سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 15 مهر 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 مهر 1397 اقتصاد نیوز 2 مهر 1397 اقتصاد نیوز 3 مهر 1397 اقتصاد نیوز 4 مهر 1397 اقتصاد نیوز 5 مهر 1397 اقتصاد نیوز 6 مهر 1397 اقتصاد نیوز 7 مهر 1397 اقتصاد نیوز 8 مهر 1397 اقتصاد نیوز 9 مهر 1397 اقتصاد نیوز 10 مهر 1397 اقتصاد نیوز 11 مهر 1397 اقتصاد نیوز 12 مهر 1397 اقتصاد نیوز 13 مهر 1397 اقتصاد نیوز 14 مهر 1397 اقتصاد نیوز 15 مهر 1397 اقتصاد نیوز 16 مهر 1397 اقتصاد نیوز 17 مهر 1397 اقتصاد نیوز 18 مهر 1397 اقتصاد نیوز 19 مهر 1397 اقتصاد نیوز 20 مهر 1397 اقتصاد نیوز 21 مهر 1397 اقتصاد نیوز 22 مهر 1397 اقتصاد نیوز 23 مهر 1397 اقتصاد نیوز 24 مهر 1397 اقتصاد نیوز 25 مهر 1397 اقتصاد نیوز 26 مهر 1397 اقتصاد نیوز 27 مهر 1397 اقتصاد نیوز 28 مهر 1397 اقتصاد نیوز 29 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۹:۱۹    
اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: با صدور رأی دادگاه تجدیدنظر برای پرونده موسوم به 1128 کانتینر کالای قاچاق، متهمین در مجموع به تحمل 5 سال و نیم حبس تعزیری ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۰۸:۴۳    
اقتصاد نیوز:سامانه استعلام آنلاین سرویس مدارس برای نظارت بیشتر والدین راه اندازی و اجرایی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۴    
اقتصادنیوز-بنگاه ها؛ بخاریهای با فناوری هرمتیک می توانند به میزان قابل ملاحضه ای از تولید گازهای گلخانه ای کاسته و به تمیزی هوای داخل ساختمانها هم کمک کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۵    
اقتصاد نیوز: معاون میراث فرهنگی کشور با ارائه گزارشی از مفقود شدن سر سرباز هخامنشی در خصوص چگونگی توقف حراج این سردیس در نمایشگاه پاییزه نیویورک توضیحاتی را ارائه داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۱    
اقتصادنیوز: علی فروغی مدیر شبکه سه سیما از محمدرضاگلزار تمجید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۶    
اقتصادنیوز: فیلمبرداری مدیترانه تازه ترین فیلم بلند سینمایی هادی حاجتمند به اتمام رسید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۵    
اقتصادنیوز؛ در حالیکه قرار است فردا رئیس جمهور وزرای پیشنهادی صنعت ، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و امور دارایی را معرفی کند گزینه های نهایی مشخص شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۳    
اقتصادنیوز: بانک مسکن طی نیمه اول امسال، در پرداخت تسهیلات به متقاضیان خرید خانه، یک رکورد به ثبت رساند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۰    
اقتصادنیوز: نشست شورای اقتصادی روابط اقتصاد خارجی ترکیه و مسئولان منطقه آزاد ماکو با هدف افزایش مبادلات تجاری و مشارکت دو کشور در امر تولید با بهره مندی از ظرفیت های منطقه برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۰۳    
اقتصادنیوز: پای مرغ منبع کلسیم، ران مرغ منبع آهن و سینه آن منبع پروتئین است
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۵    
اقتصادنیوز: جلسات استماع رسیدگی به شکایت ایران از آمریکا در پرونده توقیف دارایی های بانک مرکزی تا ساعاتی دیگر در دیوان بین المللی دادگستری در لاهه هلند آغاز می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۴۵    
اقتصادنیوز: تغذیه تاثیر مستقیم بر سلامت جسمی و جنسی آقایان دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۶    
اقتصادنیوز: پذیرایی در مراسم عزا توسط خرما، حلوا و گردو به دلیل افزایش آرامش در افراد است. این خوراکی ها طبعی گرم دارند و باعث افراد غمگین می شوند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۴    
اقتصادنیوز: تبلیغ در سالم ترین، طبیعی ترین و اصولی ترین شکل، نوعی فعالیت آموزشی است که برای نشر دانش، آگاهی سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و نشر ارزش های اخلاقی صورت می گیرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۵    
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما درهای مذاکره با آمریکا را نبسته ایم. درها باز است، مشروط بر اینکه، چنین دیداری قابل اطمینان باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۰:۰۹    
اقتصادنیوز: دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی نسبت به تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۷    
