جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۷:۴۴Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 18 مرداد 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 2 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 3 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 4 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 5 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 6 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 7 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 8 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 9 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 10 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 11 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 12 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 13 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 14 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 15 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 16 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 17 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 18 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 19 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 20 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 21 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 22 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 23 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 24 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 25 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 26 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 27 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 28 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 29 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 30 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۵:۰۲    
اقتصادنیوز: برد پیت با ارائه اظهارنامه ای به دادگاه در برابر ادعای همسر سابقش مبنی بر عدم حمایت مالی از فرزندانشان به دفاع از خود پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۲    
مزدا cx-9 2019 نسل دوم خود را در ساختار راحت تر ارائه خواهد کرد. این در حالیست که تغییرات شدید و گسترده ای را در این خودرو نمی بینیم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۸:۳۰    
اقتصاد نیوز:فیس بوک به منظور ایجاد سرگرمی بیشتر برای کاربران سرویس پیام رسان خود بازی هایی با قابلیت واقعیت مجازی به آن اضافه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۵:۲۱    
اقتصادنیوز:هادی غفاری از فعالان و مبارزان انقلاب گفته که هیچ کس جز آقای صادق خلخالی و خدا نمی داند چه کسی امیرعباس هویدا، نخست وزیر رژیم گذشته را کشته است، هر کس (چیزی) بگوید دروغ گفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۸    
اقتصادنیوز؛ دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان از سفر قریب الوقوع نخست وزیر کشورش به ایران خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۶:۲۹    
اقتصاد نیوز:فروشگاه گوگل تغییرات زیادی کرده است که یکی از آن ها نصف شدن سایز اپلیکیشن ها است که باعث می شود تا کاربران نصف حجم قبلی را برای نصب نیاز داشته باشند و درنتیجه فضای بیشتری روی موبایل شان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۴۵    
اقتصادنیوز؛ مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس گفت: در بسیاری از مسائل و مشکلات تنها یک نفر مقصر نیست، در واقع مجموعه دولت، مجلس، قوه قضاییه و دیگر ارگان ها در بروز مشکلات سهیم هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۱    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، از ارسال بخشنامه ارزی بانک مرکزی به این سازمان خبرداد و افزود: این بخشنامه برای تعیین نرخ بلیت های خارجی به تمام ایرلاین ها به زودی ابلاغ خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۷    
اقتصادنیوز: رئیس دیوان محاسبات کشور از تشکیل1100 پرونده تخلفات و انحرافات دستگاه های دولتی از بودجه سال 95 خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۶    
اقتصادنیوز: در مراسم غبارروبی حرم مطهر رضوی با حضور رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید آیات عظام مکارم شیرازی و وحیدخراسانی و آیت الله مصباح یزدی نیز حضور داشتند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۶    
اقتصادنیوز: از دیدگاه طب سنتی با مصرف برخی عرقیات و خوراکی ها می توان فشار خون بالا را کنترل کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۲:۳۶    
اقتصاد نیوز:با مسابقه امشب منچستریونایتد و لسترسیتی لیگ برتر فوتبال انگلیس - پرتماشاگرترین لیگ فوتبال جهان - شروع می شود و این در شرایطی است که ستاره ایرانی شنبه شب اولین بازی خود در این لیگ را تجربه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۸    
