سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۷Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 19 شهریور 1397 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 فروردین 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1397 اصفهان امروز آنلاین 1 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 2 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 3 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 4 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 5 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 6 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 7 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 9 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 10 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 11 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 12 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 13 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 14 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 15 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 16 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 17 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 18 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 19 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 20 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 21 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 22 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 23 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 24 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 25 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 26 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 27 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 28 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 شهریور 1397 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۹:۵۴    
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان اصفهان به شهروندان هشدار داد و گفت: مراقب کلاهبردارانی که با تبلیغات داروها و دم نوش ها قصد اخاذی دارند باشید و فریب نخورید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۶    
تولید محصول پیاز سالم به روش GAP برای دومین سال پیاپی در هفت هکتار از مزارع شهرستان فریدن اجرا شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۷    
رامین جوادی، آهنگساز ایرانی الاصل پس از چند بار نامزدی جایزه امی بالأخره موفق شد این جایزه را کسب کند تا مهمترین جایزه دوران حرفه ای اش را به خانه ببرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۷    
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور گفت: سازمان اورژانس کشور به دلیل کمبود اعتبار برای راه اندازی یک هزار و 200 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی از برنامه پنجم توسعه عقب است و بیش از 29 هزار نیرو ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۳۵    
هفته گذشته خبر دستگیری چند تن از اعضای شورای شهر بابل بدنبال یک رسوایی اخلاقی بزرگ، گمانه زنی های گوناگونی را در مورد علت دستگیری آنها به وجود آورد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۰:۲۹    
از روزی که نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد و گوشه پایین سمت چپ صفحه اعلام نتایج در سایت سازمان سنجش واژه قرمز مردود را مشاهده کرد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۵۳    
امسال اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در حالی برگزار می شود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ریاست دوره ای و یک ماهه شورای امنیت سازمان ملل را برعهده دارد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۸    
جشنواره فیلم تورنتو از روز پنجشنبه ششم سپتامبر (15 شهریور) به مدت 10 روز کار خود را آغاز کرده است. سینمای ایران نیز در این جشنواره نمایندگانی دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۹:۰۵    
مدیرعامل ایران خودرو از پیش فروش محصولات این خودروساز تا اوایل هفته آینده خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۸:۵۶    
دنیا همواره صحنه مقابله حق و باطل است و چه خوش گفت امام موسی صدر که دستاورد عزاداری این است که با قصد مبارزه با ستمگر از مجلس خارج شویم و به همین دلیل است که اسلام از محرم و صفر زنده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۸:۴۷    
مدیرکل راه آهن اصفهان از جذب و حمل 6 هزار شاخه لوله آب از جنس فولاد به قطر 56 اینچ از کارخانه ایران اسپیرال واقع در 35 کیلومتری اصفهان برای تامین آب مورد نیاز شهرستان زاهدان از طریق ناوگان ریلی این ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۰۸:۴۴    
