پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۲۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 2 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 3 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 4 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 5 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 6 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 7 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 8 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 9 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 10 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 11 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 12 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 13 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 14 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 15 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 16 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 17 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 18 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 19 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 20 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 21 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 22 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 23 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 24 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 25 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 26 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 27 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 28 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 29 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 30 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۵    
ویدئوی این تعقیب و گریز که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است نشان می دهد یک تراکتور در زمان ترافیک شهری با سرعت حرکت می کند و تعدادی ماشین پلیس نیز در تعقیب آن هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۴    
رضا رشیدپور در جدیدترین قسمت برنامه حالا خورشی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت : حرف های دانش آموزان کنکوری را بشنوید . آن ها زندگی شان را از دست رفته می بینند .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۴    
حفظ سلامت درختان، کنترل سفید بالک ، افزایش زیبایی بصری شهر از اهداف اجرای طرح آبشویی درختان منطقه 5 در فصل گرما است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۳    
مدیریت توسعه بازار مشتقه: سقف مجاز موقعیت های تعهدی باز خرید کلیه مشتریان به 40 موقعیت در هر نماد و محدود به 80 موقعیت در تمامی نمادهای معاملاتی کاهش می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۴    
به نظر می رسد که شاهزاده خالد بن سلمان برادر ولیعهد سعودی و سفیر عربستان در واشنگتن ، به حرفه ی جدیدی روی آورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۵۵    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در دولت های یازدهم و دوازدهم اتفاقات بسیار خوبی در حوزه گردشگری پایه گذاری شده و ریشه های گردشگری در دولت تدبیر و امید تکان خورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۲۴    
بلومبرگ رتبه بندی کشورهایی را که تابعیت آنان را از طریق سرمایه گذاری می توان به دست آورد، منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: در این لایحه مالیات با نرخ صفر برای صادرکنندگان و مالیات با نرخ ترجیحی 3 درصد و مالیات با نرخ 9 درصد هم پیش بینی شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۷:۴۸    
احتمال حذف ارز مسافرتی طی روزهای اخیر آنچنان به بحث داغی تبدیل شده که صاحب نظران را به واکنش وادار کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۶:۴۶    
اخلالگران بازار طلا، ارز و سکه همچنان در حال دمیدن در حباب قیمت ها هستند و بازار طلا طی چند ماه گذشته همزمان با افزایش نرخ تورم، شاهد افزایش بی اعتمادی و نگرانی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۲:۴۸    
ترکیب پروتئینی در غذاهایی که با مرغ پخته شده و در یخچال نگهداری شده است، با گرم کردن مجدد، تغییر می کند. این تغییر ساختار پروتئین ها ممکن است باعث مشکلات جدی گوارشی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۲:۳۵    
معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: بیماری های غیر واگیر شامل سرطان ها، چاقی، دیابت و بیماری های قلبی عروقی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۲:۲۱    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی بابیان اینکه تاکنون25هزار و780تن سیب زمینی ازکشاورزان خریداری شده است،گفت:تاکنون85درصدبهای آن به کشاورزان پرداخت شده والباقی طی روزهای آتی تسویه خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۲:۱۱    
