جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۴۹Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 25 مهر 1400 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1398 اقتصادگردان 7 فروردین 1399 اقتصادگردان 1 فروردین 1400 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1400 اقتصادگردان 31 خرداد 1400 اقتصادگردان 31 تیر 1400 اقتصادگردان 31 مرداد 1400 اقتصادگردان 31 شهریور 1400 اقتصادگردان 30 آبان 1400 اقتصادگردان 30 آذر 1400 اقتصادگردان 30 دی 1400 اقتصادگردان 1 بهمن 1400 اقتصادگردان 29 اسفند 1400 اقتصادگردان 1 مهر 1400 اقتصادگردان 2 مهر 1400 اقتصادگردان 3 مهر 1400 اقتصادگردان 4 مهر 1400 اقتصادگردان 5 مهر 1400 اقتصادگردان 6 مهر 1400 اقتصادگردان 7 مهر 1400 اقتصادگردان 8 مهر 1400 اقتصادگردان 9 مهر 1400 اقتصادگردان 10 مهر 1400 اقتصادگردان 11 مهر 1400 اقتصادگردان 12 مهر 1400 اقتصادگردان 13 مهر 1400 اقتصادگردان 14 مهر 1400 اقتصادگردان 15 مهر 1400 اقتصادگردان 16 مهر 1400 اقتصادگردان 17 مهر 1400 اقتصادگردان 18 مهر 1400 اقتصادگردان 19 مهر 1400 اقتصادگردان 20 مهر 1400 اقتصادگردان 21 مهر 1400 اقتصادگردان 22 مهر 1400 اقتصادگردان 23 مهر 1400 اقتصادگردان 24 مهر 1400 اقتصادگردان 25 مهر 1400 اقتصادگردان 26 مهر 1400 اقتصادگردان 27 مهر 1400 اقتصادگردان 28 مهر 1400 اقتصادگردان 29 مهر 1400 اقتصادگردان 30 مهر 1400 
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۹:۳۳    
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: از زمستان 1399 و زمان اجرای طرح بخشودگی گازبها تا شهریورماه امسال، در مجموع حدود 3 میلیون و 280 هزار مشترک مشمول این طرح شده اند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: نیمه نخست امسال 40 سایت توسعه شبکه ملی اطلاعات شامل احداث 24 سایت جدید و ارتقای 16 سایت همراه موجود در این استان راه اندازی شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۳    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس نشست این کمیسیون با حضور وزیر صمت و معاونان وی را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص برنامه های پیش روی بازار خودرو گفت: امسال با صد هزار دستگاه افزایش، تولید خودرو به میزان یک میلیون دستگاه خودرو خواهد رسید ضمن اینکه سال آینده یک میلیون و 600 هزار ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۳    
رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: در گذشته عنوان می شد حدود 68 ماده معدنی در ایران وجود دارد که این عدد در حال حاضر به 81 افزایش یافته است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۸    
مدیرعامل شرکت ایپکو از اجرای پروژه تطبیق موتور سه استوانه با پلتفرم محصول کراس اوور ایران خودرو خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۸    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد: هوشمندسازی نظام مالیاتی، رعایت عدالت و انصاف، رضایت مودیان و تحقق کامل درآمدهای مالیاتی، برنامه های اولویت دار نظام مالیاتی محسوب می شوند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۲۱:۳۳    
استاندار سمنان با تاکید بر لزوم توجه به مدیریت مصرف بهینه آب و بهره برداری از پساب در استان گفت: کارگروه ویژه ای به منظور بررسی و پیگیری امور مرتبط با آب، با حضور مدیران مرتبط تشکیل می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: 60 هزار و 541 تن کالا در 6 ماه سپری شده از سال جاری از طریق پایانه مرزی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه به عراق صادر شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۳    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به مردم توصیه کرد به جای سرمایه گذاری مستقیم در بازارسرمایه از طریق صندوق های سرمایه گذاری اقدام کنند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۸    
رئیس اداره کل وصول مطالبات و اجرای بانک کشاورزی گفت: در اجرای بند ز تبصره2 قانون بودجه سال1400 کل کشور ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه یکی از تعهدات و برنامه های وی در دولت سیزدهم هدف گذاری در خصوص افزایش 50 درصدی نسبت مالیات به تولید ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۸    
وزیر اقتصاد در جلسه معارفه رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تأکید بر تولید محتوا در اتاق های فکر، خواستار ترویج فرهنگ سهام داری و ارتقاء آموزش مردم درباره بازار سرمایه شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۳    
روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در جریان سفر به استان فارس، از شعب دبیران زرین دشت و داراب بازدید و با کارکنان بانک کشاورزی دیدار و گفت و گو کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۳    
بانک کشاورزی در راستای حمایت از بخش کشاورزی ، حفظ منابع آبی کشور و افزایش تولید با پرداخت 110 میلیارد ریال تسهیلات ،از احداث و راه اندازی گلخانه هیدروپونیک سبزی و صیفی در شهرستان رفسنجان حمایت کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۳۳    
