سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 16 تیر 1398 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 31 فروردین 1398 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1398 اقتصادگردان 31 خرداد 1398 اقتصادگردان 31 مرداد 1398 اقتصادگردان 1 شهریور 1398 اقتصادگردان 30 مهر 1398 اقتصادگردان 30 آبان 1398 اقتصادگردان 30 آذر 1398 اقتصادگردان 30 دی 1398 اقتصادگردان 30 بهمن 1398 اقتصادگردان 29 اسفند 1398 اقتصادگردان 1 تیر 1398 اقتصادگردان 2 تیر 1398 اقتصادگردان 3 تیر 1398 اقتصادگردان 4 تیر 1398 اقتصادگردان 5 تیر 1398 اقتصادگردان 6 تیر 1398 اقتصادگردان 7 تیر 1398 اقتصادگردان 8 تیر 1398 اقتصادگردان 9 تیر 1398 اقتصادگردان 10 تیر 1398 اقتصادگردان 11 تیر 1398 اقتصادگردان 12 تیر 1398 اقتصادگردان 13 تیر 1398 اقتصادگردان 14 تیر 1398 اقتصادگردان 15 تیر 1398 اقتصادگردان 16 تیر 1398 اقتصادگردان 17 تیر 1398 اقتصادگردان 18 تیر 1398 اقتصادگردان 19 تیر 1398 اقتصادگردان 20 تیر 1398 اقتصادگردان 21 تیر 1398 اقتصادگردان 22 تیر 1398 اقتصادگردان 23 تیر 1398 اقتصادگردان 24 تیر 1398 اقتصادگردان 25 تیر 1398 اقتصادگردان 26 تیر 1398 اقتصادگردان 27 تیر 1398 اقتصادگردان 28 تیر 1398 اقتصادگردان 29 تیر 1398 اقتصادگردان 30 تیر 1398 اقتصادگردان 31 تیر 1398 
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۳:۳۰    
جزییات سند دخل و خرج بودجه سال گذشته نشان می دهد 97 درصد درآمد نفت و میعانات محقق شده است. به گزارش فارس جزییات بخش منابع در سال 97 که متشکل از درآمدها ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۸:۲۳    
اصلاح ساختار بودجه در بخش درآمدهای مالیاتی پیش نیازهای مهمی دارد که تا زمان عدم تحقق آنها نباید انتظار تحول چشم گیری در درآمد مالیاتی کشور داشته باشیم
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۶:۵۱    
بیمه کارآفرین در دوره 12 ماهه منتهی به 29 اسفند ماه 97 (حسابرسی شده) به ازای هر سهم 60 ریال سود محقق کرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۵:۴۶    
در بازار طلا نیز به دنبال کاهش نرخ دلار به 12880 تومان و افزایش اونس جهانی به 1405 دلار، نرخ هر گرم طلای 18 عیار 428 هزار تومان، مظنه مثقال 17 عیار یا طلای آبشده 1 میلیون و 856 هزار تومان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۲    
محمد بارکیندو، دبیرکل اوپک عقیده دارد فعالان محیط زیست و ادعاهای غیرعلمی آنها شاید بزرگ ترین تهدید برای صنعت نفت باشند. اوپک 14 کشور و 80درصد ذخایر نفتی جهان را در برمی گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۳    
مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با هشدار جدی به خریداران مسکن مهر این شهر، گفت: بر اساس بخشنامه وزارت راه فقط واحدهای مسکن مهر دارای قرارداد 5 برگی قابلیت خرید و فروش را دارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۳۰    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از برنامه ریزی برای تشکیل شورای تخصصی شهر تهران خبر داد و گفت: ضروری است که متخصصان و افرادی که دغدغه و ریشه در مسائل شهر دارند در این شورا حضور داشته باشند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۷    
در حالی که چندی پیش وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام مسکن به 250 میلیون تومان در شهرهای اطراف تهران خبرداده بود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۴    
تصویب نامه هیات وزیران درباره مجاز بودن سازمان برنامه و بودجه کشور نسبت به تخصیص حداکثر مبلغ 20 هزار میلیارد ریال برای اجرای بند (ه) تبصره یک ماده واحده قانون بودجه سال 1398 کل کشور ابلاغ شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۱    
مدیر عامل فرابورس نوآوری و افزایش رقابت پذیر، ارتقای همکاری با ذی نفعان، توسعه زیرساخت و پویایی سازمان یافته با هدف پاسخگویی به نیازهای بازار سرمایه را از اهداف سال 98 اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۷    
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاعات معاملات تمام وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی مشمول قانون برگزاری مناقصات و سایر قوانین مالی و معاملاتی بخش عمومی را منتشر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۲:۰۱    