اقتصادنیوز: معاون سابق امور اوپک وزارت نفت گفت: اینکه گفته می شود روسیه می خواهد به ما خیانت کند اشتباه است، روسیه منافع خودش را حفظ می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۸    
اقتصاد نیوز:ماموران ورزشگاه غدیر اهواز دیشب هنگام دیدن بیرانوند واکنش جالب و عجیبی نشان دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۵۲    
اقتصاد نیوز:فراری و پورشه در 6 ماه اول سال 2018، سودآورترین شرکت های صنعت خودروسازی عنوان گرفتند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۴۶    
اقتصاد نیوز:ورزش های الکترونیک در این اواخر بسیار محبوب شده اند. رقابت های عصرنوین دیگر فقط به مبارزه انسانها مربوط نمی شود، رقابت میان پهپاد و ربات و حتی انسان و ربات نیز جذابیت یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۲۸    
اقتصاد نیوز:پژوهشگران ایرانی در تحقیقی انواع قدرت های برآمده از فناوری های جدید برای نوجوانان در محیط خانواده را بررسی و دسته بندی کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۱۳    
اقتصاد نیوز:رسانه های بلژیک از رقابت نفسگیر دو باشگاه سرشناس این کشور برای خرید ستاره جوان ایران از روستوف خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۰۷    
اقتصاد نیوز:شرکت سامسونگ به منظور کاهش وابستگی به بخش موبایل، قصد دارد 22 میلیارد دلار در زمینه هوش مصنوعی، اینترنت 5G و خودروهای هوشمند سرمایه گذاری کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۱:۲۴    
اقتصادنیوز: مایکل مور فیلمساز آمریکایی در مستند جدید خود دونالد ترامپ را آخرین رئیس جمهوری ایالات متحده نامید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۱:۱۲    
اقتصادنیوز: ناصر هادیان، استاد دانشگاه تهران و کارشناس مسائل آمریکا در گفت وگویی تفصیلی به بررسی امکان مذاکره با آمریکای دونالد ترامپ پرداخت و گفت که به عقیده من ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۰:۵۴    
اقتصادنیوز:رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:سال آینده با توجه به شرایط داخلی و بین المللی و انتظارات مردم سال استثنایی است و بودجه سال آینده ویژه خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۰:۴۸    
اقتصادنیوز:روسیه هشدار داد: آمریکا به دنبال گرفتن مچ شرکت های اروپایی و مجبور کردن آن ها به دست برداشتن از همکاری با ایران استماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز پنجشنبه گفت که تحمیل مجدد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۰:۴۵    
اقتصادنیوز:آتلانتیک در مطلبی به قلم KRISHNADEV CALAMUR نوشت: دونالد ترامپ و مشاورانش در تقابل و تهدید جلوه دادن ایران سابقه ی زیادی دارند که برجسته ترین آن می توان به خروج آمریکا از توافق هسته ای ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۱۳    
اقتصادنیوز محمود احمدی نژاد رئیس دولت دهم با انتشار یک ویدئو انتقاداتی را به حسن روحانی وارد کرد و گفت: شاید بهترین راهش این باشد که دیگر ادامه ندهید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری رویترز روز پنجشنبه گزارش داد: شرکت داروسازی 039;روش039; سوئیس اعلام کرده است برای خدمت رسانی به بیماران ایرانی به همکاری خود با جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۵    
سخنگوی دولت عراق روز پنج شنبه اعلام کرد که به دلیل تحریم های جدید آمریکا، کشورش مجبور است تا به استفاده از دلار در مراودات تجاری با ایران پایان دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۶    
محققان نوعی باتری زیست تخریب پذیر مبتنی بر کاغذ ساختند که در مقایسه با باتری های موجود در بازار کارایی بالاتری دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۶    
معاون اول مقتدا صدر در یادداشتی در صفحه شخصی خود در واکنش به اقدامات خصمانه واشنگتن بر ضد ایران تهدید به مقابله مسلحانه با آمریکا کرد و گفت که دفاع از جمهوری اسلامی ایران براساس دین و مرجعیت های ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۲:۱۲    
یک روزنامه انگلیسی در سرمقاله خود به مناقشات اخیر میان عربستان سعودی و کانادا اشاره کرد و نوشت: بن سلمان احتمالا با حملات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه کانادا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۵۷    
2 سال از تمرین کردن نوه سعید راد با پرسپولیس می گذرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۴۵    
دبیر اجرایی خانه کارگر گلستان گفت: دولت سعی داشت با استیضاح ربیعی تیم اقتصادی خود را در حاشیه ای امن قرار دهد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۳۹    
معاون میراث فرهنگی کشور گفت:پیگیر بازگشت الواح هخامنشی به ایران هستیم و منتظریم تا خزانه داری آمریکا اجازه خروج این الواح را بدهد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۳۰    
