شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۵:۱۲Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 12 آذر 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 31 شهریور 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 30 آبان 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 2 آذر 1397 فانوس 3 آذر 1397 فانوس 4 آذر 1397 فانوس 5 آذر 1397 فانوس 6 آذر 1397 فانوس 7 آذر 1397 فانوس 8 آذر 1397 فانوس 9 آذر 1397 فانوس 10 آذر 1397 فانوس 11 آذر 1397 فانوس 12 آذر 1397 فانوس 13 آذر 1397 فانوس 14 آذر 1397 فانوس 15 آذر 1397 فانوس 16 آذر 1397 فانوس 17 آذر 1397 فانوس 18 آذر 1397 فانوس 19 آذر 1397 فانوس 20 آذر 1397 فانوس 21 آذر 1397 فانوس 22 آذر 1397 فانوس 23 آذر 1397 فانوس 24 آذر 1397 فانوس 25 آذر 1397 فانوس 26 آذر 1397 فانوس 27 آذر 1397 فانوس 28 آذر 1397 فانوس 29 آذر 1397 فانوس 30 آذر 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۹:۴۱    
کشتن یک گاو در هند به اعتراضی خونین و مرگ دو نفر منجر شد. گروهی از روستاییان بعد از یافتن لاشه یک گاو با ادعای اینکه این حیوان کشته شده، آن را به خیابان برده و شروع به اعتراض کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۲۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پی انتشار فیلم ضرب و شتم در یکی از مراکز خصوصی رشت، از اخراج نگهبان خاطی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۶    
مراسم گرامیداشت کودکان مظلوم یمن شامگاه سه شنبه 13 آذرماه با حضور اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده سپاه قدس در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۱    
رسانه های خبری به پیوستن محصلان فرانسوی به جمع معترضان و پرتاب گاز اشک آور از سوی پلیس برای متفرق کردن آن ها اشاره کردند. دانش آموزان معترض علیه امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه شعار می دهند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۶    
کش و قوس ها بر سر قانون منع به کارگیری بازنشستگان همچنان ادامه دارد و اظهارنظرهای مختلفی در این رابطه شنیده می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۲    
سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به آنچه که آن را تحریف سخنانش توسط روزنامه دولتی ایران خوانده است، پاسخ داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۰    
وزیر ورزش و جوانان، امروز همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان سمنان، برای افتتاح و بازدید از چند پروژه ورزشی، به چهار شهرستان این استان سفر می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۰    
مهلت نام نویسی در آزمون دکتری تخصصی (ph.d) نیمه متمرکز سال 1398 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تا ساعت 24 پنجشنبه 15 آذر تمدید شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۵۰    
شوهر عصبانی همسر خود را در برابر چشمان مادرش با شلیک گلوله از پا درآورد و گریخت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۲    
معاون باشگاه استقلال برای مذاکره درباره موضوعات مختلف روز گذشته ایران را ترک کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۷:۳۲    
نمودار براساس آمار سال 97 است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۷:۲۶    
گزارشی از رواج کم فروشی برخی کالاهای مصرفی از سوی تولیدکنندگان. و این در حالی است که این رویه جز با برخورد قاطع و شفاف دستگاههای نظارتی سر و سامان نمی گیرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۶    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: حال عمومی زن جوانی که در روزهای گذشته از پل سهروردی به پایین سقوط کرده بود، خوب نیست.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۰    
شکایت از خبرنگاران ممنوع ؛ این اظهار نظر و نگاه سرپرست استانداری تهران نسبت به رسانه ها است با این تاکید که این امر برای دولت تدبیر و امید که اعتقاد به اطلاع رسانی آزاد دارد زیبنده نیست از این رو هیچ ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۲۰:۰۰    
نمایندگان مجلس به جای تلف کردن انرژی خود به مسائلی چون استیضاح های مکرر، به فکر تدوین منشور و استراتژی بلند مدت برای حل بحران های زیست محیطی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۷    
خبرگزاری رویترز دوشنبه شب گزارش داد: به دنبال توقف جنگ تجاری آمریکا و چین و خروج قطر از اوپک، قیمت نفت افزایش یافت به طوری که نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با دو دلار و 92 سنت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۱    
نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در سالن کنفرانس مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۱    
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه در کشور ما حضور نخبگان در فضای مجازی مغفول مانده است گفت:آموزش و پرورش باید از ظرفیت فضای مجازی با مدیریت صحیح، استفاده کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۱    
