پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۵:۳۸Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 14 مرداد 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 2 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 3 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 4 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 5 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 6 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 7 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 8 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 9 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 10 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 11 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 12 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 13 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 14 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 15 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 16 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 17 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 18 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 19 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 20 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 21 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 22 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 23 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 24 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 25 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 26 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 27 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 28 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 29 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 30 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۶:۴۵    
اقتصادنیوز: آلو خشک از جمله مغذی های بدن است که خواص فوق العاده ای روی لاغری و دستگاه گوارش دارد همچنین با دیابت و هپاتیت هم مبارزه می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۵۱    
اقتصاد نیوز:در هفته های گذشته بود که علیرضا جهانبخش با حضور در یک کوره پز خانه با پسری به نام متین دیدار کرد و پیراهن خود را به او داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۸:۱۸    
اقتصاد نیوز:عروسیکریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم المپیاکوس با نامزدش الکساندرا صوفیا که رئیس یک شرکت حمل و نقل است روز جمعه برگزار خواهد شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۴۵    
اقتصاد نیوز: دانشمندان می گویند با بالا آمدن آب دریا ممکن است اینترنت نابود شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۱۶    
اقتصاد نیوز:فضای استادیوم های فوتبال ایران طی چند فصل اخیر شرایط جنجالی و بحرانی را پشت سر می گذارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۳:۵۶    
اقتصادنیوز: وزارت دفاع افغانستان اعلام کرده پس از اعلام استراتژی جدید ترامپ برای افغانستان برای نخستین بار نیروهای ویژه امریکایی در ولایت فراه واقع در غرب افغانستان و در نزدیکی مرز ایران مستقر شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۶:۲۷    
اقتصادنیوز: گلوریا هیروکو چپمن، همسر مارک چپمن، قاتلِ جان لئون، فاش کرد که همسرش دو ماه پیش از آنکه لنون را در نیویورک به قتل برساند دربارۀ این نقشه با او صحبت کرده بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۴۳    
اقتصادنیوز: مدیر ساخت و توسعه راه های استان البرز علت اصلی لغزش خودرو ها در جاده چالوس را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۴۲    
اقتصادنیوز :دانشمندان می گویند: برای گرفتن نمره خوب در امتحان ریاضی صاف بنشینید. اگر از امتحان ریاضی می ترسید، شاید صاف و سیخ نشستن بتواند به شما کمک کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۲۱    
اقتصاد نیوز: معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش گفت: تولید بنزین کشور هم اکنون به 93 میلیون لیتر در روز رسیده که نسبت به 6 ماه نخست پارسال (1396) 50 درصد رشد داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۷    
اقتصادنیوز: شعبده رنگ کردن قزل آلا به جای سالمون این خبری است که اخیرا در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و ملت ضمن ارسال آن به همدیگر هشدار می دهند که سالمون نخورید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۰:۰۴    
اقتصادنیوز :رییس پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همزمان با سی امین سالگرد طرح "شناسایی و مقابله با کمبود ید در کشور" گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۷    
