سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۱:۴۵Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1400 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 خرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 مرداد 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 بهمن 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 مهر 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1400 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۰    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندوآب گفت: اولین دوره سوگ نمایشواره "آیینی عاشورایی" آذربایجان غربی به صورت استانی از امروز به مدت 2 روز در این شهرستان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۹    
فیلم قطار آن شب به کارگردانی حمیدرضا قطبی برنده دو جایزه بهترین فیلم بلند و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم مسلمانان در تورنتو کانادا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۹    
در نخستین روز از هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب باکو، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو، معاون نخست وزیر و معاون حزب حاکم آذربایجان، وزیر فرهنگ ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۴    
صدراله بابلی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه : تئاتر مرصاد یک سرمایه فرهنگی هنری است و باید در صدر برنامه های وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی قرار گیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۲۲:۵۹    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: باید تمامی دستگاه ها به این نکته دست یابند که نارضایتمندی ارباب رجوع از کجا و از چه چیزی ناشی می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۲۲:۵۹    
رئیس قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره هنر در قرآن کریم خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۲۲:۲۰    
عبید رستمی از اکران همزمان فیلم های سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در شهر مریوان خبر داد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۹    
سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با شعار سینما؛ سرزمین خیال به طور همزمان با اصفهان و دیگر شهر های میزبان ، در مازندران برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلیویه و بویراحمد از برگزاری سی چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از 16 تا 20 مهر ماه 1400 در سینما هنر یاسوج خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۹    
علیرضا مختارپور در نشست مجازی بزرگداشت علامه حسن زاده آملی، شوق وافر به علم آموزی، احترام به استادان و توجه به معارف اهل بیت (ع) را 3 عامل مهم در موفقیت وی برشمرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۷    
خبرنگار باید مردم و مسئولین را به تکاپو انداخته، مردم را برای مطالبه گری و مسئولین را برای پاسخگویی و تلاش در جهت خدمات بهتر به مردم وادار کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۶    
اسامی فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان در بخش مسابقه ایران که از شانزدهم مهرماه روی پرده نقره ای سینما گلشن بجنورد قرار می گیرد، مشخص شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۷    
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از گشایش سرای اهل قلم ، نمایشگاه کتاب حافظ و قرآن و نمایشگاه اسناد تاریخی حافظیه در گذر زمان به مناسبت یادروز حافظ خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۵    
نخستین دوره هنرواره اذان ایرانی، مکتب اردبیل با محوریت اذان به سبک مرحوم رحیم مؤذن زاده اردبیلی با معرفی برگزیدگان، به پایان رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
به مناسبت ایام محرم و صفر، نمایش صحنه ای مردی به نام جندل به همت انجمن هنرهای نمایشی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در سالن اجتماعات این اداره به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، 12 مهرماه از دفاتر خبری نقش اقتصاد، خبرگزاری فارس، نگرش اقتصادی و بیان ملی در این شهرستان دیدن و با مسئولان این دفاتر گفت و گو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
صندوق اعتباری هنر در باره نحوه برخورداری از خدمات بیمه درمان تکمیلی و دریافت خسارت بیمه شدگان این صندوق و برخورداری از خدمات درمانی- تشخیصی مراکز طرف قرارداد بیمه دانا اطلاعیه ای صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۹    
سومین جلسه هیأت اندیشه ورز شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر با موضوع توسعه فرهنگ روستایی و تشکیل کارگروه مدیریت فضای مجازی در سالن جلسات این اداره برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۹    
به مناسبت دهه آخر ماه صفر المظفر نمایش مذهبی کریم اهل بیت(ع) در شهرستان زرندیه به اجرا در آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۷    
رئیس انجمن موسیقی خوزستان از یکسان سازی سرفصل های آموزشی موسیقی توسط این انجمن در استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۵    
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل در اختتامیه نخستین هنرواره اذان ایرانی، مکتب اردبیل گفت: اذان، ندای تولی و تبری و پرچم دین است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۹    
فهرست آثار حاضر در بخش بین المللی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان معرفی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۹    
