پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۶:۲۳Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 26 مهر 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 مهر 1397 اقتصاد نیوز 2 مهر 1397 اقتصاد نیوز 3 مهر 1397 اقتصاد نیوز 4 مهر 1397 اقتصاد نیوز 5 مهر 1397 اقتصاد نیوز 6 مهر 1397 اقتصاد نیوز 7 مهر 1397 اقتصاد نیوز 8 مهر 1397 اقتصاد نیوز 9 مهر 1397 اقتصاد نیوز 10 مهر 1397 اقتصاد نیوز 11 مهر 1397 اقتصاد نیوز 12 مهر 1397 اقتصاد نیوز 13 مهر 1397 اقتصاد نیوز 14 مهر 1397 اقتصاد نیوز 15 مهر 1397 اقتصاد نیوز 16 مهر 1397 اقتصاد نیوز 17 مهر 1397 اقتصاد نیوز 18 مهر 1397 اقتصاد نیوز 19 مهر 1397 اقتصاد نیوز 20 مهر 1397 اقتصاد نیوز 21 مهر 1397 اقتصاد نیوز 22 مهر 1397 اقتصاد نیوز 23 مهر 1397 اقتصاد نیوز 24 مهر 1397 اقتصاد نیوز 25 مهر 1397 اقتصاد نیوز 26 مهر 1397 اقتصاد نیوز 27 مهر 1397 اقتصاد نیوز 28 مهر 1397 اقتصاد نیوز 29 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۲:۲۷    
اقتصادنیوز: پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان با همکاری "مای لیدی" و موسسه خیریه بهنام دهش پور کلید خورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۰۱    
اقتصاد نیوز:نوکیا 1100 نام گوشی جان سخت و خاطره انگیزی است که توسط شرکت فنلاندی نوکیا تولید می شد و توانست لقب پر فروش ترین موبایلِ تاریخ را از آنِ خود کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۲۵    
اقتصاد نیوز:در حالی که سال 2018 رو به اتمام است، همچنان منتظر ورود برخی گوشی های تازه هستیم. از طرفی از ابتدای امسال شاهد معرفی و عرضه گوشی های سطح بالا و ارزشمندی از برندهای مختلف بوده ایم و در مطلب ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۸:۰۲    
نخستین آشنایی ایرانیان با متون اقتصادی، چپ گرایانه و در ستیز با اقتصاد آزاد بود. امروز هم هنوز همین تلقی از اقتصاد، غالب است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۷:۴۴    
اقتصادنیوز: فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت 8 صبح روز فردا شنبه مورخ 97.7.28 آغاز خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۶    
اقتصاد کشور شرایط سختی را سپری می کند، تورم از محدوده آرامش خارج شده و قیمت ها در حال افزایش است، رشد اقتصادی کاهش پیدا کرده و امید به رونق در ماه های آینده نیز کمتر شده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۵    
اقتصادنیوز: معاون اول رییس جمهور با تاکید بر هماهنگی و همکاری قوای سه گانه برای حل مسائل کشور در شرایط پیچیده و حساس امروز، گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۳    
اقتصادنیوز: عضو موظف هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات گفت: اگر امریکا نسبت به قطع اینترنت اقدام کند، دسترسی ما به سایت های خارجی مانند گوگل، یونسکو یا سایت سازمان ملل قطع می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۳۰    
اقتصاد نیوز:هفته قبل در برنامه نود نظرسنجی در جام ملت های آسیا به گلزنی کدام بازیکن، امید بیشتری دارید؟ پرسیده شد که در آن سامان قدوس بیشترین رای را آورد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۸    
اقتصاد نیوز:فرزند رونالدو در ترکیب تیم زیر 9 سال یوونتوس آمار درخشانی داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۵    
اقتصاد نیوز:به تازگی تعدادی از سهامداران اصلی فیسبوک طرح درخواست کناره گیری مارک زاکربرگ از ریاست هیئت مدیره کمپانی را به امضا رسانده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۰۹    
اقتصاد نیوز:در گزارش دنیای اینترنت در سه ماهه ی چهارم سال 2018 میلادی، آمار جالبی در مورد تعداد کاربران آنلاین و محبوب ترین وب سایت های دنیا در دسترس قرار گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۸:۴۵    
اقتصاد نیوز:توییتر قصد دارد که در روند رسیدگی به گزارشات کاربران، شفافیت بیشتری به ارمغان آورد. در همین راستا ساعاتی پیش و با انتشار یک پست وبلاگی اعلام کرده که از این پس ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۸:۳۸    
