پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای فردا نیوز 4 آبان 1397 - fardanews.com

فردا نیوز 29 اسفند 1393 فردا نیوز 29 اسفند 1394 فردا نیوز 30 اسفند 1395 فردا نیوز 25 اردیبهشت 1396 فردا نیوز 31 مرداد 1397 فردا نیوز 31 شهریور 1397 فردا نیوز 30 مهر 1397 فردا نیوز 30 آذر 1397 فردا نیوز 30 دی 1397 فردا نیوز 30 بهمن 1397 فردا نیوز 29 اسفند 1397 فردا نیوز 1 آبان 1397 فردا نیوز 2 آبان 1397 فردا نیوز 3 آبان 1397 فردا نیوز 4 آبان 1397 فردا نیوز 5 آبان 1397 فردا نیوز 6 آبان 1397 فردا نیوز 7 آبان 1397 فردا نیوز 8 آبان 1397 فردا نیوز 9 آبان 1397 فردا نیوز 10 آبان 1397 فردا نیوز 11 آبان 1397 فردا نیوز 12 آبان 1397 فردا نیوز 13 آبان 1397 فردا نیوز 14 آبان 1397 فردا نیوز 15 آبان 1397 فردا نیوز 16 آبان 1397 فردا نیوز 17 آبان 1397 فردا نیوز 18 آبان 1397 فردا نیوز 19 آبان 1397 فردا نیوز 20 آبان 1397 فردا نیوز 21 آبان 1397 فردا نیوز 22 آبان 1397 فردا نیوز 23 آبان 1397 فردا نیوز 24 آبان 1397 فردا نیوز 25 آبان 1397 فردا نیوز 26 آبان 1397 فردا نیوز 27 آبان 1397 فردا نیوز 28 آبان 1397 فردا نیوز 29 آبان 1397 فردا نیوز 30 آبان 1397 
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۲۳:۱۸    
یک منبع عراقی از معرفی هشت وزیر باقی مانده کابینه عبدالمهدی در نشست هفته آینده پارلمان این کشور خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۰:۰۵    
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: با توجه به موج بازگشت زائران اربعین حسینی و لزوم اسکان آن ها تمام مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان مهران فردا هفتم و چهارشنبه 9 آبان ماه تعطیل خواهد بود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۱    
رسانه های رژیم صهیونیستی از سفر وزیر ارتباطات این رژیم به دبی خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۳:۰۱    
یک راننده تاکسی در چین که حین رانندگی در شب اقدام به استفاده از ماسک زیبایی صورت کرده بود از کار معلق شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۷    
مهران احمدی، بازیگر سریال "پایتخت" و کارگردان فیلم "مصادره" عکس متفاوتی از خودش با گریم رابرت دنیرو به اشتراک گذاشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۴    
مسؤول ایجاد فضای گفت وگوی اجتماعی گفت: در دولت گذشته 17 تصمیم در دولت و مجلس گرفته شد که وضع صندوق ها را بحرانی کرد و به تعبیری دولت ها با فروش آینده رضایت روزمره گرفتند و در واقع آینده فروشی کردند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۰    
مهناز افشار توئیت زیر را در توئیتر خود منتشر کرد: با همه تفاوت هایی که داریم مهم نیست تو درمورد این من چه فکری می کنی. اما من میگم حب الایران یجمعنا
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۴    
تردد کامیون و تریلر غیر از حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 07:00 روز شنبه 12 آبان در محور های اهواز-سوسنگرد، بستان-چزابه، اهواز-خرمشهر و شلمچه و بالعکس ممنوع است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۰    
پل آلن یکی از موسسان مایکروسافت در سن 65 سالگی درگذشت و بیل گیتس جزء اولین افرادی بود که مرگ وی را تسلیت گفت. پل آلن همراه بیل گیتس در سال 1975 میلادی مایکروسافت را تاسیس کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۰۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در مجیدیه تهران طی مهر ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۸    
شب گذشته آخرین قسمت سریال پر مخاطب دلدادگان پخش شد. پایان بندی بد و دور از انتظار، باعث شد اعتراضات زیادی از سوی مخاطبان در فضای مجازی به این سریال صورت بگیرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۵    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه، قرار است کانال مالی جدید برای صادرکنندگان اروپایی و ایرانی باز شود، تاکید کرد، کارکرد این کانال نوعی پیمان پولی دو جانبه میان ایران و اروپاست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۲    
