چهارشنبه ۲۹ فروردینساعت ۰۲:۳۸Apr 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 17 آبان 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 آبان 1397 انتخاب 2 آبان 1397 انتخاب 3 آبان 1397 انتخاب 4 آبان 1397 انتخاب 5 آبان 1397 انتخاب 6 آبان 1397 انتخاب 7 آبان 1397 انتخاب 8 آبان 1397 انتخاب 9 آبان 1397 انتخاب 10 آبان 1397 انتخاب 11 آبان 1397 انتخاب 12 آبان 1397 انتخاب 13 آبان 1397 انتخاب 14 آبان 1397 انتخاب 15 آبان 1397 انتخاب 16 آبان 1397 انتخاب 17 آبان 1397 انتخاب 18 آبان 1397 انتخاب 19 آبان 1397 انتخاب 20 آبان 1397 انتخاب 21 آبان 1397 انتخاب 22 آبان 1397 انتخاب 23 آبان 1397 انتخاب 24 آبان 1397 انتخاب 25 آبان 1397 انتخاب 26 آبان 1397 انتخاب 27 آبان 1397 انتخاب 28 آبان 1397 انتخاب 29 آبان 1397 انتخاب 30 آبان 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۵:۵۰    
خبرگزاری رویترز از جو ورزشگاه آزادی در روز بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا نوشته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۵:۱۵    
وزارت امور خارجه هند اعلام کرد که این کشور معافیت از تحریم های ضدایرانی را بررسی می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۰    
این ربات حرکات صورت و صدای انسان را به خوبی تقلید می کند. او حتی به تیم خبری شبکه Xinhua هم اضافه شده و قرار است به زبان های انگلیسی و چینی برای مردم سرتاسر جهان برنامه اجرا کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۱:۴۱    
سروش صحت در خصوص آخرین وضعیت سریال فوق لیسانسه ها گفت: درحال حاضر فیلم سینمایی را در مرحله پیش تولید دارم که هنوز نمی توانم درباره آن خبری را اعلام کنم ولی به زودی ساخت آن را آغاز کرده و بلافاصله بعد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۰:۳۵    
وزیر ارتباطات با یک پرسش آسیب های اینترنت بر رفتار کودکان را به نظرسنجی گذاشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۰:۱۵    
شبکه تلویزیونی جیو نیوز پاکستان اعلام کرد که در پی اطلاعیه آژانس تحقیقات فدرال این کشور( FIA) مبنی بر سرقت اطلاعات مشتریان بانک ها، مشخص شد که اطلاعات 19 هزار کارت بانکی شهروندان پاکستانی هک شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۰:۰۰    
وزیر خزانه داری آمریکا، بدون ارائه سند و مدرک، از قطع کامل دسترسی ایران به شبکه تبادلات بین بانکی سوئیفت در آینده خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۰:۰۰    
جمعی از هنرمندان سرشناس کشور در نامه ای علیه تحریم های ترامپ موضع گرفتند و در این نامه آمده است: بار دیگر تحریم های دولت آمریکا علیه ایران آغاز شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۴۵    
وزیر امور دارایی پاکستان گفت که کشورش بحران پرداخت بدهی های خود را پشت سر گذاشته است، 6 میلیارد دلار از 12 میلیارد مورد نیاز را عربستان سعودی تامین می کند و مابقی آن را چین می دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۴۰    
کره شمالی از طرف آمریکایی خواسته که فعلاً نشست مقامات رده بالای دو طرف با محوریت برنامه هسته ای پیونگ یانگ را که قرار بود این هفته در نیویورک برگزار شود، لغو کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۲۰    
منابع سوری از سفر محرمانه یک مقام ارشد اماراتی به سوریه و بازگشایی رسمی سفارتخانه این کشور در دمشق طی چند هفته آینده خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۱۵    
سرپرست فوریت های پزشکی گلستان از غرق شدن دو کودک در آبگیر در بندرگز خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۰۵    
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۰۵    
با اعطای معافیت از تحریم ایران به ژاپن، شرکت هلدینگ ژاپنی جی اکس تی جی می گوید آماده می شود تا برای بارگیری نفت خام ایران در ماه دسامبر اقدام کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۳:۰۰    
تارنمای نشریه تایمز انگلیس از احتمال دستیابی به توافق خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در روز سه شنبه آینده خبر داد و نوشت که بر اساس جدول اولیه زمان بندی ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۵۵    
فرایند کاندیداتوری اشخاص برای تصدی شهرداری تهران از طریق اعضای محترم شورای شهر تهران بوده است و هیچ یک از کاندیداها خود راسا اقدام به کاندیداتوری ننموده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۴۵    
