اقتصادگردان 13 آبان 1397 اقتصادگردان 14 آبان 1397 اقتصادگردان 15 آبان 1397 اقتصادگردان 16 آبان 1397 اقتصادگردان 17 آبان 1397 اقتصادگردان 18 آبان 1397 اقتصادگردان 19 آبان 1397 اقتصادگردان 20 آبان 1397 اقتصادگردان 21 آبان 1397 اقتصادگردان 22 آبان 1397 اقتصادگردان 23 آبان 1397 اقتصادگردان 24 آبان 1397 اقتصادگردان 25 آبان 1397 اقتصادگردان 26 آبان 1397 اقتصادگردان 27 آبان 1397 اقتصادگردان 28 آبان 1397 اقتصادگردان 29 آبان 1397 اقتصادگردان 30 آبان 1397 
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۷    
مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر تولید برق وزارت نیرو گفت: قرارداد تبدیل 40 واحد گازی به سیکل ترکیبی منعقد شده است که منابع این کار باید از محل ماده 12 قانون رفع موانع رقابت پذیر تامین شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۳۲    
وزیر نفت عراق گفت که کشورش بنا دارد منتظر کاهش حقیقی نفت در بازار بماند تا پس از آن ظرفیت تولید خود را به شکلی جدی افزایش دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۱۷    
یک موسسه تحقیقاتی اعلام کرد: صفر شدن صادرات نفت ایران به تصمیم امریکا بستگی ندارد بلکه کاملا وابسته به سیاست های مشتریان نفت ایران است که آنها هم خواستار نفت ایران حتی با وجود تحریم هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۰۲    
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: دور تازه ای از واگذاری شرکت های شبه دولتی و شرکت هایی که در فرآیند تهاتر بدهی های دولت به بخش های عمومی واگذار شده آغاز شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۲    
دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک با حمایت و پشتیبانی اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۱۷    
رییس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به 4 اشکال دستورالعمل نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور خواستار بازنگری این بخشنامه شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نصب دوربین های ثبت تخلف در جاده ها، گفت: رانندگان متخلف باید با سرعت بالا خداحافظی کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۲    
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از کنترل وضعیت آلایندگی 1134 دستگاه خودروی سنگین توسط اکیپ سیار تست آلایندگی کنار جاده ای به همراه پلیس در شهر تهران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۶    
مهاجرت بخش زیادی از جمعیت به بانکوک که بخش عظیمی از آنها از دهک های پایین جامعه بودند باعث شد مناطق حاشیه نشین و زاغه نشین کاهش نیابد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۵    
پیروز حناچی، سرپرست شهرداری تهران گفت: جایگاه شوراها باید تقویت شود و شورای عالی استان ها هم عرض با سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه کشور است
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۲۵    
طی هفته جاری نرخ ارز روند نزولی به خود گرفت اما قیمت ها در بازار خودرو همچنان صعودی است. با توجه به افزایش نرخ ارز از ابتدای سال جاری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۹    
افزایش قیمت نفت، تولید نفت شیل امریکا که هزینه ای بیش از 30 دلار در هر بشکه برای تولید آن نیاز است را توجیه پذیر کرده است و از این رو از اوایل اکتبر سال 2018 که قیمت نفت به 86 دلار در هر بشکه رسید ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۶    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی حجم عرضه نفت در بورس را تصویب نکرد، بلکه تصویب کرد که سازوکار عملیاتی آن اجرایی شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۰    
با توجه به حیاتی بودن حفظ ثبات مالی و اقتصادی و به جهت حفظ ثبات اجتماعی و سیاسی در برهه حساس فعلی منفعت خالص فرایند مداخله در پیشگیری از بروز بحران بانکی مثبت است
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۸    
محدودیت برای برداشت های بیش از 50 میلیون تومان کارت های بانکی / رئیس شورای پول و اعتبار همچنین از طرحی خبر داد که براساس آن هر کد ملی تنها اجازه برداشت 50 میلیون تومان از تمامی کارت های بانکی خود را ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۵۲    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کارکنان بانک ملی ایران در ارایه ارز اربعین ،مجاهدانه و طاقت فرسا بود و بانک ملی ایران با قبول مسئولیت ارائه ارز به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۴۹    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه در شرایط اقتصادی کنونی کشور اعتبارات اسنادی بهترین گزینه پیش روی فعالان اقتصادی است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۷:۲۵    
