پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 16 دی 1398 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 29 اسفند 1397 اعتدال 31 فروردین 1398 اعتدال 31 اردیبهشت 1398 اعتدال 31 خرداد 1398 اعتدال 31 تیر 1398 اعتدال 31 مرداد 1398 اعتدال 31 شهریور 1398 اعتدال 30 مهر 1398 اعتدال 1 آبان 1398 اعتدال 30 آذر 1398 اعتدال 30 بهمن 1398 اعتدال 29 اسفند 1398 اعتدال 1 دی 1398 اعتدال 2 دی 1398 اعتدال 3 دی 1398 اعتدال 4 دی 1398 اعتدال 5 دی 1398 اعتدال 7 دی 1398 اعتدال 8 دی 1398 اعتدال 9 دی 1398 اعتدال 10 دی 1398 اعتدال 11 دی 1398 اعتدال 12 دی 1398 اعتدال 13 دی 1398 اعتدال 14 دی 1398 اعتدال 15 دی 1398 اعتدال 16 دی 1398 اعتدال 17 دی 1398 اعتدال 18 دی 1398 اعتدال 19 دی 1398 اعتدال 20 دی 1398 اعتدال 21 دی 1398 اعتدال 22 دی 1398 اعتدال 23 دی 1398 اعتدال 24 دی 1398 اعتدال 25 دی 1398 اعتدال 26 دی 1398 اعتدال 27 دی 1398 اعتدال 28 دی 1398 اعتدال 29 دی 1398 اعتدال 30 دی 1398 
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۲    
سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بزرگ مجاهد جبهه مقاومت و از پیشگامان مبارزه با تروریسم در وصیت نامه اش آخرین خواسته خود را از رهبر انقلاب بیان کرده بود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۷    
دبیرکل سازمان یونسکو با اشاره به تهدید رئیس جمهور آمریکا علیه اماکن فرهنگی ایران، گفت که آمریکا معاهده ای الزام آور را برای خودداری از آسیب رساندن به اماکن فرهنگی امضا کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۱:۲۲    
"اگر راهنمایی های سردار سلیمانی نبود داعش در کوبانی قتل عام بزرگی بوجود می آورد".
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۷    
خبرگزاری AFP در یک خبر فوری اعلام کرد، بنا بر یک نامه رسمی از ارتش آمریکا به عراق، آمریکا برای خروج از این کشور آماده می شود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۲۷    
مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا گفت، چنانچه احضار شود حاضر است تا در جلسه استیضاح دونالد ترامپ در سنا شهادت بدهد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۲    
وزیر دفاع روسیه گفت: سپهبد سلیمانی قهرمان ملی بوده و نقش مهمی در شکست تروریسم در سوریه و عراق داشت. تصویر وزیر دفاع روسیه: سردار سلیمانی قهرمان ملی است
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۲    
در حاشیه مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۷    
یک شبکه آمریکایی از آماده باش پایگاه های نظامی ایالات متحده از جمله تأسیسات نظامی در شهر سن دیگو و بازرسی های شدید خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۷    
فتاح در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی: دشمن خون ریخت اما حالا از خون سلیمانی و جسم سوخته او می ترسد و خواب ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۵۲    
رویترز به نقل از یک دیپلمات خبر داد ممکن است اعضای اروپایی برجام در نشست روز جمعه به استفاده از مکانیزم حل اختلاف روی بیاورند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۴۲    
مشاور رئیس جمهور آمریکا با مطرح کردن ادعایی علیه ایران، سعی کرد تهدیدهای اخیر او علیه اماکن فرهنگی ایران را توجیه کند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۳۲    
رییس جمهوری اسلامی ایران به تهدید ترامپ مبنی بر هدف قرار دادن 52 نقطه ایران واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۷    
مقتدی صدر به دونالد ترامپ نسبت به اینکه جرات کرده به کشور مقدسات جسارت کند، هشدار داد و خطاب به او گفت: تصور می کنید خیانتکاران برای تو سودی خواهند داشت؟
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۷    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری به گام پنجم کاهش تعهدات برجامی ایران واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۲۲    
محمدجواد ظریف می گوید دونالد ترامپ آمریکا را به رژیمی یاغی تبدیل کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۰۹:۱۲    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه خون بهای سپهبد شهید سلیمانی از بین بردن آمریکا از کل منطقه است، بر این نکته که باید شر آنها را از همه منطقه کم کنیم، تاکید کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۷    
مرضیه برومند با اشاره به اینکه تهدید سایت های فرهنگی ایران از سوی رییس جمهوری آمریکا از سر استیصال است، گفت: بهترین جواب به این تهدیدها ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۲    
واقعیت نظام سلطه همین است و در این مورد هیچ تفاوتی بین آمریکا و بسیاری از کشورهای غربی نیست. همه روسای جمهور آمریکا طی 40 سال گذشته، همین رفتار را داشتند و تنها شکل آن متفاوت بوده ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۷    
پیکر شهید سلیمانی پس از تشییع تاریخی در تهران به قم منتقل شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۲    
آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که کشورهای عضو را در جریان آخرین تحولات در ایران پس از اینکه این کشور گام نهایی خود را در کاهش تعهدات برجامی اش اعلام کرد، قرار می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۷:۱۲    
جنگ افروزی و تروریسم دولت ترامپ موجی از اضطراب را در بخش های مختلف جهان ایجاد کرده که از آن جمله ایجاد نگرانی در شرکت های کشتیرانی است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه به اقدام ایران در برداشتن پنجمین گام برای کاستن از تعهداتش ذیل برجام واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۸    
"راه های زیادی برای آسیب زدن به کارکنان آمریکایی وجود دارد و شما نمی توانید از آنان در همه جا و در همه زمان ها محافظت کنید ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۳    
