چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۴Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 5 مرداد 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 2 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 3 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 4 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 5 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 6 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 7 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 8 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 9 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 10 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 11 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 12 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 13 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 14 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 15 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 16 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 17 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 18 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 19 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 20 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 21 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 22 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 23 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 24 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 25 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 26 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 27 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 28 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 29 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 30 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مردم توان خرید مسکن با متراژ بالا را ندارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۱    
بورس تابلوی اقتصاد کشورها است و بخشی از تولید ناخالص داخلی، محصول عملکرد بنگاه های تولیدی حاضر در بازار سرمایه است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۵:۵۱    
در یونان، که با بزرگ ترین فاجعه آتش سوزی تاریخ خود در حال مبارزه است، باران های شدید باعث به راه افتادن سیل در این کشور شده است. افراد در حال خارج کردن مردم گرفتار در ماشین ها و آب هستند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۶    
در روستای هیچان شهرستان نیکشهر گونه جنگلی آفوربیا رویش دارد که از قابلیت تولید بنزین و نفت برخوردار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۱    
رسانه های یمنی اعلام کردند که یک فروند پهپاد جاسوسی عربستان سعودی در منطقه عسیر این کشور ساقط شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۴۱    
بانک جهانی اعلام کرد اقتصاد لیبی به دلیل قاچاق سوخت به کشورهای همسایه به ویژه تونس متحمل زیان می شود و 17 درصد بودجه این کشور را می بلعد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۰:۱۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز (جمعه) در جمع خبرنگاران پرسش اصحاب رسانه را درباره اطلاع وی از ماجرای دیدار اعضای ارشد ستاد انتخاباتی خود با طرف روس در ژوئیه 2016 (تیر / مرداد 95) بی پاسخ گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۰:۰۲    
در روزهای گذشته تنگه هرمز و درگاه های ارتباطی این تنگه بارها در رسانه های مختلف مورد توجه واقع شده؛ جالب است بدانیم این تنگه از لحاظ اقتصادی چه نقشی را ایفا می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۵۷    
تاجگردون گفت: قصد رفتن به دولت را ندارم ودر مجلس اثرگذارتر هستم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۳    
دبیرکل سازمان ملل متحد در نامه ای از کشورهای عضو این سازمان خواست تا سهم خود را در بودجه تعیین شده پرداخت کنند در حالی که آمریکا تا سال 2018 با بدهی حدود سه میلیارد دلار از سهم اجباری خود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۴    
برای نخستین بار در تاریخ شطرنج کشور، تیم ملی مردان به عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا در بخش سریع دست یافت، در همین بخش تیم بانوان سوم شد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۱    
نتایج یکی از تازه ترین نظرسنجی ها گویای آن است که بیش از نیمی از مردم آمریکا مخالف ایده جنگ طلبانه ترامپ علیه ایران هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۳:۰۷    
فیلم های سینمای ایران با افزایش تیزرهای تلویزیونی، فروش خوبی را تجربه کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۲:۴۱    