رئیس کمیسیون سلامت و خدمات محیط زیست شورای شهر تهران گفت: نسوزاندن زباله های بیمارستانی خطرات فراوانی دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۱:۱۵    
دولت سوئیس روز پنجشنبه از شرکت های خود خواست که به رغم تحریم های آمریکا، روابط بازرگانی خود را با ایران ادامه دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۰:۵۲    
دولت محلی پورتوریکو آمریکا در گزارشی که به تازگی منتشر کرده بی سر و صدا پذیرفته که در جریان طوفان ماریا که پارسال این منطقه را درنوردید، بیش از 1400 نفر جان خود را از دست داده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۰:۳۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به تنش آبی موجود در این استان یادآور شد که هم اینک آب آشامیدنی مورد نیاز 750 روستا در فارس با تانکر تامین می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۲۰:۰۷    
عضو شورای عالی استان های کشور گفت: چینی ها با صید ناروا با کشتی های بزرگ و صنعتی شان، دریا را جارو می کنند و نسل آبزیان را از بین می برند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۳۱    
یک مقام بلند پایه شرکت عراقی اعلام کرد که بخاطر تحریم های آمریکا واردات خود از ایران را متوقف کردیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۱    
آیت الله کاظم صدیقی گفت: اگر کسی قدر نعمتی را نداند، خدا آن نعمت را از او می گیرد. رضاخان و وابسته های دیگری می آیند، به هیچ کس، بزرگ و کوچک و چپ و راست رحم نمی کنند و قلع و قمع و قتل عام خواهند کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۱    
معاون فرهنگی سپاه گفت: متأسفانه رسانه های ما همه چیز را نمی گویند و خجالت می کشند به طوریکه آمریکا خوار و خفیف شده و دارند با سحر و جادوی رسانه طوری وانمود می کنند که گویی ما شکست می خوریم و آن ها ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۱    
شهردار قزوین گفت: خبرنگاران به صورت رایگان از قطعه هنرمندان بهشت فاطمه (س) قزوین بهره مند می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۱    
علی کریمی با انتشار پستی در اینستاگرام خود به مسوولین دوتابعیتی کشور کنایه زد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۱    
محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:سال آینده با توجه به شرایط داخلی و بین المللی و انتظارات مردم سال استثنایی است و بودجه سال آینده ویژه خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۰    
رهبر جریان صدر عراق امروز (پنجشنبه) تهدید کرد، در صورت عدم موافقت با 40 شرطی که اعلام کرده، روند نافرمانی سیاسی و مردمی را در پیش خواهد گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۰    
عزت الله ضرغامی به حوادث اتفاق افتاده در روز گذشته حین استیضاح علی ربیعی واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۷:۵۲    
حسام الدین آشنا در یک توئیت به اظهارات بیان شده در روند استیضاح علی ربیعی واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۷:۲۷    
جوزف ووتل فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا با اشاره به رزمایش نیرو های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آب های خلیج فارس، این فعالیت ها را منتسب به قاسم سلیمانی دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۴    
بعد از حملات پاریس و بروکسل در سال 2015 و 2016، گروه تروریستی داعش در حال انجام مقدمات برای عملیات تروریستی جدیدی در دیگر کشورهای اروپایی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۵    
حمید فرخ نژاد در اینستاگرام خود نوشت: محسن عزیزم ، صدای درد مردم بودن هزینه داره، جماعت حقیری که حریف هنر و ازادمنشیت نیستن ،روی بوم چرکین مغز سیاهشون میخوان تصویر مخدوشی ازت رسم کنن ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۹    
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش پنج برابری درگیرهای مرزی نسبت به سال گذشته، گفت: با به کارگیری آخرین تاکتیک های عملیاتی و رزمی، شاهد کاهش تلفات و شهادت نیروهای مرزبانی در مرزها هستیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۰    
در جلسه ستاد اقتصادی دولت که روز پنج شنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، وزیران صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و بهداشت و درمان، بسته های تأمین، توزیع و نظارت کالاهای اساسی و دارو را ارائه کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۵    
سفارت روسیه در واشنگتن تأکید کرد، آمریکا با استناد به اتهاماتی دور از ذهن، تحریم هایی بسیار ظالمانه علیه روسیه وضع کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۵    
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: ناجا و سپاه پاسداران است که با تلاش خود امنیت داخلی را در کشور بوجود می آ ورد و طبیعتا این امر دشمن را ناراحت می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۵    
