پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 2 مرداد 1400 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1398 اقتصادگردان 7 فروردین 1399 اقتصادگردان 1 فروردین 1400 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1400 اقتصادگردان 31 خرداد 1400 اقتصادگردان 31 تیر 1400 اقتصادگردان 31 شهریور 1400 اقتصادگردان 30 مهر 1400 اقتصادگردان 30 آبان 1400 اقتصادگردان 30 آذر 1400 اقتصادگردان 30 دی 1400 اقتصادگردان 1 بهمن 1400 اقتصادگردان 29 اسفند 1400 اقتصادگردان 1 مرداد 1400 اقتصادگردان 2 مرداد 1400 اقتصادگردان 3 مرداد 1400 اقتصادگردان 4 مرداد 1400 اقتصادگردان 5 مرداد 1400 اقتصادگردان 6 مرداد 1400 اقتصادگردان 7 مرداد 1400 اقتصادگردان 8 مرداد 1400 اقتصادگردان 9 مرداد 1400 اقتصادگردان 10 مرداد 1400 اقتصادگردان 11 مرداد 1400 اقتصادگردان 12 مرداد 1400 اقتصادگردان 13 مرداد 1400 اقتصادگردان 14 مرداد 1400 اقتصادگردان 15 مرداد 1400 اقتصادگردان 16 مرداد 1400 اقتصادگردان 17 مرداد 1400 اقتصادگردان 18 مرداد 1400 اقتصادگردان 19 مرداد 1400 اقتصادگردان 20 مرداد 1400 اقتصادگردان 21 مرداد 1400 اقتصادگردان 22 مرداد 1400 اقتصادگردان 23 مرداد 1400 اقتصادگردان 24 مرداد 1400 اقتصادگردان 25 مرداد 1400 اقتصادگردان 26 مرداد 1400 اقتصادگردان 27 مرداد 1400 اقتصادگردان 28 مرداد 1400 اقتصادگردان 29 مرداد 1400 اقتصادگردان 30 مرداد 1400 اقتصادگردان 31 مرداد 1400 
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۱:۰۲    
در حالی که سازمان حمایت با افزایش قیمت روغن موتور بنزینی و دیزلی از سوی 4 شرکت تولیدکننده داخلی موافقت کرده، یکی از این شرکت ها از افزایش 41 درصدی روغن موتور خبر داده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۲    
معاون دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در سه ماه ابتدای امسال 15 میلیون یورو ارز برای واردات لاستیک سنگین تامین شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۷    
به گزارش خبرنگار فولاد، حمیدرضا عظیمیان در خصوص اجرایی شدن پروژه استراتژیک گوره به جاسک با تاکید بر ضرورت اعتماد به توان داخلی گفت: طرف های خارجی به دلیل تحریم ها ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۲    
مدیرکل دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت اظهار داشت: هندی ها در ایران به دنبال اجرای طرح فولادی بودند که این طرح 700 میلیون دلار سرمایه گذاری داشت ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۸:۱۷    
علینقی حیدریان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: با انجام کاداستر با دقت بسیار بالایی حدود اراضی منابع ملی و زمین های مردم مشخص می شود و کاهش تعارض ها ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۲:۵۳    
بررسی عوامل تاثیرگذار در شکل گیری انتظارات تورمی نشان می دهد که نقش انتظارات تورمی در بانکداری مرکزی قابل توجه است و عامل عمده ای در رشد قیمت ها محسوب می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۰۲:۴۸    
جواد جهرمی، معاون عملیات و نظارت بازار بورس کالا در خصوص اینکه علت افزایش قیمت سیمان و فولاد در بازار چیست؟ اظهار کرد: با توجه به قطعی برق عرضه فولاد و سیمان در دو هفته اخیر کاهش پیداکرده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۳۳    
وزیر نیرو گفت: برابر تایید نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کمیته استانی سازگاری با کم آبی در قانون لایحه بودجه برای تصمیم گیری درخصوص کشت فعلی و محدودیت های احتمالی آن از اختیارات لازم برخوردار است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۳۳    
معاون هماهنگی توزیع توانیر گفت: مصرف برق کشور از میزانی که مدیریت شبکه برق مصرف ایران تعیین کرده است، پیشی گرفت.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۳۳    
سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به محقق نشدن اهداف مدنظر از آزادسازی نرخ حمل ونقل هوایی، هرگونه افزایش قیمت بلیت هواپیما غیرقانونی است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۸    
بررسی آخرین ویرایش طرح جامع فولاد کشور حاکی از لزوم سرمایه گذاری 13 میلیارد و 400 میلیون یورویی برای تکمیل زنجیره و تولید 55 میلیون تن فولاد خام اعم از احداث واحدها و تامین زیرساخت ها در افق 1404 است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۸    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: شهرستان بابلسر تا پایان مردادماه جاری وارد مدار آبرسانی از سد البرز می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۳    