سرپرست سازمان توسعه تجارت گفت: در سه ماهه اول سال جاری 11.5 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی و 10.2 میلیارد دلار واردات داشتیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۳۱    
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: استقرار نظام مالیاتی کارا، اثربخش و عادلانه و کاهش وابستگی بودجه عمومی دولت به نفت، مستلزم نوین سازی نظام مالیاتی کشور در همه ابعاد است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۱    
رییس صندوق ضمانت صادرات گفت: صندوق امکان پرداخت تسهیلات ارزی با سود دو درصد و تسهیلات ریالی با سود یک درصد را دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۱    
مدیرعامل بیمه تجارت نو با بیان اینکه خسارت وارد شده سیل به منازل مددجویان کمیته امداد 50 میلیارد تومان برآورد شده است، از پرداخت 40 میلیارد تومان این رقم به خسارت دیدگان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۱۰:۰۱    
مدیرعامل بورس کالا با اعلام سیاست توسعه معاملات گواهی سپرده گفت: بزودی تعداد انبارهای پذیرش شده زیره سبز در بورس کالا افزایش می یابد تا با رونق معاملات گواهی سپرده این محصول، تجارت آن توسعه پیدا کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ - ۰۸:۰۰    
آخرین وضعیت نفتکش های توقیفی، میزان تولید بنزین و برنامه های توسعه ای صنعت نفت ایران و ... موضوعاتی بود که وزیر نفت در گفت وگوی ویژه خبری تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۲۰:۰۰    
با افزایش 40 درصدی تعیین تکلیف پرونده های مطالباتی بانک دی در سال 1397، میزان مطالبات برخی از شعب این بانک به صفر نزدیک شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۵۷    
عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون گفت: نگرش به وصول مطالبات غیر جاری در سیستان و بلوچستان باید اصلاح شده و نظم و انضباط حاکم بر فرایند وصول باید هر چه بیشتر در دستور کار قرار بگیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۵۱    
مرکز نوآوری بانک ایران زمین با حضور مدیران بانک ایران زمین و جمعی از فعالان نظام بانکی و پرداخت و اصحاب رسانه رونمایی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۸    
سید علی آقازاده استاندار استان مرکزی، از عملکرد بانک کشاورزی استان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و به صورت ویژه از مدیر عامل بانک کشاورزی به خاطر تخصیص اعتبار به طرح های بزرگ استان قدردانی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۵    
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی گفت: یکی از مهم ترین اولویت های کاری سال جاری این بانک، جبران خسارت های سیل فروردین 1398 در 26 استان کشور با تمرکز بر 4 استان از جمله گلستان و مازندران است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۵    
کیامرز قاسمی زانیانی عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی روز پنج شنبه 13 تیرماه در سفر یک روزه خود به استان سمنان در همایش روسای شعب این استان اظهار داشت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۴۲    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: فاینانس پروژه پتروشیمی با عاملیت بانک توسعه صادرات و به مبلغ 2.2 میلیارد یورو، شهریور امسال آماده بهره برداری می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۳۹    
در مراسمی که به منظور تکریم و معارفه مدیرکل شعب بانک در استان آذربایجان شرقی و با حضورحمیدرضا شاکری، معاون سرمایه انسانی بانک قوامین، جانشین مدیر کل استان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۲۱    
برای شرکت در چهلمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران و شرکت در قرعه کشی جوایز ارزنده و ویژه آن هنوز فرصت باقی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۱۸    
بانک ملی ایران مدت هاست که از بازاریابی یک جانبه و تمرکز بر خدماتی مانند دریافت سپرده و ارائه تسهیلات عبور کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۱۶    
دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان طی سفر به استان مازندران از شعب نوشهر و رامسر بازدید به عمل آورد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۱۳    
