پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۲۰:۰۷Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1399 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 فروردین 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مرداد 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 شهریور 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آبان 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1399 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۸:۳۶    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از همکاران ایثارگر این اداره کل تقدیر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۲۶    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از انتشار فراخوان نخستین رویداد و مسابقه لباس عاشورایی استان اصفهان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری برای کسب عنوان شهر خلاق کتابخوانی تجلیل کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۸:۴۶    
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزش مجازی کتابداری ویژه کتابداران کتابخانه های مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۵۸    
نمایشگاه عکس های ماندگار و تاثیرگذار دفاع مقدس با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج هنرمندان در شهرستان کوهدشت گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۰۰:۳۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم هنر نمایش را یکی از برترین هنرهای جزیره زیبای قشم دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۲۳:۳۱    
همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، نخستین هنرستان هنرهای زیبا مناطق آزاد کشور ویژه بانوان با حضور امام جمعه شهرستان قشم و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد در این جزیره افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۵۱    
اجرای نمایش خیابانی اومی آید به کارگردانی مالک آبسالان امروز سه شنبه اول مهر ماه در ساعت 16 آغازگر دهمین دوره تئاتر صاحبدلان بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۳:۲۱    
شب شعر رازهای ارغوانی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در ساری برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه انتقال ارزش ها و باورهای یک ملت به نسل های آینده ضروری است، گفت: باید حضور رزمندگان گیلانی در دفاع مقدس مستندسازی شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۳    
طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور جمعی از مسئولان در منزل خانواده شهید محمود میرزاخواه در شهرستان سیاهکل برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۱:۱۳    
فرماندار قاینات عنوان کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان به وسیله شیوه های جدید وظیفه همگانی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۰:۱۳    
حجت الاسلام رمضانی از توزیع یک و نیم تن گوشت در قالب طرح رواق همدلی بین نیازمندان استان قزوین خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۳    
استاندار خراسان شمالی در نشستی صمیمانه برای حمایت از توسعه و ارتقاء فعالیت کانونهای مساجد این استان اعلام آمادگی کرد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۲    
حجت الاسلام ابراهیمی گفت: زبان شعر در طول تاریخ اسلام گاها برنده تر و تاثیرگذارتر از سلاح نظامی بوده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۴۲    
امام جمعه اراک گفت: ملت سلحشور ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس آنچنان افتخاراتی برای این مرز و بوم به دست آوردند که در تاریخ بی سابقه است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۱۳    
طرح ملی سه شنبه های تکریم، امروز و همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس با تکریم خانواده دو شهید سالهای جنگ تحمیلی و نیز جانباز سرافزار هشت سال دفاع مقدس با شکوه و ویژه برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۷:۴۱    
همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و جمعی از مسوولان، بخش اول گالری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در مرکز استان رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۷:۴۱    
همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار و جمعی از مسوولان از 25 عنوان کتاب در این حوزه رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۷:۱۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به فعالیت های صنعت نساجی استان در کمک به کادر درمان گفت: حوزه مد و لباس در کمک به بهداشت و درمان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا حضوری پررنگ داشته است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۷:۱۲    
همزمان با هفته دفاع مقدس و برگزاری سه شنبه های تکریم ، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با خانواده شهیدان مزیدی دیدار و گفت وگو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۲    
کتاب نقطه صفر مرزی نوشته محمد تقی عزیزیان که روایتگر خاطرات قباد اصل مرز رزمنده دوران دفاع مقدس است، رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۳:۰۱    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در مراسم تقدیر از خانواده شهدای سلامت گفت: امروز با شیوع ویروس کرونا، فرهنگ ایثار و فداکاری که در هشت سال دفاع مقدس مشاهده کرده بودیم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۱:۴۲    
همزمان با هفته دفاع مقدس از خانواده شهید " علی محمد دهقانکار " از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۱    
سرپرست نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان راز و جرگلان از اهدا 30 جلد قرآن کریم به سه کانون فرهنگی و هنری مساجد بخش جرگلان و غلامان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۳    
در مراسم تجلیل از ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد: توجه به تولیدات فرهنگی و هنری در حوزه ایثار شهادت از سیاست های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۲    
در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم از ناصر گیوه ای مدیر کانون کمیل زنجان و قدیمی ترین عکاس دفاع مقدس با حضور مسئولین استانی تجلیل به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۱    
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۵۱    
در دومین شب از برگزاری جشنواره فیلم کرمان با حضور جمعی از مسئولان و اهالی سینما، مراسم روز ملی سینما و یادمان محمد علی کشاورز بازیگر فقید سینما و تلویزیون و مسعود مهرابی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۳    
فیلم کوتاه "شهر من" به کارگردانی رامتین بیگدلی و تهیه کنندگی رضا دانش پژوه در اولین جشنواره فیلم کوتاه سلفی 20 به بخش مسابقه راه یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۳    
فیلم کوتاه "وُرد" به نویسندگی و کارگردانی محمد سلیمی راد به بخش مسابقه سی و نهمین دوره جشنواره بین المللی Abitibi کانادا راه یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۱    
بعد از پایان کارگاه های آنلاین سه روزه جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران که به صورت آنلاین در خانه هنرمندان ایران برگزار شد، هیأت داوران این جشنواره برگزیدگان را معرفی کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۱    