امشب ماه در سایه زمین قرار خواهد گرفت و این پدیده سبب ایجاد طولانی ترین ماه گرفتگی قرن خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۲:۳۴    
وزیر دفاع آمریکا می گوید کشورش در پی تغییر نظام حاکم بر ایران نیست و تنها هدف فعلی واشنگتن، تغییر رفتار ایرانیان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۹    
حشمت الله فلاحت پیشه با اشاره به اینکه هم اکنون جنگ اقتصادی را پشت سر می گذاریم لذا باید از ظرفیت های اقتصادی کشورمان بهره ببریم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۳    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی مقابل پیکان اعلام شد. وینفرد شفر سرمربی استقلال در اولین ترکیب خود برای لیگ هجدهم چهار بازیکن جدید از جمله علی کریمی را قرار داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۱    
دمای هوا در نیمه غربی کشور در 24 ساعت آینده افزایش خواهد یافت و این وضع در جنوب غرب بارزتر خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۲:۱۵    
وزیر نیرو در خصوص پایان قطعی های برق در کشور، گفت: منتظر برآوردهای سازمان هواشناسی هستیم، با هر یک سانتی گراد کاهش دما حدود یک هزار و 500 مگاوات در زمان اوج مصارف کمتر می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۵۷    
گنزالو اسکریبانو رئیس برنامه انرژی و تغییر اقلیمی اندیشکده 'رئال ال کانو' اسپانیا در مقاله ای نوشت: چین و هند اعلام کرده اند که تهدید آمریکا علیه ایران را نادیده می گیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۵۳    
وزیر انرژی روسیه گفت، تولید نفت این کشور در سال 2018 به 551 میلیون تن معادل 11.02 میلیون بشکه در روز خواهد رسید که بالاترین رقم در طی 30 سال گذشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۲۵    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در پست اینیستاگرامی خود نوشت : گمرکات کشور با فعالیت اولویت دار، اجازه نمی دهند واردات مواد اولیه کارخانه ها با وقفه مواجه شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۱۴    
سازمان امور مهاجرت وزارت کشور ترکیه اعلام کرد که در نیمه نخست سال جاری میلادی بیش از یک میلیون و 159 هزار گردشگر ایرانی به ترکیه سفر کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۱۰    
نماینده دائم عربستان در سازمان ملل مدعی حمایت موشکی ایران از انصارالله یمن شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۰۶    
کاخ سفید اعلام کرد، 'دونالد ترامپ' رئیس جمهور آمریکا آماده است پس از دریافت دعوتنامه رسمی، به مسکو سفر کند
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۱:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات توییتی را در مورد رونمایی از لایحه پیشنهادی مهم "صیانت و حفاظت از داده های شخصی" منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۳    
محسن چاوشی از انجام مراحل اخذ مجوز آلبوم ابراهیم با همکاری دفتر موسیقی خبر داد و موضوع ممنوع الفالیتی خود را شایعه ای بیش ندانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۴    
نخست وزیر استرالیا ادعای یک رسانه آمریکایی مبنی براینکه مقام های کانبرا گمان می کنند که آمریکا تا یک ماه دیگر به تاسیسات هسته ای ایران حمله می کند، را رد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۷    
استان های چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و لرستان در بهار 97 بالاترین نرخ بیکاری را داشته اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۹    
صنعت تولید حافظه های فلش در جهان این روزها گام های فراوانی رو به جلو برداشته و این نوع حافظه ها در مقایسه با حافظه های اس اس دی محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۲    
رئیس جمهور روسیه روز جمعه اعلام کرد هیچکس انتظار نداشت که ارز بتواند به عنوان یک سلاح استفاده شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۸    
مدیر عامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران از اجرای فاز دوم طرح کاهش( LEZ) از ابتدای آبان ماه جاری خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۸:۰۳    
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: غلظت ذرات معلق در هوای مناطق مختلف سیستان واقع در شمال استان امروز به 28 برابر حالت ناسالم و 6،5 برابر حد بحرانی رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۷    
مدیر اجرایی شرکت خودروسازی رنوی فرانسه گفت، این شرکت احتمالا به منظور تبعیت از تحریم های آمریکا فعالیت خود در ایران را متوقف خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۲    
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران گفت: 25 هزار نفر از کارفرمایان استان تهران امسال توانستند از مزایای آیین نامه بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب بهره مند شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۱    