مراسم ختم سید حسن حقانیان پدر سید وحید حقانیان معاون امور ویژه دفتر مقام معظم رهبری عصر امروز یکشنبه سی و یکم تیرماه در مسجد نور تهران برگزار شد. فرزاد فرزین در مراسم ختم پدر"وحید حقانیان" حضور داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۲:۰۱    
لامبورگینی اونتادور با کاور طلایی در خیابانهای لندن را در تصویر زیر مشاهده میکنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۳۱    
طبق اعلام وزارت سلامت، کار و رفاه ژاپن در سال 2017 میلادی زنان و مردان این کشور در سه جایگاه بالای فهرست میانگین امید به زندگی در جهان قرار داشته اند و هنگ کنگ همچنان در رتبه نخست جای دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۲۷    
پس از اجرای تور کنسرت ناگفته در ایران به زودی کنسرت ناظری ها همراه با برخی هنرمندان موسیقی جهان در پنج شهر کانادا به اجرا درخواهد آمد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۲۳    
بر اثر زلزله 5.9 ریشتری تازه آباد در استان کرمانشاه و ریزش کوه، جاده کرمانشاه به تازه آباد مسدود شد که با تلاش نیروهای راهداری مسیر بازگشایی شد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۰۴    
این دیوار متشکل از چندین دیوار کوچکتر و پیوندشان به یکدیگر در طول قرون متمادی است و یکی از وسیع ترین ساختارهایی می باشد که تا به حال به دست بشر ساخته و تکمیل شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۰۱    
فساد در واردات خودرو توسط عوامل دخیل در ثبت سفارش، در حالی به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شده که یک سند تازه نشان می دهد وزیر صنعت حمایتی ویژه و خلاف قانون از یک واردکننده خودرو انجام داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۰۱    
شورولت کوروت کاستوم 1964 که توسط یک طراح مشهور ساخته شده است، هفته آینده به مزایده گذاشته می شود
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۵۶    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: امسال با راه حل های خوبی که در نظر داریم، با تکیه بر برند داخلی و محصولات خود، افزایش عمق ساخت داخل قطعات توسط سازندگان و با تلاش جمعی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۳۹    
در انتهای این جدول شاهد نام فولکس واگن هستیم، تنها 7.9 درصد از طرفداران این برند برای داشتن یک فولکس واگن دیگر ابراز تمایل کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۲۹    
یکی از روش هایی که می توانید ویتامین C مورد نیاز بدن خود را از طریق رژیم غذایی تامین کنید، مصرف آب سبزیجات است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۱۹    
مسمومیت با خورشید دارای برخی علائم مشترک با یک آفتاب سوختگی معمولی است که از آن جمله می توان به قرمزی پوست، تاول زدن، و درد در محلی که پوست تحت تاثیر پروتوهای فرابنفش خورشید قرار گرفته است، اشاره کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۲    
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: تغییر در تیم اقتصادی دولت با تصمیم رئیس جمهور اتفاق می افتد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۵۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: براساس آخرین گزارش های دریافتی از شهرستان های غربی استان، تعداد مصدومان زلزله 5.9 ریشتری تازه آباد به 232 نفر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۶    
رییس فدراسیون فوتبال، خواستار رسیدگی دقیق به نامه سرپرست باشگاه استقلال و پیگیری ویژه آن درباره انتقال سیدمجید حسینی، مدافع این باشگاه به تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۱    
: در کشورهای توسعه یافته در حوزه سلامت حتی بعد از معاینه کلاس آموزشی برای بیمار در حوزه های تغذیه و کنترل استرس می گذارند زیرا بیمار به محض متوجه شدن بیماری دچار استرس می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۸    
بحران 30سالگی؟! چیز جدیدی است؟ دوران ما این چیزها مُد نبود. نایلون خریدهایش را زمین می گذارد تا نفسی تازه کند. با 49سال، مادر سه فرزند است. بحران 30سالگی ام با افسردگی پس از زایمانم یکی شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۴    
کشورهای متعددی ممکن است از اجرای تحریم های آمریکا بر ایران، بخصوص تحریم های نفتی، سود ببرند. در این میان، روسیه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۰    
شرکت TSMC به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تراشه در جهان قصد دارد از این پس به عرصه تولید تراشه برای ارزهای مجازی پا بگذارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۶    
رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: اگرچه وضعیت کنونی چندان خوب به نظر نمی رسد اما این روزها زمان امتحان اصناف است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۱    
طی دو ماهه اول امسال 2 هزار و 861 جواز تاسیس صنعتی صادر شد که با توجه به صدور 2 هزار و 326 جواز در دو ماهه پارسال 23 درصدی همراه بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۲    