دیدار باقی مانده هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر درحالی بین تیم های پرسپولیس و ذوب آهن برگزار می شود که این بازی تقابل های جذابی را بین مربیان و بازیکنان به همراه خواهد داشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۵    
شورای نظارت بر سازمان صداوسیما نسبت به حاشیه های مربوط به رفتار مجری یکی از برنامه های شبکه تلویزیونی شما با میهمان این برنامه واکنش نشان داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۴۲    
شهردار تهران بر اراده شهرداری برای بهبود وضعیت شهر تهران و مناسب سازی معابر برای افراد معلولان تاکید کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۶    
راننده تاکسی اینترنتی اوایل اردیبهشت ماه جاری از خانه خارج شد اما دیگر به خانه بازنگشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۳۰    
شادی دختر 22 ساله که با دوستان خود مقابل دانشگاهش درحال صحبت بود، یک پیرمرد از خودروی خود پیاده شد و از شیما خواست تلفنش را در اختیار او بذارد شیما که قصد کمک به مرد میانسال را داشت اینکار را کرد و ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۹:۲۱    
تصادف زنجیره ای پنج خودرو در بزرگراه حکیم منجر به واژگونی خودروی L90 و مصدومیت تعدادی از سرنشینان خودروها شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۷    
رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری دو نفر از اوباش منطقه تهرانسر خبر دارد و گفت: این دو نفر بر سر محل پارک خودرو با تعدادی از کسبه محل درگیر و ضمن قدرت نمایی با سلاح سرد تعدادی از شهروندان را مجروح ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۷    
با نزدیک شدن به فصل پاییز سرماخوردگی و گلودرد از ناخوشی عای رایج در بین افراد است که مثل همیشه توصیه می کنیم به جای مصرف قرص به محض گلودرد، این نوشیدنی را قرقره کنید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۵۱    
پیر شدن فیزیکی همیشه هم مفهوم پیرشدن مغز نیست. بسیاری از دانشمندان، پژوهشگران و چهره های سرشناس ادبی و علمی در سال های پایانی خود برترین آثارشان را به ثبت رسانده اند اما چگونه؟
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۴۵    
فرشید باقری، هافبک تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز (دوشنبه) آبی پوشان غایب بود، ولی کادر فنی این تیم امیدوار است که او در بازی برابر سپیدرود به میدان برود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۶    
درمان التهاب مزمن لثه به بیماران مبتلا به دیابت کمک می کند تا بیماری خود را کنترل کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۶    
مسئول بسیج جامعه زنان کشور گفت: هویت زن با پیروزی انقلاب اسلامی احیاء شد .
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۷    
با همه اثراتی که افزایش ناگهانی نرخ ارز بر پیکره اقتصاد ایران گذاشت اما شاید تنها نعمت آن را بتوان کاهش واردات کالاهای قاچاق ارزیابی کرد؛ امری که اگر تولیدات ملی اوضاع خوبی داشتند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۱    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که رسیدگی به لوایح مربوط به FATF رکوردهایی را برای کمیسیون امنیت ملی و صحن مجلس بجا گذاشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۱۲    
معاون نظارت سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری با بیان اینکه سایت نوسازی تاکسی های فرسوده فعلا متوقف شده است، گفته ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۸:۰۰    
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدارش از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی برابر فیلیپین پیروز شد تا مسافر جام جهانی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۷    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بین 3 تا 3.5 میلیون زن سرپرست خانوار در کشور زندگی می کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۷    
نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ ملت های اروپا قرعه کشی شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۱    
ناظم یکی از مدارس دبستان پسرانه بندرماهشهر هفته گذشته به دلایلی نامعلوم یکی از دانش آموزان را تنبیه کرده و خانواده این دانش آموز از تنبیه چند و چندباره دانش آموزان این مدرسه به واسطه ناظم مدرسه پرده ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۲    
معاون هماهنگی امور عمرانی گفت: حمایت از سرمایه گذاران اصلی ترین راه توسعه استان محسوب می شود و در این زمینه هیچ کم کاری در قبال حمایت از سرمایه گذاران قابل قبول نخواهد بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۶    
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا انجام شد و چهار تیم حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۷    
بر خلاف تصور خیلی ها استفاده از خودروی شخصی برای ترددهای روزانه هزینه سنگینی دارد تا آن جا که استفاده از تاکسی های آنلاین نسبت به خودروهای شخصی به مراتب به صرفه تر است!
