جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۷:۰۰Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 16 دی 1397 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 31 فروردین 1397 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1397 اقتصادگردان 31 خرداد 1397 اقتصادگردان 1 تیر 1397 اقتصادگردان 31 مرداد 1397 اقتصادگردان 1 شهریور 1397 اقتصادگردان 30 مهر 1397 اقتصادگردان 30 آبان 1397 اقتصادگردان 30 آذر 1397 اقتصادگردان 1 بهمن 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 1 دی 1397 اقتصادگردان 2 دی 1397 اقتصادگردان 3 دی 1397 اقتصادگردان 4 دی 1397 اقتصادگردان 5 دی 1397 اقتصادگردان 6 دی 1397 اقتصادگردان 7 دی 1397 اقتصادگردان 8 دی 1397 اقتصادگردان 9 دی 1397 اقتصادگردان 10 دی 1397 اقتصادگردان 11 دی 1397 اقتصادگردان 12 دی 1397 اقتصادگردان 13 دی 1397 اقتصادگردان 14 دی 1397 اقتصادگردان 15 دی 1397 اقتصادگردان 16 دی 1397 اقتصادگردان 17 دی 1397 اقتصادگردان 18 دی 1397 اقتصادگردان 19 دی 1397 اقتصادگردان 20 دی 1397 اقتصادگردان 21 دی 1397 اقتصادگردان 22 دی 1397 اقتصادگردان 23 دی 1397 اقتصادگردان 24 دی 1397 اقتصادگردان 25 دی 1397 اقتصادگردان 26 دی 1397 اقتصادگردان 27 دی 1397 اقتصادگردان 28 دی 1397 اقتصادگردان 29 دی 1397 اقتصادگردان 30 دی 1397 
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۴۸    
عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در صفحه توییتر خود از اعلام نظر هیات حل اختلاف مبنی بر ممنوعیت استخدام بستگان مدیران ارشد و اعضای شورای شهر در شهرداری تهران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۹:۳۰    
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از افزایش ظرفیت 15 درصدی مساحت بافت های فرسوده شهر تهران خبر داد و تاکید کرد: بام فروشی از معضلات منطقه چهار است که با نوسازی بافت های فرسوده مرتفع می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۵۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه سال 98 برای قیر رایگان 6 هزار میلیارد تومان و برای گازرسانی به روستاهای محروم 1500 میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۴۲    
رئیس پژوهش و فناوری شرکت ملی حفاری ایران بر نقش برجسته پروژه های پژوهشی در توسعه صنعت حفاری کشور تاکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۳۳    
پروژه طراحی و نصب ایستگاه های اندازه گیری کمی و کیفی گازهای شیرین در خروجی پالایشگاه های اول، دوم، سوم و پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۲۷    
وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، درخواست تعیین درصد سپرده نقدی جهت تضمین انجام حواله و اعتبارات ارزی را برای سیر مراحل بررسی و تصویب هیئت وزیران ارائه کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۲۱:۰۶    
معاون برنامه ریزی، توسعه و منابع انسانی سازمان خصوصی سازی گفت: مشمولان از فرصت به وجود آمده برای ثبت شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت جهت دریافت سود استفاده کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۷    
تفاهم نامه حمایت از شتاب دهنده ها و مراکز نوآوری درحوزه فن آوری های وابسته به صنایع خودرو با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فن آوری ریاست جمهوری و مهندس هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۹:۲۴    
گروه صنعتی ایران خودرو با شعار جهاد خودکفایی در تولید قطعات پیشرفته خودرو و با نمایش قطعات ساخت داخل محصولات در سومین نمایشگاه بین المللی خودرو ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۷:۴۸    
میانگین نرخ ارز در سال آینده: 5 هزار و 540 تومان، اگر مالیات را به تنهایی مد نظر قرار دهیم؛ حدود 126 هزار میلیارد تومان درآمد مالیات درنظر گرفته شده که می توان حدود 11 درصد رشد را برای آن محاسبه کرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۴:۳۹    
بانک ملت در اطلاعیه ای از اشخاص حقیقی برای عضویت در هیات مدیره این بانک دعوت به عمل آورد
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۳۳    
علی رغم سقوط قیمت نفت در پایان سال گذشته، ممکن است استراتژی اوپک برای متعادل کردن بازار یک شکست به نظر برسد، ولی از آنجایی که به اعضای اوپک مربوط می شود، از نظر درآمد نفتی هنوز هم یک برگ برنده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۱:۱۸    
