شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۷Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 13 مرداد 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 2 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 3 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 4 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 5 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 6 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 7 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 8 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 9 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 10 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 11 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 12 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 13 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 14 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 15 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 16 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 17 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 18 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 19 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 20 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 21 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 22 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 23 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 24 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 25 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 26 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 27 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 28 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 29 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 30 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۵    
حجم آوار در بخش غربی شهر موصل عراق هشت میلیون تن تخمین زده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۹    
صبح امروز (یک شنبه) 5 فروند هواپیمای نو و مدرن ATR72-600 در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست و به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) اضافه شد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۳    
معاون یک شرکت سرمایه گذاری با تاکید بر شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعف در مقابل واردات کالای قاچاق، گفت: توجه به کیفیت و تکنولوژی، حمایت از تولید داخل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۵    
مسئول گروه تجهیزات پزشکی سازمان بیمه سلامت درباره مدارک مورد نیاز جهت دریافت هزینه درمان خدمات بستری، لوازم و پروتزهای مصرفی توضیح داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۸    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه 45 میلیارد ریالی یک شرکت متخلف به عدم ایفای تعهدات ارزی در اصفهان خبر داد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۹    
اسحاق جهانگیری در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما گفت: سیاستهای بانک مرکزی برای بخش ارز کشور به تایید سران3 قوه رسید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۱    
روزنامه گاردین نوشت: پس از آنکه یک زن جوان به سمت تصویر شی جوهر پرتاب کرد، تصاویر رئیس جمهور چین جمع آوری شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۳    
حسین عسکری عضو هیأت مدیره و جمعی از مدیران بانک صنعت و معدن ضمن سفر به استان اردبیل از چند واحد صنعتی بازدید کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۶    
در حالی که هنوز تهران و بسیاری از شهرهای ایران با گرمای شدید و آفتاب سوزان دست و پنجه نرم می کنند استان اردبیل در ساعاتی از شب ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۸:۵۱    
رئیس دیوان محاسبات: نتیجه نهایی در مورد فهرست متخلفین ارزی حداکثر تا یک ماه آینده اعلام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۴۲    
شرکت ارتباطات ثابت پارسیان با ماموریت انجام کلیه فعالیت های مرتبط با فناوری و اطلاعات جهت تکمیل کادر شرکت خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۴۱    
آژانس هواپیمایی الفبای سفر جهت تکمیل کادر اداری خود در بخش IT در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۴۰    
یک شرکت معتبر تولیدی آرایشی و بهداشتی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۷:۴۰    
یک فروشگاه اینترنتی موفق، به منظور راه اندازی کسب و کار جدید خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۶:۴۰    
طلا، ارز و مسکن (علی الخصوص در بخش اجاره) در طول چند ماه گذشته افزایش قیمت هایی چندبرابری را تجربه کرده اند. در این میانه تورم کالای مصرفی واقعی هم در حال افزایش است اما نه به اندازه طلا و سکه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۱:۳۴    
وزارت امور خارجه روسیه در حساب کاربری خود در فیس بوک نوشت که استیون فردریک سیگال بازیگر مشهور فیلم های رزمی هالیود، نماینده ویژه این وزارتخانه برای امور بشردوستانه میان آمریکا و روسیه شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۱:۱۸    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات امروز پس از دیدار با بیرانوند گلر تیم ملی و پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از بازی دلاورانه این دروازه بان و درخشش در مسابقات جام جهانی، تقدیر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۵۹    
این روزها کیف پول هوشمند رونق گرفته است اما آن چه تحت نام OraSaifu معروف شده، کیف همه کاره ای است که امنیت نقل و انتقال مالی را تضمین می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۵۷    