اقتصاد نیوز:مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت بانک مرکزی قول داده که به اندازه 6 میلیارد تومان ارز ثانویه شنبه به حساب پرسپولیس واریز خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۸:۳۵    
اقتصاد نیوز:یکی از نقاط ضعف استقلال شفر نداشتن یک کاشته زن تخصصی است که بتواند گره از کار این تیم در مواقع بحرانی باز کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۹    
اقتصاد نیوز:عده ای از مدیران ایرانی آی تی در آمریکا خواستار عذرخواهی رسمی سناتور لیندسی گراهام از مردم ایران شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۸:۲۰    
اقتصاد نیوز: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مدتی پیش دچار مصدومیت شدیدی شد و حالا برخی از رسانه ها از احتمال خداحافظی او از این ورزش خبر می دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۸:۱۴    
اقتصاد نیوز:در هفته سوم و چهارم لیگ ملت های فوتبال اروپا اتفاق های مهمی رخ داد و تصاویر جالبی ثبت شد که در این گزارش تصویری می بینید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۱:۱۳    
اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا با اشاره به احتمال کشته شدن روزنامه نگار منتقد رژیم سعودی گفت عواقب شدیدی در انتظار عوامل این جنایت خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۰:۱۳    
اقتصادنیوز :نخست وزیر پاکستان در فاصله کمتر از یک ماه، برای دومین بار پیاپی به ریاض پایتخت عربستان سعودی سفر می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۰:۱۳    
اقتصادنیوز : رسول جعفریان تصویری از ملاقات روز گذشته خود با سید حسین خمینی، نوه ارشد امام خمینی(ره) منتشر کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۰:۱۳    
اقتصادنیوز : مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان فارس گفت: پرواز تهران - بوشهر به علت شرایط بد جوی در فرودگاه مقصد، ساعت 21:15 پنجشنبه در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به زمین نشست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۴۵    
اقتصادنیوز : رضا امیر یار احمدی، هنرمند پیشکسوت مجسمه سازی که چند سالی از مجامع هنری فاصله گرفته بود، شامگاه چهارشنبه 25 مهر بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۴    
اقتصادنیوز : سرپرست اداره کل مدیریت بحران لرستان از لرزش زمین در شهرستان بروجرد خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۴    
اقتصادنیوز : یک روحانی در حین امر به معروف و نهی از منکر در خیابان قائم منطقه صدوق قم مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۴    
اقتصادنیوز : فدریکا موگرینی درباره موضع اتحادیه اروپا و کشورهای آسیایی درخصوص برجام گفت: همواره شرکایی در آسیا بوده اند که علاقه مند هستند اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) ادامه پیدا کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۱۴    
اقتصادنیوز : رئیس جمهوری روسیه گفت که ایران همواره به برجام و تعهداتش پایبند بوده و سیاست تحریمی آمریکا اشتباهی بزرگ است که اعتماد به دلار را از بین می برد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۴    
اقتصادنیوز : سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تصمیم گیری در خصوص توزیع بسته حمایتی یکشنبه هفته آینده انجام می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۳    
اقتصادنیوز : معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از ربوده شدن 2 دختر و اذیت و آزار آن ها توسط جوان شیطان صفت خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۳    
اقتصادنیوز : واژگونی اتوبوس مشهد به کرمانشاه در تنگه آهوان استان سمنان حداقل دو کشته و 10 مصدوم منتقل شده به بیمارستان های منطقه داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۳    
اقتصادنیوز :معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسالت انقلاب اسلامی؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و در این موارد بالاترین نمره دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۵    
