پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۱:۰۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 2 آبان 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 آبان 1397 فردا نیوز 2 آبان 1397 فردا نیوز 3 آبان 1397 فردا نیوز 4 آبان 1397 فردا نیوز 5 آبان 1397 فردا نیوز 6 آبان 1397 فردا نیوز 7 آبان 1397 فردا نیوز 8 آبان 1397 فردا نیوز 9 آبان 1397 فردا نیوز 10 آبان 1397 فردا نیوز 11 آبان 1397 فردا نیوز 12 آبان 1397 فردا نیوز 13 آبان 1397 فردا نیوز 14 آبان 1397 فردا نیوز 15 آبان 1397 فردا نیوز 16 آبان 1397 فردا نیوز 17 آبان 1397 فردا نیوز 18 آبان 1397 فردا نیوز 19 آبان 1397 فردا نیوز 20 آبان 1397 فردا نیوز 21 آبان 1397 فردا نیوز 22 آبان 1397 فردا نیوز 23 آبان 1397 فردا نیوز 24 آبان 1397 فردا نیوز 25 آبان 1397 فردا نیوز 26 آبان 1397 فردا نیوز 27 آبان 1397 فردا نیوز 28 آبان 1397 فردا نیوز 29 آبان 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۱۸    
احتمالا می دانید که استخوان ها برای محفوظ ماندن در برابر عارضه پوکی استخوان به کلسیم نیاز دارند. با این حال، صرف نظر از مصرف این ماده معدنی، شما نیاز به تغییراتی اساسی در رژیم غذایی خود دارید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۰    
محققان یک آزمایش عمومی برای تشخیص سرطان تولید کرده و با همکاری یک شرکت فناوری محور آن را به بازار عرضه کردند. آنها بر این باورند که این آزمایش می تواند اولین ابزار غربالگری برای تشخیص سرطان باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۵:۵۷    
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی اربعین حضور پیدا کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۲:۵۷    
با پایان مبارزات هفته پنجم از دور رفت لیگ برتر تکواندو، تیم لوازم خانگی کن صدر جدول را به خود اختصاص داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۰۵    
همزمان با اربعین و پیاده روی محبان عصمت و طهارت (ع)، شما می توانید اعمال و آداب روز اربعین را در اینجا بخوانید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۰    
الحمدلله جوان های ما راه را پیدا کردند و میلیون ها نفر از مردم ما و مردم غیر ما، مردم عراق و دیگران، در این راه حرکت می کنند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۱۷    
وزیر امور خارجه روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که مشاور امنیت ملی آمریکا در تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از پیمان INF نقش کلیدی داشته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۴    
با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان و پایان زمان حضور محسن مهرعلیزاده در اصفهان به عنوان استاندار، این استان کمتر از یک ماه دیگر استاندار جدید خود را می شناسد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۱:۳۲    
میوه جک فروت که طعم گوشت دارد و وزن آن به 45 کیلوگرم می رسد می تواند یک وعده غذای خانواده را تامین کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۳:۴۴    
رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه خدمت به مردم در محضر الهی از بالاترین درجات ثواب برخورداراست، گفت: صندوق رفاه دانشجویان باید از ظرفیت های غیر دولتی بیشتر بهره مند شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۹    
فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با تلاش ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، اعضای باند پنج نفره سارقان داخل خودرو که با دو دستگاه خودرو سرقتی ال 90 اقدام به 100 فقره سرقت داخل خودرو کرده بودند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۱    
در حاشیه جلسه هیات دولت
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۳۰    
تهیه کننده سینما و تلویزیون در رابطه با انتظارات سینماگران از مدیریت سینمای کشور گفت: تا این دولت سر کار هست وضعیت سینما همین گونه خواهد بود و با تغییر مدیران اتفاق مثبتی در سینما رخ نخواهد داد و ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۵:۱۸    
تمرکز اصلی انتقاد های جمال خاشقجی بر ورود و تداوم جنگ ائتلاف سعودی - امارات در یمن قرار داشت؛ او معتقد بود که این بحران فراتر از ظرفیت سیاسی - استراتژیک عربستان است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۴:۴۸    
یادداشتی به قلم حامدرحیم پور درباره بازی موش و گربه ترامپ با بن سلمان را از نظر می گذرانید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۱    