وزیر خارجه ایران با انتشار چندین عکس از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد قاسم سلیمانی خطاب به رئیس جمهور آمریکا نوشت: آیا در عمر خود چنین اقیانوسی از انسان یکجا دیده اید؟
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۸    
تصاویر کمتر دیده شده از شهید سردار سلیمانی در جبهه ی مقاومت
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۸    
در پی تشییع تاریخی شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ابوالفضل فاتح نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم بزرگترین تشییع پس از تشییع حضرت امام خمینی و عظیم ترین تشییع برای یک فرمانده نظامی در جهان، ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۳    
این تصویر با عنوان "پلاکارد معنادار در مراسم باشکوه وداع با شهدای مقاومت" در رسانه های نزدیک به احمدی نژاد منتشر شده است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۸    
از ساعاتی پیش ایرانیان سراسر جهان در واکنش به حذف پست های سپهبد قاسم سلیمانی در اینستاگرام، با تگ کردن پیج ایوانکا ترامپ، صفحه او را مملو از تصاویر شهید سلیمانی و پرچم ایران کردند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۸    
تشییع پیکر سردار سلیمانی در حرم مطهر امام علی(ع)، به عنوان عکس روز گاردین انتخاب شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۳    
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد: تهدید علنی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برای حمله به مراکز مهم فرهنگی در ایران در صورتی اجرایی شدن، جنایت جنگی است.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۱۳    
سازمان بازرسی کل کشور به تیم های ایرانی دستور داده که در نیم فصل، اردوی خارجی نداشته باشند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۸    
به دلیل مراسم گرامیداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تمامی مدارس شیراز فردا سه شنبه، 17 دی ماه تعطیل خواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۸    
مراسم وداع با فرمانده سابق سپاه قدس سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در تهران برگزار شد
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۳    
نخست وزیر ژاپن در یک کنفرانس خبری در پی ترور سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، خواستار تلاش های دیپلماتیک تمامی طرفین درگیر برای جلوگیری از تشدید تنش ها در منطقه غرب آسیا شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۲۸    
مقامات لشکری و کشوری همراه با سیل خروشان مردم پایتخت در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش حضور یافتند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۸    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درحالی که امروز در محکومیت اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی در مراسم تشییع پیکر او حضور یافت ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۸    
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه ای با اشاره به نفوذ سامانه بارشی به کشور از چهارشنبه (18 دی ماه) از وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب ایران خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۸    
دولت ترامپ تلاش می کند بحران این پیامدها را از راه دیپلماسی و رساندن پیامهایی به تهران از طریق واسطه ها، اداره کند؛ اما سوال آن است که گستره، مکان و زمان پاسخ ایران چگونه خواهد بود ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۸    
رئیس دفتر واشنگتن پست در بیروت در توئیتر خود نوشت: عربستان سعودی به نمایندگی از کشورهای خلیج [فارس] هیئتی را به واشنگتن می فرستد تا محدودیت ایران را تسریع کند ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۳    
وزیر خارجه آلمان ضمن انتقاد از تهدید ترامپ به تحریم عراق گفت که وزرای خارجه آلمان، فرانسه و انگلیس امروز درباره برجام دیدار و گفت وگو می کنند و تأکید کرد که گام برجامی ایران احتمالاً اولین گام به سوی ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۸    
شهر صعده یمن صبح امروز (دوشنبه) شاهد راهپیمایی میلیونی در محکومیت جنایت اخیر آمریکا در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و ابومهدی المهندس ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۳    
رژیم صهیونیستی به تمام سفارت خانه ها و کنسولگری های خود در سراسر جهان از ترس انتقام ایران، اعلام اماده باش داده است
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۳    
وزیر بهداشت با اشاره به نقش شهید سردار سلیمانی در شکستن حلقه تحریم های دارویی و تامین دارو برای کشور ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۳    
معاون سیاسی وزیر خارجه تصریح کرد: ملت ایران ثابت کرده به زبان تهدید و زور هرگز پاسخ نمی دهد و ترامپ عاقبت و نتیجه این ماجراجویی را در منطقه خواهد دید.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی 24 ساعت آینده در استان های سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و شرق هرمزگان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در استان های کردستان ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
تروریست های داعش به مقرهای ارتش عراق در نزدیکی روستایی در استان کرکوک حمله کردند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
وزیر خارجه آلمان خواستار برگزاری نشست بحران با حضور وزرای خارجه اعضای اتحادیه اروپا در چند روز آینده به منظور بحث درباره افزایش تنش ها در خاورمیانه شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