اقتصادنیوز: همه ما روزانه چندین مرتبه گرسنه مان می شود. گرسنگی یک احساس عادی است که نشان می دهد بدن به خوبی کار می کند و خبر از این دارد که ذخیره انرژی مان رو به تمام شدن است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۷    
اقتصاد نیوز: سرمربی استقلال به نظر تمایلی به ادامه حضور هافبک تیمش ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۱    
اقتصادنیوز: بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر دستور ایشان به دولت برای تشکیل یک کارگروه قوی، پرکار، دانا، خطرپذیر و شجاع جهت بررسی مشکل بانک ها و نقدینگی منتشر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۳۱    
اقتصاد نیوز:انتخاب مربی سابق رئال و قهرمان لالیگا به عنوان مربی تراکتورسازی، اتفاقی بزرگ در فوتبال ایران بود. آیا جان توشاک، بزرگترین مربی بوده که به لیگ برتر آمده است؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۱۱    
اقتصاد نیوز:برایتون با خریدن علیرضا جهانبخش، یک بار دیگر رکورد نقل و انتقالات خود را شکست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۸    
اقتصاد نیوز:بردهای پرسپولیس در شروع لیگ هجدهم رکوردهای جدیدی به نام برانکو ایوانکوویچ ثبت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۹:۰۲    
اقتصاد نیوز:در صورت آمادگی سید حسین حسینی و بازگشت مجدد او به شرایط مسابقه بار دیگر چالش انتخاب دروازه بان برای هر بازی در تیم استقلال آغاز خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۴۷    
اقتصاد نیوز:آمار منتشره از درآمد ستاره های شاغل در سریA ایتالیا نشان از دست نیافتنی بودن رونالدو در صدر می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۲۶    
اقتصاد نیوز: استقلال در این فصل تغییرات زیادی داشته است. در همین حال بازیکنان جدید برای تصاحب یک شماره پیراهن با هم رقابت شدیدی دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۲۶    
اقتصاد نیوز:محققان دانشگاه "ام آی تی"(MIT) با انجام تحقیقاتی دریافتند، تا اواخر قرن جاری، دشت های شمالی چین به علت گرمای شدید دیگر قابل سکونت نخواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۷    
اقتصاد نیوز:کاربران گوشی های تلفن همراه در هند در روزهای گذشته شاهد اضافه شدن بدون اجازه یک شماره خاص به فهرست های تماس خود بوده اند و همین مساله موجب اعتراض آنها شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۱    
اقتصاد نیوز:نسخه دسک تاپ برنامه نقشه گوگل (Google Maps) از این پس به صورت کروی زمین را نمایش می دهد و دیگر یک صفحه مسطح از اماکن جغرافیایی نخواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۱۱    
اقتصاد نیوز: ستاره جنجالی و حاشیه ساز دوچرخه سواری آلمان بعد از درگیری با همسایه اش تیل شوایگر، هنرپیشه ی مشهور آلمانی که سابقه ی بازی در فیلم های هالیوودی را دارد، در مایورکای اسپانیا دستگیر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۸:۰۵    
اقتصاد نیوز:بسیاری از فعالان حقوق بشر در ایالات متحده آمریکا از تصمیم گوگل مبنی بر احتمال همکاری با دولت چین برای سانسور نتایج جست وجوی این موتور جست وجو به شدت انتقاد کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۷:۳۲    
رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیرو های مسلح در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره طرح سربازی دختران با رد این موضوع گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۳:۰۹    
اقتصادنیوز: سیدمحمد خاتمی با تشریح مشکلات موجود در کشور، به عنوان یک شهروند دوستدار ایران و اسلام به دلیل نقص ها و کمبودها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۲:۵۲    
اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خبر نقل شده از وی در برخی رسانه ها در مورد عوامل کشته شدن جوان کرجی را تکذیب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۲:۴۱    
اقتصادنیوز: عبدالعزیز الریس، مفتی سرشناس سلفی و از شخصیت های اصلی جریان جامی در عربستان درباره هرگونه انتقاد از حاکم و برگزاری تظاهرات علیه او هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۰۰:۰۱    
رئیس کل بانک مرکزی با حضور در گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما توضیحاتی در خصوص بسته جدید ارزی دولت به مردم ارایه کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۰    
اقتصادنیوز: خبرگزاری رویترز با توییتر خود به استقبال بسته ارزی ایران رفت. رویترز اعلام کرد: ایران از سیاست آزادسازی نرخ ارز پرده برداشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۴۰    
با حکم فرماندهی ناجا سردار علیرضا لطفی به سمت رئیس پلیس آگاهی پایتخت منصوب شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۲۸    