بابک کریمی، بازیگر سینما، واکنشی متفاوت به تعطیلی نمایشگاه تهمینه میلانی داشت و به کنایه، این اتفاق را به تمام عاملانش که روی سانسورچیان و دلواپسان را رو سفید کرده اند، تبریک گفت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۰۹    
عضو کارگری شورای عالی کار با تشریح جزئیات کارگروه ویژه وزارت کار با هدف افزایش قدرت خرید کارگران، از اتفاق نظر نمایندگان دولت و کارفرمایی با رشد 800 هزارتومانی هزینه معیشت کارگران خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۰۶    
مدافع - هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی برابر پدیده برای ما جنبه انتقامی دارد و باید باخت در لیگ برتر مقابل این تیم را جبران کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۱:۰۶    
رئیس قوه قضاییه قوه قضاییه با بیان اینکه برخی تصور می کردند اگر بست بنشینند، قوه قضاییه عقب نشینی می کند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۹    
مریم کاظمی و سعید اسدی، کارگردان و مدیر تئاتری که در بازداشت به سر می بردند، پس از یک روز آزاد شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۶    
قرعه کشی رقابت های فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان انجام شد و بر اساس برنامه در هفته اول تیم ذوب آهن میهمان سپیدار مازندران است و سپاهان در خانه میزبان استقلال خوزستان است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۶    
فرماندهی انتظامی استان اصفهان حادثه به چاه انداختن دختر بچه اصفهانی را که در فضای مجازی منتشر شده تکذیب کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۵۳    
مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید که در انتقال احسان حاج صفی یک سری مسائل وجود دارد که بهتر است گفته نشود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۷    
شهردار دهاقان گفت: تاکنون 90درصد از کوچه ها و معابر دهاقان آسفالت شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا از آغاز مرحله نخست رزمایش اقتدار سپاهیان حضرت محمد(ص) در این شهرستان خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۴    
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: با توجه به شرایط حاکم در بازار نظارت تعزیرات حکومتی در واحدهای صنفی باید بیش از گذشته پررنگ تر و ملموس تر شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۴    
فرماندار خوانسار گفت: در راستای اهداف سازمان تعزیرات حکومتی از ظرفیت مردم برای برون رفت از بحران اقتصادی و افزایش بی رویه قیمت کالا، بی نظمی ها در بازار و احتکار کالاها می توان استفاده کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۴    
رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرضا بالا بودن نرخ بیکاری، خشکسالی، نرخ بالای مهاجر پذیری و بالا بودن نسبت شهرنشینی را از تهدیدات این شهرستان برشمرد و گفت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۴    
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اقتصادی بودن مسیر ریلی خوانسار- دامنه – اصفهان می توان از انواع حمل و نقل در این مسیر استفاده کرد که تحقق این مهم منشأ تحول بزرگ ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۱    
نهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور سبک شوتوکان یادواره شهید محسن حججی روز دوشنبه در سالن موهبت نجف آباد اصفهان آغاز شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۱    
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان گفت: فاز اول پروژه ساخت گنبد امامزاده سیدمحمد(ع) روستای نیوان نار شهرستان گلپایگان با کمک 800 میلیون ریالی خیرین اجرا شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۱    
مدیر اداره میراث فرهنگی وصنایع دستی و گردشگری شهرستان تیران و کرون از ثبت ملی درب های سنگی تیران و کرون با قدمتی بیش از 2 هزار سال خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۲۰:۱۱    
فرماندار شهرضا گفت: آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب به شایسته ترین و هنرمندانه ترین طریق لازم است و ظرفیت نمایشگاه چلچراغ هنر بهترین فرصت برای معرفی دستاوردهای انقلاب به ملت شریف ایران است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۳    
بچه ها پوست نازک و لطیفی دارند و انتخاب لباس خواب مناسب برای آنها، شرایطی دارد که اگر هنگام خرید آنها را رعایت نکنیم، ممکن است لذت خواب خوش شبانه را از دلبندانمان بگیریم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۲۳    
هیأت عمومی دیوان عدالت اداری حسب شکایت معاونت حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور، اخذ آبونمان تلفن غیرقانونی را ممنوع اعلام کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۵    
گل مژه، که در پزشکی به نام هوردلوم شناخته می شود، عفونت حاد غدد چربی پلک است که باعث ایجاد یک برآمدگی قرمز در پلک می شود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۱۲    