در پی شهادت جانباز دفاع از امنیت، سید نورخدا موسوی مفرد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شفاهی، شهادت وی را به مردم لرستان و خانواده این شهید عزیز تبریک و تسلیت گفتند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۳۰    
وزارت خزانه داری آمریکا سه فرد و 9 نهاد اوکراینی و روس را به فهرست تحریم های خود علیه اقدام های روسیه در اوکراین افزود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۲۵    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، در واکنش به به ادعاهای پمپئو در مورد یمن در حساب توئیتری خود نوشت:می دانید چیست آقای پمپئو؟! اصلا خود یمنی ها مسئول قحطی هستند که با آن مواجهند!.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۲۵    
علیرضا رحیمی در حساب توئیتری خود نوشت: یک نماینده مدعی شده نهضت توابین بین نمایندگان موافق CFT در مجلس راه افتاده! ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۵    
یک کشتی ساز آلمانی با اشاره به نامعین بودن آینده قراردادهای تسلیحاتی کشورش و سعودی ها، ساخت کشتی های گارد ساحلی عربستان را متوقف کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۵    
یک دادگاه تجدیدنظر در آمریکا روز پنجشنبه حکم کرد دولت دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا بایستی برنامه ای که در دولت قبلی برای محافظت از صدها هزار مهاجر به آمریکا آغاز شده بود را ادامه دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۲:۰۰    
سفر رئیس جمهور آمریکا به پاریس برای شرکت در کنفرانس صلح و یادبود یکصدمین سالگرد پایان جنگ جهانی اول لغو شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۵۰    
گروهی از پژوهشگران استرالیایی نوعی روبات هوشمند طراحی کرده اند که می تواند به افزایش رشد و تکثیر مرجان های دریایی کمک کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۴۵    
مصرف سویا به علت خواص متعددی که دارد بارها توصیه شده و متخصصان تغذیه تاکید دارند که همه مردم این ماده را استفاده کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۴۰    
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد یک شهروند ایرانی به تلاش برای نقض تحریم های ایالات متحده علیه ایران و صادرات کالا و فن آوری های ممنوعه به جمهوری اسلامی اعتراف کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۵    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز اعلام کرد که جاده کرج - چالوس به علت ترافیک سنگین یک طرفه شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
یک سندیکای پلیس در فرانسه فراخوانی برای روز بدون جریمه داده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۰    
فرمانده پلیس راه مازندران از یک طرفه شدن محورهای هراز و کندوان در استان مازندران خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۲۵    
یک مرد در شمال شرق اسپانیا به ظن برنامه ریزی برای ترور پدرو سانچر نخست وزیر اسپانیا دستگیر شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۱۵    
سیداحمد خاتمی با اشاره به اینکه مشکلاتی که وجود دارد تمام شدنی است و باید صبر کرد و به یاری خدا ترامپ سرنگون خواهد شد افزود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۵    
ستاد نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که حملات چند روز گذشته نیروهای ائتلاف سعودی در استان الحدیده دفع شده و مناطق اشغال شده پس گرفته شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۱:۰۰    
روزنامه مصری الوطن روز پنجشنبه در مقاله ای در خصوص تحریم های آمریکا ضد ملت ایران و ادعاهای آمریکا در این خصوص نوشت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۵۵    
سخنگوی کرملین بار دیگر تکرار کرد مسکو با تحقیقات واشنگتن درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا، هیچ ارتباطی ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۴۵    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با برتری مقابل روسیه در جام بین قاره ای، در نیمه نهایی به مصاف مصر می رود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۴۵    
پلیس ایتالیا اعلام کرد یک محموله بزرگ هروئین را از یک کشتی کشف کرده است که از ایران به اروپا بارگیری کرده بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۴۰    
همه زنان و کودکانی که چند هفته پیش توسط گروه تروریستی داعش در استان السویداء ربوده شده بودند در پی عملیات منحصر به فرد ارتش سوریه آزاد شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۵    