اقتصادنیوز: فرمانده ناجا به دیدار مراجع تقلید رفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۸    
اقتصادنیوز: رئیس مجلس برای شرکت در اجلاس بین المجالس کشور های عضو اتحادیه اوراسیا، امروز به ترکیه می رود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۳    
اقتصاد نیوز:مهاجرت به کشوری جدید و شروع زندگی در آن می تواند روندی بسیار پیچیده و ترسناکی داشته باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۰    
اقتصاد نیوز:درخشش فوق العاده مهاجم نیجریه ای در بازی های لیگ قهرمانان آسیا مقابل نماینده های قطری به دردسری تازه برای قهرمان ایران تبدیل شده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۴    
اقتصاد نیوز: دستیاران کی روش هم علاقه ویژه ای به رضاییان دارند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۱    
اقتصاد نیوز:پاک کردن حافظه کش در آیفون یا آیپد می تواند به صورت موقت، فضای ذخیره سازی را افزایش دهد. در این بخش، روش پاک کردن حافظه کش در آیفون یا آیپد را بررسی خواهیم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۵    
اقتصاد نیوز:سرمربی استقلال با انتخاب ترکیب اصلی خود در بازی با نفت مسجد سلیمان به یک ابهام مهم در مورد ترکیب تیمش پاسخ داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۶    
اقتصاد نیوز: رئیس کمیته پولی، مالی و بانکی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اصلاح قانون نظام بانکی گفت: با این قانون ساختار بانک مرکزی تغییر می کند و بانک مرکزی کاملا متحول می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۳    
اقتصاد نیوز:قابلیت اینستاگرام Nametag که به تازگی به این شبکه اجتماعی افزوده شده است، راهکاری به منظور سرعت دادن به نحوه فالو کردن و فالو شدن محسوب می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۰    
اقتصاد نیوز: پرسپولیس در بین دقایق 65 تا 80 غیرقابل مهار است و بیشترین گل های خود را در این دقایق به ثمر رسانده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۰    
اقتصاد نیوز: اگر قرار باشد به یک مینی ون کوچک اما برجسته در سال های آینده فکر کنید، قطعا باید به سراغ نسل جدید بنز های کلاس B بروید که در روزهای اخیر از فرانسه سر درآورد و مورد توجه عموم بازدید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۰    
اقتصاد نیوز: رییس کل دیوان محاسبات کشور با اعلام اینکه تعداد مدیرانی که باید پست خود را به دلیل بازنشستگی تحویل دهند 170 تا 200 نفر است، افزود: 15 استاندار نیز مشمول این قانون هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۴    
اقتصاد نیوز:منچستر یونایتد که دراین فصل نتایج ضعیفی کسب کرده زیر بار انتقادات گسترده رسانه ها و هواداران این تیم است و بر همین اساس صحبت های زیادی در مورد اخراج مورینیو شنیده می شود اما این تیم در ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۸    
اقتصاد نیوز:فرقی ندارد توی تاکسی باشیم، مترو، رستوران، میهمانی های خانوادگی یا در خیابان های شهر. آن سیب کوچک درخشان گاززده، سال هاست که همه جا خودنمایی می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۸    
اقتصاد نیوز: عضو هییت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صنعت گفت: با توجه به حجم نقدینگی و افزایش نرخ ارز در کشور بسیاری معتقدند نرخ 8 هزار تومان یک نرخ تعادلی است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۹    
اقتصاد نیوز:قیمت اینترنت در سراسر جهان با نرخ های متفاوتی ارائه می شود. در این مطلب سعی شده آماری از ارزان ترین و گران ترین اینترنت ها برای شما گردآوری شود. به نظر شما، اینترنت ایران گران است؟
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۳    
اقتصاد نیوز:دروازه بان جوان باشگاه استقلال تهران از وضعیت خود در این باشگاه راضی نیست و در چند نوبت اقدام به اعتراض کرده که این موضوع حالا تبدیل به یک جنجال بزرگ در این باشگاه شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۰    
اقتصاد نیوز:شرکت Interbrand به تازگی فهرست برترین برندهای دنیا را منتشر کرده است. بر اساس آن، در لیست صد برند محبوب دنیا، هواوی در رده شصت و هشتم قرار دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۲۴    
اقتصاد نیوز:قرار است بزودی در تهران از طریق کیوسک های مخصوص به شهروندان اینترنت رایگان داده شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۱۸    