دیرین دیرین در جدیدترین اثر پویانمایی خود به نحوه برخورد نهادهای قضایی به مفاسد اقتصادی کنایه زده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۹    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر سر فاصله زمانی مترو 10 دقیقه است که برنامه ما برای آغاز سال تحصیلی رساندن این رقم به هفت دقیقه است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۶    
فرمانده انتظامی استان از کشف دو انبار دپوی کالای احتکار شده به ارزش 300 میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۵:۰۰    
فرنی یک دسر است که از ترکیب آرد و شیر به دست می آید. از فرنی به عنوان یک میان وعده ی شیرین می توان استفاده کرد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۴    
سرپرست هیئت باستانی شناسی تپه اشرف گفت: در فصل ششم کاوش در تپه اشرف اصفهان، یک لایه باستانی مربوط به دوران هخامنشی کشف شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۵۱    
اصفهان از گذشته های دور به لقب 'نصف جهان' در ایران و جهان شهره بوده است؛ وجود بیش از شش هزار اثر تاریخی با قدمت صدها و هزاران سال در کنار مناطق بکر طبیعی می تواند دلیل مناسبی برای اعطای این عنوان از ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۸    
سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۵    
تئاتر ترانه ای برای آیدا در سالن تئاتر مجموعه استاد فرشچیان اصفهان بروی صحنه می رود. این تئاتر در ژانر دفاع مقدس و داستان خانواده جنگ زده آبادانی است که به خانه زن و شوهری تهرانی رفته و آنجا ساکن می ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۹    
رئیس کمیته طناب کشی استان اصفهان گفت: یک بار جواز حضور در مسابقات آسیایی را به دست آوریم اما به دلیل این که بودجه ما اجازه شرکت در این مسابقات را نمی داد بازیکنان اصفهانی به این مسابقات اعزام نشدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۳۰    
هر سه به چوبه دار بوسه زده اند اما خدا به جوانی شان رحم کرده و زندگی فرصت دیگری به آنها بخشیده. حالا جمعه هر هفته جمع می شوند تا گوشه ای از خسارتی را که به جامعه زده اند، جبران کنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۲۴    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از سرویس دهی این شرکت به هیئت های مذهبی شهر در شب های ماه محرم خبر داد و گفت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۱۵    
چین دور تخت کودک معمولا به تخت جلوه زیبایی داده و در عین حال اتاق او را مرتب و تمیز نشان می دهد. در این مقاله روش دوخت نوعی چین ساده دور تخت کودک توضیح داده شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۶    
به تازگی اسپری مخصوص دانشجویان عرضه شده که لباس های نامرتب و چروک را تمیز و اتوکشیده می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۰۳    
رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای از عرضه سبد حمایتی غذایی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در فروشگاه های زنجیره ای خبر داد و گفت: هر کارت سرپرست خانوار تا سقف 135 هزار تومان شارژ خواهد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۴۵    
بازار میوه و تره بار شهر در آخرین نرخ گذاری اتحادیه عمده فروشان میادین، قیمت اقلام میوه و تره بار نسبت به ابتدای فصل تابستان با اندکی افت همراه بود که یکی از عوامل این امر نزدیک شدن به روزهای پایانی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۱۸    
از سوی کمیته داوران اسامی داوران قضاوت کننده در مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور مشخص شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۹    
اینستاگرام یک نوار میانبر برای استفاده از ایموجی ها هنگام تایپ، فراهم کرده است. به این ترتیب کاربر می تواند به راحتی به ایموجی ها دسترسی داشته باشد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۹    
در پی بروز شایعاتی مبنی بر خروج سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران از زندان، همسر او اعلام کرد که مرتضوی در زندان به سر می برد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۳    
رئیس اتحادیه کتاب و لوازم تحریر اصفهان از خرید و فروش محصولات آموزشی در مدارس استان انتقاد کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۳:۰۰    
اِصفَهان شهری باستانی در مرکز ایران است. این شهر مرکز استان اصفهان و نیز مرکز شهرستان اصفهان است. اصفهان، سومین شهر پهناور و پر جمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اکران 5 فیلم جدید در سینماهای کشور از توقف اکران فیلم های کمدی همزمان با ایام ماه محرم خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۵۱    
نماینده مردم اصفهان گفت: باید برای جامعه از شرایط مطلوب بگوییم و اینکه می خواهیم به کجا برسیم، وحدت ملی نیاز به گفت و گوی ملی و البته اقناع ملی دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۴۲    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصمیم جدید این هیئت برای در دسترس قرار دادن فیش حقوقی نمایندگان را تشریح کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۹    