در پی اعلام خبر بازداشت کارمند یکی از معاونت های ریاست جمهوری توسط سخنگوی دستگاه قضایی، یک منبع آگاه یکشنبه شب ضمن تکذیب این موضوع، توضیحاتی ارائه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۱۶    
معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: امسال 34 هزار و 500 میلیارد ریال برای تداوم اجرای طرح تحول نظام سلامت در سطح کشور هزینه می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۶    
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که تامین کالاهای اساسی با دلار 4200 تومانی تا فروردین 1398 ادامه خواهد یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۱    
بنا به اعلام معاون دفتر رئیس جمهوری، فرداشب رئیس جمهور با مردم صحبت خواهد کرد و در آن به بیان نکات تازه خواهد پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۵    
اقتصادنیوز: بنا به تصمیم هیات دولت در جلسه امروز، نرخ ارز رسمی تنها به واردات کالاهای اساسی و دارو اختصاص خواهد یافت و تامین ارز برای نیازهای دیگر از بازار دوم و با مکانیزم عرضه و تقاضا خواهد بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۱    
اقتصادنیوز؛ در بازار امروز خرید و فروش خودرو قیمت ها نسبت به روز گذشته با ثبات نسبی روبه رو و حتی قیمت تعدادی از خودروها کاهش 500 تا 2 میلیون تومان داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۰    
اقتصادنیوز؛ روزنامه ترکیه ای جمهوریت از احتمال حصول توافق بر سر طرح تبادل معاون مدیر اجرایی هالک بانک ترکیه که در آمریکا در بازداشت است با کشیش زندانی تبعه آمریکا در ترکیه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۷    
اقتصادنیوز؛ جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در این خصوص گفت: ایالات متحده به هیچ وجه دخالتی در ترور نافرجام نیکلاس مادورو نداشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۵    
اقتصادنیوز: در شرایطی که افزایش حجم نقدینگی یکی از انتقادات کارشناسان به دولت بوده و آن را عاملی برای به هم ریخته شدن بازارهایی از جمله سکه و ارز می دانند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۹    
اقتصادنیوز: سید احمد عراقچی، معاون سابق ارزی بانک مرکزی بازداشت شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۲۰    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: با توجه به قانع نشدن کاظم جلالی، نماینده تهران از پاسخ های محمود علوی، وزیر اطلاعات، سوال وی در صحن مجلس مطرح خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۷    
اقتصادنیوز؛ عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از نامه 20 نماینده مجلس به رئیس دستگاه قضا برای ممنوع الخروجی سیف خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۷    
اقتصادنیوز: استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه نورث ایسترن آمریکا تاکید کرد: تردیدی نیست که اقتصاد ایران در شرایط ناگواری است. برای بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم لازم است ساختار اقتصاد ایران اصلاح شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۷    
اقتصادنیوز: یک بانک اتریشی مبادلات مالی میان ایران و اتریش را فراهم می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۴۱    
اقتصادنیوز؛ طیبه سیاوشی شاه عنایتی، عضو فراکسیون زنان مجلس از تصویب طرح تسهیل خروج زنان از کشور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۸    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی وزارت کشور در واکنش به تجمعات اعتراض آمیز اخیر گفت: واکنش عاقلانه به مشکلات اقتصادی نه پاک کردن صورت مساله است و نه دامن زدن به آن، بلکه در این مقطع حساس، حفظ آرامش ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
اقتصادنیوز؛ وزارت امور خارجه در اطلاعیه ای اعلام کرد: در حال حاضر هیچ مدیری که بطور قانونی بازنشسته شده باشد در این وزارتخانه به کار اشتغال ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
اقتصادنیوز؛ اعضای کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس در حال بررسی طرحی برای خدمت سربازی اختیاری برای پسران و دختران هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
اقتصادنیوز: جنگنده های ارتش سوریه مواضع گروه تروریستی داعش را در ریف السویداء بمباران کرده اند و قرار است به زودی عملیات ارتش این کشور در این استان آغاز شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
اقتصادنیوز؛ نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا که هدف ترور نافرجام قرار گرفت، همتای کلمبیایی خود را مسئول این ترور نافرجام دانست. در همین حال رئیس جمهور بولیوی، آمریکا را مسئول این ماجرا دانسته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