اقتصاد نیوز:ال جی اعلام کرده که علی رغم زیان دهی بسیار، این شرکت قادر خواهد بود سال آینده با فناوری نسل پنجم اینترنت 5G به سودآوری بالایی دست پیدا کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز:مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتالی کوین بیس برآورد کرده است که مشتریان ارزهای دیجتیالی رمزنگاری شده تا پنج سال آینده به یک میلیارد نفر افزایش پیدا خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۹    
اقتصاد نیوز:شرکت اپل از سوی شرکت سخت افزاری کوالکوم به سرقت رازهای تجاری حساس خود متهم شده اس. کوالکوم می گوید اپل این کار را به منظور کمک به اینتل و بهبود طراحی تراشه های این شرکت انجام داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۹    
اقتصاد نیوز: عقاید خرافاتی در بین اغلب مردم در جهان شایع است و این موضوع در بین برخی از بازیکنان و سرمربیان فوتبال نیز رواج دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۰۰    
اقتصاد نیوز:یک استارتاپ انگلیسی، نوعی چراغ قوه لیزری برای دوچرخه ارائه داده که می تواند عبور آن را حتی در نقاط کور به خودروهای عبوری دیگر نشان دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۷:۳۰    
حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان موضع تندی علیه اظهارات وزیر امور خارجه گرفت و پرسید: آقای ظریف، برادر بزرگوار، شما وزیر خارجه ما هستید یا مسئول رفع مشکلات آمریکا؟!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۷:۱۵    
نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: اکنون تأکیدات ما متوجه شورای نگهبان است که در پیچ تاریخی قرار گرفته است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۳:۴۵    
اقتصادنیوز: یک وبسایت آمریکایی تصریح کرد دقت موشک های نقطه زن ایران، تهدیدی جدی برای آمریکاست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۳:۳۹    
اقتصادنیوز: کیهان نمایندگان موافقCFT را به خیانت متهم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۳:۳۳    
اقتصادنیوز: یک روزنامه منتقد دولت به موافقان FATF حمله کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۰:۳۰    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه ، روزنامه نگار منتقد و مفقود شده سعودی را دوست خود نامید و بیان کرد که شخصا پیگیر پرونده وی خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۰:۲۱    
بالگردهای ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا اعضای خارجی گروه تروریستی تکفیری داعش را از جنوب شرق دیرالزور سوریه منتقل کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۰:۲۱    
فرماندار شیروان (خراسان شمالی) از بستری شدن 49 نفر در این شهرستان در پی مصرف مشروبات الکلی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۰    
نیروی دریایی روسیه مستقر در دریای خزر با مشارکت یگان های دریایی داغستان و تاتارستان در حال برگزاری رزمایش بزرگی با حضور بیش از هفت هزار نظامی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۹    
ریچارد هاس ، رئیس شورای روابط خارجی آمریکا مقاله ای درباره بحران اقتصادی ونزوئلا و گزینه های احتمالی برای مقابله کشورهای دیگر با این شرایط در پراجکت سیندیکیت منتشر کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۲۹    
وضعیت نابرابری درآمد در چین طی 3 دهه اخیر، تشدید شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۷    
نشریه اشپیگل ابعاد جدیدی از پرونده کریستیانو رونالدو و اتهام تجاوز را منتشر کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۳:۱۱    
نشریه بروکینگز در تحلیلی وضعیت خاورمیانه را مورد بررسی قرار داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۴۱    
استاندار مازندران گفت: بارندگی نسبت به دوره تناوبی یعنی 150 سال قبل قابل مقایسه نبوده و حجم آب خیلی بالا بوده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۰    
عضای ستاد تنظیم بازار پس از بررسی جوانب با طرح پیش فروش لوازم خانگی موافقت کرد، قرار است این طرح بدون تبعیض برای واحدهای توانمند، بدون مداخله دولت اجرا شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۱۰    
رییس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری های وزارت بهداشت با تاکید بر فرهنگسازی نسبت به اهدای عضو در جامعه، گفت: هم اکنون 25 هزار نفر در کشور نیازمند پیوند عضو هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۱    