اقتصادنیوز : در جریان نوزدهمین کنگره سراسری مجمع نیروهای خط امام، اعضای شورای مرکزی این مجمع انتخاب شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۵    
اقتصادنیوز : خزانه دار شورای شهر تهران می گوید: در زمانی که مدیریت شهری با مشکلات جدی روبه رو است پرداختن به موضوعات کم اهمیتی مانند شنود درست نیست و در صحبتی که با حجت میرزایی و شهردار تهران داشته ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۴۵    
اقتصادنیوز : شهربانو امانی می گوید: به جز نمایشگاه عطر سیب و هزینه برای مراسم اربعین در زمانی که موضوعاتی درباره شفاف سازی مطرح می شود ارسال این پیامک ها بیشتر می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۳    
اقتصادنیوز : معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۳    
اقتصادنیوز : وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاهش نرخ مکالمه از ایران به عراق به دقیقه ای 900 تومان به مناسبت اربعین خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۳    
اقتصادنیوز : فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: باند 4 نفره فروش مشروبات الکلی سمی در شیراز بازداشت شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۳    
اقتصادنیوز : مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به لزوم بازنگری در برخی قوانین مرتبط با حوزه آب گفت: بحث مالکیت منابع آب باید در کشور منتفی شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۳    
اقتصادنیوز : تیم فوتبال پرسپولیس به سختی توانست حریف گمنام خود را شکست دهد تا به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی صعود کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۱    
اقتصادنیوز : رئیس کلانتری 127 نارمک از دستگیری دو سارق در تعقیب و گریز با پلیس خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۰۱    
اقتصادنیوز: نیمی از ساکنان کشورهای عضو اتحادیه اروپا بر این باورند که این اتحادیه در مسیر اشتباهی در حال حرکت است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۳    
اقتصادنیوز : مرد روانی که پس از قتل همسرش با اثبات جنون در بیمارستان روانی بستری شده بود در حالی از بیمارستان ترخیص شد که پدر مقتول خواهان دریافت دیه شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۳    
اقتصادنیوز : شهردار هفدهم پایتخت می گوید تا سال آینده هیچ گدایی در خیابان های شهر دیده نمی شود. او در نخستین جلسه ای که با اصحاب رسانه رو در رو به صحبت نشست لیستی از اهداف و برنامه های شهرداری برای ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۰    
کمیسیون انتخابات افغانستان اعلام کرد: صد و پانزده میلیون دلار هزینه انتخابات مجلس شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۰    
اقتصادنیوز : ابوالفضل ابوترابی، نماینده مجلس از استفاده نقطه یاب های بومی در خودروها به عنوان طرحی برای جلوگیری از تصادفات بیشتر و تلفات رانندگی خبر داده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۲۹    
به رغم تحریم ها و سیاست اعمال فشار حداکثری علیه حکومت ایران، دولت ترامپ در ماه اوت اقدام به فروش صدها تن سویا به ایران کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۴۴    
اقتصادنیوز: معاون اوّل رئیس جمهور گفت: یکی از مقامات منطقه از روحانی پرسیده بود که آمریکایی ها می گویند به زودی کار ایران تمام است و آقای رییس جمهور جواب داده بود که یک صدم توان کشور و مردم را هم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین در خصوص 3 سال حضور نظامی روسیه در خاک سوریه گفت: اهدافمان در سوریه را برآورده کردیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۸:۰۸    
اقتصادنیوز: پوتین، رئیس جمهوری روسیه در مورد ناپدید شدن روزنامه نگار سعودی گفت: آمریکا مسئول است زیرا او در آنجا زندگی می کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۵۶    