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۷    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: حجم بالای ورودی پرونده به محاکم قضایی، نیاز به تقویت بیش از پیش نهاد داوری در کشور را نشان می دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۱    
شهردار تهران به مسئولان دانشگاه تهران تبریک گفت که مرمت را جایگزین بازسازی در دانشکده حقوق کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۵    
پیاده روی فواید بسیار زیادی دارد و می تواند تاثیرات به سزایی بر زندگی اجتماعی و سلامت بدن ما بگذارد و از ابتلای به بسیاری از بیماری ها جلوگیری کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۲    
مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران گفت: افزایش قیمت محصولات تولیدی لبنی امری اجتناب ناپذیر است، چراکه قیمت شیرخام و نهاده های آن افزایش قابل توجهی داشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۱۲    
مراسم توپ طلای فوتبال جهان، امشب (دوشنبه) از ساعت 22:15 در پاریس فرانسه برگزار می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۶    
مستند راه طی شده به کارگردانی علی ملاقلی پور و تهیه کنندگی محمدامین نوروزی از تازه ترین تولیدات مرکز مستند سوره و مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج به صورت اختصاصی در سینمامارکت منتشر شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۰۶    
مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: بعضی از گیاهان دارویی در پیشگیری از افسردگی و اضطراب موثر هستند و مصرف آن ها می تواند باعث ایجاد شادی در زندگی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۱    
تولید نفت روسیه در ماه نوامبر امسال از نقطه اوج خود فاصله گرفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری صبح امروز از وضعیت بودجه ای وزارت بهداشت و لزوم توجه به "بیمه سلامت" در سال آتی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۵    
هواداران بارسلونا نارضایتی خود را از رویکردی که سرمربی این تیم در قبال هافبک شیلیایی تیم در پیش گرفته است، نشان دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۲    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اوباشگری که اقدام به آزار و اذیت زنی جوان کرده بود، خبرداد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۲    
نمایندگان کنفدراسیون فوتبال نشست مشترکی با رئیس و مسئولان سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال همچنین حامیان مالی برتر فوتبال کشور برگزار کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۶    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور درخصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان اعلام کرد: وزارت کشور در اجرای این قانون استثنایی قائل نشد و دنبال تدابیر و حاشیه ها نبودیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شهرداران درخواست کرد تا یک روز خود را جای معلولان بگذارند تا ببینند امکان و معابر شهر مناسب سازی شده است یا خیر.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۷    
محققان حوزه علوم شناختی در تلاش هستند با اجرای طرح مطالعاتی تشخیص زودهنگام بیماری آلزایمر و با افزایش توانمندی های شناختی از روند رشد این بیماری جلوگیری کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۵    
تازه ترین کنسرت حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ یکشنبه شب یازدهم آذر در حالی برگزار شد که وی سعی داشت حال و هوای شادتری را برای اجرای زنده خود رقم بزند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۲    
روابط عمومی فرودگاه یزد، خبر فوت کودک هشت ساله در پرواز مشهد به یزد را تایید کرد و گفت: علت فوت این کودک، ابتلا به بیماری تالاسمی بوده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۲    
در "طبقه بندی بین المللی عملکرد، معلولیت و سلامت" (ICF) معلولیت به عنوان واژه مادر برای اختلالات، محدودیت های فعالیتی و محدودیت های مشارکتی تعریف می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۲    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، گفت: مظاهری گلر تیم ملی است و یک دروازه بان تیم ملی هم در پرسپولیس حضور دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۰    
مرد جوان برای گرفتن طلب میلیونی اش دست به ربودن زن دوستش کرد. زن جوان پس از 3 روز اسارت در خانه دوست شوهرش توانست راه فرار پیدا کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۷    
2 خواهر در شهر سمنان به شیوه های مختلف در این شهر سرقت می کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۷    
در پایان بیست و چهارمین دوره مسابقات ارتش های جهان 2018، مردان تکواندوکار کشورمان با کسب 3 مدال طلا و 1 برنز موفق شدند بر سکوی قهرمانی جهان بایستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۷    
"شهر هوشمند راهی به سوی شهر کار آفرین" عنوان ارائه نماینده شهرداری منطقه 2 در پنجمین مجمع شهرداران آسیایی در شهر غازی آنتپ ترکیه بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۱    
رئیس کلانتری 130 نازی آباد از دستگیری فردی که اقدام به ربودن همسر دوستش در نازی آباد کرده و در ازای آزادی اش درخواست 200 میلیون تومان وجه نقد کرده بود، خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۱    
علیرضا جهانبخش، بال ایرانی تیم فوتبال برایتون در بازی بعدی تیمش هم غایب خواهد بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۵    
آرمین سهرابیان مدافع تیم فوتبال استقلال امروز تمرینات اختصاصی را زیر نظر کادر پزشکی انجام داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۲    
قیمت نفت با آتش بس چین و آمریکا و انتظار برای توافق بر سر کاهش چشمگیر تولید در نشست پایان هفته اوپک، قیمت نفت را به 63.38 دلار در هر بشکه رساند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۴۲    
این روزها نگارش سریال سارق روح 2 به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری به قسمت 5 رسیده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۶    