امسال دانشگاه علوم پزشکی اهواز و داروسازان استان خوزستان متفاوت تر از سال های گذشته با تشکیل کمیته های تخصصی ویژه در راستای خدمت رسانی مطلوب و شایسته به زوار تلاش کردند تا بزرگترین و مجهز ترین ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۲    
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: امروز 210هزار و 81 زائر اربعین حسینی (ع) از مرز مهران عبور و 24هزار زائر وارد کشور شده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۷:۳۵    
پلیس نیویورک امروز جمعه از کشف یک بسته مشکوک دیگر گزارش داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۵۹    
ازدحام و شلوغی و عدم اطلاع رسانی مناسب باعث شده تا زائران در نجف اشرف برای دریافت ارز سردرگم باشند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با بیان اینکه تا زمانیکه مساله اقتصاد آب را حل نکنیم بحث بهره وری نیز ارتقا نخواهد یافت گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۳:۲۰    
نیکی کریمی با انتشار این عکس نوشت: خدا یا شکرت، ممنون که به من توان دادی تا این کار را تمام کنم و ممنونم از تک تک شما که کمک کردید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۲۲:۱۱    
رئیس سازمان سیا که به تازگی از ترکیه بازگشته است، امروز گزارش سفر خود را به رئیس جمهور این کشور ارائه می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه از صدور روزانه 3000 ویزا برای زائران اربعین خبر داد و گفت: جمعه چهارم آبان ماه آخرین فرصت ثبت نام زائران در سامانه سماح است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۴:۵۵    
نخست وزیر پاکستان طی اظهاراتی اعلام کرد که اسلام آباد خواهان ایفای نقش میانجی بین طرفین درگیر برای پایان جنگ در یمن است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۷    
هر کیلو ران مرغ با کمر به مبلغ 9 هزار و 100 تومان در بازار عرضه می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۴    
معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از انجام 53 پرواز اربعین در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا آخر مهرماه خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۵۰    
خط حزب الله برای اولین بار، تحلیل 45 سال پیش حضرت آیت الله خامنه ای درباره مراسم اربعین با عنوان میعاد در سرزمین خاطره ها را منتشر کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۹    
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نام گزینه های احتمالی شهرداری تهران را اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۱۰    
معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: بیش از 30 هزار نیرو از کلیه واحد ها و تخصص های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت زائران در مرز های سه گانه کشور مستقر شده اند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۹:۰۴    
سفیر ایران در لندن گفت: این آمریکاست که در یک دو راهی قرار گرفته و راه سومی ندارد، یا با ادامه نقض برجام و حقوق بین الملل کماکان خود را بی اعتبار کند یا با بازگشتن به برجام، به این توافق پایبند باشد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۵    
عصبانیت سینه چاکان FATF از انجام وظیفه قانونی هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، گرفتاری های ما از گرفتاران ساده لوحی، محکوم فتنه 88 مدعی مقابله با براندازان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۱۶    
با فیلم های سینمایی و تلویزیونی شبکه های سیما از پیدا شدن پیکر فرزند مفقودالاثر عمو قربان در باغبان تا پیام های مشترک افراد در یک تکه نان همراه باشید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۰۴    
جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی 10 مهر ماه در کنسولگری عربستان در استانبول ناپدید و در نهایت عربستان اعلام کرد که وی به دنبال یک مشاجره به قتل رسیده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۸:۰۱    
یک مجری سیما که دارای اعوجاجات سیاسی است، هنگام کار در یک شبکه ماهواره ای تاکید کرده بود که دیگر به رسانه ملی پا نخواهد گذاشت!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۵۲    
دیروز تلاش طیف اصلاح طلب مجلس برای ماندن شهردار بازنشسته تهران شکست خورد، تلاشی که در قالب استفساریه ای با هدف اعمال تغییر در قانون منع به کارگیری بازنشستگان و با 137 امضا به صحن علنی مجلس رسیده بود ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۴۹    
پسرخاله و دخترخاله ای که متهم هستند در جریان ارتباط پنهانی مرتکب قتل شده اند، در جلسه محاکمه، جرمشان را انکار کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۴۵    