افزایش بسیار شدید دمای هوا در اروپا به تعطیلی 4 نیروگاه اتمی فرانسه منجر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۴۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت تولید فولاد در دولت تدبیر و امید از 122 به بیش از 200 میلیون تن رسیده و این افزایش 80 میلیون تنی بیانگر همت مهندسان و متخصصان کشور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۳۵    
یک سایت قطری اعلام کرد وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال قصد دارد برای ادامه کار به تیم ملی عراق برود و این تیم را در جام ملت های آسیا هدایت کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۳۲    
سام مشایخی از بهبود حال پدرش خبر داد و تاکید کرد این بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران به احتمال زیاد این هفته از بیمارستان مرخص می شود و ادامه درمان و بازیابی توان جسمی اش را در خانه پیگیری خواهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۲۹    
کمپانی Inkas Armoured Vehicles خودروی موسوم به Mercedes-Benz G63 AMG limousine را به قیمت 1.16 میلیون دلار رونمایی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۲۲    
بر اساس یافته محققان ، سونا به کاهش فشار خون و باز شدن رگ های قلبی کمک می کند تا آنجا که کارشناسان با وجود گرمای هوا در فصل تابستان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۸    
میانگین تولید روزانه بنزین ایران در حال حاضر 93 میلیون لیتر در روز است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۷    
در بازار ثانویه ارز از 19 تیر ماه تا 10 مرداد ماه 97در مجموع معادل 94میلیون یورو ارز عرضه شده است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۵۴    
یک میلیون و 610 هزار قطعه سکه در سررسیدهای یک و سه ماهه (معادل بیش از 95 درصد تعهدات این دو سررسید) به متقاضیان تحویل شده است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۴۱    
خودروهایی با قیمت های عجیب 2 تا 4 میلیارد تومان در بازار را مشاهده میکنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۳    
سپر 911 جدید نیز تغییر شکل یافته و از طرفین به چراغ های LED می رسد که با ورودی های هوا یکپارچه شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۳۰    
با نظام توزیع و تخصیص ارز فعلی هزاران میلیارد تومان یارانه ارزی نه به سفره مردم بلکه تنها به جیب واردکننده های دارای رانت رفته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۲۷    
به واسطه محتوای بالای اسیدهای چرب چند غیر اشباع امگا-3، روغن ماهی ثابت کرده است که به پیشگیری و معکوس کردن آترواسکلروز کمک می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۱۱    
یک کارشناس اقتصادی درباره شروط ضروری برای موفقیت بسته جدید ارزی دولت توضیح داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۵    
صفحه اینستاگرام منتسب به سردار قاسم سلیمانی فیلمی را با قطعه اخیر محسن چاووشی منتشر کرد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۵    
دبیرکانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی با انتقاد از رسانه ملی درخصوص ادعای خرید ارز و سکه در دوران التهاب از سوی بانک ها گفت:هیچ یک از بانکها وصرافی بانک ها در خریدارز یا سکه دخالت نداشتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۳:۰۰    
هشت عضو کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر افزایش اعتماد بین فعالان اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار با تصویب طرح اصلاح قانون چک، از تصویب این طرح در صحن علنی نیز حمایت کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از صرفه جویی 100 میلیون تومانی با استریل کردن تجهیزات اتاق عمل در چند دانشگاه علوم پزشکی طی یک ماه گذشته خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۵۰    
سفیر آمریکا در آلمان از تصمیم بانک مرکزی این کشور برای تغییر قوانین مالی اش به منظور ممانعت از انتقال پول ایران استقبال کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۴۱    
زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر ساعت 21 و 32 دقیقه و 4 ثانیه امشب (شنبه) حوالی تازه آباد در استان کرمانشاه را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۵    
گفته شده است که بن علوی قصد داشته بعد از سفر به واشنگتن مستقیما به تهران بیاید تا پاسخ امریکایی ها را به طرف های ایرانی بدهد اما از او خواسته شده صبر کند تا ظریف از سفر خارجی اش بازگردد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۳۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه "در زنجیره تولید و توزیع به هم رحم نمی کنیم"، گفت: باید به هم رحم کنیم و نظارت خودمان بر خودمان را تقویت کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۲:۱۳    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه امسال بیش از 20 میلیون نسخه الکترونیک صادر شده است گفت: از زمان آغاز برنامه نسخه الکترونیک طی سال گذشته تا کنون 90 میلیون نسخه درمانی الکترونیک در کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۹    
مدیرعامل سابق منطقه آزاد اروند گفت: صادرات مناطق آزاد کمتر از 5 درصد کل صادرات کشور است
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۵۶    
طبق شنیده ها، تورج فرهادی، قائم مقام معاونت شهرسازی و معماری به دبیرخانه ماده100 رفته و مرادی برکنار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۴۹    
ضوابط جدید استقرار واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی به ادارات حفاظت محیط زیست و دستگاه های اجرایی متولی صدور جواز تاسیس و بهره برداری اینگونه واحدها ابلاغ شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۹    
جلسه هماهنگی برگزاری رویداد همدان 2018 بعنوان پایتخت گردشگری کشور های آسیایی عصر امروز به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۴    
شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: با وجود وعده متعدد شرکای خارجی بابک زنجانی مبنی بر پرداخت حدود 2میلیارد یورو بدهی او به شرکت ملی نفت ایران، هنوز هیچ پرداختی صورت نگرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۳۰    