یک اقتصاددان با تحلیل اینکه در شرایط کنونی نمی توان کالاهای مورد نیاز کل جمعیت ایران را خریدار و انبار کرد، افزایش قیمت ها در ماه های آتی را ناگریز دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که سرنوشت 9 میلیارد دلار ارزی که با نرخ دولتی داده شده است مشخص نیست گفت: شفاف سازی اولین گام برای جلوگیری از رانت با ارز 4200 تومانی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۵    
در پی مصدومیت کیمیاعلیزاده و عدم همراهی و پرچمداری وی در بازیهای آسیایی، آذری جهرمی وزیرارتباطات از تلاش های او قدردانی و دلجویی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت افزایش روابط ایران و کره شمالی گفت: جمهوری اسلامی سابقه مذاکره با آمریکا را دارد و تعهدات آمریکایی ها نیز در این زمینه مشخص شد اما آنها هیچ گاه به تعهدات ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۷    
بخشنامه بانک مرکزی برای تعیین نرخ ارز ایرلاین ها به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۱۵    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد میانگین نرخ انواع ارز به صورت ساعتی و روزانه در سامانه میانگین موزون سنا به آدرس https://www.sanarate.ir برای اطلاع عموم منتشر می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۹    
دانشمندان "دانشگاه دیکن" استرالیا به منظور استفاده مفید از برخی زباله های عظیم تولیدشده توسط صنعت مد روش جدیدی را توسعه داده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۴    
اقتصاد نیوز: رئیس جمهوری فیلیپین همزمان با انتشار گزارش های بین المللی مبنی بر فساد و سوء استفاده نیروهای پلیس در اجرای برنامه مقابله با مواد مخدر در این کشور ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۴    
اقتصاد نیوز: 039;مایک پمپئو039; وزیر خارجه آمریکا در کمتر از سه ماه گذشته برای چهارمین بار و به منظور قانع کردن 039;کیم جونگ اون039; رهبر کره شمالی برای پیشبرد برنامه خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۲۴    
اقتصاد نیوز: آمار قربانیان زلزله پرقدرت 6.9 ریشتری 039;لومبوک039; در شرق اندونزی با بیش از 230 پس لرزه که بزرگترین فاجعه زیست محیطی امسال شناخته شده، به 131 نفر رسید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۴    
اقتصاد نیوز: آدام همتی همچنان برای پرسپولیس بازی نکرده و هنوز یکی از بزرگترین علامت سئوال های پرسپولیس برانکو است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد نیوز: سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به برخی اخبار درباره تأیید اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان در 17 مرداد در شورای نگهبان ، گفت که این شورا هنوز نظری در این باره اعلام نکرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۵۱    
اقتصاد نیوز: وزارت حمل ونقل ژاپن امروز اعلام کرده که شرکت های خودروسازی مزدا، سوزوکی و یاماها تست و آزمایش های مصرف بهینه سوخت و کاهش انتشار آلاینده ها را به درستی انجام نداده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۹    
اقتصاد نیوز: همزمان با بالا گرفتن تنش ها میان کانادا و عربستان بر سر مسائل حقوق بشری و تهدید ریاض به اتخاذ تدابیر تنبیهی، نخست وزیر کانادا بر مواضع کشورش تاکید کرد و کوتاه نیامد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۶    
اقتصاد نیوز: دبیر اتحادیه طلا و جواهر مدیریت دولت و بانک مرکزی را در التهاب بازار بسیار مهم توصیف و تصریح کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۳۰    
اقتصاد نیوز: هیئت ترک در نشست هایی جداگانه با هیئت های وزارت خزانه داری و امور خارجه آمریکا به گفت وگو و مذاکره پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۱    
اقتصاد نیوز: قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد رشد به 1214 دلار و 51 سنت رسید. قیمت فلز زرد در جلسه گذشته نیز 0.2 درصد رشد کرده بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۵    
اقتصاد نیوز: چهارمین نشست مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و هلند به ریاست علی چگنی مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه کشورمان و جی وی بیوجن مدیرکل کنسولی و سیاست های روادیدی وزارت امور خارجه هلند در شهر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: سفارت روسیه در آمریکا اعلام کرد، واشنگتن درباره نقش داشتن روسیه در ماجرای مسمومیت سرگئی اسکریپال ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: یک روان شناس با بیان اینکه اختلال لجبازی و نافرمانی حداکثر تا 11 درصد بین کودکان شایع است، گفت: این اختلال قبل از نوجوانی در پسران شیوع بیشتری دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) چندین ساعت مواضع دشمن صهیونیستی را در پاسخ به تجاوزگری های اخیرش در نوار غزه هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: فواد ابراهیم نویسنده، پژوهشگر سیاسی و معارض عربستانی بامداد