بنیاد "رزولوشن" اعلام کرد نرخ فقر رسمی در این کشور از 22.1 درصد به 23.2 درصد افزایش یافته است که بالاترین نرخ از زمان نخست وزیری تاچر محسوب می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۷    
کافئین ماده محرک موجود در قهوه است که برای اکثر افرادی که روزانه 400 میلی گرم یا کمتر از آن را مصرف می کنند، مضر نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۴    
بانک مرکزی کانادا اعلام کرد: استفاده از بیت کوین در کانادا افزایش یافته است اما مردم بیشتر به دلیل سرمایه گذاری، بیت کوین می خرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۰    
دسترسی گوشی های هوشمند هواوی به اپلیکیشن VLC تحت تاثیر مشکلات نرم افزاری قطع و مسدود شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۶    
رئیس جمهور آمریکا توئیتر را متهم کرد که از آمار بازدیدهای صفحات جمهوری خواهان برجسته می کاهد و وعده تحقیقات درباره این مسئله را داد اما شواهد و مدارکی برای ادعایش ارائه نکرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۳۱    
به تازگی متخصصان فعال در حوزه تکنولوژی اعلام کرده اند که تعدادی از دستگاه های الکترونیکی از قبیل گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS مشکلات امنیتی جدی دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۸    
تارنمای خبری'هافینگتون پست '(huffingtonpost)نوشت که بنابرنظرسنجی مشترک این تارنما وموسسه افکارسنجی'یوگاو' (YouGov)، اکثر آمریکایی ها مخالف جنگ با ایران هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۶    
در حالی که فعالان اقتصادی انتظار داشتند با تغییر نرخ ارز، بازار مصرف با افزایش چشمگیر قیمت ها روبرو شود، بهای کالاهای اساسی به دلیل برنامه های حمایتی دولت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۵    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس بخشنامه وزارت صمت مقرر شد ارز حاصل از 460 قلم کالای صادراتی بدون توجه به شخص یا نهاد صادرکننده، به سامانه نیما تحویل داده شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۲۲    
سخنگوی وزارت کشور گفت: مصوبه ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان پس ازسیر مراحل قانونی در وزارت کشور اجرایی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۳    
مشاور معاون وزیر نیرو با بیان اینکه مصرف آب در تهران 2 برابر و نیم مصرف جهانی است، گفت: میزان مصرف برق ایران در دنیا نیز کم نظیر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۱۲    
مدیر خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: با بارندگی خوب و به موقع در استان های سردسیر مانند همدان، آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، زنجان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۴    
افزایش نرخ ارز، ارزش کالاهای صادراتی ایران را به شدت رشد داده به شکلی که بسیاری از تولیدکنندگان بویژه در حوزه های پتروشیمی، صنایع شیمیایی و فولاد را به صادرات این محصولات هدایت کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۶:۰۰    
جمعی از مدیران شرکت های ایتالیایی تاکید دارند رم به عنوان یکی از شریکان اصلی تجاری تهران، با وجود همه فشارهای بین المللی در ایران می ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۵۵    
حدود 175 میلیارد ریالی که مردم برای کمک به زلزله زدگان به حساب سه چهره مشهور کشور ریختند تا چند ماه حسابی جنجال ساز شد اما اکنون هدف علی دایی و نرگس کلباسی شفاف شده و تنها جزئیات برنامه صادق زیباکلام ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۴۹    
معاون اقتصادی رییس جمهوری تصریح کرد: در بلندمدت هرگونه تصمیم در زمینه روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با شرکت های بزرگ خارجی، متناسب با میزان همکاری ها و تعاملات آنها اتخاذ می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۴۷    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه برخی از مناطق آزاد به محلی برای واردات بی رویه کالا و قاچاق تبدیل شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۳۹    
رهبران کشورهای عضو 'بریکس' در دهمین نشست خود در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی برای مقابله با جنگ تجاری آمریکا متحد شدند و در همین راستا همکاری های مشترک خود را تقویت خواهند کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۳۲    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان و خانواده هایشان می توانند از تخفیف 50 درصدی اقامت در هتل های ایرانگردی و جهانگردی استفاده کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۸    
فیلم سینمایی "مکان بی صدا" به کارگردانی کرازینسکی توانست در جدول جهانی فروش مرز 300 میلیون دلار فروش را گذرانده و جزو پانزده فیلم پرفروش سال قرار گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۴    