مجری طرح توسعه فاز 13 پارس جنوبی از روشن شدن مشعل 2 سکوی این فاز در آب های خلیج فارس به طور همزمان خبر داد و گفت: با آماده شدن خط لوله دریا، به زودی ارسال گاز به پالایشگاه خشکی آغاز می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۱۷    
رییس کمیسیون کشاورزی و صنایع غذایی اتاق ایران، عوارض سنگین ، پایدار نبودن صادرات و خرده مالکی را سه مانع عمده صادرات محصولات کشاورزی به روسیه ذکر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش 25 درصدی تولید زغال سنگ از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۷    
هیاتی متشکل از فعالان بخش خصوصی به همت اتاق مشترک بازرگانی ایران و هند و به سرپرستی غلامحسین شافعی رییس اتاق ایران فردا همراه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به هند سفر خواهد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۹:۰۲    
دبیر کارگروه ملی زلزله با بیان اینکه به دلیل مخالفت جهش وزش باد نسبت به کوه دماوند، انتشار بوی نامطبوع در تهران مربوط به دماوند نبوده است، از ابلاغ آیین نامه زلزله به 5 شهر کشور خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۱۷    
جلسه روز گذشته شورای شهر تهران سه مصوبه داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۰۸:۰۲    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه بودجه سال 98 تا حدودی متناسب با شرایط اقتصادی فعلی است ، در عین حال گفت که باید بودجه سال آینده را انقباضی تر ببینیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۸    
رشد وتوسعه بنگاه ها درسطح جهانی علاوه برکمک به رونق اقتصادی جوامع، افزایش نگرانی عمومی و کاهش اعتماد نسبت به نحوه فعالیت بنگاه ها را نیز درپی داشته است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۸    
برندگان مسابقه عکاسی دیدار در دی که در قالب جشنواره دی و به مناسبت یلدای 1397 برگزار شد، اعلام شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۵    
بانک ایران زمین با اجرای طرح "فجر" در راستای حمایت از تولید کنندگان و تلاش برای بازگرداندن رونق به صنعت کشور، با رویکرد تعاملی به منظور تسهیل در باز پرداخت دیون ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۹    
مجامع استانی استان های بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد طی هفته ی گذشته در سالن کنفرانس اداره مرکزی بانک قوامین برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۶    
گروه گردشگری معماری《تهران پلاک به پلاک》تعدادی از شعب بانک ملی ایران را مورد بازدید قرار دادند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۶    
عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملّی ایران ضمن حضور در شعبه ممتاز ولایت با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و از تلاش های آنها قدردانی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۳    
پنجمین خودروی 206 ، جایزه ویژه جشنواره حساب های جاری باشگاه مشتریان بانک تجارت به بهنام شریف زاده صوفیان مشتری شعبه صوفیان در استان آذربایجان شرقی تعلق گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۰    
قیمت سکه 3 میلیون و 690 هزار تومان، نیم سکه 1 میلیون و 910 هزار تومان، ربع سکه 1 میلیون و 180 هزار تومان، سکه گرمی 650 هزار تومان، مظنه مثقال 17 عیار 1 میلیون و 453 هزار تومان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۰    
در مراسمی با حضور مقامات استان ایلام، نمایندگان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مدیر منطقه کرمانشاه، همدان و ایلام، باجه بانک سینا در منطقه ملکشاهی ایلام به بهره برداری رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۰    
تأکید بر دو فاکتور مهم پرهیز از تعجیل وصیانت از سپرده های مردم در موضع گیری های رئیس کل بانک مرکزی بسیار قابل توجه است و نوید این را می دهد که پروژه اصلاح نظام بانکی این بار قرار است به اجرا در آید
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۷    
باشگاه مشتریان بانک سپه، دومین جشنواره خود را با عنوان جشنواره 1398 از تاریخ 4 آذر 97 لغایت 31 فروردین 98 برگزار می نماید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۷    
بانک سپه در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران رتبه نخست و نشان طلایی را در بخش ویژه کالای ایرانی، رتبه دوم را در بخش های تحقیقات تبلیغات و فعالیت های متعارف روابط عمومی و رتبه سوم را در بخش های تبلیغات ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۱    