اقتصادنیوز: ولادیمیر پوتین در سخنرانی خود به اسارت شهروندان اروپایی و آمریکایی در دستان نیروهای تکفیری داعش خبر داد و از غرب به خاطر سکوت بی دلیل انتقاد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۹    
اقتصادنیوز: نزول شاخص های سهام منجر به افزایش تقاضا در بازار طلا شد. همزمان، نشست بانک مرکزی آمریکا از تداوم رشد نرخ بهره برخلاف رویکرد دونالد ترامپ حکایت داشت و شاخص دلار را تقویت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۲۳    
اقتصادنیوز: استادیار بخش روابط بین الملل آکادمی دیپلماتیک وابسته به وزارت خارجه روسیه، ولادیمیر افاتکوف، می گوید: افزایش عرضه انرژی از جنبه اقتصادی به نفع روسیه است و علاوه بر این ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۴    
اقتصادنیوز: ترزا می، نخست وزیر بریتانیا روز پنجشنبه گفت که حاضر است تمدید دوره انتقالی بعد از خروج از اتحادیه را یک سال دیگر تمدید کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۹    
اقتصادنیوز: گابریل ویلداو ، اقتصاددان و روزنامه نگار گروه خبری فایننشال تایمز پس از افت شدید شاخص های بازار سهام چین، ریشه نوسانات را در رفتار مصرف کنندگان بررسی کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۰    
اقتصادنیوز: اخبار منتشر شده ادر خصوص حمله مسلحانه به دفتر والی قندهار از کشته شدن ژنرال رازق حکایت دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۴۴    
اقتصادنیوز: پل رومر اسکات سامر ، اقتصاددان آمریکایی است، او استاد تمام دانشگاه بنتلی در ماساچوست است که به بررسی ایده های دو اقتصاددان برنده آخرین جایزه نوبل پرداخته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۳۱    
اقتصادنیوز: در طول هفته جاری نمودار کیفی خودروهای داخلی در شهریور ماه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۹    
اقتصادنیوز: دنیای اقتصاد : رئیس جمهوری آمریکا، فدرال رزرو را بزرگ ترین تهدید علیه خود می داند. دونالد ترامپ دومین حمله خود به جرومی پاول و فدرال رزرو را ظرف یک هفته عملی کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۱۹    
اقتصادنیوز: برایان هوک، رئیس گروه اقدام ایران بعد از دیدار از دهلی نو گفت، هدف آمریکا و هند جلوگیری از دست یابی ایران به پول مورد نیاز برای "بی ثبات کردن خاورمیانه" است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۳    
اقتصادنیوز: فرانسیس فوکویاما که پس از فروپاشی شوروی، پیروزی نهایی لیبرال دموکراسی را اعلام و آن را پایان تاریخ تعبیر کرده بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۳    
اقتصادنیوز: وزیر کشور ایران در نامه ای به همتای پاکستانی خود تاکید کرد: تمامی تلاشها برای آزادسازی مرزبانان ایرانی به گروگان گرفته شده انجام شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۳۶    
اقتصادنیوز : بازار خودرو و رکود این روزها تبدیل به دو همنشین جدا نشدنی شده اند. این بازار همچنان در رکود به سر می برد. نه خریداری به بازار مراجعه می کند، نه فروشندگان به دنبال فروش محصولات خود هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۴    
اقتصادنیوز: تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری آبردین تاکید کرد تشدید نوسانات بازار سهام می تواند در نهایت به نفع قیمت طلا تمام شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۵:۱۴    
اقتصادنیوز: درحالی که محصولات مونتاژی و تولیدات خودروسازان وطنی هرروز قدیمی تر می شوند، خودروسازان مستقل چینی با آخرین محصولات خود در فیس لیفت های روز، بخش های مختلف بازار خودرو ایران را فتح می کنند
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۰    
اقتصادنیوز: کارشناسان و فعالان بازار مسکن یک هشدار جدید خطاب به متقاضیان بازار پیش خرید واحدهای مسکونی از بابت وجود احتمال زیان در این بازار مطرح می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۳۲    
پزشکی که مظنون به قتل و مُثله کردن روزنامه نگار و منتقد برجسته سعودی است، با حمایت مالی دولت عربستان در رشته پزشکی قانونی در انستیتو ویکتورین استرالیا تحصیل کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۶    