وزیر جهادکشاورزی گفت: به منظور کاهش اثرات ناشی از تنش آبی و همچنین مخاطرات به وجود آمده در جریان بروز خشکسالی در خوزستان، وام کشاورزان این استان به مدت سه سال استمهال می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۳    
سفیر صربستان در جمهوری اسلامی ایران گفت: استان فارس و کشور صربستان از زمینه های همکاری اقتصادی فراوانی برخوردارند و می توان با همکاری متقابل زمینه توسعه اقتصادی بیشتری فراهم کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۳    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران، معاملات خود را در تیر ماه با روند صعودی به پایان رساند و با 143 هزار واحد افزایش نسبت به روز پایانی خرداد ماه با ثبت رقم یک میلیون و 311 هزار واحدی به کار خود پایان ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۲۳    
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب یک فوریت طرح ساماندهی حریم روستاها گفت: در مورد ساخت و ساز و ساماندهی حریم روستاهای کشور نوعی تعارض و تداخل اختیارات وجود دارد که باید حل شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی پروژه راه آهن رشت - کاسپین بسیار استراتژیک توصیف کرد و گفت: این مسیر ریلی که در توسعه تجارت و صادرات و همچنین حمل و نقل بسیار موثر است پیش از زمستان امسال بهره برداری می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۳    
طبق اعلام رئیس کل سازمان امور مالیاتی نخستین مالیاتی که از خانه های خالی دریافت می شود در مرداد ماه و به اندازه نصف ارزش اجاره ماهانه آن خواهد بود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۷:۲۳    
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: اگر مصوبه اصلاح نرخ شیرخام اجرایی نشود و مشکلات تامین نهاده های دامی ادامه دار باشد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۸    
مدیریت امور شعب بانک دی فهرست شعب کشیک این بانک در استان های تهران و البرز در روزهای دوم و سوم مردادماه 1400 را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۸    
رییس هیئت مدیره بانک دی، بر اهمیت پاسخگویی به موقع و خدمت رسانی به مشتریان در موج پنجم کرونا و هم زمان با تعطیلی استان های تهران و البرز تأکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۳    
در مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک تجارت، رضا دولت آبادی،علی کی لانی،عباس اشرف نژاد و مرتضی ترک تبریزی به عنوان اعضای هیات مدیره این بانک انتخاب شدند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۳    
بانک سینا در راستای شفافیت مالی و رعایت مقررات و ضوابط قانونی، جلسه مجمع عمومی عادی سالانه خود را پیرو آگهی های مندرج در روزنامه های کثیرالانتشار ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۷:۰۸    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از شرکت پالایش نفت تهران با آرمان فر مدیرعامل این شرکت دیدار و گفت گو کردند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۳    
عضو نظام صنفی کشاورزی دشت آزادگان با اشاره به اینکه مطالبه مردم خوزستان تامین آب شرب، کشاورزی و دامداری است، گفت: بحران آب شرب سال هاست که دراین استان وجود دارد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۳    
وزیر جهاد کشاورزی نسبت به شرایط نخیلات استان خوزستان در تنش آبی امسال ابراز نگرانی کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۳    
طرح مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه که تا شهریور ماه قرار است به صحن علنی رود، سود حاصل از فروش مسگن طی مدت نگهداری مشمول مالیات می شود ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۸    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز روز گذشته شیراز-بندرعباس بابت جا ماندن چمدان مسافران، توضیحاتی در این باره ارائه کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۸    
مذاکرات ایران با کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا در شهریور ماه امسال دنبال خواهد شد تا شاید دو طرف آزادسازی تجارت مشترک خود را نهایی کنند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۳    
وزیر نیرو با ابراز نگرانی از احتمال خشکسالی در پاییز پیش رو گفت: همه دغدغه این است که چنانچه پیش بینی سازمان هواشناسی درست باشد و با خشکسالی دیگری و تأخیر در بارش مواجه باشیم ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۳    