هدر هیگینز فعال حقوق زنان و کارشناس مسائل سیاسی آمریکا روز یکشنبه در یادداشتی در نشریه هیل، با بررسی پیامدهای تایید صلاحیت نامزد حزب جمهوریخواه برای عضویت در دیوان عالی این کشور ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۲۸    
هیات دولت آیین نامه اجرایی یکی از مواد قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه موضوع نحوه انتقال تخفیفاتِ نداشتن حوادث منجر به خسارت را تصویب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۹    
عزت الله ضرغامی در یک پیام توئیتری به تصویب FATF در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۱:۱۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس نحوه تامین منابع لازم برای ارائه سبدهای کالایی به مردم را تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۲۱    
اقتصادنیوز؛ عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در توئیتی به تصویب لایحه الحاق به CFT توسط مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۸    
اقتصادنیوز؛ حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در پیامی با تبریک انتخاب نخست وزیر جمهوری عراق، اظهار امیدواری کرد در دوران مسئولیت وی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۵    
اقتصادنیوز؛ حجت الاسلام طباطبایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شریف شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۵    
اقتصادنیوز؛ یک پایگاه نظامی آمریکا در بگرام افغانستان از سوی طالبان هدف حمله راکتی قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۶    
اقتصادنیوز: روزنامه فرامنطقه ای رأی الیوم در گزارشی با اشاره به ریشه دشمنی آمریکا و ایران نوشت: ایران با موضوع انتخابات عراق ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۶    
اقتصادنیوز؛ جلسات استماع شکایت ایران از آمریکا در پرونده مصادره دارایی های بانک مرکزی ایران در دیوان بین المللی دادگستری لاهه از فردا دوشنبه تا جمعه هفته جاری برگزار می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۶    
اقتصادنیوز؛ بشار اسد، رئیس جمهور سوریه درباره توافق ادلب اعلام کرد: موضع ما مشخص است این استان و دیگر مناطق سوریه که هنوز زیر سلطه تررویست هاست به آغوش دولت سوریه بازخواهد گشت و توافق یک اقدام موقت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۶    
اقتصادنیوز؛ عفو بین الملل به خبر کشته شدن روزنامه نگار و فعال عربستانی واکنش نشان داد و خوساتار عدم سکوت جامعه جهانی در قبال این واقعه شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز؛ علی مطهری، نایب رئیس مجلس گفت: احتمال می دهم شورای نگهبان آن را تأیید می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز؛ یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا و انگلیس به موضوع قتل روزنامه نگار مشهور سعودی و منتقد ریاض در استانبول واکنش نشان دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز؛ یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که با توجه به وعده دولت برای معرفی وزرای پیشنهادی کار و اقتصاد، مجلس هفته آینده برای بررسی گزینه های پیشنهادی دولت تشکیل جلسه می دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز؛ عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق رسانه ملی با توصیف فوتبالی از جریان تصویب CFT در مجلس شورای اسلامی نوشت: بازی رفت به نفع مجلس تمام شد، منتظر بازی برگشت در شورای نگهبان هستیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۰۶    
اقتصادنیوز؛ حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: ترامپ تاجری متکبر است که در خفا به کشورهای منطقه نوید سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران را میدهد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۶    
اقتصادنیوز؛ محمدتقی مصباح یزدی، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: سربازی در نیروی انتظامی سربازی در دستگاه ولایت امام زمان(عج) است بنابراین باید به گونه ای رفتار کرد که ایشان از دست ما ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۶    
اقتصادنیوز؛ فارس به نقل از یک منبع آگاه از مذاکره شب گذشته رئیس جمهور با استاندار سابق کرمان برای تصدی وزارت صنعت و معدن خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۶    