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: تغییر رییس کل بانک مرکزی مثبت ارزیابی می شود، ولی شاید به تنهایی نتواند آثار جدی بر حوزه های جاری داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۱۸    
وزارت خارجه امارات ایران را به دست داشتن در حملات انصارالله یمن به دو نفتکش عربستان در تنگه باب المندب متهم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۱۴    
خطیب نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: تخصیص ارز به سفرهای غیرضروری خیانت است. گاهی برخی سفرها ضروری است اما سفرهای غیرضروری چه لزومی دارد که ارز 4200 تومانی به آن پرداخت شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، بیشینه و کمینه هوای تهران در دو روز آینده و شرایط جوی در برخی استان های کشور را پیش بینی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۵    
افزایش دمای هوا و کاهش بارندگی ها موجب شد در روزهای گذشته شاهد خاموشی های متعددی در تهران باشیم، اما با توجه به تعطیلی ادارات و سازمان های خصوصی در روز جمعه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۲    
دیان سونک، اقتصاددان آمریکایی گفت: حتی اگر جنگ تمام عیار تجاری رخ ندهد، عدم اطمینان ناشی از تعرفه ها به اندازه کافی برای ضربه زدن به اقتصاد آمریکا قوی خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۱    
بهای نفت پس از سه روز افزایش، در معاملات آرام روز جمعه کاهش یافت اما توقف حمل نفت عربستان از یک مسیر کشتیرانی استراتژیک ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۵۷    
درحالیکه علت دقیق ابتلا به بیماری آلزایمر مشخص نیست، محققان در تلاش برای شناسایی مهم ترین فاکتورهای خطرزا در بروز آن هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۵۶    
جیمی کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا هشدار داد، آمریکا جایگاهش به عنوان مدافع اول حقوق بشر در جهان را از دست داده و به جایی رسیده که نسبت به سواستفاده های حقوق بشری در داخل و خارج بی تفاوت است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۵۲    
فرانک سوئیس و واحدهای پولی کشورهای شمال اروپا بیشترین آسیب پذیری را از جنگ تجاری آمریکا با شرکای بزرگ این کشور خواهند داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۷    
مقام های انتخاباتی پاکستان امروز جمعه اعلام کردند حزب تحریک انصاف متعلق به عمران خان توانسته از مجموع 272 کرسی مجلس ملی این کشور 118 کرسی را بر اساس آخرین شمارش آرا به دست آورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۱    
حجم سرمایه گذاری های بلندمدت خارجی در انگلیس تا پایان سال 2017 به 1.564 تریلیون پوند رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۳۹    
حدود 160 هزار میلیارد تومان از منابع بانک ها برای سپرده قانونی در بانک مرکزی بلوکه شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۳۹    
بهای معاملات طلا روز جمعه که دلار در برابر ارزهای عمده سقوط کرد، افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۳۳    
مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه از رهاسازی 300 میلیون متر مکعب آب سدهای حوزه ی آبریز دریاچه ارومیه در فصل پاییز خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اعلام این مطلب که ترافیک در محدوده گالری تا امامزاده هاشم (ع) سنگین، گزارش شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۵    
جنجال بر سر تهدید امریکا به تحریم ترکیه به دلیل بازداشت کشیش مظنون به شرکت در کودتا علیه اردوغان ادامه دارد به گزارش آناتولی ترامپ و معاون اولش در تصمیم گیری برای تحریم ترکیه وزیر خارجه خویش را دور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۲    
فیس بوک بدترین روز تاریخ خود را با کاهش 19 درصدی ارزش سهام خود تجربه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۱۸    
نماینده کارگران در شورای عالی کار از راهکارهای این شورا برای حفظ معیشت کارگران و راهکار حمایتی دولت خبر داد و تأکید کرد دولت باید به سه جانبه گرایی احترام بگذارد و ما نیز باید از دولت بخواهیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۰۹    
دبیر انجمن خوراک دام و طیور از کاهش قیمت جهانی ذرت و کنجاله سویا خبر داد و گفت: ممانعت از صادرات خوراک دام، طیور و آبزیان منجر به افزایش قاچاق می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۰۲    
دو عضو شورای شهر تهران بر ساماندهی دستفروشان اطراف فضای فرهنگی میراثی تئاتر شهر تاکید کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۶    
در فعالیتی علمی پژوهشی که نتایج آن اخیراً انتشار یافته است، محققان ایرانی "اقتصاد زباله ای" را مورد بررسی قرار داده و به جنبه های مختلف آن به عنوان اقتصادی غیررسمی اشاره کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۰    
گمرک ایران در بخشنامه ای اعلام کرد، صادرات پودر گوشت مرغ بلامانع است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۲    