مهران غفوریان در ویدئویی که از او در فضای مجازی منتشر شده است، از بستری شدن دوباره اش در بیمارستان برای عملی که روی پایش باید انجام شود خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۴    
معاون ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: وزش باد شدید طی شب گذشته در استان موجب واژگونی چند دستگاه خودروی سواری در محور اسالم - خلخال در غرب گیلان شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۵    
معاون آماد و پشتیبانی ناجا گفت: تاکنون در مرز شلمچه هیچ گونه مشکل ترافیکی و امنیتی وجود نداشته و کماکان خروج زائران به راحتی انجام می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور بر لزوم توجه جدی به احداث راه آهن شلمچه - بصره خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۳    
دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین الملل نوشت: دیدار نتانیاهو نخست وزیر جنایتکار رژیم نامشروع صهیونیستی با سلطان قابوس در کشور عمان، بدور از حکمت شناخته شده در سلطان قابوس است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۹    
حسین کمالی، فعال اصلاح طلب و دبیر حزب اسلامی کاربا اشاره به معرفی محمد شریعتمداری بعنوان وزیر پیشنهادی تعاون ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۸    
کد ویدیو دانلود الفیلم الأصلی
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۵    
خلاصه بازی: استقلال 0-1 سپاهان
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۸    
ایرنا: تعدادی از گور خرهای های ایرانی که چندی پیش از پارک ملی توران شاهرود در استان سمنان به پارک ملی کویر در گرمسار منتقل شدند تا در این منطقه رها سازی شوند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۵    
اشعار انقلابی و اخلاقی قیصر امین پور باعث عصبانیت روزنامه حزب کارگزاران سازندگی شد!
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۵۲    
روزنامه شرق روز پنج شنبه در گزارشی تلاش کرده تا به سؤال بالا پاسخ دهد. در این گزارش پیرامون موضوع استفساریه برای ماندن شهردار تاکید شده است که وجود گروه های ذی نفوذ ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۴۹    
سرمایه بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری غیر بانکی در آخرین گزارش بانک مرکزی از خلاصه دارایی ها و بدهی های سیستم بانکی که مربوط به مرداد ماه سال 97 است با 20 درصد نزول به محدوده 50 هزار میلیارد تومان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۴۲    
راهپیمایی و تجمع عظیم اربعین حسینی (ع) که بیش از 20 میلیون نفر از سراسر جهان (بخصوص از عراق و ایران) در آن حضور دارند، به شکل سیستماتیک سانسور می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۲۷    
مواضع متشتت ترامپ، رئیس جمهور امریکا و دیگر مسئولان کاخ سفید در مورد قتل روزنامه نگار سعودی، هر روز بر ابهامات این پرونده می افزاید ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۲۴    
بی تدبیری در حذف چند ساله کارت سوخت و افزایش مصرف و قاچاق بنزین، موجب از بین رفتن 44 هزار میلیارد تومان شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۲۱    
در شرایطی که مقامات ترکیه اسناد و مدارکی را منتشر کرده اند که جسد جمال خاشقجی با اسید و مواد شیمیایی از بین رفته است، گزارش هایی منتشر شده که احمد العسیری ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۱۲    
خدا مرده است ! این عبارت مشهور نیچه فیلسوف شهیر آلمانی است. منظور او از این عبارت که از زبان یک دیوانه در کتاب دانش طربناک بیان می کند، اشاره به زوال ایمان، اعتقاد و امور قدسی در عصر معاصر است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۰۶    
گفت: آقای مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران برای توجیه ناکارآمدی ها گفته است دولت فاقد اختیار است !