در سواحل بندر خورشهاب شهرستان تنگستان و در آب های نیلگون خلیج فارس ، طرح پرورش ماهی در قفس الیاس احمدی قرار گرفته که با ظرفیت تولید 500 تن در یک دوره 6 ماهه و با حمایت بانک کشاورزی به بهره برداری ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۸    
در راستای همکاری دو جانبه بانک ایران زمین و سازمان حمل و از شهرداری شهرستان رشت معاونت فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، با مسئولین سازمان حمل و نقل شهرداری رشت دیدار کردند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۳    
پنجمین جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا روز شنبه 24 مهرماه برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۳    
بانک سرمایه به 9 مدرسه کم برخوردار در شهرستان پلدختر، 18 دستگاه کولر گازی اهدا نمود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۳    
مراسم چهل و دومین دوره قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک سپه و بانکهای ادغامی با شعار ثبت مهربانی در روز چهارشنبه بیست و هشتم مهرماه سال جاری برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۳    
با صدور حکمی از سوی حجت اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، کیومرث اعلایی به عنوان مدیرشعب استان فارس منصوب و طی مراسمی معرفی شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۸    
بانک کارآفرین در راستای افزایش تنوع سبد محصولات خود، مرحله دوم طرح سپرده سرمایه گذاری ارزی با نام "سپرده ارزش" را اجرا می کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۷:۰۸    
بانک مسکن به شعب خود در سراسر کشور، سقف های جدید تسهیلات مسکن ایثارگران و خانواده شهدا را ابلاغ کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۳:۱۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی طرح صیانت، با انتقاد از نحوه اطلاع رسانی درباره این طرح، تاکید کردند که قرار نیست پلتفرم هایی مانند اینستاگرام بسته شود و مجلس تنها به دنبال رفع خلاء قانون ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۳    
جلسه دیدار جمعی از گروه های جهادی جوانان با معاون اول رییس جمهور عصر یکشنبه برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۳    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته، یک میلیون و 285 هزار و 245 دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۸    
رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در جلسه کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تاکید کرد: جلسات کمیسیون مشترک علنی است و تمامی مباحث اطلاع رسانی و از مجوعه خانه ملت و رسانه ها منعکس می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۸    
وزیر بهداشت درخصوص رسیدگی به مشکلات پرستاران، گفت: پیشنهاداتی که ارائه شد ازجمله مرخصی تشویقی، حق پرستاران است، اما هنوز بابت کرونا و پیک ششم خاطرمان آسوده نیست و باید درحالت آماده باش بمانیم ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که طبق اعلام رییس بانک مرکزی، رمز ارز ملی بر پایه ریال راه اندازی می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۳    
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که گرانی کالاها ناشی از بی تدبیری، بی اعتمادی و عدم نظارت است با مدیریت صحیح ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۳    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از نهایی شدن گزارش این کمیسیون درباره قطع برق و خاموشی های مکرر خبر داد و گفت که این گزارش به هیات رییسه ارائه شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت اقتصادی و سناریوهای تحولی در اقتصاد کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۳    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از حضور سخنگوی شورای نگهبان در کمیسیون کشاورزی برای بررسی و اصلاح طرح امنیت غذایی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۸    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گفت که طبق گزارش های روسای سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی کشوری، آن ها در پرداخت حقوق به بازنشستگان دچار مشکل هستند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۸    
مدیرکل اروپا و آمریکای سازمان توسعه تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: تلاش ها بر این است که افزایش صادرات 5 میلیارد دلاری کشور را تا پایان سالجاری داشته باشیم.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۸    
وزیر اقتصاد در حکمی علی فکری را به ریاست سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۸    
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس بانک مرکزی از اجرا نشدن قانون اعطای تسهیلات ساخت و نوسازی مسکن توسط بانک های عامل انتقاد کرده و خواستار بررسی این موضوع شدند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۳۳    