اقتصادنیوز: در پی ناپدیدشدن یا قتل احتمالی جمال خاشقجی، روزنامه نگار و نویسنده منتقد عربستان سعودی، دمکرا ت های آمریکا خواستار ارائه گزارش های معاملات شرکت های متعلق به دونالد ترامپ و عربستان سعودی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۱۶    
اقتصادنیوز: مجمع جهانی اقتصاد در گزارش خود رتبه بندی رقابتی ترین اقتصادهای جهان را منتشر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۷    
اقتصادنیوز: امیدی که به موفقیت مذاکرات خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا وجود داشت، بی نتیجه ماند. اجلاس 27 دولت عضو اتحادیه اروپا به اضافه بریتانیا در بروکسل بدون توافقی مشخص به پایان رسید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۴:۰۷    
اقتصادنیوز: شرکت ملی نفت ترکیه برای اینکه بتواند نفت ایران را پس از تحریم های دوباره آمریکا در ماه نوامبر علیه تهران خریداری کند با مقامات واشنگتن مذاکره می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۲    
اقتصادنیوز: نماینده سوریه خطاب به نماینده عربستان در سازمان ملل گفت: قاتلان خاشقجی در امور سوریه دخالت نکنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۲    
اقتصادنیوز: دولت آلمان با اشاره به منازعات تجاری و اختلال در مبادله کالا و خدمات، بریگزیت و جنگ تجاری آمریکا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۶    
اقتصاد نیوز: یک منبع آگاه فاش کرد که وزیر خارجه آمریکا به محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در شهر ریاض گفته است که آینده اش به عنوان شاه در بوته آزمایش قرار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۶    
اقتصاد نیوز: مدارس فرسوده کشور هر لحظه ممکن است زمینه ساز وقوع حادثه ای باشند.مدارسی که مسئولان در برابر حذف آنها می گویند فعلا " بودجه کافی وجود ندارد".
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۱    
اقتصاد نیوز: مقامات آلمانی اعلام کردند که به دلیل افزایش منازعات تجاری و کاهش صادرات، انتظار دارند رشد اقتصادی امسال و سال آینده آلمان کند شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۴    
اقتصاد نیوز: در ارتفاعات کوه های آلپ اقامت گاه مورد علاقه آدولف هیتلر با عنوان آشیانه عقاب قرار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۴    
اقتصاد نیوز: مرکز آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد: زمان مورد انتظار برای کار کردن شهروندان اروپایی 36 سال است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۵۴    
اقتصاد نیوز: سه منبع آگاه از پرونده جمال خاشقچی فاش کردند، "طراح" عملیات صورت گرفته علیه جمال خاشقچی یک افسر عالی رتبه در سرویس "ریاست اطلاعات عمومی عربستان" است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۲    
اقتصاد نیوز: پژوهشگران چینی قصد دارند تا سال 2020، یک ماه مصنوعی را به آسمان پرتاب کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۴    
اقتصاد نیوز: نرخ دلار و یورو در بازار ترکیه که با تقویت احتمال آزاد کشیش 039;آندرو برونسون039; روندی نزولی اما آرام به خود گرفته بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۸    
اقتصاد نیوز: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بنا به تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده فعالیت سامانه بارشی در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی مرکز جنوب و جنوب شرق کشور ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۸    
اقتصادنیوز: بازار اجاره واحدهای مسکونی لوکس و بزرگ متراژ واقع در محلات شمالی شهر تهران با تنوعی از فایل های اجاره مسکن عرضه شده به بازار ملک مواجه است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۵    
اقتصاد نیوز: روزنامه ینی شفق ترکیه اعلام کرد : 039;مشعل سعد البستانی039; یکی از اعضای تیم 15 نفره ترور که برای قتل خاشقچی به استانبول اعزام شده بود، در جریان یک تصادف ساختگی کشته شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۲    