کشور سوئد با اینکه با بحران گرما و خشکسالی روبه رو است، اما جاذبه های گردشگری این کشور غیر قابل انکار است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۰    
در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، استاندار پیشنهادی خراسان شمالی از هیات وزیران رأی اعتماد گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۲    
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به ثبت افزون بر 14 هزار شکایت در رابطه با مشکلات رانندگان، از تعطیلی دائم و موقت 70 شرکت حمل و نقل در همین راستا خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۳    
رسانه های آلمانی از تصمیمات این کشور برای استخدام نیروهای خارجی برای ارتش به دلیل کمبود نیروهای متخصص داخلی خبر می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۴۱    
رئیس شورای شهر تهران گفت: حدود 6 هزار نفر معتاد متجاهر در تهران داریم که می توانیم لباس شیک برای آنها تهیه کنیم و لباس برند بر تنشان بپوشانیم و آنها را تر و تمیز کنیم، حتی ریششان را بتراشیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۹    
شهردار تهران با تکذیب واگذاری بیلیوردهای شهری به فرد سلبریتی خاصی گفت: هیچ بیلبوردی به کسی داده نشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۴    
یک رسانه انگلیسی از قرارداد حکومت سعودی با تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلیس برای مشورت دهی به سعودی ها خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۱۸    
تیم غواصی ارتش روسیه به منظور شرکت در مسابقات نظامیان جهان، شب گذشته وارد ایران شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۴۳    
صبح امروز یک دستگاه خودرو مارشالر سازمان هواپیمایی کشوری در فرودگاه امام خمینی (ره) با کارکنان مشغول به کار در باند فرودگاه برخورد کرد. این افراد هم اکنون در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۳    
آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی 12 ماهه سال 96 نشان می دهد که در این مدت بیش از 324 تن انواع مجسمه های کوچک و اشیاء تزئینی غیر از صنایع دستی طلاکوب از 10 کشور وارد ایران می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۹    
تیم سگ های مواد یاب گمرک (سمگا) در دوغارون موفق به کشف 13 کیلو گرم ماده مخدر پان شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۴    
در پی اعتراض بخش های مختلف اقتصادی به دپوی حجم زیادی کالا در گمرکات، مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک تاکید کرد که خود واردکنندگان باید در این خصوص توضیح دهند و مشکل دپوی کالا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۲    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با وجوه پرداختی حجاج، ارز مورد نیاز آنان به قیمت3900 تومان خریداری شد و هیچ سوبسید و کمکی از سوی دولت در این رابطه انجام نشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۵۰    
داده های مرکز آمار ترکیه نشان می دهد که شهروندان ایرانی با خرید 944 واحد مسکونی در شهرهای مختلف این کشور، بیشتر از سه برابر مدت مشابه سال قبل، واحد مسکونی در این کشور خریداری کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۴۵    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: چنانچه مسئولین مربوطه در پرونده سانحه هوایی پرواز تهران- یاسوج بار دیگر از حضور در کمیسیون اصل نود امتناع کنند پرونده به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۵    
رئیس دستگاه قضا گفت: صحبت های امروز رئیس جمهور محترم واقعاً عزتمندانه بود و باید از این اظهارات متین و محترمانه تشکر کنیم. این صحبت ها تبلیغ نیست بلکه مبتنی بر استعدادهای موجود کشور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۹    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان می تواند زمینه ساز ایجاد یک تحول در موضوع اشتغال جوانان باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۶    
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با بیان اینکه سارقان به محض قطع جریان برق کابل های برق را سرقت می کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۱    
سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری تهران از ابلاغ استاندار تهران برای آغاز ساعت کاری ادارات استان تهران از فردا ساعت 6:30 خبر داد و افزود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۹    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: بسیاری از اشخاص حقیقی و حقوقی با اهداف سوداگرانه وارد بازار مسکن می شوند و روش های متعددی برای فرار از سیاست های تنبیهی به کار می بندند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۴    
امروز ارزش کل معاملات بورس کالا حدود 160 میلیارد تومان بود؛ در این میان بیشترین ارزش معاملات به مس کاتد (فملی) در حدود 29 میلیارد تومان اختصاص یافت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: در استان تهران حدود 35 درصد مصرف کل منابع آب استان به شرب اختصاص می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۰    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: 400 پزشک در تهران داریم که همزمان با کار طبابت، در حوزه واسطه گری ملک نیز فعال هستند و مجوز بنگاه معاملات املاک دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۶    