اقتصادنیوز؛ شبکه تلویزیونی سی اِن اِن در گزارشی مبسوط اعلام کرد: ترامپ به دنبال ترمیم ژنرال ها در وزارت دفاع این کشور است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۶    
اقتصادنیوز؛ عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که مسئولیت ما برقراری صلح در منطقه است، گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۸:۳۶    
اقتصادنیوز: سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات استان آذربایجان غربی موفق به کشف یک محموله هروئین به وزن بیش از 1000 کیلوگرم و ارزش تقریبی حدود 400 میلیارد تومانی شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۳    
اقتصادنیوز؛ جلیل رحیمی جهان آبادی گفت: با تصویبCFT از افزایش تحریم های بانکی ممانعت می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۳    
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: 63 نفر از ابتدای شهریور تاکنون به دلیل مصرف الکل تقلبی فوت کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۰    
اقتصادنیوز؛ اولین جلسه دادگاه سارا نتانیاهو، همسر نخست وزیر اسرائیل به اتهام کلاهبرداری و فساد مالی برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۰    
اقتصادنیوز؛ منابع سوری از هلی برن ائتلاف بین المللی در سوریه که طی آن بالگردهای ائتلاف آمریکایی، تکفیری ها را خارج کرده اند، پرده برداشتند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۰    
اقتصادنیوز؛ ایسپا در جدیدترین نظرسنجی خود اعلام کرد که اکثر مردم ایران معتقدند آمریکا حامی اصلی تروریست های حادثه اخیر اهواز است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۵۰    
اقتصادنیوز: کاربر سرشناس سعودی در صفحه خود در توئیتر نوشت: یکی از 15 نفری که همزمان با ناپدید شدن خاشقجی وارد ترکیه شده، ارتباط بسیار نزدیک با بن سلمان دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۲    
اقتصادنیوز؛ مجتهد، فعال عربستانی اعلام کرد که ک شخص نزدیک به ولیعهد عربستان احتمالا عملیات قتل جمال خاشقجی، منتقد و روزنامه نگار سعودی را اداره کرده باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۲    
اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مابه التفاوت مربوط به افزایش حقوق سال 97 بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان به طور کامل و برای تمام سطوح پرداخت و تسویه شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۲    
اقتصادنیوز: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از حریق یک دستگاه اتوبوس بنز با 45 مسافر در محور تبریز - صوفیان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۶    
اقتصادنیوز: ماکرون در نشست مجمع عمومی سازمان ملل از ترامپ پرسیده این بار چه چیزی باید به روحانی بگوید؟ منابع آگاه خبر داده اند که ترامپ پاسخ داده به ایرانی ها بگویید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۶    
اقتصادنیوز؛ مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دیدار کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۶    
اقتصادنیوز: صادق یاری تهیه کننده سریال ممنوعه که مدتی پیش توزیع آن در شبکه نمایش خانگی متوقف شد، اعلام کرد هنوز زمان توزیع قسمت جدید مشخص نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۶    
اقتصادنیوز؛ محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس ضمن اشاره به اینکه FATF معجزه نمی کند گفت: پیوستن به FATF گره ای که درسیستم بانکی ما وجود داشته و دارد را باز خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۷:۱۶    
اقتصادنیوز؛ محمد هاشمی، رئیس اسبق صداوسیما با بیان اینکه من هیچ گاه چنین احساسی نداشته ام که اصلاح طلبان از دولت فاصله داشته باشند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۸    
اقتصادنیوز: امروز نیز نرخ ها در بازار طلا و ارز پایتخت اندکی ریزش داشت. سکه وارد کانال 3.7 میلیون تومانی شد و دلار تا نزدیکی 12 هزار تومان کاهش یافت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۷    
اقتصادنیوز؛ یاسین آکتای، مشاور رئیس جمهور ترکیه امروز یکشنبه اعلام کرد که روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۷    
اقتصادنیوز؛ وزارت خارجه آمریکا با انتشار تصویری، از دیدار مایک پمپئو با رئیس جمهور کره جنوبی خبر داد.