واریز سود سهام عدالت سال 96 مشمولان از امروز اول آذر ماه 97 اجرایی می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۴۲    
رئیس اداره نگهداری راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم از اجرای طرح بهسازی در آزادراه قم - تهران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۵:۱۵    
اقتصاد و معیشت با طعم دیپلماسی ؛ عنوانی است که می توان برای نشست روز گذشته اعضای کابینه با خبرنگاران برگزید ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۷    
ساخت طرح فولاد سازی سفیددشت چهارمحال وبختیاری با70درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۷    
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهرگفت: از ابتدای سال جاری 97 تا کنون تعداد 44 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با گذراندن 218مصوبه جهت ساماندهی مسائل و مشکلات بنگاهای تولیدی در استان بوشهر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۱    
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: این شرکت به منظور ایفای وظایف ذاتی، مسئولیت های مختلفی در فرآیند تولید نفت و نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۱    
وزیر نفت گفت: زمینه سازی برای تجهیز مالی به منظور توسعه پتروشیمی ها مهم ترین وظیفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۴۱    
قیمت نفت خام سنگین ایران در هفته منتهی به 16 نوامبر (جمعه، 25 آبان ماه) نسبت به هفته گذشته 3 دلار و 81 سنت برای هر بشکه کاهش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۸    
بیژن عالی پور تمام اختیارات خود در مناطق نفتخیز جنوب را به احمد محمدی، مدیر امور فنی این شرکت تفویض کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۸    
براساس دستورعمل وزیر نفت و برای تحقق اهداف سازمان، نخستین نشست اعضای کمیته جامع بهره وری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تشکیل شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: یکی از راه های مهار جریان انتقال سوخت، استفاده از کارت هوشمند سوخت است. تصمیم گرفتیم این کارت به روش های مختلف مانند میزان استفاده هر خودرو از سوخت انجام شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۲    
معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با اقدام های کنترلی وزارت نفت و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و استان های مرزی، قاچاق سوخت روزانه 2 میلیون لیتر کاهش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۳۲    
رینگ بین الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، امروز شاهد عرضه 88 هزار تن گاز مایع است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۹    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پیامی، از کارکنان این شرکت قدردانی و خداحافظی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۶    
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران روز چهارشنبه در پیامی از یک عمر تلاش و خدمت خالصانه و صادقانه مدیران عالی و کارشناسان مبرز و مجرب بازنشسته به عنوان فرزندان انقلاب و نظام در ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۳    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه کرامت انسانی مددجویان از اهمیت زیادی برخوردار است گفت : صف درخواست جهیزیه و وام کارگشایی مددجویان به صفر رسیده و تسهیلات بانکی، دو برابر شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۰    
دهها تن از تجار عراقی در دیدار با مشاور اقتصادی معاون اول رئیس جمهوری و سرکنسول ایران در سلیمانیه خواهان حل مشکلات در روابط تجاری دوجانبه به جمهوری اسلامی شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۲۰    
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: یک هزار و 57 واحد تولیدی غیرفعال با تدبیر دولت به چرخه تولید و اشتغال بازگشتند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۷    