انتصاب جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران صورت گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۲۰:۰۱    
در دومین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع مقدس با عنوان "اقتدار چهل" در گالری باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۱    
همزمان با برنامه سراسری پخش زنده آیین تجلیل و تکریم یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در تهران، از ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تجلیل به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۳    
حجت الاسلام صباحی با اشاره به اینکه طرح ملی سه شنبه های تکریم می تواند الگوی مناسبی در حوزه دفاع مقدس برای سایر اداره ها و نهاد ها باشد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۱۳    
دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس با یادآوری این که شهدا از جان خود گذشتند تا آرامش کنونی را ببینیم، گفت: همه امنیت، سربلندی و آرامش کنونی را از جان فشانی شهدا و ایثارگران است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۱    
در مراسم آیین رونمایی از کتاب فصل شعر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، از میثم مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برای انتخاب مدرسه آیت اله خامنه ای بعنوان مدرسه فعال در ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۱    
پس از تصویب طرح مسابقه کتابخوانی از مجموعه شش جلدی شش فرمانده شهید دوران دفاع مقدس از دیار 15 خرداد در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۶:۰۱    
به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال ایثار و فداکاری شهداء، نمایشگاه عکس "طلوع جاوید" به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر برپا شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۴۱    
بیژن سلیمان پور رئیس شورای اطلاع رسانی استان قم در این جلسه ضمن تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا (علیه السلام) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۶    
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت :در سیزدهمین هفته برگزاری طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور ویدئو کنفرانس سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (1 ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۳    
شهدا اسوه های ایستادگی، از خودگذشتگی و فداکاری اند. روح و روان بزرگ آنان در جسم نمی گنجید پس پر کشیدند تا آزادی و سربلندی را بدست آورند و به دیگران بیاموزند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۵:۱۳    
مهدی محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فراشبند گفت: این مسابقه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با دفاع مقدس در یکی از مدارس ابتدایی این شهرستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۱    
نشست مشترک مدیران ستاد فهما با برخی از مسئولان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به منظور بررسی تعامل و همکاری مشترک برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۵۱    
حسین قناعت گفت: آموزش و پرورش اگر بخواهد می تواند سینمای کودک را متحول کند اما متاسفانه این اتفاق نمی افتد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۳    
نمایشگاه فرهنگی و هنری جاودانه ها به مناسبت هفته دفاع مقدس در نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری شفت گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۲    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: اعضای صندوق اعتباری هنرمندان که به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شده اند، جهت دریافت هنرکارت اقدام کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۱    
نمایندگان رسانه های رسمی از 1 تا 9 مهر می توانند جهت شرکت در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در پورتال جشنواره ثبت نام کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۴۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما هنوز نمی توانیم لایه های وجودی شهید طهرانی مقدم را بشناسیم، گفت: دوران طلایی شهید طهرانی مقدم برای دهه های آینده است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۳۱    
سیزدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تجلیل از خانواده شهیدان زاهدی و سمیع در چهارمحال و بختیاری به صورت ارتباط زنده تصویری ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۳    
مسابقه کتابخوانی "سلام بر ابراهیم" به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با مشارکت موسسه فرهنگی هنری سپهر مهر و ماه برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به آغاز پاییز و همزمانی بیماری هایی همچون آنفلوانزا و سرماخوردگی با کرونا اشاره کرد و افزود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۱۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به تلاش برای ترویج فرهنگ اهدای خون در بین مردم به ویژه جوانان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۳    
به مناسبت هفته دفاع مقدس گلزار شهید مندنی چیره نژاد عطر افشانی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: اهالی فرهنگ و هنر در نشان دادن تبیین ابعاد مختلف هشت سال دفاع مقدس ، مقوله پایداری و شهادت رسالت سخت و سنگینی بر عهده دار ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۱    
دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شعر و ترانه 16 آلبوم و 126 تک آهنگ را در هفته گذشته برای انتشار تایید کرد که آلبومی شامل بازخوانی محلی داستان های شاهنامه نیز در میان این آثار است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۳    
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان یزد جشنواره چتر زندگی را برگزار می کنند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۳    
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با پیگیری های انجام شده 500 میلیون ریال تجهیزات سینمایی برای انجمن سینمای جوانان این استان خریداری شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۲    
سی و دومین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع مهارتی رشته های کاردانش تحت پوشش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۱    
معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بخش هایی از برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این ایام را تشریح کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۳    
سومین جلسه کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی جامعه استان البرز، تشکیل شد. سومین جلسه کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی جامعه استان البرز، تشکیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۱    
همزمان با ایام دفاع مقدس و روز شعر و ادب فارسی از شاعر برجسته شهرستان ملارد تجلیل شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۱    
آمار اولیه آثار ثبت شده در چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۱    