فیلم آسیایی های ثروتمند دیوانه با 1 میلیون و 200 هزار دلار فروش نتوانست رتبه ای بهتر از هشتم به دست آورد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۶    
سرنوشتی که در انتظار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواهد بود درباره سایر اعضای هیات مدیره این باشگاه هم صدق خواهد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۰    
دختر جوان پس از اینکه ثابت کرد صاحب خانه شان در مرگ پدرش مقصر است به جای دریافت دیه او را بخشید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۰    
وزیر رفاه با اشاره به مستمری 750 هزار تومانی مددجویان معلول، گفت: فردی که معلول هم نیست باز هم مشکلاتی دارد بنابراین مشکلات معیشتی مشکل غالب کشور و مشکل همه شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۷    
رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش منطقه خبر دارد که بر سر محل پارک خودرو با تعدادی از کسبه، درگیر و تعدادی از شهروندان را مجروح کرده بودند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۷    
تیم تنیس روی میز جوانان ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جهان بازماند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۱    
وزیر راه و شهرسازی صبح امروز با مقام معظم رهبری دیدار کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۱    
مراسم افتتاحیه اولین المپیاد استعدادهای برتر بدمینتون دختران کشور با حضور محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۲    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس با قیمت پیشنهادی شورای اقتصاد مخالفت کردند تا قیمت گندم تعزیراتی امسال نسبت به قیمت خرید گندم مصوب شده افزایش یابد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۶    
یک استاد دانشگاه گفت: میزان استفاده ایرانیان از تلفن همراه 5 برابر غربی هاست و این درحالیست که امواج تلفن همراه به مغز آسیب می رساند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۶    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در دیدار همتای ترکیه ای برضرورت شناسایی سر شبکه های اصلی و بین المللی تولید مواد مخدر سنتی و صنعتی تأکید کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهر تهران گفت: نصب سرعت گیرهای پلاستیکی در تهران متوقف شده است و در حال حاضر سرعت گیرهای آسفالتی در تهران ساخته می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۰    
مهلت ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال 1398 تمدید شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۷    
روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی نوشت، سی و دومین کنفرانس وحدت اسلامی در تهران نماد پایبندی همه ایرانی ها از هر جریان و گرایشی به آرمان های انقلاب در دفاع از قدس و مقاومت در برابر زورگویی مستکبران ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۶    
دور رفت مرحله مقدماتی بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه های کشور جام خلیج فارس برگزار می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۰    
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خواستار فراهم شدن هرچه سریعتر مقدمات لازم برای آغاز عملیات احداث پل های دوربرگردان غرب به غرب در بلوار ارتش شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۲۷    
نتایج یک آزمایش نشان می دهد که خروپف کردن و آپنه انسدادی می تواند به نارسایی سریع عملکرد قلبی در زنان منجر شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۲۷    
پادشاه اردن در جریان دیدار با نخست وزیر دولت توافق ملی لیبی بر حمایت کشورش از تلاش های صورت گرفته برای یافتن راه حل سیاسی تنش در لیبی تاکید کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۵    
سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال دورادوی مکزیک، با هواداران رقیب تیمش درگیر شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۲    
یک دکترای زبان و ادبیات فارسی می گوید: بیهقی تاریخ را با شواهد شعری همراه می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۲    
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه از 56 میلیون کاربر اینترنت، 20 میلیون نفر زیر 20 سال سن دارند گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس جمهوری ترکیه تأکید کرد که اگر فرصت پاسخگویی به محمد بن سلمان درباره قتل خاشقجی در جریان نشست سران گروه 20 دست می داد بی هیچ تردیدی با تمامی ادله رو در روی او قرار می گرفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۶    
قیمت طلا روز دوشنبه در پی آتش بس تجاری که ریسک پذیری سرمایه گذاران را بهبود بخشید و باعث افت دلار شد، اندکی افزایش پیدا کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۶    
رئیس دپارتمان داوری از حضور گلاره ناظمی و زری فتحی در مسابقات جام ملت های فوتسال زنان اروپا خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۰    
سنای آمریکا به زودی درباره واکنش به نقش عربستان در قتل جمال خاشقجی، روزنامه نگار واشنگتن پست تصمیم گیری خواهد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، پیش از تمرین امروز سرخپوشان، در میان بازیکنان اعلام کرد؛ هر کس اجازه و توان بازی دارد در اردوی پیش از بازی حضور پیدا کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۷    
صبح امروز در مراسمی با حضور وزیر بهداشت از 6 محصول دانش بنیان در حوزه دارو رونمایی شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۷    
دوربین مداربسته از صحنه دزدیده شدن چندین کاپشن توسط یک دزد تصویر جالبی را ضبط کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار کرد: گفت وگوها و تلاش ها برای تدوین سازوکار مالی یا همان spv همچنان ادامه دارد .
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۱    
صید پّره یا تور گستر یکی از قدیمی ترین روشهای صید ماهیان استخوانی از جمله ماهی سفید در حاشیه جنوبی دریای خزر می باشد .
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۱    
علی اصغر حسن زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: با سرمربی و مسئولان تیم ملی فوتسال در مورد پرداخت پاداش های عقب افتاده بازیکنان تیم ملی صحبت کرده ام.
  • ۱