مسئول بهداشت مواد غذایی مرکز بهداشت استان اصفهان گفت : مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ایستگاه های صلواتی در ماه محرم و صفر، موظف به اخذ کارت بهداشت هستند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۷    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از فضاسازی سطح شهر با المان های "اشک و محرم" و "پرچم های ویژه همزمان با آغاز ماه محرم" خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۳۱    
مدیر مسافری گمرک فرودگاه امام خمینی با اشاره به ممنوعیت خروج زیورآلات زنانه با وزن بیش از 150 گرم گفت: کنترل خروجی های مرزهای هوایی با گمرک نیست اما موارد مشکوک با گمرک چک می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۸    
آموزش ساخت باکس هدیه با استفاده از جعبه کفش و کاغذ رنگی را به صورت تصویری و مرحله به مرحله تماشا کنید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۳    
این بار شما می توانید خودتان با بطری نوشابه یا آب معدنی برای کودک دلبندتان جامدادی زیبایی درست کنید. این جامدادی بسیار ساده است و حتما کودکتان از آن خوشش خواهد آمد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۲۰    
مردم اصفهان با شروع شدن ماه عزای امام حسین(ع) شهر را برای استقبال از این ماه سیاه پوش میکنند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۲:۰۲    
فرماندار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان درباره وضعیت سرویس مدارس پیشنهاد تازه ای را مطرح کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۵۹    
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اخبار مطرح شده درباره برکناری اش را شایعه دانست و گفت: مشمول قانون بازنشستگان نمی شوم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۴۷    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه در جریان ورود سرورهای نسخه های فارسی تلگرام با ارز دولتی در کشور نیستم، گفت: برای فیلتر این شبکه ها، دستوری دریافت نکردم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۴۱    
وکیل مدافع محمدرضا شجریان گفت که به رای صادره مبنی بر بی حقی موکلش در پرونده شکایت از صدا و سیما به دلیل پخش بدون اجازه آثار این استاد آواز ایران اعتراض خواهد کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۴۱    
رئیس اتحادیه سوپرمارکت داران تهران از افزایش خرید کالا از سوی مردم خبر داد و گفت: قیمت همه کالاها افزایش داشته و عرضه نیز کاهش یافته که دلیل آن انبار کردن کالا در خانه ها و سپس کاهش عرضه از سوی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۳۸    
نوزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی اصفهان در مجموعه جهانی کاخ چهلستون اصفهان برپاست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۳۲    
کارشناسان اقتصادی اعتقاددارند همه گرانی این روزها که جامعه با آن دست به گریبان است و مربوط به تحریم ها و کاهش واردات به کشور نیست و بخش اعظمی از آن مربوط به خودتحریمی هایی است که مردم با رفتارهای خود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۳۲    
مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت:قلعه نویی همیشه از تیم ملی حمایت کرده است، اگر اختلافی باشد از جانب قلعه نویی نیست این اختلاف از جانب کی روش است او با قلعه نویی و سپاهان مشکل دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۲۰    
مدیرعامل ستاد دیه گفت: استان های خراسان شمالی، ایلام و سیستان و بلوچستان کمترین آمار زندانیان مهریه و استان فارس و گیلان بیشترین آمار را دارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۲۰    
کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: هوای 14 شهرستان اصفهان رو به معتدل شدن پیش می رود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۲۰    
دو روز مانده به رونمایی از آیفون های 2018 تصویر آیفون 6.1 اینچی لو رفت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۹    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه به هر میزانی که امید مردم به آینده را افزایش دهیم، دوره شرایط سخت امروز کاهش می یابد، اظهار کرد: اگر در زمینه افزایش امید مردم به آینده به خوبی عمل کنیم ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۶    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان اعلام آمادگی همه جانبه خود را برای برگزاری کنسرت های خیابانی در شهر اصفهان در صورت دادن مجوز از سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۰    
سه سال متوالی است که سازمان بهزیستی استان اصفهان طرح غربالگری اضطراب را روی حدود 2 هزار کودک در مهدهای کودک چهار شهر استان ازجمله اصفهان، کاشان، شاهین شهر و شهرضا اجرا کرده است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۰    
سازمان جهانی پیشگیری از خودکشی (IASP) چند سال است روز 19 شهریور (10 سپتامبر) را روز جهانی پیشگیری از خودکشی نامگذاری کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۱:۰۰    