این کنگره از سری برنامه های هیجدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به حساب می آید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیروان ، از برگزاری نمایشگاه مجازی عکس و پوستر با موضوع ایثار و شهادت و با هدف یادآوری خاطرات و رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۱    
غلامرضا عبداله بیگی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با همراهی امید یوزباشی مسئول خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران از دفتر نشریه کوهپایه بازدید بعمل آوردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۱    
همزمان با بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با حضور غلامرضا آبکار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولین روابط عمومی ادارات عضو کمیته ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۱    
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین نمایشگاه عکس دفاع مقدس با عنوان "عطر ایثار" بمدت یک هفته از تاریخ 31شهریور ماه جاری در ورودی اداره مذکور برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۱    
نوش آبادی: از آنجایی که شورای فرهنگ عمومی یک نهاد فرادستی و دارای سازوکاری بسیار مهم است و 4 وزیر و بیش از 20 سازمان و نهاد در آن عضو هستند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیروان، از برگزاری سومین نشست شورای فرهنگ عمومی در دفتر امام جمعه این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۴    
رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر از اجرای 40 عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی هنری به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۳    
غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در نمایشگاه دفاع مقدس برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۳    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان از موسسات قرآنی این شهرستان بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۱    
فراخوان بخش صحنه ای و خیابانی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر همراه با یادداشتی از حسین مسافرآستانه منتشر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، برنامه های این اداره کل همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۲    
گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد و خاطره حماسه سازیهای رزمندگان اسلام
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۱    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از حضور فعال این اداره کل در نمایشگاه "اقتدار 40" که به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده است، خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۴    
رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر از برگزاری محفل شعر و ادب به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این شهر خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۳    
صندوق اعتباری هنر در اطلاعیه ای اعلام کرد، ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از نیمه اول مهر و پس از ثبت نام هنرکارت آغاز می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
145 جلسه شورای فرهنگ عمومی و هفتمین جلسه در سال جاری با حضور اعضای شورای فرهنگ عمومی در سالن کنفرانس فرمانداری نمین برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۲    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان گفت: نمایش لیلی و مجنون به نویسندگی نصراله قادری و کارگردانی پوریا قصابی هنرمند قوچانی به دهمین جشنواره تئاتر صاحبدلان راه یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۱    
جلد پنجم کتاب جمع مستان ، اثر مهندس ستّار فتحی رضایی، توسّط مؤسّسۀ انتشاراتی لاهوت به چاپ رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۱    
نمایشگاه عکس مجازی آثار ناصر احمدی در عجب شیر برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۶    
نمایشگاه عکس و پوستر حماسه خون در ملکان برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۴    
در این نمایشگاه که به یاد شهید جاویدالاثر کاظم اخوان، از عکاسان دوران دفاع مقدس برگزار شده است، 40 از عکاسان خبری استان فارس به نمایش درآمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۳    
محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بیان داشت: در زمینه فضای مجازی باید در حوزه های رصد و پایش، حمایت و پشتیبانی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۲    
پنجاه و چهارمین شماره فصلنامه علمی-ترویجی مطالعات فرهنگی - اجتماعی خراسان ، به چاپ رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۱    
انتحابات انجمن ادبی استاد شهریار بستان آباد همزمان با روز شعر و ادب فارسی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۱    
جلسه ی نقد و بررسی آلبوم من عاشق حسینم کاری از گروه هنری آوای راد با حضور اساتید برتر شعر و ادبیات، موسیقی و فیلم در مجتمع فرهنگی هنری اسکو برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۱    
صندوق اعتباری هنر در اطلاعیه ای اعلام کرد، ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه از نیمه اول مهر و پس از ثبت نام هنرکارت آغاز می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۶    
نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با حضور رئیس خانه مطبوعات و رسانه های استان و معاون سازمان تامین اجتماعی استان ایلام
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۴    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان، در نشست هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس با نهاد کتابخانه ها به کارگیری انتقال ارزش ها به روش های جدید را مورد تاکید قرار داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۴    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: نمایندگان نشریات چنانچه شخصا از دستگاههای اجرایی، اگهی دریافت، چاپ و منتشر نمایند تعهدی متوجه این اداره کل نیست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۴    
همزمان با سیزدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم از خانواده معظم شهید "محمدحسین حمزه" از شهدای مدافع حرم سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تجلیل می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۴    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، حضور و پویایی هنرمندان راموجب تحرک و احیای جامعه دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۴    
اولین نگارخانه بخش خصوصی با عنوان "ساج" مجوز فعالیت در دامغان گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۳    
استاندار قزوین گفت: شورای عالی فرهنگ و هنر با مسئولیت مدیرکل ارشاد فعالیت خود را به زودی آغاز می کند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت نخبگان در تدوین برنامه های فرهنگی راهبردی بهره بگیریم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۲    
از نیمه اول مهر و پس از ثبت نام هنرکارت؛ ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه آغاز می شود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۱    
باهمکاری پایگاه بسیج امام جعفر صادق ع ،سپاه ناحیه ابیک ،فرمانداری و اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان آبیک در اولین روز از هفته دفاع مقدس از پیشکسوتان دفاع مقدس تجلیل شد.
  • ۱