معاون بازاریابی سازمان چای با بیان اینکه به طور میانگین سالانه 55 هزارتن چای وارد کشور می شود،گفت: نیازی به واردات 250 میلیون دلاری چای از سریلانکا نداریم و چنین حجمی از واردات محال است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۳    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به شفافیت تامین و تخصیص ارز با راه اندازی سامانه نیما از تداوم قاچاق کالا در بازارچه های مرزی خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۷    
خبرگزاری یونهاپ گزارش کرد وزیر دارایی کره جنوبی بار دیگر خواستار معافیت سئول از تحریم های واشنگتن علیه ایران شده و از وزیر خزانه داری آمریکا خواسته است شرکت های نفتی کره جنوبی را از تحریم نفت ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۴    
پایتخت روسیه هر چند دوره طولانی در سرمای شدید بسر می برد، ولی در تابستان حرارت بالا را تجربه می کند که گاهی اوقات از 30 درجه سانتیگراد بالای صفر هم فراتر می رود و این وضعیت برای روس ها طاقت فرسا است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۹    
مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی گفت: این صندوق آماده صدور بیمه نامه و ضمانت نامه برای تسهیلات یکهزار و 200 میلیارد تومانی توسعه معادن و صنایع معدنی در مناطق کم برخوردار کشور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۳    
این برج مسکونی دارای 21 طبقه و 260 واحد مسکونی است که متعلق به هیئت علمی دانشگاه تهران است که خانواده ها در آن ساکن هستند، برق آن از طریق ژنراتور تامین می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۲    
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: 13 هزار میلیارد ریال مشوق صادراتی در راستای کمک به حمل و نقل، حضور در نمایشگاه های بین المللی و طرح های پژوهشی واحدهای تولیدی پرداخت می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۷    
کارشناسان و دست اندرکاران، مهمترین علت پایین بودن میزان صادرات ایران به کشورهای حاشیه خزر را ناشی از بی توجهی برخی تجار ایرانی به اصول تجارت خارجی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۱۲    
شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد: پنج میلیون و 356 هزار تن محصول پتروشیمی به ارزش سه میلیارد و 158 میلیون دلار در سه ماه نخست امسال صادر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۷    
روزنامه اینترنتی آنتی پولیتیکا' با تاکید بر اینکه تمامی دولت های آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1979 همواره در صدد سرنگونی نظام این کشور بوده و هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۰۲    
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت گفت: فقدان یک نظام ارتباطی مدون میان دولت و ملت مهمترین نقطه ضعفی است که ما در همه دولت ها با آن روبرو بوده ایم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۹    
در حالی به روزهای گرم مردادماه امسال نزدیک می شویم که از میان 177 سد بزرگ موجود در 6 حوضه آبریز اصلی کشور 78 سد بزرگ از جمله سدهای زاینده رود، شهیدرجایی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دیپلمات ها و سفرای ما می توانند به عنوان چریک های کت وشلواری نقش به سزایی در حوزه اقتصادی داشته باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۳    
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: اقدامات لازم برای دریافت صورتحساب های بانکی 2579 مودی مشکوک به فرار مالیاتی در راستای رصد و بررسی تراکنش های سنگین و مشکوک بانکی به انجام رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۱    
رهبران اقتصادی جهان به تازه ترین دور از اتهامات ترامپ مبنی بر به راه انداختن جنگ ارزی و تضعیف عمدی ارزش پول کشورهایشان شدیدا واکنش نشان دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۸    
دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: معتقدم تهدید بزرگ برای اقتصاد ایران، فساد، ناکارآمدی و بزرگ شدن اندازه دولت و ربا و بهره نامتعارف بانکی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۳    
در سه ماهه نخست سال 2018، متوسط بدهی به تولید ناخالص داخلی منطقه یورو به 86.8 درصد افزایش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۰    
گر چه دولت و بانک مرکزی در سیاست جدید خود بازار ارز را غیررسمی و قاچاق دانسته و آن را رها کرده اند و نوسان در این بازار به روالی عادی تبدیل شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۶    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با بیان اینکه اعتراضات اخیر عراق ربطی به قطعی برق ندارد گفت: قطع برق عراق از سوی ایران واقعیت ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۲    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین مجلس، گفت: متاسفانه سیستم های وزارت صنعت، معدن و تجارت امنیت لازم را برای ثبت سفارش واردات خودرو ندارند و نزدیک به 2 هزار خودرو به صورت غیرقانونی ترخیص شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۸:۰۲    