با توجه به کاهش 80 درصدی تولید پسته در ایران، کشورمان اقدام به واردات پسته از تاجیکستان برای صادرات مجدد با برند ایران کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۴    
مدیر کل دفتر برنامه ریزی تامین و توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت با بیان این که تحریم های آمریکا که گفته شده از 15 مرداد اعمال می شود از همین حالا عملیاتی شده است افزود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۰    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گرانی نهاده در بازار جهانی را یکی از عوامل افزایش قیمت مرغ طی روزهای اخیر اعلام کرد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۹    
عضو هیئت رییسه مجلس با تاکید بر اینکه باید اصل تغییرات در تیم اقتصادی دولت را به فال نیک گرفت، گفت: موضوع مهم نفرات جایگزین هستند که بتوانند به لحاظ برنامه ای حرکت های موثرتری داشته باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۵    
با وجود اینکه طبق اعلام فائو، چای ایرانی با کیفیت ترین چای در دنیاست و ارگانیک تولید می شود، رییس اتحادیه چایکاران از مشکلات کشاورزان و به صرفه نبودن تولید آن گلایه و اظهار کرد که قیمت چای ایرانی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۲۵    
به گفته سخنگوی شورای شهر تهران در دوره های گذشته کمیسیون ماده5 برخلاف قانون و در شرایطی که هنوز ضوابط بلندمرتبه سازی تصویب نشده بوده، مجوز ساخت بلند مرتبه صادر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۲    
موسسه گاما جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۸    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران بر لزوم خرید دستگاه های اسکنر گودال ها و چاله های پایتخت تاکید کرد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۵    
رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر با بیان اینکه بخشنامه های ممنوعیت کاشت چمن اجرایی نمی شود با اشاره به طرح های ضعیف سازمان بوستان ها و فضای سبز شهردرای تهران گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۲    
اقتصادآنلاین-مریم علیایی: قیمت انواع تورهای گردشگری به مقصد مارمایس در مرداد97 به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۲    
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران بر لزوم بازنگری در ساز و کار سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تهران تاکید کرد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۲    
رییس شورای شهر تهران در خصوص اظهارات اخیرش درباره تهیه لباس برند برای معتادان متجاهر توضیحاتی ارائه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۸    
مقیمی گفت: در خصوص نحوه تخصیص ارز صادارتی امروز دوباره به سا ل های قبل برگشته ایم و به یک شکل دیگر پیمان نامه صادراتی را اجرا می کنیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۲    
طی دادوستدهای هفته جاری تالار شیشه ای با ورود مجدد نمادهای مطرح و شاخص ساز به تابلوی معاملات، سمت و سوی نماگر اصلی بازار نیز دستخوش تغییرات شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۶    
بازارها در اقتصاد ایران هنوز به بلوغ لازم نرسیده اند، بر همین اساس در گام اول باید دلایل این عقب ماندگی بررسی شود که به طور قطع، مهمترین دلیل اعمال سیاست های قیمت گذاری دولتی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۵    
رئیس کمیته معماری شورای شهر تهران در خصوص حفظ باغات تهران توضیحاتی را ارائه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۲:۰۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درخصوص سخنان رئیس جمهور و واکنش ترامپ گفت: معتقدم جنگی بین ایران و آمریکا در نخواهد گرفت زیرا این جنگ کل منطقه و جهان را درگیر می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۸    
در روزهای گذشته تعداد (محدودی) از خودروهای ثبت سفارش جعلی ترخیص شده از گمرکات سراسر کشور، از برخی نمایشگاههای تهران جمع آوری شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۴    
باج افزارها هم اکنون چشم انداز تهدیدات سایبری را قبضه کرده اند. طبق اعلام سازندگان نرم افزار امنیتی malwarebyte که با طرح تله ای موسوم به کوزه ی عسلی سعی در به دام انداختن هکرهای تازه کار دارند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۰    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که دولت و مجلس باید در مورد شرایط فعلی اقتصاد کشور تصمیم گرفته و وضعیت را از حالت نا اطمینانی خارج کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۶    
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت به دنبال مطالبات رانندگان هستند و امیدوار هستیم قانون کامل و جامعی درباره رانندگان داشته باشیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۲    
محمد محب خدایی می گوید: اعتبار ارز مسافرتی باید در راستای ایجاد جذابیت در شهرهای داخلی باشد و مردم را به سفرهای داخلی ترغیب کند ...
  • ۱