اقتصادنیوز؛ یک فروند هواپیما بر فراز کوه های آلپ در سوئیس سقوط کرد و تمامی 20 سرنشین این هواپیما کشته شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
اقتصادنیوز؛ علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم حذف کنکور دانشگاه ها گفت: پذیرش دانشجو باید بر عهده دانشگاه ها باشد و با برگزاری کنکور، کارآمدی کاهش می یابد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
اقتصادنیوز: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به کشته شدن یک جوان مذکر 25 ساله در تجمعات جمعه شب کرج گفت: به جز این مورد که پرونده آن توسط عوامل انتظامی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
اقتصادنیوز: پروژه سینمایی ماجرای نیمروز 2 عملیات مرصاد - اقدام نظامی منافقین در سال 67 علیه ملت، و ورود از عراق به خاک کشور عزیزمان (ایران) - را سوژه کار خود ساخته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
اقتصادنیوز؛ با خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم های این کشور علیه ایران، بسیاری از شرکت های اروپایی مجبور به ترک ایران به رغم سرمایه گذاری های گسترده هستند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۱    
اقتصادنیوز: منابع آگاه می گویند که تعداد نهایی هواپیماهایی که قرار است تحویل ایران داده شود در روزهای آینده مشخص خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۸    
اقتصادنیوز: یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان البرز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید./ آی استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۸    
اقتصادنیوز؛ میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد توسط حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، تحت عمل جراحی چشم قرار گرفتند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۸    
اقتصادنیوز؛ دومین روز هفته در ادامه روند نزولی قیمت ها که از اواسط هفته گذشته آغاز شده بود، با ریزش قیمت ها به پایین تر از مرزهای روانی بازار همراه بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۵    
اقتصادنیوز:سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: روز گذشته (شنبه 13 مردادماه سال جاری) گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان فارس به همراه نیروی انتظامی و بازرسین سازمان صنعت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۷    
اقتصادنیوز: قسمت 7، پلاک عقب و پلاک جلو ماشین حاج علی در 3سکانس از فیلم با هم فرق می کند./ فردا
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۴۷    
اقتصادنیوز: حجم معاملات فرابورس با افزایش 41 درصدی نسبت به روز گذشته به یک میلیارد و 43 میلیون ورقه بهادار و ارزش کل آن افزون بر 5 هزار و 981 میلیارد ریال شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۲۵    
اقتصادنیوز: رئیس شعبه 112 کیفری 2 کرج گفت: حکم محکومیت متهمی که با گرفتن عکس های مختلف در حالت برهنه و با در دست داشتن قمه و قداره مردم را به خشونت و درگیری تحریک می کرد صادر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۹    
اقتصادنیوز: "مهدی سلوکی" ، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار تصویری از پشت صحنه سریال ستایش 3 ؛ صفحه شخصی خود را به روز کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۷    
اقتصادنیوز: بهنوش طباطبایی با انتشار عکس زیر، صفحه اینستاگرامش را به روز کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۷    
اقتصادنیوز: محمود شهریاری، مجری ممنوع التصویر، عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۵۲    
اقتصادنیوز: آفتاب یزد با احمد شیرزاد نماینده مجلس ششم گفت وگو کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۰    
اقتصادنیوز: حسن روحانی رئیس جمهور در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه "سوال تعدادی از نمایندگان، در چارچوب قانون اساسی و زمان و شرایط مناسب مطرح نشده است" ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۷    
اقتصادنیوز؛ وزیر خارجه کره شمالی روز سه شنبه به ایران سفر خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۵    
اقتصاد نیوز:خواهران منصوریان که شب گذشته برای مصاحبه به سازمان صداوسیما دعوت شده بودند، به دلیل پوشش نامناسب از پخش رادیو اخراج شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۵    
اقتصادنیوز: رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری متوسط ارزش هر تن کالای صادراتی ایران به عراق ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۱    
اقتصادنیوز؛ سناتورهای آمریکا طرحی را به تصویب رسانده اند که به موجب آن راه را برای کمک مالی به ارزش بیش از سه میلیارد و 800 میلیون دلار هموار می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۱    