اعضای هیات مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران در دیدار با مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی درباره پانزدهمین جشنواره بین المللی سینماحقیقت پیشنهاداتی را مطرح کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۹    
پردیس سینمایی ایران مال مانند سال گذشته میزبان اکران های حضوری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در آئین اختتامیه هنرواره اذان ایرانی، مکتب اردبیل گفت: اذان، معنویتی است که حد و مرز ندارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۳:۳۷    
فیلم کوتاه دست ها ساخته پرویز رجایی در چهل و هشتمین حضور جهانی خود به جشنواره "Shortfundly" هند راه یافت. چهارمین دوره این جشنواره 14 نوامبر 2021 برگزار خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۰    
ورک شاپ تئاتر کودک نخستی برنامه جشنواره سراسری نمایش کودک است که از پانزدهم مهرماه آغاز خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۰    
دکتر اردشیر صالح پور، دبیر سمینار تخصصی نخستین جشنواره سراسری نمایش کودک و نوجوان جبار باغچه بان از برگزاری این سمینار در روز 18 مهرماه در شهر مرند استان آذربایجان شرقی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۰    
هنرمندان شهرستان مهران،مقام اول و دوم جشنواره مجازی استانی فیلم کوتاه موسسه ی رویش فردای جوان" با تاکید جشنواره بر بهداشت فردی و عمومی در جامعه و محوریت موضوع ویروس کرونا" را کسب کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۹    
در سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان، 2220 کودک و نوجوان از 22 شهر مختلف متقاضی داوری در جشنواره شدند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۷    
اثر کارتونیست جوان لنگرودی، به جشنواره بین المللی طراحی پوستر کشور فرانسه راه یافت و جزو آثار منتخب قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۷    
همزمان با دهه آخر ماه صفر ، نمایشنامه خوانی گروه نرجس کلاچای در بستر فضای مجازی اجرا و مورد استقبال قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با اعلام میزبانی تالار حافظ شیراز برای نمایش آثار سی وچهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۱:۳۷    
همزمان با وداع ماه صفر، تعزیه خوانی گروه هنری سی گل در گلزار شهدای املش اجرا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۰:۳۳    
محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در پیامی درگذشت فیروز ناپلئونی پیشکسوت هنر تئاتر استان را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۹    
حبیب ایل بیگی گفت: در المپیاد فیلمسازی نوجوانان توجه ما به سمت مقوله سینمای کودک و نوجوان و توسعه و ارتقای این سینما است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۹    
تازه ترین برنامه تالارهای نمایشی تئاتر شهر در حالی اعلام شد که یک نمایش جدید با حال و هوایی متفاوت و ویژه در تالار چهارسو پیش روی مخاطبان قرار داده خواهد شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۹    
آثار پذیرفته شده دو بخش ویژه و جشنواره جشنواره ها پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان اعلام شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۹    
دومین جلسه از سلسله نشست های معاون امور فرهنگی با تشکل ها و انجمن های حوزه نشر روز دوشنبه (12 مهرماه) با هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۶    
معاون هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، پس از گشایش هنرستان هنرهای زیبا دختران گرگان در سال 99 و استقبال خوب دانش آموزان گلستانی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۵    
یکصد و چهل و سومین جلسه شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به ریاست محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با حضور اعضای این شورا ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۱    
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: برنامه نمایش فیلم های سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در استان مشخص شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۴    
اعضای ستاد برگزاری دومین جشنواره استانی شعر آیینی روز دوشنبه در نشستی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان ابعاد برگزاری این جشنواره را در بخش های مختلف مطرح و بررسی کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۴    
نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، شاعران را انسانهای دارای ذوق فراوان دانست و گفت: شعرو شاعری هنری مردم پسند است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۴    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارسال 130 اثر به دومین جشنواره استانی شعر آیینی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۴    
مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از نمایشگاه " نماد و نشانه های تعزیه" واقع در نگارخانه آفرینش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز بازید نمود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۳:۲۹    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) پیام تسلیتی صادر کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۳:۲۹    
گروه رصدخانه مهر به سرپرستی حسن باغبانی در جشنواره علم اروپا در اسپانیا درخشید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۳:۲۹    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در پیامی درگذشت رئیس محمد نامجو ادیب و فرهنگی شهرستان را تسلیت گفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۳:۲۹    
نشست جمع خوانی مجازی کتاب ده درس از اخلاق و رفتار پیامبر در شهرستان دشتی برگزار شد.