وزیر بهداشت طی نامه ای به معاون بهداشت، دستور داد تا لیست گروه های جدید برای واکسیناسیون علیه کرونا را اعلام کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۳    
عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید موضع گیری روشن و معلوم کردن تکلیف رمزارزها از سوی دولت باید در دستور کار قرار گیرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۸    
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از اتمام تعهدات واردات 10 میلیون دوز واکسن کرونا خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۸    
بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز( 2 مردادماه 1400) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۳    
خانوارهای ایرانی نسبت به سال گذشته به طور متوسط افزایش بیش از 43 درصدی هزینه در خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود داشته اند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۳    
در هفته گذشته و در حالی که ممنوعیت های تردد بین استانی از نیمه آن اعمال شد، ترددهای بین استانی مردم با کاهش 9 درصدی نسبت به دو هفته گذشته مواجه شد اما سفرهای مردم به نظر افزایش یافته است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۳    
مدیر دفتر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای تهران، از کاهش 381 میلیون متر مکعبی حجم آب سدهای پنجگانه استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از تزریق 409 هزار و 987 دُز واکسن کووایران برکت در فرآیند واکسیناسیون عمومی در سراسر کشور خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۸    
معاون عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از حفاری و تکمیل 28 حلقه چاه های نفت و گاز در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی در چهار ماه نخست سال جاری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۸    
خزانه دار کل کشور با اعلام خبر طراحی و پیاده سازی سامانه سفته و برات الکترونیکی در چارچوب پروژه خزانه داری الکترونیک ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی، از پیشرفت 70 درصدی پروژه 8.3 کیلومتر باقی مانده آزاد راه قزوین رشت خبر داد و عنوان کرد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۳    
برنامه جدید خاموشی های احتمالی برق پایتخت از دوم لغایت ششم مردادماه 1400 منتشر شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۸    
فرماندار حمیدیه از پیگیری برای پرداخت خسارت خشکسالی به دامداران و کشاورزان این شهرستان خبر داد و گفت: شرایط خشکسالی و تنش آبی به وجود آمده در حمیدیه باعث از بین رفتن تعدادی از دام ها شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۸    
استاندار مرکزی گفت: قیمت خرید و فروش شیر همچنان ناهماهنگی هایی دارد که ضرر آن به دامدار، کارخانه دار و مصرف کننده وارد می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۸    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با بنیاد برکت برای آبرسانی به 471 روستای دارای تنش آبی در استان، گفت: این پروژه ها در مدت 9 ماه اجرایی خواهند شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۸    
بهره برداری از طرح های ملی وزارت نیرو در سراسر کشور با ارزش سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد و 382 میلیون تومان با دستور رییس جمهوری و از طریق ویدئوکنفرانس آغاز شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۳    
یک فعال حوزه کار معتقد است تا زمانی که از اقتصاد نفتی فاصله نگیریم، نمی توانیم به سرمایه های انسانی، کارآفرینی و فعالان بخش خصوصی توجه کنیم.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه از 399 محله تهران در 250 محله اصلا معامله ای انجام نمی شود گفت: حتما اگر تلاطمی در بازارهای موازی ایجاد شود ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۱۲:۱۸    
مدیر شیلات و امور آبزیان جهاد کشاورزی گفت: خشکسالی در بخش آبزی پروری در استان های غیر ساحلی یعنی در استان هایی که از منابع آب های داخلی مثل چاه های کشاورزی، قنوات ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۴    
براساس گزارش سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، چشم انداز کشاورزی تا سال 2030 نشانگر این است که طی دهه آینده تولید محصولات کشاورزی جهانی، به طور متوسط، سالانه 1 ...