بانک سامان با هدف ارتقا امنیت حساب های مشتریان خود در استفاده از درگاههای مدرن، امکان فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف کارت را بدون نیاز به حضور در شعبه و از طریق نت بانک را فراهم کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۱۳    
حق وردی قائم مقام مدیر عامل بانک تجارت از افتتاح مدرسه 9 کلاسه اهدایی کارکنان این بانک در آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۱۰    
به منظور ایجاد زمینه های افزایش مشارکت عمومی و گسترش سنت الهی قرض الحسنه، سومین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۴    
رئیس جهاد دانشگاهی و مدیرعامل بانک صنعت و معدن در راستای تحقق رونق تولید به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک پرداختند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۹:۰۱    
استاندار اصفهان با ارسال نامه ای خطاب به مدیرعامل بانک ملت، از حمایت های این بانک از بخش تولید کشور به ویژه در این استان قدردانی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۵۸    
مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران گفت: کاهش مقدار قابل توجه زیان با توجه به گزارش اعلامی این بانک، نشان از سودسازی آن در آینده نزدیک دارد و با توجه به روند مثبت آن ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۵۲    
رئیس سازمان بورس ضمن اعلام اینکه پسته و خرما محصولاتی هستند که در آینده در بورس کالا عرضه خواهند شد، گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۵۲    
اوپک و متحدانش هفته گذشته در نشستی که یکی از آرام ترین دیدارهای این گروه در سال های اخیر بود، با اشاره به وجود مازاد عرضه در بازار و رشد ضعیف تقاضا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۹    
سرپرست سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: با وجود تمام بحث ها و محدودیت هایی که تحریم ها برای ما به وجود آورده، خوشبختانه تراز تجاری سه ماهه کشور مثبت است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۹    
طرح بانک مسکن برای تعیین سقف تسهیلات خرید مسکن بسته به توانایی بازپرداخت افراد، قرار بود در شورای پول و اعتبار مطرح شود، اما وزیر راه و شهرسازی گفته که سقف وام خرید مسکن افزایش نخواهد یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۶    
ستاد تنظیم بازار با هدف کنترل قیمت سیب زمینی در بازار خواستار وضع عوارض صادراتی بر این محصول کشاورزی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۶    
رئیس هیات مدیره انجمن شرکت های صنعت پخش ایران با اعلام مزیت های سامانه مدیریت توزیع مویرگی کالا در کشور ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۶    
رئیس صندوق ضمانت صادرات اعلام کرد: با وجود محدودیت های اقتصادی که باعث شده صادرات ایران در سال جاری افزایش چشمگیری نداشته باشد اما این صندوق حمایت های خود از صادرکنندگان را افزایش داده و در این مدت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۳    
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی، دستورالعمل تأمین مالی بنگاه های کوچک و متوسط سال 1398 را به شبکه بانکی ابلاغ کرد که بر این اساس بانک ها و مؤسسات اعتباری موظفند با تسهیلات یا موارد امهال مصوب ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۰    
برخلاف روز گذشته امروز روند اصلاحی قیمت ها در بورس تهران متوقف شد و بیشتر سهم ها با رشد قیمت مواجه شدند. این موضوع سبب شد نماگر اصلی بازار بیش از 1000 واحد رشد کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۰    
وزیر راه و شهرسازی به پاسخگویی درباره برخی سئوال ها در حوزه مسکن و مشکلات به وجود آمده در این بخش پرداخت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۷    
آخرین پایش نقشه برق ایران حاکی از این است که 14 استان از نظر مصرف برق در منطقه سبز قرار دارند، درحالی که وضعیت مصرف در تنها دو استان قرمز بوده و سایر استان های کشور از نظر مصرف برق در منطقه زرد قرار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۷    
مصرف دیزل و سایر سوخت های تقطیری همسو با کندی رشد فعالیت تولیدی و ساخت و ساز در آمریکا، کاهش پیدا کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۳۱    
افت درآمدها در سال جاری موجب شده است معادلات بودجه ای امسال دچار بهم ریخته و دولت تصمیم به کاهش بخش هزینه ای بودجه تا 62 هزار میلیارد تومان بگیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۲۸    