یک انبار قاچاق به اندازه 20 کامیون کتاب که شامل چهار هزار عنوان کتاب قاچاق بودند، کشف شد!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۴۵    
پسر جوانی در اقدامی عجیب خواهرش را روی تخت بیمارستان اهواز با ضربات چاقو به قتل رساند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۹    
اعضای بزرگ ترین باند ضرب سکه های تقلبی کشور در مجموع به بیش از 66 سال حبس محکوم شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۶    
یکی از مهم ترین عوامل ایجاد بحران جمعیت در کشورمان، اعتماد کردن به نسخه های ارائه شده توسط بیگانگان به خصوص غربی ها در پوشش نهاد های بین المللی در این بخش بوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۳۰    
دوستان حزبی و جناحی محمدعلی افشانی، شهردار تهران دیروز فوریت طرحی را در مجلس به صحن بردند که به موجب آن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان استثنا شود...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۲۴    
شبه رسانه ملکه که بار ها با خوش رقصی برای ترامپ و حتی تروریست ها اثبات کرده خود را با نازل ترین قیمت ها می فروشد، این بار نیز ظاهراً در برابر هم پیمانان قاتل خاشقچی تا کمر سر تعظیم فرود آورده است!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۱۵    
منتخب تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز، پنجشنبه، 3 آبان ماه را در زیر ببینید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۱۵    
10 روز مانده به اعمال تحریم های امریکا علیه ایران، کشور های بیشتری در حال اعلام معذوریت از اعمال این تحریم ها هستند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۰۶    
گفت: معاون اول رئیس جمهور گفته است من تا این لحظه اجازه برکناری منشی خودم را نداشته ام؛ پس از من انتظار نداشته باشید که وکیل و وزیر را تغییر دهیم .
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۷:۰۳    
لات بود؛ از آن لات هایی که می توانند یک تنه محله ای را به هم بریزند. هرازگاهی لبی هم به شراب می زد و مست در خیابان ها راه می افتاد تا پدر و مادرها دست فرزندانشان را بگیرند و از دور و برش فرار کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۶:۴۸    
مجری آمریکایی برنامه اقتصادی کایزر ریپورت شبکه راشا تودی روز گذشته به اوضاع دلار در بازار جهانی پرداخت و گفت: این ارز از زمان شکل گرفتن در سال 1913، 97 درصد از ارزش تجاری خود را از دست داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۶:۳۳    
متخصص ارتوپدی گفت: افراد برای پیاده روی اربعین از کفش هایی استفاده کنند که مچ پا را به طور کامل دربرمی گیرد و باعث حفظ تعادل بیشتر افراد می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۶:۱۸    
یکی از منابع خبرگزاری رویترز اظهار داشت: با عدم شفافیت موضوع معافیت از تحریم ها هیچ شرکتی برای دریافت بشکه های ماه نوامبر ریسک نمی پذیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۶:۱۲    
رئیس جمهوری روسیه در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود با نخست وزیر ایتالیا بر اهمیت روابط میان دو کشور تأکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۶:۰۳    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به بیماری یوئیت چشم گفت: درمان یوئیت بسیار اهمیت دارد چراکه در صورت عدم درعضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به بیماری یوئیت چشم ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۵:۳۳    
رییس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت، ضمن اعلام برنامه های اجرا شده در جهت سلامت مادران و نوزادان، گفت ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۵:۱۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباه علت بروز تاول و راه های درمان این عارضه توضیحاتی داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۵:۰۳    
قصه از جایی شروع شد که خانم آنی ادسون تیلور تصمیم گرفت مشهور شود؛ مشهور و پولدار! و چه فکری بهتر از پریدن از آبشار نیاگارا؟
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۴:۴۸    
یک سیاستمدار مصری با اشاره به موفقیت ارتش سوریه و همپیمانان آن در نابودی بیشتر گروه های تروریستی تاکید کرد سوریه توانست بر توطئه های تروریستی پیروز شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۴:۳۳    
یک فوق تخصصی بیماری های عفونی ضمن ارایه توصیه های بهداشتی به زائران عتبات عالیات، بر تزریق واکسن آنفلوآنزا توسط افراد در معرض خطر تاکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۴:۱۸    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری 3 جاعل حرفه ای و کشف 175 فقره ویزای جعلی در شهرستان خرمشهر خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۴:۰۳    
معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه با بیان اینکه خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و تهران سه استان اصلی رو به رو با مشکل کودکان بی شناسنامه حاصل ازدواج زنان با مردان خارجی هستند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۳:۴۷    
پس از آنکه ابتدای سال جاری شرکت های آمریکایی شاهد رشد قابل توجه درآمد خود بودند، اما اخیرا روند رشد درآمد آن ها سرعت خود را از دست داده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۳:۳۲    
جان جیمز مک مورای خواننده کانادایی هنگام ضبط ویدئو روی بال هواپیما دچار سانحه شد و جان خود را از دست داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۳:۱۷    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید می گوید که آمریکا قصد اعمال تحریم های جدید علیه روسیه را ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۳:۰۱    
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد حساسیت غیرسلیاکی وابسته به گندم را تشریح کرد و گفت: این بیماری باعث ایجاد علائم مشابه با بیماری سلیاک می شود ولی برای تشخیص قطعی آن نمی توان از اندوسکوپی و تست ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۲:۴۶    
یک منبع فرانسوی اعلام کرد، پاریس مطلع شده که حدود 150 کودک از متعلق به تروریست های فرانسوی در سوریه حضور دارند و به زودی اقدامات برای بازگرداندن آن ها به فرانسه را آغاز خواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۲:۳۱    
دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو ها و سموم سازمان غذا و دارو از بازار سیاه و قاچاق قرص برنج در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۲:۰۱    
تیمی از کارگران جاده ای به طور اتفاقی استخوان های ماموت و کرگدن های پشمالو را کشف کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۱:۵۲    
شهروندان عراق و لبنان از این پس می توانند بدون نیاز به دریافت روادید به هر یک از این دو کشور سفر کنند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۱:۱۶    
نتایج جدیدترین نظر سنجی نشان می دهد که اکثر قریب به اتفاق شهروندان آلمانی مخالف مناسبات تجاری شرکت های آلمانی با عربستان هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۱:۱۳    
4 نظامی آمریکائی حین تمرین آمادگیِ پیش از رزمایش فردای ناتو در نروژ زخمی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۱:۰۱    
بدن برخی از افراد به عوارض جانبی داروها حساسیت بیشتری نشان می دهد اما این حساسیت دارویی از چه عاملی نشات می گیرد؟
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۵۸    
کمیسیون اروپا با رد بودجه ایتالیا به این کشور سه هفته فرصت داد تا بودجه خود را بر اساس واقعیت تنظیم کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۵۸    
شواهد نشان می دهد اتاق فکر حزب عدالت و توسعه به این نتیجه رسیده که در انتخابات شهرداری های ترکیه در مارس سال 2019 میلادی، به حزب حرکت ملی نیاز حیاتی ندارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۴۶    
فروش اقلام در موزه دورهمی ٬ همزمان با جشن آغاز امامت و ولایت امام زمان، حضرت حجت ابن الحسن (عج) برگزار می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۴۶    
در 44 سال گذشته جامعه خشونت طلب آمریکا، تغییر خاصی پیدا نکرده و برای اجرای عدالت همچنان باید به روش غرب وحشی اداره شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۴۰    
صنایع هوافضای اسرائیل (IAI) امروز چهارشنبه اعلام کرد، از هند یک سفارش 777 میلیون دلاری برای خرید سیستم های دفاعی برای نیروی دریایی اش گرفته است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۳۱    
موشک ضد زره توفان-3 با 80 میلیمتر نفوذ در زره، توان انهدام انواع ادوات زرهی را دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۱    
کمند امیرسلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون از کاهش وزن 6 کیلویی خود خبر داد و گفت: با عزم بالا و چشم پوشی از خوراکی های خوشمزه توانسته این اتفاق را برای خودش رقم بزند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۵۵    
شرح این ماجرا ابتدا در فیسبوک و توسط پیج " ساراواک وایرال" (Sarawak Viral) در تاریخ 22 اکتبر منتشر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۵۲    
ارسال چندین بسته حاوی مواد منفجره برای مقام های آمریکایی در 24 ساعت گذشته، این کشور را در شوک فرو برده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۶    
فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی در حالی آماده نمایش است که هنوز زمان قطعی اکران آن مشخص نیست؛ جدیدترین ساخته تبریزی فیلم پربازیگری است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۳    
در حالی که فرانسه پوشش کامل صورت را خطری برای همزیستی مسالمت آمیز مردم در جامعه خوانده و آن را ممنوع کرده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۰    
معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: با توجه به تراکم جمعیت و ترافیک، زائران بازگشت خود را مدیریت کنند تا به سلامت بازگردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۴۰    
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار توئیتی از سیاست های و اتهام زنی های آمریکا علیه ایران انتقاد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۴    
از قتل جمال خاشقجی بیش از سه هفته گذشته است، ولی هنوز هیچ توضیح مشخصی درباره نقش آمریکا یا ترکیه و یا ماهیت گروه خاصی از رژیم سعودی که طراح یا مجری قتل یک شهروند این کشور بوده اند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۱    
سفر تیم پدیده به شهر اهواز با حوادث عجیبی همراه بود به طوری که مسافران یک سفر پرماجرا و پراسترس را تجربه کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۲۵    
منابع سوری از حملات جنگنده های ائتلاف آمریکا مبارزه با داعش به محلات مسکونی در حومه جنوبی دیرالزور خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اخذ رای مناسب توسط شریعتمداری از قوه مقننه می تواند پشتوانه خوبی برای پیشبرد اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی محسوب شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۶    
ریاست جمهوری فرانسه از گفت وگوی تلفنی رئیس جمهور این کشور و پادشاه سعودی درباره جمال خاشقجی خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۱۳    
سفیر جمهوری اسلامی ایران درلندن با اشاره به اینکه آمریکا در برجام بر سر دوراهی قرارگرفته، عنوان کرد که این کشور یا با ادامه نقض برجام و حقوق بین الملل کماکان خود را بی اعتبار کند یا با برگشتن به ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۴    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: با وجود کاهش بارندگی های کشور در سال گذشته واردات گندم به کشور صورت نگرفت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۴    
رسانه های عراقی از جلسه پارلمان این کشور برای بررسی کابینه پیشنهادی عادل عبدالمهدی و معرفی اسامی وزیران از سوی وی خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۱    
سخنگوی وزارت خارجه چین ضمن تأکید بر مخالفت پکن با تحریم های یکجانبه علیه ایران اعلام کرد: به همکاری با تهران ادامه می دهیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۰۱    
کاروان شیعیان فرانسه در سامرا
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۵    
رئیس مرکز آمار ایران گفت: آمار تورم کشور در مهرماه 13.4 درصد و تورم نقطه به نقطه کشور نیز 32.4 درصد بود که این آمار با توجه به جمع آوری گرانی های اخیر بازار این میزان تورم اعلام شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۵    
رئیس جمهور روسیه در سال میلادی جاری به آمریکا سفر نخواهد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۲    
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت اهمیت زیادی دارد این حساسیت به ویژه در انتخاب شریعتمداری بیشتر است چرا که باید علت استعفای شریعتمداری از وزارت صنعت و پیشنهاد او برای ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۶    
قیمت بلیت هواپیمای مشهد . نجف در آستانه اربعین از مرز 26 میلیون تومان گذشت، به طوریکه بلیت از یک میلیون و 400 هزار تا 26 میلیون و 645 هزار تومان به فروش می رسد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۰    
با 60 میلیون تومان امکان خرید خودرو هایی مانند پژو 206 ، پژو پارس ، سیتروئن زانتیا ، پژو 206 SD ، رنو تندر 90 ، دنا، سمند LX و برلیانس را خریداری کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۴۰    
عکسی که یک عکاس از لحظه پیشهاد ازدواج یک مرد جوان به نامزدش شکار کرده، تبدیل به عکسی داغ در شبکه های اجتماعی شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۷    
مقامات ترکیه امروز چهارشنبه اعلام کردند محافظ سابق صدام حسین، در جنوب شرق ترکیه مرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۴    
سردار محمدصالح جوکار گفت: ترور خاشقجی موجب شد تا سران عربستان دست به اقدامات کورکورانه از جمله قرار دادن نام حاج قاسم و سپاه در لیست حامیان تروریسم، بزنند تا افکار عمومی را منحرف کنند.