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۶:۳۳    
طبق آخرین گزارش های منتشر شده از منابع مختلف، بازار خودروی چین تحت تاثیر جنگ تجاری میان این کشور و ایالات متحده آمریکا به شدت دچار رکود شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۶:۰۳    
در گفتگو با یکی از نخستین خانم هایی که گام در عرصه باستان شناسی گذاشته است؛ از زامبی های ایران باستان و آرامگاه دو خواهر ایلامی سخن به میان آمد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۵:۴۸    
بسیاری هنوز تفاوت بین روانشناس و روانپزشک را نمی دانند و حتی متخصص مغز و اعصاب با فرد متخصص در زمینه اعصاب و روان در نظر بسیاری تفاوتی ندارد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۵:۳۳    
هر ساله در بین خیل عظیم زائرانی که شوق حضور در نجف اشرف و کربلای معلی در ایام اربعین حسینی (ع) را دارند ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۵:۱۸    
عثمان فاروق لوغ اوغلو گفت: اولویت نخست خانواده سلطنتی عربستان همیشه حفظ و کنترل کامل جامعه و کشور بوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۵:۰۳    
روزنامه آمریکایی واشنگتن تایمز طی گزارشی نوشت: کمتر از دو هفته مانده به اجرای تحریمهای آمریکا بر بخش نفت تهران اولین نشانه های تسلیم شدن چین در برابر کمپین فشار آمریکا علیه ایران دیده می شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۴:۳۳    
یک شرکت نیوزلندی به دنبال زنان داوطلبی است که آماده وضع حمل در فضا باشند. پیش بینی می شود نخستین نوزاد انسان در فضا در 2024 میلادی متولد شود.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۴:۱۸    
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سلول های بنیادی، با پیرتر شدن افراد، آن ها مستعد بیماری هایی مانند سرطان، بیماری های قلبی عروقی و بیماری آلزایمر می شوند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۴:۱۲    
هماهنگ کننده سازمان ملل در امور انسانی یمن اعلام کرد اگر کمک رسانی ها به یمن متوقف شود، گرسنگی در این کشور گسترش خواهد یافت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۴:۰۳    
بر اساس آمار گمرک در 5 ماهه نخست سال 97 بیش از 293 تن انواع آدامس از 3 کشور دنیا وارد ایران شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۳:۴۸    
رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ایران گفت: رشد جمعیت سالمندی ایران در سال 2050 به 30 درصد می رسد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۳:۴۸    
نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا گفت، این کشور می تواند در تهیه فهرست افراد و سازمان های تروریستی که در حملات با استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه دست دارند، به مقامات بروکسل کمک کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۳:۳۳    
دولت در حالی بر نقض قانون خرید تضمینی اصرار دارد که ادامه این روند باعث کاهش تولید و تشدید قاچاق می شود و دولت باید تقریبا 2برابر مبلغی راکه به گندمکاران می دهد صرف واردات این محصول کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۳:۰۳    
پایتخت ایران از ابتدای پایتخت شدنش تا امروز61 شهردار به خود دیده است که رکورددار طول مدت شهرداری در تهران متعلق است به محمد باقر قالیباف با 12سال.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۲:۳۲    
صادرات پا و پنجه مرغ با توجه به عدم مصرف در بازار داخلی از ممنوعیت صادرات مرغ مستثنی شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۲:۱۷    
آمریکا برای کاستن از اثرات تحریم نفتی ایران به ازسرگیری تولید نفت در دو میدان مورد منازعه بین عربستان و کویت دلبسته است، اما تاکنون نتوانسته است اختلافات دو کشور را در این مورد حل کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۲:۰۲    
مسئول دبیرخانه ستاد کنترل و مبارزه با دخانیات وزارت بهداشت با اشاره به آخرین آمار استعمال دخانیات در زنان ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۱:۵۰    
کاخ کرملین امروز جمعه اعلام کرد: دلیلی ندارد که بخواهیم به اظهارات سعودی ها درباره قتل جمال خاشقجی و اینکه خانواده سلطنتی در آن نقشی نداشته اند، شک کنیم.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۱:۳۲    
معاون بهداشت وزیر بهداشت اقدامات انجام شده برای ساکنان مناطق زلزله زده برای پیشگیری از بروز بیماری ها در فصل سرد سال را تشریح کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۱:۱۷    
وزیر امور خارجه کره جنوبی امروز، جمعه به قانونگذاران این کشور گفت، سئول خواستار دیدار رهبر کره شمالی از این کشور تا پایان سال جاری میلادی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۱:۰۲    
مشاور رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز اعتراض امام خمینی (ره) به لایحه کاپیتولاسیون در این باره توضیحاتی ارائه داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۰:۵۹    
عفو بین الملل رفتار "شرم آور" دولت ترکیه با کارمندان دولتی را که پس از کودتای ناکام 2016 علیه دولت این کشور برکنار شدند، مورد نکوهش قرار داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۰:۴۶    