در پی ممنوعیت صادرات گوشت گوسفندی به دلایلی که اشتباه نامه نگاری خوانده می شود گمرک از خروج دام سنگین نیز جلوگیری می کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۵    
در این ویدیو توضیحات عادل شفیعی معاون امداد و نجات کرمانشاه در رابطه با زلزله تازه آباد کرمانشاه را مشاهده می کنید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه این وزارتخانه به دلیل کمبود نقدینگی با کمبود برخی داروها به ویژه بیماران خاص مواجه است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: به دلیل تجمع دود در ساختمان گروهی از آتش نشانان مشغول عملیات مهار و گروهی دیگر در طبقات در عملیات نجات افراد گرفتار شده در میان دود غلیظ هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۳۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: در لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده مسائل و مشکلات مختلف در اجرای این قانون مورد رسیدگی قرار گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حذف تشخیص مالیات علی الرأس اقدام خوبی بوده که در جریان بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده د ر کمیسون اقتصادی لحاظ شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۶    
بار سفر ببندید و چند روزی را به دور از کار و روزمرگی ها، به سفر بروید. هر مدلی که سفر می کنید، تنها یا به همراه خانواده، در تصمیم گیری مقصد سفر و انتخاب هتل، قطعا تاثیرگذار است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۵    
پس از افزایش انفجاری قیمت ارز و به طبع آن افزایش قیمت خودروهای وارداتی از ابتدای سال جاری و نبود تطابق این وضعیت با قدرت خرید مردم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۲    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی گفت: برخی افراد که اقدام به خرید انبوه سکه و ارز کرده اند، شناسایی شده و اطلاعات آنان برای دریافت مالیات در حال پایش است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۷    
مشاور وزیر جهاد کشاورزی در امور زنان گفت: طرح ارتقای سطوح مدیریتی زنان از سال 96 آغاز شده است و تکلیف قانونی است تا پایان برنامه ششم توسعه، نسبت زنان مدیر در کشور به 30 درصد افزایش یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۱    
دبیر انجمن برنج ایران گفت: اعلام طرح ممنوعیت کشت برنج در 14 استان ازسوی وزارت جهاد کشاورزی بدون مطالعه و عجولانه بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۰    
در این ویدیو تصاویری از زلزله 5/9 ریشتری در بازارچه مزر جوانرود کرمانشاه را مشاهده می کنید ؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به معاون اول رییس جمهور چهار پیشنهاد برای حمایت از مستاجران ارایه کرد؛ یکی از راهکارها این است که اجاره بها در زمان تمدید قرارداد حداکثر10 درصد افزایش یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۴    
رئیس جمهور کشورمان در همایش روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج کشور با اشاره به اینکه ملت ایران از کسی نمی ترسد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۱    
در بازار کم رفت و آمد سی و یکم تیرماه وسبحان از ناکامی در مزایده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۸    
ابتدای تیر ماه سال جاری قیمت هر قطعه سکه امامی در بازار دو میلیون و 579 هزار تومان بود. سکه نوسانات بسیاری را در ماه جاری پشت سر گذاشت به طوری که امروز با 707هزار تومان معادل 27درصد افزایش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۹    
اقتصاد آنلاین-رعنا بصیرت پور: آنچه در زیر می آید قیمت معاملات انجام شده رهن و اجاره خانه با متراژ پایین در تهران طی تیر ماه 97 است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۶    
رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به حباب 710 هزار تومانی قیمت سکه تمام، گفت: افزایش تقاضای احتمالی ایام پیش رو تاثیر آنچنانی بر بازار و قیمت طلا و سکه نخواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۹    
صبح امروز غلامرضا سلیمانی، رئیس کل جدید بیمه مرکزی در اولین ساعات کاری خود با اعضای هیات عامل و مدیران این سازمان دیدار و گفت وگو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۳    
سارق نگون بختی که قصد داشت از یک رستوران مکزیکی در ایالت آریزونای آمریکا سرقت کند ، با دردسر مواجه شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۳    
زلزله ای به بزرگی 5.9 ریشتر تازه آباد کرمانشاه را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۵:۴۰    
مدیران گروه صنعتی رامک خودرو با تشریح مشکلاتی که در زمینه واردات خودرو ایجاد شده، از برنامه ریزی برای تولید محصولات سانگ یانگ خبر دادند و اعلام کردند که مردم نگران خودروهای ثبت نام شده نباشند.
  • ۱