پنجشنبه در واکنش به قطع روابط ریاض و اتاوا گفت: عربستان هدایت کننده جنگ ترامپ با کانادا است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: یک متخصص علوم اعصاب گفت: افسردگی دوران بلوغ در دختران دو برابر پسران است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: بررسی ها نشان می دهد کربوهیدرات های سبوس دار بهترین گزینه برای حفظ سلامت دهان و دندان ها هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: وزیر بهداشت به دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت دستور داد تا ضمن عیادت سریعا گزارشی از سوء قصد به دو پزشک در تهران و نجف آباد را تهیه و برای پیگیری قضایی و برخورد با عوامل این حملات به ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بخش هایی از فعالیت های اعضای اتاق های بازرگانی و تعاون مرتبط با نهادهایی است که جنس آنها تقریباً دولتی است و بخش خصوصی واقعی رشد زیادی نکرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت کهجریان رسانه ای دشمن از روز اول تا به امروز تفاوتی نکرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: آمریکا و بریتانیا باید از کودتای 1953 که به انقلاب اسلامی 1979 انجامید، درس گرفته باشند. این واقعه باید یادآور نتیجه خطرناک دخالت در سیاست داخلی ایران برای منافع ملی آمریکا باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: باب المندب آبراه استراتژیک و مسیر تجارت بین المللی است. مسیر آلترناتیو، دریانوردی در اطراف اقیانوس آفریقایی است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: عضو انجمن تغذیه ایران گفت: بطری های پلاستیکی در سرمای زیاد واکنش می دهند و همین مساله سبب سرطان زا شدن آب های یخ زده در این بطری ها می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: وزیر امور خارجه اتریش ، با اشاره به تحریم های دو مرحله ای آمریکا علیه ایران گفت: من امیدوارم که از چنین تحریم هایی در وسعت زیاد مانند آن چه در نوامبر اجرایی می شود، بتوان جلوگیری کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: وزیر خارجه ایالات متحده از کره شمالی خواسته است تا زرادخانه هسته ای خود را بیش از 60 تا 70 درصد کاهش دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: بازوی تحلیلی وزارت انرژی در گزارشی درباره میزان اثرگذاری تحریم های آمریکا بر صادرات نفت ایران، نوشته است که این تحریم ها می توانند بر قیمت نفت اثر قابل توجهی داشته باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
سفیر آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد، ایالات متحده مایل نیست به مدت طولانی منتظر کره شمالی بماند تا گام هایی در راستای خلع سلاح هسته ای بردارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: اگرچه باشگاه رئال مادرید و پاری سن ژرمن شایعه انتقال نیمار را تکذیب کردند، هموطن ستاره برزیلی مدعی است او از گذشته تصمیم گرفته برای کهکشانی ها باز کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: تیسیر جرادات، وکیل وزارت امور خارجه فلسطین اعلام کرد: مانوئل سانتوس رئیس جمهور کلمبیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت خواهد شناخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: چین چهارشنبه شب به وقت پکن فهرست 333 محصول وارداتی از آمریکا که قرار است روی آنها تعرفه ببندد را اعلام کرد تا همچنان دامنه جنگ تجاری میان دو کشور وسعت یابد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: برای خرید یک واحد آپارتمان 60 متری در دهکده المپیک کوی 29 با عمر بنا 15 سال حداقل باید 230 میلیون تومان هزینه کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: پکن دیگر نمی خواهد یک پلتفرم مونتاژ صنعتی شبه استعماری برای شرکت های خارجی باقی بماند. آنها هم اکنون درحال ساخت نسخه خود از ساخت چین، برای رقابت با رقبای صنعتی کلاس جهانی هستند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: یکی از شروط ایران برای ماندن در برجام پس از خروج آمریکا از توافق هسته ای، تضمین منافع ایران از سوی سایر شرکای برجام بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق با بیان این که در شرایط جنگ اقتصادی به سر می بریم گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: ارائه خدمات بانک سینا به صورت موقت با اختلال مواجه می شود
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: استفاده زیاد از آب در اماکن ورزشی و تفریحی، حفظ و نگهداری آب را به یکی از مهم ترین مسائل در این رابطه مبدل ساخته است؛ بنابراین در زمان طراحی و ساخت اماکن ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: تحلیلگر موسسه انرژی اسپکتس گفت: در حالی که ما به سه ماهه پایانی سال نزدیک می شویم... احتمال رسیدن قیمت نفت به کانال 80 دلار و حتی 90 دلار جدی است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۱    
اقتصاد نیوز: ساعات کار بانک های دولتی، خصوصی و موسسات اعتباری استان تهران تعیین شد.
  • ۱