یوان چین به پایین ترین حد خود در یک دهه گذشته رسید. بانک مرکزی چین اطمینان داده بود که می تواند ارزش این واحد پولی را ثابت نگه دارد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۰:۳۷    
استاندار تهران با اشاره به حضور انبوه زائرین اربعین در صحن حضرت زهرا گفت: در هر وعده 70 هزار پرس غذا در این صحن توزیع می شود که فقط بخشی از خدمات است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۰:۳۱    
پژوهشگر حقوق خانواده گفت: اینکه صرفاً مهریه ای که در شرایط کنونی به دلیل درست اجرا نشدن سایر قوانین و فهم نادرست فرهنگی از پرداخت مهریه بین مردان، تبدیل به تنها پشتوانه زنان شده است ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۰:۰۴    
جوانان ایرانی با تقدیر از مردم عراق نسبت به پذیرایی مناسب از زائران امام حسین (ع) بر تقویت وحدت دو ملت ایران و عراق زیر پرچم اباعبدالله الحسین تاکید کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۵۸    
جدیدترین آمار از بخش مسکن که توسط رییس اتحادیه املاک تهران ارایه شد نشان می دهد در مهرماه سال جاری قرارداد های خرید و فروش در کل کشور 19 درصد افزایش داشته، اما در شهر تهران 37 درصد کاهش نشان می دهد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۴۶    
عکس قدیمی از مهران مدیری.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۳۱    
سلام دوستان. حضور در (نهنگ آبی) جدیدترین کار آقای فریدون جیرانی و تهیه کننده آقای سعید ملکان، در کناردوستان وهمکارانم آرزوی موفقیت برایشان دارم. نهنگ آبی یک سریال خانه گیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۱۰    
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای پلدختر از وقوع 2 مورد ریزش کوه در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر همه محور های پلدختر باز هستند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۳:۰۴    
آژیر های خطر در سرزمین های اشغالی به دنبال شلیک چند موشک از غزه به صدا درآمد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۵    
یک بسته مشکوک برای کمک کننده مالی حزب دموکرات آمریکا ارسال شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۵۲    
رئیس پلیس راه استان ایلام از بازگشایی 2 مسیر مسدود شده ایلام-مهران و ایلام-سرایله خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۴۹    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در تلاش است با مطرح کردن شایعاتی درباره کناره گیری وزیر دفاع آمریکا زمینه های عزل او را فراهم کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۴۶    
وزیر امور خارجه عمان در واکنش به انتقاد ها از سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عمان گفت که این سفر به درخواست طرف مقابل بوده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۴۰    
وزیر دفاع آمریکا در سفر به بحرین با همتای بحرینی خود و پادشاه بحرین دیدار و گفتگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۷    
یک منبع یمنی از کشته و زخمی شدن 195 مزدور عربستان در عملیات های تک تیراندازان یمنی در هفته گذشته خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۴    
مذاکره کننده ارشد مخالفان دولت سوریه با سفر به مسکو با وزیر امور خارجه روسیه دیدار و گفتگو کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۱    
فرد مظنونی که به خاطر ارسال بسته های پستی حاوی "بمب های لوله ای" برای چهره های سرشناس حزب دموکرات آمریکا دستگیر شده است، مردی 56 ساله و از طرفداران دوآتشه دونالد ترامپ است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۲۸    
ترزا می نخست وزیر انگلیس از عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق برای سفر به لندن دعوت کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۱۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر خود بی دولتی را بزرگترین بدعتی دانست که در حال روی دادن است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد:رژیم صهیونیستی در پی ایجاد اختلاف میان کشور های مسلمان و سر پوش نهادن بر 70 سال غصب و تجاوز و کشتار مردم مظلوم فلسطین است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۱۳    
العربیه به نقل از برخی منابع که آن ها را آگاه به صدور نفت عراق خواند، مدعی شد که عراق انتقال نفت خام از میدان نفتی کرکوک به ایران در ماه نوامبر را در راستای فرمانبرداری از تحریم های آمریکا علیه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۱۰    
خبرنگار شبکه خبری العالم در فلسطین گزارش داد که نیرو های ارتش صهیونیستی تیم شبکه خبری العالم در روستای المزرعه غربی نزدیک رام الله را به بهانه ورود به منطقه بسته نظامی، به مدت یک ساعت بازداشت کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۱۰    
نامزد 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار منتقد به قتل رسیده به دست آل سعود با اشاره به دعوت رییس جمهوری آمریکا از وی برای سفر به آمریکا گفت: قصد سفر به آمریکا و دیدار با ترامپ را ندارم، چون او صادق نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۰۳    