اقتصاد نیوز: عرصه سیاسی عراق در طول 12 ساعت گذشته شاهد رایزنی های مقامات سیاسی درخصوص تشکیل دولت جدید این کشور بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۲    
اقتصاد نیوز: وزیر آموزش وپرورش با تأکید بر ضرورت حذف تدریجی کنکور در کشور گفت: مسئله کنکور آثار مخرب بسیاری زیادی در کاهش روحیات پژوهشی و فعالیت های تربیتی برجای گذاشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۲    
اقتصاد نیوز: حل شدن مسئله اتهام تجاوز جنسی مهاجم پرتغالی به کاترین مایورگا نزدیک به دوسال طول خواهد کشید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۲    
اقتصاد نیوز: رئیس جمهوری روسیه امروز (پنج شنبه) سفر دو روزه ای را به ازبکستان آغاز می کند. او قرار است با همتای ازبکستانی خود دیدار کرده و در یک سری مراسم های دولتی شرکت کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۲    
اقتصادنیوز: مجمع جهانی اقتصاد جدیدترین گزارش رقابت پذیری خود را برای سال 2018 منتشر کرد. در این گزارش که در آن از معیار جدیدی با عنوان شاخص جهانی رقابت پذیری 0 ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۹    
اقتصاد نیوز: مرکز روسی آشتی طرفین متخاصم در سوریه اعلام کرد، گروه های تروریستی مستقر در منطقه غیرنظامی ادلب طی24 ساعت گذشته چندین بار به مناطق مسکونی در استان های لاذقیه و ادلب حمله کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۶    
اقتصاد نیوز: مردان مسلح ناشناس با شلیک به سوی رئیس جمهور هائیتی در یک مراسم یادبود موفق به کشتن وی نشدند اما در این حمله دو تن از افسران امنیتی زخمی شد
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۶    
اقتصاد نیوز: ماجرای قتل فجیع روزنامه نگار معارض سعودی در ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول باعث شد یک روزنامه نگار آمریکایی بر اساس لقب پیشین ولیعهد عربستان، لقبی جدید و جالب برای او طراحی کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۶    
اقتصاد نیوز: در شرایطی که روابط سیاسی و اقتصادی چین و آمریکا بشدت تیره شده است، پهلو گرفتن یک کشتی آمریکایی در جزیره تایوان باعث تشدید منازعات شده و پکن رسما به این اقدام واشنگتن اعتراض کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز: "هایپرگلیسمی" به وضعیت بالا بودن سطح گلوکز یا قند خون اشاره دارد که شاخص تعیین کننده بیماری دیابت است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز:مدیر پایانه مرزی مهران از تردد 24 هزار زائر در مرز مهران خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز: طبق توافق سوچی میان ترکیه و روسیه، قرار بود دوشنبه گذشته (23 مهرماه) گروه های تروریستی از بخش های توافق شده در استان ادلب خارج شوند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز: برای خرید آپارتمان 30 متری با عمر 30 ساله بنا در خیابان جنت آباد شمالی به سرمایه 400 میلیون تومانی نیاز است
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۲    
اقتصاد نیوز: روزنامه نگار منتقد سعودی در آخرین مقاله خود در روزنامه آمریکایی واشنگتن پست نوشته بود که ازادی بیان بیشترین چیزی است که جهان عرب به آن نیاز دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۲    
اقتصاد نیوز: یک روزنامه آمریکایی نوشت که سازمان های اطلاعاتی این کشور به این اعتقاد رسیده اند که بن سلمان مسئول قتل روزنامه نگار منتقد سعودی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۲    
اقتصاد نیوز: سفیر ایران در لاهه در نشست مطبوعاتی اعلام کرد که قرار صادره توسط دیوان بین المللی دادگستری در مورد رفع بخشی از تحریمها علیه ایرا برای همه کشورها لازم الاجرا است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۵۲    
اقتصاد نیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت که آمار مرگ ناشی از غرق شدگی در آب های ساحلی این استان از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون حدود 80 درصد کاهش یافته است.
  • ۱