تفاهم نامه همکاری میان بانک ملت و صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با هدف افزایش تعاملات فی مابین به امضا رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۵    
بانک صادرات ایران در پی افزایش سایت و نرم افزارهای جعلی برای ارائه خدمات پرداخت به هموطنان با صدور اطلاعیه ای ضمن هشدار به مشتریان برای عدم استفاده از سامانه های نامعتبر بر دریافت نرم افزارها از وب ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۵    
اصلاحات ساختاری اقتصاد از حذف چهار صفر گرفته تا حذف نفت از بودجه جاری، افزایش قیمت بنزین، عدم تمرکز بودجه در تهران و.. ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۲    
رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: با امضای تفاهم نامه حمایت از ایجاد شتاب دهنده ها و مراکز نوآوری در حوزه فناوری های وابسته به صنایع خودرو ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۲    
دکتر عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در نشستی که به دعوت فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، سیاست های پولی و ارزی دولت را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۹    
نماینده تهران از بررسی بودجه استان تهران در جلسه ای با حضور استاندار جدید تهران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۶    
رییس کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح و محیط زیست سازمان نظام مهندسی کشور گفت: بیش از 40 درصد مصرف انرژی کشور از آلودگی بخش ساختمان به هدر می رود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۵    
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت که در حال حاضر عضو هیئت مدیره شرکت ایران خودرو نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل مدیرت بحران استانداری قزوین با اشاره به فرونشست خاک در دشت قزوین گفت: در بوئین زهرا سالانه 24 سانتی متر فرونشست اتفاق می افتد، دو هفته پیش طی بازدید در جنگل های فتح آباد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۲    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور از استرداد سیستمی عوارض خروج از کشور به اشخاصی که موفق به خروج از کشور و استفاده از وجوه واریزی نشده اند، خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۲    
معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: مشترکان آبفا زمان یخ زدگی کنتور آب از ریختن آب جوش و در معرض حرارت قراردادن کنتور خوداری کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۲    
تفاهم نامه حمایت از ایجاد شتاب دهنده ها و مراکز نوآوری در حوزه فناوری های وابسته به صنایع خودرو میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و گروه صنعتی ایران خودرو منعقد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۹    
قیمت انواع سکه و طلا در بازار امروز به روند افزایشی خود ادامه داد به گونه ای که به گفته رییس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۹    
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران گفت که در حال حاضر طرح افزایش قیمت حق انشعاب فاضلاب در هیچ کجا مطرح نشده و برنامه ای برای این موضوع در دستور کار قرار ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۶    
رییس اداره فرش دستباف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: به ازای قطع بیمه هر 10 نفر بافنده غیررسمی، یک بافنده واقعی و دارای شرایط می تواند از خدمات این نوع بیمه برخوردار شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۶    
در این روزها نمادهای بانکی تاثیرات بسزایی در شاخص های بازار سهام دارند. امروز نیز بانکی ها، عامل رشد نماگرهای بازار سرمایه بودند و توانستند یک دست با رشد مواجه شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۶    
مدیر فرودگاه آبادان از تلاش برای افزایش پروازها در این فرودگاه خبر داد و گفت: برقراری پرواز کیش-آبادان-کیش از 20 دی، گام نخست برای اتصال هوایی مناطق آزاد کشور به یکدیگر محسوب می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۳    
با فرا رسیدن اولین سالگرد تصادف نفتکش سانچی در آب های چین و ملزم شدن شرکت های بیمه داخلی به پرداخت 30 درصد معادل 10 میلیون دلار از کل 32 میلیون دلار از خسارت این سانحه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۳    