رسانه های عربی از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از نظامیان سودانی مزدور عربستان بر اثر انفجار مین خبر دادند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۷    
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان گفت: گردشگران عامل آتش سوزی اراضی جنگلی و مرتعی گلستان بودند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۵۲    
مشکلات فنی سریال دلدادگان و تغییر پایان بندی که گویا به دلیل حاضر نشدن یکی از بازیگران اتفاق افتاده است، تعدادی از مخاطبان این سریال را به واکنش و طرح انتقاد هایی در فضای مجازی وادار کرد ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۸    
در حمله مسلحانه افراد ناشناس به خودروی پلیس استانبول دستکم چهار پلیس مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۰    
شاهرخ استخری با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۷    
رئیس مرکز اورژانس خوزستان گفت: در حادثه انفجار تانکر سوخت یک نفر در اثر شدت سوختگی فوت کرد و 3 نفر دچار مصدومیت شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۵    
تصاویری از صبحانه محبوب ایرانی ها در یکی از موکب های عراقی در مسیر کربلا را مشاهده می کنید.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۲    
مجید انصاری گفت: رهبر انقلاب وظیفه نظارت بر سیاست های کلی نظام را به هیات منتخب مجمع واگذار کردند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۱۵    
استاندار ایلام گفت: مدارس مهران تعطیل نیست.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۱۰    
تولیت آستان قدس رضو به همراه سایر زوار در پیاده روی اربعین حاضر شد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۰۱    
یک رسانه فرانسوی نوشت: بعد از جنایت قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد حکومت سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۰۱    
بیش از 160 سازمان خواستار بازخواست رژیم سعودی به سبب نقض حقوق بشر و نیز انجام تحقیقات بین المللی درباره قتل جمال خاشقجی منتقد معروف سعودی در کنسولگری این رژیم در استانبول شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۵۵    
رئیس پلیس راه ایلام، از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های ایلام خبرداد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۵۲    
جمعی از نمازگزاران جمعه در شهر های تهران، قم، یزد و اصفهان با امضاء طوماری به انحصار در حرفه وکالت اعتراض کردند و از اعضاء هیات رییسه مجلس خواستند تا طرح جامع پذیرش و آموزش وکالت را که باعث اشتغال ...
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۵۲    
سفیر ایران در عراق گفت: بر اثر سوانح رانندگی رخ داده برای زائران کشورمان در عراق چند نفر مجروح و یک نفر فوت شده است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۴۶    
جنبش فتح فلسطین به رهبری محمود عباس اعلام کرد که سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عمان و دیدار با سلطان قابوس نابودی طرح موسوم به طرح سازش است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۴۶    
وزیر خارجه آمریکا باز هم مدعی شد که رئیس دولت متبوعش به دنبال بازخواست از قاتلان روزنامه نگار مقتول سعودی است.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۴۶    
فیسبوک با متهم کردن ایران به راه اندازی کارزاری هماهنگ شده برای اشاعه پیام های تفرقه انگیز برای مخاطبان آمریکایی و انگلیسی، 82 صفحه متعلق به کاربران ایرانی را حذف کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۳۲    
رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین پیام خود در توییتر از بازی سیاسی به وجود آمده درباره ارسال بسته های مشکوک انتقاد کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۹    
رئیس جمهور ترکیه در گفتگویی تلفنی با نخست وزیر کانادا بر اهمیت مجازات مسئولان قتل روزنامه نگار منتقد آل سعود تأکید کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۹    
مدیرکل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی علت مسمومیت اهالی روستای دریاس مهاباد را آلودگی میکروبی و باکتریایی از چشمه های خارج از شبکه آبرسانی این روستا اعلام کرد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۱۱    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو های مسلح از حل مشکل خروج از کشور سربازانی که خدمت آن ها به اتمام رسیده خبر داد.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۵    
مقامات قضایی ترکیه خواستار استرداد 18 سعودی مظنون به دست داشتن در قتل جمال خاشقجی شدند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۴    
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان روز جمعه بار دیگر وعده داد صادرات سلاح از کشورش به عربستان را تا زمان توضیحات واضح ریاض در مورد قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد حکومت سعودی، متوقف می کند.
فردا نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۰:۰۲    
یک تانکر سوخت در یکی از انبار های روغن اهواز واقع در کوی علوی خیابان سروش ساعتی پیش دچار آتش سوزی شد.