مدیرعامل شرکت فرابورس ایران گفت: بر اساس مصوبه کمیته بورس، پروژه های دانشگاهی و پژوهشی به صورت اوراق وقف در بازار بورس پذیره نویسی می شوند و در آینده روی تابلوی بورس قرار می گیرند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران از منابع غنی معدنی برخوردار است؛ اگر پیش از این به معدن توجه لازم می شد تحریم های امروز بسیار ضعیف تر و بی اثر تر از شرایط کنونی بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۴    
وزیر نفت با بیان اینکه موافق تجمیع پتروشیمی های فعال با هم اما نه در قالب شرکت ملی صنایع پتروشیمی (NPC) هستم ، گفت: در قالب شرکت ملی صنایع پتروشیمی این کار شدنی و قابل برگشت به گذشته نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۱۱    
تفاهم نامه همکاری میان دو وزارتخانه علوم و صنعت در زمینه فرصت های مطالعاتی صنعتی برای اعضای هیات علمی دانشگاه ها به امضا رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۸    
گزارش بانک مرکزی نشان می دهد، در مهرماه امسال 1.2 میلیون فقره چک به ارزش 14.8 هزار میلیارد تومان (که 13 درصد از کل چک های مبادله شده را تشکیل می دهد) برگشت خورده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۸    
سند اعتراض ایران به تحریم های ضد ایرانی آمریکا در حوزه حمل و نقل دریایی، روز پنجشنبه برابر با یکم آذر ماه، توسط اعضاء شورای سازمان بین المللی دریانوردی در لندن بررسی خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۵    
بررسی تارنمای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران در آخرین روز دومین ماه پاییز نشان می دهد تا عصر چهارشنبه (سی آبانماه) 25 هزار و 465 فقره سیمکارت شخصی به دلیل ارسال پیامک مزاحم قطع شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۵    
سازمان خصوصی سازی در اطلاعیه ای اعلام کرد: واریز نوبت دوم سود مشمولان سهام عدالت از پنجشنبه (اول آذرماه) شروع می شود و مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی 175 هزار تومان سود دریافت می کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۵    
مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فن آوری و ارتباط با صنعت شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در بحث آب که کالایی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است، نمی توان دقیقه نودی کار کرد بلکه نیاز به آینده پژوهی دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۲    
وزارت امور خارجه کره جنوبی در پاسخ به اقدامات و پیگیری های ایرانیان و همچنین سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول در خصوص مشکلات بانکی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۲    
آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت از کاهش 18.7 درصدی وصول حقوق دولتی معادن در 6 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال حکایت دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۹    
کمیسیون صنایع اتاق ایران در گزارشی با بررسی بازسازی و نوسازی صنایع کشور بر اساس قانون برنامه ششم تاکید کرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۳    
معاون برنامه ریزی و توانمند سازی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: 48 درصد طرح های معدنی کشور در مناطق محروم در حال اجراست و در تلاشیم تا شرایط را برای سرمایه گذاری بخش ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۳    
رئیس اتاق تعاون ایران گفت: 2 میلیون و 600 هزار تعاونی با یک میلیارد و 200 میلیون عضو در سراسر جهان فعال است که در مجموع با 280 میلیون شغل، 10 درصد از اشتغال جهانی را در اختیار دارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۳    
مرکز تحلیلی 'اس اند پی گلوبال پلاتس' آمریکا طی گزارشی عنوان کرد، روند حجم واردات نفتی چین از ایران نشان می دهد که ما باید در ماه اکتبر شاهد واردات 599 هزار بشکه و در ماه نوامبر 646 هزار بشکه در روز ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان در پیش نویس لایحه بودجه 1398 کل کشور دیده شده و بنابراین برای امسال افزایش حقوقی نداریم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۸    
رئیس صندوق کار آفرینی امید استان تهران گفت: این صندوق 6 میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های دارای توجیه اقتصادی کارآفرینان استان اختصاص داده است .