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز می بینیم که وزارت صنعت، معدن و تجارت دنباله روی دلالان و واسطه ها شده و وضعیت طوری است که انگار ایران خودرو و سایپا جزو شرکت های آمریکایی شده و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۳    
اقدامات اخیر بانک مرکزی حاکی از آن است که موضوع حذف چهار صفر از پول ملی بار دیگر جدی تر از قبل به جریان افتاده است؛ چراکه به گفته رییس کل این بانک ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۰    
نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: آقای رییس جمهور فکری اساسی برای گرانی کالا در بازار مصرف، کاهش ارزش پول ملی، درآمد پایین و فقدان بضاعت مالی مردم در ماههای پایانی سال کنید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۰    
رییس اتحادیه طلافروشان اهواز با بیان این که قیمت فعلی سکه حدود 150 هزار تومان حباب دارد، گفت: قیمت واقعی سکه باید حدود 3 میلیون و 450 هزار تومان باشد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۰    
نماینده مردم لاهیجان در مجلس در تذکری خواستار همسان سازی حقوق بازنشستگان شد و افزود: وزرای دولت آیا از سفره خالی و معیشت با مشقت مردم و محرومان اطلاع دارند؟
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۷    
در حالی که فرصت سه ماهه صادرکنندگان برای بازگشت ارز حاصل از صادرات به پایان رسیده، هنوز برخی از صادرکنندگان در مقابل اجرای این بخش نامه بانک مرکزی مقاومت می کنند و به دنبال تغییر آن هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۴    
زاینده رود، شاهرگ حیاتی اصفهان که روزگاری منبع جوش و خروش مردمان آن بود، بعد از خشک شدنش به محلی برای اعتراض در محافل رسمی و غیررسمی مبدل شده است و مردم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۱    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازی به واردات برنج تا یک سال آینده نداریم،گفت: بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی برای واردات برنج در واقع ضد تولید داخلی و ضد اقتصاد مقاومتی بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۱    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق توضیحات رییس بانک مرکزی دولت نقشی در بالا رفتن قیمت ارز ندارد گفت که بانک مرکزی در نظر دارد چهار صفر از پول ملی را حذف کنند که باید ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۵    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که از فردا سود سال مالی 1396 به حساب روستائیان و عشایر واریز می شود. همچنین مشمولانی که تاکنون شماره شِبای بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده اند فرصت دارند که ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۵    
طبق آخرین اخبار، دو سکوی فاز 13 پارس جنوبی، بزرگ ترین میدان گازی مشترک بین ایران و قطر، به صورت همزمان در شب گذشته، آماده تولید شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۲    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت مالیات و جریمه در بودجه سال 98 اظهار کرد: مالیات و جریمه در تمام دنیا ابزار درآمد نیست، بلکه ابزاری برای هدایت رفتار است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۲    
یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: به دلیل تورم غیرقابل پیش بینی در کشور، محاسبات مربوط به عایدی سرمایه گذاران از مسکن دشوار شده و به جای مالیات، بهتر است فضای کسب و کار در بخش ساختمان را فراهم کنیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۲    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ایران در حوزه اقتصاد شرایط نامناسبی دارد. در حوزه کسب و کار آمارها نگران کننده است. آمار اشتغال در پایان شهریور سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۶    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان گفت: برداشت های بی رویه از منابع آبی در استان سمنان زیرساخت های این استان را تهدید می کند و این زیرساخت ها در معرض خطر جدی قرار دارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۶    
هفتمین دوره توان افزایی مروجین فناوری نانو با هدف آموزش و پرورش مروجین دانشگاهی از 3 تا 5 بهمن ماه امسال برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