بازار طلا و سکه امروز به تبع روز گذشته به روند کاهشی قیمت ادامه داد اما در بازار ارز قیمت ها مقداری افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۲۸    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به معاملات زیره در بورس کالا گفت: برای اینکه یک کالا بتواند توسعه یابد باید تجارت آن توسعه پیدا کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۲۸    
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: با راه اندازی سامانه مدیریت توزیع مویرگی کالا، رصد حرکت کالا از مرحله تولید تا رسیدن به بخش فروش امکان پذیر شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۸:۲۵    
با پرداخت مبلغ 1,620 میلیارد ریال به یک میلیون و 756 هزار و 937 نفر از مشمولان سهام عدالت مربوط به کارکنان دستگاه های اجرایی و بازنشستگان کشوری و لشکری و تأمین اجتماعی در دو بانک ملت و رفاه کارگران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۳    
ظرفیت تولید بیت کوین و رمزارزها محدود هستند و پس از مدتی استخراج آنها سخت تر می شود اگر در سال های اول میشد با دستگاه خانگی بیت کوین تولید کرد اما حالا باید با دستگاه های با پردازش بالا و مصرف برق ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۷    
رییس قوه قضاییه ابلاغ کرد تا دادستان ها در صورت مواجهه با مواردی از اخلال در رقابت در حوزه کسب و کار پس از انجام تحقیقات لازم و تهیه مستندات، نسبت به اعلام شکایت به شورای رقابت اقدام کنند
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۵:۱۹    
مدیر امور سهام بانک شهر گفت: بانک شهر در حال انجام روال عادی عملیات بانکداری است و رخدادی که اثرگذاری خاصی بر قیمت سهام داشته باشد، رخ نداده که منجر به تغییرات هیجانی قیمت سهام بانک باشد
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۷    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از رونمایی خط تولید آزمایشی پژو 301 محصول جدید این خودروساز با داخلی سازی بیش از 60 درصد از هفته آینده خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۴    
طی چند روز اخیر دو نفتکش با دو سناریو متفاوت توسط عربستان و انگلستان متوقف شدند که طبق گفته های دبیر انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۱    
رییس کانون عالی انجمنهای صنفی کارگران با تاکید بر جلب و جذب سرمایه گذاریهای داخلی و خارجی می گوید: سرمایه ها در کشور باید در جهت تولید و اشتغال پایدار بکار گرفته شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل اسبق شرکت بورس ضمن تاکید بر اینکه مظنه ها نباید از تابلو بازار پایه فرابورس ایران حذف شوند، گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات معتقد است در شرایطی که محدودیت ها عاملی برای کاهش درآمدهای نفتی شده، زمان مناسبی برای جایگزینی درآمدهای نفتی با صادرات غیرنفتی داریم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۷    
بانک مرکزی دستورالعمل اجرایی سامانه رفع تعهدات ارزی واردکنندگان را ابلاغ کرد.در دستورالعمل اجرایی سامانه رفع تعهدات ارزی وارد کنندگان که توسط بانک مرکزی منتشر شده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۱    
در حالی که موضوع مصرف برق بالای استخراج بیت کوین در ایران، حضور بخش خصوصی از چین و کشورهای دیگر برای استخراج بیت کوین در ایران و استفاده از برق ارزان قیمت ایران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۵    
دبیر کل حزب همت در دیدار با جوانان این حزب در شهرستان اسلامشهر گفت : جنبش دهه شصتی های با همت ، با تکیه محتوایی بر گام دوم انقلاب و با برنامه ای مدون برای رفع موانع رونق تولید آماده حضور در انتخابات ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۹    
بر اساس قرارداد همکاری با شرکت دانش بنیان سوئیسی GPPW ، اتحادیه مرکزی تعاونی های تولید روستایی ایران نمایندگی انحصاری جهت ارائه خدمات فنی و مشاوره ای در حوزه تولید محصولات سالم و ارگانیک کشاورزی کشور ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۱۱:۰۶    
دو واحد بخار نیروگاه جهرم روز سه شنبه با حضور معاون اول ریاست جمهوری و وزیر نیرو به بهره برداری می رسد و هر واحد 160 مگاوات به ظرفیت برق کشور اضافه می کند.