پامپئو در مصاحبه ای با بی بی سی مدعی شده که ایران عامل ویرانی و گرسنگی در یمن است، در حالی که عربستان سعودی میلیون ها دلار برای کاهش این مخاطرات هزینه می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۵    
یک مرد 70 ساله تایوانی که به نام "عمو پوکمون" شناخته می شود برای انجام بازی پوکمون گو از 11 گوشی متفاوت استفاده می کند اما این گوشی ها را نه جدا جدا بلکه همزمان به کار می برد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۵    
تایم پس از انتخابات کنگره جلد جالبی انتخاب کرده است: آبی تر، قرمزتر و ترامپی تر؛ نزاع، بدتر از این هم می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۵    
خبرگزاری رویترز به نقل از مقام ها و تحلیلگران نوشت: ایران احتمالاً طوفان ناشی از تحریم های نفتی آمریکا را پشت سر خواهد گذاشت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۱    
رسانه های عراقی از انفجار خودروی بمب گذاری شده در غرب شهر موصل خبر دادند که بر اثر آن چند نفر کشته و زخمی شده اند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۳۱    
صدسال بعد از آنفلوانزای اسپانیایی؛ بیماری ای که در ایران، به نسبت جمعیتش، بیش از هر کشوری کشته بر جای گذاشت. آیا آنفلوانزا می تواند بازگشتی اینچنین مرگبار داشته باشد؟
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۵    
ملی پوشان دسته 102 کیلوگرم کشورمان در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز در حرکت دوضرب و مجموع به کار خود پایان دادند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۲۰    
در حادثه تیراندازی گسترده در یک باشگاه شبانه در حومه کالیفرنیا 13 نفر کشته شدند. چندین نفر از جمله یک افسر پلیس هم زخمی شده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۱۰    
دردل خاطرانگیز رضا کیانیان با امام رضا(ع) در فیلم فرش باد ساخته کمال تبریزی. کیانیان این ویدیو را در اینستاگرامش منتشر کرده.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۰۵    
هر روز که می گذرد سیاست اتخاذی آمریکا در قبال ایران و عربستان سعودی شباهت بیشتری با فیلم کلاسیک "تلما و لوییز" پیدا می کند که سال 1991 ساخته شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۰۵    
شکست عشقی موضوعی است که هر چند وقت یکبار در زندگی عشقی بسیاری از افراد رخ می دهد اما شکست عشقی را می توان با برخی تکنیک ها از یک کابوس عاطفی تبدیل به موفقیت و پختگی کنید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۲۰:۰۰    
محققان اعلام کرده اند نوشیدن یک فنجان قهوه هر روز صبح می تواند فرد را در برابر ابتلا به پارکینسون و زوال عقل محافظت کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۵۵    
نشریه موندودپورتیوو، که نزدیک به باشگاه بارسلونا است، گزارش داد که پس از امضا قرارداد جدید نایکی و بارسا در سال 2016، در حال حاضر این کمپانی آمریکایی سالانه 155 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۴۵    
فرد ضارب مردی 29 ساله به نام "یان لانگ" معرفی شده است. لانگ بامداد پنج شنبه به وقت محلی با خودروی متعلق به مادرش به رستورانی در منطقه موسوم به "هزار بلوط" در ایالت کالیفرنیا رفته و 12 نفر را به قتل ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۴۰    
وزیر خارجه روسیه از توافق میان مسکو و واشنگتن برای برگزاری دیدار آتی رؤسای جمهور دو کشور در آرژانتین خبر داد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۳۰    
ظهر امروز سه دختر 13 تا 15 ساله در رودخانه سرباز حوالی پل فیروزآباد بر اثر ناآشنایی با فنون شنا غرق شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۲۰    
رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئتری نوشت: پلیس به همراه اف بی آی در صحنه حضور دارند. گزارش شده که این بار 13 نفر کشته شده اند. یک افسر پلیس و ضارب هم کشته شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۵    
پلیس اسراییل از وجود مدارکی خبر داد که نشان از دست داشتن وکیل نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پرونده فساد مالی دارد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۱    
علی بختیار، نماینده مجلس گفت که در مجلس به دنبال رفع ایرادات هستیم و پیشنهاد می کنم که اعضای محترم شورای نگهبان هم در جلسات حضور داشته باشند قبلا هم این تجربه در مورد لوایحی که این شورا رد کرده بود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۱    
پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفت که ما همواره خواستار فشار حداکثری علیه ایران بوده ایم . ما این فشارها را ادامه خواهیم داد تا جمهوری اسلامی رفتارش را تغییر دهد!