رییس شورای اسلامی شهر تهران از درخواست نامگذاری خیابانی به نام "شهدای سانچی" خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
بانک کشاورزی در راستای بهبود و ارتقای خدمات مالی و به منظور جلب رضایتمندی مشتریان، از ابتدای بهمن ماه سال جاری موعد واریز سود سپرده ها را از پایان ماه به تاریخ متناظر با افتتاح حساب تغییر می دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۰    
به گفته تحلیلگران نمایشگاه علم و فناوری CES 2019 بیشتر از هر چیز دیگری، میزبان رونمایی از محصولاتی خواهد بود که حول محور پنج نوع فناوری جدید خواهند چرخید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۷    
رییس کمیسیون تسهیل کسب وکار اتاق بازرگانی تهران معتقد است در شرایط اقتصادی خاصی که در طول ماه های گذشته به وجود آمده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار فهرست هیئت مدیره یکی از شرکت های خودروسازی، نسبت به حضور افراد موثر در این هیئت مدیره ها و استفاده از رانت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۴    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران پیش بینی کرد که ثبات نسبی نرخ ارز همچنان ادامه خواهد داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۴    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان این که شرکت های بخش خصوصی می توانند با انعطاف پذیری بیش تری کار کنند و قراردادهای بهتری با خارجی ها ببندند، گفت: اگر آن ها بتوانند قیمت های مناسب تری بگیرند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۱    
پاکستانی ها حدود 23 سال است که برای واردات گاز از ایران، با امروز و فردا کردن، به تعهدات خود برای اجرای این قرارداد مشترک با ایران عمل نکرده اند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۲:۱۷    
امیرحسین زمانی نیا معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی و عضو سابق تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در اظهاراتی که توسط پورتال وزارت نفت ایران منتشر شده ساز و کار مالی اتحادیه اروپا برای همکاری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۷    
بازگشت ارز صادراتی به چرخه اقتصادی به یک پازل نیمه تمام مبدل شده؛ سیاست گذار به دنبال بازگشت ارز و بخش خصوصی در سودای تغییر شیوه.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۷    
مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اشاره به افزایش هزینه های تأمین قطعات ناوگان ریلی در یک سال اخیر گفت: ترن ست های رجا (تندرو پردیس) هزینه های ارزی در بخش های گیربکس، موتور، چرخ، ترمز ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۱    
ایالات متحده بار بسیار سنگین کسری های تجاری را بر دوش دارد. کسری تجاری امریکا برای کالاها و خدمات در سال 2017 معادل 566 میلیارد دلار بود. بزرگ ترین کسری تجاری با چین است به میزان 375 میلیارد دلار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۴۶    
با گذشت 11 سال از تصویب پروژه محور نیلوفری، این پروژه اجرایی نشده است و در مرحله انتخاب طرح و طراح قرار دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۱    
تازه ترین نتایج وضعیت نیروی کار در ایران حاکی از آن است که نرخ مشارکت در پاییز سال جاری نسبت به فصل پاییز 0.6 درصد رشد داشته ولی از سوی دیگر این نرخ نسبت به تابستان امسال کاهش حدود 0 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۶:۲۸    
رییس کل بانک مرکزی دریادداشتی اینستاگرامی نوشت: طی چند ماه اخیر، تمرکز بانک مرکزی بر بازار ارز وتلاش برای ایجاد ثبات دراین بازار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۶:۰۱    
سازمان برنامه و بودجه در گزارشی پیشنهاد کرده است که یکی از مولفه های اصلی بهبود عملکرد نظام مالیاتی، برقراری سیستم مالیات گیری از عایدی سرمایه و دریافت مالیات از سوداگران بازار برخی دارایی ها مانند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۱:۲۵    
در دهه 50 شمسی، ضریب جینی تا بیش از 0.5 افزایش یافت و یک شکاف طبقاتی شدید ایجاد شد که یکی از دلایل آن هم فساد و رانت بود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۳۷    
با توجه به رشد اقتصادی جهان تا سال 2020 و به خصوص رشد کشورهای آسیایی و خاورمیانه، از جمله چین، هند، عربستان و امارات، بازارهای نوظهور به دنبال کاهش ریسک های مختلف در تولید، بیمه درمان و عمر ...