اقتصادنیوز: نایب رییس مجلس از پرداخت مطالبات 16 هزار نفر از سپرده گذاران موسسات مالی به میزان حدود 600 میلیارد تومان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۹    
اقتصاد نیوز:کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشحالم قراردادم را با تراکتور ثبت کردم و می خواهم کارهای بزرگ در این تیم انجام دهم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۹    
اقتصادنیوز؛ به دنبال افزایش تنش ها در جنگ تجاری و اعمال تعرفه های فولاد و آلومینیوم، روسیه نیز از اعمال تعرفه بر کالاهای وارداتی از آمریکا خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۹    
اقتصادنیوز: حذف ارز مسافرتی موضوعی است که از ابتدای پرداخت، انتقاداتی را از سوی مسئولان و کارشناسان به همراه داشته ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۴    
اقتصادنیوز؛ روزنامه "دویچه ویرتشافتز ناخریشتن" آلمان در آستانه اجرایی شدن تحریم های جدید آمریکا علیه ایران در مطلبی به مناقشات اتمی بین ایران و آمریکا پرداخته و در مطلبی نوشت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۵    
اقتصاد نیوز:درحالی که بازار تلفن همراه طی هفته های گذشته با افزایش بی سابقه قیمت مواجه شده و مردم برای خرید این کالا سردرگم هستند، رییس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه اعلام کرد که مردم فعلا گوشی نخرند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۵    
اقتصاد نیوز:محققان و پژوهشگران امنیتی به تازگی دریافته اند که هکرها با نصب برنامه های استخراج ارزهای دیجیتالی به تعداد زیادی از مودم های روتر اینترنت وای فای میکروتک حمله کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۵    
اقتصادنیوز: مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از حمایت وزیر اقتصاد فرانسه در نهایی شدن قرارداد خرید ATR ها خبر داد و گفت: در تلاش هستیم بقیه ATRهای موضوع قرارداد را تحویل بگیریم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۶    
اقتصادنیوز؛ حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهوری، اخیرا در پروفایل توئیترش، سمت های دولتی را حذف کرده و تنها خود را یک عضو هیات علمی معرفی می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۶    
اقتصادنیوز؛ یک منبع دیپلماتیک ارشد در مقر سازمان ملل در نیویورک گفت که حسن روحانی و دونالد ترامپ روسای جمهور ایران و آمریکا ممکن است در حاشیه نشست ماه آینده مجمع عمومی سازمان ملل با یکدیگر دیدار کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۴    
اقتصادنیوز؛ معاون وزیر خارجه انگلیس که به ایران سفر کرده است می گوید انگلیس، فرانسه و آلمان در حال حاضر در قبال یک موضوع مهم بین المللی، موضعی متفاوت از امریکا را اتخاذ کرده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۴    
گروه بنگاه ها : اعلام نرخ دلار 4200 تومانی (که البته اکنون به حدود 4400 تومان رسیده است) و مکلف کردن شرکت های بزرگ فولادی به عرضه محصولات با این قیمت و فاصله گرفتن قیمت های بازار از نرخ های دستوری ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۵    
اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور ساماندهی سرویس های ارزش افزوده در جلسه ای با مدیران اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به منظور ایجاد چارچوب در این حوزه دغدغه هایی را در زمینه خدمات ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۵    
اقتصاد نیوز:دو بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتورسازی قرارداد خود را در هیات فوتبال تبریز ثبت کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۶    
اقتصادنیوز؛ عضو سابق کنگره آمریکا درباره پیشنهاد دونالد ترامپ مبنی بر مذاکره بدون پیش شرط با مقامات ایران گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۶    
اقتصادنیوز؛ مقامات آمریکایی می گویند که دولت این کشور در حال استخدام کارمندانی برای حضور در تیم خاورمیانه هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۶    
اقتصادنیوز؛ محمدعلی ابطحی با اشاره به اینکه این دولت با توجه به حذف های صورت گرفته بهترین انتخاب اصلاح طلبان بود، گفت: اصلا این کابینه، کابینه اصلاحات نیست ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۶    
اقتصادنیوز؛ در پی سوال محمود صادقی از وزیر اقتصاد درباره مبنای شرعی و قانونی افتتاح حساب های سپرده توسط قوه قضاییه و مبالغ سود پرداختی به این حساب ها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۶    
اقتصادنیوز: طبق اعلام سازمان خصوصی سازی، از ساعت 24 فردا دوشنبه بخش مربوط به دریافت شماره شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت غیرفعال می شود.
  • ۱