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۱    
مسکو قرار است تحت قراردادی که با هند به امضا رسانده چهار مجموعه سامانه پدافند هوایی اس-400 را تا بهار سال 2023 به این کشور تحویل دهد.ارزش این قرارداد حدود 5 میلیارد و 430 میلیون دلار پیش بینی شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۱    
دولت ترامپ اطمینان دارد که اعمال تحریم های جدید تنها موجب فشار بر ایران می شود و بازار نفت با واکنش منفی و جهش قیمتی مواجه نمی شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۱    
هکرها و مجرمان سایبری با دسترسی به پلت فرم های استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده توانستند به 690 هزار وب سایت نفوذ کرده و بیت کوین های کاربران را به سرقت ببرند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۱    
مشکل پولیپ بینی یکی از رایج ترین اختلالات تنفسی است که در بسیاری از افراد وجود دارد. افراد مبتلا به پولیپ بینی اغلب با نشانه هایی مشخص رو به رو می شوند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۹:۰۱    
شرکت توشیبا قصد دارد تغییراتی اساسی را در سیستم های کسب و کار خود اعمال کند. این تغییرات می تواند آینده شغلی توشیبا را به طور کلی تغییر دهد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۷:۴۰    
جلیل رحیمی جهان آبادی یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان این که عنوان حقوقی هشدار آمریکا به بیمه گذاران نفتکش های ایرانی تهدید است گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۷:۲۱    
هواشناسی مازندران اعلام کرد که در شب یکشنبه و روز دوشنبه هفته آینده احتمال بارش پراکنده باران و بارش برف در ارتفاعات مورد انتظار است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۷:۲۱    
درج یک غلط املایی در جریان پخش تصاویر سفر عمران خان، نخست وزیر پاکستان به چین موجب برکناری رئیس تلویزیون دولتی پاکستان شد.این تلویزیون بعدا از بینندگان به خاطر این اشتباه عذرخواهی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۷:۱۵    
پلیس دانمارک دیروز سه نفر از اعضای گروه تروریستی الاحوازیه را به اتهام حمایت از حمله تروریستی به رژه نظامیان در اهواز دستگیر کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۵۰    
پلیس راه در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی غرب تهران اعلام کرد که در برخی مقاطع محور تهران- شهریار ترافیک پر حجم است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۴۵    
ریزش کوه در آبشار یاسوج به تعدادی از آلاچیق ها و قسمتی از محوطه آبشار یاسوج خسارت وارد کرد.سال های قبل هم در این نقطه ریزش های صورت گرفت که خسارات زیادی در پی داشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۴۰    
سلمان بن عبدالعزیز شاه سعودی که این روزها به شدت تحت فشارهای بین المللی مربوط به قتل روزنامه نگار سعودی در استانبول است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۳۰    
سرانجام مدیرعامل جدید شرکت تسلا انتخاب شد. رابین دنهلم به زودی به شکل رسمی جایگزین ایلان ماسک به عنوان رئیس هیئت مدیره تسلا خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۵    
مسعود رضایی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی گفت: اکنون دستگاه قضا اقدامات خوبی را برای کاهش تعداد زندانیان معسر از پرداخت مهریه انجام داده و کا رسیدگی به این افراد را در اولویت قرار داده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۵    
خرمالو جزو مفیدترین میوه های پاییزی است. این میوه جزو چالشی ترین میوه ها هم محسوب می شود، چرا که از یک سو طرفدارانی سرسخت دارد و از سوی دیگر متنفرانی ایرادگیر.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۲۵    
اکنون که تحریم های آمریکا دوباره برقرار شده کارشناسان معتقدند این دو دشمن تاریخی وارد بازی موش و گربه شده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۶:۱۰    
دبیر هیأت پرورش اندام اصفهان گفت که قهرمان پرورش اندام و عضو سابق تیم ملی با اصابت گلوله به قتل رسید ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۵۵    
منابع امنیتی تاجیکستان اعلام کردند که روز گذشته در پی شورش زندانیان در شهر "خجند" دست کم 13 تن کشته شدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ به بیش از 11 هزارتومان در مراکز خرده فروشی خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به 11 هزار و 400 تومان رسیده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۴۰    
سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید به دنبال اوج گرفتن واکنش ها به حادثه عصبانیت ترامپ و اخراج خبرنگار سی ان ان از این مکان در تلاش برای توجیهی مضحک در حساب کاربری خود در توئیتر ادعا کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۰    
جنگ تکنولوژیک بین چین و ایالات متحده لحظه به لحظه سنگین تر می شود در این میان برخی کشورها نافع و برخی متضرر می شوند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۳۰    