پاتریشیا آرکت هنرپیشه آمریکایی سریال تظاهر در جریان هفتاد و هفتمین مراسم اعطای جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب توئیت های اخیر رئیس جمهوری ایالات متحده و سیاست های کاخ سفید را مورد انتقاد قرار داد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
در حالی که خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز دوشنبه در گزارشی به ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا در عراق واکنش نشان داد تارنمای میاری این کشور هم نوشت خاورمیانه ممکن است به "گورستان" سربازان ایالات متحده ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
جمعی از سفرای مقیم تهران در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش حضور یافتند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
جامعه بزرگ ورزش استان تهران همزمان با سایر اقشار در مراسم تشییع پیکر سپهبد قاسم سلیمانی حاضر شدند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز بر پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی اقامه نماز کردند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
رهبران آلمان، فرانسه و انگلیس توافق کردند تا در جهت کاستن از تنش ها در خاورمیانه تلاش کنند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
رییس کمیته ملی المپیک گفت: حضور پر شور مردم در مراسم وداع با با سردار عشق و حماسه یعنی چراغ فروزان انقلاب و نظام هیچ گاه خاموش نمی شود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
چین مخالفت خود را با تهدید عراق به اعمال تحریم از سوی رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری گفت:اگر آمریکا، منطقه را ترک نکند، ویتنامی دیگر برای او رقم خواهد خورد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
مشهد بزرگترین شهر در زمینه جذب گردشگر است چرا که سالانه زائران و گردشگران زیادی به این شهر مقدس می آیند و از زیارت امام رضا (ع) و آثار تاریخی و مراکز تفریحی مشهد دیدن می کنند ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
بارسلونا با وجود قهرمانی نیم فصل آمار ضعیفی در خط دفاع به ثبت رساند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
مردم کره شمالی در پیونگ یانگ برای نشان دادن همبستگی خود، راهپیمایی کردند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
قیمت هر اونس طلا امروز با 26 دلار و 62 سنت افزایش به 1578 دلار و 82 سنت رسید.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
رئیس جمهوری آمریکا، عراق را به اعمال تحریم های شدید تهدید کرد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
مراسم اعطای جوایز هفتاد و هفتمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
کنگره آمریکا در واکنش به تهدیدهای جدید ترامپ علیه ایران تاکید کرد که هر گونه مجوز جنگی باید از سوی کنگره صادر شود.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
یک مقام آمریکایی می گوید که نیروی موشکی ایران به بالاترین سطح آماده باش درآمده است اما نمی دانیم این آماده باش تدافعی است یا تهاجمی.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
اردشیر زاهدی داماد محمدرضا شاه و وزیر امورخارجه حکومت پهلوی در گفت و گویی با بی بی سی ضمن تمجید شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، او را در ردیف قهرمان نظامی دیگر کشورها نظیر برنارد لاو مونت گومری ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
هم زمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در تهران خبرنگاران و رسانه های خارجی در حال انتشار اخبار مربوط به حضور میلیونی مردم در این مراسم هستند.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه ای به دموکرات های کنگره اعلام کرد که مجلس نمایندگان قطعنامه محدودیت اقدامات نظامی رئیس جمهور درخصوص ایران را به رای می گذارد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
شبکه الجزیره در گزارشی با اشاره به حضور گسترده مردم تهران در مراسم تشییع پیکر فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: احتمال می رود بعد از پایان سه روز عزاداری ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
انتشار بخش هایی از دستخط رهبر انقلاب در نگارش پیام شهادت سردار سلیمانی
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
فیلمی دیده نشده از شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار همرزمان کرمانی
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
مراسم تشییع پیکر سردار قاسم سلیمانی عصر یکشنبه 15 دی با حضور پرشور مردم مشهد برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
تصاویری از استقبال در ایرساید فرودگاه مهرآباد از هواپیمای حامل پیکر شهدای مقاومت
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
پخش فرم ثبت نام عملیات استشهادی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی در مشهد!
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
واکنش سفیر چین در ایران به تهدید اماکن فرهنگی ایران توسط ترامپ: میراث فرهنگی متعلق به تمام بشریت است
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
سه کشور اروپایی گروه موسوم به "E3" در بیانیه مشترکی با طرح ادعای واهی انجام اقدامات خشونت آمیز توسط ایران خواستار پرهیز از آنها شده و خواستند رعایت مفاد گنجانده شده در توافق هسته ای سال 2015 با قدرت ...
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک توییت گفت به کنگره این کشور ابلاغ کرده است که در صورت حمله ایران به اهداف یا اشخاص آمریکایی، واشنگتن به شکلی نامتناسب، به ایران پاسخ می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۳    
مراسم وداع با فرمانده سابق سپاه قدس سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم تهران در حال برگزاری است.