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۸    
رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: تحویل ندادن سوخت توسط شرکت های بین المللی به هواپیماهای ایرانی در فرودگاه های کشورهای اروپایی، از موضع سیاسی نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۳    
مدیرعامل صندوق توسعه کارآفرینی امید گفت: توسعه روستاها و جوامع محلی باید بر مبنای توسعه بوم گردی انجام شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۸    
بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از صدور 10 هزار 709 فقره جواز تاسیس صنعتی در نیمه نخست امسال و رشد 20 درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۸    
مدیرکل دفتر راهبری و نظارت بر تولید برق وزارت نیرو گفت: قرارداد تبدیل 40 واحد گازی به سیکل ترکیبی منعقد شده است که منابع این کار باید از محل ماده 12 قانون رفع موانع رقابت پذیر تامین شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سیاست های اقتصادی دولت متکی به یک فرد نیست بلکه یک کار جمعی است و در جلسه ای به ریاست رییس جمهوری موضوعات مطرح و درباره آن بحث می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۳    
رئیس انجمن صنفی امداد خودرویی با بیان این که در طول سال های گذشته تلاش شده شرایط برای محاسبه دقیق و با نظارت امداد خودرو در داخل شهرها و جاده های کشور فراهم شود، جزئیات محاسبه نرخ ها را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۸    
معاون دبیرکل خانه کارگر کشور گفت: قانون کار سال ها است که به مسلخ برده شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۲    
نرخ خرید تضمینی گندم برای سال 1398 اعلام شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۲    
امروز هم همچون روزهای گذشته قیمت سکه، طلا و ارز روند کاهشی خود را به صورت نسبی ادامه داد تا پرونده بازار در آبان ماه با شیب کاهشی بسته شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۷    
مهم ترین هدفی که از مطالعات روان شناسی شهر دنبال می شود، تبدیل شهر به مکانی زیست پذیر، شهری و انسانی است که شهروندان و ساکنان آن احساس تعلق و هویت کنند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۲    
امروز فعالان بازار سرمایه شاهد رشد قیمت سهام در گروه بانکی ها و خودرویی ها بودند اما در عین حال شاخص کل 745 واحد کاهش یافت. چراکه بیش تر سهم ها در گروه نفت و پتروشیمی با کاهش قیمت روبرو بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۲    
دادستان تهران با بیان اینکه در پرونده های اخیر اقتصادی در حوزه مدیران هم پرونده های جداگانه تشکیل شده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۲۲    
در دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری- خوزستان، سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف محصولات و خدمات خود را در حوزه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، معرفی می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۷    
عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به توفیقات کسب شده در طرح همیاران مهر بیان داشت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۷    
مدیرعامل بانک دی در جلسه شورای بسیج پایگاه 9 دی به نقش بسیج در تحکیم وحدت و ممانعت از تفرقه در جامعه، تاکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۲    
استاندار گلستان طی مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای لوحی از عملکرد بانک کشاورزی و جذب 100 درصدی اعتبار طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی در این استان قدردانی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۱۲    
محمدحسین مقیمی استاندار تهران از عملکرد مدیریت شعب بانک کشاورزی استان تهران در زمینه بررسی و تصویب به موقع طرح های معرفی شده به بانک و انعقاد قرارداد طرح های حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۷    
دومین دوره مجمع شعب استان لرستان با موضوع بررسی عملکرد شعب در سال96 باحضورمدیرکل، جانشین، مدیران ستادی ، روسا و کارکنان شعب ولیعصر(عج)، شهدا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۲    
بانک رفاه با کسب 2 طلا و 1 نقره موفق به کسب مقام قهرمانی و عنوان قهرمان قهرمانان در شانزدهمین دوره المپیاد ورزشی آقایان سیستم بانکی کشور شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۲    
عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: بانک رفاه در حوزه پدافند غیرعامل اقدامات خوبی داشته است، به نحوی که سامانه های نرم افزاری اصلی بانک کاملاً تولید داخل است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۲    
در راستای اجرای سند تحول بانک و تحقق سند ترجمان استانی، جلسه اندیشه ورزی پیرامون ارائه راه کارهای مناسب جهت جذب حداکثری منابع، چگونگی ارائه خدمات مناسب تر به مشتریان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۷    
پیام رسان بله که برای نخستین بار در کشور امکان انجام همزمان خدمات بانکی و تراکنش های مالی را در قالب یک پیام رسان داخلی به کاربران خود ارایه داد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۷    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در بازدید از یک شرکت تولیدی در شهرک صنعتی قزوین، بر لزوم حمایت از واحدهای تولیدی در شرایط تحریم ها تاکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۲    
بانک تجارت به منظور ارتقا و بهبود کیفیت خدمات الکترونیک، نسخه شتاب خود را بامداد جمعه دوم آذرماه به روز رسانی می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۲    