لایحه پیشنهادی الحاق سه پهنه جی شیر، ارغوانیه و کردآباد به مساحت 140 هکتار از حریم شهر اصفهان به محدوده شهرداری منطقه 4 در حالی روز گذشته در صحن علنی شورای شهر با هفت رأی موافق ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۳۷    
شهرداری اصفهان با مشارکت بانک ملی ایران، با راه اندازی سامانه مدیریت پرداخت الکترونیکی (اصفهان کارت) در کلان شهر اصفهان ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۵    
مدیر کل روابط کار وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که حقوقی که برای کارگران مشخص کرده ایم فقط پاسخگوی یک سوم سبد معیشتی آنهاست در عین حال گفت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۲۲    
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک از افزایش دو برابری قیمت لاستیک های ایرانی و وارداتی در بخش ناوگان سبک و سنگین خبر داد و گفت ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۳    
بازار نوشت افزار در مقایسه با سال های گذشته کم رونق تر است. موانع گمرکی منجر شده تا واردات این کالاها به راحتی انجام نشود و از طرفی تولیدکنندگان داخلی نوشت افزار در انتظار ترخیص مواداولیه همچون مغز ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۴    
اگر دلتان یک صبحانه لاکچری و فانتزی میخواهد و دوست دارید صبح یک روز تعطیل یک صبحانه جدید را در کنار خانواده تجربه کنید ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۰:۰۱    
پروانه سلحشوری گفت: بعد از نطق من چند تن از همکاران اصولگرای تند نزد آقای عارف رفتند و با ایشان صحبت کردند که چرا سلحشوری و حیدری به این شکل حرف می زنند و خواستار ورود ایشان شدند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۸    
سرمربی تیم سپاهان با اشاره به پیشنهادی که سال ها پیش از پرسپولیس داشت، گفت: آن زمان که رویانیان مدیرعامل پرسپولیس به من پیشنهاد دو میلیون دلاری برای حضور در این تیم داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۵    
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به رفع ممنوعیت صادرات سیب زمینی، گوجه فرنگی و هندوانه و نیاز این محصولات در بازار ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۳    
در شرایطی که بازار پوشک و محصولات بهداشتی ملتهب شده، عده ای هم هستند که لاکچری شدن کودکان شان را از بدو تولد آغاز کرده اند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۴۰    
مقیمی گفت: قیمت ظروف یکبار مصرف نسبت به محرم سال گذشته 6 برابر شده و این امر قدرت خرید مردم را کاهش داده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۳۴    
انتشار اخبار دروغ و وقایع خلاف واقع به قصد ضرر رساندن به دیگری یا مقامات رسمی را نشر اکاذیب می گویند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۲۱    
گمرک عراق اعلام کرد حداکثر ارز مجاز برای ورود به ایران 10 هزار یورو یا معادل آن است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۱۸    
واژگونی یک دستگاه خودروی سواری تیبا در محور ارتباطی مهاباد به بادرود یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۹    
تیم فوتبال ذوب آهن در شرایطی باید لیگ را ادامه بدهد که از نداشتن یک مهاجم تمام کننده رنج می برد. سبزپوشان اصفهانی که بروی مسعود حسن زاده و رضا حبیب زاده حساب ویژه ای بازکرده بودند حالا هر دوی آن ها ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۳    
نوید محمدزاده یک جایزه دیگر از جشن خانه سینما گرفت تا کمتر از پنج سال 20 افتخار در کارنامه اش ثبت شود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۹:۰۳    
شما فکر می کنید قدیمی ترین پل اصفهان کدام است؟ احتمالا خیلی ها برای پاسخ به این سوال از سی و سه پل نام می برند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۷    
مراسم نخستین دوره جایزه آکادمی سینماسینما شامگاه یکشنبه 18 شهریور ماه در هتل انقلاب برگزار شد. تندیس مهرگیاه بخش بهترین فیلم به حمید نعمت الله برای فیلم رگ خواب اهدا شد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۴    
این فیلم که توسط دوربین های امنیتی گرفته شده لحظه به چاه انداختن دختر 5 ساله ای در اصفهان توسط پسر بچه ای کوچک را به تصویر کشیده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۵۱    
فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی با آزمون و همچنین رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کنکور 97 تا پایان هفته جاری اعلام می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۴۸    
کار و یافتن شغل یکی از مهمترین فعالیت ها در زندگی افراد و بویژه جوانان است که با آینده آن ها سر و کار دارد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از بررسی حذف یارانه افراد پردرآمد در این کمیسیون خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۴۲    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اصفهان گفت : نرخ شیوع اعتیاد در این استان کمتر از میانگین کشور و بیشتر از نرخ رشد جمعیت است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۰۸:۱۵    
دانلود نیازمندی های جامع شهر-دوشنبه 19 شهریور 97
  • ۱