از قرار معلوم تعدادی از ایجنت ها که نسبت به بدقولی های رئیس فدراسیون فوتبال الجزایر شاکی بوده اند، این موضوع را با کی روش در میان گذاشته و او را برای حضور در تیم ملی الجزایر سرد کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۸    
فخریه کاشان: یک روزنامه آمریکایی گزارش داد: مقامات آلمانی با درخواست واشنگتن برای تغییر قوانین پولی خود برای جلوگیری از انتقال 300 میلیون یورو از هامبورگ به ایران موافقت کرده و قرار است به زودی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۶    
فن ها و وسایل سرمایشی علاوه بر کمک به رهایی از گرما و داشتن خوابی با کیفیت بالا مضراتی نیز دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۵    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده خرید هواپیماهای جدید از احتمال تحویل 3 فروند هواپیای ای.تی.آر دیگر خبر داد و گفت: پول خرید 5 فروند ای.تی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۲    
وزارت علوم و تحقیقات ژاپن در تازه ترین اقدامات خود ورود دختران به دانشگاه را کاهش داده است تا آنها برای ازدواج و فرزندآوری ترغیب شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۲۱    
مردم کره جنوبی برای فرار از گرما به پوشیدن جلیقه های یخی روی آوردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۱:۰۱    
در حالی که بازار نفت در هفته گذشته درگیر سیگنال های متناقضی از احتمال افزایش یا کاهش عرضه نفت تحت تاثیر جنگ تجاری بین ایالات متحده و چین و همینطور اثرات تحریم آمریکا بر روی صادرات نفت ایران بود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۵۵    
نایب رییس مجلس، آخرین نشست ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با موضوع تخلفات ثبت سفارش خودرو را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۹    
یکی از مشاوران دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که شهر صنعتی نیوم قرار است محل ساخت اولین کلیسا در عربستان باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۸    
رکوردشکنی های فیلم سینمایی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی و بازی رضا عطاران و جواد عزتی همچنان ادامه دارد و با فروش بیش از 5 میلیاردی فیلم در هفته گذشته ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۴۷    
یک مقام اطلاعاتی سابق آمریکا به ارائه سه دلیلی پرداخته که باعث می شود تهدیدها و نویدهای ترامپ برای کشاندن ایران پای میز مذاکره بی اثر باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
معاون اول رئیس جمهور گفت: یکی از موضوعات جلسه شورای عالی اقتصادی، سیاست هایی بود که بانک مرکزی برای بخش ارز کشور پیش بینی کرده است که کلیات آن تأیید شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
وزیر صنعت ، معدن و تجارت از رونمایی نقشه راه توسعه معدن و صنایع معدنی در آینده نزدیک خبر داد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران از ابلاغ جدید ثبت سفارش کالا خبر داد و اعلام کرد: طبق دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت برای مدیریت بهینه منابع ارزی، در بخش نیازهای اساسی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
دوره آموزش ویژه کارشناسان فنی نمایندگی های خدمات پس از فروش در مرکز آموزش خودروسازی کارمانیا برگزار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
بازار ارز از معامله گران و افراد غیرحرفه ای که اغلب خانوارها جزو آن ها هستند، خالی شده است. آنان در انتظار ارزانی دلار با بسته ارزی که دولت وعده آن را داده، دست از خرید برداشته اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
بر اساس شنیده ها، فرد یا افرادی با دلار 4200 تومانی عدس وارد کردند و بعد برای رسیدن به دلار 10 هزار تومانی آن را صادر کردند!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه دولت تمام توان خود را برای اتمام طرح های عمرانی نیمه تمام به کار گرفته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
رییس هیات مدیره سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای به وزیر نفت خواستار پاسخگویی در زمینه علت حذف تعدادی از رشته های غیر فنی و میان رشته ای کارشناسی ارشد مرتبط با صنعت نفت و گاز در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
یک مقام آگاه در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران درباره برخی گمانه زنی ها درباره تغییر معاون ارزی این بانک گفت: هنوز در این باره تصمیمی گرفته نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
دستور العمل اجرایی نحوه تسویه بدهی ها و مطالبات قطعی دولت از طریق صدور اوراق تسویه خزانه توسط معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
هفته گذشته تعداد دکل های نفتی آمریکا 4واحد کاهش یافت و به 1044 دکل رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
مدیرعامل شرکت اسکانیای سوئد هشدار داد: اعمال تحریم های آمریکا می تواند کل فروش خودروهای سنگین این شرکت را در ایران از بین ببرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
درحالی که طلا به کمترین رقم 17 ماه گذشته رسیده بود، با کاهش ارزش دلار دوباره جانی گرفت و به 1214.90 دلار در هر اونس رسید، در عین حال هفتمین هفته متوالی کاهشی را ثبت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، گفت: میزان تولید پسته بسیار کاهش یافته و نسبت به سال گذشته تنها 40 درصد تولید وجود دارد و باغات کشور 60درصد خسارت دیده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
در جریان تعیین تکلیف سپرده گذاران کلان و میلیاردی، پنج موسسه غیرمجاز منحل شده که قرار بود در زمانی مشخص برای مراجعه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۲۰:۲۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمی دانم استیضاح ربیعی از کجا آب می خورد مثل اینکه یکی دو نفر به پیش رئیس مجلس رفته اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۲    
حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان البرز و برگزاری نشست هم اندیشی با کارکنان شعب و دوایر ستادی بیان داشت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۱۲    
طرح تنظیم بازار میوه شب عید در حالی کلید خورد که به گفته رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، هنوز منابع مورد نیاز آن برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی از محل تسهیلات بانکی تامین نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۶    
بانک صادرات ایران جزئیات بیشتری از واگذاری 51 درصد از سهام شرکت انرژی سپهر را منتشر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۹:۰۵    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی طی نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس نسبت به روند اعلام وصول استیضاحش در مجلس انتقاداتی را مطرح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۵۹    
به گفته عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان، بیشترین شکایت دولت از نمایندگان مجلس در دولت حسن روحانی صورت گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۵    
احمد عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی برکنار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۴۰    
ثبت سفارش واردات گوشی تلفن همراه متوقف نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۵    
عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: حباب سکه در هفته گذشته که تقریبا یک میلیون و سیصد هزار تومان بود به 950 هزار تومان کاهش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۲    
چین و آمریکا در ماه جولای بر 34 میلیارد دلار از کالاهای وارداتی یکدیگر تعرفه وضع کردند. تحلیل گران معتقدند چین تلاش می کند تا با مقابله به مثل آمریکا را به میز مذاکره بکشاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۳۰    
بر اساس گزارش عملکرد صندوق توسعه ملی تا پایان سال 1396 تنها از طریق قراردادهای عاملیت ارزی بیش از 37 میلیارد دلار به 342 طرح ارزی اختصاص یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۴    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای کشور درباره هک وب سایت درگاه پرداخت اینترنتی زرین پال اعلام کرد: نفوذ تنها در سطح مسیریاب میکروتیک صورت گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۲۱    
رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به عزم و اقدام جدی وزارت ارتباطات از پیام رسان های داخلی گفت: اعتقاد داریم که معضل کنونی پیام رسان های داخلی بیش از مشکلات فنی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۲    
مدیر امور بین الملل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: خودروسازان برزیلی برای ورود به بازار خودروهای کار و تجاری ایران اعلام آمادگی کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۱    
دولت هند اعلام کرد که از ماه سپتامبر بر روی کالاهای آمریکایی تعرفه اضافی را اعمال خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۸:۰۱    
به گفته رییس شورای شهرستان پاکدشت، هیچ مشکل شهری در این شهرستان وجود ندارد و ممکن است برخی به خاطر لجاجت با شهردار مشکل تراشی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۴۹    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا از افزایش حدود 2 درصدی برخورد با تخلفات رانندگی در جاده های کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۵    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: روزانه حدود 200 تن مرغ منجمد و گرم با نرخ دولتی در میادین میوه و تره بار و سایر فروشگاههای عرضه مستقیم گوشت مرغ عرضه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۳۳    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی شهری کشور مشکلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی در کشور را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۲۹    
پرتغال کوهی، نامی است که برای همه آشناست و اگر از جاده های مازندران عبور کرده باشیم آن را بر روی پلاکاردها یا تابلوهای سیار دیده ایم، اما این میوه واقعا محصول درختان کوهستانی نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۱۲    
در حالی که ستاد تنظیم بازار در جلسه هفته گذشته مصوب کرد که قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ با 9 درصد افزایش، حداکثر باید 8175 تومان فروخته شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۸    
رییس سازمان چای گفت: امسال 17 هزار تن چای خشک در کارخانه های چایسازی گیلان و مازندران تولید شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۳    
9 توقف و 27 بازگشایی و یک تعلیق در حاصل پیام های ناظران بورس و فرابورس بود که بیشتر آنها ناشی از نوسان های 20 درصدی قیمت بودند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۷:۰۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی یادداشتی، ضمن اشاره به لیستی که توسط بانک مرکزی در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته است، با تاکید بر اینکه وظیفه دولت حفظ منابع ارزی کشور و تامین منافع عموم مردم است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۱۷    
کوچک ترین کلیسای تاریخی و ثبت جهانی شده در ایران که به خاطر راه اندازی یک سد 600متر جابه جا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۴:۰۵    
در این ویدیو فیلمبرداری دوربین مداربسته از لحظات دختری پس از قتل پدرش را ببینید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۳:۳۸    
اعلام درآمد قدرتمند شرکت ها به سرمایه گذاران کمک کرد که نگرانی ناشی از افزایش تنش های تجاری وگزارش مشاغل ضعیف تر از حد انتظار ماه جولای را نادیده بگیرندو همین مساله موجب رشد سهام آمریکاشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۱۲:۴۴    
راشاتودی اعلام کرد: روسیه ذخایر طلای خود را نزدیک به 2 هزار تن رسانده و می خواهد به واسطه طلا سلطه گری دلار را در جهان کاهش دهد.