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: مجازات مسئولان ناکارآمد باید به گونه ای اجرا شود که هزینه سوء مدیریت به مراتب بیشتر از امتیازات مسئولیت باشد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۸    
رئیس اتاق بازرگانی ایران می گوید تصمیمات غلط و نبود راهبرد روشنی برای آینده اقتصادی کشور، باعث شده تولید و تولیدکنندگان ایرانی از پیوستن به روند جهانی باز بمانند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) با بیان اینکه پیوستن کامل به پیمان اوراسیا در دستور کار است، گفت: رشد 12 درصد در بخش صنعت و معدن در سال آینده را هدفگذاری کرده ایم که در واقع با استفاده از ظرفیت های ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۸    
یک مقام مسئول در نظام بانکی آخرین وضعیت ثبت و استعلام چک های صیادی از طریق ارسال پیامک و خودپرداز و ثبت گروهی چک را نیز اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۳    
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به ماهیت و حساسیت ویژه پست های سازمانی متصدی تجزیه و توزیع و راننده وسایط نقلیه (جابجایی توزیع مرسولات پستی) در شرکت ملی پست و به منظور برخورداری شاغلین در پست ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۳    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید مدیری سلامت، دانا و با سابقه ای منزه از مفاسد برای هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس انتخاب شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۳    
یک کارشناس حوزه کار با اشاره به اجرای طرح دورکاری در برخی کشورها و تجربه موفق فعالیت غیرحضوری نیروهای کار در دوران کرونا ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۳    
قیمت هر کیلو مرغ در مغازه های سطح شهر تهران به 30تا 32 هزار تومان رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۳    
کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی در نامه ای خطاب به رئیس جمهوری برای مشارکت در ساخت طرح ساخت یک میلیون مسکن در سال اعلام آمادگی کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۸    
بعد از گذشت دو ماه از دستور دادستان برای تعیین تکلیف سرم های دپو شده در گمرک، با وجود مکاتبات صورت گرفته همچنان حدود 1300 تن سرم تکلیف مشخصی ندارد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: برابر ضوابط ابلاغی کولبران استان در کنار صادرات کلیه کالاهای مجاز صادراتی ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۸    
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: طبق تفاهم نامه معاونت زنان با معاونت روستایی، مقرر شده اگر زوجین روستایی و عشایر متولد دهه 60 باشند و در سال جاری ازدواج کنند ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۳    
شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات امروز توانسته بود با روندی صعودی به رقم یک میلیون و 445 هزار واحد برسد در ساعات میانی و پایانی معاملات دوباره روندی نزولی به خود گرفت.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۳۴    
طرح صدف شرایطی را فراهم کرده است که متقاضی تسهیلات بتواند نرخ سود آن را بین یک تا 18 درصد متناسب با نیاز خود انتخاب کند
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۹    
کشنبه 25 مهر 1400 شاهد کاهش اندک قیمت ها در بازار طلا و سکه بوده ایم. قیمت انس جهانی ثابت، اما قیمت ارز با کاهش اندک روبرو بوده و همین امر باعث افت قیمت در بازار طلا و سکه شده است ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۹    
بانک مرکزی با تاسیس شرکت تامین سرمایه و صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسط بانک کارآفرین موافقت کرد
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۴    
ماده 12 - مؤسسه اعتباری می تواند نسبت به تخصیص اعتبار تا سقف دو میلیارد ریال (2.000.000.000) اقدام کند ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۹    
علی صالح آبادی در خصوص گزارشی مبنی بر افزایش نامتعارف قیمت ارز طی 4 سال آینده، تصریح کرد: این گزارش در دولت قبل تهیه شده و نظرات یک کارشناس بوده و به هیچ وجه نظر دولت سیزدهم نیست ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۹    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تاثیرگذار بودن لایحه بودجه سال 1401 و برنامه هفتم توسعه در اقتصاد کشور نسبت به وضعیت اقتصادی ابراز نگرانی و از مصوبات و تصمیمات سران سه ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۹    
نماینده مردم گلپایگان در مجلس یازدهم از مسئولان وزارت نیرو خواست تا مشکلات حق آبه، آب شرب و مسائل کشاورزان گلپایگان و خوانسار را حل کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۹    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین تشریح کرد: امیدوارم با روی کار آمدن رئیس جمهور و دولت سیزدهم مشکلات تولید حل شود، بسیاری از موارد مانند احترام به تولیدکننده هزینه ای برای دولت ندارد ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۹    