وزیر امور خارجه قطر در سفر به بغداد به مقامات عراقی پیشنهاد کرده است که ائتلافی پنج جانبه تشکیل شود تا این کشورها بتوانند منافع مشترک سیاسی و اقتصادی خود را بهتر پیگیری کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۵    
کره زمین در حال گرم شدن است و این گرما روز به روز بیشتر می شود. به همین دلیل، دانشمندان در پی ابداع راهبردهایی هستند تا این سیاره را به طور مصنوعی خنک کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۰    
با توجه به آن که از عمر معرفی نخستین ارز دیجیتالی رمزنگاری شده در جهان حدود 10 سال می گذرد و هر روز بر تعداد علاقمندان و کاربران این فناوری جدید درآمدزا و پول ساز اضافه می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۲۰    
این روزها طلاق گرفتن موضوعی عجیب نیست و بسیاری از زوج ها به دلایلی مختلف از یکدیگر طلاق می گیرند. البته بررسی علل طلاق یا علل افزایش آن موضوعی پیچیده است، اما روزهای بعد از طلاق را چگونه باید گذراند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۱۵    
عفو بین الملل نسبت به اجرای قریب الوقوع حکم اعدام 12 شیعه عربستان بعد از ارجاع پروندهایشان به بخش امنیتی اجرایی ابراز نگرانی کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۰    
سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره تبلیغات داروهای لاغری، گفت که بسیاری از محصولاتی که با نام دارو معرفی می شوند در واقع دارو نیستند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۵:۰۰    
میزان قصور مقصران حادثه برخورد دو قطار در ایستگاه مترو طرشت مشخص شد.بعدازظهر 16 خرداد 96 برخورد دو قطار در ایستگاه مترو طرشت حادثه ساز شد و دقایقی بعد تیم های امدادی و آتش نشانی به محل حادثه اعزام ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۵۰    
در حادثه تیراندازی گسترده در یک باشگاه شبانه در حومه کالیفرنیا چندین نفر از جمله یک افسر پلیس زخمی شده اند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۵    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره مسؤول دانستن عربستان در خصوص قتل خاشقجی گفت که همانطور قبلا تاکید کردم این مساله بسیار ناراحت کننده است اما ظرف روزهای آینده موضع گیری من در قبال این پرونده ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۵    
تیم ملی فوتبال بانوان ایران در مرحله اول رقابت های فوتبال انتخابی المپیک 2020 توکیو که در تایلند برگزار می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۰    
محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کمیته ضد تحریم، ذیل کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و گفت که اقدامات و محورهایی که باید انجام می گرفت شکل گرفته که نخستین آن تشکیل بورس نفت است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۳۰    
باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا در بیانیه ای به پیروزی دموکرات ها در باز پس گیری کنترل مجلس نمایندگان و به طور ویژه به پیروزی های تاریخی که در جریان انتخابات روز سه شنبه در سراسر کشور صورت گرفت ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۱۰    
در انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا که با مشارکت گسترده تر رای دهندگان نسبت به دوره های پیشین مواجه بود، 3 زن ایرانی به مجالس ایالتی راه یافته اند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۴:۰۰    
صادقی، نماینده تهران در توییتر خود نوشت که به نظر می رسد رفع ایرادهای شورای نگهبان به لایحه CFT در مجلس امکان پذیر است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۵    
یک منبع آگاه در دفتر دادستانی کل ترکیه، فرضیه ذوب شدن جسد روزنامه نگار سعودی مقیم آمریکا با اسید و مواد شیمیایی در منزل سرکنسول عربستان در استانبول را تایید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۵۵    
فایننشیال تایمز در گزارشی به ظهور و افول آنگلا مرکل در صحنه سیاست آلمان پرداخته است. در این گزارش این موضوع که چرا آلمانی ها به تدریج از مرکل رویگردان شدند، بررسی شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۴۵    
پلیس راه از ترافیک عادی و روان در محورهای مواصلاتی شرق این استان خبر داد و گفت که وضعیت جوی این محور ابری همراه با بارش باران است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۵    
چینی ها نوعی تحول جدی در پخش برنامه های خبری ایجاد خواهند کرد. تحولی که به طور کامل به هوش مصنوعی وابسته است و البته می تواند خبری نگران کننده برای فعالان حوزه خبر باشد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۰    
بسیاری از زوج ها و به ویژه زوج های جوان از بددهنی همسر خود شکایت می کنند. بددهن بودن همسر می تواند نه تنها زندگی زناشویی را به خطر بیندازد، بلکه زمینه ساز تربیت نسل بعدی بددهن شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۰    
سردار اشتری فرمانده ناجا صبح امروز در مراسم تشییع پیکر شهید نورخدا موسوی گفت که در تماس تلفنی که از دفتر مقام معظم رهبری گرفته شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۰    
سازمان راهداری اعلام کرد که تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه مورخ 97/08/18 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ...
  • ۱