سقف تراکنش های بین بانکی از سامانه بام قابل تغییر است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۷    
دریافت خدمات بازار سرمایه از طریق باجه خدمات کارگزاری بورس در شعب منتخب بانک اقتصادنوین، با استقبال قابل توجه مشتریان همراه بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۷    
نسخه جدید اپلیکیشن موبایلت با دو تغییر مهم در دسترس هموطنان قرار گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۲    
حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به اتفاق هیات همراه به استان های خراسان رضوی و شمالی سفر خواهد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۷    
عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران گفت: مدیریت صحیح نقدینگی در بانک صادرات ایران با جدیت پیگیری می شود و در سال جاری این بانک کمتر با کسری نقدینگی روبه رو بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۲    
براساس موافقت امروز هیات وزیران، مطالبات تعدادی از شرکت های فعال در بخش انرژی و تولید برق از شرکت های دولتی با بدهی همان شرکت ها به سازمان خصوصی سازی و سازمان امور مالیاتی کشور تهاتر می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۷    
مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد : هلدینگ های بورسی بیش از 600 هزار سهامدار دارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۷    
مدیرعامل بیمه تعاون که به عنوان عضو هیات رئیسه کمیسیون بانک و بیمه اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق انتخاب شده می گوید بخش بانکی و بیمه ای نیازمند اقداماتی است تا تجارت بین ایران و عراق تسهیل شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۷    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان این که به کشاورزان خارجی یارانه پرداخت نمی شود، بلکه با افزایش قیمت ها از جیب کشاورز به مصرف کنندگان یارانه داده می شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۷    
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه حمل و نقل ریلی بر امنیت و توسعه پایدار تاثیر مستقیم دارد گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل ریلی کشور زمینه ساز تحقق تولید 10 میلیون تن فولاد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۷    
در شش ماه اول سال 97 متوسط مصرف الکترود گرافیکی با ثبت رکورد 1.82 کیلو گرمی کاهش 7.1 درصدی را بدست آورد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۲    
سفیر ایران در روسیه گفت: ایران همچنان به برجام متعهد است؛ اما سناریوهای مختلفی می توانند در نظر گرفته شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۲    
نخستین بستر جامع مبتنی بر تراکنش های غیر بانکی معرفی و راه اندازی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۷    
معاون طرح و توسعه شرکت ارتباط فردا سه پارامتر مؤثر در رقابت بین بانک ها در رشد بانکداری دیجیتال را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۲    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ضرورت ساماندهی سرمایه های خُرد مردم، بر استفاده از ظرفیت بورس و بخش خصوصی در تکمیل پروژه های عمرانی تاکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت اعمال مالیات بر عایدی سرمایه در بازار مسکن با هدف توقف فعالیت های سوداگرانه تاکید کرد و گفت:بیش از 60 درصد معاملات مسکن سوداگرانه است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۲    
سخنگوی دولت ژاپن امروز چهارشنبه اعلام کرد که با وجود رسوایی اخیر شرکت رنو نیسان آلیانس و بازداشت مدیرعامل آن به اتهام فساد مالی، سعی دارد به بازگشت این شرکت به ثبات و دوران موفقیت خود کمک کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۲    
عضو اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران اعلام کرد که قیمت طلا و سکه در بازار امروز روند کاهشی خود را ادامه داد و پیش بینی می شود با این وضعیت بخشی از ارز و سکه های خانگی به بازار برگردد که ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۲    
رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به تأثیر وضع اقتصادی در رشد پرونده های قضایی، گفت: مهمترین اولویت دستگاه قضایی بسط عدالت است و تمامی اقدامات و عملکردها بایستی بر مبنای عدالت باشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۲    
سهام دومین خودروساز بزرگ ژاپنی در 24 ساعت گذشته به دنبال دستگیری مدیرعامل شرکت نیسان-رنو، بیش از 6 درصد و سهام رنو هم 2.5 درصد سقوط کرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۷    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:بازار متشکل فرصت برای کسانی است که اسکناس ارز و سپس حواله خود را از طریق صرافی ها به بازار عرضه کنند و به پلتفرمی تبدیل خواهد شد که بازار ارز متشکل شود
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی در بیست و پنجمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک و سومین همایش ملی مهندسی فناوری اطلاعات مکانی سامانه یکپارچه GIS وزارت راه و شهرسازی را به عنوان عنصر اصلی معماری سازمانی کلان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به پیش بینی هایی از سوی دستگاه های ذیصلاح برای قیمت نفت در سال آینده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۲    
13 شرکت فعال حوزه نانو فناوری در جشنواره برترین شرکت ها مورد تقدیر قرار گرفتند.
  • ۱