رئیس جمهور همه وزارتخانه ها و دستگاه ها را موظف کرد در خنثی سازی تحریم ها و تنظیم بازار کالاهای اساسی همکاری کنند و مقرر شد معاون اول رئیس جمهور ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۹    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افزایش امکان تحقق آرمان ها و اهداف صندوق کارآفرینی امید و قرار گرفتن آن در کنار بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون به صورت یک مجموعه منسجم ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۴    
رئیس اداره آسیای مرکزی سازمان توسعه تجارت ایران دلیل بالا نبودن همکاری ایران با کشور ازبکستان را نفوذ بالای رقبایی چون روسیه ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۴    
نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای از ارائه زودتر از موعد مقرر گزارش تفریغ بودجه سال 99 توسط دیوان محاسبات به مجلس تقدیر و تشکر کردند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۴    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: اعتقادی به وجود حباب قیمت مسکن ندارم. هرچه وجود دارد بر اساس قیمت مصالح و زمین است ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۴    
در پی انتشار گزارش هایی از افزایش قیمت برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی، دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت که طی دو ماه گذشته درخواستی برای افزایش قیمت به این انجمن ارسال نشده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۹    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از هوشمندسازی کنتورهای آب پایتخت در آینده نزدیک خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۴    
معاون توسعه طرح های شرکت برق حرارتی با اشاره به بازدید از پست پلان و خط انتقال برق دومداره 230 کیلووات گوادر، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی و سرمایه گذاری مناسب ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۴    
به تازگی کشور ترکیه از امضای قرارداد سه ساله برای خرید 11 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی با جمهوری آذربایجان خبر داد که طبق گفته کارشناسان امضای این قرارداد خطری برای ایران محسوب نمی شود و به نفع این کشور ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۴    
مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: در حال حاضر مرزهای زمینی چهارگانه ایران و ترکمنستان با محدودیت هایی بازگشایی شدند و امیدواریم مشکلات کامیون داران ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۴    
مدیر توانمند سازی صندوق نوآوری و شکوفایی زمینه همکاری میان ایران و ازبکستان را در حوزه های سلامت، مواد پیشرفته ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۹    
ابطال آیین نامه اجرایی ماده 8 قانون هوای پاک که ماده بسیار مهمی درباره سن فرسودگی انواع وسایل نقلیه به منظور اسقاط آن ها بود ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۹    
گزارش اخیر دیوان محاسبات از تفریغ بودجه 1399 درحالی از تعلل سه ماهه شورای عالی بورس در تصویب تزریق مبلغ 1 ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۴    
گزارش تفریغ بودجه دیوان محاسبات حاکی از آن است که شورای عالی بورس در تصویب تزریق منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار سرمایه تعلل کرده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۴    
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: براساس آمارها طی 10،12 سال گذشته یعنی از سال 1387 تا 1399حدود یک میلیون دامدار به دلیل ضرر و زیان مجبور به ترک فعالیت خود شده اند که عدد بسیار بالایی است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۹    
براساس آمار بهره برداری از سدهای مخزنی کشور تا پایان 23 مهرماه حجم آب موجود در مخازن سدها 28 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۴    
آمار تولید فولادی ها نشان می دهد که از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، تمامی فرآورده های فولادی اعم از شمش، مقاطع تخت و طویل ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۴    
در 10 سالی که هپکو در کمال ناباوری به گِل نشسته بود، تلاش بسیاری از رسانه ها بر انعکاس مشکلات، اعتراضات و احقاق حقوق کارگران این شرکت و البته پیگیری مشکلات و چالش هایش متمرکز بود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر 9638 دستگاه ناوگان باری و مسافری فعال در سیستان و بلوچستان به هموطنان خدمات ارائه می دهند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۹    
سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی کشور، ضمن تاکید براینکه فروش لوله و پروفیل به سبب گستردگی طیف مصرف کنندگان و تنوع محصول ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ - ۰۹:۲۹    
چندی پیش نمایندگان مجلس طرح آزادسازی مشروط واردات خودرو را تصویب کردند.